Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages « < 2 3 4 5 6 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

ULEI VEGETAL PE LAGUNA

cj98czh
post 9 Sep 2014, 14:16
Post #91


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Ma bag si eu. Am nevoie sa dau sa dau pe gard.


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AgathaRo
post 9 Sep 2014, 16:30
Post #92


Scârtzar


Group: Members
Posts: 76
Joined: 1 February 13




Daca aveti cunostinte electricieni care lucreaza pe autospeciale sau mecanici de locomotiva nu e asa greu. Puteti sa guglălți olx/tocmai > ulei transformator.


--------------------
Renault Laguna 2 2003 - BV 11 JAN
Laguna II , 1.9dCi , 107cp 2003.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Axe
post 9 Sep 2014, 19:36
Post #93


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.678
Joined: 24 February 08




Daca te referi la ala de-l vinde cu 4 lei uzat, ar trebui impuscat ! biggrin.gif


--------------------
Renault Megane 1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AgathaRo
post 10 Sep 2014, 17:05
Post #94


Scârtzar


Group: Members
Posts: 76
Joined: 1 February 13




Ti-ai pierdut mintile 4 lei ?! Pretul corect pentru uleiul uzat e de la 1,2 lei in jos in functie de cantitate. Daca cumperi in scop experimental cantitate mica 20-30 litri dai si 4 lei. Uleiul uzat trebuie filtrat sa nu intampinati probleme la sistemul de injectie.


--------------------
Renault Laguna 2 2003 - BV 11 JAN
Laguna II , 1.9dCi , 107cp 2003.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
holtandrei
post 14 Sep 2014, 23:03
Post #95


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 13 April 13




QUOTE(boeru_laurentiu @ 2 Sep 2014, 19:39)
De e atat de bun uleiul vegetal la motoarele diesel ( de generatie noua , nu tractoare ) de ce vad coada la pompa , unde motorina e 6,2 - 6,3 ron/litru , si nu vad coada la carrefour ( de ex. ) unde uleiul vegetal este si la 3,99 ron/litru ???  dry.gif
*




Nu vezi coada la pompa ca inca mai este ceva petrol pe sub pamant ( chiar vrei sa dai peste cap economia mondiala???)
Dar sincer chiar vrei???

din 2 motive nu vezi BIO-DIESEL
1 - Petrolul tre sa curga inca
2 - Perceptia umana, care e de toata jena "sa bag eu ulei in masinuta mea? da ce? e tigaie?" da ma nene, e TIGAIE pe compresie, atata timp cat e ulei merge, cand primele motoare diesel au fost puse in functie, motorina nu era, mergeau pe ulei de rapita. Si tot aia care zic ca au masina si nu tigaie zic si de cele hibride, ca "da ce sa fac cu un motor pe benzina de 1.2-1.4??" pai ce sa faci, sa incarci bateriile, ca un motor de 20kw electric are mai mult cuplu decat un 3.0L v6, si la motrarele electrice, cuplu e instant, incercati si voi sa tineti un motoras de geam cu un patent cand e alimentat, si inchipuiti ce face unu de 100 ori mai puternic


dar cam astea 2 sunt motivele pt care azi alimentam petrol lampant ca si acum 100 ani, deci au trcut 100 ani de automobilism degeaba.

Avem XENON, Incalzire in scaune, Climatronic zonal, DVD, MP3, LED, faruri adaptive, proiector pe parbriz etc ... si inca folosim 1 baterie sa punem in miscare un jaf cu ardere interna mecanic, dea dreptul jenant......, si mai jemamt e ca ar merge sarcu jaf mechanic cu ethanol sau gpl sau bio-carburant la fel de bine ca si cu petrol

Dar am da peste cap economia mondiala.....
Deci ha sa o pastram asa ca e bine

This post has been edited by holtandrei: 14 Sep 2014, 23:06


--------------------
Renault Laguna II Grandtour 2.2 DCi 2003 / Dynamique - BH 59 EIH
If there is no struggle, there is no progress.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea-daniel
post 15 Sep 2014, 14:19
Post #96


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.023
Joined: 16 May 05
From: Banda I




Bio-diesel e mai scump de produs decat dieselul normal. Nu intru in detalii, oricine isi poate face biodiesel acasa, insa tot este mai scump decat dieselul clasic care e un REST de la cracarea titeiului si fabricarea benzinei.
E mai ieftin sa iei ceva care oricum se arunca si sa le dai prostilor, pardon consumatorilor, pardon cetatenilor la acelasi pret cu benzina.

Ma rog, ideea e ca o tigaie ca laguna pana in 2007 merge sigur cu ulei vegetal sau ulei de la cartofi prajiti. Si avand in vedere ca oricum masina se va strica, nu stiu de ce toata lumea priveste atat de suspect. Daca era un Mercedes sau un BMW mai intelegeam, dar asa e doar un Renault care e printre cele mai putin fiabile masini scoase de ei.

This post has been edited by mircea-daniel: 15 Sep 2014, 14:20


--------------------
Renault Lagunaaaa 2003 - B 666 GGG
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin1
post 15 Sep 2014, 14:27
Post #97


Membru autentic


Group: Members
Posts: 680
Joined: 4 July 13
From: Dobrich




da dar nu este un tractor ,o laguna e laguna tractorul face agricultura ,si cu o laguna poti sari de pe un pod ,sau sa te izbesti in bolovani asa cu face nenea din link ,asa ca parerea tae a ta si poti sa o pastrezi pt tine


--------------------
Renault Megane 1,4 2000 phase 2 - B 25 wiz
Decat la o nunta falsa mai degraba la un divort distractiv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea-daniel
post 15 Sep 2014, 15:25
Post #98


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.023
Joined: 16 May 05
From: Banda I




Adica pentru tine a merge proportional cu ulei vegetal e echivalent cu ce e in video? smile.gif)
Daca tu compari mere cu pietre (nici macar pere), inteleg perfect ce e in mintea ta.


--------------------
Renault Lagunaaaa 2003 - B 666 GGG
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kaferfan
post 15 Sep 2014, 19:36
Post #99


Membru autentic


Group: Members
Posts: 255
Joined: 16 January 08




QUOTE(catalin1 @ 15 Sep 2014, 14:27)
da  dar nu este un tractor ,o laguna e laguna tractorul face agricultura ,si cu o laguna poti sari de pe un pod ,sau sa te izbesti in bolovani asa cu face nenea din link ,asa ca parerea tae a ta si poti sa o pastrezi pt tine

*


Ce dobitoc !
Ar trebui sa-si dea cu ciocanul ala in cap....ca, in mod sigur, are mai multa rugina in tartacuta decat are Megane-ul ala in praguri.


--------------------
Renault Laguna 1.9 DCI 2003 Authentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin1
post 17 Sep 2014, 22:10
Post #100


Membru autentic


Group: Members
Posts: 680
Joined: 4 July 13
From: Dobrich




QUOTE(mircea-daniel @ 15 Sep 2014, 15:25)
Adica pentru tine a merge proportional cu ulei vegetal e echivalent cu ce e in video? smile.gif)
Daca tu compari mere cu pietre (nici macar pere), inteleg perfect ce e in mintea ta.
*


ma baiatule eu nu fac comparatie dar zic de ce sa pui ulei vegetal cand un ulei de motor este de motor si ulei de prajit cartofi este de prajit cartofi ,da incearca sa projesti cartofi cu ulei de motor sa vezi ce iese ,ma indoiesc ca o masina ar merge mii de km cu ulei de prajit ,este similar in acest videoclip ce face ala ca distruge o masina ,cu pusul uleiului de prajit cartofi eu nu cred ca are proprietatile necesare sa fluidizeze motorul poate la un harb de tractor sau o epava de masina de prin 70 da dar hai sa spun in felul urmator ti ai cumpara o masina sa dai 40 000 euro si sa pui ulei de prajit cartofi ....???


--------------------
Renault Megane 1,4 2000 phase 2 - B 25 wiz
Decat la o nunta falsa mai degraba la un divort distractiv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kaferfan
post 18 Sep 2014, 13:46
Post #101


Membru autentic


Group: Members
Posts: 255
Joined: 16 January 08




QUOTE(catalin1 @ 17 Sep 2014, 22:10)
ma baiatule eu nu fac comparatie dar zic de ce sa pui ulei vegetal cand un ulei de motor este  de motor si ulei de prajit cartofi este de prajit cartofi ,da incearca sa projesti cartofi cu ulei de motor sa vezi ce iese ,ma indoiesc ca o masina ar merge mii de km cu ulei de prajit ,este similar in acest videoclip ce face ala ca distruge o masina ,cu pusul uleiului de prajit cartofi eu nu cred ca are proprietatile necesare sa fluidizeze motorul poate la un harb de tractor sau o epava de masina de prin 70  da dar hai sa spun in felul urmator  ti ai cumpara  o masina sa dai 40 000 euro si sa pui ulei de prajit cartofi ....???
*


Prietene, trezeste-te....esti total pe langa subiect. Aici lumea vorbeste de folosirea uleiului vegetal pe post de combustibil. Ce nu intelegi ?
Uleiul de motor ramane in motor chiar daca folosesti ulei vegetal....pe asta din urma il pui in rezervor nu in carter. Si va substitui motorina, nu uleiul de motor. ohmy.gif
Bai frate, te inspaiminti !


--------------------
Renault Laguna 1.9 DCI 2003 Authentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Axe
post 18 Sep 2014, 19:44
Post #102


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.678
Joined: 24 February 08




Hai ma neneh, as fi crezut ca ai ulei floare 10w40! radmasa.gif icon_mrgreen.gif


--------------------
Renault Megane 1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l_ewin
post 23 Sep 2014, 17:16
Post #103


Membru


Group: Members
Posts: 161
Joined: 15 June 10




O sa ajunga astia sa scumpeasca si uleiul de floarea soarelui, cat motorina.
Daca ne punem toti in rezervoare, asa ca ....... astamparati va ca in curand n o sa mai avem nici cu ce gati radmasa.gif


--------------------
Renault Laguna 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boeru_laurentiu
post 23 Sep 2014, 18:30
Post #104


Membru


Group: Members
Posts: 1.244
Joined: 25 November 09
From: Focsani




Ei lasa ca prajim cartofii cu motorina wink.gif


--------------------
renault latitude 2011, 173 cp , automată
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sylenzyostampa
post 23 Sep 2014, 20:51
Post #105


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 24 March 11




1- Greseala imensa functionare motor cu ulei crud vegetal 100% -dezastru total
2- Uleiul vegetal (de gatit ) ars , bine filtrat in combinatie 40%-50% Ulei - cu 50%-60% Motorina -pe timp de vara .( combinatie recomandata pentru motoarele diesel simple ( fara turbo- TDI-DCI-CDTI -etc)

Singura combinatie acceptabila pentru motoarele noastre (dci) este Kerosenul 100 % cu ulei 2T ca aditiv de ungere sau amestecul de 50% motorina - 50 % Kerosen - este recomandat si in perioada rece a anului > restul ...can can. Asta pentru cine poate sa faca rost de Kerosen ieftin sau fara bani , altfel nu este combinatie ieftina.

PS- pentru cei care confunda Kerosenul cu benzina de avioane: este, pentru avioane-jet dar este un produs foarte apropiat de motorina -practic este motorina fara aditivi si coloranti , de aceea se poate folosi fara probleme si in proportie de 100 % cu ulei 2T ca si aditiv de ungere a sistemului de alimentare.



This post has been edited by sylenzyostampa: 23 Sep 2014, 21:10


--------------------
renault laguna 2003/expression
EX-Laguna Expression 2003 1.9 dCI-120 -270 nm Hp-Stock
Remap 155 Hp - 350 nm
Renault Grand Scenic 2010 1.9 Dci 130 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kaferfan
post 24 Sep 2014, 12:26
Post #106


Membru autentic


Group: Members
Posts: 255
Joined: 16 January 08




QUOTE(sylenzyostampa @ 23 Sep 2014, 20:51)
1- Greseala imensa  functionare motor cu ulei crud vegetal 100%  -dezastru total


Pai vino si cu argumente....
Ca idee....primul motor diesel, la inventie, a functionat cu ulei de arahide. Si nu cred ca-si facuse gogosi Rudolf Diesel inainte sa-l bage in rezervor...
Si daca argumentezi cu gomele lasate prin arderea uleiului crud, afla ca uleiul folosit lasa mai multe gome la ardere.


--------------------
Renault Laguna 1.9 DCI 2003 Authentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Axe
post 24 Sep 2014, 12:56
Post #107


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.678
Joined: 24 February 08




Asta am vrut sa intreb si eu, de unde atata convingere?


--------------------
Renault Megane 1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea-daniel
post 26 Sep 2014, 13:23
Post #108


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.023
Joined: 16 May 05
From: Banda I




Uleiul vegetal contine esteri care in cantitate prea mare ard incomplet si se depun pe supape, la evacuare. Chestie care se intampla doar la DCI.

A nu se confunda cu "ring-gumming", sau ce am zis eu mai sus.


--------------------
Renault Lagunaaaa 2003 - B 666 GGG
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corneliassy
post 26 Sep 2014, 17:27
Post #109


Membru incepator


Group: Members
Posts: 92
Joined: 28 August 14




Nu ma prea pricep eu la chimie drept urmare citez dintr-o sursa
http://biofuels.dbioro.eu/biodiesel.php
"Biodieselul reprezinta un carburant alternativ pentru motoarele de tip diesel al carui principal avantaj il reprezinta faptul ca este un carburant regenerabil, non-toxic si biodegradabil. Deasemenea poate fi utilizat in majoritatea motoarelor de tip diesel fara a fi necesare modificari ample ale acestora. Este obtinut in urma unor reactii chimice dintre lipide (de origine vegatala sau animala) cu un alcool in urma carora se obtin esteri ai acizilor grasi."




Problema la motoarele noastre am inteles ca e la garniturile si furtunele de cauciuc care nu prea ar tine mult timp la uleiul de floarea soarelui.
In rest e un motor clasic cu injectoare comandate electronic si nu mecanic cum sunt pe alte motoare euro 2. Totusi de ce cunosc persoane cu motoare euro 1 si 2 care merg 100% cu ulei de floarea soarelui de 2-3 ani si la noi nu merge? Tre sa fie alta smecherie. E drept ca o parte din uleiul de floare si rezidurile lui ajung si in uleiul de motor, implicit si la ungerea turbosuflantei, la motoarele ce functioneaza cu motorina(petrol) la fel se intampla, de aceea se inegreste uleiul de motor mai repede si cel din cutia de viteze aproape spre deloc. Si totusi biodieselul are proprietati mai mari de ungere decat motorina. Dar daca am schimba uleiul de motor mai des?


--------------------
Renault Laguna 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Axe
post 26 Sep 2014, 19:43
Post #110


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.678
Joined: 24 February 08




Problema furtunurilor care se descompuneau a fost rezolvata prin 98 odata cu crearea altui standard de fabricatie ca acestea sa reziste.
S-ar parea ca patrunderea uleiului de floare in baie este cauzata de turatiile mari pt ca uleiul nu arde complet, segmentii trec peste el cum ar veni si cand se intorc razuie ramasitele de ulei de pe camasa si le arunca in baie. In concluzie, evitati turatii de peste 3000.
Este o solutie si verificarea si schimbarea mai des a uleiului

This post has been edited by Axe: 26 Sep 2014, 19:45


--------------------
Renault Megane 1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kaferfan
post 27 Sep 2014, 10:31
Post #111


Membru autentic


Group: Members
Posts: 255
Joined: 16 January 08




Teoretic....uleiul vegetal poate ajunge in baia de ulei , in cantitate infima, prin arderea incompleta a acestuia,astfel microparticulele evacuate si preluate de turbina ar putea ajunge in carterul motorului.
Dar asta se intampla si in cazul motorinei. Si acolo exista ardere incompleta, mai mica sau mai mare.
Deci, din acest punct de vedere, riscurile sunt aproape nule. Referitor la garnituri, o-ringuri si furtune, problema a fost rezolvata. Eu folosesc aceasta metoda la o masina din 1995 si nu sunt probleme cu elementele din cauciuc.
Insa, repet....e de recomandat folosirea uleiului vegetal pe masini diesel de generatie mai veche, cu injectie indirecta, tocmai din cauza ca acestea functioneaza la o presiune mai mica a sistemului de injectie, avand in vedere vascozitatea mai mare a uleiulu ivegetal comparativ cu cea a motorinei.
La DCI-uri ar fi un semn de intrebare ! Insa la DT-uri, fara probleme.


--------------------
Renault Laguna 1.9 DCI 2003 Authentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Axe
post 27 Sep 2014, 10:58
Post #112


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.678
Joined: 24 February 08




Eu am intampinat o problema la pornire chiar si vara, daca am incercat sa merg 100% cu ulei nu-mi pornea, cum am pus vreo 5L motorina, problema a disparut. Acum de cand avem in jur de 10grd. am cam 10Lde motorina in rezervor


--------------------
Renault Megane 1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea-daniel
post 27 Sep 2014, 11:31
Post #113


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.023
Joined: 16 May 05
From: Banda I




Daca ai 1.9 DCi vezi ca omori motorul cu proportia asta. Mai ales acum, cand e rece afara.
Problema garniturilor la masinile frantuzesti s-a rezolvat 100% si definitiv din 2000, odata cu norma Euro-Diesel. Astfel, furtunele sunt proiectate sa reziste la motorina, biodiesel, ulei vegetal.

LE:
Daca incepe sa ajunga carburant nears in ulei, deci circuitul de ungere se incruciseaza cu carburantul, e grav, mai ales la motoarele noastre (1.9, 2.0. 2.2). Din momentul ala cred ca e mai bine sa schimbati motorul.

This post has been edited by mircea-daniel: 27 Sep 2014, 11:32


--------------------
Renault Lagunaaaa 2003 - B 666 GGG
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Axe
post 27 Sep 2014, 11:42
Post #114


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.678
Joined: 24 February 08




Am DTI cu pompa Bosh


--------------------
Renault Megane 1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sylenzyostampa
post 27 Sep 2014, 14:04
Post #115


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 24 March 11




kaferfan@ argumentele le gasesti pe zeci de forumuri si de la noi si din strainatate, uleiul crud pune pe butuci motorul , ca nu vreti sa va informati corect si o luati dupa auzite , este doar treaba voastra.

Daca Diesel, a invetat motorul cu aprindere prin compresie ( nu diesel) nu inseamna ca avea dezvoltat un motor complex la nivelul unui Dci, cu care a experimentat vre-o 300k sa vada ce probleme apar . La scurt timp dupa acesta inventie , s-a renuntat la ulei ca si carburant din motive financiare, era prea costisitor de aceea au ajuns sa introduca in circuit motorina (trecuta si asta prin zeci de etape pana sa ajunga la ce stim noi astazi despre motorina) Eu nu dau sfaturi nimanui , fiecare pune in masina si rezervor ce doreste. Incerc doar sa atrag atentia si sa rog pe cei care vor solutii de genul asta ,sa se informeze foarte bine ..atat ,restul este polemica.


--------------------
renault laguna 2003/expression
EX-Laguna Expression 2003 1.9 dCI-120 -270 nm Hp-Stock
Remap 155 Hp - 350 nm
Renault Grand Scenic 2010 1.9 Dci 130 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kaferfan
post 27 Sep 2014, 18:03
Post #116


Membru autentic


Group: Members
Posts: 255
Joined: 16 January 08




QUOTE(sylenzyostampa @ 27 Sep 2014, 14:04)
kaferfan@ argumentele le gasesti pe zeci de forumuri si de la noi si din strainatate, uleiul crud pune pe butuci motorul , ca nu vreti sa va informati corect si o luati dupa auzite , este doar treaba voastra.

Daca Diesel, a invetat motorul cu aprindere prin compresie ( nu diesel) nu inseamna ca avea dezvoltat un motor complex la nivelul unui Dci,  cu care a experimentat vre-o 300k sa vada ce probleme apar . La scurt timp dupa acesta inventie , s-a renuntat la ulei ca si carburant din motive financiare, era prea costisitor de aceea au ajuns sa introduca in circuit motorina (trecuta si asta prin zeci de etape pana sa ajunga la ce stim noi astazi despre motorina) Eu nu dau sfaturi nimanui , fiecare pune in masina si rezervor ce doreste. Incerc doar sa atrag atentia si sa rog pe cei care vor solutii de genul asta ,sa se informeze foarte bine ..atat ,restul este polemica.
*


Mda....argumentele despre care vorbesti sunt fara temei stiintific si sunt discutate in cea mai mare parte de "forumisti" care habar n-au ce inseamna un motor. Singurul argument pt care se foloseste in strainatate uleiul vegetal uzat o reprezinta faptul ca e gratis, colectat de pe la diverse fast-food-uri.
La noi, pana si gunoiul daca l-ai colecta de la astia ar deveni suspiciosi ca faci vreo treaba cu el si ti-ar cere bani.
Referitor la motorul diesel=motor cu ardere prin comprimare, este arhicunoscut acest fapt.
Iar despre motorul acesta, dezvoltat de la evolutie si pana in prezent.....principiul de functionare a ramas acelasi, doar componentele s-au imbunatatit !
Si am tot repetat aici....sfatul meu, si al majoritatii totodata....acest tip de combustibil se preteaza motoarelor cu injectie indirecta, mecanica. Cum ar fi 1.9D, 1.9DT, 2.2DT.
Si, intr-adevar, cei mai indreptatiti sa vorbeasca ar fi cei care fac >100.000 km cu ulei vegetal biggrin.gif


--------------------
Renault Laguna 1.9 DCI 2003 Authentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 27 Sep 2014, 18:59
Post #117


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(kaferfan @ 27 Sep 2014, 19:03)
Si am tot repetat aici....sfatul meu, si al majoritatii totodata....acest tip de combustibil se preteaza motoarelor cu injectie indirecta, mecanica. Cum ar fi 1.9D, 1.9DT, 2.2DT.
Si, intr-adevar, cei mai indreptatiti sa vorbeasca ar fi cei care fac >100.000 km

Eu am avut un Kangoo cu 1.9 D fabricat in 2000 si am mers cu el 200.000 in 2 ani.
Ocazional bagam BioDiesel si acest tip de combustibil a distrus pompa...am mai explicat pe alt topic mai exact.
Sunt indreptatit sa scriu...nu?


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kaferfan
post 27 Sep 2014, 19:42
Post #118


Membru autentic


Group: Members
Posts: 255
Joined: 16 January 08




Biodiesel-ul nu este acelasi lucru cu uleiul vegetal. Sunt diferente mari in compozitia chimica.


--------------------
Renault Laguna 1.9 DCI 2003 Authentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Axe
post 27 Sep 2014, 20:04
Post #119


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.678
Joined: 24 February 08




Problema ar fi care e mai bun sau care strica mai putin pentru motor si pompa iar daca ajungem la concluzia ca biodieselul ar fi mai bun decat uleiul de floare, tot nu avem de unde sa cumparam!


--------------------
Renault Megane 1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 27 Sep 2014, 20:43
Post #120


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(kaferfan @ 27 Sep 2014, 20:42)
Biodiesel-ul nu este acelasi lucru cu uleiul vegetal.

Multumesc pentru lamurire....de mare ajutor!


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
7 Pages « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 09:43
Dacia