Rezervor de rezerva la Clio / Symbol - E? Unde E?
![]() ![]() ![]() |
Rezervor de rezerva la Clio / Symbol - E? Unde E?
premiumfaraplumb |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 24 November 04 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
1988 DACIA DELTA
- B-20-EEG
|
|||
cmandrei |
![]()
Post
#2
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Eu nu cred ca are ... desi e ciudat sa nu aiba ... am avut Renault 5 1985 si avea asa ceva ...
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
sosoenduristu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 13 February 05 ![]() |
va rog detaliati povestea cu "rezervorul suplimentar" pt un necunoscator.nu am mai auzit de asa ceva pana acum :shock:
|
-------------------- symbol dci 80 cp
yamaha wr400f |
|
cmandrei |
![]()
Post
#4
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
La renault 5 era un sistem mai vechi si anume: rezervorul era de 43 de litri dar uneori cand ma duceam la pompa cu masina pe galben de ceva timp si cu acu de benzina mort nemiscat si faceam plinul intrau ceva mai mult de 50 litri. Tot timpul am crezut ca cei de la pompa ma fura (chiar daca o faceau nu era cu mult) astfel ca am fasit o carte tehnica ce spunea ca in momentul in care rezervorul e aproape aproape gol intra rezervorul de serviciu si anume o mica galetusa de 5-7 litrii care iti mai dadea o autonomie de 100km. Aceasta se umplea tocmai cand tu spuneai ca gata nu mai intra nimic in rezervor si se golea in rezervorul mare cand acesta era aproape aproape gol.
Asa ceva am auzit ca mai exista si la golf 3 ... dar la clio-uri ??? Cam asa sta ideea. |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
premiumfaraplumb |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 24 November 04 ![]() |
am fost azi i-am facut plinul, tot apasam dar busonul de la pompa revenea la loc, ma uit inauntru, era spuma alba pana la 2-3cm de iesire, n-am stiut ce sa mai fac sa stau sa inspectez gaura
![]() |
--------------------
DACIA
1988 DACIA DELTA
- B-20-EEG
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#6
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
eu am incercat la mine si m-am straduit si am bagat pana a dat afara ... pana era plin plin plin de benzina si eram cu acul pe rosu si tot nu a intrat mai mult decat normal ... au intrat vreo 45 de litrii ... si la rezervor de 50 cu ce mai era inauntru si plin pana sus ... nu pare a avea un astfel de rezervoras.
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
ess1902 |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 6 September 04 From: Iasi ![]() |
la clio nu cred ca exista asa ceva...insa ceea ce numiti "rezervor de rezerva" nu cred ca e construit in scopul asta ,ci pt a lasa un spatiu de dilatare a combustibilului.De ex la tico, exista un tub secundar, (chiar langa intrarea principala) care e "prins" in varful rezervorului,in timp ce tubul mare de alimentare, oarecum in lateral. Daca se umple prin sifonare dintr-o canistra si furtunul se baga in tubul cel mic, intra mai multa benzina pt ca se acopa si rezerva aia de aer.La clio in schimb chiar ma deranjeaza faptul ca "gatul pompei" nu intra suficient de tare in rezervor, si de obicei dupa primul clik al pompei, nu mai poate fi bagat aproape nimic.
|
-------------------- clio symbol dci 1.5 ,65 cp ,expression, 2003
|
|
valiusbug |
![]()
Post
#8
|
![]() posesor reno Group: Members Posts: 105 Joined: 8 December 04 From: Bucuresti ![]() |
in carte scrie ca rezervorul are 50 de litri - dar eu n-am reusit sa bag niciodata mai mult de 45 chiar ajungand "in buza" cu benzina... oricum am constatat o data, fiind "pe roshu", ca am mers linistit mai mult de 70 de km - am tras concluzia ca acul probabil arata ceva mai putin decat am in rezervor
|
--------------------
renault
clio symbol
1,4 8v 2000
|
|
octavianf |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 278 Joined: 15 June 04 From: Bucuresti ![]() |
asa se explica 'rezerva' de combustibil...
oricum, mi se pare ca merge destul de ciudat indicatorul nivelului de banzina This post has been edited by cmandrei: 3 Mar 2006, 17:47 |
-------------------- Clio Symbol 1.4 16V 2002 Dynamique
Culoare: Rosu Optionale: ABS + Airbag pasager |
|
VladSoare |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stīnga ![]() |
La orice masina acul arata mai putin decit ai in rezervor.
Cel mai precis este calculatorul de bord (daca are si functia asta; al meu n-o are direct, insa o pot activa cu o anumita combinatie de butoane). |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#11
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Nu stiu daca acul e facut sa arate mai putin ... e aiurea sa te minta asa pe fata :-) ... dar oricum si la mine este la fel ... adica arata mai putin decat este real inauntru.
Rezervor micut "de rezerva" exista la foarte multe masini ... precum am spus eu aveam la Renault 5 din 1985. |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
VladSoare |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stīnga ![]() |
Iti arata mai putin ca sa nu ramii in pana prostului. La toate masinile pe care le-am vazut pina acum e asa. N-am vazut nici macar una singura la care sa ajunga acul la minim cind mai ai zero litri. La toate mai ai ceva benzina cind acul e pe zero.
|
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#13
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Nu vreau sa fiu carcotas ... dar fratemio' are un R21 din 1986 si acul vreau sa spun ca arata "perfect" iar cand ajunge pe liniuta rosie atunci se aprinde becul si atunci mai are 7 litrii ... testat. Dar cine mai stie de noutatile tehnicii ... mie unu mi-ar place sa-mi indice corect acul ... mai ales ca nu am computer care sa-mi indice cat si cum am consumat.
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
Johnny Bravo |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 18 January 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Cel mai precis este calculatorul de bord (daca are si functia asta; al meu n-o are direct, insa o pot activa cu o anumita combinatie de butoane). Si ne dezvalui si noua combinatia asta? |
-------------------- Audi A3 8p 2.0 TDI DSG
Opel Astra H 1.6 Twinport Opel Astra Classic 2 1.7 CDTI |
|
VladSoare |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stīnga ![]() |
Sorry, nu vorbeam de Reno, ca la Clio n-am calculator de bord.
La Ford daca tin apasat 10 secunde pe butonul de resetat kilometrajul partial intra intr-un meniu de diagnoza, prin care pot pe urma sa ma plimb si sa vad tensiunea de la baterie, citi litri mai sint in rezervor, temperatura lichidului de racire, codul motorului, viteza reala (fara eroarea vitezometrului) si altele de genul asta. Parca se discuta la un moment dat si despre Megane, ca ar avea un astfel de meniu ascuns. Nu mai stiu insa daca are si cantitatea de benzina din rezervor. |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
David |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 370 Joined: 27 November 03 From: Cluj ![]() |
Eu am reusit odata sa bag vreo 48L.
Dupa ce pompa sare prima oara de obicei mai pot baga 2-3L incetul cu incetul. |
--------------------
Opel
Zafira
2003 Opel Zafira 2.0 DTI - 03/2003
BMW F650 - 08/1995 |
|
cmandrei |
![]()
Post
#17
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Incearca sa mai misti masina putin si mai intra inca vreo 500ml :-). E clar are rezervor de 50l exact ... :-).
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
dorin |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 201 Joined: 11 September 03 From: Bucuresti ![]() |
Eu zic sa nu mai umpleti rezervorul ala pana in buza. Parca si in cartea tehnica scrie ca nu e bine sa-l umpleti pana nu mai intra. Acolo se recomanda sa mai porniti de MAXIM doua ori pompa dupa ce a fost declansata prima oara. Ideea este ca trebuie sa mai lasi un pic de loc in rezervor. Ce naiba ..acum gasesti cate o statie de benzina la fiecare 5 km.
Doar nu mergeti prin desert.... |
--------------------
Renault
Laguna III
2.0 DCI 150cp Dynamique ++
- B-97-XCO
|
|
venom |
![]()
Post
#19
|
Membru Group: Banned Posts: 186 Joined: 28 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Daca a "sarit" pompa...aia e e plin, chiar trebuie lasat putin spatiu in rezervor pentru eventualele schimbari de volum ale combustibilului.(si daca se face asta de fiecare data, se poate stabili mult mai precis consumul).
Acuma pentru faimosul rezervor de "rezerva" de 5 litri, oricum ar trebui creat un ultra-secret rezervor de super-rezerva de 0.75l |
-------------------- >>>>>speed is the essence! >>>>>
Clio Simbol 1.4 16v full dec.2004 |
|
dorin |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 201 Joined: 11 September 03 From: Bucuresti ![]() |
Acum devenind seriosi, eu paraca asa imi amintesc ca scrie in manualul ala cu care a venit masina. Daca o sa am timp o sa ma uit din nou.
Eu oricum asa fac, dupa ce se opreste mai pornesc de 2 ori. Si fac asta mereu, si de la aceiasi pompa. Deci e destul de precis. Si ca idee niciodata nu am ramas cu mai putin de 15 litri in rezervor. Cand ajung in stadiul asta fac plinul. This post has been edited by cmandrei: 3 Mar 2006, 17:47 |
--------------------
Renault
Laguna III
2.0 DCI 150cp Dynamique ++
- B-97-XCO
|
|
premiumfaraplumb |
![]()
Post
#21
|
Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 24 November 04 ![]() |
eu fac plinul cand stiu ca o sa vina vremuri grele fara un chior, astfel raman cu prietena mea masina
![]() |
--------------------
DACIA
1988 DACIA DELTA
- B-20-EEG
|
|
valiusbug |
![]()
Post
#22
|
![]() posesor reno Group: Members Posts: 105 Joined: 8 December 04 From: Bucuresti ![]() |
corect - si in a mea (carte) scrie sa nu dau pe afara - nu e zis nimic de cate ori sa sara pompa - doar atat - "pt. a evita mirosul neplacut de combustibil in habitaclu, mai ales vara, se recomanda sa nu umpleti la refuz rezervorul"
This post has been edited by cmandrei: 3 Mar 2006, 17:47 |
--------------------
renault
clio symbol
1,4 8v 2000
|
|
ryry |
![]() ![]()
Post
#23
|
![]() Reno fan Group: Members Posts: 235 Joined: 20 April 07 From: Bucuresti ![]() |
Dar va intreb altceva : Daca umpli pana la refuz rezervorul dupa ce a facut click se poate scurge benzina acea pe jos ? Tocmai ma gandeam sa nu aiba vreun tub ceva ca sa lase spatiul acela de dilatare, si astfel o varsa pe cea in exces pe jos ...
![]() |
--------------------
Renault
SYMBOL EXPRESSION 1.4 8V 75 CP benzinar + GPL
2007
- B 40 KAR CUM TRANSFORM H2O IN BENZINA ?
|
|
B.o.g.s |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 29 December 06 ![]() |
eu am observat ca atunci cand nivelul motorinei ajunge pana aproape de capatul rezervorului , in partea stanga are un mic orificiu prin care se mai scurge motorina.... si daca insisti cu pompa si bagi motorina usor usor se duce prin acele orificiu pana se umple .... asta dupa ce am mers cativa km pe rosu, iar in cazul in care nu am mers pe rosu nu a mai intrat nimic in acel orificiu.... verificati si voi
|
--------------------
Renault
Megane II
2004 1.6 16V 115 CP
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#25
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
"Aerisirea" rezervorului ?
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
B.o.g.s |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 29 December 06 ![]() |
posibil sa fie aerisirea, posibil sa fie un alt recipient care inmagazineara motorina si atunci cand nivelul din rezervor ajunge la limita, se scurge din acel recipient.... si din acest motiv atunci cand alimentez si mai am motorina in masina, nu mai intra nimic in acel recipient pentru ca nu a apucat sa se goleasca
|
--------------------
Renault
Megane II
2004 1.6 16V 115 CP
|
|
crisolro |
![]()
Post
#27
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
oameni buni, eu daca-s in bani bag motorina pana la 15 clickuri, pana pot sa-mi inmoi dejtu in ea ... ce-i drept, acu e iarna si ce e si mai drept e ca dupa alimentare nu las masina pe loc ci circul cu ea cel putin 15 km, banuiesc ca isi face loc pt. expansiune ... dar cred ca aveti dreptate si la vara n-o sa tina
apoi, cum isi poate imagina cineva ca rezervoarele astea ar putea avea un loc de comunicare cu exteriorul asa, pur si simplu ... cel mult un fel de supapa care sa evacueze gazele si vaporii in cazuri extreme si in nici un caz pe jos ci in sus cumva, exclus sa curga de la asta in interiorul masinii/portbagaj ... parerea mea pai daca ar fi asa simplu s-ar duce toate proprietatile combustibilului repejor + posibilitate extinsa de incediu (voit sau nu) asta tre sa aiba ceva supapa ceva ... dacia lu tac-miu, stiu ca avea capacu de la rezervor cu un fel de joc ... daca trageai de el iesea putin asa si se simtea ca un arc ceva care-l tragea inapoi ... adica putea functiona lejer ca o supapa, nu cred ca era facut din greseala asa repet, parerea mea dictata de "bunul simt" ca la thenica is corijent ... repetent! la polo tdi de la serviciu are rezervoru in capat o putulica pe care apesi cu pompa si iese aerul; cu aerisiri si rabdare nu prea multa bag 55 l in loc de 50 ... cica aia e "rezerva" .... MARFA! |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
- cu nr absolut normal Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
gotty |
![]()
Post
#28
|
![]() fagocer™ haituit Group: Members Posts: 4.627 Joined: 20 August 07 From: oriunde vreti voi.... ![]() |
oricum,eu nu mai vad utilitatea acelui "rezervor de rezerva", acum cand mai toate masinile sunt dotate cu computador....care ti arata cu o precizie destul de buna cam cati kim mai poti sa mergi....
|
--------------------
Private
Spice
Member
|
|
crisolro |
![]()
Post
#29
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
autonomia mai mare?
|
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
- cu nr absolut normal Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
cbr-ica |
![]()
Post
#30
|
![]() "Aut vincere aut mori" Group: Members Posts: 275 Joined: 13 April 05 ![]() |
am reusit o data sa bag 50.2 dar atunci chiar am exagerat cu mersul pe rosu (a fost intr-un drum lung si aveam consum foarte constant si am putut calcula la fix)
|
--------------------
2008, Jaguar
X-Type
2.2d, 155CP, 400NM 2005, Honda CBR600RR, 117CP
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 14:25 |