Mos Teaca, Totul despre Rx4
![]() ![]() ![]() |
Mos Teaca, Totul despre Rx4
betamax |
![]()
Post
#91
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.343 Joined: 11 September 08 From: din lumea asta, prost făcută.. ![]() |
|
||
--------------------
renault
Scenic Rx4
2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW "... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !" |
|||
betamax |
![]()
Post
#92
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.343 Joined: 11 September 08 From: din lumea asta, prost făcută.. ![]() |
OK, m-am lamurit. Probabil tre' sa caut si sa citesc vreo mie de pagini pe la diverse modele (ca gama reno e mare) unde (iar probabil) s-a discutat problema. Celebra functie search mai ca nu ma trimite sa caut si la gara, ca poate apare (denumirea) cu urmatorul tren. In rest, numai bine.
Pana la urma, constat ca trebuie sa existe viata si dupa forum. |
--------------------
renault
Scenic Rx4
2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW "... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !" |
|
andreigosman |
![]()
Post
#93
|
Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 8 October 06 ![]() |
Sa nu fie fulia defazoare.
Am avut si eu acelasi simptom, acum cativa ani si binenteles, celebra fulie defazoare a fost de vina. S-a rezolvat prin schimbarea ei la Cobalcescu si cureaua odata cu ea |
--------------------
VW
Golf VII 1.2 TSI
ex Renault Scenic RX4 2.0 16V
|
|
betamax |
![]()
Post
#94
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.343 Joined: 11 September 08 From: din lumea asta, prost făcută.. ![]() |
Mi s-a descarcat bateria. Masina n-a mai fost pornita vreo 10 zile, si pana atunci doar drumuri scurte. Plus ca mai consuma ceva si alarma. Deci era de asteptat. Asa ca am niste intrebari:
1. Stie cineva care este consumul "in gol" la Rx4 ? 2. Priza de bricheta este legata direct la baterie ? Bine, prin contact/releu si siguranta dar mai e si ceva electronica ? Intreb asta pentru ca am vazut la un amic un cablu cu mufe de bricheta (tata) la ambele capete si zicea ca e pentru luat curent de la alta masina. Nu pentru pornire (nici sectiunea cablului si nici circuitele interne ale masinii nu permit curenti asa de mari), ci doar pentru incarcare. Ideea mi s-a parut interesanta si mi-as face si io unul (al lui era comercial, nu manufacturat), ca sa nu mai dau jos bateria ca s-o incarc. Conectez redresorul direct la bricheta. |
--------------------
renault
Scenic Rx4
2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW "... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !" |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 15:42 |