Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

27 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

Tico m-ai uimit. Tu Logan???, marfa coreeana

BZN
post 31 Jan 2008, 09:58
Post #1


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




detin ,din mai 1998 un tico ,cumparat de nou, avea 200 km la bord cand l-am ridicat de la dealer-ul din C-lung, (l-au adus pe roti de la craiova...),si pot spune cu mana pe inima ca nici dupa cei 240.000 km pe care ii are pe bord, nu si-a spus inca ultimul cuvant!
De mult am incetat sa il compar cu dacia pe care am avut-o inainte, iar ca si fiabilitate, cu greu gasesti azi o masina care sa emita astfel de pretentii, parerea mea. Nu sunt de acord cu cei care spun ca este o masina instabila, nici nu stiti cat de stabila poate fi daca o cunosti...Am fost si eu tanar si am facut multe "prostii" cu ea care m-au convins de asta. Am stat o vreme in Craiova, si in cartierul unde stateam, era o strada in rampa pe care daca vroiai sa ajungi cand era zapada, trebiua sa gasesti neaparat un Tico taxi! biggrin.gif
Motorul si cutia de viteze, clar, sunt punctele forte ale masinutei, la care nu am intervenit. A, am schimbat pompa de benzina si kit-ul distributiei ,la fiecare 70000.
Ce mi se pare incredibil este insa fiabilitatea kit-ului ambreiaj care este ORIGINAL, cu exceptia rulmentului de presiune....In incheiere, as fi foarte multumit daca, Dacia Logan cumparata in iunie 2007 ,s-ar ridica, macar in proportie de 40-50%, la fiabilitatea acestei marci de care, pur si simplu sunt foarte multumit.
Ar mai fi fost multe de spus, niciodata nu voi putea sa explic si sa-mi explic multe chestiuni legate de, macar , ACEASTA masina, asa ca astept si de la altii impresii ...


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tarzy
post 31 Jan 2008, 11:27
Post #2


aroist


Group: Members
Posts: 1.958
Joined: 12 January 04
From: Bucuresti




subscriu

am si eu in bataura un ticuleana ..... e folosit zi de zi de consoarta din dotare ....

costurile de exploatare se aproie "vertiginos" de un abonament RATB + Metrorex

consum de max 7 exclusiv in Bucuresti, asigurare mica, impozit ca la remorca, consumabile ieftine (intra numa 2,5 l ulei), etc

eu am luat masina la 42.000 .... acum are 55.000 .... si in afara de 2 schimburi de ulei&filtre si-un bec de semnalizare in aproape 2 ani nu a necesit nimic altceva

in plus e cea mai funny masina de condus in Bucuresti ..... fie ca vrei sau nu .... pleci primul de la semafor .... o parchezi unde nici cu gandul nu gandesti .... te strecori cam pe oriunde intre benzi (concurezi scuteristi)

partea naspa - nu prea-ti dau colegii participanti la trafic prioritate ..... parca nu te vad .... tot timpul trebuie sa conduc atent si cu mana pe claxon sa nu se urce vre-un jeep pe mine, avand ecartamentul mic ..... pe sleauri de zapada e cam inutila chiar daca e incaltata cu ce trebuie .... ramane repede suspendata

This post has been edited by tarzy: 31 Jan 2008, 11:32


--------------------
DACIA / ARO / TICO L 1,6 / 244 / SX 2005 / 1993 / 1999 - B55MGY
Aha
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bulan
post 31 Jan 2008, 19:00
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.040
Joined: 20 March 06




"BZN Postat Astăzi, 09:58
detin ,din mai 1998 un tico"

"tarzy Postat Astăzi, 11:27
subscriu
am si eu in bataura un ticuleana"
Cred ca cel mai plastic ar suna:un TICALOS!


--------------------
a b c
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 31 Jan 2008, 19:29
Post #4


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Tico pe GPL= free ride wub.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 31 Jan 2008, 23:06
Post #5


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




''C'mon, e doar o (mini?)cotiga cu motor. Depasit insa simpatic. ''

Respect parerea dar pana cand Seat-ul "nou'' o sa depaseasca Tico-ul in FIABILITATE,o sa mai treaca multa apa pe Dambovita...
Si , daca ma gandesc mai bine, s-ar putea sa ai o surpriza neplacuta si in trafic, crede-ma ,stiu ce zic,,,,legat de depasire, dar poate intr-un alt post voi spune mai multe...



--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady85btz
post 31 Jan 2008, 23:09
Post #6


Membru onorific


Group: Members
Posts: 3.803
Joined: 16 March 06
From: Bucuresti




ce consum ai in oras? blush.gif


--------------------
Kia Cee'd ~the BEST~ 1.4T 16V
"The Power to Surprise"™
Ex- Dacia Logan Ambition 1.5 dCi
Ex- Dacia 1310 Sport
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RADU__
post 31 Jan 2008, 23:11
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.255
Joined: 18 October 07
From: Brasov




Am multi "ticalosi" in intretinere de la tot felul de firma, ba chiar si un taximetrist (ultimul "ticalos" din BV cu taxi si bulina) si pot sa zic ca este o masinuta foarte fiabila.
Probleme de tobe finale, capete de bara si bielete antiruliu, ceva rulmenti pe fata si...consumabilele. Cam astea sunt reparatiile la "ticalosi"


--------------------
Renault Megane IV Sedan TCE140 2022 - BV 22 ROC
tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 31 Jan 2008, 23:37
Post #8


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




Probleme de tobe finale, capete de bara si bielete antiruliu, ceva rulmenti pe fata si...consumabilele. Cam astea sunt reparatiile la "ticalosi"


Care bielete antiruliu? Stii tu ceva insa de rulmenti...La capetele de bara insa, hentul e mare...si toba finala ce are?


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 1 Feb 2008, 12:04
Post #9


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.511
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




am un prieten care e pilot (VTM).

a fost acum vreo 4-5 ani la o cursa de indemanare desfasurata numai cu tico-uri. Omul a zis ca-i aproape imposibil de rasturnat masina aia. A iesit pe locul 2 acolo si zicea ca aproape tot traseul l-a facut pe 3 roti smile.gif


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 1 Feb 2008, 12:19
Post #10


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Adevarata masina de oras. Parerea mea. Am condus doar un exemplar, care era intretinut cu picioarele de o firma de distributie. Am facut cu el jumate de Transfagarasan cu becul de presiune ulei aprins, si bine a mers asa un prieten a carui masina de servici era vreo 2000km, ambreiajul era un pic dus, cel putin cablul, si troncanea ca toti dracii. Dar urca cu 3 insi de la Vidraru in sus numai intr-a patra si chiar a cincea. Nu ne-a venit sa credem. Asta la un consum de 5.5%. Sincer mi-as lua unul si maine, dar rar se mai gaseste unul intretinut cum trebuie, nelovit si rulat putin. Si daca se gaseste e scump.


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OVIDIUS
post 1 Feb 2008, 12:24
Post #11


bogat în valori simple


Group: Members
Posts: 1.726
Joined: 14 February 05
From: Orasu' lui Bucur




Tico are nevasta-mea, tot din 98, luat de nou. Merge si azi, fara probleme. Chiar au fost reusite...


--------------------
Renault Laguna 2.0 T 2007 / Dinamique + Twingo 1.2 16v 2004
Chiar si ziua de luni poate aduce minuni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 1 Feb 2008, 12:25
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




avut in dotare una bucat tico.......

masina a fost tinuta 4 ani si 65.000 km.......
super masina de oras......folosita exclusiv in bucuresti.......
nu stiu daca s-a zis aici...dar bord mai inchegat ca ala nu am mai vazut pe o masina...........


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 1 Feb 2008, 13:27
Post #13


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Daca nu-i pica lonjeroanele merge mult si bine, masina de conceptie f veche, produsa mult timp si cu un control al calitatii decent. Incomparabil mai simpla decta un Logan sau Seat, asa ca orice comparatie de fiabilitate e inutila.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 1 Feb 2008, 13:46
Post #14


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Presupun ca problema cu lonjeroanele este la Tico-urile facute pe plaiurile noastre. Ce s-a adus din Coreea nu cred ca ar trebui sa aiba problema asta. Conceptie veche sau nu, masinuta este exact ce trebuie sa fie, o masina de oras cu consum mic si intretinere ieftina.


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 1 Feb 2008, 14:03
Post #15


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




"Incomparabil mai simpla decta un Logan sau Seat, asa ca orice comparatie de fiabilitate e inutila. "


Nu pot sa ma abtin...Atat timp cat piese comune gen: placa si disc ambreiaj, discuri de frana, cilindrii de frana, cutie de viteze, chiulasa, set si vilbrochen, demaror, alternator, capete de bara ,pivoti si multe alte asemenea ,tin o vesnicie ,cred ca este cazul sa facem comparatii! Masina ASTA are ,nu uita 240.000 km! A, ca nu are computer de bord, injectie nus' de care...abs ,de acord, dar componentele de baza sunt comparabile cu marci de renume in privinta fiabilitatii!


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tarzy
post 1 Feb 2008, 15:17
Post #16


aroist


Group: Members
Posts: 1.958
Joined: 12 January 04
From: Bucuresti




QUOTE(Ov @ 1 Feb 2008, 12:04)
am un prieten care e pilot (VTM).

a fost acum vreo 4-5 ani la o cursa de indemanare desfasurata numai cu tico-uri. Omul a zis ca-i aproape imposibil de rasturnat masina aia. A iesit pe locul 2 acolo si zicea ca aproape tot traseul l-a facut pe 3 roti smile.gif
*




hnmmmm ..... fina mea a reusit sa se dea peste cap cu un tico ....in drum drept si cca 80-90 Km/h .... miraculos .... nici ea si nici barbasu nu au patit nimic ..... masina a facut 2 tumbe .... a cazut pe roti .... dar motorul mergea.
am facut si eu o tura cu ea asa schilodita ,.... mergea perfect


QUOTE(einstein1984 @ 1 Feb 2008, 13:27)
Daca nu-i pica lonjeroanele merge mult si bine, masina de conceptie f veche, produsa mult timp si cu un control al calitatii decent. Incomparabil mai simpla decta un Logan sau Seat, asa ca orice comparatie de fiabilitate e inutila.
*



hmmm ..... de simpla poate poti sa spui de dacia berlina, ticuleana e plina de tot felul de electrovalve & vaccumuri ..... de-ti e groaza numa cand te gandesti ce naiba faci daca o iau alea razna .... noroc ca nu prea se intampla atat timp cat nu le deranjeaza nimeni


cel mai funny este cand "shocul" automat iti "fura" pedala de acceleratie



--------------------
DACIA / ARO / TICO L 1,6 / 244 / SX 2005 / 1993 / 1999 - B55MGY
Aha
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bulan
post 1 Feb 2008, 22:49
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.040
Joined: 20 March 06




QUOTE(AIX @ 31 Jan 2008, 21:14)
Depasit insa simpatic.
*


Avand in vedere ca nu se mai fabrica de ceva timp este deja istorie.


--------------------
a b c
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
horsewhisperer27
post 1 Feb 2008, 23:05
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.491
Joined: 15 March 04
From: Bucuresti




tarzy, nu te supara pe mine, langa ce masini stai la semafor, de pleci INTOTDEAUNA primul? radmasa.gif ...cu tico?!


--------------------
fan VAG!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bliss
post 1 Feb 2008, 23:30
Post #19


-


Group: Members
Posts: 937
Joined: 10 July 06




QUOTE(argon @ 31 Jan 2008, 20:29)
Tico pe GPL= free ride wub.gif

Depinde. Instalatia de gaz s-ar putea sa-i dubleze greutatea. biggrin.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AIX
post 2 Feb 2008, 09:12
Post #20


quite a regular


Group: Members
Posts: 604
Joined: 21 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(horsewhisperer27 @ 2 Feb 2008, 00:05)
tarzy, nu te supara pe mine, langa ce masini stai la semafor, de pleci INTOTDEAUNA primul? radmasa.gif ...cu tico?!
*



Ah, nu trebuia sa intrebi, sunt sigur ca o sa spuna ca langa SEAT-uri tongue.gif
blush.gif


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 2 Feb 2008, 09:41
Post #21


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




Eu sunt convins ca nu la faptul ca este rapida(nu ca nu ar fi) s-a referit Tarzy, ci la faptul ca ajunge mereu in fata datorita dimensiunilor! La plecarea de pe loc ar fi culmea sa intreci un SEAT cu un Tico, dar pe Mateias in sus sau in jos ( zona C-lung - Rucar),s-ar putea sa fie niste probleme...


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AIX
post 2 Feb 2008, 09:45
Post #22


quite a regular


Group: Members
Posts: 604
Joined: 21 October 04
From: Bucuresti




Pai hai sa vedem si niste date tehnice - greutate, putere, 0-100km/h, 0-1000m, reprize, ca m-ati facut curios - si probabil nu-s singurul. smile.gif


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 2 Feb 2008, 09:52
Post #23


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Eu stiu de 39 de cai, si 6-700 kg masa proprie..


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 2 Feb 2008, 09:57
Post #24


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




Ma crezi ca nu m-a interesat niciodata in cat prind 100 ? Dar pot sa iti dau date din certificat .655 kg, 35 kw, 796 cmc.
Masina se comporta bine in viraje si din cauza faptului ca distanta de la axa rotii din spate pana la extremitatea ei este f mica..., si are si un ampatament destul de mare pt dimensiunile ei...


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 2 Feb 2008, 10:00
Post #25


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Eu am mai observat ca sta prost la capitolul rigididate, in sensul ca, daca o ridici pe cric sa schimbi o roata nu se mai inchid usile...


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RADU__
post 2 Feb 2008, 10:01
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.255
Joined: 18 October 07
From: Brasov




@BZN in postul de mai sus eu laudam masinuta, nu incercam sa-i scot in evidenta defectele si asa marunte si comune la cam toate turismele di ro.


--------------------
Renault Megane IV Sedan TCE140 2022 - BV 22 ROC
tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 2 Feb 2008, 10:11
Post #27


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




Se inchid ,dar mai greu biggrin.gif
Dar poate si faptul asta o face asa de stabila in viraje.
Nu am cu ce sa demonstrez aici dar as avea o faza tare de expus , petrecuta acum vreo cativa ani buni pe drumul dintre Curtea de Arges si C-l ung, intre mine si o SN cu numere de probe , cu niste tipi in salopete de la Dacia...era in perioada cand abia se lansase SN.

2 Feb 2008, 14:34:
''Pai hai sa vedem si niste date tehnice - greutate, putere, 0-100km/h, 0-1000m, reprize, ca m-ati facut curios - si probabil nu-s singurul.''

Date luate din CIV:
35Kw 47CP
655 Kg
Putere specifica buna, nu? 72 CP/ t ...
Masa totala maxima autorizata : 1030 kg, iarasi bine...

This post has been edited by BZN: 2 Feb 2008, 14:34


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 2 Feb 2008, 14:39
Post #28


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(argon @ 2 Feb 2008, 10:00)
Eu am mai observat ca sta prost la capitolul rigididate, in sensul ca, daca o ridici pe cric sa schimbi o roata nu se mai inchid usile...
*



Gizas craist. Da' tu ai pretentia de la saracu tico sa fie in stare sa isi mentina forma pe cric si cu usile deschise?


radmasa.gif radmasa.gif

This post has been edited by driverx: 2 Feb 2008, 14:39


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 2 Feb 2008, 14:53
Post #29


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




Lasa ca isi mentine "forma" fizica mai bine decat altele dupa 10 ani si 240.000KM wink.gif


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 2 Feb 2008, 15:15
Post #30


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




Anul trecut in ianuarie cand am fost cu masina la ITP era pe acolo si un baiat cu un ticalos de prin '96-'97. Avea peste 700.000km masina aia, fusese de toate la viata ei: taxi, masina de firma, de curierat, de gagica, etc. Fusese rasturnata o data, setul motor a fost schimbat pe la 600k si cu toate astea urma sa treaca itp-ul pe bune, fara spaga. Actualul proprietar o avea de peste 2 ani si era extrem de multumit. Zicea ca vrea sa-si ia lacetti break.
Tinand cont ca mai am in neam un Cielo corean care a fost si ala foarte hartanit dar a rezistat eroic si o nubira la care nu s-au schimbat decat consumabile nu pot decat sa-i felicit pe-astia de la daewoo. Masini simple, robuste si foarte fiabile (la alea coreene la refer, nu la petardele asamblate ulterior la craiova). dacia/reno sunt la ani-lumina in urma dpv fiabilitate.


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
27 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 22:01
Dacia