Prima revizie, a doua revizie, etc, Discutii despre acest subiect ..
![]() ![]() ![]() |
Prima revizie, a doua revizie, etc, Discutii despre acest subiect ..
S4b1n |
![]()
Post
#91
|
||
![]() Membru Symbolist Group: Members Posts: 937 Joined: 27 February 10 From: Craiova/Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault Symbol
1.5 dCi 62 kW
2007
- ~ 155000 km
|
|||
lau_swat |
![]()
Post
#92
|
![]() Membru si atat Group: Members Posts: 405 Joined: 7 September 05 From: Timisoara ![]() |
Fost vineri la revizie, facut cu nervii blana, cireasa de pe tort a fost un scurt facut la +-ul de la alternator cand a strans filtrul de ulei, lasat stergatorul din spate sa baleeze de cateva ori pe uscat, ca nu stiai nenea cum mere si mai cateva care nu le zic ca nah, pretul a fost corect zic eu, 567 de roni, toate cele. Ulei am pus Elf Evolution SXR 5W40. Dpdv al pretului sunt ok, dar ca si mana de lucru, 0 barat.
|
--------------------
Renault
Megane III
dynamique 1,6 16V Ce tie nu-ti place altuia nu-i face
|
|
RinSpeed |
![]()
Post
#93
|
AndreyZBG Group: Members Posts: 20 Joined: 6 April 07 ![]() |
si eu am facut revizia undeva pe la 20500 si filtrele au fost km imbaxite , placutele sunt la jumates si ma costat 750 ron.
acum am deja 25000 si mai am o luna pana face anul deci masina nu sta o clipa. motorul functioneaza perfect cu toate ca il duc cam in fiecare zi pe zona galbena 6500rpm |
--------------------
Renault
Megane
2009 COUPE
- B 99 Z B G
|
|
Hack |
![]()
Post
#94
|
![]() Megan' ti-ai luat?! Group: Members Posts: 5.147 Joined: 12 April 07 From: The Moon ![]() |
|
--------------------
Reno
Megan' Sedan 2.2
2007 Expression 1.6l/16V/110CP
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#95
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
mai eu sunt cam paralel cu motoarele dar cred ca ceea ce scriu acum e de bun simt.
De fiecare data cand aud chestii de genul celor de mai sus stau si ma intreb sau ma rog fac o paralela cu motoarele folosite in F1. Acolo unde este atata tehnologie, solutii constructive si ma gandesc materialele cele mai bune aliaje si alte tampenii (ma refer la motor) acele motoare functioneaza perfect la turatii maxime 400-500-600km. La masinutele noastre unde nu zic ca sunt materiale proaste, dar unde motoarele sunt gandite sa functioneze in majoritatea timpului la valori mai mici decat acelea unde puterea e maxima si toate celelalte, oare de ce ne batem joc de ele? Normal ca acum la 20kkm si ceva motorul inca mai merge bine dar peste alte mii de km oare tot asa o sa fie? |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
dili |
![]()
Post
#96
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 736 Joined: 18 June 05 From: Constanta ![]() |
QUOTE(RinSpeed @ 6 Oct 2010, 18:30) Cand o fi sa vinzi masina, roaga-te sa nu vada cumparatorii postul asta ![]() Revenind la un ton serios, cred totusi ca motoarele moderne "inghit" si un astfel de tratament, in conditiile in care consumabilele sunt cele recomandate. Si mai cred ca faza cu 6500 de ture e o chestie de moment, ca doar nu mergi prin oras in treapta I toata ziua. |
--------------------
Mercedes-Benz
CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus,
august 2016 VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
|
|
Hack |
![]()
Post
#97
|
![]() Megan' ti-ai luat?! Group: Members Posts: 5.147 Joined: 12 April 07 From: The Moon ![]() |
QUOTE(tatimeu @ 7 Oct 2010, 08:27) La masinutele noastre unde nu zic ca sunt materiale proaste, dar unde motoarele sunt gandite sa functioneze in majoritatea timpului la valori mai mici decat acelea unde puterea e maxima si toate celelalte, oare de ce ne batem joc de ele? Cand iti cumpara taticu masina atunci te doare in pix de ea, dar cand o cumperi cu banii tai ![]() |
--------------------
Reno
Megan' Sedan 2.2
2007 Expression 1.6l/16V/110CP
|
|
dantes |
![]()
Post
#98
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
Maxim rpm la nici un motor d-asta nou nu-i face rau deloc...ba chiar ii face bine.
Eu urasc de ex. pe astia cu dizal care merg cu a 5-a cu 40km/h si inceeeeet si usoooor si baga pe acilea valori de consum de 2-3% ...apoi in oras la o apasare de pedala iti baga o ceata de nu vezi nimic... si apoi se plang ca nu au putere in motor si se-nfunda egr samd... Si la benzina e tot pe acolo doar ca n-avem egr. da' avem bujii, bobine si altele... |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
connectorxp |
![]()
Post
#99
|
![]() Just a happy camper :) Group: Members Posts: 829 Joined: 28 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Colegul meu, seful de la parcul auto al firmei (firma si cu Renault-uri in flota), zice, la reuniuni si alte locatii unde se strang diesel-ari si benzinari: la noi de abia de la 4000 incep senzatiile... !, iar masinile lui vorbesc de la sine despre stilul sau de sofat. El niciodata nu a zis sa nu turam prea mult masinile, de supra turare a avut grija fabricantul cand a facut limitarea electronica a injectiei.
Nu se recomanda sa se mearga a prost cu un motor, dar mers corect, un motor chiar daca e turat mai mult decat normal nu are ce sa pateasca, doar gradul de uzura va fi mai accentuat. Dar si mersul la consum, subturat il omoara, la fel de mult. This post has been edited by connectorxp: 7 Oct 2010, 17:23 |
--------------------
Lexus
CT200h
Eco/2011
- XX-XXX-LEX 1,8VVTi HSD, 136PS, 5% in Bucuresti :) Albastru 8U9 si senzatii tari pe curent :P
Ca musca'n lapte pe forumul Reno' :) |
|
tatimeu |
![]()
Post
#100
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
connectorxp nu stiu la care faci referire dar nu conteaza.
Acum fara suparare fata de altii coforumisti dar ca sef de parc auto, in Romania, nu cred ca se cere a avea cunostinte ridicate (asta e chiar mult spus) despre rezistenta materialelor, tehnica fluidelor, dinamica, fizica etc. Mult mai mult se cere cred eu "papagal" etc. Deci te rog nu spune nu arunca argumente care nu au nici o sustinere. Nu spune nimeni de turatii de 4000 de ture pe aici, sunt multi (si cu nume predestinat ...speed si altele) care vorbesc cu atata nonsalata de 6500 de ture, turometru galben rosu violet. De aici renarca mea si a altora. Dar ce stim noi sau mai bine zis ce ne intereseaza pe noi doar nu e masina noastra. |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
RinSpeed |
![]()
Post
#101
|
AndreyZBG Group: Members Posts: 20 Joined: 6 April 07 ![]() |
haidetzi sa va spun eu o chestie
1 am avut un logan diesel poate l-ati vazut pe net ca a mers super bine si nici pe ala nu il menajam la ture nu mi-a placut niciodata sa merg subturat. 2 masina asta pe care o am acum mi-am cumparat-o din ceva resurse+leasing pe care il achit in fiecare luna cu toate ca am 21 de ani multi cred cum sa spus mai sus , "Cand iti cumpara taticu masina atunci te doare in pix de ea" nu mi-a cumparat-o taticu. 3 daca motorul e limitat la 6500rpm inseamna ca nu are nimic ca il duci pana acolo ca doar daca era ceva il limitau mai jos. 4 daca mi se intampla sa il duc la turatia respectiva nu inseamna ca 12 ore cat umblu cu masina la mine imi sta turometrul pe zona respectiva. 5 sincer nu vreau sa ma tzina masina 100 de ani poate pe voi da dar eu nu sunt genul sa menajez un FIER. vad ca pe forumul asta in loc sa se discute despre alte chestii ne mancam in gura. nu are rost 7 Oct 2010, 20:17: exact bine zici la sfarsit "tatimeu" ce ii doare pe unii de motorul meu doar nu baga ei banii in el. si inca ceva pe baietii cu motoarele 1.6 16v menajate doamne feri sa nu se strice va invit la un 402m sa vedem cum va descurcati P.S. acolo trebuie neaparat sa schimbati mai sus de 4.400 ![]() hai ceaoo This post has been edited by RinSpeed: 7 Oct 2010, 19:17 |
--------------------
Renault
Megane
2009 COUPE
- B 99 Z B G
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
scuze de incultura auto, dar ce e un 402m?
daca e masina si are 3 pedale volan tu crezi ca noi nu avem talta la membrele inferioare? ![]() |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
Hack |
![]()
Post
#103
|
![]() Megan' ti-ai luat?! Group: Members Posts: 5.147 Joined: 12 April 07 From: The Moon ![]() |
E o liniuta
![]() |
--------------------
Reno
Megan' Sedan 2.2
2007 Expression 1.6l/16V/110CP
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#104
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
![]() ![]() mama ce incult sunt musai trebuie sa ma pun cu burta pe dictionar |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
connectorxp |
![]()
Post
#105
|
![]() Just a happy camper :) Group: Members Posts: 829 Joined: 28 March 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(RinSpeed @ 7 Oct 2010, 20:13) va invit la un 402m sa vedem cum va descurcati P.S. acolo trebuie neaparat sa schimbati mai sus de 4.400 ![]() Cum zice si colegul meu, de la 4000 in sus vin senzatiile si am mers cu el si stie omul meserie (Leon Cupra, pentru curiosi) si fata de multi pustani (si eu am 23 de ani si tot acolo ma simt incadrat), o forteaza unde are loc si conditii, nu oriunde, cum am mai vazut pe ala altii. Unde se tin liniute de obicei? stiu ca se mai organizau undeva pe langa A1, daca nu ma insel. Cu C2-ul mai ieseam la liniute, cu ceva timp in urma, am iesit cu un prieten, la o intalnire de genul asta, unde am intrat impreuna in concurs, cu acelasi tip de masina, dar nimeni nu a mai vrut sa concureze cu noi, eram cu Prius si multri traiau cu senzatia ca daca se descarca bateria o vom impinge pana la finis ![]() 1,6 16V, nu e el cel mai vioi, dar este un motor vechi care si-a aratat fiabilitatea si inaintea noastra au fost alti nebuni care le-au forjat, dar asta nu inseamna ca nu se strica si ca daca il abuzam va tine o viata. |
--------------------
Lexus
CT200h
Eco/2011
- XX-XXX-LEX 1,8VVTi HSD, 136PS, 5% in Bucuresti :) Albastru 8U9 si senzatii tari pe curent :P
Ca musca'n lapte pe forumul Reno' :) |
|
T.rac3Er |
![]()
Post
#106
|
![]() cr8or Group: Members Posts: 1.461 Joined: 25 July 04 ![]() |
ma tine pe mine provocarea ta RinSpeed. eu comut pe GPL, si vedem rezultatul final.
![]() macar sa nu te las in fum cum face dieselul ci intr-un miros "eco" (green) ![]() edit: nu pe 402m, nu pe 401, ci pana cat te tine, sau cat ma tine pe mine ![]() This post has been edited by T.rac3Er: 8 Oct 2010, 15:34 |
--------------------
Citro-mobil
C4
2006 VTR+ Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
|
|
connectorxp |
![]()
Post
#107
|
![]() Just a happy camper :) Group: Members Posts: 829 Joined: 28 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Noroc ca la noi VTR pentru C4 inseamna altceva ce insemna pentru C2, ca altfel, ascundeam Megane-ul si ma dadeam pieton in seara aia
![]() Poate un VTS 2.0 by Loeb, te poate aranja putin. This post has been edited by connectorxp: 8 Oct 2010, 15:39 |
--------------------
Lexus
CT200h
Eco/2011
- XX-XXX-LEX 1,8VVTi HSD, 136PS, 5% in Bucuresti :) Albastru 8U9 si senzatii tari pe curent :P
Ca musca'n lapte pe forumul Reno' :) |
|
M i h a i |
![]()
Post
#108
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
QUOTE(RinSpeed @ 6 Oct 2010, 19:30) nu are nici pe draq daca il duci la 6500 zilinic..de cateva ori....numai sa nu mergi cu 6500 o perioada indelungata fara sa schimbi... sa zicem ca dauneaza...nu mai tine motorul 500.000 km...o sa tina 400.000....tii masina atat? nu... mai ales ca este aspirat...turbo pauza... stiu megane clasic 1.6 care este folosit numai in stilul asta...are 230.000 km..si nu are pic de probleme cu motorul.. |
--------------------
------
------
------
|
|
T.rac3Er |
![]()
Post
#109
|
![]() cr8or Group: Members Posts: 1.461 Joined: 25 July 04 ![]() |
lasand gluma pe care am facut-o chiar mi-ar face placere sa verific m3 contra doamnei mele (acum la 4 ani de zile a facut curu mare, deh ca si femeile dupa casatorie se pare). nu mai este ce-a fost in tinerete si a trecut bine de 1400kg (din cate zice itp-ul) dar isi tine stindardul sus.
si acum scuze de offtopic. si sunt in asentimentul lui RinSpeed in legatura cu folosirea motorului. nu mergi nonstop la 6000rpm dar un benzinar 16v abia peste 4000rpm isi spune cuvantul. nici nu mai vorbesc de japoneze care se duc si mai sus in ture. nu se strica motorul, si nimic altceva la el daca se mai tureaza din cand in cand, mai ales cand este nevoie. daca este antifonarea proasta si se aude zgomot asta nu inseamna ca motorul sufera. daca i se schimba uleiul la timp si conform (nu cu ce vrea producatorul ci cu modul de folosire) atunci te poti bucura sportiv de performantele unui motor pe benzina. daca nu, te miri de ce se strica, fiindca mereu ai schimbat la 2500rpm si i-ai dat talpa la turele alea, dar masina e lesinata. de ce oare? .......... numai bine si drumuri sigure, mai ales acum cu vremea asta mizera |
--------------------
Citro-mobil
C4
2006 VTR+ Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#110
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Facut si eu astazi revizia de 1 an la Apan Galati, km doar vreo 15600 (deh, a stat mult pe dreapta, dar si cand a mers, a vazut mai mult extraurban, inca nu stiu cat consuma in urban si e posibil sa nu aflu niciodata).
Schimbat ulei, filtru de ulei, filtru de aer, filtru de habitaclu, filtru de benzina, 620 de lei toata afacerea. Filtrul de benzina nu era obligatoriu de schimbat, dar pentru 60 de lei in plus m-am asigurat ca nu voi pati cum am patit cu Clio pe vremuri, adica infundat filtru de benzina, masina nu mai tragea cum trebuie in extraurban, consum peste 8% in acest regim. Fara el ar fi costat 560 de lei. In rest, nema probleme mecanice, uleiul vechi cam negru (probabil de la forja), placutele de frana stau bine (estimez ca vor duce 50 de mii de km, cum m-au dus si la Clio), scutul motor lipsa (de asta stiam ca l-am facut bucati inca de iarna trecuta), zgarieturi pe dedesubt, 2 jante deformate, clasic romanesc. Urmatoarea peste un an sau la 35000 de km. Inca nu stiu sigur care dintre ele va fi prima, depinde de cate ori voi veni acasa sau nu. Teoretic puteam sa mai astept pana pe 19 noiembrie, cand facea anul, dar de saptamana viitoare plec la Bucuresti si nu se stie ce treaba voi avea pe acolo, asa ca am preferat sa-mi iau de-o grija. This post has been edited by Laurentziu83: 29 Oct 2010, 16:41 |
--------------------
.
.
.
|
|
Mrija |
![]()
Post
#111
|
![]() Membru Veteran Group: Members Posts: 671 Joined: 4 June 07 From: Baia Mare ![]() |
QUOTE(dantes @ 7 Oct 2010, 14:13) Maxim rpm la nici un motor d-asta nou nu-i face rau deloc...ba chiar ii face bine. Eu urasc de ex. pe astia cu dizal care merg cu a 5-a cu 40km/h si inceeeeet si usoooor si baga pe acilea valori de consum de 2-3% ...apoi in oras la o apasare de pedala iti baga o ceata de nu vezi nimic... si apoi se plang ca nu au putere in motor si se-nfunda egr samd... Si la benzina e tot pe acolo doar ca n-avem egr. da' avem bujii, bobine si altele... Tin sa te contrazic la faza cu EGR, am detinut un clio symbol 2007 luat la 40000 predat la 120000 si egr se imbacsea cam la fiecare 30000. Fiind masina de servici vedea numai peste 2500rpm uneori si pana in 4000 dar cu toate astea era jale. Pana una alta tind sa cred ca, calitatea aerului in RO si materialul prost + designul motorului a dus la astfel de infundari/imbacseli. |
--------------------
Suzuki
Gsx 750 R
110 cai la 200kg
|
|
BiCos |
![]()
Post
#112
|
![]() . Group: Members Posts: 497 Joined: 16 November 06 From: Bucharest ![]() |
111 POSTURI. Ghici cate sunt cu postari despre REVIZIE. Cate sfaturi gasim pe aici. Alo stimati colegi mai multa LINISTE va rog. 21-23 de ani si etc.
|
--------------------
Sania
.
D Logan 2005 1,4 8V // D Logan mcv 2016 1,5 dci
- ACE
|
|
alexbudan |
![]()
Post
#113
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 19 May 08 From: Pitesti ![]() |
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=190...dpost&p=2732118
chiar daca nu este in ton cu titlul topicului, poate cineva este interesat... |
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer 1.2 TCE 130 EDC
2015
|
|
adinica |
![]()
Post
#114
|
Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 12 February 05 ![]() |
Salutare tuturor!
Am facut prima revizie, la 1 an (11k km) la Cobalcescu Splai. Schimbat toate filtrele cunoscute, ulei au pus Mobil1 ESP 5W30. Eu preferam Elf full sintetic dar nu aveau pe stoc. Cred ca Mobil1 e totusi mai bun, dar frige la buzunar... ![]() Mi-au luat banii pe 2 ore de manopera, desi mecanicul a stat langa masina nu mai mult de 50 de minute. Noroc ca i-au trebuit 20 de minute sa verifice/umfle anvelopele... ![]() Una peste alta, cu tot cu nush ce spray de curatat pe la motor, a costat 780 de lei... |
--------------------
Renault
Megane III
1,6/16V Dynamique+ESP+A/C auto/bi
|
|
adytym |
![]()
Post
#115
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.172 Joined: 6 May 09 From: TIMISOARA ![]() |
cam mult
This post has been edited by R19/16v: 27 Jan 2011, 08:43 |
--------------------
Ex Megane 3;
Volvo XC60; Toyota Yaris
- TIMISOARA
|
|
adinica |
![]()
Post
#116
|
Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 12 February 05 ![]() |
Da, cam f mult...
|
--------------------
Renault
Megane III
1,6/16V Dynamique+ESP+A/C auto/bi
|
|
ciprians |
![]()
Post
#117
|
Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 12 September 08 ![]() |
yep, a ajuns ceva. Eu am reusit sa ma incadrez pana in 600ron la prima revizie.Urmeaza a doua in curand
![]() This post has been edited by ciprians: 27 Jan 2011, 09:37 |
--------------------
.
.
.
- . Megane III Rouge Dyna /Dynamique/2009/1.6/16V/110CP
|
|
caty2k |
![]()
Post
#118
|
![]() Catalin Group: Members Posts: 723 Joined: 28 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Buna seara tuturor. Mai am 2 luni si ma apropii de a doua revizie.
Am cateva nelamuriri: 1. Am 18500km, iar cei de la service cica trebuie sa schimb placutele la revizie ca sunt duse ... dupa doar atatia km? 2. Cand iau viraj maxim dreapta se aude ceva(in mers) ... ca un fel de harjonit continuu ... de la ce poate fi? This post has been edited by caty2k: 14 Feb 2011, 20:29 |
--------------------
Renault
Megane III
2009 Expression
- B 86 FUG Daca vrei sa faci ceva, fa doar ceea ce-ti place!!
|
|
VyRuZ |
![]()
Post
#119
|
![]() Chauffeur du Renault Group: Members Posts: 1.099 Joined: 3 December 09 From: București ![]() |
Dacă ai forjat mașina ca un hingher, este posibil să se fi dus plăcuțele în 19000 de Km.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2 Coupe, 1.5 dCI, 63 KW,
09/2007
- B-***-**F If it ain't broke, don't fix it.
|
|
caty2k |
![]()
Post
#120
|
![]() Catalin Group: Members Posts: 723 Joined: 28 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Am mers cum am vrut atata timp cat eu am platit masina!! Mersi ca mi-ai zis ... imi iau placute mai rezistente!
This post has been edited by caty2k: 15 Feb 2011, 12:11 |
--------------------
Renault
Megane III
2009 Expression
- B 86 FUG Daca vrei sa faci ceva, fa doar ceea ce-ti place!!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 10:47 |