Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages « < 2 3 4 5 6 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Aer conditionat, nu raceste suficient, Probleme, solutii, remedieri, etc

cj98czh
post 20 May 2011, 09:34
Post #91


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.387
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Mergi la o firma care se ocupa cu instalatii auto de Ac ... daca este vreo problema ei pun aparatul si recupereaza freonul din instalatie ... rezolva problema si il baga inapoi ... este mult mai ieftin decat sa platesti o reumplere totala ..


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 20 May 2011, 09:58
Post #92


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




Devreme ce a scapat freon cu presiune trebuie sa mergi la un specialist pt. o servizare a instalatiei. E clar ca aceasta nu mai poate face presiunile nominale pe circuite (joasa si inalta presiune). Implicit, nici racirea nu va mai fi eficienta in zilele toride. Daca nu ai schimbat filtrul uscator in ultimii 3 ani, ai ocazia s-a faci acum.


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jubyl3r
post 20 May 2011, 10:21
Post #93


Membru incepator


Group: Members
Posts: 392
Joined: 23 January 11
From: B o t o s a n i




@cj98czh mersi.

@Dodone, cum sa schimb filtrul uscator? Chestia aia cu supapa de langa radiator are un filtru ca la polen, dar mai mic sau cum?

Precizez ca a scapat numai atunci din cauza capacului care apasa pe supapa(identica cu cea de la cauciuc, cand o apesi iese aer) dar am scos capacul si din cate am observat nu mai scapa sumbstanta verde pe nicaieri. E necesar sa merg totusi la o verificare, sa trebuiasca sa schimb filtrul ala uscator, sa umplu iar instalatia (abia acum 2 saptamani am facut chestia asta la service tot cu aparat, banuiesc ca daca era problema cu ceva nu imi incasau banii asa degeaba :| uff).

Pot merge la ei sa le zic ca nu au facut treaba calumea si sa rezolve fara sa mai platesc nimic?


--------------------
Renault Megane Coach - BT xx ADY 1996 1.6e DA0F
"Ignorance is bliss"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 20 May 2011, 10:24
Post #94


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




Filtrul uscator e un tub de aluminiu, aprox. ca un PET de 200 ml., care se afla in dreapta radiatorului de racire motor, cum stai cu fata spre motor.

This post has been edited by Dodone: 20 May 2011, 10:24


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jubyl3r
post 20 May 2011, 11:11
Post #95


Membru incepator


Group: Members
Posts: 392
Joined: 23 January 11
From: B o t o s a n i




Am citit si pe aici si din cate inteleg o sa trebuiasca din nou sa schimb freonul. Filtrul asta se schimba doar daca nu vine aer rece langa aeratoare sa iti inghete mana (la mine e amortit la temperatura de afara de maxim 18 20 grade ), si se pare mai mult ca sigur ca trebuie schimbat.

@Dodone, mersi ca m-ai luminat...asa mai invat si eu una alta (daca citeam pe aici inainte,schimbam filtrul atunci cand am fost sa imi incarce freon).

L.E: Ca sa nu mai zic ca nu a functionat de 3 ani pe putin A.C (asa am luat masina de la frantuz, unul nu prea familiarizat cu serviceul din cate imi dau seama acum )

This post has been edited by jubyl3r: 20 May 2011, 11:12


--------------------
Renault Megane Coach - BT xx ADY 1996 1.6e DA0F
"Ignorance is bliss"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 22 May 2011, 16:59
Post #96


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




Cu placere smile.gif . Nu e nicio rusine sa nu stii. Nimeni nu s-a nascut invatat, nimeni nu le stie pe toate.


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alynush
post 5 Jun 2011, 22:21
Post #97


Inchide geamu' ;x


Group: Members
Posts: 31
Joined: 15 May 11
From: Ilfov




Prin faptul ca nu raceste inseamna ca

1. Nu ai pus suficient freon
2. Ai pus prea mult freon
3. S-a stricat compresorul de la AC (o chestie foarte rara)
4. NU ESTE VIDAT SISTEMUL DE RACIRE, SI E MUSAI SA FIE VIDAT

du-te frumusel la un service, si te rezolva din 2 miscari smile.gif


--------------------
Renault / Dacia Megane / Break 1.6 16v 2002 / 1.4l 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jubyl3r
post 6 Jun 2011, 00:15
Post #98


Membru incepator


Group: Members
Posts: 392
Joined: 23 January 11
From: B o t o s a n i




@Alynush, de pus freon mi-au pus in service cu un aparat special...au vidat inainte si abia apoi au bagat freon, ideea e ca poate nu duce A.C la temperaturi exterioare mai mari.


--------------------
Renault Megane Coach - BT xx ADY 1996 1.6e DA0F
"Ignorance is bliss"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 6 Jun 2011, 00:17
Post #99


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




Au verificat la service temperatura aerului pe canalizatiile din bord, cu A.C. pornit ?


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jubyl3r
post 6 Jun 2011, 09:40
Post #100


Membru incepator


Group: Members
Posts: 392
Joined: 23 January 11
From: B o t o s a n i




Din ce am vazut eu au facut asa:

1. conectat la 2 mufe de la motor aparatul ala smecher de AC. pus in interior un termometru pe unul din canalele de aerisire (la mine cel de langa oglinda stanga). In prima faza temperatura crestea(nu stiu cauza dar poate asa trebuia).

2. A umblat dupaia la aparat nush ce setari a facut si temperatura a inceput sa scada de pe la 28 grade pana pe la 9-10 grade, mai jos nu a vrut sa se duca nici in ruptul capului (explicatia: fiecare masina are temperatura inferioara specifica, la altele raceste pana la 7 grade la altele 10 etc., nush daca a fost gogoasa dar oricum nu ma pricep sa trag concluzii)

3. deconectat aparatul si eu multumit in prima faza.

4. Acum de cand a venit caldura cu temperaturi de 30 grade exterioare, in interior fiind si 35 cateodata, parca nu isi mai face treaba cum trebuie desi am si folii pe geamuri, care teoretic ar mai trebui sa estompeze din razele solare si sa ii dea un mic plus la AC(zic eu).



--------------------
Renault Megane Coach - BT xx ADY 1996 1.6e DA0F
"Ignorance is bliss"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 6 Jun 2011, 11:46
Post #101


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




Din cunostintele mele, se introduce senzorul de temperatura 10 cm. pe o fanta de la canalizatia de aer de la bord. Celelalte se inchid. Daca termometrul indica mai mult de 8 gr. C la max. 10 minute dupa functionarea A.C. inseamna ca e o problema.
Cand ai schimbat ultima oara filtrul de polen ?


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jubyl3r
post 6 Jun 2011, 12:14
Post #102


Membru incepator


Group: Members
Posts: 392
Joined: 23 January 11
From: B o t o s a n i




vara trecuta, sa fie asta una din probleme? Precizez ca daca ii dau drumul seara inghet in masina smile.gif

L.E: M-am uitat la el si nu e asa imbacsit...oricum pt 15 lei o sa il schimb si pe asta si sa vad dupaia diferenta.

This post has been edited by jubyl3r: 6 Jun 2011, 12:15


--------------------
Renault Megane Coach - BT xx ADY 1996 1.6e DA0F
"Ignorance is bliss"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 6 Jun 2011, 19:41
Post #103


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




Daca nu e f. imbacsit poti sa-l sufli cu aer comprimat, nu il schimba. Faptul ca ingheata seara nu e relevant. A.C. trebuie sa fie de max. 8 gr. C in conditii de canicula.


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alynush
post 6 Jun 2011, 21:37
Post #104


Inchide geamu' ;x


Group: Members
Posts: 31
Joined: 15 May 11
From: Ilfov




Intradevar, sunt megane-uri care nu sunt chiar asa performante la sistemul de A.C. De ce zic asta? Pentru ca: Sunt instalatii vechi, nu sunt dastea moderne. Si la temperaturi exterioare foarte mari nu fac fata cine stie ce.

La o temperatura de 35 - 40 de grade celsius, sa nu te astepti sa iti faca in masina temperatura de 10 grade. Multumeste-te cu 20 - 25 pentru ca atat poate face!


--------------------
Renault / Dacia Megane / Break 1.6 16v 2002 / 1.4l 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 6 Jun 2011, 21:52
Post #105


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




Ce sa mai spun eu , la break e cel mai mare volum de aer si cele mai multe geamuri, cu acelasi sistem de racire... dry.gif


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusbatrinu
post 16 Jul 2011, 16:59
Post #106


Membru


Group: Members
Posts: 126
Joined: 9 September 06




Am si eu o problema la un megane I cu aerul conditionat, mai precis pierde freon pe la compresor, prin fata pe la fulie, asa a indicat substanta verde. Este posibil sa schimb ceva acolo, simering, garnitura? Daca aveti un cod sau un magazin care vinde asa ceva. Este vorba de un megan I, 5 usi, 1996, 16.e 90 CP. merci



This post has been edited by mariusbatrinu: 16 Jul 2011, 17:00


--------------------
Dacia Logan 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 18 Jul 2011, 08:46
Post #107


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.387
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Este foarte posibil sa trebuiasca sa schimbi compresorul .... mergi la o firma specializata in AC pt. auto si vezi ce zic .... sunt cazuri cand se poate reconditiona .... daca nu ...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bleckota
post 9 Aug 2011, 14:25
Post #108


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 22 March 11




Salutare.Am masina din semnatura.Am dat la inceputul verii drumul la A/C si am constatat ca nu baga deloc aer rece.Ma duc la un service de asta de pe strada si imi baga freon.o zi am avut rece tare in masina smile.gif a 2a zi nimic.Ma duc la el si imi zice ca pierd freon de la compresor.L-am schimbat si pe ala ..original de la Renaul.Ma duc la ala il monteaza baga freon ...dadea aer rece dar nu rece sa fie ca in supermaket-uri cand intri.Imi zice ca el nu stie ce sa-i faca si sa ma duc la Renault.Am fost acolo si mi`au spus ca e recipietul de umplere a freonului murdar...l-am schimbat si mi-au bagat si freon nou.Cand am plecat de la renault aer rece tare...ma lua frigul la treapta 2.Peste 3 zile cand dau drumul iar ...0 aer rece .am fost la ei ieri si mi`au zis ca pierd freon pe undeva si daca nu imi mai da aer rece sa vin din nou la ei.Care ar putea fi problema?Azi dimiineata pe la 8 m`am dus sa probez sa vad daca vn aer rece...dupa 1 min erea rece tare.Ma duc pe la 12 sa probez iara nu mai vena rece chiar si dupa 15 min cu aerul pornit.Intrebare:e posibil sa nu raceasca frigiderul aerul de afara?(in masina sunt 35de grade)am dat si pe reciculare aer si sa bage de afara si nici o schimbare.Va rog ajutati-ma sa stiu ce sa le zic la aia de la renault.Nu sunt in tara si ar fi bn sa stiu si eu ce sa la zic sa faca .
multumesc.

This post has been edited by bleckota: 9 Aug 2011, 16:56


--------------------
renault megane coupe 1.4 16v 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRISTIAN_S1981
post 23 Aug 2011, 11:18
Post #109


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 30 July 09




Salutare!
(Am postat acest mesaj si pe alt topic de pe forumul renault, sper sa nu supar pe nimeni.)
Am nevoie de cateva sfaturi sau raspunsuri utile, daca se poate. In urma cu doua luni, am schimbat filtru uscator (butelie deshidratanta) deoarece pierdeam freon pe langa oringurile acestui filtru ( in fiecare vara incarcam freon care nu tinea mai mult de o luna). De cand am schimbat filtru, nu am avut probleme, racea normal (nu la fel de puternic ca si alte masini, dar era in regula), pana ieri, cand nu a mai pornit compresorul (nu facea "clanc-ul" specific). Dupa verificari (printre verificarile facute de mine a fost si impingerea cu o surubelnita a supapei de umplere cu freon, de 5-6 ori; asta pentru a vedea daca este freon in instalatie), am descoperit ca mufa compresorului nu facea contact, astfel nu cupla ambreiajul compresorului. Am "reglat" pinii mufei si acum face contact, porneste compresorul, insa problema e ca nu raceste. Mai bine zis, raceste putin in partea pasagerului si deloc in partea soferului, (acest simptom fiind specific lipsei de freon, comform celor citite pe forum). Adica in urma cu o zi raceste normal, iar a doua zi am pierdut freonul?

Se poate sa fi pierdut asa de mult freon cand am apasat supapa de umplere?

Cand am apasat a iesit putin lichid verde si mult gaz sub presiune (din cate am citit pana acum, freonul trebuie sa fie sub forma de gaz pe acea conducta). Interesant este ca, conducta de la condensator pana la evaporator (habitaclu) este rece, evoparatorul este destul de rece, dar parca nu in totalitate (nu imi incape mana in acel locas), iar conducta de la evaporator spre filtru uscator, adica pe care se afla supapa de umplere, este calda (pana ieri, cand functiona clima, aceasta conducta era rece ca gheata).
Va multumesc anticipat pentru orice sfaturi utile, inainte de a fi nevoit sa merg in service. O zi buna!

PS. In anii trecuti, cand nu imi mergea clima decat o luna pe an, imi pornea compresorul si cand nu mai prea aveam freon in instalatie (cand nu recea deloc in habitaclu)




--------------------
renault megane 1.5 dci 2004/2
renault megane 1.5 DCI/ 2004 / 80 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sergiu0001
post 25 Sep 2011, 09:11
Post #110


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 25 September 11




Buna, am si eu o probleme. De cateva zile nu imi mai porneste AC'ul deloc, tot panoul de comanda de la AC este mort. Ma poate ajuta cineva cu pareri?!..Va multumesc.Respecte..!!


--------------------
Renault Megane hatchback - HD-09-POD 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jubyl3r
post 25 Sep 2011, 15:09
Post #111


Membru incepator


Group: Members
Posts: 392
Joined: 23 January 11
From: B o t o s a n i




daca nu iti merg treptele de la aeroterma nu o sa iti mearga nici AC-ul...problema ta e de la modulul de control al treptelor de viteza sau la mufa AC(ai pini ozidati, topiti etc.). Vezi ca s-a mai discutat Aici

This post has been edited by jubyl3r: 25 Sep 2011, 15:10


--------------------
Renault Megane Coach - BT xx ADY 1996 1.6e DA0F
"Ignorance is bliss"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djems304
post 28 Mar 2012, 23:58
Post #112


Membru incepator


Group: Members
Posts: 74
Joined: 15 October 07




Salut! La meganul din semnatura am avut aer rece (nu stralucit dar mergea pana sa vina frigul in iarna aceasta. In iarna am folosit AC la dezaburire fara sa imi dau seama daca merge AC din cauza ca oricum baga aer cu temperaturi negative de afara. Surpriza acum in martie cand sa pornesc AC pauza nu mai raceste. Pus testul CLIP si am urmatoarea eroare pe care o pot sterge temporar dar nu o pot anula definitiv intrucat reapare: Circuit captator fluid refrigerant df0..nu mai stiu exact si mai erau ceva descrieri despre un scurt circuit, tensiune 12 volti, + sau pozitiv. Ce ar putea sa insemne acest lucru, intrucat compresorul nu mai porneste, aer rece nu mai sufla cu AC pornit, doar termocupla (GMV) porneste la apasarea butonului de AC (aer conditionat manual).
Mentionez ca nu am incarcat instalatia de AC de cand am masina din anul 2007. Astept pareri.


--------------------
renault megane 2007, 1,5 dci, expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 29 Mar 2012, 10:44
Post #113


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




Din cunostintele mele, daca ai pierderi de lichid refrigerent, compresorul nu porneste daca ramane o cantitate mica de lichid in sistem. E o functie de autoprotectie a compresorului.


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
godder
post 21 Jun 2012, 16:37
Post #114


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 21 June 12




Salutare, am si eu o problema cu aerul conditionat,la un megane 1 1.6 16 V din 2001 in toamna trecuta am schimbat calculatorul cu unul la mana a doua de pe o masina care avea aer conditionat dupa ce am incarcat cu freon zilele trecute am observat ca nu cupleaza compresorul si nici ventilatorul cand pornesc aerul, am fost la un service au pus baietii testerul si de pe tester pornea aerul fara probleme .... mi s-a spus ca problema e din calculator... ce ma sfatuiti sa fac ?


--------------------
Renault Megane 1 - b 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 21 Jun 2012, 16:54
Post #115


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




@godder=La un service asta banuiesc ca nu e reprezentanta...nu?
Hackereste/Crackereste calculatorul nou cu ajutorul celui vechi ca sa se regaseasca datele respective sau schimba-l cu altul......nou.
De ce ai schimbat calculatorul?

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RobertGabbY
post 27 Jun 2012, 23:05
Post #116


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 13 July 09




Azi mi-am schimbat si eu freonul la megane-ul meu, nu fusese schimbat niciodata din 2003. Este o diferenta enorma. Am dat doar 60 lei, am gasit o oferta. Au intrat 750 g freon, am schimbat si uleiul din compresor. Insa am o problema cu filtrul de polen. Am cumparat astazi unul de la MANN, filtru cu carbon activ ( 66 LEI ) insa problema este ca nu scrie pe nicaieri sensul de trecere al aerului ("air flow") . Pe o parte filtrul este alb, iar pe cealalta este gri.
1. Stie cineva pe ce parte trebuie sa intre aerul?
2. M-am gandit sa imi igienizez si traseul aerului prin tubulatura. Ce recomandati, sa o scot si sa o spal/dezinfectez, sau sa imi cumpar o spuma de igienizare, si ce spuma ati recomanda ?
Multumesc.


--------------------
Renault Megane 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 28 Jun 2012, 07:27
Post #117


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




2. In niciun caz nu da jos tubulatura. Poti folosi spray cu spuma sau poti merge la un service ce are un aparat special de curatire a canalizatiei de aer. A doua varianta e mai eficienta dar mult mai scumpa (aprox. 100 lei).


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
godder
post 2 Jul 2012, 15:13
Post #118


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 21 June 12




@espacern..da nu am fost la reprezentata la un service oarecare ... calculatorul masinii din fabrica l-am schimbat pt ca am avut un mic accident s-a desprins mufa sau ceva de genu cert e ca numai pornea masina am gtasit unul convenabil tot de pe o masina cu aer totul merge ok mai putin aerul..

ps: scuze de intarzierea cu care am raspuns dar sunt nou pe acest forum si de abia acum i-am dat de cap


--------------------
Renault Megane 1 - b 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mury85
post 10 Jul 2012, 14:27
Post #119


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 10 July 12




In vara 2011 am fost pana in Ungaria si am sesizat ca nu mai functioneaza AC-ul (nu da aer rece). Oricum nu i-am facut nimic.
Anul asta plec la mare si trebuie neaparat sa ii fac o revizie (freon si toate cele). Ii posibil ca din cauza ca nu a functionat atata vreme sa mai fie si alte probleme?

Mersi.


--------------------
Renault Megane - MM-07-JTI 2001 Classic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 10 Jul 2012, 16:08
Post #120


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




Bineinteles. Trebuie sa faci o revizie generala a instalatiei. Neaparat sa schimbi si filtrul uscator (deumidificator).


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages « < 2 3 4 5 6 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 18:28
Dacia