Kadjar 1.2 TCe, probleme specifice si comportament
![]() ![]() ![]() |
Kadjar 1.2 TCe, probleme specifice si comportament
ncristi |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|||
cristi_flk |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 24 September 14 ![]() |
Despre fiabilitate la aceasta varianta de 130 CP e un pic cam devreme sa vorbim. Au fost cazuri izolate de consum mare de ulei la variantele de 1.2 TCe 120 CP si 1.2 TCe 125 CP (eu stiu 2 cazuri in Romania: 1 Captur si 1 Duster), dar problema s-a manifestat in primii 10-20.000 km si motoarele au fost schimbate in garantie fara prea multe comentarii. Probabil vei mai gasi pe forumuri din alte tari cifre similare: 1-2 masini cu probleme maxim. Eu m-am tot documentat inainte sa comand masina despre toate variantele lui de putere (115, 120, 125 si 130 CP care a mai fost montat pe Megane 3 facelift inainte de Kadjar) si nu am gasit probleme de fiabilitate in afara de cele 1-2 cazuri izolate mentionate mai sus.
Masina mea are 3500 km momentan, trage bine si este foarte rafinat motorul, este pus in valoare bine si de cutia EDC in cazul meu. Referitor la motoare mici turbo, nu cred sa fie probleme daca se face intretinerea la timp cu ulei si filtre de calitate. Si avut grija sa nu conduci sportiv pana nu ajunge motorul la temperatura optima, sau sa ai motorul la turatie mica gen 1500 rpm (sau sub) si sa o calci la podea (in cazul cutiilor manuale). Am mers cu taxi-uri Logan 0.9 turbo care aveau 160k - 185k, am intrebat soferii si mi-au zis ca nu au avut niciun fel de problema la motor. |
--------------------
Renault
Kadjar 1.2 130 CP EDC7
2016 Zen + Extended Grip
|
|
argon |
![]()
Post
#3
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Nu are nici o relevanta comparatia cu 0.9. Nu ar fi rau sa fie la fel de bun si 1.2 tce, dar nu e nici pe departe. Injectia directa strica totul, Renault s-a facut de ras intotdeauna la acest capitol.
This post has been edited by argon: 27 Feb 2017, 18:07 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Marian Constantin |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 5 June 16 ![]() |
Pana acum la mine motorul de 1.2 e OK. Pe un forum englez ziceau ca s-au ars niste turbine (una fiind la un 1.2) dar.... la ce masina nu se intampla asta?
Consumul e in jur de 10 l la 100 km EXCLUSIV in Bucuresti la ore de varf. Inafara la mers fara "figuri" la 7.5. Si mai putin dar eu am pus si drum pe autostrada la 130 - 140 km/h. Motorul duce masina FARA PROBLEME si poti sa mergi sportive sau nu dupa cum iti e cheful! Motorul insa e cu adevarat "rafinat". Eu am tot avut diesel si nu stiu cum am trait cu ele?!? Nu vibratii, nu zgomot! ![]() This post has been edited by Marian Constantin: 27 Feb 2017, 19:59 |
--------------------
Renault
Kadjar 1.2
2016 Kadjar este o mașină perfectă și Renault un dar de la Dumnezeu!! 😁
|
|
cristi_flk |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 24 September 14 ![]() |
argon: "Nu are nici o relevanta comparatia cu 0.9. Nu ar fi rau sa fie la fel de bun si 1.2 tce, dar nu e nici pe departe. Injectia directa strica totul, Renault s-a facut de ras intotdeauna la acest capitol"
Ba are relevanță. Colegul a întrebat despre benzinare mici turbo în general. I-am dat exemplu de unul fiabil. Din punct de vedere fiabilitate turbo si bloc motor. Tot motor mic turbo e si 1.2. În ceea ce privește injecția directă, motorul 1.2 TCe 115 cai (tot cu injecție directă) este pe piața de minim 5 ani în gama Nissan si nu am auzit sa fi avut probleme legate de injectia directă. Și dacă tot e să vorbim de dat in bară cu injecția directă caută pe google "gdi carbon build up on intake valves" si spune-mi te rog câte pagini de probleme găsești la motoarele VW. Renault nu a avut probleme de acest gen. This post has been edited by cristi_flk: 27 Feb 2017, 20:25 |
--------------------
Renault
Kadjar 1.2 130 CP EDC7
2016 Zen + Extended Grip
|
|
ncristi |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
Mi-a placut mult cum s-a comportat la drivetest de aceea l am si ales in detrimentul 1.5 dci. Mai avem o octavia 3 1.2 tsi 105 cai si mi s-a parut mai fasnet asta de la reno.
In general motoarele mici pe benzina turbo sunt extrem de rafinate si au un consum decent zic eu daca nu le abuzezi. Probabil ca reputatia proasta si-au capatat-o si in urma scandalurilor provocate de primele tsi (si actualele ?!) (1.2 si 1.4) caru au fost niste catastrofe insa la care fiabilitatea slaba nu a avut treba cu sulraalimentarea ci cu o eroare de proiectare a distributiei pe lant. Oricum sunt invaluite intr-un voal de mister si neincredere in ceea ce priveste fiabilitatea ![]() This post has been edited by ncristi: 27 Feb 2017, 20:46 |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
twinbubu |
![]()
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 157 Joined: 24 August 09 ![]() |
Pe site ul Turații.ro(rog a nu se considera publicitate,dar mi au plăcut explicațiile de acolo), sunt detalii video despre performantele Kadjarului cu motorul1.2 tce.Din auzite consumul e destul de mărișor, pe serpentine mai pierde suflul,mai ales cu mașina încărcată, trebuie lucrat mult cu treptele inferioare pentru a obține un mers mai sportiv.Motorizarea o alegi în funcție de cati kilometri faci anual și în ce zona,oraș sau afara.
Dacă faci peste 15000km pe an recomandabil e diesel. |
--------------------
Renaut
twingo
2001
- IS 06 TIK
|
|
poiuytr |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 31 May 16 From: Ploiesti ![]() |
benzinarele au mult prea putini Nm fata de diesel, iar pt Kadjar care e si relativ mare, daca nu sunt probleme bugetare mai bine diesel. Problemele apar mai ales la depasiri peste 90-100 km/h cand vei fi obligat sa treci intr-o treapta de viteza inferioara, sa ajungi la o turatie mare si sa depasesti in siguranta. Eu am optat pt diesel pt ca la test drive am reusit sa opresc benzinarul la pornirea de pe loc ceea ce nu ar fi trebuit sa se intample avand in vedere ca sunt echipate cu un sistem care ar trebui sa impiedice oprirea motorului. Cred ca ati observat ca la pornirea de pe loc daca nu turezi suficient creste turatia singura.
|
--------------------
renault
kadjar 1.5 dci Life
2016 iulie
|
|
mihaimgm |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 575 Joined: 9 March 08 From: Arges ![]() |
In primul rand trebuie sa invatam sa conducem diesel-ul ca pe diesel si benzinarul ca pe benzinar si sa folosim corect cutia de viteze. Un benzinar condus ca un diesel va parea lesinat.
|
--------------------
Renault
Megane 4 Estate
GTline 2017
- 1,5 dCi EDC
|
|
cristi_flk |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 24 September 14 ![]() |
QUOTE(poiuytr @ 28 Feb 2017, 12:17) benzinarele au mult prea putini Nm fata de diesel, iar pt Kadjar care e si relativ mare, daca nu sunt probleme bugetare mai bine diesel. Problemele apar mai ales la depasiri peste 90-100 km/h cand vei fi obligat sa treci intr-o treapta de viteza inferioara, sa ajungi la o turatie mare si sa depasesti in siguranta. Benzinarele turbo se apropie de dieseluri la cuplu, iar la demaraj si reprize lasă în spate orice diesel. Dar ca să comparăm mere cu mere: 1.6 dci 130i vs 1.6 TCe 200 CP. Motorul 1.2 TCe are cuplu 205 Nm, deci mai mult decât motorul de 2.0 benzina aspirat de pe Laguna 3 care dezvoltă 195 Nm. Te asigur că are reprize mai bune decât 1.5 dci la orice test: 0-100 km/h, 0-1000 m, 80-120 km/h; 100-140 km/h... DOAR să nu îți fie lene să schimbi treptele. Sau iei EDC si nu mai contează. Am condus 1.5 dci si nu m-a impresionat cu nimic. Este cel mai economic, dar cam atât. După 100 km/h nu mai are vlagă, apăsam pedala la fund și nu se mai întâmpla mare lucru. Până la 100 se mișcă decent. Pe când 1.2 130 CP se mișcă foarte bine si peste 100 km/h până pe la 160 km/h. 130 de cai sunt 130 de cai oricum i-ai lua, nu poti să zici ca trage mai slab decât un diesel de 110 cai. Ar fi motoare diesel în Formula 1 dacă acceratiile rapide ar fi vreo abilitate a lor. |
--------------------
Renault
Kadjar 1.2 130 CP EDC7
2016 Zen + Extended Grip
|
|
argon |
![]()
Post
#11
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Mihnea2012 |
![]()
Post
#12
|
Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 6 June 16 ![]() |
Pe mine m-a impresionat motorul de 1.2 TCE. Are cuplu bun adus la turatii joase de turbina.
E in 4 cilindrii, ceea ce il face mai stabil decat cel de 0.9 care are 3 cilindri sau decat cele de 1.2 tsi de la VW, care au vibratii mai mari. Plaja de turatie mai mare ajuta la depasiri decente. Am facut comparatie la toate capitolele de cost, intretinere (dupa costurile de revizie din fiserul producatorului), asigurari, impozit, taxa de timbru - se platea in 2016. Am luat in calcul o diferenta de consum de 3 litri %. A rezultat o diferenta de doar 310 euro in favoarea diesel-ului pentru 5 ani si 15.000 km/an. Diferenta care ar putea fi anulata daca se obtine un consum mai bun la benzina decat estimarea mea. Motorul este prietenos si puternic. Cine zice ca e submotorizat as zice ca e prizonierul unor inertii. Am vazut si o estimare cu preturi de revanzare peste 5 ani si benzinarul sta mai bine procentual decat dieselul de 1.5. Si nu invers. Estimarea era insa in Europa, nu dupa piata romaneasca. Am ales dieselul pt ca sunt inca atasat de acest motor de 1.5 pe care l-am condus pe 3 masini anterioare (logan 70cp - in jur de 150.000km parcursi acum, megane 100cp - 175.000 km in prezent, fluence 110 - 90.000km in prezent) si sunt incantat de evolutia sa si consumul bun. Sunt convins ca 1.2 TCE e fiabil. Da, poate cadea turbina, dar la orice turbo se poate intampla. Dieselul insa mai are resurse. Apropo de F1 ar trebui sa stii ca pana nu demult in Le Mans legea o faceau motoarele Diesel, pana ce au intrat hibridele. Tine de regulament. Acum F1 se indreapta catre electrice. Viitorul in motoare e electric, nu termic. Si 1.5 dci, dupa 100 km/h are suficienta vlaga si cuplu. Mai condu cristi_flk This post has been edited by Mihnea2012: 1 Mar 2017, 11:04 |
--------------------
Renault Arkana FHEV
145 Equilibre ex. Renault Kadjar
Life 1.5 dci 110 cp
|
|
cristi_flk |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 24 September 14 ![]() |
La Le Mans din cate stiu eu e cursa de anduranta de 24 de ore. Stiu ca erau diesel-uri. E un pic altceva, nu doar acceleratie pura.
Era avantaj clar cand comparai diesel turbo cu benzina aspirata mai demult, dar acum s-a schimbat treaba de cand sunt turbo si majoritatea benzinarelor. Am condus Volvo XC90 2.0 D5 225 CP si 470 Nm. Stiam specificatiile de dinainte... ma asteptam sa imi taie respiratia la accelerari la podea. Nu e chiar asa. ii are doar pana la 2500 rpm cei 470 Nm, masina are 2 tone. Daca iti vine sa crezi mi s-a parut ca pe reprize nu e mai bun de cat un 1.4 TSI 150 CP de pe o Octavia 3. Octavia m-a impresionat cum trage, Volvo nu... probabil aveam si asteptari exagerate; nu pot sa zic ca se misca rau masina, dar nu simti cei 470 nm; Te gandesti ca ar trebui sa rupa in doua un benzinar care are jumatate din cuplul lui. Nu am zis ca e lesinat 1.5 dci, doar ca nu m-a impresionat; imi place mai mult cel de 1.2 in depasiri. 1.6 dci intr-adevar se simte ca e altceva... Dar e aproape 3000 de euro in plus fata de 1.2 Tce si ca reprize castiga "la mustata" de ex pe intervalul 80-120 are un avans de doar 0,3 secunde: 7,8 vs 8,1 secunde in favoarea dieselului. Consumul mediu este cu 1,3 litri la suta mai mic la diesel. Diferenta de pret mi-as fi amortizat-o in aprox 10 ani (parcurg 18.000 km anual). Din aceste considerente am ales benzinarul. |
--------------------
Renault
Kadjar 1.2 130 CP EDC7
2016 Zen + Extended Grip
|
|
Mihnea2012 |
![]()
Post
#14
|
Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 6 June 16 ![]() |
Acceleratie pura e la dragstere.
Buna Skoda asta ... ![]() This post has been edited by Mihnea2012: 1 Mar 2017, 18:35 |
--------------------
Renault Arkana FHEV
145 Equilibre ex. Renault Kadjar
Life 1.5 dci 110 cp
|
|
Marian Constantin |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 5 June 16 ![]() |
QUOTE Injectia directa strica totul, Renault s-a facut de ras intotdeauna la acest capitol. Adicatalea când s-a facut de ras!? La ce ora si unde? Probabil daia, ca erau de ras, i-au rugat aia de la Mercedes sa ii ajute cu motoarele mai mici.... |
--------------------
Renault
Kadjar 1.2
2016 Kadjar este o mașină perfectă și Renault un dar de la Dumnezeu!! 😁
|
|
silvanu96 |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.798 Joined: 21 April 15 From: Ploiesti ![]() |
Era vorba de gazolina. Unde nici un constructor nu exceleaza.
Mi-aduc aminte de JTS ... ![]() |
--------------------
Renault
Megane 3
2009 Hatch 1.5 dCI 78kw
- PH__CSR Duster Laureate 2016, 1.5dci 4wd.
|
|
cristi_flk |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 24 September 14 ![]() |
QUOTE(Mihnea2012 @ 1 Mar 2017, 18:34) Bunicica. pe 0-100 km/h are 8,1 secunde in datele tehnice. Volvo de care vorbeam are 7,8. Deci tot pe acolo. Doar ca senzatia mi s-a parut alta la 1.4 TSI. Mie imi plac benzinarele, imi place sa am plaja mare de turatii, imi place sa vad cum urca in ture, nu sa imi schimbe treapta exact cand incepe sa imi placa. Mai ales ca masinile mai noi sunt insonorizate foarte bine. Este muzica, nu zgomot. ![]() |
--------------------
Renault
Kadjar 1.2 130 CP EDC7
2016 Zen + Extended Grip
|
|
Andrei199415 |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 17 March 17 ![]() |
Buna ziua, rog si eu posesorii de 1.2 Tce sa isi spuna o parere despre motor. In special daca sunt multumiti de dinamică, consumul nu ma intereseaza prea mult. Multumesc anticipat si as dori răspunsuri doar de la cei care au masina echipata cu acest motor...nu pareri din auzite sau presupuneri.
|
--------------------
Renault
Kadjar
2017
- Ag 03 ftf
|
|
roigeu |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 13 September 16 ![]() |
Ma deranjeaza un singur lucru: zgomotul de turbina care pleaca la viteze mai mici decat la diesel. E silentios dar se aude in linistea de fond a benzinarului.
|
--------------------
Renault
kadjar
2019
|
|
ncristi |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
Dupa cateva mii de km pot spune ca motorul este una din surprizele placute. Sper sa tina mult si bine surpriza placuta
![]() Dupa mine infirma total comentariile citite cum ca ar fi slab pentru caroserie ... nici vorba...acum a nu se intelege ca este vreun avion insa isi face treaba excelent. Dupa un rodaj ca la carte trage de rupe si dupa aprox. 3500 km consumul s-a stabilizat undeva la 7.1% fara star&stop activ si fara eco (mi s-a spus ca in rodaj sa nu folosesc modul eco) ...sau ma rog cu star&stopul foarte putin activ tocamai pentru rodaj. Singurul lucru care ma deranjeaza putin este ca start&stopul porneste foarte repede chiar daca atingi usor din greseala pedala PS Mie suiratul turbinei imi place enorm ![]() ![]() This post has been edited by ncristi: 14 Apr 2017, 06:55 |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
Andrei199415 |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 17 March 17 ![]() |
Ma bucur sa aud asta. Din pacate nu am unde sa fac un DriveTest si sunt putin nehotarat tocmai din cauza motorizarii, in rest masina imi place foarte mult. Multumesc mult pentru raspunsuri.
|
--------------------
Renault
Kadjar
2017
- Ag 03 ftf
|
|
roland |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
QUOTE(ncristi @ 13 Apr 2017, 22:56) mi s-a spus ca in rodaj sa nu folosesc modul eco) ...sau ma rog cu star&stopul foarte putin activ tocamai pentru rodaj. Sunt curios, scrie in manual? Sau ti-au spus vanzatorii? |
--------------------
.
.
.
|
|
ncristi |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
In manual scrie 1000km fara 3500 rpm. Unul din mecanici mi-a spus sa nu depasesc 3500 rpm 1500km si lasat motorul sa functioneze fara eco si start&stop....aica sa functioneze la parametrii normali. Si fara ca masina sa fie supraincarcata.
Mi-a mai spus ca MOTORUL NU ARE VOIE SA CONSUME ULEI!!...chiar daca in manula scrie ceva legat de completare. |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
roland |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Eram doar curios daca mecanicii sunt iar mai destepti decat inginerii proiectanti :-) Ca e clasic pe la noi...
O sa vezi ca, daca o sa pape 100ml de ulei intr-un an si ai vrea sa reclami asta, o sa iti spuna ca scrie in manual si ca e caracteristica tehnologica. Nu te vei putea baza pe vorbele mecanicului. |
--------------------
.
.
.
|
|
ncristi |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
Am vazut la ford si chiar si la alte marci ce si cum sunt si inginerii proiectanti. Masina sugereaza sa schimbi vitezele printr-o sageata (este vorba de 1.6 tdci) si respectand aceste norme egr-ul dadea anumite semne neplacute. In timp am invatat sa turez mai mult (peste 3000x) si totul a fost OK si este inca OK. Informatia cu turatul mai mult decat iti indica masina tot de la service am aflat-o.
Uneori, cu anumite componente ale masinii, este bine sa fi mai catolic decat papa ![]() Sa consume ceva ulei este normal...dar sa nu consume in asa hal incat sa fie nevoie sa completezi. PS Si eu sunt tot inginer proiectant ![]() This post has been edited by ncristi: 14 Apr 2017, 07:50 |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
Marian Constantin |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 5 June 16 ![]() |
QUOTE Dupa mine infirma total comentariile citite cum ca ar fi slab pentru caroserie ... nici vorba... Corect! Bine, bine... sa compari Kadjarul cu un Chevi Camaro (am condus unul vreo 2 luni... V8 si 5.4 l) nu mi se pare corect! Dar fiti siguri ca nu e nici motorul de 1.2 de pe Logan! Fara Eco se comporta foarte bine. Cu Eco este mai ales pentru oras si autostrada. La depasiri mai scurte, la peste 120 - 140 se simte daca ai Eco. Start&Stop este util in Bucuresti. Intr-o zi am cronometrat cat a "stat"... in 48 de minute de condus motorul a fost oprit 11 minute si 20 secunde. E mult? E putin? This post has been edited by Marian Constantin: 5 May 2017, 07:40 |
--------------------
Renault
Kadjar 1.2
2016 Kadjar este o mașină perfectă și Renault un dar de la Dumnezeu!! 😁
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.318 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(Marian Constantin @ 5 May 2017, 08:39) Mi-am permis sa iti corectez postul ..... ce depasiri din scurt la 120 cu trotineta de 1.2 ... fie ea si tCe .... a ca poti face depasiri este una .... dar nu le-as spune chiar din scurt ... si nu de la 120 in sus .. |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
ncristi |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
Nu vreau sa para ca iau apararea motorului 1.2 tce...dar vin dupa cativa ani de ford focus 1.6 TDCi 115 cai combinatie declarata la momentul achizitiei masinii "cu caracter relativ sportiv
![]() Inainte sa iau masina am citit o gramada de reviewuri legate de masina si de motor in general (in + fiind client vechi reno banuaim la ce sa ma astept si cam la ce sa ma astept si in viitor) insa am senzatia ca multi dintre cei care comenteaza ori vin dupa masini foarte puternice, ori au asteptari mari ori nu au mers cu masina caruia tocmai ii fac testul. Ca sa inchei...este o combinatie OK pentru un om cu pretentii "normale" ...cu 2 copii , catel, pisica etc... Oricum, era motoarelor de peste 1.6L si mai ales diesel este la apus....asa ca o sa ne cam obisnuim cu motoare de 1l pe masini ca skoda octavia combi sau ford mondeo ![]() This post has been edited by ncristi: 5 May 2017, 12:52 |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
cj98czh |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.318 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Nu ma intelege gresit l-am condus si este decent ... dar pana sa spui ca facie depasiri din scurt de la 120 km/h ... este cale lunga ... din scurt le faci incepand de la viteza aia cu un motor de la 200 de cai ...
Sau cine stie ce a avut omul inainte si asta i se pare racheta .... repet ... este un motor decent ... dar fara sa ai pretentii mari de la el ... |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Marian Constantin |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 5 June 16 ![]() |
QUOTE(cj98czh @ 5 May 2017, 11:00) Mi-am permis sa iti corectez postul ..... ce depasiri din scurt la 120 cu trotineta de 1.2 ... fie ea si tCe .... a ca poti face depasiri este una .... dar nu le-as spune chiar din scurt ... si nu de la 120 in sus .. Ma abtin sa zic ce am de zis ca deabia m-am intors dupa o luna de suspendare pe tema "1.2 e o trotineta" ![]() Ce sa spun? Ai mers cu Kadjarul de 1.2? Eu merg de un an si crede-ma ca am schimbat zeci de masini si am condus pe 4 continente (5 daca zicem ca America Centrala e diferita). Daca urmaresti postarile mele ai sa vezi ca nu sunt un fan al Kadjarului dar.... motorul este in zona de FOARTE MULTUMIT. Cu tot respectul, mai ales moderatorii de la care noi ar trebui sa invatam despre cum se posteaza, va rog sa nu comentati comentati "la misto". "cine stie ce a avut omul inainte si asta i se pare racheta ..." - cand am zis eu ceva asemanator am stat pe bara o luna! Da acum vreo 10 ani daca aveai motor sub 2 l era o catastrofa/ Cu AC nu mai pleca de pe loc. S-au schimbat vremurile... PS. daca si dupa asta i-au suspendare plec de tot de pe forum! ![]() PS2. Nu am intalnit pe nimeni nemultumit de motorul de 1.2 de pe Kadjar nici pe forumurile francez, spaniol, german sau englez. Cred ca "nemultuimiti" de acedst motor sunt cei care au altceva si nu l-au condus suficient. This post has been edited by Marian Constantin: 5 May 2017, 13:12 |
--------------------
Renault
Kadjar 1.2
2016 Kadjar este o mașină perfectă și Renault un dar de la Dumnezeu!! 😁
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 10:46 |