Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages « < 4 5 6 7 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

ULEI VEGETAL PE LAGUNA

Axe
post 5 Oct 2014, 14:50
Post #151


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.678
Joined: 24 February 08




Noh, bine ai venit! smile.gif
Sper sa ne mai spui cate ceva din experienta ta, de pilda, ai incalzitor, vara mergi tot 50/50?


--------------------
Renault Megane 1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
arthynet
post 5 Oct 2014, 15:41
Post #152


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 5 October 14




M-am nimic, masinile mele sunt exact asa cum le-o facut fabrica, mie idea de tuning mi se pare exagerare. Imi duc masinile regulat la service, schimb uleiul la timp, de fiecare data i-am spus mecanicului sa le verifice, ca merg si cu ulei, niciodata nu mi-a zis ca ar avea ceva probleme. Intotdeauna, vara-iarna, bag la 10 litri de motorina 10 de ulei de floarea soarelui din supermarchet.


--------------------
Renault Laguna 1 si 2 DIESEL 2000 - 2001 - Cj-09-PAA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sylenzyostampa
post 5 Oct 2014, 16:13
Post #153


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 24 March 11




specimen = arthynet@

'' tremuricii '' .... ''creier''''restu' sper sa moara'' ....''NU MA INTERESEAZA!''
''Pentru aia care's oameni si barbati, toata stima, restu' sper sa moara.''

Bre ,Tataie :smile.gif) De la prea mult ''ulei '' vegetal , ai luat-o pe aratura?!, crezi ca ne intereseaza ce nu te intereseaza pe tine?
Esti invitat , ca orisicare de p'aici ,sa -ti impartasesti experienta privind utilizarea uleiului vegetal in motorul tau, ne intereseaza pe toti cat /cum si in ce fel ai reusit sa mergi asa de mult , ce probleme ai intampinat , etc, etc... fiecare pune si scoate ce doreste din masina lui.
Problema este ca tu nu ai inteles nimic din posturile de mai sus !!! nici nu am pretentia!

Oricum , succes ... si vorbeste cu un admin , poate ajungi moderator pe teme de zmardoiala , vad ca asta te intereseaza mai mult decat subiectul



--------------------
renault laguna 2003/expression
EX-Laguna Expression 2003 1.9 dCI-120 -270 nm Hp-Stock
Remap 155 Hp - 350 nm
Renault Grand Scenic 2010 1.9 Dci 130 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
postasu
post 5 Oct 2014, 16:34
Post #154


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 23 August 11
From: Timisoara




Stimate domn arthynet,

Intradevar sunteti un adevarat "specimen" (am citat pe colegul de mai sus, sper sa nu se supere). Ai 4 postari pe forum, din care in 3 explici userilor cat de "macho" esti tu si ca tu castigi multi bani si ca faci si "dregi".
Chiar pe nimeni nu cred ca intereseaza ca tu ai cine stie ce venituri, dar ca parere personala vad ca ai o laguna 1 si o laguna 2 din 2001(dupa cum ai scris in semnatura), probabil insumate nu fac mai mult de 3000 Euro. Bani pe care uni colegi de pe forum ii castiga intr-o luna (prin munca cinstita) sau poate chiar in 2 luni si tot nu se lauda ca au.
Mai bine stai in banca ta, ofera sfaturi pe domeniul tehnic (daca ai cunostinte, daca nu documenteaza-te).

Oricum Welcome! si mult noroc in ati atinge scopul sa devii moderator.


--------------------
Renault Laguna III 2008 - TM ......
Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw,

Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kaferfan
post 5 Oct 2014, 17:26
Post #155


Membru autentic


Group: Members
Posts: 255
Joined: 16 January 08




QUOTE(arthynet @ 5 Oct 2014, 15:41)
M-am nimic, masinile mele sunt exact asa cum le-o facut fabrica, mie idea de tuning mi se pare exagerare. Imi duc masinile regulat la service, schimb uleiul la timp, de fiecare data i-am spus mecanicului sa le verifice, ca merg si cu ulei, niciodata nu mi-a zis ca ar avea ceva probleme. Intotdeauna, vara-iarna, bag la 10 litri de motorina 10 de ulei de floarea soarelui din supermarchet.
*


aplauze.gif bravo....o experienta probata de-a lungul catorva zeci de mii de km si nu una de pe youtube.




--------------------
Renault Laguna 1.9 DCI 2003 Authentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boeru_laurentiu
post 5 Oct 2014, 18:51
Post #156


Membru


Group: Members
Posts: 1.244
Joined: 25 November 09
From: Focsani




QUOTE
Pentru aia care's oameni si barbati, toata stima, restu' sper sa moara.


Vad ca mergi dupa principul " cine nu e cu mine e impotriva mea , si cine-i impotriva trebuie sa moara " ... Mai rar asa "oameni si barbati" , asa ca tine !!!

This post has been edited by boeru_laurentiu: 5 Oct 2014, 22:09


--------------------
renault latitude 2011, 173 cp , automată
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
comanr
post 5 Oct 2014, 20:02
Post #157


Membru autentic


Group: Members
Posts: 386
Joined: 24 November 08




astia s majoritatea oamenilor care baga ulei in romania despre care va vorbeam, neica nimeni:

buna ziua, foc aveti? am venit sa mi iau toporul! radmasa.gif


--------------------
Renault Modus 1.5dci 2005
...realitatea e destul de subtire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sylenzyostampa
post 5 Oct 2014, 20:48
Post #158


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 24 March 11




arthynet @-(M-am nimic, masinile mele sunt exact asa cum le-o facut fabrica, mie idea de tuning mi se pare exagerare. Imi duc masinile regulat la service, schimb uleiul la timp, de fiecare data i-am spus mecanicului sa le verifice, ca merg si cu ulei, niciodata nu mi-a zis ca ar avea ceva probleme. Intotdeauna, vara-iarna, bag la 10 litri de motorina 10 de ulei de floarea soarelui din supermarchet.)



Mergeai in combinatia asta ,10 L motorina / 10 L ulei din supermarket , IARNA ?!! sa fim seriosi , iarna in Los Angeles poate , nu la noi .

This post has been edited by sylenzyostampa: 5 Oct 2014, 20:49


--------------------
renault laguna 2003/expression
EX-Laguna Expression 2003 1.9 dCI-120 -270 nm Hp-Stock
Remap 155 Hp - 350 nm
Renault Grand Scenic 2010 1.9 Dci 130 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kaferfan
post 5 Oct 2014, 21:33
Post #159


Membru autentic


Group: Members
Posts: 255
Joined: 16 January 08




Unii "poate"....altii doar viseaza sa "poate". biggrin.gif


--------------------
Renault Laguna 1.9 DCI 2003 Authentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sylenzyostampa
post 7 Oct 2014, 10:22
Post #160


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 24 March 11




unii ''poate'' nu s-au sters la .... ! ''sunteti'' acolo sa verificati !?!



<span class='edit'>7 Oct 2014, 10:40:</span>
comanr @<<< astia s majoritatea oamenilor care baga ulei in romania despre care va vorbeam, neica nimeni:

buna ziua, foc aveti? am venit sa mi iau toporul! radmasa.gif >>>


Mai sunt exemplare ce bantuie forumul, cu scopul de a-si lasa balele de inteligenta p'áici, din pacate nu o fac constructiv si pe subiect smile.gif

Frustrarea ...bat-o vina :smile.gif)

Si acum la SUBIECT- cred ca este interesant de citit :

http://www.4tuning.ro/inovatii-auto/ulei-v...tate-22426.html

This post has been edited by sylenzyostampa: 7 Oct 2014, 13:17


--------------------
renault laguna 2003/expression
EX-Laguna Expression 2003 1.9 dCI-120 -270 nm Hp-Stock
Remap 155 Hp - 350 nm
Renault Grand Scenic 2010 1.9 Dci 130 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adryano666
post 7 Oct 2014, 11:55
Post #161


Membru


Group: Members
Posts: 190
Joined: 1 August 13




domnu @arthynet, daca esti mai nou asa asta nu inseamna ca tre sa te bagi cu japca in seama despre cum ai facut tu cei si cum...multi chiar nu dau 2 bani pe cati bani faci tu pe luna...poti sa faci si 2 miliarde asta nu iti da dreptul sa debitezi aberatiile alea...am facut si eu ceva de genu tau la inceput cand ma loa lumea in ras...gen ca nu stiu la ce ma refer cu privire la probleme ca nu stiu sa scriu dar tie nu tia zis nimeni nimic, uni de pe aici poate chiar citesc de placere sau sunt cu adevarat interesati de subiect si nu prea au timp sa iti citeasca tie gen restu sper sa moara...in fine numai bine dar daca tu mergi iarna cu 10 l de ulei 10 de motorina inseamana ca laguna ta e fierbinte pe conducte ca o tiganca in P.... esti nebun omul??? ingheata se face gel nu mai minti pe nimeni sau macar minte naiba frumos....

ON topic, acum vreo 2 luni stateam la o tigare pe marginea drumului si vorbeam despre masini si trece un nene cu masina de olt...model seat toledo 1.9 cred ca era 96 masiana....in spatele lui numai miros de cartofi prajiti si gogosi...am zis mama hai dupa el, si dai viteza si oprestel...un nene la vreo 35 de ani foarte amabil...il intreb pe ce merge ca miroase a cartofi si el zambeste placut surprins de intrebare, a zis hai sa discutam la o bere binenteles fara alcool si se apuca omu si imi spune ca le are bine de tot cu mecanica nu mai retin exact pe unde a spus ca a lucrat dar in fine zice ca merge combinat in proportie de 60-40 si cei 40% nu ulei crud direct din supermarket...cumparat dar prajit la ceaun...mia zis ca si-a improvizat in rezervor un incalzitor si ca ii da drumul numai iarna dar atunci schimba proportia la 70-30, ulei a zis ca ia de la bulgari aprox 2 lei/L cica ca putere se simte putin mai puturoara dar putin a zis el iam zis de reparatii a zis ce ma intereseaza reparatiile??/ face 500 e toata masina si o am de 3 ani si merg cu ea asa fara probleme la 1-2 luni ii mai bag cate un aditiv in combustibil de la peco de 6 lei asa ca ce rost are sa ma plang...ma lasat cu o impresie foarte placuta acest om si imi pare rau ca nu i-am loat numarul de telefon sa mai parlim cate o vorba...



--------------------
renault laguna 3 2008 2.0 131hp - TR-66-SBY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kaferfan
post 7 Oct 2014, 21:54
Post #162


Membru autentic


Group: Members
Posts: 255
Joined: 16 January 08




Daca mai sunt pareri si impresii ale celor care MERG cu ulei vegetal , le asteptam cu placere si cu interes sa ne fie impartasite. Deasemenea si parerile celor care au AUZIT sau CITIT despre acest fenomen. Ne sunt de folos maxim.


--------------------
Renault Laguna 1.9 DCI 2003 Authentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
comanr
post 8 Oct 2014, 08:37
Post #163


Membru autentic


Group: Members
Posts: 386
Joined: 24 November 08




articolul de pe 4tuning este un plagiat dupa un topic prezentat de un coleg cu o pagina in urma, 4tuning nu e in stare sa produca nici o parere despre nimic, promoveaza foarte mult prostia si kitsch ul, vai de curul lor, mai mult decat atat, transmit eronat informatia pentru ca sant foarte prosti cei de acolo, niste ponte/ponti.

This post has been edited by comanr: 8 Oct 2014, 08:38


--------------------
Renault Modus 1.5dci 2005
...realitatea e destul de subtire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sylenzyostampa
post 8 Oct 2014, 10:01
Post #164


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 24 March 11




:smile.gif) ce rau esti smile.gif Posibil sa fie plagiat , incercam sa adunam informatii de unde se poate, cu cat mai multe pareri si experiente pe aceasta tema cu atat mai bine. Cunosc pe cineva care pune in masina , de peste un an,vara- Kerosen 100% + ulei 2T pentru ungere si iarna merge in combinatie 50 kerosen/ 50 motorina , masina este un Peugeot 206 din 2002 -1.9 Diesel - Standard diesel injection (SDI)/ non turbo . Momentan nu are probleme smile.gif

This post has been edited by sylenzyostampa: 8 Oct 2014, 10:02


--------------------
renault laguna 2003/expression
EX-Laguna Expression 2003 1.9 dCI-120 -270 nm Hp-Stock
Remap 155 Hp - 350 nm
Renault Grand Scenic 2010 1.9 Dci 130 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
comanr
post 8 Oct 2014, 11:28
Post #165


Membru autentic


Group: Members
Posts: 386
Joined: 24 November 08




kerosenul (gazul lampant) se foloseste mult in rusia, iarna se pune in motorina ca sa nu se congeleze, fiind un produs rafinat si subtire merge folosit.

This post has been edited by comanr: 8 Oct 2014, 11:28


--------------------
Renault Modus 1.5dci 2005
...realitatea e destul de subtire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 8 Oct 2014, 11:42
Post #166


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Kerosenul pur este prezent in "aditivul" pentru diesel in concentratie de 80%....restul vitamine!


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
comanr
post 8 Oct 2014, 11:49
Post #167


Membru autentic


Group: Members
Posts: 386
Joined: 24 November 08




care costa de te tragi pe maini icon_mrgreen.gif


--------------------
Renault Modus 1.5dci 2005
...realitatea e destul de subtire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Axe
post 8 Oct 2014, 13:03
Post #168


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.678
Joined: 24 February 08




Cea mai mare problema este incalzirea uleiului. Pentru asta exista multe metode insa niciuna nu-ti ofera o pornire iarna la -20 cu un ulei instant la 80grd.
Pe tema asta ar fi interesant sa dezbatem daca aveti ceva idei!? Eu am incercat sa fac un sistem de incalzire ce functioneaza deja de vreo 2000km si pe care o sa-l prezint intr-un filmulet cat de curand.


--------------------
Renault Megane 1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
comanr
post 8 Oct 2014, 14:17
Post #169


Membru autentic


Group: Members
Posts: 386
Joined: 24 November 08




iarna la minus 14 putine masini diesel mai merg, asta in conditiile in care au motorina, nici nu vreau sa ma gandesc cam cate ar merge daca ar avea ulei in motorina sau numai ulei.

la minus 20 doar jumatate din masinile diesel de pe forum mai pornesc...unele fiind destul de noi

asta cu uleiul vegetal e buna pentru generatoare clasice pe care le poti incalzi in prealabil , pentru incalzirea locuitei in diverse arzatoare care merg chiar si cu ulei ars dar daca vrei masina buna care sa merga cateva sute de mii de km fara sa cheltui o avere cu ea pe reparatii trebuie sa folosesti carburant de calitate, asta e realitatea, improvizatiile si instalatiile vor merge insa vor merge prost si cu riscuri in exploatare.

e un real pericol sa ai un rezervor de combustibil suplimentar pe o masina, poti muri ars de viu ca sobolanul, dracul nu face manastiri.

dci ul de 1.5 litri condus corect are un consum de 5 litri la suta in oras, mai degraba romanii ar invata sa conduca economic si corect un motor diesel si ar folosi cel mai scump carburant de la pompa, ar iesi mai ieftin per total, ceea ce vad eu pe drum este foarte mult haos si agitatie inutila , mai ales in orasele mari, putini conduc anticipand traficul, totul e un hei rup (pe ulei), pe bune.

ar trebui sa ne concentram mai mult pe fond si mai putin pe forma, cautam economia dar nu o facem acolo unde trebuie, o cautam pe forum, in trafic ne cam batem joc, multe masini sant niste cazane cu ulei neschimbat si consumabile de ani de zile, asta e realitatea, cu niste untdelemn slobozit in sila nu iesim la liman.


--------------------
Renault Modus 1.5dci 2005
...realitatea e destul de subtire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kaferfan
post 8 Oct 2014, 17:14
Post #170


Membru autentic


Group: Members
Posts: 255
Joined: 16 January 08




Asta cu pornirea a numai jumatate dintre diesel-uri la -20 grade, in conditiile in care cei prezenti pe forum au masini cu tehnologie destul de recenta, se datoreaza tocmai din cauza ca aceste masini sunt prost intretinute sau NU sunt intretinute deloc. Nu neaparat de actualul proprietar, acestea puteau sa fi venit de afara cu o gramada de probleme si cu sute de mii de km.
Masina mea , pe care inca o mai alimentez cu ulei pana va veni frigul, este un Opel Corsa 1.5 TD din 1996. Aceasta masina avea in momentul cumpararii 300.000 km pe bord, nu stiu cat de reali, insa motorul nu avea nici cea mai mica urma sau scurgere de ulei. Si porneste de patru ierni de cand este in proprietatea mea, la prima cheie cand afara sunt -25 grade. Iar la Brasov sunt destul de multe dimineti in care sunt asemenea temperaturi.
Am avut in trecut, prin anii 2000, un Audi 80 1.6 diesel care pornea la fel de bine cu motorina cumparata la canistra de pe la diversi soferi de camioane. Ori, acea motorina , iarna abia trecea ptin sita palniei si curgea incat ziceai ca-i ulei de motor , asa se ingrosa la temperaturi foarte joase.
Dar, totusi, masina pornea in fiecare dimineata in conditiile in care statea in parcare, nefiind ferita de viscol sau ger.
Ca si concluzie "cazanele" nu trebuie sa fie neaparat vechi, pot fi si masini mai sofisticate insa intr-o stare indoielnica. Si tind sa cred ca sunt mai multe cazane de fabricatie recenta decat din cele vechi.
Cat despre pornirea pe ulei la - grade, e destul de greu de crezut ca este posibil. Poate unii au gasit solutia si daca sunt asteptam sa ne spuna si noua.
Eu, cel putin, voi astepta sezonul cald ptr a relua alimentarea cu ulei, deocamdata sunt extrem de atent sa nu ma prinda gerul cu ulei in rezervor.


--------------------
Renault Laguna 1.9 DCI 2003 Authentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sylenzyostampa
post 8 Oct 2014, 17:34
Post #171


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 24 March 11




Peste tot in lume se practica combinatia de kerosen/motorina in special iarna si asta in mod oficial la pompa , nu doar in garajul unora. " Kerosenul este fracțiunea din țiței care distilează între 150 – 275 °C. Este un lichid limpede, format din hidrocarburi care conțin între 6 și 16 atomi de carbon în moleculă. Are densitatea de 780 – 810 kg/m3.[1] Punctul de inflamabilitate este cuprins între 37 – 65 °C, iar temperatura de autoaprindere este de 220 °C.[2] Puterea calorifică inferioară este de 43,1 MJ/kg, iar cea superioară de 46,2 MJ/kg.[3] Kerosenul nu este miscibil cu apa, dar este miscibil cu solvenți petrolieri.Principala utilizare a kerosenului este drept combustibil pentru motoarele reactoare din aviație.

Petrolul lampant, popular gaz sau petrol, cunoscut și drept combustibil P[5] a fost un combustibil foarte asemănător kerosenului. Actual petrolul lampant nu se mai produce ca atare. Era definit drept fracțiunea de țiței care distilează între 175 – 280 °C. Era format din hidrocarburi parafinice și izoparafinice, aromatice, mono- și diciclice, nafteni și hidrocarburi cu structură mixtă nafteno-aromatică, compuși cu oxigen (acizi naftenici, fenoli, acizi grași superiori), compuși cu sulf (mercaptani, sulfuri, tiofani, tiofeni) și foarte mici cantități de compuși cu azot.[5][6][7]

Deși în limbaj popular era cunoscut drept gaz, este un produs cu totul diferit de „gazul” folosit la brichete sau de gazul de iluminat.

Actualele sobe și lămpi cu kerosen (utilizate pentru încălzire provizorie, mobilă, la camping, dar și pentru încălzire permanentă) sunt numite și astăzi în mod popular "sobe cu petrol" sau "sobe cu gaz", după petrolul lampant cu care ele au funcționat, până după 1990.''

This post has been edited by sylenzyostampa: 8 Oct 2014, 17:39


--------------------
renault laguna 2003/expression
EX-Laguna Expression 2003 1.9 dCI-120 -270 nm Hp-Stock
Remap 155 Hp - 350 nm
Renault Grand Scenic 2010 1.9 Dci 130 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
comanr
post 8 Oct 2014, 20:53
Post #172


Membru autentic


Group: Members
Posts: 386
Joined: 24 November 08




@kaferfan

un motor diesel de corsa sau de renault, (renault face motoare mult mai bune decat opel, practic renault este fabricant de motoare din punctul meu de vedere, opel este un fabricant de masini biggrin.gif), poate ajunge sa functioneze corect undeva pana la 400k in unele cazuri 500k insa perioada lui de glorie e undeva pana la 250-300k, asta daca au fost schimbate la timp consumabilele si s a folosit carburant de calitate.

anexele motorului duc mai mult sau mai putin dupa caz, de cele mai multe ori apar in decursul timpului defectiuni la sistemul de supraalimentare si injectie care daca sant rezolvate la timp(si bine) motorul reintra in parametri si isi continua viata.

a spune ca un motor de acest gen la 300k este bun(spre bunisor), e una, ca e perfect, e o minciuna.
faptul ca tu il alimentezi cu ulei si merge nu este concludent, in timpul vietii lui motorul a mers intr o tara cu apa calda si faptul ca inca e in parametri se datoreaza acelui lucru, tratamentul pentru ten pe care tu il aplici nu il ajuta impotriva imbatranirii dar la un motor de genul ala nu ai ce pierde, a trait traiul si malaiul...

LE:
motoarele de audi 1.6 diesel si turbodiesel au facut istorie dar nu pentru usurinta cu care porneau, fiind motoare cu antecamera erau extrem de dependente de bujie si fara ea nici vara nu porneau unele, au fost un dezastru la pornire fata de injectia directa.


asta este tot ce aveti nevoie pentru a merge pe oloi:

https://www.youtube.com/watch?v=SppxyRIO3qo

This post has been edited by comanr: 8 Oct 2014, 22:01


--------------------
Renault Modus 1.5dci 2005
...realitatea e destul de subtire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kaferfan
post 9 Oct 2014, 19:03
Post #173


Membru autentic


Group: Members
Posts: 255
Joined: 16 January 08




Eu n-am sustinut ca la 300k....cel putin....motorul meu de Opel merge perfect. Insa incerc sa cred ca , cu toate ca e o masina veche pe langa Laguna2, sta f bine dpdv tehnic fata de alte Lagune care se chinuie sa porneasca la -20 grade. A nu se intelege ca este vorba de Laguna la modul general.
Si intr-un caz si in celalalt, masinile au avut parte de tratament 'nemtesc". Insa nici nemtii nu seamana unul cu altul, unii dintre ei au altfel de sange in instalatie, de import biggrin.gif .
Asta vroiam sa subliniez ca , nu poti clasifica o masina ca fiind "cazan" numai ptr faptul ca e veche, ci gasesti destule cazane printre cele "tinere".
Si, da....ai dreptate, tocmai ptr faptul ca masina asta si-a cam trait traiul imi permit sa fac astfel de "experiente" cu uleiul pe ea. In caz de nereusita pierderea nu-i prea mare !
Dar, deocamdata, se pare ca rezultatele sunt pozitive si daca reusesc sa fac economie de numai 200 euro/ an cum se specifica in articolul de pe 4tuning, atunci in 3-4 ani mi-am amortizat-o smile.gif .
Eu sunt extrem de multumit . Momentan nu am decat un sezon de mers cu ulei, adica din primavara asta, voi relua alimentarea cu ulei dupa ce trece frigul. Mai departe, vom vedea !


--------------------
Renault Laguna 1.9 DCI 2003 Authentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
comanr
post 9 Oct 2014, 21:48
Post #174


Membru autentic


Group: Members
Posts: 386
Joined: 24 November 08




corect, sant multe cazane "noi", scot fumul cat elfantul, la alea, ulei le mai trebuie icon_mrgreen.gif

cazul tau e clar, masina mai veche, injectie fara rampa comuna, fara filtru de particule, mergi cu amestec de ulei si motorina, oricum nu e o fericire pentru ca masina are egr si turbo dar tu stii mai bine ce si cum, porniri usoare iti doresc, eu nu i pun decat motorina, 1.5dci e sensibil si la stirile protv, de ulei ce sa mai zic, bagi altceva in rezervor strici injectia.


--------------------
Renault Modus 1.5dci 2005
...realitatea e destul de subtire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Axe
post 26 Oct 2014, 09:43
Post #175


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.678
Joined: 24 February 08




Ieri, 1grd.:amestec 1/3motorina si 2/3ulei, a pornit fara probleme.


--------------------
Renault Megane 1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kaferfan
post 26 Oct 2014, 11:35
Post #176


Membru autentic


Group: Members
Posts: 255
Joined: 16 January 08




QUOTE(Axe @ 26 Oct 2014, 09:43)
Ieri, 1grd.:amestec 1/3motorina si 2/3ulei, a pornit fara probleme.
*


aplauze.gif Eu am luat o pauza,pina-n primavara ! biggrin.gif


--------------------
Renault Laguna 1.9 DCI 2003 Authentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Axe
post 26 Oct 2014, 12:01
Post #177


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.678
Joined: 24 February 08




Deh, daca nu ai instalatie de incalzire, stai si te uiti la ea! biggrin.gif


--------------------
Renault Megane 1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeCST
post 26 Oct 2014, 14:06
Post #178


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 9 October 14




Si ulei de unde ? de la supermarket? exista o sursa mai ieftina?



Eu am mers pe ulei hidraulic vro 2 luni de vara in amestec 100% ulei hidraulic 0%motorina cu un peugeot 1.5 injectie clasica fara probleme.
Cu kerosen nu prea e combinatie decat amestec 50/50 pentru ca arde scaunele supapelor .
Am vazut passat 1.9TDI (pompe injector) care a mers 2 ani cu kerosen 100% si nu avea nimic.


--------------------
Renault Laguna 2002 - B 55 LCS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Axe
post 26 Oct 2014, 14:21
Post #179


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.678
Joined: 24 February 08




Supermarket, da, ultima data am luat cu 3.70.
Cum adica in amestec cu 0%motorina?! Adica nu ai bagat deloc?


--------------------
Renault Megane 1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeCST
post 26 Oct 2014, 19:11
Post #180


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 9 October 14




QUOTE(Axe @ 26 Oct 2014, 15:21)
Cum adica in amestec cu 0%motorina?! Adica nu ai bagat deloc?
*



deloc


--------------------
Renault Laguna 2002 - B 55 LCS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
7 Pages « < 4 5 6 7 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 16:02
Dacia