Suzuki Samurai, Samurai-ul mic si ochelarist
![]() ![]() |
Suzuki Samurai, Samurai-ul mic si ochelarist
SiloS |
![]()
Post
#211
|
||
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.286 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
|
||
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|||
quick |
![]()
Post
#212
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 996 Joined: 13 April 07 From: bistrita ![]() |
![]() hi-liftul este bun pe masina dar de ce te-ai chinui sa-l folosesti ca troliu cand cel electric si special conceput pt tractare este deja pe masina? cu reductile din cutie ai facut cea mai buna treaba, daca tot ai bagat atata banet mai investeste intr-un blocant pe spate(arb, sau ma rog sa fie ceva pe aer si la buton) si la noroi cu ia, ca-i pacat sa tot investesti pt ca deja dupa un anumit punct sunt doar fite, masina n-o sa te duca pe luna si nici investitia n-o mai recuperezi in veci, si intri intr-un cerc vicios unde schimbi piese peste piese si cu rost si fara rost si masina n-o folosesti nici la jumate din ce poate..... oricum imi place ce faci, mai baga poze de la iesiri....bafta |
--------------------
dacia
super nova 2002/ ford focus 2007 1.6tdci90cp
/suzuki samurai 1.3 1985 numa buna de off road
|
|
SiloS |
![]()
Post
#213
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.286 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Troliul manual il doresc ca back-up pentru cel electric si pentru trolierile cu spatele... Au mai incercat si altii sa foloseasca hi-lift-ul pe post de troliu, ar trebui sa incerc si eu
![]() Blocant ARB nu-mi doresc pentru ca e prea scump ( 1000 blocantul + 200 compresorul + 100 furtunele ), autodeblocant Spartan Locker, Detroit Locker nu-mi doresc pentru ca nu imi convine principiul de funtionare (socuri prea mari in planetare), asa ca nu cred ca masina va primi anul asta blocant... Mai degraba un roll-cage exterior... Lasand la o parte modificarile scumpe, revin cu picioarele pe pamant aducant in discutie roata de rezerva. Am luat masina cu roata de rezerva, cu o anvelopa uzata, crapata, marimea 205/70r15. In Decembrie 2015 am confectionat un suport de proiector in locul suportului pentru roata de rezerva, renuntand la "a 5a roata" si bazandu-ma pe un kit de reparatie anvelope + compresor. Intre timp am schimbat marimea rotilor, deci roata de rezerva a devenit complet inutila. Asa ca astazi am cumparat o anvelopa SH pe 31" BF Goodrich cu profil MT. Destul de uzata, dar foarte buna ca roata de rezerva. Cat despre iesiri, chiar acum imi configurez un traseu pentru weekendul care vine... This post has been edited by SiloS: 4 Apr 2016, 21:14 Attached thumbnail(s) 12939350_1114039011972187_2017467435_n.jpg ( Size: 14.01k ) Number of downloads: 981 12969164_1114039035305518_1962532115_n.jpg ( Size: 14.06k ) Number of downloads: 986 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
SiloS |
![]()
Post
#214
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.286 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Imediat o sa vina caldura... asa ca saptamana asta m-am mobilizat si am confectionat bikini-top-ul. Inca nu stiu cat este de functional, s-ar putea sa mai aiba nevoie de mici ajustari, dar in principiu asta este.
Attached thumbnail(s) 12980492_1115951601780928_1601376810_n.jpg ( Size: 57.12k ) Number of downloads: 934 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
SiloS |
![]()
Post
#215
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.286 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Vineri am cumparat o drujba. Am invatat regulile de baza pentru o functionare corecta si am lasat-o in bena la Samurai.
Traseul de ieri a fost de dificultate medie, dar zapada de pe drumurile de creasta ne-a obligat sa ne intorcem. Masina merge extraordinar de bine, asa ca in continuare ma voi ocupa sa o modific... ca sa mearga si mai bine. Cateva poze de pe varful Cazacu. 10 Apr 2016, 09:27: Vineri am cumparat o drujba. Am invatat regulile de baza pentru o functionare corecta si am lasat-o in bena la Samurai. Traseul de ieri a fost de dificultate medie, dar zapada de pe drumurile de creasta ne-a obligat sa ne intorcem. Masina merge extraordinar de bine, asa ca in continuare ma voi ocupa sa o modific... ca sa mearga si mai bine. Cateva poze de pe varful Cazacu. 10 Apr 2016, 09:30: Vineri am cumparat o drujba. Am invatat regulile de baza pentru o functionare corecta si am lasat-o in bena la Samurai. Traseul de ieri a fost de dificultate medie, dar zapada de pe drumurile de creasta ne-a obligat sa ne intorcem. Masina merge extraordinar de bine, asa ca in continuare ma voi ocupa sa o modific... ca sa mearga si mai bine. Cateva poze de pe varful Cazacu. This post has been edited by SiloS: 10 Apr 2016, 08:30 Attached thumbnail(s) 20160409_144837.jpg ( Size: 801.65k ) Number of downloads: 900 20160409_161623.jpg ( Size: 1.1mb ) Number of downloads: 907 20160409_144908.jpg ( Size: 624.82k ) Number of downloads: 169 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
R E M U S |
![]()
Post
#216
|
![]() Group: Modelatori Group: Members Posts: 531 Joined: 14 May 13 From: ¯\_(ツ)_/¯ ![]() |
Stim, vineri ai cumparat o drujba.
![]() |
--------------------
Mitsubishi
Colt
2009 sa mergi tare intrand pe contrasens in toate curbele? MEAH sa mergi tare pastrandu-ti banda? asta inseamna sa fii mafiot restu' e cancan... |
|
M.C. |
![]()
Post
#217
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.152 Joined: 24 January 04 From: Ploiesti ,din cind in cind. ![]() |
Silos,coane,poate ar fi bine sa-ti cumperi o drujba.
![]() |
--------------------
Renault Megane
II Sedan Influence
1,6 16 V ,2005 Alfa Romeo 159 1,9 JTS, 2007 , Ford Mustang 2,3 Ecoboost, 2017
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#218
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.627 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
ti-ai luat drujba?
![]() e tare jucarica... This post has been edited by sorin1983: 10 Apr 2016, 09:02 |
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
marksman |
![]()
Post
#219
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
Are cineva o drujba de vanzare?
|
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
Bicicleta galbena |
![]()
Post
#220
|
![]() Sunt nembru, domnule! Group: Members Posts: 2.182 Joined: 29 January 13 From: Bucuresti ![]() |
Vreau doar sa zic ca nu mi-am luat drujba, sa nu va bazati pe mine.
|
--------------------
Peugeot
407 1.8 16v
2005 , ex-Dacia Solenza 1.4 Mpi 2003 ______________
Nemțoaicele e tancuri. Japonezele nu se strică. Franțuzoaicele e proaste. Italiencele e cele mai proaste. |
|
ursul_bipolar |
![]()
Post
#221
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.667 Joined: 23 July 08 ![]() |
Ce faci cu drujba?
![]() |
--------------------
Toyota
RAV4
HSD Elegance 2018 Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
|
|
Victoras2001 |
![]()
Post
#222
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.840 Joined: 15 February 08 ![]() |
Se da jos cu ea la la tine.
![]() ![]() This post has been edited by Victoras2001: 11 Apr 2016, 09:30 |
--------------------
ZAZ
Zaporojeț
1969 Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
|
|
bgdrenault |
![]()
Post
#223
|
![]() bgd Group: Members Posts: 3.516 Joined: 4 February 07 From: Piatra Neamt ![]() |
|
--------------------
Megane
Sedan 1,33 140 CP
2019 Intens
- XXX
|
|
ursul_bipolar |
![]()
Post
#224
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.667 Joined: 23 July 08 ![]() |
credeam ca taie copaci... incult mai sunt!
|
--------------------
Toyota
RAV4
HSD Elegance 2018 Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
|
|
SiloS |
![]()
Post
#225
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.286 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Sambata am fost 7 masini. Traseul de padure a fost relativ usor, dar frumos. In golul alpin au fost 2 urcari mai dificile, unii au trecut fluierand pe drumul acoperit de pamant moale, altii au ocolit drumul si au trecut relativ usor, iar altii s-au chinuit.
Cu ocazia asta s-a vazut cat de mult conteaza presiunea din anvelope; una dintre masini a intrat in teren cu presiune de 2.5 si la prima urcare dificila ramanea la baza rampei. Dupa ce a dezumflat rotile aproape ca a reusit sa urce. A trebuit sa impingem de ea. In gol alpin am intalnit zapada, poate prea multa pentru unii, asa ca am hotarat sa intoarcem. Desi cu cateva lopeti si multa atentie am fi reusit sa razbim. Partea frumoasa a fost insa Duminica. Ne-am separat de grup 3 masini (unele plecand de dimineata la Bucuresti iar altele ramanand la cazare) si am urcat pe masivul Grohotis. Am facut un traseu lung, am intalnit copaci cazuti pe drum, am folosit drujba (daca nu as fi avut-o la mine ar fi trebuit sa ne intoarcem) si in apropiere de civilizatie traseul a devenit foarte dificil. Drumul a fost luat de viitura si nu se putea trece. Am fost nevoiti sa gasim trasee ocolitoare prin padure. A fost o parte foarte dificila unde ne-am troliat si ne-am tras unii pe altii, dar am reusit sa parcurgem traseul. Din pacate, mi s-a desfacut unul dintre bolturile de la un ochet de pe masina si l-am pierdut in teren; din fericire ochetul a ramas pe masina. O sa ii pun un surub si aia e. Pe de alta parte, unul dintre furtunele de frana "a inceput sa planga". Era de asteptat ca dupa ce am inaltat sa fie nevoie de furtune de frana mai lungi, dar am amanat schimbarea lor. Acum se impune. Cat despre presiunea in anvelope, am coborat-o la intrarea in teren de la 2.0 la 1.4. Diferenta exista, dar mi se pare in continuare ca e o presiune prea mare pentru masina mea. La urmatoarea iesire o sa incerc sa merg cu 1.0... Inchei cu un set de poze: Attached thumbnail(s) 12961602_1210191075677145_1963072704533398815_n.jpg ( Size: 197.54k ) Number of downloads: 190 12985468_1210191515677101_9164231658260004528_n.jpg ( Size: 196.69k ) Number of downloads: 197 12990865_1210191255677127_961723759227754289_n.jpg ( Size: 224.16k ) Number of downloads: 187 12990979_1210174965678756_5031867711010584455_n__1_.jpg ( Size: 227.28k ) Number of downloads: 172 13001201_1210190812343838_5240148859427103776_n.jpg ( Size: 173.78k ) Number of downloads: 176 13001301_1210175009012085_7042543756193638860_n.jpg ( Size: 199.62k ) Number of downloads: 166 13006502_1210174832345436_5449315062185122649_n.jpg ( Size: 195.86k ) Number of downloads: 176 13006756_1210174665678786_2209708182627521559_n.jpg ( Size: 210.96k ) Number of downloads: 195 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
bgdrenault |
![]()
Post
#226
|
![]() bgd Group: Members Posts: 3.516 Joined: 4 February 07 From: Piatra Neamt ![]() |
Tu ai ramas cu motorul stock, de 1,3 benzina, pe carburator?
|
--------------------
Megane
Sedan 1,33 140 CP
2019 Intens
- XXX
|
|
SiloS |
![]()
Post
#227
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.286 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Da. Cu motorul am cheltuit maxim 300 de lei de cand am luat masina. Am schimbat cureaua de accesorii, termostatul si sonda de temperatura apa cand am cumparat-o, iar in vara anului trecut mi s-a stricat alternatorul, ocazie cu care am reparat, pe langa alternator, si demarorul.
LE: am cumparat si furtunele de frana mai lungi. Sunt mai lungi cu 10cm fata de stock si sunt... de la Tico! 120 RON. This post has been edited by SiloS: 12 Apr 2016, 16:36 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
SiloS |
![]()
Post
#228
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.286 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Nu am reusit sa schimb furtunele, nu am avut cheie pentru conducte.
In alta ordine de idei, am montat prelata, sunt increzator ca de acum incolo va fi vremea frumoasa. I-am schimbat si bateria. Aveam pe Samurai baterie de 65 Ah veche de un an. Am montat-o pe cea care era pe Bmw, una de 72 Ah cu vechime de, sper sa nu ma insel, 3 ani. Ps: vineri am fost plecat cu un prieten pana in Orastie, a cumparat un Samurai. |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
SiloS |
![]()
Post
#229
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.286 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Update-ul de azi il fac pentru a consemna achizitia unui instrument mic, ieftin si foarte util.
Am luat o surubelnita pentru ventile. In cateva secunde o sa pot sa desumflu rotile de la 2.0 la 1.0. Compresorul pentru anvelope l-am vandut; acum sunt in cautari pentru unul adaptat marimii actuale... Asta e tavalugul modificarilor. |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
SiloS |
![]()
Post
#230
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.286 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Furtunele pentru frane au fost schimbate si weekendul asta am urcat din nou pe munte.
8 masini la intrarea in traseu, s-a avansat greu, sper ca la urmatoarele iesiri sa fim mai putini. Pe la jumatatea traseului s-a facut aproape seara, 4 masini au renuntat sa continue, am urcat 4 masini pana pe varful Mosa (tot in mtii Grohotis), urcarea pe creasta Grohotisului a fost dificila si periculoasa; una dintre cele 4 masini a abandonat, asa ca am urcat in gol alpin...doar 3 Samuraie. Coborarea in Traisteni a fost facuta pe timp de noapte. Duminica cele 3 Samuraie au urcat din nou pe Grohotis prin Valea Negrasului. In sfarsit am vazut Grohotisul pe timp de zi... Masina a mers bine, dar am reusit sa ii crap evacuarea... care s-a rupt total. 26 Apr 2016, 19:30: Am cumparat un compresor. Cica baga 85 L/min, dar nu prea il cred. Clar era de calitate mai buna celalalt, dar asta ar trebui sa fie mai performant. This post has been edited by SiloS: 26 Apr 2016, 18:30 Attached thumbnail(s) 20160423_195613.jpg ( Size: 635.38k ) Number of downloads: 189 20160423_195543.jpg ( Size: 788.86k ) Number of downloads: 179 20160423_175702.jpg ( Size: 1.45mb ) Number of downloads: 184 13063415_1403525996339661_4352014598274780024_o.jpg ( Size: 593.91k ) Number of downloads: 141 13072628_1404540179571576_4484023035560747299_o.jpg ( Size: 695.32k ) Number of downloads: 141 13076534_1403513773007550_6657929638147641851_n.jpg ( Size: 159.94k ) Number of downloads: 151 13076633_1072503246158087_2839519693129130656_n.jpg ( Size: 99.37k ) Number of downloads: 147 13095763_1403517466340514_7192155642570768024_n.jpg ( Size: 111.6k ) Number of downloads: 151 air_compressor_12v_car_4x4_tyre_deflator_4wd_portable_inflator_150psi_85l_min_c15.jpg ( Size: 227.13k ) Number of downloads: 146 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
SiloS |
![]()
Post
#231
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.286 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Am probat compresorul in cauza. Nu il recomand. Intr-adevar, are debit mai mare decat cel vechi, este ok ca nu se incalzesc cilindrii sai, dar are marele dezavantaj ca se incalzeste foarte repede si foarte mult valva unisens.
Intre timp, am apucat sa mai fac si alte operatiuni marunte, dar utile: - am desfacut reductiile troliului si le-am uns cu vaselina; acum cablul merge desfasurat mai usor. - am facut "o gaura" in corpul aerotermei si am curatat mizeria adunata pe calorifer; Rezultatul e mai mult decat satisfacator, debitul de aer a crescut, la drum lung baga caldura chiar si cu aeroterma oprita. - am confectionat un alt suport pentru tableta (pe care o folosesc ca gps). Nu mai umblu cu ventuze, nu mai sta tableta in partea copilotului, e mult mai ok. Ar trebui o poza... - am incercat sa confectionez un perete despartitor intre bena si habitaclu (daca ma pot exprima asa !?), dar mi-a iesit cam instabil... Ca stricaciuni, am reusit sa distrug butonul de la instalatia proiectoarelor de lateral (am facut-o "pe direct"), o sa ii montez un buton care sa reziste la amperaj mai mare. Si nu in ultimul rand, am reparat evacuarea. A trecut luna Aprilie, nu am apucat sa confectionez usile de vara asa cum imi propusesem, poate luna asta... In luna Mai imi propun sa o antifonez, vopsesc partial si sa confectionez usile de vara. |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
St |
![]()
Post
#232
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.466 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Ford/ BMW
Mondeo/ 650GS
2018/ 2004 Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#233
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Opreste ventilatia. Oricum, unde se duce el, nu moare de cald.
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
l@u |
![]()
Post
#234
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
|
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
SiloS |
![]()
Post
#235
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.286 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Vara, in mod evident, comut de pe "Cald" pe "Rece". O sa se intrerupa circuitul apei in radiator si o sa bage aer rece.
l@u, ai dreptate. Cand am facut instalatia pentru celelalte proiectoare am lucrat-o meticulos, cu relee, cu plus de excitatie de pe pozitii, pentru proiectoarele galbene, de pe faza lunga, in cazul proiectoarelor mari rotunde de pe bullbar si cu dubla excitatie - pe direct sau de pe lunga - in cazul proiectoarelor mari rotunde de sus. Proiectoarele pentru laterale le-am montat in Decembrie (frigul te grabeste sa faci lucrurile mai repede si mai simplu) si am facut instalatia rapid si simplu : baterie - siguranta - buton - proiector - masa . O sa incerc cu un buton mai mare; deja s-au adunat prea multe fire si relee sub bord. Daca o sa tina va fi bine, daca nu, va trebui sa aleg calea cea grea. 4 May 2016, 11:27: Pozeee.... This post has been edited by SiloS: 4 May 2016, 10:27 Attached thumbnail(s) 20160429_181454.jpg ( Size: 648.51k ) Number of downloads: 151 20160430_182609.jpg ( Size: 713.18k ) Number of downloads: 149 20160430_182635.jpg ( Size: 732.21k ) Number of downloads: 153 20160430_182722.jpg ( Size: 785.63k ) Number of downloads: 143 20160426_184250.jpg ( Size: 770.14k ) Number of downloads: 176 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
l@u |
![]()
Post
#236
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
Cum se impaca oja cu offroad-ul?
![]() |
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
TitiMotanu' |
![]()
Post
#237
|
Membru Group: Members Posts: 126 Joined: 10 March 11 ![]() |
Il cam luau baietii la caterinca, dar ne-am obisnuit cu el asa dichisit chiar si in padure
![]() |
--------------------
-
- -
- - - -
- B -- ---
|
|
MuciX |
![]()
Post
#238
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Noutati?
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#239
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Ai vreun gând?
![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#240
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Oricand, dar nu e bani si nici timp nu prevad prea curand.
Eu doar intrebam asa, daca mai are noutati. |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 00:52 |