Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages « < 2 3 4 5 6 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme Fluence 1.5 110 cp, Mers intrerupt

Drago$
post 16 May 2014, 10:16
Post #91


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 25 November 13
From: Bucuresti




N-a mai patit nimeni problema cu intreruperile din mersul motorului ca pe mine ma dispera!????


--------------------
Renault Fluence 1.5 dci 110 cp 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 16 May 2014, 11:22
Post #92


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Daca iti face ocazional, las-o asa. Nu iti va da nimeni de cap la ea, eventual..vor strica masina.


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Drago$
post 19 May 2014, 21:21
Post #93


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 25 November 13
From: Bucuresti




QUOTE(ali3n_cop @ 16 May 2014, 11:22)
Daca iti face ocazional, las-o asa. Nu iti va da nimeni de cap la ea, eventual..vor strica masina.
*


Ai dreptate dar mi-e frica sa plec cu ea la drumuri foarte lungi! Evit mereu s-o iau afara din tara!


--------------------
Renault Fluence 1.5 dci 110 cp 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 20 May 2014, 17:45
Post #94


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Nu o da in paranoia. Nu cred ca ai de ce sa iti faci griji. Din cate stiu, aceste simptome pe care le acuzi, le au majoritatea posesorilor de Fluence identic cu al tau.


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VyRuZ
post 20 May 2014, 18:12
Post #95


Chauffeur du Renault


Group: Members
Posts: 1.099
Joined: 3 December 09
From: București




Drago$, citește post-ul cu nr. 53 din acest thread. A explicat acolo un coleg de ce avea el problema asta și cum s-a rezolvat. Și eu sunt de părere că este o posibilă problemă de la filtrul de particule (dacă ai așa ceva, că până la urmă nu am înțeleles dacă ai sau ba).

A, era să uit: nici eu nu consider problema asta ca fiind ceva normal sau de ignorat. O mașină trebuie să meargă rotund, nu în sughițuri, chiar dacă sughiță doar o dată pe săptămână. De obicei sughițurile astea sunt semn că urmează ceva mai rău. Problema e că nu se știe când. Iar dacă acel „când” este când ești plecat cu mașina în concediu, ai o problemă. smile.gif


--------------------
Renault Megane 2.2 Coupe, 1.5 dCI, 63 KW, 09/2007 - B-***-**F
If it ain't broke, don't fix it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Drago$
post 21 May 2014, 12:52
Post #96


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 25 November 13
From: Bucuresti




QUOTE(VyRuZ @ 20 May 2014, 18:12)
Drago$, citește post-ul cu nr. 53 din acest thread. A explicat acolo un coleg de ce avea el problema asta și cum s-a rezolvat. Și eu sunt de părere că este o posibilă problemă de la filtrul de particule (dacă ai așa ceva, că până la urmă nu am înțeleles dacă ai sau ba).

A, era să uit: nici eu nu consider problema asta ca fiind ceva normal sau de ignorat. O mașină trebuie să meargă rotund, nu în sughițuri, chiar dacă sughiță doar o dată pe săptămână. De obicei sughițurile astea sunt semn că urmează ceva mai rău. Problema e că nu se știe când. Iar dacă acel „când” este când ești plecat cu mașina în concediu, ai o problemă. smile.gif
*


Am verificat si paraverificat filtrul de particule! Cica n-are nici o problema. Injectoarele sunt ok! Am schimbat si filtrul de motorina! Masina a fost de 3 ori pe testere si nu da nici o eroare! Nu se aprinde nici un bec pe bord! Asa e, daca apare o problema cat esti in concediu iti strica toata distractia mai ales daca esti prin Turcia, Grecia, etc!!!! D-asta mi-e cam frica sa plec cu ea in strainatate! Daca se intampla ceva prin tara e mai simplu, chem platforma si cu 300 ron o rezolv, mai nasol e pe afara! E prima masina care ma scoate din sarite! Pacat ca-mi place cum arata! sad.gif


--------------------
Renault Fluence 1.5 dci 110 cp 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cuki46
post 21 May 2014, 13:35
Post #97


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 3 February 13




QUOTE(Drago$ @ 21 May 2014, 12:52)
Am verificat si paraverificat filtrul de particule! Cica n-are nici o problema. Injectoarele sunt ok! Am schimbat si filtrul de motorina! Masina a fost de 3 ori pe testere si nu da nici o eroare! Nu se aprinde nici un bec pe bord! Asa e, daca apare o problema cat esti in concediu iti strica toata distractia mai ales daca esti prin Turcia, Grecia, etc!!!! D-asta mi-e cam frica sa plec cu ea in strainatate! Daca se intampla ceva prin tara e mai simplu, chem platforma si cu 300 ron o rezolv, mai nasol e pe afara! E prima masina care ma scoate din sarite! Pacat ca-mi place cum arata! sad.gif
*



Esti prea paranoic.

Masina nu are nimica, si nu vei ramane pe marginea drumului din cauza asta....poate din alte cauze, dar alea nu ai cum sa le influentezi.

Asta-i ca si omu ce isi pune 2 roti de rezerva cand mere in Germania, ca daca face pana la doua roti consecutiv, duminica cand nimica nu este deschis.


--------------------
2017 MB C220 / 2012 Fluence 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 21 May 2014, 13:48
Post #98


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




I-am zis si eu sa nu ajunga la paranoia. Daca masina nu i-a facut nici o problema reala pana acuma, inseamna ca nu e nimic grav.


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Drago$
post 21 May 2014, 21:01
Post #99


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 25 November 13
From: Bucuresti




184.gif 184.gif


--------------------
Renault Fluence 1.5 dci 110 cp 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Drago$
post 20 Jun 2014, 09:37
Post #100


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 25 November 13
From: Bucuresti




Tind sa cred ca problema a fost de la motorina! De vreo luna alimentez doar de la Rompetrol si n-am mai avut nici o problema!!!

20 Jun 2014, 09:38:
A nu se intelege ca inainte alimentam de la statii noname!!!

This post has been edited by Drago$: 20 Jun 2014, 09:38


--------------------
Renault Fluence 1.5 dci 110 cp 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cuki46
post 20 Jun 2014, 12:38
Post #101


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 3 February 13




QUOTE(Drago$ @ 20 Jun 2014, 09:37)
Tind sa cred ca problema a fost de la motorina! De vreo luna alimentez doar de la Rompetrol si n-am mai avut nici o problema!!!

<span class='edit'>20 Jun 2014, 09:38:</span>
A nu se intelege ca inainte alimentam de la statii noname!!!
*



ai vazut...si tu de dadeai de ceasu mortii...ca nu-i buna masina...ca nu te pornesti in concediu cu ea...etc.

N.B. Motorina de la Rompetrol este net superioara celorlalte. Motorul merge mai bine si consumul parca ii mai mic.


--------------------
2017 MB C220 / 2012 Fluence 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 20 Jun 2014, 12:47
Post #102


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Poate era vreun injector care avea greata la un anumit tip de motorina. Oricum, nu era motiv sa-ti faci griji.


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Piper101
post 20 Jun 2014, 19:10
Post #103


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 30 March 14




QUOTE(cuki46 @ 20 Jun 2014, 13:38)
N.B. Motorina de la Rompetrol este net superioara celorlalte. Motorul merge mai bine si consumul parca ii mai mic.
*



Asa credeam si eu. 2 luni am pus doar cea mai buna de la rompetrol dar dupa parca nu mai tragea motorul la fel de bine desi era silentios. Am bagat maxxmotion de la omv si si-a revenit la viata, demareaza bine dar este mai zgomotos. Cred ca cel mai bine e sa le alternezi.


--------------------
Renault Fluence Privilege 1.5 dci 105cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinCT
post 20 Jun 2014, 19:48
Post #104


Honor et Patria


Group: Members
Posts: 3.441
Joined: 22 July 07
From: Constanta




Orice sofer spune ca de unde alimenteaza el e cel mai bine iar restu vand porcarii. Puneti voi de unde considerati ca e potrivit dar nu va aruncati in analize chimice a combustibililor din ce simtiti voi in talpa.


--------------------
Renault Megane Sport Tourer 2012 Privilege 1.5 dCI - CT-XX-LEA
Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007
EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adytym
post 20 Jun 2014, 20:48
Post #105


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.172
Joined: 6 May 09
From: TIMISOARA




pai problema este ca intr-o sapatamana au un fel de combustibil , in alta altfel de combustibil, nicodata nu- l vei gasi la fel garantat si asta se simte cel mai bine pe benzinar


--------------------
Ex Megane 3; Volvo XC60; Toyota Yaris - TIMISOARA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 21 Jun 2014, 08:41
Post #106


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




Eu unul nu prea cred in miturile astea. Au mai fost discutii, iar concluzia a fost ca diferenta nu prea se vede decat la motoarele cu adevarat performante. Singurii combustibili pe care i-am vazut sa faca rau cu adevarat sunt cei de LukOil (am constatat asta la mai multe masini de la serviciu).

Exemplu personal: eu am motor diesel, euro 4, de generatie o idee mai veche (in sensul ca nu are filtru de particule si alte chestii de genul asta). Pun uzual numai Petrom 95, motorina standard. Merge de n-are nici pe dracu. De Rusalii, pe drumul de intoarcere am alimentat de la un Mol. Aveam un prieten care avea becul aprins, acolo am oprit, acolo am pus si eu. Mai mult, necunoscand tipurile si neavand in raza vizuala preturile, am pus din aia "fara Plus" in denumire asumand ca aia e mai ieftina. A fost exact invers, aia era motorina mai scumpa. Nu am vazut nici cea mai mica diferenta, nici in comportamentul motorului, nici la consum. Doar la bonul de la casa smile.gif

Asa ca eu raman la ideea mea: Petrom, OMV, Rompetrol, Agip, Mol etc nu cred ca e vreo diferenta notabila intre ele.


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cuki46
post 21 Jun 2014, 11:22
Post #107


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 3 February 13




mah nush...cel putin in cluj motorina de la mol este ok...dar atata. Petrom si OMV au o saptamana buna, una proasta...cred ca depinde de rafinaria de unde aduc combustibilul...iar Rompetrol, sunt cel mai multumit pana acuma. Filtrul il schimb la fiecare revizie, chiar daca ii mai repede si ca si timp si ca si km fata de ce spune cartea tehnica...dar eu consider ca macare is pe safe side daca fac "investitia" asta la fiecare revizie.


--------------------
2017 MB C220 / 2012 Fluence 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 21 Jun 2014, 11:30
Post #108


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




De unde crezi ca cumpara Mol benzina/motorina? O aduce din Ungaria? Te inseli, fix de la PEtrom o cumpara, si o vinde sub brandul lor.

This post has been edited by argon: 21 Jun 2014, 11:31


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Piper101
post 21 Jun 2014, 11:39
Post #109


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 30 March 14




Un filtru de motorina e vreo 300 de lei la reno, nu stiu daca merita schimbat la fiecare revizie. Cand l-am schimbat ultima data era curat, si nu mai fusese schimbat de 40.000 cum scrie in carte. Diferenta mai mare se simte intradevar la motoarele mai performante, la mine diferenta o simt dupa zgomot dar si dupa demaraj. Pana acum cea mai ieftina de la OMV mi se pare cea mai nasoala.


--------------------
Renault Fluence Privilege 1.5 dci 105cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 21 Jun 2014, 11:41
Post #110


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Acelasi combustibil il gasesti peste Prut la pret mult mai mic. Guvernul Romaniei are grija de cetatenii acestei tari wink.gif..are grija sa nu le ramana nimic in buzunar.

This post has been edited by ali3n_cop: 21 Jun 2014, 11:42


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 21 Jun 2014, 13:18
Post #111


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




QUOTE(argon @ 21 Jun 2014, 11:30)
De unde crezi ca cumpara Mol benzina/motorina? O aduce din Ungaria? Te inseli, fix de la PEtrom o cumpara, si o vinde sub brandul lor.
*


Nu contează de unde o cumpără ei; contează de unde o cumperi tu. wink.gif
La sursă cred e foarte bună. Dacă se strică, se strică în benzinărie. Acolo se botează, acolo se amestecă cu aditivi măsurați ochiometric cu găleata, etc.

This post has been edited by VladSoare: 21 Jun 2014, 13:19


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Drago$
post 25 Jun 2014, 13:27
Post #112


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 25 November 13
From: Bucuresti




QUOTE(cuki46 @ 20 Jun 2014, 12:38)
ai vazut...si tu de dadeai de ceasu mortii...ca nu-i buna masina...ca nu te pornesti in concediu cu ea...etc.

N.B. Motorina de la Rompetrol este net superioara celorlalte. Motorul merge mai bine si consumul parca ii mai mic.
*


In cateva zile o sa termin plinul facut la Rompetrol si o sa bag plinul la Petrom! Asa cred ca voi vedea daca intr-adevar problema a fost de la motorina!


--------------------
Renault Fluence 1.5 dci 110 cp 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IDF
post 25 Jun 2014, 15:06
Post #113


Membru autentic


Group: Members
Posts: 316
Joined: 21 November 10
From: Timisoara




De-a lungul timpului am avut probleme pe alte masini si cu injectoare, si cu pompe de injectie, am alimentat de la toate benzinariile pe care le-am avut in drum in Timisoara... Si de la galeata, si din sant, de unde am apucat.

Ce am observat de exemplu la ultima revizie la fluence, dupa ce am transat filtrul de motorina... Era jegos in ultimul hal, avea si parafina (~38.000 km)... Ce-i drept am alimentat de la ce benzinarie imi era in drum. Deci pot sa zic ca o problema mare ii mizeria din motorina. Am vazut cum arata motorina de la Petrom dupa ce am umplut un bidon de 5L azi, si cum arata peste o zi dupa ce a avut timp sa se decanteze. Ziua urmatoare era sedimentata mizerie pe fund.

Acum ii dau cu motorina de la Agip si Rompetrol, astea imi sunt in drum de obicei. Am renuntat la Mol, Luk, Petrom, OMV.

Nu mai scutura, tremura, chestiuni d-astea. Conteaza motorina.. Acum am totusi o intrebare. Am inteles ca injectoarele se calibreaza constant in functie de carburantu care vine, e adevarata treaba? Asta am observat si eu, sunt momente in care merge mai rotund, sunt momente in care tacane ca o mitraliera. Si cica e perfect ok.


--------------------
BMW 320 E92
ex: Renault Fluence 1.5 dci 110 Expression plus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Piper101
post 25 Jun 2014, 17:28
Post #114


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 30 March 14




Depinde de mai multi factori cum simti tu ca merge motorul printre care si temperatura de afara, carburant, stil de condus etc. Daca mergi cu masina 10 km mai turat o opresti si pornesti din nou dupa 5-10 minute ai sa observi ca motorul merge mai "rotund" ca prima data.


--------------------
Renault Fluence Privilege 1.5 dci 105cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinCT
post 25 Jun 2014, 17:46
Post #115


Honor et Patria


Group: Members
Posts: 3.441
Joined: 22 July 07
From: Constanta




QUOTE(IDF @ 25 Jun 2014, 16:06)
am transat filtrul de motorina... Era jegos in ultimul hal, avea si parafina (~38.000 km)
*


Poza?
Nu de alta dar am mai vazut filtre de motorina desfacute si nu m-au impresionat cu nimic.


--------------------
Renault Megane Sport Tourer 2012 Privilege 1.5 dCI - CT-XX-LEA
Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007
EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Drago$
post 30 Jun 2014, 12:16
Post #116


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 25 November 13
From: Bucuresti




Am alimentat ieri cu 10 litri de motorina de la Petrom si surpriza, azi au aparut intreruperile!!!!! E clar!!!!! Voi alimenta doar de la Rompetrol!


--------------------
Renault Fluence 1.5 dci 110 cp 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Piper101
post 30 Jun 2014, 20:12
Post #117


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 30 March 14




Dar de la omv de ce nu alimentezi sa vezi daca se repeta povestea?


--------------------
Renault Fluence Privilege 1.5 dci 105cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Drago$
post 1 Jul 2014, 14:33
Post #118


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 25 November 13
From: Bucuresti




QUOTE(Piper101 @ 30 Jun 2014, 20:12)
Dar de la omv de ce nu alimentezi sa vezi daca se repeta povestea?
*


Inainte de episoadele pe care vi le-am povestit am alimentat de cele mai multe ori la Petrom si de la OMV! Foarte rar la Agip sau Mol! Singura motorina cu care motorul nu mai face figuri este cea de la Rompetrol! Asta se intampla la mine, probabil i se face greata de la alte benzinarii! smile.gif


--------------------
Renault Fluence 1.5 dci 110 cp 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dreses
post 11 Jul 2014, 04:11
Post #119


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 11 July 14




da



11 Jul 2014, 04:12:
da

11 Jul 2014, 05:40:
va salut pr toti.Am 41 ani si sunt nou pe forumuri auto ,dar le studiez saptamani intregi atunci cand aleg o masina.M-am decis sa scriu pentru prima data cateva randuri realiste ca si posesor de autoturisme in ultimii 20 ani.Am inceput si eu cu o dacie 1300 cum cred ca majoritatea romanilor au procedat.
Am purtat apoi VW Passat nou luat din reprezentanta vandut la 140000 km, Audi A6 second vandut dupa 110000 km parcursi de mine, Audi TT nou din reprezentanta vandut dupa 45000 km, Jeep grand cherokee model 2008 nou din reprezentanta vandut la 245000 km, Mercedes ML la 10000 km luata din germania showroom mercedes Stuttgart vandut dupa 75000 km parcursi de mine, VW Pheton second vandut dupa 50000 km parcursi de mine, iar acum am renault fluence nou cu 1000 km .
Am dat aceste detalii pentru a fi credibil in ce spun ca si experienta realista in masini.La fiecare masina achizitionata noua sau second am studiat pareri , teste si forumuri ore si zile intregi pentru afi cat de ct sigur de achizitia facuta. Concluzia 25% din postari sunt realiste restul sunt pareri cu influente sau prejudecati. Observati ca din gama de masini purtate de mine nu e nici una de origine frantuzeasca numai ultima pe care o am acum este renault. Sa vedem ce poate acest renault sa ofere.
De ce alta marca decat germane- ca purtator de masini germane simplu raspunsul - o sa va uimeasca -singura masina apreciata si acum ca si purtator VW Passat model fabricatie in jur de 2002. Restul masinilor germane NU SE MERITA .De ce? Intretinere scumpa la ce am purtat eu ,iar fiabilitatea a scazut aproape de penibil la masinile germane luand in calcul si experienta in service de intretinere a acestor masini.Le-am intretinut la reprezentante avand bani , si eliminand riscul cum fac multi altii sa repare pe oriunde si apoi sa se planga ca nu-i fiabila masina.Pai daca ai reparat masina la nea ghita ca lasa ca stie el ce face, in garaj la o bere exista riscuri sa nu mai mearga dar in relitate masina per ansamblu sa fie fiabila.
La fiecare achizitie de masina citeam tot felul de pareri si primeam in discutii cu altii tot felul de sfaturi de care am tinut sau nu cont ca de exemplu :
Nu va luati Jepp ca sunt proaste la cutie - am purtat de nou si nu a fost asa
Luati Audi ca sunt masini bune - am purtat si noi 0km si second si nu au fost asa bune
Luati mercedes ca de e mercedes - am purtat si nu a fost bine
Atentie conduc masini de 20 ani numai in stilul NORMAL BATRANESC -TINERESC avand si viteze de croaziera destul de mari 150-160km/ora dar NU BRUSCHEZ MASINA .Singura masina pe care am incercat sa o fortez a fost Audi TT fiind mai sportiva prin constructie. Masina la mine a fost sa ma plimbe si sa ma serveasca inscopul pentru care a fost construita,si nu sa faca curse de raliu sau timpi record pana la destinatie sau daca a fost Jeep sa ma cobor de pe Everest cu ea si jos sa ma laud cu ce masina am. Tot ca si cu o limuzina am mers cu el. MASINA DUPA PAREREA MEA NU O AI SA TE LAUZI CI SA TE SERVESCA IN SCOPUL IN CARE AI DECIS SA O AI. Nu am luat jeep sa ma duc la magazin sa fac cumparaturi ci chiar aveam nevoie datorita serviciului. Singura masina de moft a fost audi TT.
Experienta reala ca exemplu : aveam jeep-ul ma duc la reprezentanta sa schimb placutele de frana .Se uita mecanicul 90000km in bord si zice Sunt originale? Zic da.Pai cum ati reusit sa nu le schimbati pana acum? Pai acum s-au uzat zic .Mecanicul imi spune ca majoritatea le schimba la maxim 30000 km.I-am spu ca eu nu tin masina in sufragerie si merg si eu destul de tare pe autostrazi sub 150 nu scad dar o menajez la bruscari.Concluzie MSINA O AI DUPA CUM O PORTI. DACA FACI RALIU CU JEEP-UL SI URCI MUNTELE PE STANCI CU MERCEDESUL E SAU S CLASS CA E 4X4 ATUNCI NU AI SA AI MASINA SI AI SA POSTEZI PE FORUM CA NU E FIABILA. Insa e real ca fiabilitatea germana a scazut drastic.
ACUM DESPRE FLUENCE
Am zis nu mai vreau germana.Sun bune pana la un punct.La cele scumpe fiabilitatea e buna dar intretinerea te lasa falit. Voi ziceti ca francezele sunt scumpa .Hai sa va dau exemplu de ce inseamna scump.Aveam VW Phaeton si toti din oras tanjeau dupa masina .Vorbesc cu o cunostinta si zice: daca as avea eu asa masina ce fericit as fi.Eu respund :am schimbat un BEC LA FAR FAZA SCURTA stii ca m-a costat 15 milioane, repet 15 milioane(1500 ron) sa-l schimb? cu tot cu manopera. Raspunsul lui l-ati ghicit la 6 becuri ma apropii de o masina noua. Acum am Renault si ma uit la cei cu bmw si alte marci si zic puneti voi becuri de 15 milioane ca eu am bec de 4 milioane iar de restul ma duc sa ma plimb si sa intretin familia. Si nu trageti concluzia ca nu am bai de un mercedes nou dar NU mai vreau .Cred ca prioritatile pentru un om normal in ziua de azi SI CU BANII DE AZI sunt altele decat jantele pe 19 caii putere de peste 200 si geamurile fumurii.
DESPRE FLUENCE
Masina mult mai inferioara decat ce am purtat eu dar fara sa ma dezarmeze complet.
Cei care spun ca e 100% proasta cred ca nu au purtat multe masini si isi dau cu parerea.Finisajele la Fluence lasa de dorit fata de masinile purtate de mine pana acum dar am sa ma port mai cu grija cu ele.E adevarat ca la un audi arunci sacosa de la 3 metri pe scaun si nu se juleste nimic dar am sa renunt sa mai arunc cu ea in masina.Cred ca asta se poate.Dar e adevarat ca pretul nu se compara cu germanele de top.Romanul nostru vrea sa de 10000 euro sa ia si masina noua si sa arate ca un Rolls .Si daca nu e asa masina e 100% rea.
Motorul la Fluence vorbesc de 110 cp 1,5 diesel trage neasteptat de BINISOR, dar daca va uitati pe site-ul mercedes A Class si B class au acest motor de renault si suntem in 2014. Deci nu poate fi un motor foarte prost.Eu le simt imediat dupa atatea masini si parerea mea ca nu e de lepadat. Depinde ce vrei de la motor .Dca vrei liniute si sa vorbesca in franceza cu comanda vocala normal ca nu e bun de nimic ca de cele germane fac si masaj.
Sa va spun alta relitate un samsar care aduce numai bmw si mercedes din afara nu va dau numele, si-a luat masina noua din reprezentanta marca.........Citroen .Trageti voi concluzia.
Fluence senzatie de ieftin dar nu atat de dezamagitor .Nu as fi mers pe masina asta daca era chiar execrabila. Nu o stiu in timp dar tinand cont ca am mers cu prima mea dacie 1300 pana la Paris si inapoi si a mers nu cred ca poate fi mai rea decat dacia.
La condus Fluence este cam rigid si nu se da in tootalitate dupa sofer ca germanele trebuie mai mult sa te dai tu dupa ea dar e acceptabil. In stilul normal de condus e odihnitoare in stilul sport ca da disconfort datorita scaunului care nu are multe reglaje .Spusele mele se opresc aici deocamdata fiindca la 1000 km cu fluence nu am amre lucru de observat dar ce v-am spus e real si nu sunt partinitor cu vreo marca.Poate data viitoare am sa critic drastic Renault sau poate nu.


This post has been edited by dreses: 11 Jul 2014, 05:40


--------------------
renault fluence 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 11 Jul 2014, 09:23
Post #120


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




665.000km numai cu germane si un Jeep ... uau ...

In cat timp i-ai facut (banuiesc ca maxim 23 ani biggrin.gif)?

Mi-a placut exprimarea: "Fluence este cam rigid si nu se da in tootalitate dupa sofer ca germanele trebuie mai mult sa te dai tu dupa ea" smile.gif


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
7 Pages « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th April 2025 - 05:14
Dacia