INJECTION FAULT, Check Injection
![]() ![]() ![]() |
INJECTION FAULT, Check Injection
djcristi |
![]()
Post
#1651
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|||
ciumiki |
![]()
Post
#1652
|
Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 17 March 11 ![]() |
Te rog frumos sa-mi dai datele !
O sa merg sa mai fac un test, sa fac o poza la eroare. This post has been edited by ciumiki: 7 May 2015, 10:28 |
--------------------
Renault
Megane
2007, 1.5 dci megane 2.2, 1.5 dci, 63 kw, an 2007
|
|
djcristi |
![]()
Post
#1653
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
actuator wastegate vacuum turbo:
cod origine : 8200625684 -> 8200661049 = 400ron @ reprezentanta aftermarket PIERBURG 7.02256.21.0 = 180ron , ti-l recomand pe acesta. |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
ciumiki |
![]()
Post
#1654
|
Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 17 March 11 ![]() |
Revin. Eroarea este urmatoarea :
DF261 Turbo actuator circuit, open circuit or short to earth. De unde pot cumpara Piesa la 180 lei ? (Codurile sunt pt varianta de 86 CP, euro 4 ? ) Aceasta e piesa ? IMG_20150507_120843.jpg ( Size: 3.14mb ) Number of downloads: 663 This post has been edited by ciumiki: 7 May 2015, 11:40 |
--------------------
Renault
Megane
2007, 1.5 dci megane 2.2, 1.5 dci, 63 kw, an 2007
|
|
tamasp |
![]()
Post
#1655
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 31 August 12 ![]() |
Buna
sunt nou pe forum... recent am cumparat un megane 2 de 1.9 dci din 2005 , acum 2 sap. mi sa stricat egr-ul, , inca nu am avut timp sa schimb si am circulat asa cu mufa scoasa de pe el. azi cand veneam spre acasa(drum de 5 km), undeva dupa 2 km am observat ca imi scrie pe bord, stop+injecton fault, nu stiu daca mi a aparut pe drum sau deja cand porneam motorul, dar functioneaza perfect, fara probleme ca si pana acum, fara fum albastru, sau alb, pe drum am condus, normal, si cu nu mai mult e 130 in a 6-a; o singura data am apasat mai bine la aceleratie in vit. 2, cam pana la 50 km/h, dar nu stiu daca a aparut atunci mesajul.... Masina are 211.000 de km. Mentionez ca deja ar fi trebuit sa schimb si uleiul si filtrul de ulei dar din nou din lipsa timpului nu am reusit, si deja am cam. 21000 km cu ulei si filtru. Nu prea ma pricep la mecaninca asa ca nu stiu daca toate astea au ceva comun(ulei, egr) va rog, daca poate cineva, sa mi ajuta... multumesc anticipat |
--------------------
Renault
Megane
2005 , 1.9 dci
|
|
djcristi |
![]()
Post
#1656
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
QUOTE(ciumiki @ 7 May 2015, 12:38) Revin. Eroarea este urmatoarea : DF261 Turbo actuator circuit, open circuit or short to earth. De unde pot cumpara Piesa la 180 lei ? (Codurile sunt pt varianta de 86 CP, euro 4 ? ) Aceasta e piesa ? IMG_20150507_120843.jpg ( Size: 3.14mb ) Number of downloads: 663 da, in princiiu la orice mag de piese, te duci cu codul acela de piesa, acum depinde si de adaosul magazinului. 7 May 2015, 23:39: QUOTE(tamasp @ 7 May 2015, 20:58) Buna sunt nou pe forum... recent am cumparat un megane 2 de 1.9 dci din 2005 , acum 2 sap. mi sa stricat egr-ul, , inca nu am avut timp sa schimb si am circulat asa cu mufa scoasa de pe el. azi cand veneam spre acasa(drum de 5 km), undeva dupa 2 km am observat ca imi scrie pe bord, stop+injecton fault, nu stiu daca mi a aparut pe drum sau deja cand porneam motorul, dar functioneaza perfect, fara probleme ca si pana acum, fara fum albastru, sau alb, pe drum am condus, normal, si cu nu mai mult e 130 in a 6-a; o singura data am apasat mai bine la aceleratie in vit. 2, cam pana la 50 km/h, dar nu stiu daca a aparut atunci mesajul.... Masina are 211.000 de km. Mentionez ca deja ar fi trebuit sa schimb si uleiul si filtrul de ulei dar din nou din lipsa timpului nu am reusit, si deja am cam. 21000 km cu ulei si filtru. Nu prea ma pricep la mecaninca asa ca nu stiu daca toate astea au ceva comun(ulei, egr) va rog, daca poate cineva, sa mi ajuta... multumesc anticipat nu are legatura cu uleiul, la euro3 se mai strica egr-urile. tb sa-l schimbi. This post has been edited by djcristi: 7 May 2015, 22:39 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
ciumiki |
![]()
Post
#1657
|
Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 17 March 11 ![]() |
Multumesc pt informatii. Un cod pt furtunasele de la actuatorul turbinei nu aveti ?
This post has been edited by ciumiki: 8 May 2015, 07:45 |
--------------------
Renault
Megane
2007, 1.5 dci megane 2.2, 1.5 dci, 63 kw, an 2007
|
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#1658
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
QUOTE(tamasp @ 7 May 2015, 20:58) .... deja am cam. 21000 km cu ulei si filtru. ![]() |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
djcristi |
![]()
Post
#1659
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
QUOTE(ciumiki @ 8 May 2015, 08:44) cod OE 8200428544 pret 110ron @ cobalcescu. inainte sa schimbi acel actuator , verifica contactele / firele, s-ar putea sa fie bun si sa nu faca contact avand eroarea "open circuit or short to earth". This post has been edited by djcristi: 8 May 2015, 14:44 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
ciumiki |
![]()
Post
#1660
|
Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 17 March 11 ![]() |
Contactele le-am curatat cu spray pt contacte. Cablajul, ma gandesc eu, ar trebui sa fie ok. Cred ca ar face probleme permanent daca ar fi cablajul defect. Sau ar da erori si in timpul mersului, nu doar la pornire, ceea ce nu se intampla. Incerc, poate gasesc in oras pe cineva cu motorizare identica, pt a face o proba cu actuatorul acestuia.
|
--------------------
Renault
Megane
2007, 1.5 dci megane 2.2, 1.5 dci, 63 kw, an 2007
|
|
djcristi |
![]()
Post
#1661
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
e acelasi cam pe toate 1.5dci euro4, deci poti cauta si de pe Logan sau de pe Clio care sunt mai comune, etc, inclusiv dezmembrari.
This post has been edited by djcristi: 8 May 2015, 16:48 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
ciumiki |
![]()
Post
#1662
|
Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 17 March 11 ![]() |
Ok. Multumesc.
9 May 2015, 17:01: Se pare ca problema a fost alta. Am desfacut EGR-ul in vederea curatarii. Tubulatura nu era f murdara. In schimb, cand curatam EGR-ul am observat ca acesta ramane blocat pe deschis. Dupa curatare, a fost gresat putin si nu se mai bloca. Dupa remontare, surpriza. Nu mai apare nici o eroare, si turbina intra la fiecare pornire. Am pornit motorul la cald de 25-30 de ori si nu au mai aparut erori. This post has been edited by ciumiki: 9 May 2015, 17:01 |
--------------------
Renault
Megane
2007, 1.5 dci megane 2.2, 1.5 dci, 63 kw, an 2007
|
|
djcristi |
![]()
Post
#1663
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
eroarea era strict pe acel actuator de turbo (de tensiune), deci nu are legatura cu egr-ul. Mai debraba era de la vreun fir care ducea la ea si cand ai umblat la EGR l-ai miscat si acum face contact.
This post has been edited by djcristi: 10 May 2015, 12:44 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
djcosmines |
![]()
Post
#1664
|
![]() djcosmines Group: Members Posts: 316 Joined: 20 January 10 From: Spain ![]() |
La fel imi aparebsi mie in sarcina...la turatii mari si la depasiri service si verificar injection....am schimbat electrovana de supraalimentare (care apare in poza de mai sus) pentru ca dadea rateuri cand au facut mecanicii testul la vacum. Problema nu a disparut...a aparut una si mai mare.....STOP si anomalia injection. Se opreste motorul in mers dupa o depasire...in urcare...sarcina...cand ii dai cox. Dupa multe teste cu CLIP si pe strada urcand Feleacul aici in Cluj....mecaniul ce era in dreapta mea...dupa ce a murit motorul in mers....a ridicat capota....a vazut ..."para" pentru amorsare combustibil spre filtru de combustibil putin supta. Si de la rezeevor pana in para pe furtun era combustibil si de la para spre filtru era aer. Filtrul este super curat...motorina din el la fel. A tot amorsat para pana cand la un moment dat a simtit ceva in interior....cica o supapa ce o are in partea de jos care s-a desprins si cand o prinde in partea de sus...combustibilul nu mai trece....atunci cand eu ii dau talpa...si moare mototu plus eroarea Stop si anomalia. Alta solutie nu vedem. Am facut comanda de setul complet tur si retur....ca doar asa vine. 400 ron si mana de lucru vreo 300 ron plus 100 CLIP test. Mecanicul se gandea la cum sa schimbe doar para...ca a mai facut...sau sa luam din dezmembrari partea cu furtune de pe langa para si cu ceva imbinari si coliere....in fine...am decis sa nu risc si sa iau nou de la Reno. Specific ca masina m-a lasat vineri in Ungaria la 40 km de granita in drum spre Spania. Si nu vreau sa se mai repete. Sper sa fie asta solutia.
|
--------------------
Renault
Megane 2 Hatchback
2004 1.5 dCI 100 cp
- 3794 CTK
|
|
djcristi |
![]()
Post
#1665
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
in primul rand trebuia sa vezi pe diagnoza ce eroare ai mai exact si de acolo aflai problema. Daca te apuci sa comanzi piese asa dupa ureche s-ar putea sa nu fie aia problema.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
danuttt |
![]()
Post
#1666
|
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 25 October 10 ![]() |
Salutare,
La viteze de peste 100km/ora si cand apasam acceleratia aparea STOP Injection fault. Astazi, dupa aprox 3luni de la primul mesaj de eroare, nu a mai vrut sa porneasca. Trasa la sufa la reprazentanta (Iasi - BRAS - foarte buni baietii), pusa pe calculator, test retur injectoare: un injector blocat, doua mai merg si al patrulea mai bunisor. L-am schimbat pe cel infundat (1000 lei reconditionat de Delphi, era 1380 nou) si am inlocuit filtru motorina. In filtrul vechi am gasit pilitura. Masina din 2007 are 180 000km. Recomandarea cu schimbat pompa, injectoare, tevi (spalat rezervor, etc) nici nu am mai stat sa vad cat ar costa. Din experienta voastra care este solutia cea mai buna si ieftina in acelasi timp? Multumesc |
--------------------
renault
megan 2.2
2008/1.5dci
- is
|
|
djcristi |
![]()
Post
#1667
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
trebuia sa cureti toata instalatia , inclusiv rezervorul daca ai gasit pilitura , si sa schimbi / reconditionezi pompa, degeaba ai schimbat injectorul daca sursa de pilitura (pompa) nu ai rezolvat-o.
Data viitoare cand mai suspectezi ceva dubios , du-te si ea si vezi ce are, nu mai sta pana moare ca o sa te coste si mai mult reparatia + tractarea. |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
danuttt |
![]()
Post
#1668
|
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 25 October 10 ![]() |
Ideea este daca stie cineva unde se pot reconditiona injectoarele si pompa la un pret decent si de calitate.
Cam cat ar costa? Mecanicii au spus ca pot sa mai merg cu acea pilitura ca nu este foarte multa. A mai mers careva cu pilitura ? This post has been edited by danuttt: 9 Jun 2015, 11:50 |
--------------------
renault
megan 2.2
2008/1.5dci
- is
|
|
ARAMIS |
![]()
Post
#1669
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 278 Joined: 7 March 07 ![]() |
QUOTE(danuttt @ 9 Jun 2015, 11:46) Ideea este daca stie cineva unde se pot reconditiona injectoarele si pompa la un pret decent si de calitate. Cam cat ar costa? Mecanicii au spus ca pot sa mai merg cu acea pilitura ca nu este foarte multa. A mai mers careva cu pilitura ? arunca un ochi si o intrebare la carlex (carlexdiesel.ro) |
--------------------
Renault
Megane 2.1
2003 hatch 1.5dCi 82>100 HP (Ph1) Authentique
- BR - - NKD
|
|
djcristi |
![]()
Post
#1670
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
logic ca nu poti sa mergi cu pilitura , o sa o plimbi de colo colo prin instalatie, nici nu trebuia sa o fi pornit cu noul injector, acum ai bagat si in el pilitura...
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
djcosmines |
![]()
Post
#1671
|
![]() djcosmines Group: Members Posts: 316 Joined: 20 January 10 From: Spain ![]() |
QUOTE(djcristi @ 11 May 2015, 21:25) in primul rand trebuia sa vezi pe diagnoza ce eroare ai mai exact si de acolo aflai problema. Daca te apuci sa comanzi piese asa dupa ureche s-ar putea sa nu fie aia problema. Cum poti sa imi spui asta. eu nu sunt mecanic, am fost la Reno Bistrita, Reno Cluj si pe tester aparea nu stiu ce senzor si ceva legat de presiune....nicidecum nu s-a gandit mecanicul ca in "para" de amorsase e rupt ceva si se pune dop si ramane motorul fara combustibil. Crezi ca ei nu stiu citii diagnoza CLIP ? hai sa fim seriosi....u poate te pricepi....dar eu ca si client sa le spun lor ce sa faca? nu toti suntem mecanici. Pana si spaniolii cu CLIP s-au uitat si nu au gasit buba.... This post has been edited by djcosmines: 9 Jun 2015, 23:26 |
--------------------
Renault
Megane 2 Hatchback
2004 1.5 dCI 100 cp
- 3794 CTK
|
|
danuttt |
![]()
Post
#1672
|
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 25 October 10 ![]() |
QUOTE(djcristi @ 9 Jun 2015, 13:59) logic ca nu poti sa mergi cu pilitura , o sa o plimbi de colo colo prin instalatie, nici nu trebuia sa o fi pornit cu noul injector, acum ai bagat si in el pilitura... Logic asa ar fi dar din discutiile cu cei de la reprezentanta reno, cu cei de laDelphi si cei de la Carlex reiese ca este normal ca in filtru de motorina sa existe pilitura pana la un diametru de 1cm.( se varsa motorina din filtrul vechi intr-un vas transparent si pilitura care se aduna nu trebuie sa depaseasca 1cm). Mai pe scurt cica este acceptata o cantitate de pilitura in instalatie. 10 Jun 2015, 08:46: QUOTE(ARAMIS @ 9 Jun 2015, 11:55) Multumesc, am sa vorbesc cu ei. Tu ai fost la ei? Cum sunt? This post has been edited by danuttt: 10 Jun 2015, 08:46 |
--------------------
renault
megan 2.2
2008/1.5dci
- is
|
|
djcristi |
![]()
Post
#1673
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
QUOTE(djcosmines @ 10 Jun 2015, 00:25) Cum poti sa imi spui asta. eu nu sunt mecanic, am fost la Reno Bistrita, Reno Cluj si pe tester aparea nu stiu ce senzor si ceva legat de presiune....nicidecum nu s-a gandit mecanicul ca in "para" de amorsase e rupt ceva si se pune dop si ramane motorul fara combustibil. Crezi ca ei nu stiu citii diagnoza CLIP ? hai sa fim seriosi....u poate te pricepi....dar eu ca si client sa le spun lor ce sa faca? nu toti suntem mecanici. Pana si spaniolii cu CLIP s-au uitat si nu au gasit buba.... din moment ce aia care lucreaza in reprezentante sunt niste rookies, tb sa le explici cat de cat ce sa caute ca defect, asta e trista realitate, altfel s-ar putea sa dai banul aiurea si sa nu gaseasca nici o problema. 10 Jun 2015, 13:17: QUOTE(danuttt @ 10 Jun 2015, 09:33) Logic asa ar fi dar din discutiile cu cei de la reprezentanta reno, cu cei de laDelphi si cei de la Carlex reiese ca este normal ca in filtru de motorina sa existe pilitura pana la un diametru de 1cm.( se varsa motorina din filtrul vechi intr-un vas transparent si pilitura care se aduna nu trebuie sa depaseasca 1cm). Mai pe scurt cica este acceptata o cantitate de pilitura in instalatie. daca exista deja pe viitor va fi si mai multa, pacat de injectoare... This post has been edited by djcristi: 10 Jun 2015, 12:17 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
ARAMIS |
![]()
Post
#1674
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 278 Joined: 7 March 07 ![]() |
Multumesc, am sa vorbesc cu ei. Tu ai fost la ei? Cum sunt? [/quote] sunt ok oamenii. am facut la ei numai reconditionare injectoare ... de lucrare completa stiu pe un prieten care a facut ptr un modeo(+pompa si curatat conducte...rezervor) si a iesit ca noua masina de acolo. ca pret la mine a fo 2600. pompa parca am auzit ceva de inca 600 sau 650. intreaba la ei p site ca au un chat in timpu programului(8 - 16 de luni pana vineri). bafta |
--------------------
Renault
Megane 2.1
2003 hatch 1.5dCi 82>100 HP (Ph1) Authentique
- BR - - NKD
|
|
djcristi |
![]()
Post
#1675
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
puteti discuta detaliile comerciale pe privat, sa lasam aici loc pt viitoarele probleme "inj fault".
referitor la pret, este enorm 600ron/reconditionare injector Delphi, care este cel mai default, orice service de injectoare are sculele necesare pt a le reconditiona si genera cod. This post has been edited by djcristi: 10 Jun 2015, 18:03 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
djcosmines |
![]()
Post
#1676
|
![]() djcosmines Group: Members Posts: 316 Joined: 20 January 10 From: Spain ![]() |
QUOTE(djcristi @ 10 Jun 2015, 11:15) din moment ce aia care lucreaza in reprezentante sunt niste rookies, tb sa le explici cat de cat ce sa caute ca defect, asta e trista realitate, altfel s-ar putea sa dai banul aiurea si sa nu gaseasca nici o problema. <span class='edit'>10 Jun 2015, 13:17:</span> daca exista deja pe viitor va fi si mai multa, pacat de injectoare... Eu inteleg ce spui tu, dar intelege-ma si pe mine ca eu nu stiam ce sa le spun. de aici de pe forum toata lumea spunea EGR, injectoare...nu mai stiu ce....dar nimeni ca "para" de amorsare sa fie ceva probleme in interioriorul ei. Altii poate au "para" supta...o au rupta...conductele intepate...eu nu aveam asa ceva...ce aceea nu ne-a dus gandul sa pipaim "para· sa vedem daca e ceva rupt in ea....sa fim seriosi... |
--------------------
Renault
Megane 2 Hatchback
2004 1.5 dCI 100 cp
- 3794 CTK
|
|
drbb888 |
![]()
Post
#1677
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 30 June 15 ![]() |
Buna,
Am un Megane 2 2006 1.5 dci 85 cp.imi apare mesajul "injection fault + stop" doar in treapta a 4-a si a 5-a la turatii de peste 3100 - 3200 rpm , in momentul in care cobor sub aceasta turatie dispare mesajul.de urcat urca in turatie chiar si cu mesajul pe bord( am incercat in treapta 5 si a urcat lejer pana peste 3500 rpm fara sa dea ceva semne,doar apare mesajul ) In treptele 1-2-3 merge fara sa apara mesajul pana peste 4000 rpm . De pornit porneste fara nici o problema a pornit fara probleme toata iarna,si atunci aveam aceeasi problema la turatii de peste 3100-3200 in treptele 4-5. Amai avut cineva aceeasi problema si cum a foat remediata? |
--------------------
Renault
Megane
2006
|
|
djcristi |
![]()
Post
#1678
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
daca citeai postarile anterioare aflai ca pot fi multiple cauze, probleme nu se rezolva prin banuieli, ci intai se depisteaza facand o diagnoza, spor!
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
drbb888 |
![]()
Post
#1679
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 30 June 15 ![]() |
Sincer am fost la mecanici( schimbatori de ulei ca marea majoritate doar la atat se pricep ) si toti au pus testere pe masina si nici unul nu a gasit nimic care sa fie sursa problemei si au inceput cu sfaturi de genul ar trebui sa incerci sa schimbi aia sau cealalta si sa vedem.iar in momentul in care le spun ca schimb ce spun ei dar daca nu serezolva problema nu platesc toti se dau la o parte.am prieteni care tot au mers pe la diversi mecanici si au schimbat piese in valoare de peste 6000 lei si tot nu a rezolvat nimic.
Eu vroiam sa aud vreo 2 sfaturi aici pe forum sa stiu ce sa fac. La noi in oras(satu mare) nu prea gasesti mecanici buni ,iar daca aud de masini frantuzesti aproape toti dau bir cu fugitii.iar cei de la reprezentanta sunt foarte slab pregatiti,le-am spus de problema mea si ziceau ca nu au mai auzit de asa ceva. Iar de citit postarile anterioare....am citit cateva(toate cele 1700 sunt cam multe iar din ce am citit eu pana acum toate erau cu mesajul injection fail la pornire sa masini care nu porneau de loc) si nu am vazut nici unul cu problema asemanatoare. |
--------------------
Renault
Megane
2006
|
|
meggeo81 |
![]()
Post
#1680
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 29 April 11 ![]() |
da-mi un PM si te lamuresc
|
--------------------
reno
megane s
2008
- DB-67-GEO
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th May 2025 - 13:21 |