Suzuki Samurai, Samurai-ul mic si ochelarist
![]() ![]() |
Suzuki Samurai, Samurai-ul mic si ochelarist
SiloS |
![]()
Post
#481
|
||
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.285 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
|
||
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|||
tatabobu |
![]()
Post
#482
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
In plus, pentru temperaturile astea, e relativ normal un relanti atat de mare pana se incalzeste. Socul e electric sau cu bimetal? Daca e electric verifica si buna functionare a senzorului de temepratura a lichidului de racire.
This post has been edited by tatabobu: 2 Dec 2019, 10:07 |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
SiloS |
![]()
Post
#483
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.285 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Nu stiu.
Sambata a fost o zi buna de off-road, asa ca de dimineata m-am imbracat gros, am dat drumul la motor si am plecat spre munti si noroaie. La benzinarie, la iesire din Buzau, am facut plinul si o ultima inspectie a utilajului. Observ picaturi de antigel ce se scurgeau suav din partea din fata a masinii. Ghinion!... cum ar spune cineva, stim noi cine. Initial am crezut ca nu am strans eu bine colierul de jos de la radiator, dar dupa ce m-am murdarit si am pierdut 20 de minute sub masina am tras concluzia ca radiatorul este fisurat. Asa ca am facut cale intoarsa catre Nea Marinica si am rezolvat in timp util problema cat sa plec catre mult-doritele noroaie si baltoace. Suspect si interesant este modul in care a aparut problema. Teoria este ca bucatica de rugina a fost slabita in momentul in care am lucrat la distributie, dar nu a fost smulsa. La verificari nu a curs nimic, bucata de rugina fiind la locul ei, actionand ca un dop. In momentul in care am plecat cu masina - ture multe - flux mare al lichidului de racire - schimbare a temperaturii radiatorului - deformare termica - dopul de rugina s-a smuls si a inceput sa picure. Ziua a continuat cu o tura agresiva prin Valea Doftanei, unde Silverstoanele si blocantul au facut toti banii. Am urcat rampe ce erau atat de alunecoase incat abia puteam sa stau in picioare pe ele. Am ajuns in gol alpin unde am prins viscol. Proiectoarele si ledbarul si-au spus cuvantul, am mers prin padure si pe creasta pana dupa orele 20.oo . Placerea si satisfactia in turele cu Samuraiul sunt obtinute din ce in ce mai greu; experienta, modificarile aduse masinii sunt factori decisivi care ma fac sa imi doresc cu Samuraiul doar noaptea, ploaie. This post has been edited by SiloS: 3 Dec 2019, 16:11 Attached thumbnail(s) 32308c05_0e9f_4543_9891_e665e843c725.jpg ( Size: 196.82k ) Number of downloads: 1213 6562c880_e541_4cc0_aeb3_a0584d3a1f51.jpg ( Size: 233.69k ) Number of downloads: 1226 774b8629_a955_440e_8d14_7aed34cca8f6.jpg ( Size: 295.09k ) Number of downloads: 1211 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
SiloS |
![]()
Post
#484
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.285 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Masina veche, probleme specifice. La ultima iesire am constatat ca instalatia pentru spalat parbrizul nu mai face presiune suficienta.
Saptamana trecuta am bagat Samuraiul in garaj si am diagnosticat: furtunul dintre vas si duza infundat. Am inlocuit furtunul, totul e ok acum. This post has been edited by SiloS: 9 Dec 2019, 09:47 Attached thumbnail(s) IMG_20191130_WA0031.jpg ( Size: 327.91k ) Number of downloads: 1225 IMG_20191130_WA0016.jpg ( Size: 108.9k ) Number of downloads: 1200 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
pastrama |
![]()
Post
#485
|
![]() scursura umana Group: Members Posts: 2.603 Joined: 18 August 05 From: Ct ![]() |
QUOTE Ziua a continuat cu o tura agresiva prin Valea Doftanei, unde Silverstoanele si blocantul au facut toti banii. Am urcat rampe ce erau atat de alunecoase incat abia puteam sa stau in picioare pe ele. Silosule, vrei sa zici ca urca singura pe acolo, fara troliu, pe "picioarele" ei? ![]() ![]() This post has been edited by pastrama: 9 Dec 2019, 10:19 |
--------------------
Tedei
-
-
|
|
addysoftware |
![]()
Post
#486
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 18 May 16 ![]() |
Wow, ce noroaiee! eu daca vad asa ceva ma-ntorc.. (dar eu am doar cauciucuri all-terain)
Rog si eu o informatie minora (sunt aproape afon in de-ale masinilor): Ce ulei (de vara) trebuie la motorul de Samurai SJ (SJ700, cmc 1298, CP49, cilindree 1298, an 1994) Pe net m-am pierdut, google nu mai e ce-a fost... Cati km sau cati ani (eu fac doar cca 2000 km pe vara) max intre schimburile de ulei? La grupuri trebuie schimbat? cu ce si la ce interval? multumesc frumos... This post has been edited by addysoftware: 9 Dec 2019, 15:32 |
--------------------
nu am inca
nu am inca
nu am inca
- nu am inca
|
|
SiloS |
![]()
Post
#487
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.285 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
A urcat prin forte proprii pana acolo unde a fost facuta poza.
Eu merg cu 10w40, il schimb anual. La grupuri schimbi uleiul o data cand cumperi masina, apoi te orientezi in functie de ceea ce faci cu ea. Dupa o iesire in care stai in balta o ora intreaga, cam trebuie sa schimbi uleiul.... |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
addysoftware |
![]()
Post
#488
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 18 May 16 ![]() |
Thanks!
Dupa o iesire in care stai in balta o ora intreaga, cam trebuie sa schimbi uleiul.... Ouch. Credeam ca-s inchise ermetic, in cutia lor.. acolo... |
--------------------
nu am inca
nu am inca
nu am inca
- nu am inca
|
|
SiloS |
![]()
Post
#489
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.285 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Exista aerisitor pentru punte. La masini evoluate dpdv tehnic, spre exemplu la Patrol, acel aerisitor se continua cu un furtun in compartimentul motor, pana la nivelul pompei de frana.
La puntile in stare tehnica excelenta etansarile sunt de calitate, teoretic ar trebui sa inchida puntea ermetic. Dar la puntile cu uzura acele etansari nu sunt eficace.... |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#490
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.359 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
si la jimny ai aerisitoare de punte la mai bine de 1 metru de sol.
Puntea nu e inchisa ermetic, ca se incinge uleiul in ea si aerul trebuie sa aiasa, sa nu se presurizeze. Dar nu ar trebui sa iasa uleiul din ea sau sa intre apa. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
dizzy |
![]()
Post
#491
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.068 Joined: 11 February 04 ![]() |
Cuvantul cheiei este : Ar trebui sa!
|
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
SiloS |
![]()
Post
#492
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.285 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
QUOTE Am inlocuit furtunul, totul e ok acum. A fost ok doar in garaj. La proba de drum, care a fost ieri, nu a functionat. O sa trebuiasca sa arunc un ok la instalatie - din nou. ![]() Pe deasupra, au cedat si pozitiile spate. ![]() In schimb, cum a fost ieri, ![]() ![]() ![]() ![]() Am urcat pe Tabla Butii pana aproape de Varful lui Crai, apoi am facut forestiurul din Valea Stanii catre Vama Buzaului. Din Vama Buzaului traseu de noapte catre Sacele, apoi am mai incercat inca 2 forestiere. Unul dintre ele avea bariera iar pe celalalt am mers pana nu s-a mai putut ("eterna" incercare de a ajunge pe zapada de la Sacele in Valea Doftanei. Nu se poate ![]() Attached thumbnail(s) 7cfefc54_cdfa_489a_9df9_5197babe47c7.jpg ( Size: 141.03k ) Number of downloads: 207 38146fa0_5bf9_4c7c_bb50_f1926634ac18.jpg ( Size: 106.75k ) Number of downloads: 194 318a310b_a728_4f6e_8b6d_555833d572b3.jpg ( Size: 102.29k ) Number of downloads: 183 90d381c4_84e1_4cd1_be9c_fffef0688bbf.jpg ( Size: 173.79k ) Number of downloads: 178 f8f53f7c_f206_463d_a020_c5aaca1596d9.jpg ( Size: 139.93k ) Number of downloads: 181 6db6ae11_bc0e_4d5d_9bd2_0a3f23f5bb73.jpg ( Size: 217.39k ) Number of downloads: 138 fd1ebf3a_2123_4190_af3d_0d7671fde5c0.jpg ( Size: 63.4k ) Number of downloads: 144 e82aed6f_4d76_4f40_b551_ea2223ec0ee7.jpg ( Size: 129.34k ) Number of downloads: 155 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
Bicicleta galbena |
![]()
Post
#493
|
![]() Sunt nembru, domnule! Group: Members Posts: 2.181 Joined: 29 January 13 From: Bucuresti ![]() |
Genial!!!
![]() |
--------------------
Peugeot
407 1.8 16v
2005 , ex-Dacia Solenza 1.4 Mpi 2003 ______________
Nemțoaicele e tancuri. Japonezele nu se strică. Franțuzoaicele e proaste. Italiencele e cele mai proaste. |
|
cj98czh |
![]()
Post
#494
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
SiloS |
![]()
Post
#495
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.285 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Daca acum cativa ani in noaptea dintre ani petreceam atat de intens incat pe data de 1 ianuarie sa fiu in "limp mode", de data asta m-am trezit fresh, ne-am organizat rapid si am plecat pe masivul Penteleu.
Ultimele 2 iesiri au fost foarte interesante din punctul de vedere al comparatiei intre gume, eu mergand pe SIMEX 33" si Samuraiul negru de AG cu BFG AT 33". Exact cum banuiam, desi SIMEX-ul este execrabil in zapada, totusi acolo unde zapada e micuta are avantaj fata de AT: sapa pana la noroi si isi gaseste aderenta. Attached thumbnail(s) 2b3b97b6_a00f_40d9_a3ff_fa480454b83e.jpg ( Size: 78.56k ) Number of downloads: 177 a17d5d24_2908_4ca3_bba8_123b3d3e20cc.jpg ( Size: 206.66k ) Number of downloads: 160 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
Iulianbalteszuki |
![]()
Post
#496
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 6 August 19 From: Sibiu ![]() |
QUOTE(SiloS @ 2 Jan 2020, 13:55) Daca acum cativa ani in noaptea dintre ani petreceam atat de intens incat pe data de 1 ianuarie sa fiu in "limp mode", de data asta m-am trezit fresh, ne-am organizat rapid si am plecat pe masivul Penteleu. Ultimele 2 iesiri au fost foarte interesante din punctul de vedere al comparatiei intre gume, eu mergand pe SIMEX 33" si Samuraiul negru de AG cu BFG AT 33". Exact cum banuiam, desi SIMEX-ul este execrabil in zapada, totusi acolo unde zapada e micuta are avantaj fata de AT: sapa pana la noroi si isi gaseste aderenta. Salutare Revin si eu la normal cu programul de "mecanic" de samurai , tinand cont de sarbatori , am intrat in noul am cu forte proaspete. In perioada aceasta nu am facut prea multe la el , dar am incercat sa nu il las nesupravegheat si suferind asa ca am umblat putin la hardtop sa il asez mai bine si sa incerc sa il fac cat de etans se poate , mici reglaje la motor (este putin puturos fata de perioada de dinainte de restaurare si nu imi dau seama de ce ,nu am umblat la motor si am luat doar vreo 15-20 de kg in plus) am schimbat cerceii cu unii mai lungi facuti de mine , am obtinut un 2.5 cm in plus , am schimbat un arc pe care am reusit sa il rup la o iesire pe munte (am reusit sa iau un sant de beton deoarece a inceput sa alunece incontrolabil pe asfalt , aveam ceva viteza in coborare si mi-a aratat ca nu e de joaca cu el ) . Referitor la ce s-a scris mai sus , astazi am montat si un set de Simex silverstone 117 pe 33x10.5xr15 , este second hand setul , nu am dat mult pe el si din cate am inteles nu este reesapat si am mai castigat 20kg fata de gumele vechi (5kg per roata) . Intrebarea mea este urmatoare : la gumele de 33 pe samurai 1.3 cu reductor stock ce imbunatatiri ati facut sau merge asa cum este ? Precizez ca nu am reusit sa le testez inca. ( rapoarte in punti , rapoarte in reductor , motor mai mare ? ) Multumesc This post has been edited by Iulianbalteszuki: 12 Jan 2020, 23:03 Attached thumbnail(s) IMG_20200112_WA0029.jpg ( Size: 208.23k ) Number of downloads: 168 20200112_142922.jpg ( Size: 6.33mb ) Number of downloads: 168 20200112_230228.jpg ( Size: 1.37mb ) Number of downloads: 149 |
--------------------
Suzuki
Samurai
Sj413 1988
|
|
SiloS |
![]()
Post
#497
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.285 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Urmareste topicul, se vede clar cate modificari se ascund in spatele rotilor pe 33". In primul rand, tie nu o sa iti vireze masina.
Eu am reductii in punti, in cutia de transfer, motor stock, punti intarite. |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
SiloS |
![]()
Post
#498
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.285 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Inca o tura prin padure, prin judetul Buzau. ( intrare in teren din Urlati si iesire pe la Tisau )
Merge bine masina, cu mentiunea ca inca nu am reusit sa ma calibrez cu presiunea in anvelope in functie de teren. Astazi - uscat fiind - am avut nevoie sa desumflu rotile doar pentru confort. Am mers cu 0.6 bar si nu imi place cum se muleaza anvelopa peste denivelari. Data viitoare, 0.4 ! La noroi pare-mi-se ca imi trebuie cam 0.3 BAR ca sa functioneze anvelopa la potential maxim. Attached thumbnail(s) b510889f_087e_4c75_83d9_f69a07933736.jpg ( Size: 279.85k ) Number of downloads: 139 00fca636_06e6_4b76_9bbd_07cdf9ced8ee.jpg ( Size: 300.91k ) Number of downloads: 135 adce04dc_1918_4a7d_945c_98c5acf8a91b.jpg ( Size: 218.04k ) Number of downloads: 128 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
SiloS |
![]()
Post
#499
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.285 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Weekendul trecut Samurai-ul a invartit rotile prin padure de la Valenii de Munte pana la Chiojdu. O iesire foarte frumoasa, cu noroi, cu peisaje superbe si cu nelipsita fripura la gratar.
Am reparat ad-hoc, chiar in padure, problema luminilor de pozitie. Era vorba de un fir de masa rupt de pe caroserie. Attached thumbnail(s) e75b225d_34ee_4d55_9657_c77e75c97519.jpg ( Size: 383.72k ) Number of downloads: 119 1253ae67_3b22_4a1b_ac54_6fcd1a4d8519.jpg ( Size: 208.55k ) Number of downloads: 117 6f7142d2_7445_4c01_8577_b444758355d7.jpg ( Size: 502.51k ) Number of downloads: 107 945c579f_7222_4267_8d25_4ed36663b2c0.jpg ( Size: 259.29k ) Number of downloads: 113 ad3c9288_0650_451e_9a39_7bb48c9827f9.jpg ( Size: 277.76k ) Number of downloads: 115 b9cd8019_a4c9_4a40_8b5f_e07677658c56.jpg ( Size: 357.51k ) Number of downloads: 106 dcd87d95_5908_4b49_8113_925286b69258.jpg ( Size: 334.37k ) Number of downloads: 115 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
4x4 |
![]()
Post
#500
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#501
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.855 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
QUOTE(SiloS @ 25 Jan 2020, 20:56) E vb de Urlati de Prahova, sau mai este altul si in Buzau? Daca e de Ph, poti da mai multe detalii, te rog? Ca prin zona Urlati caut si eu trasee de off-road sa ma dau cu zecarul... Merci... |
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
SiloS |
![]()
Post
#502
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.285 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Da, e vorba despre traseul ce pleaca din Urlati, Ph. Prea multe detalii nu am. De pe strada principala a orasului am facut dreapta brusc, am urcat pe o strada asfaltata. Apoi stanga si am ajuns pe un drum de macadam. Am incercat sa merg spre Est, paralel cu drumul Vinului. Super lejer.
Sambata am scos Samuraiul la plimbare. Am reusit sa fac traseul canionului nisipos, traseu pe care l-am mai incercat o data fara succes in primavara lui 2018. Masina a mers binisor, dar flexarile din canion au dovedit ca suspensia trebuie schimbata cat mai repede si ca bara Panhard e o necesitate daca ai nevoie de precizie pe directie. Din pacate, neatentia m-a penalizat si m-am intors acasa cu radiatorul spart. Am reusit sa nimeresc o creanga printre sasiu si caroserie, creanga ce a spart si a deformat puternic randurile de celuleale radiatorului. Aia e. Aseara am bagat jucaria in garaj si: -am demontat radiatorul. -am confectionat niste protectii metalice pentru semnalizari si pozitii. -am sudat o bucata de profil metalic in dreptul spatiului prin care a intrat creanga respectiva. -am facut modificarea "moft" pe care o aveam in cap de aproape un an de zile si am montat un amortizor de hayon pentru usa spate. Acum se inchide si se deschide controlat, fara sa se mai dea peste cap! Ce am mai facut la interior intre printre picaturi si nu am consemnat: - am instalat un suport de pahar langa maneta franei de mana. - am fixat cu suruburi lada de scule. This post has been edited by SiloS: 24 Mar 2020, 20:42 Attached thumbnail(s) 20200323_232037.jpg ( Size: 5.01mb ) Number of downloads: 237 bbdd518a_87dc_4ace_a3a6_2a3faa862657.jpg ( Size: 600.34k ) Number of downloads: 205 a0e2d378_320c_405d_a4d6_7a9298b3cd8e.jpg ( Size: 604.23k ) Number of downloads: 200 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
SiloS |
![]()
Post
#503
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.285 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Izolarea ma obliga sa ma implic in lucrari de anvergura. Asa ca astazi am bagat Samurai-ul in garaj si am inceput sa il dezmembrez. Urmeaza sa ii dau jos caroseria, sa ii fac tinichigeria, vopsitoria, sa montez arcurile de Wrangler...
Samurai - Putregai ![]() Attached thumbnail(s) 1a0f5cc9_347b_4d6d_9e29_8c336595fcff.jpg ( Size: 170.74k ) Number of downloads: 246 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
sorin1983 |
![]()
Post
#504
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.627 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
si sus e ruginit? acolo cum a reusit
![]() le: acum am vazut ca acolo ai niste ornamente. au fost aerisiri? This post has been edited by sorin1983: 3 Apr 2020, 21:37 |
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
dandobre |
![]()
Post
#505
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.225 Joined: 3 August 12 From: Ilfov ![]() |
Aoleu, ce-i acolo... Bănuiesc că pe la podea și praguri e cam la fel...
|
--------------------
Ford, Suzuki
Focus 3 combi, SxCross
2016, 2018
|
|
SiloS |
![]()
Post
#506
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.285 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Am reusit sa montez arcurile. Acum e mai inalta de spate, chiar si cu mine in bena. Pe viitor voi schimba si suspensia fata.
Am mai dezechipat, saptamana asta vreau sa dau jos caroseria. Rugina exista, mai multa decat ma asteptam! Dar, cu rabdare, se face! Alte Samuraie nu se mai fabrica, asa ca trebuie sa avem grija de cele pe care le avem. Nici eu nu-mi pot explica cum a ruginit in spatele aerisirilor, pe stalpul B. Attached thumbnail(s) 657e97b1_880e_4193_bd35_c973d0a21e7d.jpg ( Size: 219.45k ) Number of downloads: 252 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
ProfiBv |
![]()
Post
#507
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.144 Joined: 12 June 16 From: Bv ![]() |
"Nici eu nu-mi pot explica cum a ruginit in spatele aerisirilor, pe stalpul B"
Condens decantat din stalp. |
--------------------
Renault
Grand Scenic 3
2010 / 1,5dci 110cp / EDC
- Bv Drumuri bune și RESPECT !
|
|
SiloS |
![]()
Post
#508
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.285 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Pam-Pam!
De aici ma voi lasa pe mana lui Nea Florin. Attached thumbnail(s) 4cee7816_5373_4272_bc26_6c92141461db.jpg ( Size: 179.37k ) Number of downloads: 99 84261e48_3512_4652_a65b_02c6d3261544.jpg ( Size: 195.75k ) Number of downloads: 98 8bfbd815_e1be_4fb9_99c4_a40996e046e3.jpg ( Size: 309.09k ) Number of downloads: 100 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
dizzy |
![]()
Post
#509
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.068 Joined: 11 February 04 ![]() |
Salut!
Ai făcut ditai disecția pe el. Ai idee daca Jimmy coace tot așa? |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
SiloS |
![]()
Post
#510
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.285 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Jimny este mai nou, ai sanse mari sa gasesti unul in stare buna. Din cate am auzit, problema la Jimny e reprezentata de sasiu, care - fiind construit prin alte mijloace decat la Samurai - e mai predispus la rugina. Cu alte cuvinte, sasiul de Jimny vine din fabrica cu mai multe suduri decat cel de Samurai.
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 22:11 |