Prima revizie, a doua revizie, etc, Discutii despre acest subiect ..
![]() ![]() ![]() |
Prima revizie, a doua revizie, etc, Discutii despre acest subiect ..
Hack |
![]()
Post
#151
|
||
![]() Megan' ti-ai luat?! Group: Members Posts: 5.147 Joined: 12 April 07 From: The Moon ![]() |
|
||
--------------------
Reno
Megan' Sedan 2.2
2007 Expression 1.6l/16V/110CP
|
|||
R19/16v |
![]()
Post
#152
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Asa-i la toata lumea, nu e inventia lu' reno.
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
thauzz |
![]()
Post
#153
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 23 May 10 From: IASI ![]() |
Salutare.
Se apropie si la mine prima revizie...(ce-i drept aia de un an ca nu am apucat sa fac 20.000 ![]() Si tot citind pe aici postarile multora, vin si eu cu o serie de "probleme" la care v-as intreba daca s-ar putea rezolva pe garantie. Prima dintre ele se afla la centurile de siguranta...mai exact lacasurile in care intra centurile.Scartaie ceva de speriat ![]() ![]() Celelalte probleme le am de cand mi-am scos masina din service de pe urma unui accident. De atunci n-am dat o "mare" importanta, dar acum ca tot tre sa le fac o binemeritata vizita celor de la BRAS, m-am gandit ca ar fi bine sa ma leg si de acestea. 1. Imi lipseste capacul de la motor.Mai mult ca sigur au uitat sa-l mai puna, sau..le mai trebuia la alt M3 care saracul era mai busit ca mine. 2. Imi lipseste capacelul de la rezervorul de lichid-parbriz. 3.Imi lipseste pasla sau D-zeu se mai numeste materialul care imbraca capota pe dedesubt. 4. Imi oscileaza turatia la relanti cand stau cu masina la cate un semafor...(asta am inteles ca poate fi ori de la vreun injector care nu functioneaza cum trebuie, ori de la clapeta de accelleratie care are mult praf). La toate cele 5 probleme pot apela la garantie??? se pot rezolva asa sau tre sa ma pregatesc cu bani "chies" si cu muuuuulte luni de asteptare?? Va rog sa ma iertati daca am fost deplasat insa, chiar imi prind urechile cand e vb de "componente" ale masinii. Merci mult |
--------------------
renault
megane 3
2009 1.6 16V 110CP
- IS 19 PCB
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#154
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
Tocmai acum ai sesizat ca iti lipsesc repere de pe masina? Daca nu ai observat atunci , nu cred ca o sa mai primesti nimic.
|
--------------------
------
------
------
|
|
RadulescuRomulus |
![]()
Post
#155
|
![]() Sunt cu ochii pe voi! Group: Members Posts: 1.780 Joined: 7 December 10 From: naufragiat ![]() |
super tare! la ce service ai fost? zi-ne macar, sa stim care ajungem pe acolo sa cascam ochii...
reperele ce lipsesc nu le mai vezi! |
--------------------
VW Passat berlina
2.0 Tdi CR + DSG
04.2009 - diesel, 140cp
- B 69 COI EX: megane 2.1, 1.5dci, 101 magari - B 314 ZDA
|
|
thauzz |
![]()
Post
#156
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 23 May 10 From: IASI ![]() |
Husa de la capota n-am stiut ca exista pana n-am vazut la un alt M3 acum cateva zile...iar in cele 3 luni de cand luasem masina si pana la accident, chiar n-am ridicat capota sa observ daca e sau nu.
Cat despre capace...cel de la rezervor lichid uitasera cei de la BRas sa-l comande odata cu celelalte piese(dubios si pt mine caci nu stiam ca rezervorul si capaul vin separat ![]() Iar cel de la motor...e...pe ala chiar ca nu-l pusesem la bataie...si ma gandeam ca poate o rezolv acum la revizie...daca nu...asta e, nu plang dupa el. Ce ma "omoara" in schimb sunt centurile de siguranta...cand sunt singur in masina mai e cum mai e...dar cand se suie si sotia, si mai am si 2 pasageri cateodata...mi-e si rusine sa tot pun mana pe centura si sa ma rog sa nu mai scartaie. ![]() |
--------------------
renault
megane 3
2009 1.6 16V 110CP
- IS 19 PCB
|
|
mariusd4 |
![]()
Post
#157
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.967 Joined: 16 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Daca ai semnat devizul si predarea-primirea masinii e tarziu sa mai recuperezi ceva. Stima
P.S. Vezi ca sunt modele de M3 fara blana aia la capota si capac motor. Iar din 2010 cred ca-s toate. Stima This post has been edited by mariusd4: 10 May 2011, 11:05 |
--------------------
Renault/Skoda
Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia
2007/2010/2014/2012/2019
- B 112 ... "Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#158
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
La centuri o sa-ti aplice wd40 ca se te murdaresti pe camasa. Cum este cu masina asta multttttt peste megane 2? incet incet se vad punctele tari (vezi rechemari) .Iar odata cu trecerea timpului si km efectuati se vede si monumentul de fiabilitate numit renault.
|
--------------------
------
------
------
|
|
thauzz |
![]()
Post
#159
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 23 May 10 From: IASI ![]() |
WD40 pot sa aplic si eu...
![]() Incet iincet, incep sa ma manance buricele degetelor sa sun iarasi in Franta...cum am procedat si la accident ca nu mai soseau piesele...si iarasi o sa ma sune directorul de la BRAS sa-mi spuna: " Da nu trebuia sa faceti asta...nu trebuia sa se ajunga pana aici...ca puteati discuta cu noi problemele astea" |
--------------------
renault
megane 3
2009 1.6 16V 110CP
- IS 19 PCB
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#160
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
Poti sa suni in fiecare zi in Franta . Crezi ca se sperie cineva din ro?Iti spun eu ca nu
![]() |
--------------------
------
------
------
|
|
thauzz |
![]()
Post
#161
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 23 May 10 From: IASI ![]() |
E si cum spui tu MIHAI, insa stau si ma gandesc daca se poate pune cineva la 2 capace si o blana pt capota?
Ca la fostele mele faruri s-au uitat destul de bine.Cand le-am cerut acasa dupa accident, fiindca gasisem un cumparator la ele...mi-au spus ca daca n-am precizat din prima zi.........acuma nu mai sunt, le-au aruncat ![]() Am spus si mai sus...nu plang dupa 2 capace, n-am avut nicio problema in lipsa lor, insa daca tot LIPSESC, n-ar fi bine sa fie puse LA LOC?? |
--------------------
renault
megane 3
2009 1.6 16V 110CP
- IS 19 PCB
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#162
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
Asta trebuia sa o spui cand ai semnat pt primirea masinii, nu acum. Cum dovedesti ca au fost luate de ei?Ori ca nu au fost montate? Cu centura iti urez bafta, sa ne anunti ce ai rezolvat
|
--------------------
------
------
------
|
|
thauzz |
![]()
Post
#163
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 23 May 10 From: IASI ![]() |
Pai cand am cumparat-o...oare lipsea ceva de la ea? nu prea cred..altfel o refuzam din show-room...iar ca le-am scos eu ulterior...nici asta nu se "pupa" fiindca pe un deviz e scris clar ca nu au facut comanda...sa faca acum daca at n-au fost in stare...sau...la cat de reticenti sunteti mai bine nu-mi mai bat capul cu astea 2 capace?
Stima |
--------------------
renault
megane 3
2009 1.6 16V 110CP
- IS 19 PCB
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#164
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
QUOTE(thauzz @ 10 May 2011, 10:43) Salutare. Se apropie si la mine prima revizie...(ce-i drept aia de un an ca nu am apucat sa fac 20.000 ![]() Si tot citind pe aici postarile multora, vin si eu cu o serie de "probleme" la care v-as intreba daca s-ar putea rezolva pe garantie. Prima dintre ele se afla la centurile de siguranta...mai exact lacasurile in care intra centurile.Scartaie ceva de speriat ![]() ![]() Celelalte probleme le am de cand mi-am scos masina din service de pe urma unui accident. De atunci n-am dat o "mare" importanta, dar acum ca tot tre sa le fac o binemeritata vizita celor de la BRAS, m-am gandit ca ar fi bine sa ma leg si de acestea. 1. Imi lipseste capacul de la motor.Mai mult ca sigur au uitat sa-l mai puna, sau..le mai trebuia la alt M3 care saracul era mai busit ca mine. 2. Imi lipseste capacelul de la rezervorul de lichid-parbriz. 3.Imi lipseste pasla sau D-zeu se mai numeste materialul care imbraca capota pe dedesubt. 4. Imi oscileaza turatia la relanti cand stau cu masina la cate un semafor...(asta am inteles ca poate fi ori de la vreun injector care nu functioneaza cum trebuie, ori de la clapeta de accelleratie care are mult praf). La toate cele 5 probleme pot apela la garantie??? se pot rezolva asa sau tre sa ma pregatesc cu bani "chies" si cu muuuuulte luni de asteptare?? Va rog sa ma iertati daca am fost deplasat insa, chiar imi prind urechile cand e vb de "componente" ale masinii. Merci mult eu cred ca tu nu cunosti nic 10% din masina ta m3 benzinar nu are capac la motor; sau la ce te referi? m3 benzinar nu are pasla pe capota tu ai circulat fara lichid de parbriz? cum dracu nu ai observat ca nu ai capac? Daca stau bine si ma gandesc acel "capac" are gulerul turnat pe gatul rezervorului, capacul propriuzis are deschidere identica cu capacele de la sucurile TEDI (sticla de plastic) centurile de siguranta - sigur au ceva "probleme de fabricatie locasurile" la mine nu chitaie de nici un fel; de ce nu le-ai schimbat pana acum? incearca sunt niste adaptoare pentru centura de siguranta (se introduc ele in locas si in ele centura, dar mai mult ca sigur si atunci chitaie. |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
thauzz |
![]()
Post
#165
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 23 May 10 From: IASI ![]() |
Tatimeu.
Cand am luat masina pe vremea asta, acu un an...capacul de la motor exista..unu negru, pe care scria ceva...nu mai stiu ce exact...ba chiar eu intrebasem odata pe un mecanic daca se potrivesc cele de la M2 cu ce am eu. Nu am circulat niciodata fara lichid de parbriz, nici cand aveam capac nici acum cand nu-l mai am. Dc nu plang atat de tare dupa el e pt ca nu mi s-a evaporat niciun strop de cand nu-l mai am si pana acum, iarna nu a inghetat lichidul(nu ca daca ar fi avut capac n-ar fi facut-o), nu a intrat niciun gunoi acolo sa-mi blocheze vreun motoras sau sa se infunde ceva. Iar pasla daca am avut-o sau nu...nu stiu...am spus si prima data...daca nu vedeam la cineva posesor de M3, nu stiam ca ar exista asa ceva... Dca voi spuneti ca nu e...at nu e si am scapat de o problema ![]() Multam oricum |
--------------------
renault
megane 3
2009 1.6 16V 110CP
- IS 19 PCB
|
|
B-07-UWA |
![]()
Post
#166
|
Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 23 July 09 ![]() |
QUOTE(tatimeu @ 10 May 2011, 12:00) eu cred ca tu nu cunosti nic 10% din masina ta m3 benzinar nu are capac la motor; sau la ce te referi? m3 benzinar nu are pasla pe capota tu ai circulat fara lichid de parbriz? cum dracu nu ai observat ca nu ai capac? Daca stau bine si ma gandesc acel "capac" are gulerul turnat pe gatul rezervorului, capacul propriuzis are deschidere identica cu capacele de la sucurile TEDI (sticla de plastic) centurile de siguranta - sigur au ceva "probleme de fabricatie locasurile" la mine nu chitaie de nici un fel; de ce nu le-ai schimbat pana acum? incearca sunt niste adaptoare pentru centura de siguranta (se introduc ele in locas si in ele centura, dar mai mult ca sigur si atunci chitaie. Confirm si eu cele spuse de colegu mai sus, nici al meu megane 3 benzinar nu are capac la motor nici pasla pe capota, m-am uitat din prima zi cand am primit-o. Si eu am pierdut capacul acela pe unde bagi lichid de parbriz, era cam aiurea nu statea fix de la bun inceput,probabil s-a pierdut pe drum ! |
--------------------
Renault
Megane III
2009/Dynamique
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#167
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
thauzz - nu vreau sa par asa cum nu sunt, dar daca te uiti in cartea masinutei sunt prezentate (cu poze) si diversele motoare disponibile pentru ea. Dupa cate tin eu mine (nu am mai deschis cartulia de mai bine de un an) numai motorul tce are capac la motor si parca si dizalaul de 1,9.
Daca intradevar ai avut capac si nu iti este peste mana (la mine cam este) si oricum am inteles ca te duci la revizie intreaba daca exista fizic acest capac. Sincer si pe mine ma intereseaza (mai acopera din goliciunea motorului - asa numai ca aspect). Cel de mII nu se potriveste. |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
DumitruBM |
![]()
Post
#168
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 24 May 10 From: Bucuresti ![]() |
Din pacate scartaitul centurii nu intra pe garantie (Adica nu o sa schimbe soclul acela). Cei de la IATSA unde am facut revizia mi-au aratat o brosura in care erau presentate o serie de defecte care daca apar la acel soclu,care pot provoaca o schimbare pe garantie (diverse fisuri, ruperi etc). Scaratitul nu era mentionat :S. Oricum, la mine au dat cu un pic de wd40 la zona in care se prinde de imbinarea cu podeaua (deci fara nici un risc de murdarie ulterioara...), si pot spune ca nu a mai scartait deloc. Oricum nu era stresant, ca aparea doar cand luam giratorii/curbe cu viteza mai mare...dar acuma e liniste iar chiar si in giratorii
![]() This post has been edited by DumitruBM: 10 May 2011, 14:22 |
--------------------
Renault
Megane
2010 - Expr 1.6
- PH 12 HHO
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#169
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.170 Joined: 13 October 06 ![]() |
capac motor si pasla pe capota nu ai avut de la bun inceput, la benzina vin doar pe privilege, cat despre oscilatiile la relanti incearca alta benzina si un traseu extra-urban de cateva zeci de km si se rezolva. Eu cred ca e de la combustibilul infect, si mai nou de la mizeria de etanol pe care o pun in el.
|
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
Hack |
![]()
Post
#170
|
![]() Megan' ti-ai luat?! Group: Members Posts: 5.147 Joined: 12 April 07 From: The Moon ![]() |
Pe motorul asta nu a fost pus niciodata capac de culoare neagra, daca a fost pus capac acesta a fost de culoare argintie. Megane-ul pe a carui capota ai vazut acea pasla probabil avea motor diesel.
|
--------------------
Reno
Megan' Sedan 2.2
2007 Expression 1.6l/16V/110CP
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#171
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Nici eu n-am capac la motor si nici pasla sub capota. Eu stau in masina, nu la motor, asa ca nu ma deranjeaza optic.
Daca vad ca merge naspa masina, o tin cativa km prin oras in a 2-a, cat sa ajunga bujiile la temperatura de autocuratare. Si gata. Mai nou i-am facut un plin cu Lukoil de 98 si merge motorul de zici ca e electric. Deci clar benzina de vina. Probabil urmatorul plin va fi din nou cu efix, Lukoil-ul de 95 nu se comporta prea bine in regim urban, chiar daca masina are mai multa forta in extraurban. Cu cea de 98 am tot ce vreau, dar momentan n-am drumuri la care sa folosesc 100% din puterea motorului, cu efix merge frumos motorul, dar e penalizata la sarcina maxima. In rest n-am nici o problema cu masina in 25000 de km facuti intr-un an si jumatate, sunt foarte multumit de ea. |
--------------------
.
.
.
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#172
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Hai sa o lamurim odata cum e cu timpii de manopera pe fiecare operatiune.
De exemplu, cand angajezi un zugrav sa iti zugraveasca o camera, te intelegi la, sa zicem 300 ron, cu vopseaua ta. Eh, ceea ce nu iti spune zugravul e cate ore ar fi normat el aceasta operatiune. Ar fi putut sa normeze 5 ore pentru aceasta operatiune si sa te taxeze la 60 ron ora de manopera. Normal ca ai fi facut gat daca ai fi vazut ca respectivul termina zugravitul in 2 ore, dar ti-a luat bani pentru 5. Faptul ca a terminat in 2 ore si mai si face lucrarea buna, e meritul lui ca e bun. Asa si aici. Pentru inlocuit filtrul de aer este normat un timp de 0.2 din ora de manopera. 0.2 dintr-o ora de 60 de minute inseamna 12 minute. Asa e trecut in Dialogys, asta ca sa nu va apucati sa va certati cu cei din service ca inventeaza tarife. Ca mecanicul e istet si il schimba in 5 minute e meritul lui, data viitoare sa nu uitati sa cereti in service sa lucreze un mecanic care lucreaza incet si sa termine in 20 de minute schimbul si categoric veti fi multumiti. Timpii respectivi sunt normati de catre producator facandu-se o medie, intrucat sunt situatii cand un surub nu se desface, trebuie curatat, etc. La fel pentru voi, cei angajati intr-o firma. Sa spunem ca trebuie sa procesati 20 de dosare in cele 8 ore de program. V-ar conveni sa fiti platiti mai prost daca procesati cele 20 de dosare in 4 ore de program, dupa care sa plecati acasa? Nu cred. Asa si in service, nu te obliga nimeni sa faci revizia in service daca nu iti convin tarifele. This post has been edited by Laurentziu83: 10 May 2011, 19:45 |
--------------------
.
.
.
|
|
mariusd4 |
![]()
Post
#173
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.967 Joined: 16 October 07 From: Bucuresti ![]() |
....incet incet se vad punctele tari (vezi rechemari)....
Scuze de OFF, dar deja devine penibil cand indiferent de subiect apare in discutie cat de prost e M3 sau Fluans, uitati cateva exemple de rechemari: Aproape 60.000 de mașini Kia rechemate la service deoarece și-ar putea pierde rezervorul de combustibil Airbag-uri cu probleme la Honda! 400.000 de masini rechemate in service Dupa ce reprezentantii Toyota au fost nevoiti sa retraga de pe piata 8,1 milioane de masini pentru verficari, nici al doilea mare producator auto nipon, Honda, nu scapa de probleme. 50.000 de masini rechemate in service de constructorul japonez Nissan Ford va rechema în service 1,2 milioane de mașini Peste 50000 de masini Mazda 6 rechemate in service, etc etc etc. Stima This post has been edited by mariusd4: 10 May 2011, 21:06 |
--------------------
Renault/Skoda
Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia
2007/2010/2014/2012/2019
- B 112 ... "Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
|
|
Hack |
![]()
Post
#174
|
![]() Megan' ti-ai luat?! Group: Members Posts: 5.147 Joined: 12 April 07 From: The Moon ![]() |
@Laurentziu83: Nu e chiar asa cum spui tu, uite spre exemplu la M2, pentru schimbarea filtrului de habitaclu, sunt necesare 20 de minute conform producatorului, timp in care ar trebuie dat torpedoul jos pentru a monta filtrul acela fara a-l rupe in bucati, dar cei din service nu fac aceasta demontare a torpedoului(e adevarat ca nu toti procedeaza asa, unii respecta ceea ce spune producatorul, dar astia sunt putini), ei rup filtrul in bucati si il monteaza asa, operatiune care dureaza 2 minute! Si de aici multi au probleme cu infundarea scurgerii condensului de la AC, etc...
![]() ![]() |
--------------------
Reno
Megan' Sedan 2.2
2007 Expression 1.6l/16V/110CP
|
|
mariusd4 |
![]()
Post
#175
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.967 Joined: 16 October 07 From: Bucuresti ![]() |
![]() Spun ca e penibil pentru ca pe multe topicuri discutiile se transforma in M2 vs M3, Fluans..... This post has been edited by mariusd4: 11 May 2011, 08:04 |
--------------------
Renault/Skoda
Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia
2007/2010/2014/2012/2019
- B 112 ... "Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#176
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
Hack- posesorul de renault care a vazut ca "mesteru" a rupt filtru si l-a montat asa rupt isi merita cu prisosinta apa la picioare.... desi apa provenita cum bine ai spus este datorata scurgerii infundate de la AC, lucru valabil si la Clio III, deci indiferent de cum era montat acel filtru apa tot era la picioarele pasagerului din dreapta. Daca comparam preturile de vanzare (aproximativ aceleasi) este totusi o evolutie pozitiva din punct de vedere al fiabilitatii, evident in favoarea noului membru. Cel putin eu la doi ani de la achizitie (evident masina noua cu bubele copilariei) nu am avut nici o problema de care multi posesori de megane II s-au plans ca le-au avut in perioada copilariei. (casetofon inghetat, manere care se cojesc, greieri - astea asa din interior; fulie, flanse, bobine, clapeta acceleratie ambreiaj si cred ca mai sunt).
|
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
lau_swat |
![]()
Post
#177
|
![]() Membru si atat Group: Members Posts: 405 Joined: 7 September 05 From: Timisoara ![]() |
Fulie inca poti pune
![]() This post has been edited by lau_swat: 11 May 2011, 14:06 |
--------------------
Renault
Megane III
dynamique 1,6 16V Ce tie nu-ti place altuia nu-i face
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#178
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#179
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Daca astepti sa se strice, chiar se va strica...
|
--------------------
.
.
.
|
|
lau_swat |
![]()
Post
#180
|
![]() Membru si atat Group: Members Posts: 405 Joined: 7 September 05 From: Timisoara ![]() |
Pai ii stricata deja, este un thread cu problema
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane III
dynamique 1,6 16V Ce tie nu-ti place altuia nu-i face
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 14:44 |