Probleme Fluence 1.5 110 cp, Mers intrerupt
![]() ![]() ![]() |
Probleme Fluence 1.5 110 cp, Mers intrerupt
Drago$ |
![]() ![]()
Post
#91
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 25 November 13 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Fluence 1.5 dci 110 cp
2010
|
|||
ali3n_cop |
![]()
Post
#92
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Daca iti face ocazional, las-o asa. Nu iti va da nimeni de cap la ea, eventual..vor strica masina.
|
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
Drago$ |
![]()
Post
#93
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 25 November 13 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Fluence 1.5 dci 110 cp
2010
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#94
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Nu o da in paranoia. Nu cred ca ai de ce sa iti faci griji. Din cate stiu, aceste simptome pe care le acuzi, le au majoritatea posesorilor de Fluence identic cu al tau.
|
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
VyRuZ |
![]()
Post
#95
|
![]() Chauffeur du Renault Group: Members Posts: 1.099 Joined: 3 December 09 From: București ![]() |
Drago$, citește post-ul cu nr. 53 din acest thread. A explicat acolo un coleg de ce avea el problema asta și cum s-a rezolvat. Și eu sunt de părere că este o posibilă problemă de la filtrul de particule (dacă ai așa ceva, că până la urmă nu am înțeleles dacă ai sau ba).
A, era să uit: nici eu nu consider problema asta ca fiind ceva normal sau de ignorat. O mașină trebuie să meargă rotund, nu în sughițuri, chiar dacă sughiță doar o dată pe săptămână. De obicei sughițurile astea sunt semn că urmează ceva mai rău. Problema e că nu se știe când. Iar dacă acel „când” este când ești plecat cu mașina în concediu, ai o problemă. ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Coupe, 1.5 dCI, 63 KW,
09/2007
- B-***-**F If it ain't broke, don't fix it.
|
|
Drago$ |
![]()
Post
#96
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 25 November 13 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(VyRuZ @ 20 May 2014, 18:12) Drago$, citește post-ul cu nr. 53 din acest thread. A explicat acolo un coleg de ce avea el problema asta și cum s-a rezolvat. Și eu sunt de părere că este o posibilă problemă de la filtrul de particule (dacă ai așa ceva, că până la urmă nu am înțeleles dacă ai sau ba). A, era să uit: nici eu nu consider problema asta ca fiind ceva normal sau de ignorat. O mașină trebuie să meargă rotund, nu în sughițuri, chiar dacă sughiță doar o dată pe săptămână. De obicei sughițurile astea sunt semn că urmează ceva mai rău. Problema e că nu se știe când. Iar dacă acel „când” este când ești plecat cu mașina în concediu, ai o problemă. ![]() Am verificat si paraverificat filtrul de particule! Cica n-are nici o problema. Injectoarele sunt ok! Am schimbat si filtrul de motorina! Masina a fost de 3 ori pe testere si nu da nici o eroare! Nu se aprinde nici un bec pe bord! Asa e, daca apare o problema cat esti in concediu iti strica toata distractia mai ales daca esti prin Turcia, Grecia, etc!!!! D-asta mi-e cam frica sa plec cu ea in strainatate! Daca se intampla ceva prin tara e mai simplu, chem platforma si cu 300 ron o rezolv, mai nasol e pe afara! E prima masina care ma scoate din sarite! Pacat ca-mi place cum arata! ![]() |
--------------------
Renault
Fluence 1.5 dci 110 cp
2010
|
|
cuki46 |
![]()
Post
#97
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 3 February 13 ![]() |
QUOTE(Drago$ @ 21 May 2014, 12:52) Am verificat si paraverificat filtrul de particule! Cica n-are nici o problema. Injectoarele sunt ok! Am schimbat si filtrul de motorina! Masina a fost de 3 ori pe testere si nu da nici o eroare! Nu se aprinde nici un bec pe bord! Asa e, daca apare o problema cat esti in concediu iti strica toata distractia mai ales daca esti prin Turcia, Grecia, etc!!!! D-asta mi-e cam frica sa plec cu ea in strainatate! Daca se intampla ceva prin tara e mai simplu, chem platforma si cu 300 ron o rezolv, mai nasol e pe afara! E prima masina care ma scoate din sarite! Pacat ca-mi place cum arata! ![]() Esti prea paranoic. Masina nu are nimica, si nu vei ramane pe marginea drumului din cauza asta....poate din alte cauze, dar alea nu ai cum sa le influentezi. Asta-i ca si omu ce isi pune 2 roti de rezerva cand mere in Germania, ca daca face pana la doua roti consecutiv, duminica cand nimica nu este deschis. |
--------------------
2017 MB C220 /
2012 Fluence
2012
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#98
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
I-am zis si eu sa nu ajunga la paranoia. Daca masina nu i-a facut nici o problema reala pana acuma, inseamna ca nu e nimic grav.
|
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
Drago$ |
![]()
Post
#99
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 25 November 13 From: Bucuresti ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Fluence 1.5 dci 110 cp
2010
|
|
Drago$ |
![]()
Post
#100
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 25 November 13 From: Bucuresti ![]() |
Tind sa cred ca problema a fost de la motorina! De vreo luna alimentez doar de la Rompetrol si n-am mai avut nici o problema!!!
20 Jun 2014, 09:38: A nu se intelege ca inainte alimentam de la statii noname!!! This post has been edited by Drago$: 20 Jun 2014, 09:38 |
--------------------
Renault
Fluence 1.5 dci 110 cp
2010
|
|
cuki46 |
![]()
Post
#101
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 3 February 13 ![]() |
QUOTE(Drago$ @ 20 Jun 2014, 09:37) Tind sa cred ca problema a fost de la motorina! De vreo luna alimentez doar de la Rompetrol si n-am mai avut nici o problema!!! <span class='edit'>20 Jun 2014, 09:38:</span> A nu se intelege ca inainte alimentam de la statii noname!!! ai vazut...si tu de dadeai de ceasu mortii...ca nu-i buna masina...ca nu te pornesti in concediu cu ea...etc. N.B. Motorina de la Rompetrol este net superioara celorlalte. Motorul merge mai bine si consumul parca ii mai mic. |
--------------------
2017 MB C220 /
2012 Fluence
2012
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#102
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Poate era vreun injector care avea greata la un anumit tip de motorina. Oricum, nu era motiv sa-ti faci griji.
|
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
Piper101 |
![]()
Post
#103
|
Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 30 March 14 ![]() |
QUOTE(cuki46 @ 20 Jun 2014, 13:38) N.B. Motorina de la Rompetrol este net superioara celorlalte. Motorul merge mai bine si consumul parca ii mai mic. Asa credeam si eu. 2 luni am pus doar cea mai buna de la rompetrol dar dupa parca nu mai tragea motorul la fel de bine desi era silentios. Am bagat maxxmotion de la omv si si-a revenit la viata, demareaza bine dar este mai zgomotos. Cred ca cel mai bine e sa le alternezi. |
--------------------
Renault
Fluence
Privilege 1.5 dci 105cp
|
|
SorinCT |
![]()
Post
#104
|
![]() Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta ![]() |
Orice sofer spune ca de unde alimenteaza el e cel mai bine iar restu vand porcarii. Puneti voi de unde considerati ca e potrivit dar nu va aruncati in analize chimice a combustibililor din ce simtiti voi in talpa.
|
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI
- CT-XX-LEA Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
adytym |
![]()
Post
#105
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.172 Joined: 6 May 09 From: TIMISOARA ![]() |
pai problema este ca intr-o sapatamana au un fel de combustibil , in alta altfel de combustibil, nicodata nu- l vei gasi la fel garantat si asta se simte cel mai bine pe benzinar
|
--------------------
Ex Megane 3;
Volvo XC60; Toyota Yaris
- TIMISOARA
|
|
clr |
![]()
Post
#106
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Eu unul nu prea cred in miturile astea. Au mai fost discutii, iar concluzia a fost ca diferenta nu prea se vede decat la motoarele cu adevarat performante. Singurii combustibili pe care i-am vazut sa faca rau cu adevarat sunt cei de LukOil (am constatat asta la mai multe masini de la serviciu).
Exemplu personal: eu am motor diesel, euro 4, de generatie o idee mai veche (in sensul ca nu are filtru de particule si alte chestii de genul asta). Pun uzual numai Petrom 95, motorina standard. Merge de n-are nici pe dracu. De Rusalii, pe drumul de intoarcere am alimentat de la un Mol. Aveam un prieten care avea becul aprins, acolo am oprit, acolo am pus si eu. Mai mult, necunoscand tipurile si neavand in raza vizuala preturile, am pus din aia "fara Plus" in denumire asumand ca aia e mai ieftina. A fost exact invers, aia era motorina mai scumpa. Nu am vazut nici cea mai mica diferenta, nici in comportamentul motorului, nici la consum. Doar la bonul de la casa ![]() Asa ca eu raman la ideea mea: Petrom, OMV, Rompetrol, Agip, Mol etc nu cred ca e vreo diferenta notabila intre ele. |
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
cuki46 |
![]()
Post
#107
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 3 February 13 ![]() |
mah nush...cel putin in cluj motorina de la mol este ok...dar atata. Petrom si OMV au o saptamana buna, una proasta...cred ca depinde de rafinaria de unde aduc combustibilul...iar Rompetrol, sunt cel mai multumit pana acuma. Filtrul il schimb la fiecare revizie, chiar daca ii mai repede si ca si timp si ca si km fata de ce spune cartea tehnica...dar eu consider ca macare is pe safe side daca fac "investitia" asta la fiecare revizie.
|
--------------------
2017 MB C220 /
2012 Fluence
2012
|
|
argon |
![]()
Post
#108
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
De unde crezi ca cumpara Mol benzina/motorina? O aduce din Ungaria? Te inseli, fix de la PEtrom o cumpara, si o vinde sub brandul lor.
This post has been edited by argon: 21 Jun 2014, 11:31 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Piper101 |
![]()
Post
#109
|
Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 30 March 14 ![]() |
Un filtru de motorina e vreo 300 de lei la reno, nu stiu daca merita schimbat la fiecare revizie. Cand l-am schimbat ultima data era curat, si nu mai fusese schimbat de 40.000 cum scrie in carte. Diferenta mai mare se simte intradevar la motoarele mai performante, la mine diferenta o simt dupa zgomot dar si dupa demaraj. Pana acum cea mai ieftina de la OMV mi se pare cea mai nasoala.
|
--------------------
Renault
Fluence
Privilege 1.5 dci 105cp
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#110
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Acelasi combustibil il gasesti peste Prut la pret mult mai mic. Guvernul Romaniei are grija de cetatenii acestei tari
![]() This post has been edited by ali3n_cop: 21 Jun 2014, 11:42 |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#111
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
QUOTE(argon @ 21 Jun 2014, 11:30) De unde crezi ca cumpara Mol benzina/motorina? O aduce din Ungaria? Te inseli, fix de la PEtrom o cumpara, si o vinde sub brandul lor. Nu contează de unde o cumpără ei; contează de unde o cumperi tu. ![]() La sursă cred e foarte bună. Dacă se strică, se strică în benzinărie. Acolo se botează, acolo se amestecă cu aditivi măsurați ochiometric cu găleata, etc. This post has been edited by VladSoare: 21 Jun 2014, 13:19 |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
Drago$ |
![]()
Post
#112
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 25 November 13 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(cuki46 @ 20 Jun 2014, 12:38) ai vazut...si tu de dadeai de ceasu mortii...ca nu-i buna masina...ca nu te pornesti in concediu cu ea...etc. N.B. Motorina de la Rompetrol este net superioara celorlalte. Motorul merge mai bine si consumul parca ii mai mic. In cateva zile o sa termin plinul facut la Rompetrol si o sa bag plinul la Petrom! Asa cred ca voi vedea daca intr-adevar problema a fost de la motorina! |
--------------------
Renault
Fluence 1.5 dci 110 cp
2010
|
|
IDF |
![]()
Post
#113
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 316 Joined: 21 November 10 From: Timisoara ![]() |
De-a lungul timpului am avut probleme pe alte masini si cu injectoare, si cu pompe de injectie, am alimentat de la toate benzinariile pe care le-am avut in drum in Timisoara... Si de la galeata, si din sant, de unde am apucat.
Ce am observat de exemplu la ultima revizie la fluence, dupa ce am transat filtrul de motorina... Era jegos in ultimul hal, avea si parafina (~38.000 km)... Ce-i drept am alimentat de la ce benzinarie imi era in drum. Deci pot sa zic ca o problema mare ii mizeria din motorina. Am vazut cum arata motorina de la Petrom dupa ce am umplut un bidon de 5L azi, si cum arata peste o zi dupa ce a avut timp sa se decanteze. Ziua urmatoare era sedimentata mizerie pe fund. Acum ii dau cu motorina de la Agip si Rompetrol, astea imi sunt in drum de obicei. Am renuntat la Mol, Luk, Petrom, OMV. Nu mai scutura, tremura, chestiuni d-astea. Conteaza motorina.. Acum am totusi o intrebare. Am inteles ca injectoarele se calibreaza constant in functie de carburantu care vine, e adevarata treaba? Asta am observat si eu, sunt momente in care merge mai rotund, sunt momente in care tacane ca o mitraliera. Si cica e perfect ok. |
--------------------
BMW
320
E92 ex: Renault Fluence 1.5 dci 110 Expression plus
|
|
Piper101 |
![]()
Post
#114
|
Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 30 March 14 ![]() |
Depinde de mai multi factori cum simti tu ca merge motorul printre care si temperatura de afara, carburant, stil de condus etc. Daca mergi cu masina 10 km mai turat o opresti si pornesti din nou dupa 5-10 minute ai sa observi ca motorul merge mai "rotund" ca prima data.
|
--------------------
Renault
Fluence
Privilege 1.5 dci 105cp
|
|
SorinCT |
![]()
Post
#115
|
![]() Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI
- CT-XX-LEA Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
Drago$ |
![]()
Post
#116
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 25 November 13 From: Bucuresti ![]() |
Am alimentat ieri cu 10 litri de motorina de la Petrom si surpriza, azi au aparut intreruperile!!!!! E clar!!!!! Voi alimenta doar de la Rompetrol!
|
--------------------
Renault
Fluence 1.5 dci 110 cp
2010
|
|
Piper101 |
![]()
Post
#117
|
Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 30 March 14 ![]() |
Dar de la omv de ce nu alimentezi sa vezi daca se repeta povestea?
|
--------------------
Renault
Fluence
Privilege 1.5 dci 105cp
|
|
Drago$ |
![]()
Post
#118
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 25 November 13 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Piper101 @ 30 Jun 2014, 20:12) Inainte de episoadele pe care vi le-am povestit am alimentat de cele mai multe ori la Petrom si de la OMV! Foarte rar la Agip sau Mol! Singura motorina cu care motorul nu mai face figuri este cea de la Rompetrol! Asta se intampla la mine, probabil i se face greata de la alte benzinarii! ![]() |
--------------------
Renault
Fluence 1.5 dci 110 cp
2010
|
|
dreses |
![]()
Post
#119
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 11 July 14 ![]() |
da
11 Jul 2014, 04:12: da 11 Jul 2014, 05:40: va salut pr toti.Am 41 ani si sunt nou pe forumuri auto ,dar le studiez saptamani intregi atunci cand aleg o masina.M-am decis sa scriu pentru prima data cateva randuri realiste ca si posesor de autoturisme in ultimii 20 ani.Am inceput si eu cu o dacie 1300 cum cred ca majoritatea romanilor au procedat. Am purtat apoi VW Passat nou luat din reprezentanta vandut la 140000 km, Audi A6 second vandut dupa 110000 km parcursi de mine, Audi TT nou din reprezentanta vandut dupa 45000 km, Jeep grand cherokee model 2008 nou din reprezentanta vandut la 245000 km, Mercedes ML la 10000 km luata din germania showroom mercedes Stuttgart vandut dupa 75000 km parcursi de mine, VW Pheton second vandut dupa 50000 km parcursi de mine, iar acum am renault fluence nou cu 1000 km . Am dat aceste detalii pentru a fi credibil in ce spun ca si experienta realista in masini.La fiecare masina achizitionata noua sau second am studiat pareri , teste si forumuri ore si zile intregi pentru afi cat de ct sigur de achizitia facuta. Concluzia 25% din postari sunt realiste restul sunt pareri cu influente sau prejudecati. Observati ca din gama de masini purtate de mine nu e nici una de origine frantuzeasca numai ultima pe care o am acum este renault. Sa vedem ce poate acest renault sa ofere. De ce alta marca decat germane- ca purtator de masini germane simplu raspunsul - o sa va uimeasca -singura masina apreciata si acum ca si purtator VW Passat model fabricatie in jur de 2002. Restul masinilor germane NU SE MERITA .De ce? Intretinere scumpa la ce am purtat eu ,iar fiabilitatea a scazut aproape de penibil la masinile germane luand in calcul si experienta in service de intretinere a acestor masini.Le-am intretinut la reprezentante avand bani , si eliminand riscul cum fac multi altii sa repare pe oriunde si apoi sa se planga ca nu-i fiabila masina.Pai daca ai reparat masina la nea ghita ca lasa ca stie el ce face, in garaj la o bere exista riscuri sa nu mai mearga dar in relitate masina per ansamblu sa fie fiabila. La fiecare achizitie de masina citeam tot felul de pareri si primeam in discutii cu altii tot felul de sfaturi de care am tinut sau nu cont ca de exemplu : Nu va luati Jepp ca sunt proaste la cutie - am purtat de nou si nu a fost asa Luati Audi ca sunt masini bune - am purtat si noi 0km si second si nu au fost asa bune Luati mercedes ca de e mercedes - am purtat si nu a fost bine Atentie conduc masini de 20 ani numai in stilul NORMAL BATRANESC -TINERESC avand si viteze de croaziera destul de mari 150-160km/ora dar NU BRUSCHEZ MASINA .Singura masina pe care am incercat sa o fortez a fost Audi TT fiind mai sportiva prin constructie. Masina la mine a fost sa ma plimbe si sa ma serveasca inscopul pentru care a fost construita,si nu sa faca curse de raliu sau timpi record pana la destinatie sau daca a fost Jeep sa ma cobor de pe Everest cu ea si jos sa ma laud cu ce masina am. Tot ca si cu o limuzina am mers cu el. MASINA DUPA PAREREA MEA NU O AI SA TE LAUZI CI SA TE SERVESCA IN SCOPUL IN CARE AI DECIS SA O AI. Nu am luat jeep sa ma duc la magazin sa fac cumparaturi ci chiar aveam nevoie datorita serviciului. Singura masina de moft a fost audi TT. Experienta reala ca exemplu : aveam jeep-ul ma duc la reprezentanta sa schimb placutele de frana .Se uita mecanicul 90000km in bord si zice Sunt originale? Zic da.Pai cum ati reusit sa nu le schimbati pana acum? Pai acum s-au uzat zic .Mecanicul imi spune ca majoritatea le schimba la maxim 30000 km.I-am spu ca eu nu tin masina in sufragerie si merg si eu destul de tare pe autostrazi sub 150 nu scad dar o menajez la bruscari.Concluzie MSINA O AI DUPA CUM O PORTI. DACA FACI RALIU CU JEEP-UL SI URCI MUNTELE PE STANCI CU MERCEDESUL E SAU S CLASS CA E 4X4 ATUNCI NU AI SA AI MASINA SI AI SA POSTEZI PE FORUM CA NU E FIABILA. Insa e real ca fiabilitatea germana a scazut drastic. ACUM DESPRE FLUENCE Am zis nu mai vreau germana.Sun bune pana la un punct.La cele scumpe fiabilitatea e buna dar intretinerea te lasa falit. Voi ziceti ca francezele sunt scumpa .Hai sa va dau exemplu de ce inseamna scump.Aveam VW Phaeton si toti din oras tanjeau dupa masina .Vorbesc cu o cunostinta si zice: daca as avea eu asa masina ce fericit as fi.Eu respund :am schimbat un BEC LA FAR FAZA SCURTA stii ca m-a costat 15 milioane, repet 15 milioane(1500 ron) sa-l schimb? cu tot cu manopera. Raspunsul lui l-ati ghicit la 6 becuri ma apropii de o masina noua. Acum am Renault si ma uit la cei cu bmw si alte marci si zic puneti voi becuri de 15 milioane ca eu am bec de 4 milioane iar de restul ma duc sa ma plimb si sa intretin familia. Si nu trageti concluzia ca nu am bai de un mercedes nou dar NU mai vreau .Cred ca prioritatile pentru un om normal in ziua de azi SI CU BANII DE AZI sunt altele decat jantele pe 19 caii putere de peste 200 si geamurile fumurii. DESPRE FLUENCE Masina mult mai inferioara decat ce am purtat eu dar fara sa ma dezarmeze complet. Cei care spun ca e 100% proasta cred ca nu au purtat multe masini si isi dau cu parerea.Finisajele la Fluence lasa de dorit fata de masinile purtate de mine pana acum dar am sa ma port mai cu grija cu ele.E adevarat ca la un audi arunci sacosa de la 3 metri pe scaun si nu se juleste nimic dar am sa renunt sa mai arunc cu ea in masina.Cred ca asta se poate.Dar e adevarat ca pretul nu se compara cu germanele de top.Romanul nostru vrea sa de 10000 euro sa ia si masina noua si sa arate ca un Rolls .Si daca nu e asa masina e 100% rea. Motorul la Fluence vorbesc de 110 cp 1,5 diesel trage neasteptat de BINISOR, dar daca va uitati pe site-ul mercedes A Class si B class au acest motor de renault si suntem in 2014. Deci nu poate fi un motor foarte prost.Eu le simt imediat dupa atatea masini si parerea mea ca nu e de lepadat. Depinde ce vrei de la motor .Dca vrei liniute si sa vorbesca in franceza cu comanda vocala normal ca nu e bun de nimic ca de cele germane fac si masaj. Sa va spun alta relitate un samsar care aduce numai bmw si mercedes din afara nu va dau numele, si-a luat masina noua din reprezentanta marca.........Citroen .Trageti voi concluzia. Fluence senzatie de ieftin dar nu atat de dezamagitor .Nu as fi mers pe masina asta daca era chiar execrabila. Nu o stiu in timp dar tinand cont ca am mers cu prima mea dacie 1300 pana la Paris si inapoi si a mers nu cred ca poate fi mai rea decat dacia. La condus Fluence este cam rigid si nu se da in tootalitate dupa sofer ca germanele trebuie mai mult sa te dai tu dupa ea dar e acceptabil. In stilul normal de condus e odihnitoare in stilul sport ca da disconfort datorita scaunului care nu are multe reglaje .Spusele mele se opresc aici deocamdata fiindca la 1000 km cu fluence nu am amre lucru de observat dar ce v-am spus e real si nu sunt partinitor cu vreo marca.Poate data viitoare am sa critic drastic Renault sau poate nu. This post has been edited by dreses: 11 Jul 2014, 05:40 |
--------------------
renault
fluence
2014
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#120
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
665.000km numai cu germane si un Jeep ... uau ...
In cat timp i-ai facut (banuiesc ca maxim 23 ani ![]() Mi-a placut exprimarea: "Fluence este cam rigid si nu se da in tootalitate dupa sofer ca germanele trebuie mai mult sa te dai tu dupa ea" ![]() |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 05:14 |