INJECTION FAULT, Check Injection
![]() ![]() ![]() |
INJECTION FAULT, Check Injection
djcristi |
![]()
Post
#1711
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|||
ionitagelu |
![]()
Post
#1712
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 4 March 05 From: Breaza ![]() |
QUOTE(ionitagelu @ 19 Oct 2015, 11:24) Daca ai idee pe motorul euro 3 de 82CP se gaseste acel senzor si este acelasi tip? L-as lua pentru test de la cealalta masina. O sa caut sa schimb senzorul. Am mai facut test de etanseitate si n-a mai dat eroare pe CLIP. Alte erori nu am, in afara de cel de airbag (schimb panglica zilele astea). Problema e ca am turbo lag, iar uneori dupa ce merg la o turatie constanta cand accelerez imi taie injectia. Trebuie sa ridic piciorul de pe acceleratie si sa apas din nou ca sa-si revina. Parca dimineata la rece merge bine, accelereaza constant si nu are lag. Am patit chiar in seara asta: aveam computerul pe consum instantaneu eram in treapta a 4-a cam la 60km/h si in momentul in care am accelerat consumul instantaneu a cazut la zero si a dat in nas. Am ridicat piciorul, am accelerat din nou si a demarat. Revin cu detalii dupa ce schimb senzorul. Mentionez ca electrovalva de vacuum ptr comanda turbo am schimbat-o,deci nu e de acolo. This post has been edited by ionitagelu: 19 Oct 2015, 20:16 |
--------------------
Renault
Koleos 2 Intens 2.0 dCi 4WD
2018
- PH27AUS Megane 4 1.6 dCI 130CP Bose - 2017
Megane 2 1.5 dCI 106CP - 2007 |
|
chivu morris |
![]()
Post
#1713
|
Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 30 May 11 ![]() |
Nu am nici un cod de eroare, dar când am pus regulatorul sh a apărut în bord injection fault și stop. Am oprit motorul am pus regulatorul meu și a dispărut mesajul. Vreau să schimb această piesă, oare merge cea de logan?
|
--------------------
renault
megane II break
2007, 1,5 dci, 86 cp
- DB XX XXX
|
|
grig001 |
![]()
Post
#1714
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 13 September 15 From: Republica Moldova ![]() |
djcristi :
e ceva de genul dat : http://renaultra.ru/images/partsfoto/65883-1.jpg Poate eu nu am numit corect tipul de detaliu. Merci |
--------------------
Renault
Scenic II
2007
- WYH 087
|
|
djcristi |
![]()
Post
#1715
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
QUOTE(chivu morris @ 19 Oct 2015, 20:51) Nu am nici un cod de eroare, dar când am pus regulatorul sh a apărut în bord injection fault și stop. Am oprit motorul am pus regulatorul meu și a dispărut mesajul. Vreau să schimb această piesă, oare merge cea de logan? ce importanta are daca merge de pe Logan sau nu, piesa se cauta dupa COD nu dupa masina. Si nu este scumpa una noua aftermarket, nu se merita sh. In primul rand , cum ai tras tu concluzia ca este de vina regulatorul pompei ? 19 Oct 2015, 23:55: QUOTE(grig001 @ 19 Oct 2015, 21:33) djcristi : e ceva de genul dat : http://renaultra.ru/images/partsfoto/65883-1.jpg Poate eu nu am numit corect tipul de detaliu. Merci da, despre ea vorbeam. This post has been edited by djcristi: 19 Oct 2015, 22:55 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
grig001 |
![]()
Post
#1716
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 13 September 15 From: Republica Moldova ![]() |
djcristi :
care ar putea fi cauza ? nu se deschide suficient damperul ala ? il pot cumva repara(curata) ? De ce eroarea data apare anume cind sunt in treapta 5-6 la viteze peste 120 ? Multumesc |
--------------------
Renault
Scenic II
2007
- WYH 087
|
|
djcristi |
![]()
Post
#1717
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
pt a putea merge mai departe, iti tb eroarea completa (cu cod, descriere, si tip defect), ca sa stii incotro sa o iei.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
grig001 |
![]()
Post
#1718
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 13 September 15 From: Republica Moldova ![]() |
|
--------------------
Renault
Scenic II
2007
- WYH 087
|
|
igl1 |
![]()
Post
#1719
|
posesor multumit de megane Group: Members Posts: 228 Joined: 20 February 10 From: bucuresti ![]() |
salutare,
din ciclul cand renault-ul inebuneste dupa apoximativ 100 km facuti si schimbat regulator presiune,senzor ax came (defect gasit pe tester la dacia-renault) iar mi s-a oprit motorul si a aparut injection fault cand am fost la un electricin pe pe tester au iesit P0530 - senzor presiune agent racire Intrerupere/scurtcircuit , P0608 alimentare cu tensiune a zenzorilor Atins valoare minima limita de reglaj cautand pe forum am gasit echivalentul lui P0608 in DF113 iar la DF113 apare (citez un coleg care a avut aceasi problema si senzorul care crea probleme la el era captorul presiune AC -la fel imi mai apare un defect ) Se pare ca defectul aparut nu are legatura cu injectoarele, ci cu alimentarea unuia din senzorii enumerati mai jos. Uite ce zice in manualul de diagnostic la DF113. Defectul este codat numai in context prezent, deci din cauza asta nu poate fi sters... Bafta ! DF113PREZENTĂ TENSIUNE DE ALIMENTARE SENZORI 1.DEF: La limita minimă 2.DEF: La limita maximă OBSERVAȚIIIndicații particulare: Dacă defectul DF113 este prezent, motorul se oprește imediat și nu poate fi repornit. Martorul luminos gravitate 1 se aprinde însoțit de mesajul "Injecție defectă". Verificați starea și branșarea conectorilor tuturor senzorilor alimentați la 5 V. – Senzor presiune fluid refrigerent – Senzor presiune și temperatură colector admisie – Senzor de presiune rampă – Senzor pedală pista 1 – Senzor poziție vană EGR – Senzor de debit. Reparați dacă este necesar. Verificați starea și branșarea conectorilor A, B și C ai calculatorului. Reparați dacă este necesar. Pentru a localiza o posibilă defecțiune internă a unuia din senzorii alimentați la 5 V (scurtcircuit), deconectați succesiv fiecare dintre senzorii din lista de mai sus, controlând la fiecare deconectare dacă defectul trece de la starea "prezent" la "memorat". Dacă senzorul defect este localizat, controlați conectica și conformitatea sa. Înlocuiți senzorul dacă este necesar. Branșați bornierul în locul calculatorului și verificați izolarea, continuitatea și absența rezistenței parazite a următoarelor legături: Calculator, conector C pin C4 Pin B senzor presiune fluid refrigerent Calculator, conector B pin C1 Pin 3 senzor presiune - temperatură de admisie Calculator, conector B pin D1 Pin 3 senzor de presiune rampă Calculator, conector A pin G2 Pin 3 senzor pedală pista 1 Calculator, conector B pin B1 Pin 2 senzor poziție vană EGR Calculator, conector B pin A1 Pin 3 al debitmetrului Reparați dacă este necesar. Dacă defectul persistă, aplicați diagnosticarea fiecărui senzor alimentat la 5 V. azi dimineata la ora 8 eram in service si l-am pus pe mecanic sa-mi scoata mufa de la captorul presiune AC am facut vreo 15 km si nu mi s-a mai oprit motorul mai astept 2-3 zile sa vad ce se intampla si o sa-l comand si e asta scuze pentru ca am scris asa mult dar poate o sa mai ajute pe cine interpretarea defectului DF113 |
--------------------
renault
megane 2
2003 bicorp
- b55wks
|
|
djcristi |
![]()
Post
#1720
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
trebuia sa faci un test pe CLIP sau DDT, pt ca obtine o interpretare corecta.
senzorul de AC nu are NICI o legatura cu functionarea motorului, tu probabil ai vreo alta problema cu linia de 5V care alimenteaza senzorii. |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
igl1 |
![]()
Post
#1721
|
posesor multumit de megane Group: Members Posts: 228 Joined: 20 February 10 From: bucuresti ![]() |
salut,
are nu are nu mai stiu dar ce stiu e ca astazi am mers toata ziua cu mufa scoasa de la captorul ac si nu am mai avut nici o problema (sper sa o tina si maine ca am de alergat) uite ce am gasit pe forum http://www.reno.ro/ajutorrr-cod-eroare-DF113-t209038.html |
--------------------
renault
megane 2
2003 bicorp
- b55wks
|
|
djcristi |
![]()
Post
#1722
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
ultima postare evidentiaza exact ce am spus eu in postarea anterioara, ai problema cu linia de 5V, de exemplu daca senzorul de AC e defect iti poate tine acea linia in scurt, si automat da peste cap restul senzorilor, eu zic sa nu te joci, poti arde si ECU.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
ionitagelu |
![]()
Post
#1723
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 4 March 05 From: Breaza ![]() |
QUOTE(djcristi @ 17 Oct 2015, 11:08) Am schimbat senzorul, intr-un scurt test pare ca nu am scapat de turbo lag (schimbat si testat la ora 12). In schimb am observat ca acest turbo lag NU se manifesta la rece, dar rece nu inseamna motor rece. Azi dimineata am plecat din Ploiesti (ora 8:30, 7 grade afara) si pana pe la Balotesti (cca 50km) nu am avut turbo lag, dupa care a inceput subtil. Treaba asta se intampla cu senzorul vechi. In astia 50km banuiesc ca ansamblul motor era de mult la temperatura nominala de lucru, presupun ca altceva determina problema. Suspectez pedala de acceleratie - am observat pe CLIP ca cele 2 piste nu sunt sincronizate. Daca nu apas pe acceleratie pista1 este la 0% pista2 cam la 10%, daca apas putin pista2 creste la 11% pista1 ramane la 0%, abia daca apas mai mult incepe sa creasca si valoarea la pista1. Ma gandesc ca potentiometrii din pedala se incalzesc mai greu decat motorul, de aici suspiciunile. Ceva idei ? |
--------------------
Renault
Koleos 2 Intens 2.0 dCi 4WD
2018
- PH27AUS Megane 4 1.6 dCI 130CP Bose - 2017
Megane 2 1.5 dCI 106CP - 2007 |
|
djcristi |
![]()
Post
#1724
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
<span class='edit'>21 Oct 2015, 22:17:</span>
QUOTE(ionitagelu @ 21 Oct 2015, 13:25) Suspectez pedala de acceleratie - am observat pe CLIP ca cele 2 piste nu sunt sincronizate. Daca nu apas pe acceleratie pista1 este la 0% pista2 cam la 10%, daca apas putin pista2 creste la 11% pista1 ramane la 0%, abia daca apas mai mult incepe sa creasca si valoarea la pista1. Ma gandesc ca potentiometrii din pedala se incalzesc mai greu decat motorul, de aici suspiciunile. Ceva idei ? nu se incalzeste nimic! nu te-ai uitat unde trebuie la parametri, uita-te la cel general de acceleratie (procentul 0-100), nu la piste, nu te intereseaza acelea. This post has been edited by cj98czh: 22 Oct 2015, 09:09 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
r_vlad |
![]()
Post
#1725
|
![]() --- Group: Members Posts: 1.267 Joined: 6 September 06 From: Sibiu ![]() |
QUOTE(ionitagelu @ 16 Oct 2015, 09:41) Am facut un Recording la cativa parametrii: [attachmentid=1628010548] Dupa cum se observa cea mai mare presiune in admisie a fost 2.8, nu e cam mare ? Se mai poate reduce din Electrovalva de vacuum ? Cat trebuie sa fie valoarea maxima la 1.5dci 106 CP ? Pun si eu doua poze cu o inregistrare a parametrilor. Am facut aceasta inregistrare in luna aprilie in incercarea de a gasi sursa problemei mele:Performante scazute - 1.5 dCi K9K 732. Prima poza contine pozitia pedalei de acceleratie si presiunea de admisie. A doua poza contine date despre presiunea de admisie, debitul de aer masurat si debitul cerut. In timpul inregistrarii am incercat sa fac doua rulari in sarcina plina, pedala acceleratie 100%. Linia rosie, verticala, marcheaza inceputul primului interval de timp cu sarcina plina. Mai la dreapta pe axa timpului urmeaza un al doilea palier similar. Se observa clar cum presiunea de supraalimentare depaseste valoarea limita si este corectata pentru a ajunge la valoarea maxima permisa (~2600 mbar, palierul constant de pe grafic care urmeaza dupa zona de corectie). Poate citeste acest topic cineva de la RTR. Este normal un "overshoot" atat de mare ? Inregistrare_parametrii___Poz_pedala_acc.___Presiune_admisie.png ( Size: 118.75k ) Number of downloads: 798 Inregistrare_parametrii___p._a___debit___debit_cerut___p._s.png ( Size: 123.34k ) Number of downloads: 802 Sper sa te ajute cu ceva cele scrise de mine. Ideea este ca in conditiile descrise mai sus eu nu am primit niciodata mesaje de eroare in mers si nici erori memorate legate de presiunea de supraalimentare. |
--------------------
VW/Tesla
Tiguan eHybrid/Model 3
2022/2023
|
|
djcristi |
![]()
Post
#1726
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
e normal ca la un moment dat sa fie peste limita, mai ales daca ii dai talpa de la 1500rpm de exemplu, pentru ca este vorba de overspinul turbo-ului, care este apoi corectat de regulator, in cazul tau (106cp, cu geomtrie variabila) regulatorul regleaza geometria-ul turbinei.
poti pune in lista parametrilor de urmarit si cuplul, sa vezi cum se comporta. This post has been edited by djcristi: 22 Oct 2015, 10:21 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
ionitagelu |
![]()
Post
#1727
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 4 March 05 From: Breaza ![]() |
|
--------------------
Renault
Koleos 2 Intens 2.0 dCi 4WD
2018
- PH27AUS Megane 4 1.6 dCI 130CP Bose - 2017
Megane 2 1.5 dCI 106CP - 2007 |
|
djcristi |
![]()
Post
#1728
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
scuze, le-am incurcat, am corectat.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
igl1 |
![]()
Post
#1729
|
posesor multumit de megane Group: Members Posts: 228 Joined: 20 February 10 From: bucuresti ![]() |
salut ,
cristi pe linia 5 V imi poti spune ce senzori sunt cel de AC , cel de la axa cu came si care mai sunt/este multumesc |
--------------------
renault
megane 2
2003 bicorp
- b55wks
|
|
djcristi |
![]()
Post
#1730
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
nu am stat sa-i caut prin schema, dar sunt destui, defapt in general toti senzorii sunt pe 5V si cu iesire tot in 0-5 , asta e intervalul general pt mcu-uri.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
Testos |
![]()
Post
#1731
|
![]() Gold digger Group: Members Posts: 57 Joined: 9 June 11 From: Bacau ![]() |
Buna seara!
Detin un Megane 2 (1.5 dCi 74 kW) din 2004, la care am urmatoarea problema: mi s-a oprit motorul in timp ce conduceam si n-a mai vrut sa porneasca. Am facut diagnoza cu un tester (precizez ca nu CLIP) si mi-a dat ca ar fi o problema cu regulatorul de presiune de pe pompa de injectie, cu EGR-ul si cu debitmetrul. Le-am schimbat si acum pe acelasi tester imi da eroarea P0608 - Engine control module (ECM), VSS output A -malfunction. Am curatat si EGR-ul .De mentionat ca acum jumatate de an am umblat in zona bateriei si, din greseala, am atins cu cheia plusul de la baterie si calculatorul masinii (ECU/ECM). A rezultat o mica flama, si de atunci masina nu a mai avut putere (nu se mai auzea turbina in sarcina, deci pierdusem supra-alimentarea). A "rezolvat-o" cineva cu un by-pass pe la cutia de sigurante si un loc necunoscut mie si a mers pana azi, cand mi s-a oprit in mers. Dupa ce am schimbat piesele mentionate mai sus, mi-a dat codul de eroare P0608. Ce ar fi de facut? Va multumesc anticipat pentru sugestii! This post has been edited by Testos: 22 Jul 2016, 21:21 |
--------------------
Renault
Mégane 2.1 Sedan
2004 Privilège 1.5 dCi 74kW
- BC ** *** Secured by CB President Harry III ASC + President ML145
|
|
i_am_matei |
![]()
Post
#1732
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 23 July 16 ![]() |
Salut baieti,
Sunt nou pe forum pentru ca de curand mi-am luat un megane 2 1.5dci 101 cai si am o problema cu pornirea greoaie si injection fault. Am fost la un service si mi-a spus ca am probleme cu 3 injectoare. Am schimbat filtru de motorina cu unul original nici o schimbare. Am cumparat un set de 4 injectoare second cu verificare euro 4 delphi le-am montat pe masina si surpriza ...nu a mai pornit masina. Am discutat cu cineva si mi-a spus ca trebuie sa scriu codurile de injectoare. Am chemat pe cineva cu un tester si a incercat sa scrie codurile de pe injectoare. A scris primul cod de pe primul injector apoi s-a oprit contactatul si nu am mai putut scrie absolut niciunul. Parca este ceva ramas blocat si codurile celor 3 ramase s-au schimbat cu acelasi cod. In concluzie am un singur cod bun si 3 acelasi cod. Daca s-a mai legat cineva de problema asta va rog sa ma ajutati urgent pentru ca am nevoie de masina si imi vine sa ii trag un ciocan. Va las eroarea si codul care se repeta. cod de eroare : DF038 cod repetitiv injector : 3042042042021010 Va multumesc! |
--------------------
renault
megane 2
2005
- b 49 njg
|
|
mbkm |
![]()
Post
#1733
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 18 August 16 ![]() |
Salutare, primul topic deschis si specific ca am cautat ceva asemanator problemei mele dar cu diferente zic eu destul de mari.
Sa revenim, am achizitionat de curand un Megane 1.5dci 80hp 2004 120.000mile(200.000km). Vazut placut cumparat dar ulterior imi dau seama ca masinii parca ii lipsesc ceva din cei 80 de caluti si un delay in acceleratie mai ales in sarcina asa ca am curatat egr + tubulatura. Intradevar, cu totul altceva dar plecand intr-o dimineata la munca realizez ca in treptele 3,4,5 cum trec de 3000ture imi apare pe bord Check Injecition + Stop(nu service sau alti martori) si o lipsa destul de mare de putere a motorului daca continui cu acceleratia, dar cum iau piciorul de pe ea martorii dispar masina isi revine si pierderea de putere e sesizabila si in sarcina putin sub 3000 la acceleratie mai brusca. Specific ca masina porneste la primul "sfert de buton" si fum nu prea am vazut decat cand am luato ea fiind statuta Ma gandesc la injectoare dar mie teama sa nu le iau si sa fie te miri ce senzor(problema e ca locuiesc in anglia si daca ma duc la service ma rup baietii in doua si deja am cumparat tot ce inseamna amortizoare bucse bielete flanse etc) A mai patit cineva problemele mele si a gasit o rezolvare macar sa stiu la ce sa ma astept ? Va salut. This post has been edited by mbkm: 19 Aug 2016, 01:07 |
--------------------
Renault
Megane
2004
- yr04zxv
|
|
bambi_boss |
![]()
Post
#1734
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 29 December 15 ![]() |
am patit eu ceva de genul la 1,9 dci .... iti intra in safe mode de aia nu mai ai putere .... la mine a fost problema la pompa de inalta(regulatorul de presiune) nu baga suficienta presiune cand acceleram brusc intra motorul in safe mode( in loc de 800 bari baga doar 300) .... iti recomand sa incerci sa mergi la cineva care e specializat pe Renault .... bafta
|
--------------------
RENAULT
MEGANE
2005 1,9 DCI
- AR10FTN
|
|
Mihai-G |
![]()
Post
#1735
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 12 April 16 ![]() |
Salut.
De 2 saptamani am cumparat un Megane Break 1.5 DCI din 2006. Masina impecabila pot spune. Dupa aproximativ 500km facuti de cand am cumparat masina, cand accelerez brusc imi apare in bord „DEFECT INJECTIE + STOP„ si dupa 2-3 secunde dispare. Daca merg normal, fara sa accelerez brusc nu imi apare nimic. Masina porneste normal, la rece sau la cald, fara fum sau alte simptome in afara de cel mentionat. |
--------------------
Renault
Megane
2006
- 1.5 DCI
|
|
ARAMIS |
![]()
Post
#1736
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 278 Joined: 7 March 07 ![]() |
salutare,
de ceva vreme ... maxim 2 luni invartit mult...fum fara erori in bord. o perioada am avut bube cu dezamorsat de instalatie. S-a rezolvat dupa ce am schimbat pe rand conducte filtru - pompa, filtru si preventiv conducta retur injectoare. ulterior au fost 2 (maxim) porniti lux...sfert pe un frig nenorocit. dupa care gata cu pornitu cum trebuie. am facut chip stagiu 1 si am anulat egr ...sa elimin si el din schema, de pornit...la fel de infect, dar mersul clar imbunatatit(chip). la un alt moment dat ...acum maxim 200km a inceput sa fie injectia zgomotoasa....si un pic d efum in mers, iar ca pornire greoi. pus tester la prima pornire dupa cca 18ore reiesea presiune in rampa in regula(cca 300bar) dar pornirea grea, in schimb era ceva eroare cu intermitent ecu....care nu a fost stearsa la final(pe care o banuiesc ptr mersul zgomotos de ziceam mai devreme). momentan electromotorul invarte greu si e pe lista de schimbat. acum am lasat-o in parcare cu bateria deconectata sa vedem daca se schimba ceva. |
--------------------
Renault
Megane 2.1
2003 hatch 1.5dCi 82>100 HP (Ph1) Authentique
- BR - - NKD
|
|
ARAMIS |
![]()
Post
#1737
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 278 Joined: 7 March 07 ![]() |
revin cu o corectura...era vb de mai putin..de 230 bar sau ceva de genul. Ideea e ca fara test de pulverizare nu cred ca e relevant. E relevant doar ca si presiune in instalatie/etanseitate supape retur injector.
Mai astept sa vad cum se comporta acum dupa ce am schimbat electromotorul si poate ii fac si testul asta. |
--------------------
Renault
Megane 2.1
2003 hatch 1.5dCi 82>100 HP (Ph1) Authentique
- BR - - NKD
|
|
ARAMIS |
![]()
Post
#1738
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 278 Joined: 7 March 07 ![]() |
legat de testarea injectiei am gasit urmatoarea chestie(nu am auzit/vazut sa se faca asa ceva):
Déconnecter les tuyaux de retour des quatre injecteurs. ❏ Brancher les quatre Durits transparentes de diamè- tre intérieur 4 mm et de 50 cm à la place des tuyaux de retour. ❏ Plonger ces Durits dans quatre éprouvettes graduées (ou utiliser l’outil de mesure compris dans le coffret « rampe bouché ». ❏ Démarrer le moteur. ❏ Laisser tourner pendant 2 minutes au régime de ralenti. ❏ Activer la commande AC029« test d’étanchéité circuit haute pression » dans l’onglet « carburant /GPL ». Le moteur effectuera automatiquement un cycle de quatre accélérations et décélération pour faire monter la pression dans la rampe et contrôler s’il y a des fuites internes sur le circuit de retour des injecteurs. Une fois le cycle terminé il est nécessaire de relancer une deuxième fois, afin d’avoir une lecture correcte du débit de chaque injecteur. A la fin des deux cycles le débit de chaque injecteur doit être de 35 ml. ❏ Remplacer l’injecteur défectueux. Deci nu numai la ralanti..... This post has been edited by ARAMIS: 26 Jan 2017, 09:23 |
--------------------
Renault
Megane 2.1
2003 hatch 1.5dCi 82>100 HP (Ph1) Authentique
- BR - - NKD
|
|
danuttt |
![]()
Post
#1739
|
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 25 October 10 ![]() |
Salutare,
O rugaminte. Am tot cautat pe forum dar sunt foarte multe pagini. Un service de incredere unde pot trimite injectoarele la reconditionat (din cauza piliturei) ? Sunt din Iasi si aici am gasit numai neseriosi. Multumesc |
--------------------
renault
megan 2.2
2008/1.5dci
- is
|
|
ARAMIS |
![]()
Post
#1740
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 278 Joined: 7 March 07 ![]() |
salut
dupa ce am schimbat electromotor...si pornea tot dubios...hop surpriza: panne capteau de l'eau si panne debimetre. O data aparuta asta in mers(insotita de turometru mort si indicator apa mort)....nerecomandat opritul motorului....cat vede erorile astea, pauza buton start. daca nu am oprit am vazut ca mergea...ciudat, dar mergea. o data cu eroarea pe circuit racire pornea si gmv(metoda de preventie). ziceam de recomandarea cu opritul ....ca am comis-o si am ramas la trapezului la semafor ![]() ![]() descrierea erorilor a aparut doar in test mode, pe tester apareau tot felu de dubiosenii. circuitul de la sonda de antigel si cel de la imv ...sunt pe aceeasi mufa in ECU, acum care din ele imi dadea peste cap ceva....nu aveam de unde sa stiu. dar am gasit urmatoarea treaba: http://www.xxx/forum/pompa_de_inj...it-t6211p2.html postul 24. si acu ...pe langa curatatul mufelor cu spray contacte...hai sa incerc si ce zicea omu acolo(cu piesa second, dar originala functionala). e a 3-a zi in care merge...si chiar merge bine. pe langa asta se pare ca si pornirea s-a imbunatatit ...mult mult mai putin fum. ptr moment nu bag mana in foc ca releu de incandescente isi face treaba, dar o sa il schimb si vad daca apare vreo schimbare. revin |
--------------------
Renault
Megane 2.1
2003 hatch 1.5dCi 82>100 HP (Ph1) Authentique
- BR - - NKD
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th May 2025 - 15:57 |