Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

12 Pages « < 4 5 6 7 8 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Prima revizie, a doua revizie, etc, Discutii despre acest subiect ..

Hack
post 9 May 2011, 12:24
Post #151


Megan' ti-ai luat?!


Group: Members
Posts: 5.147
Joined: 12 April 07
From: The Moon




Exact wink.gif . De exemplu la Megane 2 producatorul estimeaza un timp de schimbare pentru filtrul de habitaclu de 20 de minute, dar la noi se schimba in 2 minute ca deh nu se da torpedoul jos si filtrul se rupe in bucati, iar pe factura apar taxate 20 de minute 166.gif ...


--------------------
Reno Megan' Sedan 2.2 2007 Expression 1.6l/16V/110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 9 May 2011, 12:25
Post #152


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Asa-i la toata lumea, nu e inventia lu' reno.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
thauzz
post 10 May 2011, 10:43
Post #153


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 23 May 10
From: IASI




Salutare.

Se apropie si la mine prima revizie...(ce-i drept aia de un an ca nu am apucat sa fac 20.000 tongue.gif )
Si tot citind pe aici postarile multora, vin si eu cu o serie de "probleme" la care v-as intreba daca s-ar putea rezolva pe garantie.
Prima dintre ele se afla la centurile de siguranta...mai exact lacasurile in care intra centurile.Scartaie ceva de speriat blink.gif , la orice denivelare, orice pietricica de pe asfalt tre sa stau cu o mana pe volan si cu una pe centura tongue.gif .Asta am inteles ca se poate rezolva cu celebrul WD40 pt gresare; dar in cazul in care acesta nu are niciun rezultat, as putea cere schimbarea pe garantie a lacasurilor? sau..ma rog...a intregului sistem de prindere??
Celelalte probleme le am de cand mi-am scos masina din service de pe urma unui accident. De atunci n-am dat o "mare" importanta, dar acum ca tot tre sa le fac o binemeritata vizita celor de la BRAS, m-am gandit ca ar fi bine sa ma leg si de acestea.

1. Imi lipseste capacul de la motor.Mai mult ca sigur au uitat sa-l mai puna, sau..le mai trebuia la alt M3 care saracul era mai busit ca mine.
2. Imi lipseste capacelul de la rezervorul de lichid-parbriz.
3.Imi lipseste pasla sau D-zeu se mai numeste materialul care imbraca capota pe dedesubt.
4. Imi oscileaza turatia la relanti cand stau cu masina la cate un semafor...(asta am inteles ca poate fi ori de la vreun injector care nu functioneaza cum trebuie, ori de la clapeta de accelleratie care are mult praf).

La toate cele 5 probleme pot apela la garantie??? se pot rezolva asa sau tre sa ma pregatesc cu bani "chies" si cu muuuuulte luni de asteptare??

Va rog sa ma iertati daca am fost deplasat insa, chiar imi prind urechile cand e vb de "componente" ale masinii.

Merci mult


--------------------
renault megane 3 2009 1.6 16V 110CP - IS 19 PCB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 10 May 2011, 10:46
Post #154


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




Tocmai acum ai sesizat ca iti lipsesc repere de pe masina? Daca nu ai observat atunci , nu cred ca o sa mai primesti nimic.


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RadulescuRomulus
post 10 May 2011, 10:57
Post #155


Sunt cu ochii pe voi!


Group: Members
Posts: 1.780
Joined: 7 December 10
From: naufragiat




super tare! la ce service ai fost? zi-ne macar, sa stim care ajungem pe acolo sa cascam ochii...
reperele ce lipsesc nu le mai vezi!


--------------------
VW Passat berlina 2.0 Tdi CR + DSG 04.2009 - diesel, 140cp - B 69 COI
EX: megane 2.1, 1.5dci, 101 magari - B 314 ZDA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
thauzz
post 10 May 2011, 11:03
Post #156


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 23 May 10
From: IASI




Husa de la capota n-am stiut ca exista pana n-am vazut la un alt M3 acum cateva zile...iar in cele 3 luni de cand luasem masina si pana la accident, chiar n-am ridicat capota sa observ daca e sau nu.
Cat despre capace...cel de la rezervor lichid uitasera cei de la BRas sa-l comande odata cu celelalte piese(dubios si pt mine caci nu stiam ca rezervorul si capaul vin separat huh.gif )
Iar cel de la motor...e...pe ala chiar ca nu-l pusesem la bataie...si ma gandeam ca poate o rezolv acum la revizie...daca nu...asta e, nu plang dupa el.
Ce ma "omoara" in schimb sunt centurile de siguranta...cand sunt singur in masina mai e cum mai e...dar cand se suie si sotia, si mai am si 2 pasageri cateodata...mi-e si rusine sa tot pun mana pe centura si sa ma rog sa nu mai scartaie. sad.gif


--------------------
renault megane 3 2009 1.6 16V 110CP - IS 19 PCB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusd4
post 10 May 2011, 11:04
Post #157


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.967
Joined: 16 October 07
From: Bucuresti




Daca ai semnat devizul si predarea-primirea masinii e tarziu sa mai recuperezi ceva. Stima

P.S. Vezi ca sunt modele de M3 fara blana aia la capota si capac motor. Iar din 2010 cred ca-s toate. Stima

This post has been edited by mariusd4: 10 May 2011, 11:05


--------------------
Renault/Skoda Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia 2007/2010/2014/2012/2019 - B 112 ...
"Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 10 May 2011, 11:07
Post #158


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




La centuri o sa-ti aplice wd40 ca se te murdaresti pe camasa. Cum este cu masina asta multttttt peste megane 2? incet incet se vad punctele tari (vezi rechemari) .Iar odata cu trecerea timpului si km efectuati se vede si monumentul de fiabilitate numit renault.


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
thauzz
post 10 May 2011, 11:12
Post #159


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 23 May 10
From: IASI




WD40 pot sa aplic si eu... mad.gif
Incet iincet, incep sa ma manance buricele degetelor sa sun iarasi in Franta...cum am procedat si la accident ca nu mai soseau piesele...si iarasi o sa ma sune directorul de la BRAS sa-mi spuna: " Da nu trebuia sa faceti asta...nu trebuia sa se ajunga pana aici...ca puteati discuta cu noi problemele astea"


--------------------
renault megane 3 2009 1.6 16V 110CP - IS 19 PCB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 10 May 2011, 11:14
Post #160


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




Poti sa suni in fiecare zi in Franta . Crezi ca se sperie cineva din ro?Iti spun eu ca nu wink.gif


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
thauzz
post 10 May 2011, 11:18
Post #161


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 23 May 10
From: IASI




E si cum spui tu MIHAI, insa stau si ma gandesc daca se poate pune cineva la 2 capace si o blana pt capota?
Ca la fostele mele faruri s-au uitat destul de bine.Cand le-am cerut acasa dupa accident, fiindca gasisem un cumparator la ele...mi-au spus ca daca n-am precizat din prima zi.........acuma nu mai sunt, le-au aruncat radmasa.gif

Am spus si mai sus...nu plang dupa 2 capace, n-am avut nicio problema in lipsa lor, insa daca tot LIPSESC, n-ar fi bine sa fie puse LA LOC??


--------------------
renault megane 3 2009 1.6 16V 110CP - IS 19 PCB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 10 May 2011, 11:22
Post #162


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




Asta trebuia sa o spui cand ai semnat pt primirea masinii, nu acum. Cum dovedesti ca au fost luate de ei?Ori ca nu au fost montate? Cu centura iti urez bafta, sa ne anunti ce ai rezolvat


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
thauzz
post 10 May 2011, 11:27
Post #163


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 23 May 10
From: IASI




Pai cand am cumparat-o...oare lipsea ceva de la ea? nu prea cred..altfel o refuzam din show-room...iar ca le-am scos eu ulterior...nici asta nu se "pupa" fiindca pe un deviz e scris clar ca nu au facut comanda...sa faca acum daca at n-au fost in stare...sau...la cat de reticenti sunteti mai bine nu-mi mai bat capul cu astea 2 capace?

Stima


--------------------
renault megane 3 2009 1.6 16V 110CP - IS 19 PCB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatimeu
post 10 May 2011, 12:00
Post #164


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.710
Joined: 6 September 06




QUOTE(thauzz @ 10 May 2011, 10:43)
Salutare.

Se apropie si la mine prima revizie...(ce-i drept aia de un an ca nu am apucat sa fac 20.000 tongue.gif )
Si tot citind pe aici postarile multora, vin si eu cu o serie de "probleme" la care v-as intreba daca s-ar putea rezolva pe garantie.
Prima dintre ele se afla la centurile de siguranta...mai exact lacasurile in care intra centurile.Scartaie ceva de speriat blink.gif , la orice denivelare, orice pietricica de pe asfalt tre sa stau cu o mana pe volan si cu una pe centura tongue.gif .Asta am inteles ca se poate rezolva cu celebrul WD40 pt gresare; dar in cazul in care acesta nu are niciun rezultat, as putea cere schimbarea pe garantie a lacasurilor? sau..ma rog...a intregului sistem de prindere??
Celelalte probleme le am de cand mi-am scos masina din service de pe urma unui accident. De atunci n-am dat o "mare" importanta, dar acum ca tot tre sa le fac o binemeritata vizita celor de la BRAS, m-am gandit ca ar fi bine sa ma leg si de acestea.

1. Imi lipseste capacul de la motor.Mai mult ca sigur au uitat sa-l mai puna, sau..le mai trebuia la alt M3 care saracul era mai busit ca mine.
2. Imi lipseste capacelul de la rezervorul de lichid-parbriz.
3.Imi lipseste pasla sau D-zeu se mai numeste materialul care imbraca capota pe dedesubt.
4. Imi oscileaza turatia la relanti cand stau cu masina la cate un semafor...(asta am inteles ca poate fi ori de la vreun injector care nu functioneaza cum trebuie, ori de la clapeta de accelleratie care are mult praf).

La toate cele 5 probleme pot apela la garantie??? se pot rezolva asa sau tre sa ma pregatesc cu bani "chies" si cu muuuuulte luni de asteptare??

Va rog sa ma iertati daca am fost deplasat insa, chiar imi prind urechile cand e vb de "componente" ale masinii.

Merci mult
*



eu cred ca tu nu cunosti nic 10% din masina ta
m3 benzinar nu are capac la motor; sau la ce te referi?
m3 benzinar nu are pasla pe capota
tu ai circulat fara lichid de parbriz? cum dracu nu ai observat ca nu ai capac? Daca stau bine si ma gandesc acel "capac" are gulerul turnat pe gatul rezervorului, capacul propriuzis are deschidere identica cu capacele de la sucurile TEDI (sticla de plastic)
centurile de siguranta - sigur au ceva "probleme de fabricatie locasurile" la mine nu chitaie de nici un fel; de ce nu le-ai schimbat pana acum? incearca sunt niste adaptoare pentru centura de siguranta (se introduc ele in locas si in ele centura, dar mai mult ca sigur si atunci chitaie.


--------------------
renault/audi Megane III RS/Audi A4 2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
thauzz
post 10 May 2011, 14:03
Post #165


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 23 May 10
From: IASI




Tatimeu.

Cand am luat masina pe vremea asta, acu un an...capacul de la motor exista..unu negru, pe care scria ceva...nu mai stiu ce exact...ba chiar eu intrebasem odata pe un mecanic daca se potrivesc cele de la M2 cu ce am eu.
Nu am circulat niciodata fara lichid de parbriz, nici cand aveam capac nici acum cand nu-l mai am.
Dc nu plang atat de tare dupa el e pt ca nu mi s-a evaporat niciun strop de cand nu-l mai am si pana acum, iarna nu a inghetat lichidul(nu ca daca ar fi avut capac n-ar fi facut-o), nu a intrat niciun gunoi acolo sa-mi blocheze vreun motoras sau sa se infunde ceva.
Iar pasla daca am avut-o sau nu...nu stiu...am spus si prima data...daca nu vedeam la cineva posesor de M3, nu stiam ca ar exista asa ceva...
Dca voi spuneti ca nu e...at nu e si am scapat de o problema tongue.gif

Multam oricum


--------------------
renault megane 3 2009 1.6 16V 110CP - IS 19 PCB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-07-UWA
post 10 May 2011, 14:04
Post #166


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 23 July 09




QUOTE(tatimeu @ 10 May 2011, 12:00)
eu cred ca tu nu cunosti nic 10% din masina ta
m3 benzinar nu are capac la motor; sau la ce te referi?
m3 benzinar nu are pasla pe capota
tu ai circulat fara lichid de parbriz? cum dracu nu ai observat ca nu ai capac? Daca stau bine si ma gandesc acel "capac" are gulerul turnat pe gatul rezervorului, capacul propriuzis are deschidere identica cu capacele de la sucurile TEDI (sticla de plastic)
centurile de siguranta - sigur au ceva "probleme de fabricatie locasurile" la mine nu chitaie de nici un fel; de ce nu le-ai schimbat pana acum? incearca sunt niste adaptoare pentru centura de siguranta (se introduc ele in locas si in ele centura, dar mai mult ca sigur si atunci chitaie.
*



Confirm si eu cele spuse de colegu mai sus, nici al meu megane 3 benzinar nu are capac la motor nici pasla pe capota, m-am uitat din prima zi cand am primit-o. Si eu am pierdut capacul acela pe unde bagi lichid de parbriz, era cam aiurea nu statea fix de la bun inceput,probabil s-a pierdut pe drum !


--------------------
Renault Megane III 2009/Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatimeu
post 10 May 2011, 14:18
Post #167


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.710
Joined: 6 September 06




thauzz - nu vreau sa par asa cum nu sunt, dar daca te uiti in cartea masinutei sunt prezentate (cu poze) si diversele motoare disponibile pentru ea. Dupa cate tin eu mine (nu am mai deschis cartulia de mai bine de un an) numai motorul tce are capac la motor si parca si dizalaul de 1,9.
Daca intradevar ai avut capac si nu iti este peste mana (la mine cam este) si oricum am inteles ca te duci la revizie intreaba daca exista fizic acest capac. Sincer si pe mine ma intereseaza (mai acopera din goliciunea motorului - asa numai ca aspect). Cel de mII nu se potriveste.


--------------------
renault/audi Megane III RS/Audi A4 2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DumitruBM
post 10 May 2011, 14:21
Post #168


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 24 May 10
From: Bucuresti




Din pacate scartaitul centurii nu intra pe garantie (Adica nu o sa schimbe soclul acela). Cei de la IATSA unde am facut revizia mi-au aratat o brosura in care erau presentate o serie de defecte care daca apar la acel soclu,care pot provoaca o schimbare pe garantie (diverse fisuri, ruperi etc). Scaratitul nu era mentionat :S. Oricum, la mine au dat cu un pic de wd40 la zona in care se prinde de imbinarea cu podeaua (deci fara nici un risc de murdarie ulterioara...), si pot spune ca nu a mai scartait deloc. Oricum nu era stresant, ca aparea doar cand luam giratorii/curbe cu viteza mai mare...dar acuma e liniste iar chiar si in giratorii biggrin.gif

This post has been edited by DumitruBM: 10 May 2011, 14:22


--------------------
Renault Megane 2010 - Expr 1.6 - PH 12 HHO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea_aq
post 10 May 2011, 14:25
Post #169


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.170
Joined: 13 October 06




capac motor si pasla pe capota nu ai avut de la bun inceput, la benzina vin doar pe privilege, cat despre oscilatiile la relanti incearca alta benzina si un traseu extra-urban de cateva zeci de km si se rezolva. Eu cred ca e de la combustibilul infect, si mai nou de la mizeria de etanol pe care o pun in el.


--------------------
xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hack
post 10 May 2011, 14:29
Post #170


Megan' ti-ai luat?!


Group: Members
Posts: 5.147
Joined: 12 April 07
From: The Moon




Pe motorul asta nu a fost pus niciodata capac de culoare neagra, daca a fost pus capac acesta a fost de culoare argintie. Megane-ul pe a carui capota ai vazut acea pasla probabil avea motor diesel.


--------------------
Reno Megan' Sedan 2.2 2007 Expression 1.6l/16V/110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 10 May 2011, 19:31
Post #171


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Nici eu n-am capac la motor si nici pasla sub capota. Eu stau in masina, nu la motor, asa ca nu ma deranjeaza optic.

Daca vad ca merge naspa masina, o tin cativa km prin oras in a 2-a, cat sa ajunga bujiile la temperatura de autocuratare. Si gata. Mai nou i-am facut un plin cu Lukoil de 98 si merge motorul de zici ca e electric. Deci clar benzina de vina. Probabil urmatorul plin va fi din nou cu efix, Lukoil-ul de 95 nu se comporta prea bine in regim urban, chiar daca masina are mai multa forta in extraurban. Cu cea de 98 am tot ce vreau, dar momentan n-am drumuri la care sa folosesc 100% din puterea motorului, cu efix merge frumos motorul, dar e penalizata la sarcina maxima.

In rest n-am nici o problema cu masina in 25000 de km facuti intr-un an si jumatate, sunt foarte multumit de ea.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 10 May 2011, 19:43
Post #172


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Hai sa o lamurim odata cum e cu timpii de manopera pe fiecare operatiune.

De exemplu, cand angajezi un zugrav sa iti zugraveasca o camera, te intelegi la, sa zicem 300 ron, cu vopseaua ta. Eh, ceea ce nu iti spune zugravul e cate ore ar fi normat el aceasta operatiune. Ar fi putut sa normeze 5 ore pentru aceasta operatiune si sa te taxeze la 60 ron ora de manopera. Normal ca ai fi facut gat daca ai fi vazut ca respectivul termina zugravitul in 2 ore, dar ti-a luat bani pentru 5.
Faptul ca a terminat in 2 ore si mai si face lucrarea buna, e meritul lui ca e bun.

Asa si aici. Pentru inlocuit filtrul de aer este normat un timp de 0.2 din ora de manopera. 0.2 dintr-o ora de 60 de minute inseamna 12 minute. Asa e trecut in Dialogys, asta ca sa nu va apucati sa va certati cu cei din service ca inventeaza tarife. Ca mecanicul e istet si il schimba in 5 minute e meritul lui, data viitoare sa nu uitati sa cereti in service sa lucreze un mecanic care lucreaza incet si sa termine in 20 de minute schimbul si categoric veti fi multumiti. Timpii respectivi sunt normati de catre producator facandu-se o medie, intrucat sunt situatii cand un surub nu se desface, trebuie curatat, etc.

La fel pentru voi, cei angajati intr-o firma. Sa spunem ca trebuie sa procesati 20 de dosare in cele 8 ore de program. V-ar conveni sa fiti platiti mai prost daca procesati cele 20 de dosare in 4 ore de program, dupa care sa plecati acasa? Nu cred. Asa si in service, nu te obliga nimeni sa faci revizia in service daca nu iti convin tarifele.

This post has been edited by Laurentziu83: 10 May 2011, 19:45


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusd4
post 10 May 2011, 20:53
Post #173


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.967
Joined: 16 October 07
From: Bucuresti




....incet incet se vad punctele tari (vezi rechemari)....

Scuze de OFF, dar deja devine penibil cand indiferent de subiect apare in discutie cat de prost e M3 sau Fluans, uitati cateva exemple de rechemari:

Aproape 60.000 de mașini Kia rechemate la service deoarece și-ar putea pierde rezervorul de combustibil

Airbag-uri cu probleme la Honda! 400.000 de masini rechemate in service

Dupa ce reprezentantii Toyota au fost nevoiti sa retraga de pe piata 8,1 milioane de masini pentru verficari, nici al doilea mare producator auto nipon, Honda, nu scapa de probleme.

50.000 de masini rechemate in service de constructorul japonez Nissan

Ford va rechema în service 1,2 milioane de mașini

Peste 50000 de masini Mazda 6 rechemate in service, etc etc etc. Stima

This post has been edited by mariusd4: 10 May 2011, 21:06


--------------------
Renault/Skoda Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia 2007/2010/2014/2012/2019 - B 112 ...
"Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hack
post 11 May 2011, 06:43
Post #174


Megan' ti-ai luat?!


Group: Members
Posts: 5.147
Joined: 12 April 07
From: The Moon




@Laurentziu83: Nu e chiar asa cum spui tu, uite spre exemplu la M2, pentru schimbarea filtrului de habitaclu, sunt necesare 20 de minute conform producatorului, timp in care ar trebuie dat torpedoul jos pentru a monta filtrul acela fara a-l rupe in bucati, dar cei din service nu fac aceasta demontare a torpedoului(e adevarat ca nu toti procedeaza asa, unii respecta ceea ce spune producatorul, dar astia sunt putini), ei rup filtrul in bucati si il monteaza asa, operatiune care dureaza 2 minute! Si de aici multi au probleme cu infundarea scurgerii condensului de la AC, etc...

post-336-1110552475.gif @mariusd4: Penibil mi se pare ca unii oameni de pe aici sustineau sus si tare ca M3 si Fluens sunt monumente de fiabilitate, comparativ cu M2, asta desi nu aveau nici 1000 de km facuti cu masinile rolleyes.gif ...


--------------------
Reno Megan' Sedan 2.2 2007 Expression 1.6l/16V/110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusd4
post 11 May 2011, 07:53
Post #175


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.967
Joined: 16 October 07
From: Bucuresti




post-336-1110552475.gif Salut Hack, Totusi nu vad legatura cu fiabilitatea aici, omu a avut accident din cate inteleg si pune 4 intrebari. Pana la urma si M2 si M3 si Fluens sunt niste turcisme cu piele ecolologica ca si dotare, aceleasi motoare, construite dupa aceleasi standarde, aaaa difera anumite repere si ? Fiecare si-a cumparat la vremea respectiva ce si-a permis, toti am vrea masini bune si fiabile dar dar dar....
Spun ca e penibil pentru ca pe multe topicuri discutiile se transforma in M2 vs M3, Fluans.....

This post has been edited by mariusd4: 11 May 2011, 08:04


--------------------
Renault/Skoda Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia 2007/2010/2014/2012/2019 - B 112 ...
"Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatimeu
post 11 May 2011, 08:45
Post #176


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.710
Joined: 6 September 06




Hack- posesorul de renault care a vazut ca "mesteru" a rupt filtru si l-a montat asa rupt isi merita cu prisosinta apa la picioare.... desi apa provenita cum bine ai spus este datorata scurgerii infundate de la AC, lucru valabil si la Clio III, deci indiferent de cum era montat acel filtru apa tot era la picioarele pasagerului din dreapta. Daca comparam preturile de vanzare (aproximativ aceleasi) este totusi o evolutie pozitiva din punct de vedere al fiabilitatii, evident in favoarea noului membru. Cel putin eu la doi ani de la achizitie (evident masina noua cu bubele copilariei) nu am avut nici o problema de care multi posesori de megane II s-au plans ca le-au avut in perioada copilariei. (casetofon inghetat, manere care se cojesc, greieri - astea asa din interior; fulie, flanse, bobine, clapeta acceleratie ambreiaj si cred ca mai sunt).


--------------------
renault/audi Megane III RS/Audi A4 2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lau_swat
post 11 May 2011, 12:26
Post #177


Membru si atat


Group: Members
Posts: 405
Joined: 7 September 05
From: Timisoara




Fulie inca poti pune smile.gif, la mine nu e chiar ok fulia, astept sa se strice + "check airbag" de la contactorul de pozitie maxim in fata de sub scaunul soferului.

This post has been edited by lau_swat: 11 May 2011, 14:06


--------------------
Renault Megane III dynamique 1,6 16V
Ce tie nu-ti place altuia nu-i face
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatimeu
post 11 May 2011, 12:28
Post #178


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.710
Joined: 6 September 06




biggrin.gif la mine
sad.gif la tine


--------------------
renault/audi Megane III RS/Audi A4 2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 11 May 2011, 19:35
Post #179


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Daca astepti sa se strice, chiar se va strica...


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lau_swat
post 12 May 2011, 09:57
Post #180


Membru si atat


Group: Members
Posts: 405
Joined: 7 September 05
From: Timisoara




Pai ii stricata deja, este un thread cu problema smile.gif, ce sa mai astept? Astept sa se auda mai tare si sa o schimb in garantie smile.gif


--------------------
Renault Megane III dynamique 1,6 16V
Ce tie nu-ti place altuia nu-i face
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
12 Pages « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st May 2025 - 14:44
Dacia