Lagunengrün A.K.A. Brânză, BMW 325i Touring (E30)
![]() ![]() |
Lagunengrün A.K.A. Brânză, BMW 325i Touring (E30)
MuciX |
![]()
Post
#541
|
||
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
|
||
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|||
MyKe89 |
![]()
Post
#542
|
![]() Membru RFG Group: Members Posts: 3.062 Joined: 16 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Pff, ma miram eu sa fie cine stie ce mesteri la Maracineni.
![]() Nici eu nu stiu unde o sa merg la anul. E un atelier "Perfect Paint" aici in Bucuresti, lucreaza cu Standox si am vazut cateva bimmere de-ale noastre facute de ei. Iti dau detalii pe PM daca vrei. |
--------------------
'23 Honda
CR-V
e:HEV '02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E |
|
MuciX |
![]()
Post
#543
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Hai sa ne intelegem:
![]() Pentru lucrarea "totala" cand va veni, mie mi-a placut mult cum a iesit faitonu lu Dantes si am datele lor de contact. Si pretul pe care mi l-a spus el mi s-a parut ok. This post has been edited by MuciX: 21 Nov 2014, 12:09 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
M.C. |
![]()
Post
#544
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.152 Joined: 24 January 04 From: Ploiesti ,din cind in cind. ![]() |
|
--------------------
Renault Megane
II Sedan Influence
1,6 16 V ,2005 Alfa Romeo 159 1,9 JTS, 2007 , Ford Mustang 2,3 Ecoboost, 2017
|
|
MuciX |
![]()
Post
#545
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Imi puteti recomanda un electrician auto?
In continuare palpaie luminile si de cand cu vremea naspa se descarca bateria (de incarcat o incarca). This post has been edited by MuciX: 15 Dec 2014, 21:05 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
M.C. |
![]()
Post
#546
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.152 Joined: 24 January 04 From: Ploiesti ,din cind in cind. ![]() |
Daca pilpiie luminile,este posibil sa ai o problema cu periile alternatorului.Probabil ca sunt uzate,sau sparte si nu mai au presiune de contact pe colector.Sau colectorul uzat.Oricum trebuie facuta o verificare si la alternator.Bafta cu Ursache!
This post has been edited by M.C.: 16 Dec 2014, 05:33 |
--------------------
Renault Megane
II Sedan Influence
1,6 16 V ,2005 Alfa Romeo 159 1,9 JTS, 2007 , Ford Mustang 2,3 Ecoboost, 2017
|
|
UXE |
![]()
Post
#547
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Tu n-ai somn
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.4 8v
- UXE Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
MuciX |
![]()
Post
#548
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Tocmai am gasit sursa problemei descarcarii bateriei, prin mijloace specifice. Ahem
![]() Urme de sobolani. Dar urme, nu asa. Am vorbit deja sa o duc zilele astea la verificat. Am masurat si incarcarea. 12V la ralanti, 14.8V cum se ridica putin turatia. Cand revine la ralanti sta la 13.5V dupa care iar se duce spre 12V. Cel mai probabil are dreptate emsi, sunt periile duse si mai "agata" din cand in cand. Cel mai comod ar fi sa iau unul sehascanou, dar nu stiu cat va tine, asa ca il voi reconditiona pe asta. Releul de incarcare e nou, daca am statorul si rotorul zdravene nici nu ma gandesc sa il arunc. This post has been edited by MuciX: 16 Dec 2014, 10:15 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
marian-j |
![]()
Post
#549
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
Nici nu-ti bate capul cu un sh.Statorul si rotorul tin cat masina.
In afara de perii,pot fi duse(sapate) inelele colectoare.Exista kit de reparatie si pt alea. Ar mai fi interesant de verificat si traseele principale de masa.Mie(la rechin) mi-a mancat nervii o strangere slabita la firul de masa dintre alternator si caroserie. Aceleasi simptome:imi falfaiau luminile,incarcare defectuoasa,etc.Ca sa fie si mai fain,cand puneam semnalizarea sau avariile,imi dansau si acele indicatoarelor de bord in ritmul releului de s-lizare. ![]() L.E. Daca tot desfaci alternatorul,nu uita sa verifici si starea rulmentilor.Sunt relativ ieftini si poate ar fi bine(preventiv,ca sa nu mai umbli inca o data p-acolo) sa-i inlocuiesti. This post has been edited by marian-j: 16 Dec 2014, 14:13 |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
MuciX |
![]()
Post
#550
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Mersi de sfat, Mariane. Inca nu danseaza nimic in bord, dar sunt sigur ca ECU nu e prea incantat de tensiunea venita cu noduri.
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#551
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.854 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Vezi pe Bd. Dacia, intre piata Gemeni si Eminescu, era un nene care repara alternatoare, undeva intr-o curte pe stanga cum mergi spre Eminescu.
|
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
MuciX |
![]()
Post
#552
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
De astia zici? La ei ma gandeam si eu. Sunt cam departe de mine, dar am inteles ca sunt cam laudati.
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#553
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.854 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Exact aia sunt, am reconditionat alternatorul la R 21 la ei ziceai ca e nou la cum arata, inside-out.
|
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
M.C. |
![]()
Post
#554
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.152 Joined: 24 January 04 From: Ploiesti ,din cind in cind. ![]() |
QUOTE(UXE @ 16 Dec 2014, 08:17) Niet ! Eram in gara la Abu Dhabi. ![]() ![]() 16 Dec 2014, 22:10: QUOTE(marian-j @ 16 Dec 2014, 15:32) Ar mai fi interesant de verificat si traseele principale de masa.Mie(la rechin) mi-a mancat nervii o strangere slabita la firul de masa dintre alternator si caroserie. Aceleasi simptome:imi falfaiau luminile,incarcare defectuoasa,etc.Ca sa fie si mai fain,cand puneam semnalizarea sau avariile,imi dansau si acele indicatoarelor de bord in ritmul releului de s-lizare. ![]() Exact la fel se intimpla si la batrina Dacie 1300,cind se intrerupea cablul dintre masa masinii si alternator.De verificat,oricum. This post has been edited by M.C.: 16 Dec 2014, 20:10 |
--------------------
Renault Megane
II Sedan Influence
1,6 16 V ,2005 Alfa Romeo 159 1,9 JTS, 2007 , Ford Mustang 2,3 Ecoboost, 2017
|
|
UXE |
![]()
Post
#555
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
![]() |
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.4 8v
- UXE Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
MuciX |
![]()
Post
#556
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Chiar azi i-a dat de cap: incalzirea incuietorii de pe partea soferului. Vedem daca se poate remedia sau o anulez pentru moment.
Diverse: - schimb ulei (am pus Motul 6100 - 15W50), filtru ulei, filtru de aer. - schimb ulei servo - schimb ulei cutie (asta incheie schimbul de lichide) - schimbat alternator + curea (vad ce fac cu cel vechi, dar pentru moment era mai ieftin sa-l schimb cu sehascanou si avea mai mult sens) - schimb saboti frana de mana + arcuri saboti (cele vechi erau prea corodate) - schimb elice vascocuplaj (avea o pala rupta... nu stiu cum). Astept sa vina si furtunul epurator, care se uzeara destul de mult - boala lor, ocazie cu care voi schimba si garnitura capacului de supape. Cam atat imi vine in minte acum. This post has been edited by MuciX: 9 Jan 2015, 20:57 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
marian-j |
![]()
Post
#557
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
Da,face sens.Cat fu sehasu'?
Cu elicea e ciudat.Palele alea nu se rup din senin.Incerc sa caut o explicatie.Cuplajul vascos e cel de origine sau a fost inlocuit?Cuplajul are un dichis la piulita,si daca un "Dorel" insista in sensul contrar demontarii,poate sa deterioreze elicea cand ii scapa cheia de pe hexagon.Nu zic ca asa s-a intamplat.Doar presupun. |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
MuciX |
![]()
Post
#558
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
100 de lei alternatorul.
Vascul era schimbat, dar e pus bine. Cine stie. |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#559
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Da, deci pentru moment am dezactivat incalzirea incuietorii. Din ce m-am documentat pe fuga, ea "porneste" cand tragi de clapa deschizatorii usii si cel mai des ramane in pozitia "pornit", deci ar putea fi ceva mecanic si nici macar sa nu fie nevoie sa schimb acea rezistenta. Cand o mai da caldura.
Putin sub o mie de lei toata "revizia" asta. Am vazut ca scapa putin ulei si intre chiulasa si bloc. Urmaresc indeaproape lichidul de racire, nu pare sa faca spuma, dar oricum, refacerea chiulasei e urmatoarea pe lista. Pe langa asta urmeaza schimbarea aprinderii, sonda lambda si un refresh al suspensiei. Pe spate dreapta unghiul de cadere e mai mare decat pe stanga. Vinovatul e arcul de pe partea aia. E mai tasat decat celalalt. In rest, ieri cu gumele de iarna, care sunt mai inguste, ud pe jos fiind, mi-a rupt aderenta la o schimbare mai energica din 2 in 3, ceea ce nu am mai patit pana acum. Point taken, trebuie sa am si mai multa grija cu el, decat aveam pana acum. As fi chiar curios sa vad cat mai scoate motorul pe un dyno, in momentul asta. LE: dixtractia din ultima vreme a dus la putin sub 1000 de lei, cu tot cu manopera. This post has been edited by MuciX: 11 Jan 2015, 09:43 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#560
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Mie imi curge ulei pe la garnitura dintre capacul chiulasei si chiulasa. Are o foarte eleganta tavita proiectata special pentru acest scop. Mecanicul meu imi spune ca schimbam garnitura atunci cand curge prea tare. Sa nu curga nu se exista
![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
MuciX |
![]()
Post
#561
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Mi s-a mai zis si mie, dar sunt prea prapastios sa o las asa. Plus de asta, as vrea cu ocazia asta sa fac si o planeitate a chiulasei+ refacere a scaunelor supapelor, eventual facut ceva in privinta tachetilor care bat. Netul zice sa ii reglez, mecanicii spuna ca nu mai am ce regla. Oricum, ma scoate din sarite acel clantanit. Tachetii sunt mecanici.
LE: am aflat si de ce s-a aprins inseption-ul inainte de vreme, acum ceva timp. Bateria SIL (Service Indicator Light). Partea naspa e ca trebuie sa defac ceasurile de bord pentru a o schimba. Partea buna e ca apuc sa fac ceva ce vream de mult sa fac si anume sa schimb toate becurile din bord, inclusiv pe cele ale martorilor + curatat cesuri. Mi se pare ca nu lumeaza asa cum ar trebui si ma gandesc la becuri imbatranite. Le voi inlocui tot cu becuri, nu pun LED. This post has been edited by MuciX: 11 Jan 2015, 11:14 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#562
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Capacul chiulasei, nu intre chiulasa si bloc. Voila 20141231_132022.jpg ( Size: 2.3mb )
Number of downloads: 577
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
MuciX |
![]()
Post
#563
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Mi-am dat seama, dar era deja cam tarziu, n-am vrut sa mai pun un edit
![]() |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
MyKe89 |
![]()
Post
#564
|
![]() Membru RFG Group: Members Posts: 3.062 Joined: 16 December 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(MuciX @ 11 Jan 2015, 10:42) Da, deci pentru moment am dezactivat incalzirea incuietorii. Din ce m-am documentat pe fuga, ea "porneste" cand tragi de clapa deschizatorii usii si cel mai des ramane in pozitia "pornit", deci ar putea fi ceva mecanic si nici macar sa nu fie nevoie sa schimb acea rezistenta. Cand o mai da caldura. Vezi ca daca afara o sa fie mai cald de +3°C, nu o mai poti face sa "porneasca". ![]() |
--------------------
'23 Honda
CR-V
e:HEV '02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E |
|
UXE |
![]()
Post
#565
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Daca nu cad macarale, e bine
![]() |
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.4 8v
- UXE Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
MuciX |
![]()
Post
#566
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
N-am treaba cu macaralele.
Face niste figuri geamul spate dreapta, in sensul ca nu vrea sa coboare mereu. Se aude ceva in portiera cand apas butonul, dar nu se misca. Odata pus in miscare merge fara jena. O sa desfac usa sa vad despre ce e vorba, dar nu e graba. |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#567
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
QUOTE(MuciX @ 11 Jan 2015, 09:42) Am tot cautat zilele astea si sunt putin in cumpana. Bemveul meu (mereu am vrut sa zic asta ![]() Viteazul din mine a zis ca si le ia originale, numai ca nu-i asa. Setul spate, e 815 lei, iar cel fata este 950, ceea ce mi se pare cam mult. Am gasit aftermarket, cu aceleasi dimensiuni, la 165 lei bucata, marca Lesjofors. Stiti ceva de marca? |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
MyKe89 |
![]()
Post
#568
|
![]() Membru RFG Group: Members Posts: 3.062 Joined: 16 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Exista riscul ca arcurile alea sa o inalte, daca nu sunt pentru M-Tech.
Cei de la FK au reduceri masive in perioada asta. Ce zici de astea? ![]() http://www.fk-shop.de/Tuning/Fahrwerk-Tuni...-bis-40-mm.html |
--------------------
'23 Honda
CR-V
e:HEV '02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E |
|
MuciX |
![]()
Post
#569
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Nu suna rau. Problema e dropul, mi se pare mare. Bine, nu sunt sigur cat are asta, sincer.
oferta primita era luata dupa ultimele 7 din VIN. |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
MyKe89 |
![]()
Post
#570
|
![]() Membru RFG Group: Members Posts: 3.062 Joined: 16 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Drop-ul e fata de suspensia stock.
In lipsa de altceva, sunt bune si alea, dar trebuie sa mai aiba si altceva pe langa Lesjf. Nu ziceai cand ai luat-o ca vrei sa ii pui suspensie stock? ![]() This post has been edited by MyKe89: 15 Jan 2015, 08:57 |
--------------------
'23 Honda
CR-V
e:HEV '02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 10:06 |