Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Mos Teaca, Totul despre Rx4

betamax
post 4 Mar 2013, 20:03
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.343
Joined: 11 September 08
From: din lumea asta, prost făcută..




Vreau sa grupez aici toate informatiile despre Rx4. Pe masura ce voi avea timp. Scopul este de a usura cautarea, eu am ajuns si pe la pagina 12 cautand un anumit post (de care imi aminteam vag) despre un service care schimba doar pivotul, nu tot bratul (cum se face la reprezentanta).
Codurile pieselor difera, am observat, in functie de anul de fabricatie, deci cei care vor posta aici asa ceva (inclusiv eu) vor trebui sa specifice si anul de fabricatie. See ya.


--------------------
renault Scenic Rx4 2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW
"... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dacus_Malus
post 4 Mar 2013, 22:06
Post #2


OM


Group: Members
Posts: 757
Joined: 24 July 07
From: Brasov / Rasnov




e buna ideea...
dar nu ma pot abtine sa observ ca ai o"pasarica" cu numirea masinilor....
de unde ti-a venit ideea sa intitulezi masinoiul tau = "Mos Teaca"....?

despre problema ta cu pivotul, eu tin minte ca era vorba de o persoana fizica, nu de un service.
cred ca asta e topicul:
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=66821&hl=


pe de alta parte, sunt aproape sigur ca acum se gasesc bascule cu pivoti demontabili, si costa injur de 600 lei o bascula.
si apoi, in viitor, se pot schimba doar pivotii.

pivotul:
http://www.autokarma.ro/piese-auto-produse...7/10113/10311/0

din pacate nu mai gasesc si bascula completa....

This post has been edited by "BandiT": 4 Mar 2013, 22:32


--------------------
Toyota Prius 2 2006
Toyota Prius 1 - 2002
Autorulota Citroen C25 SanRemo - 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
betamax
post 4 Mar 2013, 22:27
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.343
Joined: 11 September 08
From: din lumea asta, prost făcută..




Nu ma asteptam sa apara cineva asa repede, a trebuit sa plec inainte de a spune tot ce aveam in gusa (gusha, n-am avut vreme sa experimentez diacriticele). Numele de "mos Teaca" a venit, firesc, dupa "mos1" si "mos2". Am mai spus asta, pe un topic care risca sa devina prea lung.
Revenind la probleme tehnice, pivotul meu era de "16", Rx-urile mai noi avandu-l de "18". Plus o bieleta de directie = 100 euro. Reamintesc celor care au mai citit si ce am zis pe la "am pus-o cu mosul" ca tinta mea era (si este) sa am un Rx4 full functional
la 3500 euro. Adica tre' sa mai bag 1100. Am unde, nu prea am de unde. Dar sper sa rezolv repede.


--------------------
renault Scenic Rx4 2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW
"... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dacus_Malus
post 4 Mar 2013, 22:33
Post #4


OM


Group: Members
Posts: 757
Joined: 24 July 07
From: Brasov / Rasnov




citeste deasupra, ca am editat postul.........


--------------------
Toyota Prius 2 2006
Toyota Prius 1 - 2002
Autorulota Citroen C25 SanRemo - 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
betamax
post 4 Mar 2013, 23:10
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.343
Joined: 11 September 08
From: din lumea asta, prost făcută..




La primul link postat de tine, e vorba de postul #22, al lui catnico. Tot la service-ul ala l-am schimbat si eu.


--------------------
renault Scenic Rx4 2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW
"... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dacus_Malus
post 5 Mar 2013, 09:23
Post #6


OM


Group: Members
Posts: 757
Joined: 24 July 07
From: Brasov / Rasnov




Eu ma refeream la postul lui dragos21k...
Deci tu ai schimbat doar pivotul de la bascula?
la adinex service?
au dat bascula jos?
pivotul l-au comandat ei?
cat te-a costat operatiunea cu totul?


--------------------
Toyota Prius 2 2006
Toyota Prius 1 - 2002
Autorulota Citroen C25 SanRemo - 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
betamax
post 5 Mar 2013, 09:41
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.343
Joined: 11 September 08
From: din lumea asta, prost făcută..




Ei au comandat, adus si montat. Pretul l-am spus mai sus, pivotul+bieleta de directie+manopera = 430 lei, fara TVA.


--------------------
renault Scenic Rx4 2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW
"... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 5 Mar 2013, 18:05
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Au si reglat unghiurile de directie ?

De ce te intreb...

Sunt anumiti "mecanici" care spun ca nu trebuie reglata directia(unghiurile pe stand) pentru ca au tinut cont de cate rotatii(pe filet) au fost la demontarea bieletei.La mine nu tine chestia asta.La mine este clar...S-a umblat la directie...Se refac unghiurile...

This post has been edited by jas2: 5 Mar 2013, 18:11


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
betamax
post 5 Mar 2013, 18:47
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.343
Joined: 11 September 08
From: din lumea asta, prost făcută..




Ai dreptate, in asemenea situatii trebuie refacut (reglat) si unghiul de covergenta. Eu nu l-am facut pentru ca oricum gumele sunt pe duca si deviatia (daca exista) e minima, nu se simte. Musai o sa-l fac atunci cand voi pune gumele de vara.
Ca tot veni vorba, intr-un post alaturat, de filtrul de combustibil, stie cineva daca filtrul de Scenic 1 (77 00 845 961) se potriveste si la Rx4 ? Am adunat, de-a lungul timpului, piese originale pentru mos1 (discuri de frana ventilate, toate filtrele, bujii) si acum nu mai am ce sa fac cu ele. O sa le gasiti la bursa.

This post has been edited by betamax: 5 Mar 2013, 19:25


--------------------
renault Scenic Rx4 2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW
"... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dacus_Malus
post 6 Mar 2013, 07:17
Post #10


OM


Group: Members
Posts: 757
Joined: 24 July 07
From: Brasov / Rasnov




filtrul de combustibil s-ar potrivi sigur daca a fost cumparat ptr. motor de 2000 cmc...
dar cred ca tu l-ai cumparat ptr. motor de 1600cmc, deci s-ar putea sa nu se potriveasca.


--------------------
Toyota Prius 2 2006
Toyota Prius 1 - 2002
Autorulota Citroen C25 SanRemo - 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 6 Mar 2013, 16:40
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Conform producatorilor este la fel un filtru pentru motor 1,6 cu un filtru pentru motor 2,0 RX4.

http://www.onauto.ro/catalog/fisa/14760#ra...l&piesa=1215642

http://www.onauto.ro/catalog/fisa/5655#ram...l&piesa=1215642

This post has been edited by jas2: 6 Mar 2013, 16:51


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
betamax
post 6 Mar 2013, 18:55
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.343
Joined: 11 September 08
From: din lumea asta, prost făcută..




Aha. Capisci. Deci pastrez filtrul asta.


--------------------
renault Scenic Rx4 2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW
"... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daniel13
post 17 Mar 2013, 00:53
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 7 January 13




Am reusit in sfarsit dupa multe incercari in zadar de a gasii bascule cu totul la un pret acceptabil,sa schimb bucsele si pivotii.
pivotii sunt ca cei de megan 2 cu con de 16 mm(pret 121 lei)
este posibil sa se potriveasca si de logan(pret 30 lei)
cod pivot 8200255760 original
cod A.B.S 220419
cod bucsa 8200033379 original
cod articol 4005502(pret 20 lei)
pt mai multe detalii ma puteti suna la nt de tel:0786937498

Attached thumbnail(s)
P1040561.JPG ( Size: 2.25mb ) Number of downloads: 735
P1040560.JPG ( Size: 2.05mb ) Number of downloads: 738
P1040558.JPG ( Size: 1.92mb ) Number of downloads: 727


--------------------
renault scenic rx4 - b 186 dae 2001 2.0L 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
betamax
post 12 Apr 2013, 12:59
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.343
Joined: 11 September 08
From: din lumea asta, prost făcută..




Acum, ca tot a venit caldura, am inceput si eu sa studiez masina. Si am intalnit primele probleme, deci, inainte de a forta, intreb :
1 - Cum se da jos capacul de la roata de rezerva ? Am desurubat piulita ai mare de plastic din interior, dar e casi cum n-as fi facut-o, capacul nu se misca nicicum.
2 - Unde se insurubeaza chestia aia (nu stiu cum se numeste) pentru a fi tractat ? In bara din spate am gasit capacelul dar in fata nu vad nimic asemanator.


--------------------
renault Scenic Rx4 2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW
"... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 12 Apr 2013, 13:48
Post #15


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Pentru ca nu e asemanator smile.gif cauta prin grilajul de jos.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
betamax
post 12 Apr 2013, 17:58
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.343
Joined: 11 September 08
From: din lumea asta, prost făcută..




Am vazut de la inceput o gaura unde s-ar fi putut insuruba smecheria aia dar nu mere, e mai mare gaura desi pare a avea filet. Trebe cumva alta jucarica, cu filet mai mare decat cea pentru spate ? Mi se pare o idiotenie. Pe de alta parte, structura care contine gaura aia e cam firava ca sa traga o tona jumate.


--------------------
renault Scenic Rx4 2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW
"... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 12 Apr 2013, 18:11
Post #17


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Manual n-ai?


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 12 Apr 2013, 19:09
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Tot incerc sa postez si...nimic.Poate acum am noroc.

Te gandesti ca vei face pana sau ca vei fi tractat ? tongue.gif
------------------------------------------------------------

Un om se ducea venind.
N-avea cap și n-avea gură,
Și mergea singur vorbind
"Continuarea in semnatura"(la tine smile.gif )

This post has been edited by jas2: 13 Apr 2013, 06:43


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
betamax
post 12 Apr 2013, 20:18
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.343
Joined: 11 September 08
From: din lumea asta, prost făcută..




QUOTE(R19/16v @ 12 Apr 2013, 18:11)
Manual n-ai?
*



Ba da, dar e in nemteste si cum eu nu schlafen deutche sprache uitasem de el... .
Acu' m-am uitat, locul unde e punctul de insurubare e cel pe care l-am banuit. Dar tot nu pricep de ce e gaura mai mare ca in spate. In polistirenul unde sunt accesoriile astea e o singura cavitate, deci ar trebui ca scula aia sa mearga si in fata si in spate. Oricum, valabila legea lui Murphy : dupa ce orice alta incercare a dat gres, citeste instructiunile de folosire.

QUOTE(jas2 @ 12 Apr 2013, 19:09)
Te gandesti ca vei face pana sau ca vei fi tractat ? tongue.gif
------------------------------------------------------------


Ma gandesc la tot si la toate.

QUOTE
Un om se ducea venind.
N-avea cap și n-avea gură,
Și mergea singur vorbind

Continuarea e la tine... biggrin.gif
*



Eu stiu o varianta putin diferita. Ai uitat de carea lunga/scurta...


--------------------
renault Scenic Rx4 2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW
"... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 12 Apr 2013, 20:56
Post #20


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Pozele-s la fel in toate manualele wink.gif


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
betamax
post 12 Apr 2013, 22:39
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.343
Joined: 11 September 08
From: din lumea asta, prost făcută..




Hai ca m-ai linistit. Doar ca interiorul usii mele din spate n-are haken (cum apare in poza). Am inteles insa ca daca mutter 1 abschrauben und und entfernen, capacul ar trebui sa iasa. La mine nu vrea. Si ca sa dau jos rezerva imi trebuie un Radkappenschlussel cu care sa ausrasten (er gehort zum Bordwerkzeug) pe care nu-l am. Ferstein ? In rest, alles gute.


--------------------
renault Scenic Rx4 2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW
"... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dacus_Malus
post 16 Apr 2013, 07:34
Post #22


OM


Group: Members
Posts: 757
Joined: 24 July 07
From: Brasov / Rasnov




betamaxule:
capacul de la roata de rezerva se da jos asa cum ai intuit.
adica dupa ce desfiletezi piulita din interior, ar trebui sa iasa.
daca nu iese, incearca sa apesi din interior pe surubul pe care era infilatata acea piulita, in timp ca alta persoana trage usor de capac din exterior.
toate aste trebuie facute su simt, ca prinderea acelui surub pe capac este destul de firava, de aceea vezi multe RX4 fara acel capac.
capacul are lipit pe el si un cheder, care e posibil sa se fi lipit de hayon , deci poti incerca si acolo cu ceva gen racleta, ca sa vezi daca chederul este lipit sau nu de hayon.
(chederul trebuie sa ramana pe capac).

despre cuiul ala de remorcare, el ar trebui sa intre intr-un locas cu filet aflat in zona incercuita cu rosu.
el trebuie sa se potriveasca si in fata si in spate....
dar si eu am avut aceeasi problema, si nu am reusit sa-l infiletez, drept urmare am sudat o alte piulita in locul celei originale si astfel am reusit sa infiletez un astfel de carlig de remorcare.

This post has been edited by "BandiT": 16 Apr 2013, 07:34

Attached thumbnail(s)
rx4.JPG ( Size: 35.82k ) Number of downloads: 576


--------------------
Toyota Prius 2 2006
Toyota Prius 1 - 2002
Autorulota Citroen C25 SanRemo - 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
betamax
post 16 Apr 2013, 09:29
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.343
Joined: 11 September 08
From: din lumea asta, prost făcută..




In sfarsit, bine ca ai aparut. Capacul se misca, nu e lipit de cheder, dar nu vrea nici de-al dracu' sa iasa surubu' ala central. Azi pun ciocanul pe el (pe surub, nu pe capac.
Da, tot acolo (in fata) am incercat si eu sa insurubez chestia aia de remorcare dar se pare ca la mine e futat filetu' (se simte la mana cum ca ar fi fost ceva filet, dar e gaura prea mare). Deci tot la sudura voi ajunge si eu.
Danke.


--------------------
renault Scenic Rx4 2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW
"... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dacus_Malus
post 16 Apr 2013, 13:37
Post #24


OM


Group: Members
Posts: 757
Joined: 24 July 07
From: Brasov / Rasnov




mie mi s-a explicat de catre mesterul sudor, ca acolo era un filet conic care s-ar fi smuls in urma unei tractari mai "serioase"....
eu fix la fel am patit: in trusa masinii aveam un astfel de carlig , care nu se potrivea in filetul din fata....
am gasit in schimb 2 piulite identice care se potriveau pe filetul carligului, si am sudat piulitele intre ele => o "piulit dubla ca latime"...
acea piulita am sudato apoi de lonjeron, cam in locul unde era piulita originala...si gata.
apoi am infiletat carligul de remorcare in locasul lui, si l-am strans puternic cu un levier, ca sa nu mai poata fi desfiletat...
si-l port definitiv acolo (pe spate am carlig de remorcare ptr. remorca).
deseara , cand ajung acasa , pun si niste poze ....

This post has been edited by "BandiT": 16 Apr 2013, 13:39


--------------------
Toyota Prius 2 2006
Toyota Prius 1 - 2002
Autorulota Citroen C25 SanRemo - 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
betamax
post 16 Apr 2013, 16:45
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.343
Joined: 11 September 08
From: din lumea asta, prost făcută..




Situatia mea e absolut identica, inclusiv carligul pentru remorca. Numai ca io ma gandeam sa sudez direct inelul ala pentru remorcare, sa nu ma mai chinuiesc (amintirile ma chinuieste) cu piulite lungi (am asa ceva in magazie) sudate. Treaba e ca nu stiu cum sa dau jos bara si de unde sa fac rost de braduleti, braduti, draguti, ca sa stea cum trebe cand o pun la loc.

Astazi Mos Teaca (acum am observat) a implinit frumoasa varsta de 200. A primit cadou 4 opinci Continental Cross Contact LX. In afara de asta, a mai primit (in trecutul apropiat) bucsaraie si bielete antiruliu. Mai trebuie rezolvata tractiunea spate, rulmentii sunt deja in Timisoara (voi incerca metoda sugerata pe site-ul britanic).

This post has been edited by betamax: 16 Apr 2013, 18:41


--------------------
renault Scenic Rx4 2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW
"... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dimi229
post 17 Apr 2013, 22:21
Post #26


Membru


Group: Members
Posts: 134
Joined: 11 September 06
From: Iasi




:-D puteti incerca carligul si in partea stánga - e si acolo gaura mascata de plastic taiat in + ca sa zic asa- sigur e mai bun filetul.


--------------------
Renault scenic Rx4 2.0 16V 102KW, F4R 744
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
betamax
post 19 Apr 2013, 16:52
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.343
Joined: 11 September 08
From: din lumea asta, prost făcută..




Cred ca am facut o boacana. Am incercat sa demontez cardanul prin metoda englezeasca (aia cu incalzitu') si n-am reusit decat sa ard cauciucul din jurul rulmentului. de forta de tractiune nu se pune problema, am legat cardanul cu o chinga de un container-magazie si cu o alta de un stivuitor electric. Degeaba, n-a vrut sa iasa nicicum.


--------------------
renault Scenic Rx4 2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW
"... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dacus_Malus
post 23 Apr 2013, 15:36
Post #28


OM


Group: Members
Posts: 757
Joined: 24 July 07
From: Brasov / Rasnov




macar ai incercat....
totusi cardanul ala trebuie sa se desfaca...
macar se vede o imbinare?


--------------------
Toyota Prius 2 2006
Toyota Prius 1 - 2002
Autorulota Citroen C25 SanRemo - 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
betamax
post 23 Apr 2013, 20:49
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.343
Joined: 11 September 08
From: din lumea asta, prost făcută..




Imbinarea este chiar langa rulment, se vede in site-ul britanic. Eu n-am vazut cu ochiu' meu dar in alta parte n-are unde sa fie. Parerea mea e ca trebuiesc niste prese care sa desparta/ apropie 2 bucati de teava. Am facut un soi de proiect, ramane sa gasesc pe cineva care sa poata indoi dupa desen (cu oarecare precizie) niste bucati de platbanda de 5. Restul pot face.


--------------------
renault Scenic Rx4 2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW
"... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dacus_Malus
post 24 Apr 2013, 18:46
Post #30


OM


Group: Members
Posts: 757
Joined: 24 July 07
From: Brasov / Rasnov




succes!


--------------------
Toyota Prius 2 2006
Toyota Prius 1 - 2002
Autorulota Citroen C25 SanRemo - 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 18:37
Dacia