Probleme Fluence 1.5 110 cp, Mers intrerupt
![]() ![]() ![]() |
Probleme Fluence 1.5 110 cp, Mers intrerupt
Drago$ |
![]()
Post
#31
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 25 November 13 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Fluence 1.5 dci 110 cp
2010
|
|||
cuki46 |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 3 February 13 ![]() |
QUOTE(Drago$ @ 19 Dec 2013, 23:03) Tot spiritual cuki!!! Am inteles ca pt tine o masina de 9300 E la mana a doua trebuie sa aiba hibe! Neaparat! Cred ca tie ti se pare ciudat ca o masina sa mearga bine! Faza cu masina de buget tine-o pt tine! Apreciez si o sa urmez sfaturile celor care sau obosit sa mi le dea! Dar sunt ultra satul de dastia ca tine care le stiu pe toate. Te respect pt darurile cu care te-a inzestrat natura dar permite-ne si noua, astora mai limitati, sa fim contemporani cu tine! Chiar nu inteleg de ce iti pierzi timpul cu mine?! Te rog fa-ti o favoare si ocupa-ti timpul cu ceva la nivelul tau. Aici e un forum unde se intalnesc diverse persoane pt a schimba opinii, suporta-ne! Multumesc pt timpul acordat problemei mele! cred ca am mai scris mai sus ca am avut un Clio care tot asa, din cand in cand zgatlia masina in treapta 3 pe la 1600-1800 de ture. Cateodata zgaltaia chiar tare, de zici ca sarea schimbatorul din loc (la clio schimbatorul se misca odata cu motoru nu sta fix). Am facut asa 98.000km si actualul proprietar merge in continuare cu masina fara probleme. Ceea ce incercam eu sa iti explic (in felu meu) este ca problema nu este grava, poate nici nu este o problema majora iar daca se manifesta 1 data pe saptamana nici nu are rost sa o iei in seama. Daca face 1-2-3-n ori pe zi, atunci da...este o problema undeva si este normal sa o rezolvi. Asta ca si cand te doare ceva, nu mergi ata la medic crezand ca poate ai ceva boala grava. Eu iti recomand cu cea mai mare caldura sa te bucuri de masina atata timp cat nu consuma in plus, cat timp nu papa ulei si scoate zgomote ciudate...nu cred ca are rost sa umpli buzunarele mecanicilor care pana la urma...isi dau cu presupusu, nu? Si ca sa-mi dau si cu parerea, eu as zice ca aprox 1 data pe saptamana motorul dci intra in regenerare pentru filtru de particule, moment in care ii da mai multa motorina si moment in care conform cartii masini exista posibilitatea ca motorul sa se comporte mai anormal decat in faza normala, fara ca soferul sa stie ca exact in momentul ala regenereaza filtrul. This post has been edited by cuki46: 19 Dec 2013, 23:40 |
--------------------
2017 MB C220 /
2012 Fluence
2012
|
|
Drago$ |
![]()
Post
#33
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 25 November 13 From: Bucuresti ![]() |
Am facut progrese, vezi ca se poate?! Nu m-am exprimat niciodata ca ar fi o problema grava, am intrebat doar daca stie cineva cazul ca sa nu fie inceputul unor probleme mai grave. D-aia e forum! Ca sa interactionam! Altfel ne intalneam doar la serviceuri! Oricum, ma bucur ca am gasit o cale sa ne intelegem.
![]() |
--------------------
Renault
Fluence 1.5 dci 110 cp
2010
|
|
alexme24 |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 780 Joined: 23 September 09 ![]() |
cuki sa fac si eu putin off-topic, dar m-ai ajutat cu commentul tau. DUpa lungi incercari de a face schimbatorul fix la clio, m-am lamurit ca e o chestiune generala la ele. Tu mi-ai confirmat inca odata.
![]() |
--------------------
Renault/Honda
Clio 2/ Accord
2004/2008 Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
|
|
maytow_airis |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 525 Joined: 20 August 09 From: Alta Tara ![]() |
La regenerare filtru de particule,nu trebuie sa se semnaleze in bord?
ceva de genul: Snapshot_2013_12_19_234042.png ( Size: 147.95k ) Number of downloads: 1346 Singura explicatie,dupa cunostintele mele,ar putea fi o "rea alimentare" in acele secunde cand ti.se intampla. Cert este ca in timp,te va sacai mai din ce in ce mai des. Daca excludem tot ce tine de elctronica masinii,trepidatiile pot provini de la o alimentare inadecvata. Mie mi-se intampla cu motorul rece,pe la 1800 rot. pana in 2000,imi dadea putin in nas. Aici pot fi mai multe cauze,dar am incercat varianta de curatare a injectoarelor cu Winns. La un plin am pus un recipient intreg,iar la urmatoarele 2 plinuri,cate jumatate. Am adaptat ocazional,un mers mai turat,cu a 3 a 100km/h,si am rezolvat problema. Referitor la consum,cum se vorbeste mai sus,fac 3 plinuri pe luna,si in BC am 5.0%,iar calculul plin/plin imi iese 5.4% deci...se apropie de adevar. Schimba filtrul de motorina,si cand il scoti,motorina ce se scurge,recolteaza-o intr-un recipient transparent (pahar de plastic),si observa daca in aceasta ai pilitura de fier,cu un magnet la baza paharului. Nu stiu ce sistem de injectie este pe Fluence,dar eu am verificat inainte sa cumpar masina,si daca era DELPHI,nu o cumparam,caci au o uzura foarte mare,si lasa in urma o foarte mare cantitate de pilitura de fier,care imbaxeste filtrul,si infunda injectoarele. Are injectie Continental (fosta Siemens),si e foarte bine imbunatatita. Ne tii la 220 (curent) . |
--------------------
renault
Laguna 2, Laguna 3
Expresion, 2009 1.5 dci 110cp (fara FAP)
|
|
cuki46 |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 3 February 13 ![]() |
QUOTE(maytow_airis @ 20 Dec 2013, 01:08) La regenerare filtru de particule,nu trebuie sa se semnaleze in bord? ceva de genul: Snapshot_2013_12_19_234042.png ( Size: 147.95k ) Number of downloads: 1346 Fluence-ul nu are acel bec. |
--------------------
2017 MB C220 /
2012 Fluence
2012
|
|
Drago$ |
![]()
Post
#37
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 25 November 13 From: Bucuresti ![]() |
Si la mine tot Siemens am inteles ca este injectia. Filtrul de motorina nu l-am schimbat pt ca mi s-a spus ca se schimba la 40000 km (din 2 in 2 revizii) Am vrut sa incerc cu un aditiv Liqui Moli dar am fost oprit de mecanici care mi-au spus ca la Renault e nasol cu aditivi! Cica iar face mai mult rau decat bine. Aste e, merg cu masina asa pana se va agrava problema si poate atunci va fi evidenta si cauza!
|
--------------------
Renault
Fluence 1.5 dci 110 cp
2010
|
|
maytow_airis |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 525 Joined: 20 August 09 From: Alta Tara ![]() |
QUOTE(cuki46 @ 20 Dec 2013, 08:36) Dar are filtru de particule??? QUOTE(Drago$ @ 20 Dec 2013, 13:06) Si la mine tot Siemens am inteles ca este injectia. Filtrul de motorina nu l-am schimbat pt ca mi s-a spus ca se schimba la 40000 km (din 2 in 2 revizii) Am vrut sa incerc cu un aditiv Liqui Moli dar am fost oprit de mecanici care mi-au spus ca la Renault e nasol cu aditivi! Cica iar face mai mult rau decat bine. Aste e, merg cu masina asa pana se va agrava problema si poate atunci va fi evidenta si cauza! La cum e motorina....nu as recomada mai mult de 20k km. Nu te lua dupa INTERVALURILE recomadate de service-uri,caci nu le prinde bine deloc aceste intervale imense la ulei+filtre....in fine.. Aditiv liqui moly pentru ce? Motorina? pai ce rau sa faca.... la RENAULT... ![]() Diferenta intre motorine este cantitatea de sulf, cu cat este mai putin cu atit creste in norma de poluare. Deci motorina euro 5 are mai putin sulf decit motorina euro 4. Sulful ajuta la ungerea pieselor care isi fac ungerea cu motorina,deasemenea,arde fara a lasa cenusa in urma sa. Motorina euro 5 este mai uscata si automat ungere precara. Sincer,nu vad ce rau ar putea face....folosita,desigur in cantitati recomdate de producator. |
--------------------
renault
Laguna 2, Laguna 3
Expresion, 2009 1.5 dci 110cp (fara FAP)
|
|
Drago$ |
![]()
Post
#39
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 25 November 13 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca ai dreptate cu filtrul de motorina, ii voi schimba! Aditivul Liqui Moli pt motorina era. Motivatia era ca toti aditivii bulesc injectoarele la Renault!!!!!! Acest aditiv a fost folosit de doi prieteni pe un vectra si un focus cu rezultate vizibile la recomandarea aceluiasi mecanic care mi-a spus ca la reno nu e de bine!!!!
|
--------------------
Renault
Fluence 1.5 dci 110 cp
2010
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#40
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(maytow_airis @ 21 Dec 2013, 02:33) Dar are filtru de particule??? La cum e motorina....nu as recomada mai mult de 20k km. Ce are motorina? Nu mai suntem ca acum 20 de ani. Atâta timp cat pui de la statii oneste, nu ai de ce sa-ti faci griji. Ce zici, gasesti si niste poze cu un filtru de motorina facut praf? Am desfacut zilele astea Loganul ala cu 370.000 km cu elf 10w40 schimbati la 20k sa strang tachetii. Ce să vezi, strălucea totul pe acolo ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#41
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Nu de gunoaie cred ca trebuie sa-si faca griji ci de calitatea execrabila a motorinei. In urma cu 10 ani era mult mai densa si uleioasa, asigura o oarecare ungere mult mai buna decat in prezent. Parerea mea ca multe probleme la masinile diesel sunt din cauza calitatii combustibilului.
|
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
Drago$ |
![]()
Post
#42
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 25 November 13 From: Bucuresti ![]() |
La multi ani!!! Eu revin la problema mea!
![]() |
--------------------
Renault
Fluence 1.5 dci 110 cp
2010
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#43
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Du-te la reprezentanta si vezi daca au vreun update de soft al injectiei. Daca il au, fa-l. Pune-i sa faca si o diagnoza a injectoarelor, poate ai vreunu' care are momente de "samba".
This post has been edited by ali3n_cop: 5 Jan 2014, 20:43 |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
Drago$ |
![]()
Post
#44
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 25 November 13 From: Bucuresti ![]() |
Asa am sa fac, sti cumva cat ma costa povestea cu softul? Multumesc!
|
--------------------
Renault
Fluence 1.5 dci 110 cp
2010
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#45
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Crede-ma ca nu stiu nimic despre pret dar din ceea ce am auzit, ar trebui sa fie gratis. Cand ti-a expirat garantia la masina?
This post has been edited by ali3n_cop: 6 Jan 2014, 13:31 |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
Drago$ |
![]()
Post
#46
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 25 November 13 From: Bucuresti ![]() |
in septembrie 2013
|
--------------------
Renault
Fluence 1.5 dci 110 cp
2010
|
|
Drago$ |
![]()
Post
#47
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 25 November 13 From: Bucuresti ![]() |
Azi am fost la service!!! Surpriza!!! Masina n-are nimic!!!
![]() |
--------------------
Renault
Fluence 1.5 dci 110 cp
2010
|
|
cuki46 |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 3 February 13 ![]() |
QUOTE(Drago$ @ 7 Jan 2014, 17:42) Azi am fost la service!!! Surpriza!!! Masina n-are nimic!!! ![]() Ai vazut...eu la primul reply, candva prin decembrie, ti-am spus sa schimbi filtrele...dar tu ai pus tot timpul raul inainte...si ai fost la trei mecanici. Poate data viitoare o sa ai mai multa incredere in masina...iar daca apare o problema, bine ar fi sa o iei gradual |
--------------------
2017 MB C220 /
2012 Fluence
2012
|
|
Drago$ |
![]()
Post
#49
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 25 November 13 From: Bucuresti ![]() |
Asa sunt eu, pun raul inainte. Problema e ca cei de la Renault nu au gasit defectul, schimbarea filtrului a fost doar o incercare de rezolvare!!! Chiar ei erau putin convinsi ca filtrul ar fi problema... A ramas sa "tin masina sub observatie" si daca face iar figuri sa facem un drum lung cu calculatorul conectat poate asa se vor dumiri.... Asta e, va tin la curent!!!!
|
--------------------
Renault
Fluence 1.5 dci 110 cp
2010
|
|
Drago$ |
![]()
Post
#50
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 25 November 13 From: Bucuresti ![]() |
Pana astazi masina n-a mai facut figuri, Doamne ajuta s-o fi rezolvat doar cu filtrul!
![]() |
--------------------
Renault
Fluence 1.5 dci 110 cp
2010
|
|
Razvy |
![]()
Post
#51
|
![]() Razvy Group: Members Posts: 97 Joined: 3 August 03 From: Bucuresti ![]() |
Am fost cu a mea la Serus, de 3 ori in decurs de o luna. Oamenii au sesizat trepidatia care a devenit permanenta dupa incalzirea motorului intre 1900 - 2400 ture. I-au facut regenerare la filtru de particule - nimic , i-am facut rezivia - nimic , i-au mai rescris ei niste soft-uri - nimic , au venit cu mine pe autostrada cu un laptop conectat la interfata masinii si au inregristrat problemele . Au trimis dosarul la Renault Romania care ieri mi-au trimis solutionare : schimbarea tuturor injectoarelor. Am primit masina de schimb de la Serus, fiind nu stiu ce piezo injectoare din Franta, va dura cel putin o saptamana pana vor fi inlocuite. Acum sunt foarte increzator ca sa va rezolva problema si cea legetata de afisajul incorect al consumului de carburant cat si cea legata de tremuratul masinii in mers.
|
--------------------
Renault
Fluence 1.5 Dci 110 CP cu motor !
2010 Privilege Si iar e vineri !
|
|
lungan |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 961 Joined: 28 May 05 From: Focsani ![]() |
Cati km ai parcurs cu Fluence-ul pana au aparut problemele la motor?
|
--------------------
M3 - Kia Sportage
- Fiesta ST-Line Hybrid
2021 Drive carefully!
|
|
Mimanu |
![]()
Post
#53
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 30 January 14 ![]() |
Salutare,
Aceeasi problema.. Sa va spun cum a inceput. Anul trecut (vara 2013) am remarcat o crestere a consumului afisat instantaneu cu aprox 2 l, de la 4.5 % LA 6.5% la o viteza constanta pe autostrada de 100km/h. Media finala a drumului a fost tot mare, respectiv cu aprox. 2l+ fata de ce stiam eu ca poate masina. Nu am acordat mare atentie la vremea respectiva. Mentionez ca masina este folosita in oras 95% din timp pe deplasari de aprox 10km dimineata (ora 8-9) si 10 km seara (ora 18 -19). Aceste aspecte sunt importante. Acum vreo 2 luni mi-a semnalat nevasta exact simptomele descrise de tine Drago$. Nefiind ceva constant nu am dat prea mare importanta. Ulterior, cand am mai mers si eu cu masina (doar ea merge cu ea), am patit si eu acelasi lucru. Singurul lucru comun era faptul ca masina facea asta cand avea motorul cald si la turatie constanta (aprox. 2000 rpm). Ieri mi-a facut iar asta, iar la 5 minute dupa mi s-a aprins cheia si mi-a dat mesaj de Check injection system. Am dat telefon la un service Renault (am un prieten care lucreaza acolo) si mi-a spus sa ma duc cu masina. Pana am ajuns acolo mi se stinsese eroarea. Au verificat si mi-a spus ca au gasit ceva mizerie in filtrul de motorina. A fost curatat si dat masina inapoi cu mentiunea ca daca mai face sau se mai aprinde sa revin. Aseara s-a aprins iar, dar fara sa mai intrerupa in mers. Dupa vreo 3-4km s-a stins iar. Azi dimineata s-a aprins iar, am sunat si m-am dus direct la el. Evident ca s-a stins eroarea cu vreo 200m inainte de a intra in curtea serviceului. De data asta l-au pus pe tester, iar rezultatele sunt urmatoarele: 1. Problema pleaca de la filtrul de particule care nu este regenerat. Au existat 57 de incercari esuate de regenerare, ultima reusita fiind pe la ~50330km, masina avand acum vreo 53500. 2. Cantitatea de funingine din filtrul de particule este destul de mare undeva pe la 26.8g funingine. 3. Dilutia (sper sa fi retinut corect termenul) uleiului este de 11%. Inteleg ca pentru regenerarea filtrului masina introduce motorina un ulei si .... aici m-am pierdut ![]() Concluzii. Mersul in oras, fara drumuri pe afara dauneaza grav curatarii filtrului de particule, care se face doar la o anumita temperatura a motorului (se potriveste cu faptul ca mie imi facea cand era motorul cald) si la o turatie constanta a acestuia (si asta se potriveste). Dupa capul meu, probabil ca acele intreruperi sunt din cauza unei incercari esuate a masinii de a face acea curatare.. Solutia recomandata. Sa fac un drum in afara (de preferat pe autostrada) la o viteza constanta de 100 - 120 km/h pentru jumatate de ora.. Dupa asta sa revin la tester, sa vad rezultatele. Recomand si citirea acestui topic. http://www.reno.ro/Consum-carburant-anorma...ci-t268638.html Sunt simptomele cu care am inceput si eu si se leaga. Pentru orice intrebari.. S-auzim de bine |
--------------------
Renault
Fluence 1.5 DCI 110
2010 Dinamique
- B219MNE
|
|
adytym |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.172 Joined: 6 May 09 From: TIMISOARA ![]() |
Solutia - schimba-ti treapta de viteza la o turatie mai mare 2500-3000 rot
|
--------------------
Ex Megane 3;
Volvo XC60; Toyota Yaris
- TIMISOARA
|
|
espacern |
![]()
Post
#55
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Alta solutie(nu pentru ecologisti):anuleaza FAP-ul fizic si electronic!
@+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
cuki46 |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 3 February 13 ![]() |
|
--------------------
2017 MB C220 /
2012 Fluence
2012
|
|
espacern |
![]()
Post
#57
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
FAP-ul nu are nici o treaba cu ITP...ala e catalizatorul.
Am trimis pe PM cateva info. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Mimanu |
![]()
Post
#58
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 30 January 14 ![]() |
|
--------------------
Renault
Fluence 1.5 DCI 110
2010 Dinamique
- B219MNE
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
In minus.
|
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
espacern |
![]()
Post
#60
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE Anularea filtrului de particule FAP / DPF (Diesel Particulate Filter) este binevenita, daca luam in calcul pretul ridicat pentru inlocuirea lui (aproximativ 1500-2000 euro), costul carburantului consumat sau timpul pierdut cu regenerarile fortate ce se pot efectua doar cu testerul fabricantului. Prin anularea software direct in ECU si eliminare fizica, nu vor mai exista niciodata probleme cu filtrul de particule, nu va mai trebui regenerat si nu vor mai exista becuri aprinse in bord. Aceasta este o solutie mult mai fiabila decat emulatoarele de filtru, care pot provoca probleme de-a lungul timpului. Cum va functiona masina dupa indepartarea filtrului? Dupa indepartarea filtrului va creste viteza de tranzitare a gazelor de esapament. Acest lucru are un impact pozitiv asupra consumului si va exista o crestere de performanta. Mai multe informatii...cauta pe net. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 00:05 |