Insonorizare Laguna III, reducere zgomot de rulaj
![]() ![]() ![]() |
Insonorizare Laguna III, reducere zgomot de rulaj
madhorsefuzzy |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|||
i_am_sleek |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 611 Joined: 5 October 05 ![]() |
Laguna e o masina f bine izolata fonic si foarte rafinata mai ales la viteze mari, nu crezi ca e mai simplu sa schimbi cauciucurile pt a elimina zgomotul la rulaj ?
|
--------------------
BMW
X1
2013 xDrive Renault Megane Coupe TCe
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#3
|
![]() - Group: Members Posts: 22.544 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Bre calule, pentru inceput te aprovizionezi cu pasla de la hellcat. Fonominul ala de canapele era o alternativa in lipsa de material. Are el exact ce se foloseste. Adeziv de lipit iti recomanda tot el.
QUOTE(i_am_sleek @ 13 May 2014, 11:33) Laguna e o masina f bine izolata fonic si foarte rafinata mai ales la viteze mari Mi-au dat lacrimile deja. De la ras, evident.This post has been edited by IRONICK: 13 May 2014, 11:40 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
pishky |
![]()
Post
#4
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
mno, colegu, deja imi esti simpatic,
amu daca tie la laguna 3 iti iese ma apuc si io de babuta me, sa o antifonez si io. mie baietul de mi-o inzonorizat portierele (Shokaliptiku pe numele lui) mi-a pus insonorizant silent coat, a zis ca diferenta fata de dinamat este de in primul rand de pret / firma etc, si ca dynamat-ul este mai subtire si se lucreaza mai usor, eu, ca home user, nu voi simtii diferenta. insonorizantul cred ca merge la pachet cu pasla, nu sunt ori aia ori aia, ci cred ca ar cam trebui ambele. poate cel mai simplu e cu vopsea din aia cauciucata pe dedesuptul masinii. oricum, daca te apuci tine-ne la curent, si cu multe, multe, multe poze. This post has been edited by pishky: 13 May 2014, 13:01 |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
stefyi2001 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 15 October 12 ![]() |
Sunt de acord cu sleek.
Daca ai altceva de demonstrat, ar fi perfect o masuratoare al nivelului de zgomot pe aceleasi drum si cu alte marci. Dupa, putem face orice fel de afirmatii. Daca ai, chiar te rog sa le dai si catre noi. Fuzzy - si eu am tot grandtour si sincer nu-mi pare a avea un zgomot prea mare (compar cu A4, octavia). Dupa cum bine se stie sunt importante si anvelopele. |
--------------------
Renault Laguna 3
a
2008 / Dinamique
- B 023423
|
|
pishky |
![]()
Post
#6
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
mai eu am laguna 2, dar sa nu imi ziceti voi ca nu se aud fisurile din asfalt, (cred ca daca ma concentrez imi dau seama si de directia lor doar dupa sunet), sau nu va suiera vantul la viteze de autostrada sau mai mari ( nu zic, si chederele meu au o varsta, dar se aude vantul),
omul compara cu, atentia mare, un logan, dar un logan la care s-a facut insonorizare. "Stii pisi, loganul meu este mai silentios decat noua mea laguna" - pare o fraza nebuneasca, dar eu il cred. daca omu vrea mai mult de la masina lui, care e problema? e mai silentios decat octavia si A4, ok, bine, dar este in contunare zgomotoasa, faptul ca e mai silentioasa deca x, sau y, nu o face cu nimic mai silentioasa (cel mult zice ceva despre x sau y, dar nu despre laguna lui). puteti sa il considerati "mofturos / cunoscator" etc etc, eu mi-s curios de ce ii iese, si taaaare ma manaca sa fac si eu la fel. am vazut cata tabla dezgolita exista pe masina, si stiu sigur ce e loc de mai bine (in ciuda faptului ca se pleaca de la o masina cat de cat silentioasa) |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 13 May 2014, 12:36) Bre calule, pentru inceput te aprovizionezi cu pasla de la hellcat. Fonominul ala de canapele era o alternativa in lipsa de material. Are el exact ce se foloseste. Adeziv de lipit iti recomanda tot el. Doar fonoabsorbant fara izolator intre tabla si fonoabsorbant?QUOTE(i_am_sleek @ 13 May 2014, 12:33) Laguna e o masina f bine izolata fonic si foarte rafinata mai ales la viteze mari, nu crezi ca e mai simplu sa schimbi cauciucurile pt a elimina zgomotul la rulaj ? QUOTE(stefyi2001 @ 13 May 2014, 14:01) Sunt de acord cu sleek. Avem perceptii diferite in ceea ce priveste zgomotul in masina. Eu sunt deranjat de zgomot si vreau sa imbunatatesc situatia.Daca ai altceva de demonstrat, ar fi perfect o masuratoare al nivelului de zgomot pe aceleasi drum si cu alte marci. Dupa, putem face orice fel de afirmatii. Daca ai, chiar te rog sa le dai si catre noi. Fuzzy - si eu am tot grandtour si sincer nu-mi pare a avea un zgomot prea mare (compar cu A4, octavia). Dupa cum bine se stie sunt importante si anvelopele. Anvelope am Dunlop SP Sport Maxx RT XL 225/45 R18 95Y 67dB rated. De iarna am Goodyear UltraGrip 8 Performance 225/50 R17 94H 68dB rated. Sub 67dB eu nu am vazut pe piata anvelope. QUOTE(pishky @ 13 May 2014, 14:00) mno, colegu, deja imi esti simpatic, Sunt in faza de documentare mai serioasa. Posibil solutia sa fie insonorizant + fonoabsorbant.amu daca tie la laguna 3 iti iese ma apuc si io de babuta me, sa o antifonez si io. mie baietul de mi-o inzonorizat portierele (Shokaliptiku pe numele lui) mi-a pus insonorizant silent coat, a zis ca diferenta fata de dinamat este de in primul rand de pret / firma etc, si ca dynamat-ul este mai subtire si se lucreaza mai usor, eu, ca home user, nu voi simtii diferenta. insonorizantul cred ca merge la pachet cu pasla, nu sunt ori aia ori aia, ci cred ca ar cam trebui ambele. poate cel mai simplu e cu vopsea din aia cauciucata pe dedesuptul masinii. oricum, daca te apuci tine-ne la curent, si cu multe, multe, multe poze. O sa fac si poze multe daca ma apuc, cu siguranta. Vreau sa fac si un test de zgomot before and after. Dar am nevoie de decibelmetru. Nu posed. ![]() |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
digioptic |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 497 Joined: 24 September 09 ![]() |
Zgomotul nu "intra" in habitalcu numai prin tabla. Zgomotul nu este atenuat foarte bine de suprafetele vitrare ale masini. In aces caz, treaba se complica tare.
Evident, amplitudinea maxima este in imediata vecinatate a rotilor, pasajele rotilot transmitand cea mai mare parte din zgomotul de rulare si acolo m-as concentra cel mai mult cu atenuarea. Eu unul, parea mea, nu as aduce modificari masinii daca asta implica sporirea greutatii, fie si cu cateva zeci de kg. In ecuatia consumului poate nu inseamna prea mult, mai important pentru colegu ar fi linistea rularii. Dar daca as putea sa o usurez si as avea posibilitati tehnice, nu as sta pe ganduri. Pe langa consum, dinamica masini e foarte importanta pentru mine. O baterie capabila, pe alta tehnologie decat cea cu plumb-acid, mult mai usoara, discuri de frana ceramice (s-or gasii niste chinezi sa le fabrice la un pret digerabil... ![]() ![]() ![]() Cam asa vad eu modificarile, in rest as cauta niste cauciucuri mai silentioase. |
--------------------
--------
------------
------------------ ---------------------------------------
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#9
|
![]() - Group: Members Posts: 22.544 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(madhorsefuzzy @ 13 May 2014, 13:37) Nu am terminat.QUOTE(madhorsefuzzy @ 13 May 2014, 13:37) Asta-i aparatul ala de il folosesti in bucatarie sa faci inghetata? Ce sa faci cu el????13 May 2014, 17:10: QUOTE(digioptic @ 13 May 2014, 15:59) Zgomotul nu "intra" in habitalcu numai prin tabla. Zgomotul nu este atenuat foarte bine de suprafetele vitrare ale masini. In aces caz, treaba se complica tare. Evident, amplitudinea maxima este in imediata vecinatate a rotilor, pasajele rotilot transmitand cea mai mare parte din zgomotul de rulare si acolo m-as concentra cel mai mult cu atenuarea. Eu unul, parea mea, nu as aduce modificari masinii daca asta implica sporirea greutatii, fie si cu cateva zeci de kg. In ecuatia consumului poate nu inseamna prea mult, mai important pentru colegu ar fi linistea rularii. Dar daca as putea sa o usurez si as avea posibilitati tehnice, nu as sta pe ganduri. Pe langa consum, dinamica masini e foarte importanta pentru mine. O baterie capabila, pe alta tehnologie decat cea cu plumb-acid, mult mai usoara, discuri de frana ceramice (s-or gasii niste chinezi sa le fabrice la un pret digerabil... ![]() ![]() ![]() Cam asa vad eu modificarile, in rest as cauta niste cauciucuri mai silentioase. Nu te concentra prea mult sa nu faci pe tine. This post has been edited by IRONICK: 13 May 2014, 17:10 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 13 May 2014, 18:09) Nu am terminat. Perfect. ![]() QUOTE(IRONICK @ 13 May 2014, 18:09) Asta-i aparatul ala de il folosesti in bucatarie sa faci inghetata? Ce sa faci cu el???? Cred ca o sa vreau sa folosesc totusi un sonometru. ![]() Desi vad ca, costa cam cat materialele mele de insonorizare ... ![]() |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
pishky |
![]()
Post
#11
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
colegu digioptic - se vrea izolare fonica, nu sa o faca vreo laguna ultralegerra, (daca se poate la logan sigur se poate la laguna, cu geamurile alea naspa pe care le are laguna comparat cu loganul).
pt consum mic exista 1,5 dci (in curand si 1.6 dci), pentru putere exista v6 (dci sau benzina), doideceiul e un motor decent, care se potriveste fiscalitatii noastre. nu cred ca si-a luat nimeni laguna (mai ales break) gandindu-se ca e vreo masina usoara si / sau agila (e departe de a fi vre-un clio rs), This post has been edited by pishky: 13 May 2014, 18:10 |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
mezym |
![]()
Post
#12
|
![]() Mandru proprietar de Fluence Privilege 1,6 16v 2010 Group: Members Posts: 430 Joined: 29 December 13 ![]() |
Pishky! Am o veste pentru tine: Laguna 2 e mai bine insonorizata decat Laguna 3.
Fiindca Renault n-a facut reduceri doar pe Megane/Fluence ci si pe Laguna. |
--------------------
Megane II Sedan
Fluence
1.6 16v Expression 2006/ 1.6 16v Privilege 2010
- -
|
|
wally02avg |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 11 June 13 ![]() |
astept sa vad ce reuseste colegu' sa faca.Nu pot decat sa iti urez succes pentru ca sunt de acord ca zgomotul la rulare este o problema la Laguna 3 (cel putin pe suprafete proaste, romanesti), nu pretind sa fie ca la C5
![]() In schimb zgomotul la vant este minim, de unde deduc ca problema ar fi undeva la pasajul rotilor, podea(vis-a-vis de ce zicea colegul cu suprafetele vitrate,banuiesc ca batea catre geamurile laterale laminate). Si cu cat de tare vi se pare la volan, va spun ca in spate este si mai rau ![]() This post has been edited by wally02avg: 13 May 2014, 18:58 |
--------------------
Renault
Laguna III
2008 2.0 dci 130
|
|
i_am_sleek |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 611 Joined: 5 October 05 ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 13 May 2014, 11:36) Bre calule, pentru inceput te aprovizionezi cu pasla de la hellcat. Fonominul ala de canapele era o alternativa in lipsa de material. Are el exact ce se foloseste. Adeziv de lipit iti recomanda tot el. Mi-au dat lacrimile deja. De la ras, evident. Una din caracteristicile pe care s-a pus accent la lansarea Lagunei, si pe care toti review-eri auto au mentionat-o a fost chiar rafinamentul la viteze mari si zgomotul redus. ( se poate cauta cu google) Comparand cu alte masini mi se pare cel putin la fel de izolata fonic deci oarecum pertinent postul meu. Ma gandesc insa ca masina ta de cusut din semnatura e mult mai silentioasa... in special la viteze mari. Sunt curios daca asa a fost sau daca ai izolat-o tu fonic ? |
--------------------
BMW
X1
2013 xDrive Renault Megane Coupe TCe
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(pishky @ 13 May 2014, 19:09) colegu digioptic - se vrea izolare fonica, nu sa o faca vreo laguna ultralegerra, (daca se poate la logan sigur se poate la laguna, cu geamurile alea naspa pe care le are laguna comparat cu loganul). Inca nu ma gandesc sa duc 2.0dci -ul meu de 150CP la 180CP. Inca. pt consum mic exista 1,5 dci (in curand si 1.6 dci), pentru putere exista v6 (dci sau benzina), doideceiul e un motor decent, care se potriveste fiscalitatii noastre. nu cred ca si-a luat nimeni laguna (mai ales break) gandindu-se ca e vreo masina usoara si / sau agila (e departe de a fi vre-un clio rs), Pentru economie maxima as fi luat un motor de 1.5-16 diesel de 110-115CP pe o caroserie de compacta break. Nu e cazul aici. QUOTE(wally02avg @ 13 May 2014, 19:53) astept sa vad ce reuseste colegu' sa faca.Nu pot decat sa iti urez succes pentru ca sunt de acord ca zgomotul la rulare este o problema la Laguna 3 (cel putin pe suprafete proaste, romanesti), nu pretind sa fie ca la C5 Test drive-ul cu C5 break 3.0HDI 250CP automata si Hydractive 3+ a fost prea scurt pentru a identifica zgomot de rulaj. ![]() In schimb zgomotul la vant este minim, de unde deduc ca problema ar fi undeva la pasajul rotilor, podea(vis-a-vis de ce zicea colegul cu suprafetele vitrate,banuiesc ca batea catre geamurile laterale laminate). Si cu cat de tare vi se pare la volan, va spun ca in spate este si mai rau ![]() ![]() Am mai auzit 2 opinii cum ca in spate zgomotul e si mai mare (nu am incercat in mers cu masina mea), de unde banuiesc ca pasajele rotilor spate si portbagajul ala mare acoperit cu o panza subtire la break (nu polita solida ca la hatch) e o problema in ceea ce priveste zgomotul la rulare mai ales la break. Zgomotul la vant ar trebui sa fie mai pregnant pe locurile din fata decat pe cele din spate. QUOTE(i_am_sleek @ 13 May 2014, 20:01) Una din caracteristicile pe care s-a pus accent la lansarea Lagunei, si pe care toti review-eri auto au mentionat-o a fost chiar rafinamentul la viteze mari si zgomotul redus. ( se poate cauta cu google) Am citit destule review-uri cu L3 unele si de la lansare. Cand era vorba de zgomot redus era exclusiv vorba de zgomotul motorului mult redus. Cu asta se lauda si Renault in anunturile de presa si pliante: zgomot motor redus cu 40% la L3 fata de L2. De restul zgomotelor nu zic nimic: aerodinamic si de rulare. Si daca mai ai pe mana si un break ... Am mai primit un hint in particular: poate la facelift-ul din 2010-2011, cum este si masina mea au mai scos din materialele insonorizante pentru economie. Tot ce e posibil la Reno. ![]() Hint personal: la Focus 3 si Mondeo pasajele rotilor spate au spre roata pasla auto pentru insonorizare. Leguma mea are un plastic chior de toata frumusetea. ![]() |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
maytow_airis |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 525 Joined: 20 August 09 From: Alta Tara ![]() |
Am avut si Laguna II,detin si LIII,dar la capitolul "izolare fonica",nu se pot compara.LIII e cu mult peste.
Si nu luati in calcul cele mai important lucru: CAUCIUCUL ! Am patit-o personal cu o pereche de cauciucuri pe fata (pe un opel),descentrate. Fceau ca dracuŽ,la viteza mica, cu geamul deschis,aveai impresia ca mergi pe un drum cu mici denivelari ! Si nu faceau decat zgomot,si nu vibratii.Dupa ce am schimbat cauciucurile,fenomenul a disparut. Imi tot spunea un prieten ca e de la cauciucuri,dar nu-l credeam! Acum,am schimbat cauciucrile,de la Micheline prymacy HP,la Prymacy3,si zgomotul sa atenual cu cca 25%. Cine nu crede sa incerce,sau sa mearga cu cineva care le are pe masina. This post has been edited by maytow_airis: 13 May 2014, 19:25 |
--------------------
renault
Laguna 2, Laguna 3
Expresion, 2009 1.5 dci 110cp (fara FAP)
|
|
wally02avg |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 11 June 13 ![]() |
@madhorsefuzzy va trebui sa ma crezi pe cuvant ca merg des cu cealalta si diferenta e mare
![]() @maytow face la fel cu Michelin noi noute 205/60.motivul principal pare sa fie plasticul ala nenorocit din pasaj(in comparatie cu pasla) sau alte mijloace de insonorizare lipsa sau insuficiente. Sau trebuie doar sa arunc cu oua in Chitoiu ca sunt din circumscriptia lui sau in Dragnea ca e drumul lui catre Bucuresti ![]() This post has been edited by wally02avg: 13 May 2014, 19:37 |
--------------------
Renault
Laguna III
2008 2.0 dci 130
|
|
pishky |
![]()
Post
#18
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
QUOTE(madhorsefuzzy @ 13 May 2014, 19:22) Inca nu ma gandesc sa duc 2.0dci -ul meu de 150CP la 180CP. Inca. Hint personal: la Focus 3 si Mondeo pasajele rotilor spate au spre roata pasla auto pentru insonorizare. Leguma mea are un plastic chior de toata frumusetea. ![]() 1 - diferenta intr motoare nu este doar de soft, se poate scoate doar din soft, dar este si de injectoare / turbo (cel putin asyea difera, ca sa fii informat cand faci treaba asta) 2. am vazut un fel de material plusat pe un haudi vechi (2003 cred) in pasajele rotilor, dar era adus de afara, si propitarul era tare mandru, printre altele, si de treaba asta. Aia da atentie la detalii (la un pret de achizitie pe masura). |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
1. Stiu ca difera si internele intre 150CP si 180CP. Doar la 130 si 150 diferenta e facuta din soft.
2. Audi e premium. Mondeo teoretic nu. Am primit sfaturi pertinente sa las in pace bordul, pedalierul si podeaua impreuna cu tunelul central si ma concentrez de la bancheta spate inspre portbagaj + usi. In plus trebuie sa verific ce exista intre aripile fata si contra aripi pus din fabrica. |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#20
|
![]() - Group: Members Posts: 22.544 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(madhorsefuzzy @ 13 May 2014, 17:39) Perfect. ![]() Cred ca o sa vreau sa folosesc totusi un sonometru. ![]() Desi vad ca, costa cam cat materialele mele de insonorizare ... ![]() bre, urechile noastre au depistat ca ani in urma destule zgomote fara sa se insele 13 May 2014, 22:54: QUOTE(madhorsefuzzy @ 13 May 2014, 22:03) Am primit sfaturi pertinente sa las in pace bordul, pedalierul si podeaua impreuna cu tunelul central si ma concentrez de la bancheta spate inspre portbagaj + usi. klaus .. ti-a zis bineIn plus trebuie sa verific ce exista intre aripile fata si contra aripi pus din fabrica. eu zic prima data sa faci un test, doar cu pasla de la hellcat podeaua spate, oalele rotilor (supt plastice) si interioarele stalpilor spate This post has been edited by IRONICK: 13 May 2014, 22:54 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
hellcat |
![]()
Post
#21
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Eu i-am zis sa lase partea din fata in pace, ca e foarte ok cum a venit din fabrica.
Pe langa ce recomanzi tu zic sa trateze si portierele si sa verifice daca e pus ceva la aripile fata...cred ca la ph2 ar trebui sa aiba ceva, n-am mai studiat detaliile pe la ultimele modele de reno. Si adaug si codul la placile insonorizante Ixell 50x25cm 7701423546. This post has been edited by hellcat: 15 May 2014, 10:38 |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc baieti pentru sfaturi.
![]() Forumul e forum si ideile bune apar cand intrebi. ![]() Acum ideea cu BlockTek-ul 70 de 7kg/m2 pusa pe podea sub scaune pare foarte proasta cu eficienta spre 0, dar cu adaos masiv de greutate. Mai trebuie sa studiez ceva neprezentat aici: QUOTE(IRONICK) pe fata singura problema era lipsa materialului in montantii A de la plansa de bord in jos Acolo am avut impresia ca vad tabla goala cand am montat filtrul de habitaclu. ![]() Trebuie sa imi fac timp sa masor masina sa stiu cat material imi trebuie. Naspa e ca ploua destul de urat zilele astea ... |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#23
|
![]() - Group: Members Posts: 22.544 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(hellcat @ 13 May 2014, 23:08) Eu i-am zis sa lase partea din fata in pace, ca e foarte ok cum a venit din fabrica. Nu credeam ca deja a luat legatura cu tine. Materialele de la Ixell (vb. la modul general) sunt de buna calitate.Pe langa ce recomanzi tu zic sa trateze si portierele si sa verifice daca e pus ceva la aripile fata...cred ca la ph2 ar trebui sa aiba ceva, n-am mai studiat detaliile pe la ultimele modele de reno. Si adaug si codul la placile insonorizante Ixell 50x25cm 7701423546, 15-17 lei/buc. Ce grosime au placile? Sunt cu autodeziv, nu? |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
digioptic |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 497 Joined: 24 September 09 ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 13 May 2014, 18:09) Dom-le draga, io sunt tare obsedat dupa ultralegerretza, pen' simplu motiv ca am coupe si nu berlina sau break. Din pacate tot cu un partz de patru cilindrii fie el mai impins un pic in putere. Si cum ma obsedeaza pe mine asa tare scaderea in greutate, noroc cu matale ca m-ai luminat de ce ma scap pe langa. Aplic politica slabirii si la mine si cred ca mi-au ramas pampersii cam mari. Cum am prea multi trebuie sa-i folosesc, dar de, usor stramtati ar fi mai bine. Vaz ca le ai cu masina de cusut. Ce zici, te bagi...? Tonul meu de pana acum si colegii o pot comfirma, a fost moderat si cu respect fata de forum si membrii care-l populeaza. Te-as ruga sa faci acelasi lucru cu mine sau alt coleg din forum. ![]() QUOTE(pishky @ 13 May 2014, 19:09) colegu digioptic - se vrea izolare fonica, nu sa o faca vreo laguna ultralegerra, (daca se poate la logan sigur se poate la laguna, cu geamurile alea naspa pe care le are laguna comparat cu loganul). pt consum mic exista 1,5 dci (in curand si 1.6 dci), pentru putere exista v6 (dci sau benzina), doideceiul e un motor decent, care se potriveste fiscalitatii noastre. nu cred ca si-a luat nimeni laguna (mai ales break) gandindu-se ca e vreo masina usoara si / sau agila (e departe de a fi vre-un clio rs), Da colegu, ai dreptate, eu am zis doar asa ce mi-ar placea mie. Am inteles subiectul topicului si am incercat sa-i dau si eu colegului cateva idei. Da, de motor asa este, dar de unde V6, ca nici pe la altii "cu masina poporului" nu mai gasesti in oferta. Iar de altii mai exotici si cu preturi cat o casa la curte si vacuta, multumesc nu, stau la bloc ![]() This post has been edited by digioptic: 14 May 2014, 14:41 |
--------------------
--------
------------
------------------ ---------------------------------------
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#25
|
![]() - Group: Members Posts: 22.544 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
hellcat |
![]()
Post
#26
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 14 May 2014, 13:17) 2-2,5mm, cam asa. Au adeziv, se indeparteaza coala de hartie galbena. Si au 1kg/m patrat, deci 0,5kg bucata. This post has been edited by hellcat: 14 May 2014, 15:41 Attached thumbnail(s) DSCN7784.JPG ( Size: 1.3mb ) Number of downloads: 1345 DSCN7785.JPG ( Size: 1.53mb ) Number of downloads: 1371 |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#27
|
![]() - Group: Members Posts: 22.544 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Arata foarte bine, mai este necesar de dat cu o suflanta de aer cald pentru modelare?
This post has been edited by IRONICK: 14 May 2014, 18:22 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
In afara de usi si aripile spate, unde ma gandesc ca nu e nevoie de suflanta, unde te mai gandesti ca ar trebui aplicate?
Ma gandesc ca rolul lor este pentru atenuarea vibratiilor si deci nu trebuie neaparat facuta inchiderea suprafetelor cu ele. Gresesc? Are sens aplicarea lor pe suprafete ranforsate? This post has been edited by madhorsefuzzy: 14 May 2014, 19:27 |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
hellcat |
![]()
Post
#29
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Dupa mine nu trebuie ajutat materialul cu aer cald, ia orice forma, eu m-am ajutat de un ciocanel de plastic. Si evident conteaza si temperatura ambientala si a suprafetelor, se aplica de la un 18-20 grade in sus.
Daca e o zona unde sunt traverse, flanse sudate, cleme, etc...acolo nu se aplica, asa ca sa raspund si la ultima intrebare. E un material pt suprafetele de tabla deschise si de suprafata mare. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#30
|
![]() - Group: Members Posts: 22.544 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Suprafetele de tabla deschise sunt si pe podea/tabliere, dar prezinta cute/santulete pentru rigidizare.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 17:32 |