Suzuki Samurai, Samurai-ul mic si ochelarist
![]() ![]() |
Suzuki Samurai, Samurai-ul mic si ochelarist
Agrig |
![]()
Post
#541
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 3.058 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|||
cj98czh |
![]()
Post
#542
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
depinde f f f mult de sofer, de cat si cum este echipata masina, de troliu ... sunt multe de luat in calcul aici.
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
SiloS |
![]()
Post
#543
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.285 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Daca ramai cumva blocat cu Samuraiul, reusesti sa il scoti mult mai usor decat daca ai ramane blocat cu un Patrol. Treaba asta s-a intamplat chiar si Sambata.
Am incercat sa mergem pe un drum cu zapada, Patrolul lung 35" Trepador a fost deschizator de drumuri. A ramas blocat asa cum se vede in poza. In incercarea de a-l trage inapoi a ramas blocat din nou in zapada pe partea cealalta a drumului. Operatiunea de a-l repune in siguranta pe drum a durat cel putin o ora, zapada in zona in care masina a ramas blocata devenise negricioasa, impregnata cu funingine de Diesel. Am incercat si eu sa merg apoi fix pe acelasi drum, cu Simex-urile - despre care am stabilit deja. ca sunt cele mai proaste amvelope pentru zapada. Am mai inaintat cel putin inca 200 de metri fata de Patrol, apoi am ramas si eu blocat intr o pozitie asemanatoare. Dar pentru a mine a fost simplu, in cateva minute am mutat troliul pe spate, am tras, am scos jucaria imediat. Fiecare masina are avantajele si dezavantajele ei. Attached thumbnail(s) IMG_20210314_WA0022.jpg ( Size: 200.95k ) Number of downloads: 1136 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
Agrig |
![]()
Post
#544
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.058 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Troliul este minunat cu o conditie, sa ai de ce sa te ancorezi...
![]() De obicei ai troliu n`ai de ce sa`l legi! Ancora merge cum merge, tarusul la fel, trebuie macar 2 oameni care sa fie cu masina ca sa faci ceva cu tarusul sau ancora cu totata telecomanda troliului. Oricum un troliu este absolut necesar pe o masina ce merge in teren dar si sufe de prelungire a cablului troliului, la fel si scripete, aveam in masina vreo 3, 2 metalice si una de plastic de 2T, in total intindeam sufele vreo 45 de metri plus troliul si nu totdeauna era suficient! Asa ca am cumparat troliu, pina sa`l instalez pe masina...am primit alta noua cu troliu cu tot! Urmarea e ca am ramas cu un troliu in magazie. ![]() O fi si ala bun cindva! This post has been edited by Agrig: 16 Mar 2021, 12:44 |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
SiloS |
![]()
Post
#545
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.285 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Am comandat placute, sa fie. Pentru Nissan, pentru Samurai, fata, spate, la dublu.
Am apucat sa le si schimb aseara, ceea mi-a dat un imbold teribil sa ies la o tura scurta in dimineata asta pe langa Buzau, de la Monteoru pana la releul de la Istrita. Pe seara am montat pe plafonul Samuraiului un mic compartiment de depozitare, este vorba despre cutia ce reprezenta pe vremuri trusa sanitara de la scaunele vechi de la E46. Se pare ca mi-a trecut entuziasmul tuturor modificarilor pe care le-am facut la masina pana acum, deja ma gandesc serios la instalatia de servo directie. This post has been edited by SiloS: 21 Mar 2021, 22:48 Attached thumbnail(s) 20210321_190033.jpg ( Size: 3.91mb ) Number of downloads: 1059 20210321_154520.jpg ( Size: 2.72mb ) Number of downloads: 1016 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
ProfiBv |
![]()
Post
#546
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.144 Joined: 12 June 16 From: Bv ![]() |
Proiectoare cu led , bravo ...acum le-am remarcat !
This post has been edited by ProfiBv: 21 Mar 2021, 23:58 |
--------------------
Renault
Grand Scenic 3
2010 / 1,5dci 110cp / EDC
- Bv Drumuri bune și RESPECT !
|
|
SiloS |
![]()
Post
#547
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.285 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Duminica am invartit rotile cu drag asa cum ii place Samuraiului si cum l-am obisnuit de cand era mic; am incercat sa urc pe Tabla Butii pe un traseu de off road hardcore, dar nu am reusit. A mers masina fara probleme pana cand zapada a ajuns pe la jumatatea rotii - pe urcare, asa cum se vede in poza.
Am facut o "recalculare traseu" - Valea Stanii - Pasul Boncuta - Vama Buzaului. Traseu lejer pentru Samurai, dar frumos. This post has been edited by SiloS: 29 Mar 2021, 13:27 Attached thumbnail(s) IMG_20210328_WA0045.jpg ( Size: 363.62k ) Number of downloads: 912 IMG_20210328_WA0042.jpg ( Size: 474.18k ) Number of downloads: 910 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
SiloS |
![]()
Post
#548
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.285 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Iarasi am abuzat de micutul Samurai in weekend, de data asta am exagerat si am intrat pe niste drumuri de TAF, am folosit troliul de vreo 5 ori in 200 de metri, pana mi-a venit mintea la cap si am hotarat sa intorc, sa profit de vremea frumoasa si sa invart carnea pe gratar.
Momentul upgrade ului pe directie va sosi mai devreme decat ma asteptam, pentru ca in weekend am reusit sa rup un amortizor de pe puntea fata. Era el OME, dar avea deja 6 ani vechime si a trecut prin multe situatii "dificile". Asadar, in consecinta, Samurai-ul va ramane in garaj, in asteptarea urmatorelor imbunatatiri: - servodirectie - bara Panhard - alte arcuri pe fata - alte amortizoare. This post has been edited by SiloS: 12 Apr 2021, 11:59 Attached thumbnail(s) IMG_20210410_WA0050.jpg ( Size: 631.03k ) Number of downloads: 172 IMG_20210410_WA0047.jpg ( Size: 552.45k ) Number of downloads: 151 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
addysoftware |
![]()
Post
#549
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 18 May 16 ![]() |
Salutari si drumuri frumoase!
Am facut si eu ceva kilometri si masina incepe sa-si arate varsta. Cum eu sunt cam atehnic pe partea auto, tare-as avea nevoie de oarece ajutor (pe bani desigur). Sunt ploiestean, cine ma poate ajuta? SiloS, tu parca esti din Prahova sau pe-aproape, esti disponibil cumva zilele astea cateva ore? Cu ocazia asta poate ne si cunoastem pe viu... |
--------------------
nu am inca
nu am inca
nu am inca
- nu am inca
|
|
SiloS |
![]()
Post
#550
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.285 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Merci.
Imi pare rau sa ti spun, dar nu te pot ajuta decat prin sfaturi. Sunt din Buzau. Personal, daca as fi din Ploiesti, as face cu ochii inchisi un drum pana la Bucuresti si as lua legatura cu Minitehnicus. El este in masura sa te ajute fizic si sa iti recomande unde sa te duci cu masina pentru diverse reparatii/revizii. Cauta pe facebook grupurile de Samurai. |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
addysoftware |
![]()
Post
#551
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 18 May 16 ![]() |
Multumes frumos. Am avut impresia ca esti din Prahova.
|
--------------------
nu am inca
nu am inca
nu am inca
- nu am inca
|
|
SiloS |
![]()
Post
#552
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.285 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Samuraiul e cuminte si ascultator, ieri l-am plimbat pe la Monteoru vreo cateva ore, suficient cat sa mi dau seama ca ploile din ultimele saptamani au transformat padurea asa cum nu am vazut o niciodata. Absolut peste tot numai namol, siroaie de apa, pamant moale, baltoace peste baltoace.
Luna viitoare am in plan sa il bag in revizie, pentru suspensia fata si directie. Attached thumbnail(s) 20210529_192529.jpg ( Size: 4.36mb ) Number of downloads: 326 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
GBX |
![]()
Post
#553
|
Membru autentic Group: Members Posts: 604 Joined: 26 May 13 From: aproape de Cluj ![]() |
Proprietarul tarlalei de rapiță era încântat?
![]() |
--------------------
ex. Renault
19 Europa
1997
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#554
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
creca acolo decat a oprit sa isi faca selfie ... in padure a facut nebunii
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#555
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.359 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu doar namoale au facut ploile din ultima vreme, ci si o victima in campionatul national de offroad, l-a luat viitura cu tot cu masina... A scapat doar copilotul.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
GBX |
![]()
Post
#556
|
Membru autentic Group: Members Posts: 604 Joined: 26 May 13 From: aproape de Cluj ![]() |
|
--------------------
ex. Renault
19 Europa
1997
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#557
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Nu a oprit ala semanatoarea ...
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#558
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
numai ecologisti pe aici .. 🤣
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
miki |
![]()
Post
#559
|
![]() #Hırsızlargibigeceniniçine Group: Members Posts: 1.211 Joined: 30 July 02 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE
2004 / 2019
- XX-B-XXX #Hırsızlargibigeceniniçine
Funken Kurbelwelle Uzun Araç! Değer Așılırsa |
|
GBX |
![]()
Post
#560
|
Membru autentic Group: Members Posts: 604 Joined: 26 May 13 From: aproape de Cluj ![]() |
Nu-s nici ecologist și nici n-am spus că samuraiul a făcut acel drum. Pur și simplu mi-a sărit în ochi acel amănunt, că drumul e proaspăt tăiat în lanul de soia.
|
--------------------
ex. Renault
19 Europa
1997
|
|
Bicicleta galbena |
![]()
Post
#561
|
![]() Sunt nembru, domnule! Group: Members Posts: 2.181 Joined: 29 January 13 From: Bucuresti ![]() |
Drumurile astea de regula sunt de multi ani, se poate vedea ca se termina rapita si drumul e hat departe, face dreapta. Nu e deloc 'proaspat'
Eu ma asteptam sa vad poze sexy in noroaie, cu puntile in x, draci-laci... ![]() |
--------------------
Peugeot
407 1.8 16v
2005 , ex-Dacia Solenza 1.4 Mpi 2003 ______________
Nemțoaicele e tancuri. Japonezele nu se strică. Franțuzoaicele e proaste. Italiencele e cele mai proaste. |
|
SiloS |
![]()
Post
#562
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.285 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Nici vorba sa merg prin rapita; am folosit drumul ce se vede in poza, se vede clar in poza de unde vin urmele.
Asa e, weekendul asta a pierit in mod tragic unul dintre pilotii din CNOR. Parerea mea (neceruta de nimeni!) este ca nu ploile se fac vinovate pentru ceea ce s-a intamplat, ci organizatorii care au permis desfasurarea concursului in conditii meteo de COD ROSU DE PLOI, stiind foarte bine ca traseul presupune traversarea unei ape. Intamplarea face ca masinii sa i se fi oprit motorul chiar in momentul in care traversa apa, cei doi ocupanti au iesit pe capota... |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#563
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.359 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Corect, macar modificata proba sa nu traverseze apa....
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
SiloS |
![]()
Post
#564
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.285 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
De cand nu am mai postat pana alaltaieri Samuraiul a stat nemiscat. Acum 2 zile a facut cativa metri si a intrat sfios in garaj, pregatindi-se pentru noi modificari, amintite in poatarile anterioare.
Am cumparat arcurile de care ziceam, cei 1200 Ron cheltuiti reprezentand partea usoara. Partea dificila va fi confectionarea a noi suporti pentru prinderea lor pe sasiu si partea si mai dificila - repozitionarea prinderilor pentru cercei. Vreau sa folosesc cercei mai scurti, cei lungi aveau dezavantajul ca permiteau o miscare latero-laterala a puntii mult prea mare. Pana acum nu am facut decat sa demontez arcurile si sa ma uit la piese, scarpinandu-ma usor pe ceafa. Nu stiu ce amortizoare voi folosi. Cred ca dupa ce va fi gata masina voi face un test de flex si voi masura distanta dintre capetele de prindere pe compresie si decompresie. Am cumparat si piesele pentru servodirectie. Initial voiam kit se servo directie electrica, dar avand in vedere ca nu stiu pe nimeni care sa mai fi facut asa, ca nu ma pricep la electronica, m-am lasat pagubas. Am optat pentru drumul cunoscut: kit directie Suzuki Vitara. - am cumparat placuta adaptoare dintre sasiu si caseta. - am cumparat de la un amic pompa servo, suport pompa servo, conducte, caseta servo, fulie arbore, curea, ax directie. Aparent am tot ce mi trebuie. Realitatea din garaj e alta. Pana acum am demontat radiatorul, am dat jos caseta veche, am aruncat un ochi sub capota si m-am dus sa beau o bere. Problema de care ma lovesc pentru finalizarea directiei e urmatoarea. Fulia de la arborele de samurai este simpla, pentru curea in V si se prinde cu 4 suruburi. Fulia de la arborele de vitara este dubla ( evident: pompa de apa si alternator pe o curea, pompa de servo pe alta ) si are ambele curele canelate, prinzandu-se de arbore cu 5 suruburi. Pentru rezolvarea problemei am gasit doua solutii. 1. Iau fulia dubla de vitara, o duc la strungar si o regauresc sa o pot monta pe arborele de samurai. Iau fulie canelata pentru pompa de apa. Iau alternator de vitara. 2. Iau fulia dubla de vitara, iau fulia simpla de samurai, le pun in brate strungarului si il rog sa creeze o struto camila cu ajutorul cutitelor si a aparatului de sudura. Voi continua lucrarile abia peste 2 saptamani, pana atunci stau pe litoral. Alte operatiuni ce urmeaza sa fie facute: - panhard - bara spate - schimb ulei - placute frana. Attached thumbnail(s) 20210904_191034.jpg ( Size: 3.43mb ) Number of downloads: 295 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
SiloS |
![]()
Post
#565
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.285 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Am facut progrese la capitolul directie.
Cu greu, am intampinat probleme la fiecare pas. Coloana de directie a trebuit modificata, suportul de pompa a trebuit polizat, bratul Pitman a trebuit "coafat" cu flexul si gaurit pentru a prinde suportul pentru amortizor, alte furtunuri pentru servo, conducta de presiune a trebuit indoita ca sa vina pe pozitia dorita, am confectionat un suport pentru borcanul de servo, numai belele si numai necazuri ! Fulia, caci initial imi faceam griji pentru ea si pentru modul in care o modific, a fost o problema rezolvata simplu. Am gasit o fulie oarecare ce s a potrivit la diametru cu fulia originala a masinii. Drept urmare le am sudat direct una peste alta. Au mai ramas de cumparat cureaua si de modificat prinderea amortizorului de directie de pe sasiu. Mda, bratul Pitman de pe caseta de Samurai e drept, cel de pe caseta de Vitara are forma literei C. Initial am vrut sa le schimb intre ele, dar dupa ce m-am luptat vreo 20 de minute cu caseta de samursi m-am dat batut iar caseta a inceput sa mearga "sacadat". Ca sa nu lovesc in caseta de Vitara, am preferat sa ii "coafez" bratul... In ceea ce priveste suspensia, am modificat placutele pentru prinderea arcurilor, dat fiind ca arcurile de spate sunt mai lungi decat cele de fata. Am pregatit arcurile pentru montaj, am eliminat foaia pentru greutate suplimentara si am inlocuit o cu ultima foaie de la arcurile de fata. Le-am urcat sus pe masina, ramane sa ma ocup de cercei. LE 22 SEPT : Am cumparat curea de servo, am montat tot ce trebuia montat sub capota, ba chiar am si pornit motorul. Exista o mica bataie la nivelul fuliei de servo, dar nu cred ca imi va face probleme. This post has been edited by SiloS: 22 Sep 2021, 08:01 Attached thumbnail(s) 20210918_214647.jpg ( Size: 3.95mb ) Number of downloads: 262 20210918_194708.jpg ( Size: 2.31mb ) Number of downloads: 253 20210921_200226.jpg ( Size: 3.64mb ) Number of downloads: 188 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
SiloS |
![]()
Post
#566
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.285 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Am confectionat prinderile pentru arcurile fata. Ca sa nu mai folosesc cercei asa lungi cum aveam inainte si in incercarea ca noii cercei sa aiba o inclinatie corecta, am fost nevoit sa aduc modificari sasiului.
Ramane sa curat, sa vopsesc... pasi marunti si siguri. Printre altele, am gresat mecanismele de deschidere ale usilor si macaralele geamurilor. Acum se misca acceptabil. Ah, sa nu uit. Schimbul de ulei. OCTOMBRIE 2021 - SCHIMB DE ULEI Attached thumbnail(s) fa630f81_f0b0_4be1_9a08_d27b25338166.jpg ( Size: 129.63k ) Number of downloads: 116 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
SiloS |
![]()
Post
#567
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.285 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Cerceii sunt gata montati, i-am vopsit dupa ce am facut poza.
Sunt multumit de unghiul la care se aseaza. Masina e o idee un pic mai inalta de fata, dar arcurile se vor mai lasa putin in timp. Cele de pe spate sunt de Jeep Wrangler. Au trecut testul timpului, nu se vor mai lasa. Urmatorii pasi: - bara Panhard. - amortizorul de directie - reglaj bara de directie - curatat culise frane - masurat, cautat, montat amortizoare. This post has been edited by SiloS: 5 Oct 2021, 21:40 Attached thumbnail(s) 07c5baf8_8f90_4cbd_b918_9b1bbb4cf826.jpg ( Size: 152.8k ) Number of downloads: 75 1bf0acf8_6b18_4aca_aa0b_c48fea3b5156.jpg ( Size: 193.32k ) Number of downloads: 74 21df4241_0f82_4377_88b8_ef97c5b2230c.jpg ( Size: 191.86k ) Number of downloads: 67 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
SiloS |
![]()
Post
#568
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.285 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Am curatat culisele, am montat placutele de frana. Aparent totul ok.
Gata si cu Panhardul. Am folosit bucse de poliuretan, am mai taiat din ele, le-am pus un miez metalic de la niste bucse de brat de Dacia 1300, a iesit bara fix cum mi-am imaginat-o. Din primele teste pare ca nu va atinge la flexari, dar pana la proba in teren nu pot sa am un raspuns de care sa fiu sigur. Am facut un alt suport pentru amortizorul de directie, dar din pacate nu sunt multumit de el, forteaza in bucse. Abia dupa proba de drum voi lua decizia daca il voi reface sau e din categoria "daca ceva functioneaza ok, inseamna ca nu trebuie reparat". Totul e montat pe masina, a mai ramas doar sa reglez bara de directie. AMR: - amortizoare - bara spate. LE: - am iesit cu masina prin curte. Suportul pentru amortizorul de directie, ce de pe bratul Pitman, era dezastru. La viraj maxim atingea in bara de directie. Drept urmare l-am modificat serios ( am folosit patenti, ciocane, flex, bormasina, aparat de sudura ) si am mai facut o proba. E ok. - servodirectia NU functioneaza. Am coborat masina de pe capre, am pornit-o, am dat sa trag de volan.... hmmm.... se trage de volan la fel de greu ca atunci cand motorul e oprit. Cred ca pompa de servodirectie e praf. Alta cauza .... nu am idee. This post has been edited by SiloS: 10 Oct 2021, 21:41 Attached thumbnail(s) 2d1edcb6_9eb1_4250_af6a_21746061c48f.jpg ( Size: 124.15k ) Number of downloads: 69 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
Ion_89 |
![]()
Post
#569
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 11 October 21 ![]() |
Salutare tuturor !
Sunt un membru nou care dorește sa modifice un samurai care sa nu te lase la greu si sa nu aibă limite in teren !!! As dori sa măresc puterea unui samurai 1.9 td între 110-130 cp cel puțin ,întrebarea mea este dacă puterea creste nu am nevoie de o cutie de viteze mai buna și un reductor diferit ?sau pana la câți cp rezista cutia și reductorul original ? Sau dacă este vreo varianta de cutie mai rezistenta care se potrivește pe samurai. |
--------------------
Suzuki
Samurai
2000
|
|
SiloS |
![]()
Post
#570
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.285 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Salutare! Daca tu o sa cresti puterea la Samurai nu o sa ai nevoie de alta cutie de viteze. De alt reductor oricum ai nevoie, de alte rapoarte. Pentru a intari carcasa reductorului exista suporti speciali. Eu am montat suport HD doar pe partea stanga. Exista varianta HD si pentru partea dreapta, care "imbraca" carcasa reductorului.
Motorul Diesel are suficient cuplu, nu o sa te lovesti de lipsa de putere. Eu am mai facut mici cercetari in ceea ce priveste servo directia. 1. Am verificat circuitul de servodirectie. Am scos returul de la caseta catre borcan. Vine lichid. Nu pot aproxima presiunea. 2. Am deconectat bratul de directie, am facut asa numita aerisire pana la epuizare. In zadar. 3. Am facut rost de o alta pompa de servo, dar nu am schimbat-o inca. 4. Am citit despre modificarile pe care le poti aduce unei pompe de servo, sa ii cresti presiunea. O sa incerc cat de curand sa rezolv cumva problema. Am lasat balta directia si m-am ocupat de lumini. Am hotarat sa inlocuiesc stopurile din bara cu altele noi noute pe care sa le montez pe usa spate. Le-am pus, le-am facut instalatia electrica. Totul e ok. Desi am muncit mult la masina in ultima vreme, lista cu reparatiile si modificarile e in continuare lunga: - problema servo directiei - bara spate - amortizoare fata This post has been edited by SiloS: 12 Oct 2021, 22:13 Attached thumbnail(s) 672c8bcc_43ed_44e2_b0cf_5cbcf704c4f0.jpg ( Size: 209.15k ) Number of downloads: 62 13d77501_82c0_4cc3_b5a2_f526ad602580.jpg ( Size: 236.98k ) Number of downloads: 61 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th May 2025 - 00:35 |