Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

127 Pages « < 17 18 19 20 21 > »  
Closed TopicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

Lagunengrün A.K.A. Brânză, BMW 325i Touring (E30)

MuciX
post 21 Nov 2014, 11:42
Post #541


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Lucrarea este in mare acoperita de ornamentele de praguri si nu am poze din etapele intermediare. Pe sup ornamente s-a dat strat de vaselina cu pensula, la fel si pe dedesubt. Se vede putina diferenta intre capota proaspat vopsita si restul masinii, poate o sa pun cu aia poze.
Din pacate, parca am zis, un polish nu mai poate face minuni in stadiul asta, deci la un moment dat va trebui sa o vopsesc pe toata. Poate pana atunci imi voi putea permite sa o desfac toata si o refac asa cum trebuie.
Momentan macar nu mai am probleme cu rugina.

21 Nov 2014, 11:43:
Pret? Mi-am luat o mare teapa cu un "pom laudat".


This post has been edited by MuciX: 21 Nov 2014, 11:43


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MyKe89
post 21 Nov 2014, 12:02
Post #542


Membru RFG


Group: Members
Posts: 3.062
Joined: 16 December 07
From: Bucuresti




Pff, ma miram eu sa fie cine stie ce mesteri la Maracineni. smile.gif

Nici eu nu stiu unde o sa merg la anul. E un atelier "Perfect Paint" aici in Bucuresti, lucreaza cu Standox si am vazut cateva bimmere de-ale noastre facute de ei. Iti dau detalii pe PM daca vrei.


--------------------
'23 Honda CR-V e:HEV
'02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 21 Nov 2014, 12:07
Post #543


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Hai sa ne intelegem: biggrin.gif La Maracineni am rezolvat-o. Am dus-o la un prieten, ceea ce trebuia sa fac de la bun inceput. A pregatit-o in garaj la el si a dus-o la un cuptor la care vopseste in regim "project based". Teapa am luat-o in Bucuresti.

Pentru lucrarea "totala" cand va veni, mie mi-a placut mult cum a iesit faitonu lu Dantes si am datele lor de contact. Si pretul pe care mi l-a spus el mi s-a parut ok.

This post has been edited by MuciX: 21 Nov 2014, 12:09


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M.C.
post 23 Nov 2014, 10:28
Post #544


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.152
Joined: 24 January 04
From: Ploiesti ,din cind in cind.




QUOTE(corbex @ 16 Nov 2014, 18:12)
Serpentinele le-a pus intr-un butoi cu apa rece.
*


Mănauzi,io de serpentinele astea ziceam !!!! alcoholic.gif
Ca de parapeet expert stiam .... tongue.gif

This post has been edited by M.C.: 23 Nov 2014, 10:29


--------------------
Renault Megane II Sedan Influence 1,6 16 V ,2005
Alfa Romeo 159 1,9 JTS, 2007 , Ford Mustang 2,3 Ecoboost, 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 15 Dec 2014, 21:05
Post #545


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Imi puteti recomanda un electrician auto?

In continuare palpaie luminile si de cand cu vremea naspa se descarca bateria (de incarcat o incarca).

This post has been edited by MuciX: 15 Dec 2014, 21:05


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M.C.
post 16 Dec 2014, 05:30
Post #546


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.152
Joined: 24 January 04
From: Ploiesti ,din cind in cind.




Daca pilpiie luminile,este posibil sa ai o problema cu periile alternatorului.Probabil ca sunt uzate,sau sparte si nu mai au presiune de contact pe colector.Sau colectorul uzat.Oricum trebuie facuta o verificare si la alternator.Bafta cu Ursache!

This post has been edited by M.C.: 16 Dec 2014, 05:33


--------------------
Renault Megane II Sedan Influence 1,6 16 V ,2005
Alfa Romeo 159 1,9 JTS, 2007 , Ford Mustang 2,3 Ecoboost, 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 16 Dec 2014, 06:17
Post #547


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




Tu n-ai somn tongue.gif ? Esti in gara la Ploesti? biggrin.gif


--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 8v - UXE
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 16 Dec 2014, 10:15
Post #548


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Tocmai am gasit sursa problemei descarcarii bateriei, prin mijloace specifice. Ahem tocilar.gif
Urme de sobolani. Dar urme, nu asa.
Am vorbit deja sa o duc zilele astea la verificat.
Am masurat si incarcarea. 12V la ralanti, 14.8V cum se ridica putin turatia. Cand revine la ralanti sta la 13.5V dupa care iar se duce spre 12V.
Cel mai probabil are dreptate emsi, sunt periile duse si mai "agata" din cand in cand.

Cel mai comod ar fi sa iau unul sehascanou, dar nu stiu cat va tine, asa ca il voi reconditiona pe asta. Releul de incarcare e nou, daca am statorul si rotorul zdravene nici nu ma gandesc sa il arunc.

This post has been edited by MuciX: 16 Dec 2014, 10:15


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian-j
post 16 Dec 2014, 13:32
Post #549


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara




Nici nu-ti bate capul cu un sh.Statorul si rotorul tin cat masina.
In afara de perii,pot fi duse(sapate) inelele colectoare.Exista kit de reparatie si pt alea.
Ar mai fi interesant de verificat si traseele principale de masa.Mie(la rechin) mi-a mancat nervii o strangere slabita la firul de masa dintre alternator si caroserie.
Aceleasi simptome:imi falfaiau luminile,incarcare defectuoasa,etc.Ca sa fie si mai fain,cand puneam semnalizarea sau avariile,imi dansau si acele indicatoarelor de bord in ritmul releului de s-lizare. sleep.gif
L.E.
Daca tot desfaci alternatorul,nu uita sa verifici si starea rulmentilor.Sunt relativ ieftini si poate ar fi bine(preventiv,ca sa nu mai umbli inca o data p-acolo) sa-i inlocuiesti.

This post has been edited by marian-j: 16 Dec 2014, 14:13


--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 16 Dec 2014, 14:17
Post #550


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Mersi de sfat, Mariane. Inca nu danseaza nimic in bord, dar sunt sigur ca ECU nu e prea incantat de tensiunea venita cu noduri.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 16 Dec 2014, 14:29
Post #551


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.854
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Vezi pe Bd. Dacia, intre piata Gemeni si Eminescu, era un nene care repara alternatoare, undeva intr-o curte pe stanga cum mergi spre Eminescu.


--------------------
Renault 21 1.9dT, 1989 - B 06 FCN
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 16 Dec 2014, 14:32
Post #552


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




De astia zici? La ei ma gandeam si eu. Sunt cam departe de mine, dar am inteles ca sunt cam laudati.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 16 Dec 2014, 16:52
Post #553


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.854
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Exact aia sunt, am reconditionat alternatorul la R 21 la ei ziceai ca e nou la cum arata, inside-out.


--------------------
Renault 21 1.9dT, 1989 - B 06 FCN
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M.C.
post 16 Dec 2014, 20:06
Post #554


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.152
Joined: 24 January 04
From: Ploiesti ,din cind in cind.




QUOTE(UXE @ 16 Dec 2014, 08:17)
Tu n-ai somn tongue.gif ?  Esti in  gara la Ploesti? biggrin.gif
*


Niet ! Eram in gara la Abu Dhabi. tongue.gif Asteptam trenul de Bistrita . icon_mrgreen.gif


16 Dec 2014, 22:10:
QUOTE(marian-j @ 16 Dec 2014, 15:32)

Ar mai fi interesant de verificat si traseele principale de masa.Mie(la rechin) mi-a mancat nervii o strangere slabita la firul de masa dintre alternator si caroserie.
Aceleasi simptome:imi falfaiau luminile,incarcare defectuoasa,etc.Ca sa fie si mai fain,cand puneam semnalizarea sau avariile,imi dansau si acele indicatoarelor de bord in ritmul releului de s-lizare. sleep.gif

*


Exact la fel se intimpla si la batrina Dacie 1300,cind se intrerupea cablul dintre masa masinii si alternator.De verificat,oricum.


This post has been edited by M.C.: 16 Dec 2014, 20:10


--------------------
Renault Megane II Sedan Influence 1,6 16 V ,2005
Alfa Romeo 159 1,9 JTS, 2007 , Ford Mustang 2,3 Ecoboost, 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 9 Jan 2015, 20:19
Post #555


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




unsure.gif


--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 8v - UXE
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 9 Jan 2015, 20:56
Post #556


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Chiar azi i-a dat de cap: incalzirea incuietorii de pe partea soferului. Vedem daca se poate remedia sau o anulez pentru moment.

Diverse:
- schimb ulei (am pus Motul 6100 - 15W50), filtru ulei, filtru de aer.
- schimb ulei servo
- schimb ulei cutie
(asta incheie schimbul de lichide)
- schimbat alternator + curea (vad ce fac cu cel vechi, dar pentru moment era mai ieftin sa-l schimb cu sehascanou si avea mai mult sens)
- schimb saboti frana de mana + arcuri saboti (cele vechi erau prea corodate)
- schimb elice vascocuplaj (avea o pala rupta... nu stiu cum).
Astept sa vina si furtunul epurator, care se uzeara destul de mult - boala lor, ocazie cu care voi schimba si garnitura capacului de supape.

Cam atat imi vine in minte acum.

This post has been edited by MuciX: 9 Jan 2015, 20:57


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian-j
post 9 Jan 2015, 22:39
Post #557


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara




Da,face sens.Cat fu sehasu'?
Cu elicea e ciudat.Palele alea nu se rup din senin.Incerc sa caut o explicatie.Cuplajul vascos e cel de origine sau a fost inlocuit?Cuplajul are un dichis la piulita,si daca un "Dorel" insista in sensul contrar demontarii,poate sa deterioreze elicea cand ii scapa cheia de pe hexagon.Nu zic ca asa s-a intamplat.Doar presupun.


--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 9 Jan 2015, 22:45
Post #558


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




100 de lei alternatorul.
Vascul era schimbat, dar e pus bine. Cine stie.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 11 Jan 2015, 09:42
Post #559


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Da, deci pentru moment am dezactivat incalzirea incuietorii. Din ce m-am documentat pe fuga, ea "porneste" cand tragi de clapa deschizatorii usii si cel mai des ramane in pozitia "pornit", deci ar putea fi ceva mecanic si nici macar sa nu fie nevoie sa schimb acea rezistenta. Cand o mai da caldura.
Putin sub o mie de lei toata "revizia" asta.
Am vazut ca scapa putin ulei si intre chiulasa si bloc. Urmaresc indeaproape lichidul de racire, nu pare sa faca spuma, dar oricum, refacerea chiulasei e urmatoarea pe lista.
Pe langa asta urmeaza schimbarea aprinderii, sonda lambda si un refresh al suspensiei.
Pe spate dreapta unghiul de cadere e mai mare decat pe stanga. Vinovatul e arcul de pe partea aia. E mai tasat decat celalalt.

In rest, ieri cu gumele de iarna, care sunt mai inguste, ud pe jos fiind, mi-a rupt aderenta la o schimbare mai energica din 2 in 3, ceea ce nu am mai patit pana acum. Point taken, trebuie sa am si mai multa grija cu el, decat aveam pana acum.
As fi chiar curios sa vad cat mai scoate motorul pe un dyno, in momentul asta.

LE: dixtractia din ultima vreme a dus la putin sub 1000 de lei, cu tot cu manopera.

This post has been edited by MuciX: 11 Jan 2015, 09:43


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 11 Jan 2015, 10:29
Post #560


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.221
Joined: 25 November 06
From: Deva




Mie imi curge ulei pe la garnitura dintre capacul chiulasei si chiulasa. Are o foarte eleganta tavita proiectata special pentru acest scop. Mecanicul meu imi spune ca schimbam garnitura atunci cand curge prea tare. Sa nu curga nu se exista radmasa.gif


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 11 Jan 2015, 10:49
Post #561


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Mi s-a mai zis si mie, dar sunt prea prapastios sa o las asa. Plus de asta, as vrea cu ocazia asta sa fac si o planeitate a chiulasei+ refacere a scaunelor supapelor, eventual facut ceva in privinta tachetilor care bat. Netul zice sa ii reglez, mecanicii spuna ca nu mai am ce regla. Oricum, ma scoate din sarite acel clantanit. Tachetii sunt mecanici.

LE: am aflat si de ce s-a aprins inseption-ul inainte de vreme, acum ceva timp. Bateria SIL (Service Indicator Light). Partea naspa e ca trebuie sa defac ceasurile de bord pentru a o schimba. Partea buna e ca apuc sa fac ceva ce vream de mult sa fac si anume sa schimb toate becurile din bord, inclusiv pe cele ale martorilor + curatat cesuri. Mi se pare ca nu lumeaza asa cum ar trebui si ma gandesc la becuri imbatranite. Le voi inlocui tot cu becuri, nu pun LED.

This post has been edited by MuciX: 11 Jan 2015, 11:14


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 11 Jan 2015, 11:32
Post #562


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.221
Joined: 25 November 06
From: Deva




Capacul chiulasei, nu intre chiulasa si bloc. Voila 20141231_132022.jpg ( Size: 2.3mb ) Number of downloads: 577


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 11 Jan 2015, 12:22
Post #563


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Mi-am dat seama, dar era deja cam tarziu, n-am vrut sa mai pun un edit biggrin.gif


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MyKe89
post 11 Jan 2015, 13:02
Post #564


Membru RFG


Group: Members
Posts: 3.062
Joined: 16 December 07
From: Bucuresti




QUOTE(MuciX @ 11 Jan 2015, 10:42)
Da, deci pentru moment am dezactivat incalzirea incuietorii. Din ce m-am documentat pe fuga, ea "porneste" cand tragi de clapa deschizatorii usii si cel mai des ramane in pozitia "pornit", deci ar putea fi ceva mecanic si nici macar sa nu fie nevoie sa schimb acea rezistenta. Cand o mai da caldura.
*


Vezi ca daca afara o sa fie mai cald de +3°C, nu o mai poti face sa "porneasca". tongue.gif


--------------------
'23 Honda CR-V e:HEV
'02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 13 Jan 2015, 10:04
Post #565


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




Daca nu cad macarale, e bine rolleyes.gif


--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 8v - UXE
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 13 Jan 2015, 14:56
Post #566


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




N-am treaba cu macaralele.
Face niste figuri geamul spate dreapta, in sensul ca nu vrea sa coboare mereu. Se aude ceva in portiera cand apas butonul, dar nu se misca. Odata pus in miscare merge fara jena. O sa desfac usa sa vad despre ce e vorba, dar nu e graba.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 15 Jan 2015, 07:06
Post #567


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




QUOTE(MuciX @ 11 Jan 2015, 09:42)
Pe spate dreapta unghiul de cadere e mai mare decat pe stanga. Vinovatul e arcul de pe partea aia.
*



Am tot cautat zilele astea si sunt putin in cumpana. Bemveul meu (mereu am vrut sa zic asta blush.gif) are suspensie sport OEM, care e mai joasa decat cea de plebeu. Numai ca desteptul care a avut-o inainte, in loc sa le taie ca tot sarmanul cand a vrut sa o coboare si mai mult, le-a incalzit si comprimat. Problema e ca unul nu i-a iesit, rezulta unghiul aiurea de cadere.
Viteazul din mine a zis ca si le ia originale, numai ca nu-i asa.
Setul spate, e 815 lei, iar cel fata este 950, ceea ce mi se pare cam mult.
Am gasit aftermarket, cu aceleasi dimensiuni, la 165 lei bucata, marca Lesjofors.
Stiti ceva de marca?


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MyKe89
post 15 Jan 2015, 08:38
Post #568


Membru RFG


Group: Members
Posts: 3.062
Joined: 16 December 07
From: Bucuresti




Exista riscul ca arcurile alea sa o inalte, daca nu sunt pentru M-Tech.

Cei de la FK au reduceri masive in perioada asta. Ce zici de astea? smile.gif

http://www.fk-shop.de/Tuning/Fahrwerk-Tuni...-bis-40-mm.html


--------------------
'23 Honda CR-V e:HEV
'02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 15 Jan 2015, 08:47
Post #569


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Nu suna rau. Problema e dropul, mi se pare mare. Bine, nu sunt sigur cat are asta, sincer.
oferta primita era luata dupa ultimele 7 din VIN.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MyKe89
post 15 Jan 2015, 08:55
Post #570


Membru RFG


Group: Members
Posts: 3.062
Joined: 16 December 07
From: Bucuresti




Drop-ul e fata de suspensia stock.

In lipsa de altceva, sunt bune si alea, dar trebuie sa mai aiba si altceva pe langa Lesjf.

Nu ziceai cand ai luat-o ca vrei sa ii pui suspensie stock? tongue.gif

This post has been edited by MyKe89: 15 Jan 2015, 08:57


--------------------
'23 Honda CR-V e:HEV
'02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
127 Pages « < 17 18 19 20 21 > » 
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 10:06
Dacia