Hidrocentrala Portile de Fier 1, Cateva vorbe si mai multe poze
![]() ![]() ![]() |
Hidrocentrala Portile de Fier 1, Cateva vorbe si mai multe poze
dizzy |
![]()
Post
#121
|
||
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.059 Joined: 11 February 04 ![]() |
|
||
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|||
gibonu |
![]()
Post
#122
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.180 Joined: 29 May 06 ![]() |
@dizzy
Mai sunt si altii cu ecartament larg. Finlanda (care nu mai are de 100 de ani treaba cu Rusia) are ecartament de 1524 mm comparativ cu 1520 din fostul spatiu sovietic. Ecartamentul de 1520 mm ajunge si la Kosice, in Slovacia. Vad ca acum se pune problema de constructie unei cai ferate de 1520 mm (pentru marfa) pe bucata Kosice - Bratislava- Viena. Vine marfa multa cu trenul din Rusia (si posibil China) si se pierde mult timp cu schimbarea de la 1520 la 1435. "Both the Russian and Austrian delegations gave strong backing for the long-planned construction of a 1 520 mm gauge line from Kočice in Slovakia to Bratislava and Wien, with ÖBB Chief Executive Andreas Matthä noting that rail freight traffic between Russia and Austria had grown by 4% in 2018" Sursa: https://www.railwaygazette.com/news/news/as...html?sword_list[]=austria&no_cache=1 Si ca sa revenim ontopic, oare de la Viena poate pleca marfa pe Dunare spre SHEN Portile de Fier I? |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
dizzy |
![]()
Post
#123
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.059 Joined: 11 February 04 ![]() |
Pai cand s-au apucat de facut linia ferata, finlandezii erau parte din Rasia.
Aia de 1520 din Slovacia vad ca are legatura cu transportul de carbune. De principiu,cu cat e ecartamentul mai mare, cu atat poti face vagoanele mai late, mai inalte si mai lungi deci cu capacitate mai mare. Binainteles ca totul are o limita. Transportul pe Dunare se preteaza pentru materii prime si mateeriale care nu sunt sensibile la drum lung si incet si in mediu umed: - Minereuri, piatra, ingrasaminte, fier vechi, etc. - De la Viena la vale se duce repede, dar la deal e mai trist ca Dunarea e destul de fortoasa si are viteza maricica. Am incercat sa inot in Dunare si te duce repede-repede. |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
centurion |
![]()
Post
#124
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
Nu te juca cu Dunarea. In Siret merge, dar chiar si acolo cu grija.
In schimb in Dunare, mai bine nu. |
--------------------
-
-
-
|
|
gibonu |
![]()
Post
#125
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.180 Joined: 29 May 06 ![]() |
QUOTE(dizzy @ 29 Mar 2019, 15:07) - De la Viena la vale se duce repede, dar la deal e mai trist ca Dunarea e destul de fortoasa si are viteza maricica. S-a dezvoltat suficient de mult navigatia incat sa nu mai fie o problema navigarea in amonte pe Dunare, Main sau Rin. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th April 2025 - 22:17 |