Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages « < 3 4 5 6 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Aer conditionat, nu raceste suficient, Probleme, solutii, remedieri, etc

Mury85
post 11 Jul 2012, 18:47
Post #121


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 10 July 12




Ok mersi de sfat. Da filtrul dezumidificator se schimba greu, adica il pot face baietii care incarca clima? Sau trebuie in service. Vreau sa stiu pentru ca in 23.07 sunt programat in service la reprezentanta Renault din Baia-Mare si sa stiu sa le spun sa il schimbe si filtrul respectiv.
Mai am o intrebare care ce-i drept nu isi are locul aici: am deschis un topic si vreau sa raspund la un coleg dar nu aflu butonul doar Close, new topic si inca una. Poate sunt mai gagauta dar nu cred ca chiar asa.
Mersi de ajutor.


--------------------
Renault Megane - MM-07-JTI 2001 Classic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 11 Jul 2012, 23:03
Post #122


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




Filtrul se schimba f. usor. Mai intai trebuie scos agentul de racire.


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
killer23
post 13 Jul 2012, 11:50
Post #123


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 4 May 12




Va salut. De un an tot am probleme cu aerul conditionat.Dupe atatea umpleri de freon am aflat ca am radiatorul de clima fisurat in vreo 3 locuri.L-am schimbat saptamana trecuta,l-am umplut cu freon a mers bine mersi,baga super bine eram chiar multumit de cum mergea.Dar astazi am dat drumu si a fost astfel: -la relantiu cupleaza compresorul si se raceste teava unde se baga freon dar in habitaclu nu bage deloc aer rece,decat cel de afara.
- cand accelerez decupleaza,dar nu se stinge becul de la butonul de ac.

Ce ar putea fi?


--------------------
Renault Megane 1 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 18 Jul 2012, 08:06
Post #124


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.639
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




Becul nu se stinge in accelerare nici la mine... doar se decupleaza compresorul pentru putere... Poate e butelia aia de pe radiator bolnava(filtru). Teoretic ar trebui sa ai cu aerul pornit dupa cateva minute ambele conducte care intra in ea calde(cam aceeasi temperatura). La fel de bine zic sa bati usor cu o coada de surubelnita in supapa care iese din aeroterma in compartimentul motor(aia cu ciuperca in cap de langa amortizorul stanga. Mai departe ar trebui sa ai o conducta cu apa pe ea(condens) si din ciuperca si din compresor.

This post has been edited by sorin1983: 18 Jul 2012, 08:06


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
killer23
post 21 May 2013, 14:30
Post #125


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 4 May 12




Salut...Am probleme cu aerul conditionat deoarece nimeni nu ii da de cap...Dupa ce am schimbat radiatoru ca era spart,am bagat freon dar in 2 saptamani l-a pierdut.Am fost in vreo 3 locuri la serviceuri de reincarcare freon si toti mi-au spus ca nu are pierderi(au verificat si cu substanta daia de contrast,dar fara folos)...Cand am schimbat radiatoru nu am schimbat si filtrul uscator.Care este rolul acestui filtru,cum pot afla daca mai merge,se poate sa aiba pierderi pe la acel filtru?


--------------------
Renault Megane 1 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
V A L I
post 31 May 2013, 20:58
Post #126


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 20 September 05
From: BV




Cumnatul meu cu M1 1.6 16v are o problema cu aerul conditionat.
Freon are . Cand l-a incarcat i-a facut testul si i-a zis ca nu are pierderi.
Compresorul cupleaza.
Tevile se racesc pana bine de tot pana in jurul borcanului cu lichildului de racire / panoului de sigurante.
Ce as putea sa verific? Filtrul uscator nu cred ca fost schimbat niciodata. Filtrul de polen este nou.


--------------------
Renault Clio Symbol Fidji 2006 / 1.5 dci / 65 cai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 31 May 2013, 21:30
Post #127


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.387
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Ai putea da mai multe detalii ... nu raceste in bagitaclu ... ce nu face ca eu am inteles doar ca are probleme cu el .. dar nu am inteles cum se manifesta aceasta problema ..


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
V A L I
post 31 May 2013, 23:45
Post #128


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 20 September 05
From: BV




Da, nu raceste in habitaclu sau sa zicem ca raceste f f putin.


--------------------
Renault Clio Symbol Fidji 2006 / 1.5 dci / 65 cai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 1 Jun 2013, 09:22
Post #129


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.639
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




uita-te si mai sus la postul meu, ala cu supapa.


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
V A L I
post 1 Jun 2013, 10:24
Post #130


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 20 September 05
From: BV




O sa verific. Deci tevile care intra in filtrul uscator, cu aerul pornit trebuie sa fie calde.
Supapa care iese din aeroterma am ciocanit-o usor cu un ciocan. Se pare ca nu ajunge freon pana acolo ca tevile nu se racesc pana acolo.

This post has been edited by V A L I: 1 Jun 2013, 10:26


--------------------
Renault Clio Symbol Fidji 2006 / 1.5 dci / 65 cai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
V A L I
post 13 Jun 2013, 15:56
Post #131


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 20 September 05
From: BV




Ca sa fie schimbat filtrul uscator trebuie eliminat freonul din instalatie ?


--------------------
Renault Clio Symbol Fidji 2006 / 1.5 dci / 65 cai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 17 Jun 2013, 06:11
Post #132


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




Evident, e in circuit. Se goleste instalatia prin recuperarea freonului, se inlocuieste filtrul, se videaza instalatia, ca sa nu existe neetanseitati, apoi se reumple instalatia cu freon. Ideal ar fi sa se schimbe si uleiul din compresor.

This post has been edited by Dodone: 17 Jun 2013, 06:11


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 17 Jun 2013, 07:26
Post #133


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.387
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Nu vreau sa vb. tampenii dar din cate stiu eu nu ai ce ulei sa inlocuiesti in compresor, uleiul de care spui tu "vine" odata cu umplerea instalatiei de freon ... dar repet nu sunt foarte sigur de aceasta afirmatie ..


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
V A L I
post 17 Jun 2013, 11:42
Post #134


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 20 September 05
From: BV




Asa ma gandeam si eu. Prima oara m-am gandit ca poate are "robineti" inainte si dupa filtru...
Este vorba de masina cumnatului meu. A cumparat filtrul , sa vedem acum unde sa il schimbam. Revin cu impresii dupa.


--------------------
Renault Clio Symbol Fidji 2006 / 1.5 dci / 65 cai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george24
post 20 Jun 2013, 09:58
Post #135


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 25 April 13




sal am si eu o problema am renault scenic din 2001 de 1.6 benzina 16 valve ,cand folososec AC nu ami scoate apa pe furtunul de scurgere dar iese aer pe furtunul ala imi poate spune si mie de ce???sa nu am destul freon sau........ multumesc anticipat nu am masina decat de 3 luni


--------------------
renault megan scenic 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
V A L I
post 20 Jun 2013, 21:01
Post #136


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 20 September 05
From: BV




In cazul meu nu s-a mai schimbat filtrul uscator pentru ca cei din service au considerat ca nu are rost. Doar completare cu freon . 500 ml din 750 cat e normal.

Pentru cei din Brasov: nu mergeti la nenicul (mosul) ala de la gara care incarca freon in spatele blocului direct din butelie, ca dati banii "aproape" degeaba.


--------------------
Renault Clio Symbol Fidji 2006 / 1.5 dci / 65 cai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex0507
post 20 Jun 2013, 21:23
Post #137


Membru autentic


Group: Members
Posts: 402
Joined: 28 January 07
From: BV




"Mosu" ala cred ca era asistentul celui care se ocupa cu asta. Ei mi-au gasit ce n-au gasit mesterii de la reprezentanta si anume teava "mancata" la intrare in evaporator din cauza buretelui pus acolo. (m-a costat sudura + incarcat in jur de 250 de lei)

Asta dupa ce am pierdut de 2 ori (2x150 lei)freonul, in mai putin de o saptamana, incarcat la reprezentanta.

Doar ca eu am schimbat si radiatorul (300 lei)+ filtrul uscator (100 lei) care pierdeau (slab ce-i drept) freon.



--------------------
Renault Megane 2002 Classic Expression, 1.9 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 21 Jun 2013, 09:04
Post #138


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.387
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




A trebuit dat jos pentru sudura? Intreb pentru exact in acelasi loc am si eu o pierdere ... mica ce-i drept ... pe mine ma tine un sezon o incarcare, dar vreau sa o rezolv ...

Daca trebuia data jos ... al ce chinuiala este cred ca o las asa ..

This post has been edited by cj98czh: 21 Jun 2013, 09:05


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 21 Jun 2013, 09:51
Post #139


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




@cj98czh
Nope nono.gif . De la tine am pretentii. Fa treaba ca la carte wise_guy.gif .


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 21 Jun 2013, 10:06
Post #140


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.387
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Da mai multe detalii, rogu-te ... trebuie sau nu demomtat tot acolo ...

Am facut chestia asta acum 2 ani ... este si tutorial completat in acest sens ... este chin si multa munca ... si in acest moment nu am nici timp si nici chef sa stau 2 zile pe masina ...

Repet ... cu o completare anuala merge ... fara probleme ... pierderea este mica de tot ... dar in mod sigur se va agrava ... si o sa trebuiasca rezolvata ..


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 21 Jun 2013, 10:07
Post #141


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




white_flag.gif


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 21 Jun 2013, 10:09
Post #142


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.387
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Nu ma ajuti deloc biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 21 Jun 2013, 10:13
Post #143


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




Pai, penultima mea postare credeam ca ar putea fi perceputa ca un imbold, un mic ajutor unsure.gif .Da' vad ca am gresit. Sau, n-am pe cine sa ajut rolleyes.gif.

This post has been edited by Dodone: 21 Jun 2013, 10:13


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 21 Jun 2013, 10:51
Post #144


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.387
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE(Dodone @ 21 Jun 2013, 11:13)
. Sau, n-am pe cine sa ajut rolleyes.gif.
*



Sincer nu sunt intr-o pasa foarte buna azi ... dar cu afirmatii de genul asta ... mai bine nu postai ...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
V A L I
post 21 Jun 2013, 12:56
Post #145


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 20 September 05
From: BV




QUOTE(alex0507 @ 20 Jun 2013, 22:23)
"Mosu" ala cred ca era asistentul celui care se ocupa cu asta. Ei mi-au gasit ce n-au gasit mesterii de la reprezentanta si anume teava "mancata" la intrare in evaporator din cauza buretelui pus acolo. (m-a costat sudura + incarcat in jur de 250 de lei)

Asta dupa ce am pierdut de 2 ori (2x150 lei)freonul, in mai putin de o saptamana, incarcat la reprezentanta.

Doar ca eu am schimbat si radiatorul (300 lei)+ filtrul uscator (100 lei) care pierdeau (slab ce-i drept) freon.
*



Mi-a mai confirmat un prieten ca asistentul (mosul) baga direct din butelie la ochi ( ca la frigidere smile.gif ) acolo sa mearga.Daca nu ai aparat nu cred ca poti sa vezi tu exact cat iti baga si cat aveai deja in instalatie.
Si aia la reprezentanta nu verifica mai intai instalatia? sau cand te-ai dus a 2-a oara trebuiau sa bage o substanta de contrast sa vada pe unde sunt pierderile.


--------------------
Renault Clio Symbol Fidji 2006 / 1.5 dci / 65 cai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 21 Jun 2013, 13:05
Post #146


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Poti folosi un cantar wink.gif


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
V A L I
post 21 Jun 2013, 13:35
Post #147


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 20 September 05
From: BV




Sau poti merge altundeva wink.gif
La aparat poti vedea si in ce parametrii functioneaza compresorul.


--------------------
Renault Clio Symbol Fidji 2006 / 1.5 dci / 65 cai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex0507
post 21 Jun 2013, 18:26
Post #148


Membru autentic


Group: Members
Posts: 402
Joined: 28 January 07
From: BV




QUOTE(cj98czh @ 21 Jun 2013, 09:04)
A trebuit dat jos pentru sudura? Intreb pentru exact in acelasi loc am si eu o pierdere ... mica ce-i drept ... pe mine ma tine un sezon o incarcare, dar vreau sa o rezolv ...

Daca trebuia data jos ... al ce chinuiala este cred ca o las asa ..
*



Daca mai retin corect dry.gif , se da vaporizatoru jos ptr ca teava lui era mancata, deci e destul de mult de demontat.

La reprezentata vaporizatorul costa vreo 500 de lei si de manopera n-am intrebat de frica smile.gif)

QUOTE(V A L I @ 21 Jun 2013, 12:56)
Mi-a mai confirmat un prieten ca asistentul (mosul) baga direct din butelie la ochi ( ca la frigidere smile.gif ) acolo sa mearga.Daca nu ai aparat nu cred ca poti sa vezi tu exact cat iti baga si cat aveai deja in instalatie.
Si aia la reprezentanta  nu verifica mai intai instalatia? sau cand te-ai dus a 2-a oara trebuiau sa bage o substanta de contrast sa vada pe unde sunt pierderile.
*




Au verificat si cu substanta dar n-au gasit decat filtrul ca scapa un pic si radiatorul era busit, indoit deci posibil sa fie si el apoi mi-au zis ca trebuie s-o desfaca toata si dureaza...

Ziua urmatoare m-am dus la mesteru de la gara si acolo a gasit teava de la vaporizator si intr-o zi mi-a demontat si sudat teava.

Mie nu mi-a bagat "la ochi" freon ptr ca avea ceas care masoara cantitatea, plus ca-ti recupereaza din circuit, daca mai ai.

Asta e doar experienta mea si nu spun ca e sfant dar cred ca merita incercat.







--------------------
Renault Megane 2002 Classic Expression, 1.9 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
V A L I
post 24 Jun 2013, 20:15
Post #149


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 20 September 05
From: BV




Dupa cum ziceam la aparat poti sa vezi si in ce parametrii sta compresorul de pe masina. Acesta despre care vorbeam era cam la jumatate. Merita sa cumpere unul de la dezmembrari sau sa il repare pe asta ?


--------------------
Renault Clio Symbol Fidji 2006 / 1.5 dci / 65 cai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maytow_airis
post 25 Jun 2013, 23:42
Post #150


Membru autentic


Group: Members
Posts: 525
Joined: 20 August 09
From: Alta Tara




Nu stiu cum de aveti curaj sa mergeti sa umpleti aerul asa...oricum si oriunde.
In primul rand, lichidul se recicleaza,se introduce cantitaea exacta cat cere fiecare model de masina,R134a trebuie sa fie freonul,si adoata cu acesta se introduce si uleiul care lubrifiaza,si automat o presiune exacta in instalatie.
Eu mi.am incarcat aerul "preventiv" (25€),desi baga bine rece,aveam 500g, si mi.a introdus 670g,aproximativ,nu mai retin,atat cat cere masina. Dar nici decum asa....."la ochi",si oricare freon.....
In timp poate ceda compresorul...din lipsa lubrifierii corecte.
Am incercat sa "fur" niste imagini cat pleca "meseriasul",atasez poze de la apratul respectiv:
20130617_150728.jpg ( Size: 189.64k ) Number of downloads: 286
20130617_150807.jpg ( Size: 169.36k ) Number of downloads: 315
20130617_150916.jpg ( Size: 196.07k ) Number of downloads: 300
20130617_151222.jpg ( Size: 174.72k ) Number of downloads: 292

Aceste sunt imagini cand imi golea instalatia.
La inceput a ales marca,modelul si anul masinii.

This post has been edited by maytow_airis: 25 Jun 2013, 23:59


--------------------
renault Laguna 2, Laguna 3 Expresion, 2009 1.5 dci 110cp (fara FAP)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages « < 3 4 5 6 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 22:40
Dacia