Suzuki Samurai, Samurai-ul mic si ochelarist
![]() ![]() |
Suzuki Samurai, Samurai-ul mic si ochelarist
UXE |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.4 8v
- UXE Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|||
SiloS |
![]()
Post
#62
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.284 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Week-end-ul acesta m-am intors acasa la Buzau unde m-am revazut cu micutul ochelarist. A stat trist in parcare timp de 2 saptamani in care nimeni nu l-a bagat in seama.
Asadar, ca sa ma revansez, in astea 2 zile am reusit sa fac urmatoarele: - am terminat protectiile pentru semnalizari si stopuri, le-am vopsit si le-am montat. ![]() - unul dintre stopuri era ciobit. Nu am cumparat unul singur pentru a evita diferentele de nuanta, asa ca am cumparat 2 stopuri noi-noute. ![]() - am confectionat niste paracrengi. ![]() - am confectionat un sistem de prindere pentru bancheta: are 2 pozitii, se rabateaza si se demonteaza foarte usor. ![]() - am recuperat bucata de cheder cazuta in fata de usa si am fixat-o la locul ei. Am lipit-o cu pistolul de lipit. ![]() De precizat ca nu sunt pe deplin multumit de suportii pentru proiectoare. Au avantajele de a fi mici, discreti si mai ales, nu am dat nici o gaura in caroserie. Dezavantajul e ca trepideaza. Vor trebui imbunatatite. Buba cu etrierul de pe partea dreapta ramane... sper sa o rezolv luna asta. Si acum, poze: ps: pe langa pozele cu modificarile, atasez si cateva poze de la iesirea de Vineri seara. 8 Feb 2015, 23:59: Inca un post pentru poze. This post has been edited by SiloS: 8 Feb 2015, 22:59 Attached thumbnail(s) 20150206_221737.jpg ( Size: 1.99mb ) Number of downloads: 1269 20150206_223900.jpg ( Size: 2.47mb ) Number of downloads: 1267 20150206_230705.jpg ( Size: 2.62mb ) Number of downloads: 1269 20150208_172637.jpg ( Size: 911.27k ) Number of downloads: 1188 20150208_172646.jpg ( Size: 950.83k ) Number of downloads: 1162 20150208_172653.jpg ( Size: 946.61k ) Number of downloads: 290 20150208_172719.jpg ( Size: 953.49k ) Number of downloads: 280 20150208_172731.jpg ( Size: 803.38k ) Number of downloads: 253 20150208_172745.jpg ( Size: 823.25k ) Number of downloads: 219 20150208_172818.jpg ( Size: 966.8k ) Number of downloads: 285 20150208_172825.jpg ( Size: 946.03k ) Number of downloads: 304 20150208_172843.jpg ( Size: 1020.29k ) Number of downloads: 293 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
UXE |
![]()
Post
#63
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Cat ai dat pe stopuri?
|
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.4 8v
- UXE Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
SiloS |
![]()
Post
#64
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.284 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
25 RON / bucata. 20 RON transportul.
Ieftin. |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
SiloS |
![]()
Post
#65
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.284 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Desi in ultimul timp am acordat mai multa atentie BMW-ului (care dupa atata munca tot nu isi tine aerul in roti ), Samurai-ul s-a ales si el cu o mocheta in torpedo.
Attached thumbnail(s) 20150222_173248.jpg ( Size: 897.84k ) Number of downloads: 341 20150222_173253.jpg ( Size: 853.18k ) Number of downloads: 341 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
4x4 |
![]()
Post
#66
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Fix factory, vreau si eu in suzuki
![]() |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
SiloS |
![]()
Post
#67
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.284 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Cu pistolul de lipit.
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
SiloS |
![]()
Post
#68
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.284 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Saptamana trecuta am achizitionat pentru micutul ochelarist 2 capace pentru proiectoare, 2 ocheti, 1 proiector pentru mersul cu spatele si un troliu.
Din pacate nu am reusit sa finalizez montajul troliului; sper ca saptamana viitoare sa fie gata. Ma pot mandri in schimb cu proiectorul de pe spate. Are o buna dispersie a luminii si are si buton integrat. Mai imi trebuie sa cumpar (si nu gasesc) canalele de prindere pentru soft-top. Am constatat ca imi lipsesc in momentul in care am dat jos hard-topul si nu reuseam sa fixez prelata. ![]() 16 Mar 2015, 20:49: Senzational! In mai putin de o ora am facut rost de canalele de prindere. Cele 2 canale de pe stalpul B sunt originale, dar trebuie vopsite. Canalul de pe rama parbrizului este de fapt o improvizatie dintr-o rama de geam, dar isi va face treaba la fel ca originalul. Am 3 saptamani de cand caut (si nu gasesc) sistemul complet original... Termin cu troliul, o inalt, o latesc, schimb uleiurile si gata jucaria pentru vara! ![]() This post has been edited by SiloS: 16 Mar 2015, 19:49 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
SiloS |
![]()
Post
#69
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.284 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Weekendul asta am terminat cu modificarile pentru partea fata.
In ultimele 2 saptamani am confectionat tava pentru troliu, am montat-o corespunzator ( suruburi de duritate mare, bucse in interiorul sasiului pentru a nu-mi indoi tabla din care e facuta ), am modificat bullbar-ul ( am taiat una dintre tevile orizontale, alteia i-am schimbat pozitia si am confectionat suportii de prindere pentru proiectoare ), bara a fost de-a dreptul ciopartita ( flpasurile ramase au fost modificate si prinse cu atentie pentru a nu vibra/misca ), am vopsit toate piesele si le-am asamblat. Ce a iesit imi place. In timpul "liber" pe care l-am avut cat am asteptat sa se usuce "prima mana" de vopsea am confectionat si cerceii pentru ridicarea masinii. Cei de pe fata sunt un pic mai lungi pentru a compensa cu greutatea suplimentara reprezentata de troliu si tava lui. Ansamblul cantareste ~36 de kilograme. Cutia cu relee am preferat sa o montez sub capota. Pentru asta a fost nevoie sa schimb cablurile originale cu altele mai lungi. QUOTE Canalul de pe rama parbrizului este de fapt o improvizatie dintr-o rama de geam, dar isi va face treaba la fel ca originalul. Aici m-am inselat. Improvizatia respectiva trebuie modificata sau trebuie sa imi fac eu alta. Modul in care pica pe masina este de asa natura incat "imi trage" prelata prea in fata. Mai mult, apare si un conflict cu suportii pentru proiectoarele de sus. Cat de curand o sa imbunatatesc sistemul de prindere al prelatei, sper ca in luna MAI sa imi confectionez si un bikini top ![]() La inceputul lunii viitoare o sa schimb si uleiurile. Asta-i treaba simpla. Numa' sa nu pun uleiul de motor in cutia de viteze si invers. ![]() Luna viitoare o sa fie si cea in care o sa imi cumpar distantierele si o sa imi montez cerceii confectionati alaltaieri. Mai raman de bibilit instalatia electrica pentru proiectoare si sa imi mai cumpar inca un set de lumini. Si o terosonare pe dedesupt. Mai bine sa previi decat sa tratezi. ![]() Apoi, sus pe munte cu el! Apropo de munte... Daca Sambata am lucrat toata ziua (si noaptea) la Samurai, Duminica m-am trezit fara nimic de facut. Asa ca m-am suit in masina si usor-usor, usor-usor, usor-usor am ajuns la Paducel ( Monteoru - 15 km de Buzau ) unde s-a organizat weekendul asta o competitie de enduro. Eu am ajuns cand totul se terminase, dar marcajele inca existau. Special pentru a inaugura troliul, nu am montat Simex-urile. Evident, am ramas blocat in namoale si a fost nevoie de el. De 2 ori. Imi place la nebunie. Ca idee generala, iesirile de dinainte de momentul "troliu" erau guvernate de frica de a ramane impotmolit. Acum merg cu curaj. Daca trec, bravo mie si bravo ochelaristului iar daca nu trec, ma dau jos din masina si ma troliez. ps: Duminica e pentru prima oara cand am fost in padure cu paracrengile montate. Isi fac treaba minunat. Nici nu vreau sa ma gandesc cat de frumos vor da vegetatia la o parte la vara, cand totul va fi verde... Attached thumbnail(s) 20150322_130552.jpg ( Size: 1.17mb ) Number of downloads: 337 20150322_130615.jpg ( Size: 1.19mb ) Number of downloads: 304 20150322_130629.jpg ( Size: 1.2mb ) Number of downloads: 305 20150322_145402.jpg ( Size: 1.59mb ) Number of downloads: 334 20150322_154225.jpg ( Size: 1.44mb ) Number of downloads: 318 20150322_154235.jpg ( Size: 1.4mb ) Number of downloads: 317 20150322_155832.jpg ( Size: 1.26mb ) Number of downloads: 303 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
UXE |
![]()
Post
#70
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
F frumoasa... acu m-am prins si eu care sunt paracrengile
![]() |
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.4 8v
- UXE Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
ce parcare, pe trotuar.
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
RZV |
![]()
Post
#72
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 812 Joined: 24 August 05 From: Online ![]() |
Super.
Încă o mașină care va face praf potecile și drumurile de acces de prin păduri, bonus zgomot și poluare. ![]() Am doar cuvinte de "apreciere" la adresa tuturor "enduro-iștilor" și "off-road-iștilor" care parcă și-au cumpărat în ultima vreme pășuni, păduri și munți pe "persoana fizică" și fac doar ce îi taie capul. ![]() This post has been edited by RZV: 23 Mar 2015, 16:48 |
--------------------
Scott
Mountain Bike
1990
|
|
SiloS |
![]()
Post
#73
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.284 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
In ultimele zile m-a taiat capul si am mai cumparat/modificat cate ceva:
1. Am cumparat un kit de recuperare. Kit-ul contine o geanta bine compartimentata in care se gasesc 2 sufe, una verde cu lungimea de 3 metri pentru copac si una portocalie cu lungimea de 6 metri pentru tractare. Sufele sunt cu latimea de 10 cm si rezistenta 13 tone. Se mai gaseste in geanta si un scripete pentru a dubla puterea troliului, 2 ocheti, unul mare si unul mic si o pereche de manusi. 2. Am cumparat si un set de proiectoare de ceata, rotunde, pe care le-am montat sus pe rama parbrizului. Acum am 3 seturi de proiectoare: 2 rotunde de ceata (adica dispersie buna a luminii), 2 rotunde de drum ( unde se termina faza lunga incep sa lumineze proiectoarele ) si 2 proiectoare mici, galbene si simpatice. Pe cel pentru spate nu-l pun la socoteala. 3. M-am tinut de promisiunea facuta in urma cu cateva pagini si am schimbat toate uleiurile. Am avut noroc ca s-au desfacut fara probleme toate busoanele de golire/umplere. 4. Astazi, asa ca pentru o zi de Duminica, am reusit sa ajustez lungimea paracrengilor. Dupa ce am montat troliul/bullbarul pozitia acestuia din urma s-a modificat. 5. Am reglat clantele de la portiere. Acum merg foarte usor. 6. Am dus prelata la mester pentru a-i face mici modificari. Am lasat-o acolo pentru a avea mesterul cum sa ii copieze partea din fata pentru bikini-top. Sunt curios cand va fi gata si mai ales cum va arata produsul finit. 7. Am ajustat canalul de prindere al soft-topului. Acum prelata se intinde cum trebuie si se monteaza mai usor. 8. Suportii pentru proiectoarele de sus nu erau suficienti de rigizi, astfel incat proiectoarele trepidau. Am imbunatatit sistemul de prindere. Acum sunt multumit, e totul ok. Poze n-am. Pana la urma, doar nu era sa fac poze la cateva cutii de ulei si la o clanta. |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
hitman1234 |
![]()
Post
#74
|
![]() Bringing secsi back Group: Members Posts: 1.791 Joined: 9 February 08 ![]() |
Te urasc. Mi s-a facut de haiducie....
|
--------------------
bemfe
vewe
. "Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
|
|
UXE |
![]()
Post
#75
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Poze cu noile lucrari: proiectoarele , paracrengile, scripetele pentru troliu (sau asta se monteaza doar la nevoie?)
|
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.4 8v
- UXE Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
MuciX |
![]()
Post
#76
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Tie nu ti s-a facut de inceput un jurnal, UXE?
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
UXE |
![]()
Post
#77
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Mai la vara
![]() |
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.4 8v
- UXE Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
gabize |
![]()
Post
#78
|
![]() DECONECTAT Group: Members Posts: 6.020 Joined: 21 July 08 From: ©City of Mini Roundabouts ![]() |
Așteaptă niște poze de la mine, ș-apoi...
![]() |
--------------------
⚓ Am avut
cândva o... barcă...
acum doar un gândac H247 "Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
|
|
SiloS |
![]()
Post
#79
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.284 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Nu am facut poze de data asta si nici nu am cand sa mai fac prea curand. Saptamana viitoare plec la mare (cu BMW-ul) si abia peste 2 saptamani o sa pot sa mai mesteresc ceva. Promit sa fac poze detaliate cu toate montajele.
Tot peste 2 saptamani o sa primeasca Samuraiul si distantierele. In ziua in care voi monta distantierele vreau sa schimb si cerceii. Planul este sa il inalt cu 3cm si sa ii maresc ecartamentul cu 7cm. De terosonat, cand va fi cu adevarat cald afara. De refacut instalatia electrica pentru lumini, cand va fi cald afara si voi veni cu Samuraiul in Bucuresti. Momentan e in Buzau. Inainte de a explica despre modul in care se foloseste scripetele, vreau sa fac cateva precizari despre troliu si trolieri: - troliul nu are forta declarata decat pe ultima spira, adica dupa ce intinzi toti cei 25+ metri. - noroiul actioneaza asupra rotilor ca o ventuza, deci forta necesara pentru troliere este foarte mare. - cand troliul lucreaza din greu, se simte prin scaderea vitezei de troliere, prin sunetul produs de aparat si mai ales prin faptul ca i se incinge carcasa motorului. - nu intotdeauna poti trolia drept inainte si la nivel cu solul. Asta inseamna ca o parte din puterea de troliere se pierde. - carligul troliului nu se prinde direct de copac, ci se foloseste o sufa scurta in jurul copacului de care se agata carligul troliului. In momentul in care este nevoie sa faci o troliere dificila (rampa + noroi + copac pe marginea drumului) este indicata folosirea scripetelui. Scripetele se prinde de sufa pentru protectia copacului. Cablul troliului se roteste in jurul scripetelui si se fixeaza inapoi pe masina. In cazul meu, pe unul dintre cei 2 ocheti fixati de tava pentru troliu. Folosirea unui scripete are ca avantaj dublarea fortei de troliere iar ca dezavantaje injumatatirea vitezei de troliere si dificultatea sporita de realizare a montajului ( mai mult cablu de desfasurat/infasurat ). @UXE, tu cumva ai inceput sa invarti volan de E30? ![]() |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
MuciX |
![]()
Post
#80
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
L-a-nvartit putin p-al meu, dar cam atat. I-a placut mai mult golful.
![]() |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
l@u |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
Ii place orice in afara de clio/reono!
![]() |
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
SiloS |
![]()
Post
#82
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.284 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Golf e de la 1 pana la 7.
E vorba despre o masina sau despre un golf nou ? |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
MuciX |
![]()
Post
#83
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Golf VI, 1.4 TSI cu
![]() This post has been edited by MuciX: 6 Apr 2015, 17:19 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
pishky |
![]()
Post
#84
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
daca e cumva golfu la care ma gandesc eu, e dsg 7.
iar la caii lui, scoate niste consumuri ma bune decat dieselul meu la mers...uman. |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
quick |
![]()
Post
#85
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 996 Joined: 13 April 07 From: bistrita ![]() |
SiloS nu te lasi deloc, muncesti la greu...felicitari pt masinuta...vad ca ai cam prins microbu...
This post has been edited by quick: 6 Apr 2015, 17:26 |
--------------------
dacia
super nova 2002/ ford focus 2007 1.6tdci90cp
/suzuki samurai 1.3 1985 numa buna de off road
|
|
SiloS |
![]()
Post
#86
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.284 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Multumesc!
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
quick |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 996 Joined: 13 April 07 From: bistrita ![]() |
am incercat sa pun niste poze dar nu reusesc...nu stiu de ce...
voiam sa-ti arat cerceii mei taiati la laser(tabla de 6mm cu distanta intre gauri de 11 mm) si sasiu gol ![]() This post has been edited by quick: 6 Apr 2015, 21:54 |
--------------------
dacia
super nova 2002/ ford focus 2007 1.6tdci90cp
/suzuki samurai 1.3 1985 numa buna de off road
|
|
SiloS |
![]()
Post
#88
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.284 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Orice poza si orice informatie e binevenita.
Eu cerceii i-am facut din tabla de 5mm, distanta dintre gauri de 13cm pentru spate si ceva mai mare pentru fata (ca sa compensez cu greutatea troliului si a tavii). Intre placute am de gand sa sudez o bucata de teava. Am mai vazut tablitele prinse intre ele cu alta bucata de tabla (astfel incat cerceii arata ca un H ), cu o bucata de profil metalic si chiar si cu un surub. Tu lasi placutele separate sau ai de gand sa le unesti ? Spor la treaba, sa iasa masina cum iti doresti! |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
quick |
![]()
Post
#89
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 996 Joined: 13 April 07 From: bistrita ![]() |
eu nu i-am unit(cerceii) intre ei si nu au nici o problema, nu s-au indoit si pot zice ca au trecut un test destul de bun pt ai verifica....dar te sfatuiesc ca la grosimea(mai subtiri) si lungimea,(mai mare ca ai mei) care vrei sa-i faci pe ai tai, sa-i unesti cu o teava patrata (sudata intre cele doua placute)
eu am luat modelu exact dupa ce vezi ca se vand pe olx/tocmai si sunt facuti exact ca acolo, cu bucsa metalica in interiorul bucsei de cauciuc, cu surub de 10x90, cu piulita autoblocanta, cu bucsele de cauciuc noi...deci din cercei originali n-am folosit nimic...tu daca vrei sa folosesti suruburile originale vezi ca intr-un cercel trebuie sa dai gaura mai mare, cred ca de 14, si in celalalt cercel de 10. This post has been edited by quick: 6 Apr 2015, 21:53 |
--------------------
dacia
super nova 2002/ ford focus 2007 1.6tdci90cp
/suzuki samurai 1.3 1985 numa buna de off road
|
|
SiloS |
![]()
Post
#90
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.284 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Vineri am finalizat cerceii si i-am montat. Operatiunea destul de simpla daca ai scule barbare: ranga mare, ciocan greu, flex.
Intr-adevar, caroseria s-a inaltat. Singura chestie care nu imi convine este faptul ca pe fata cerceii imi penalizeaza unghiul de atac. Distantierele nu le-am cumparat pentru ca nu erau pe stoc. Mai astept... Sambata am testat masina. Distractie. Apoi am pus-o la munca de jos pana la Braila. Primul ei drum mai lung de cand am luat-o. Vant din fata, ploaie, greutate, am mers cu 60-65-maxim 70. Duminica am adus Samuraiul la Bucuresti. Fara greutate, fara vant, am mers cu el cu 80. Lejer. Attached thumbnail(s) 20150418_134844.jpg ( Size: 1.21mb ) Number of downloads: 246 20150418_134934.jpg ( Size: 1.25mb ) Number of downloads: 202 20150418_140045.jpg ( Size: 1.15mb ) Number of downloads: 198 20150418_142722.jpg ( Size: 1.03mb ) Number of downloads: 198 20150418_185220.jpg ( Size: 799.48k ) Number of downloads: 200 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 13:26 |