Suspensie Laguna III, arcuri, amortizoare
![]() ![]() ![]() |
Suspensie Laguna III, arcuri, amortizoare
Catalinmodena |
![]()
Post
#121
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.547 Joined: 7 April 08 From: Aproape de Craiova ![]() |
|
||
--------------------
Renault
megane sedan
manager 1.4 16v 2007
|
|||
stefix |
![]() ![]()
Post
#122
|
![]() Posesor de Renault Group: Members Posts: 50 Joined: 12 December 10 ![]() |
De acord cu ce spui, Catalin. Am dat un pret mai mic, am luat in calcul sa schimb mai multe piese. Si la o masina cu un pret mai mare schimbi mai devreme sau mai tarziu. Vreau sa pun piese noi pe partea de directie si suspensie, iar partea de motor, turbo, cutie sa repar - un semering, o reconditionare turbina. Bugetul este de 6000 de lei. Ce va fi peste, consider pierdere.
Cativa mecanici mi-au spus ca Renault face masini complicate-manopera scumpa, dar am pus in balanta pretul mai scazut de achizitie si optiunile pe termen lung. Da, puteam sa mai merg 50k cu amortizoarele, arcurile si bucsile spate - dar vreau sa pastrez masina cel putin cinci ani. Ca si costuri, ce schimb pe spate, plus fata (deocamdata bucsi bara stabilizatoare, flanse si rulmenti, brate, burduf planetara, ulei cutie de viteze) cu manopera care include si geometrie, schimb lichid frana costa 3000 lei. E mult, e putin... poate ar trebui sa luam toti masini germane cu motoare infailibile de 1.9 tdi |
--------------------
renault
Clio 3
2007 Dynamique 1.6 Laguna 3 2.0 Dci FAP 150
|
|
andru1973 |
![]()
Post
#123
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.271 Joined: 8 December 14 From: nu conteaza ![]() |
sa vedeti manopera la masini germane ,aici renault-dacia e mai mic la manopera,sa vindut foarte bine marca Dacia-Renault pentru ca e foarte ieftina la intretinere,marcile germane te rupe aici.si la urma urmei vrei sa ai masina si sa nu schimbi nimic la ea?intreb si eu (ma refer la cele luate la mana a doua(nu noi)degeaba stii istorialul ei ,daca nu stii cum a condus respectivul.parerea mea.si la urma urmei amortizoare,bucse,etc sunt consumabile si trebuie schimbate
|
--------------------
renault
LAGUNA 1 RT 2.0 LAGUNA 3 2.0 DCI 130CP fara DPF
iulie 2008 expresion
|
|
stefix |
![]()
Post
#124
|
![]() Posesor de Renault Group: Members Posts: 50 Joined: 12 December 10 ![]() |
Primele impresii dupa schimbarea arcurilor, amortizoarelor si bucsilor de punte spate, precum si a bratelor, flanselor, rulmentilor de sarcina, bucsilor de bara stabilizatoare. Masina are aceeasi inaltime, nu s-a modificat linia de drum, masina este mai responsiva in ceea ce priveste directia, mai rigida, dar in acelasi timp mai confortabila la denivelari, nu mai are zgomote la puntea fata. Este mai stabila, se simte suprafata de rulare intr-un mod mult mai placut.
Ca si observatie, este posibil ca arcurile de pe spate sa fie supuse unor forte mai mari din cauza arhitecturii suportilor, a caror planeitate nu este paralela, astfel ca arcul sta un pic curbat si nu drept. Am reusit sa recuperez un arc spate, flansele din fata si amortizoarele spate. Cu privire la acestea din urma, nu pot sa apreciez gradul de uzura, dar am decis sa le schimb. Mentionez ca la demontarea puntii spate, operatiune destul de dificila, a trebuit sa scihmb si lichidul de frana. Verificarea ulterioara a franelor si reglarea geometriei rotilor a fost obligatorie. Culoarea de pe arcuri si amortizoare este/era galbena. Attached thumbnail(s) 20171020_180838.jpg ( Size: 1.76mb ) Number of downloads: 1182 |
--------------------
renault
Clio 3
2007 Dynamique 1.6 Laguna 3 2.0 Dci FAP 150
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#125
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Daca geometria a iesit ok dupa toate schimburile atunci masina e ok si nu a avut accidemt nasol. Impresiile sunt normale ... si e foarte bine ca ai schimbat si lichidul de frana. Odaca cu asta trebuia sa faci aerisire si la ambreiaj si se mai schimba ai aici putin impresia.
Te-as ruga sa bagi si niste preturi la piese si de unde le-ai luat ... ca sunt ok si ar fi fost si alegerea mea. Nu e mult pentru ca tot ce ai schimbat se comporta ca o masina noua si daca vrei sa o tii acei 5 ani e ok, dar sincer imi pare rau, pentru din astfel de situatii si probleme se tot duce vestea ca Reno e marca scumpa si slaba. Despre masinile germane ... eu nu sunt de acord cu toate ridicarile in slavi ... dar sper ca peste cativa ani sa pot spune mai multe despre "haudi", pt ca in acest moment nu mi-as da leguma pe un Passat de aceeasi valoare, iar parerile despre piese si manopera la VW se bazeaza numai pe piesele sh de la dezmembrari, nu pe cele noi OEM. Dupa toate schimburile astea eu zic sa o mai lasi putin si sa o "cunosti", mai pui un ban deoparte, lasi sa treaca iarna si sa iesiti amandoi intregi din ea si apoi vezi cu resoftarea si ce ar mai trebui. Nu schimba multe deodata numai de dragul de a fi schimbate sau sa zici ca ai scapat pt ca nu e chiar asa. Bine ar fi sa observi modificarile dupa fiecare reparatie, altfel masina aia va fi un sac fara fund si nu din cauza uzurii ei, ci a "pasaricilor" tale. |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
stefix |
![]()
Post
#126
|
![]() Posesor de Renault Group: Members Posts: 50 Joined: 12 December 10 ![]() |
Piesele au fost comandate prin distribuitor, Meteor, daca nu ma insel, de catre service. Adaosul a fost mai mic ca de obicei. O sa astept sa vad cum merge. Nu ma grabesc sa bag bani in ea, o sa fac ce consider necesar pentru a nu calatori cu grija/stres. Dupa parerea mea, toate masinile sunt scumpe la intretinere. Fiecare trebuie sa aleaga si in functie de nevoi si posibilitati financiare.
Attached thumbnail(s) 1508561233595_138642847.jpg ( Size: 1.73mb ) Number of downloads: 1211 |
--------------------
renault
Clio 3
2007 Dynamique 1.6 Laguna 3 2.0 Dci FAP 150
|
|
radunre |
![]()
Post
#127
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
Vinerea trecuta am schimbat si eu urmatoarele:
- amortizoare fata KYB - 322 lei/buc. - rulment sarcina + flansa Lemfoerder - 280 lei/buc. - suport motor (antibasculare inferior) Febi - 280 lei - bucsa (bieleta) bara stabilizatoare (stanga) Lemfoerder - 180 lei In urma cu ~6 luni am schimbat - bratele st/dr TRW - 230 lei/buc. - suport motor superior Samsung (OEM) - 330 lei. Dupa aceasta schimbare au disparut toate zgomotele pe puntea fata, demarajul este mai lin si precis, nu a fost nevoie de geometrie. tampon_inferior_motor.jpg ( Size: 992.84k ) Number of downloads: 1087 bucsa_amortizor___rulment.jpg ( Size: 793.8k ) Number of downloads: 1003 amortizor_fata.jpg ( Size: 543.25k ) Number of downloads: 979 brat_suspensie_roata_01.jpg ( Size: 1.33mb ) Number of downloads: 92 suport_motor_superior_01.jpg ( Size: 1.7mb ) Number of downloads: 117 LE. marius80_eugen perfect de acord referitor la iluzia pretului scazut al intretinerii masinilor germane. Practic, orice masina este "scumpa" la intretinere daca alegi piese de calitate premium sau originale. Tare ma indoiesc de o diferenta grosolana la media lunara/anuala pentru intretinerea cu piese de aceeasi marca, varsta si clasa egala a masinilor. This post has been edited by radunre: 23 Oct 2017, 10:37 |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
syka2210 |
![]()
Post
#128
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 25 August 16 From: Roman, Bacau, Brasov ![]() |
@radunre inainte sa schimbi tamponul antibasculare, iti vibra puternic la pornire?
|
--------------------
Renault
Laguna 3
2011, hatchback , 1.5 dci, climat rece
- Nr de neamt
|
|
cristian_nechita |
![]()
Post
#129
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 417 Joined: 22 April 11 ![]() |
|
--------------------
Laguna
3
2012 |
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#130
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Mie imi vibra foarte usor la pornire, dar tamponul antibalans era rupt. Acum pleaca lin de tot.
|
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
cristian_nechita |
![]()
Post
#131
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 417 Joined: 22 April 11 ![]() |
1.5 e mai animalic la pornire.
|
--------------------
Laguna
3
2012 |
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#132
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
![]() Cel de 2.0 e mult mai "relaxat" si la pornire si la relanti. Multi pasageri m-au intrebat daca e benzina sau diesel inainte de a pleca de cateva ori mai la cuplu. Cu toate astea, toate sunt sensibiloase la calitatea uleiului si temperatura de la pornirile reci . Revenind la Suspensii : merita un kit reglabil 650 euro ? Adica manual reglabil, amortizoare si arcuri fata si spate. Ma gandesc pe vara sa o las -5-6 cm si iarna sa o las sus la maxim. |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#133
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(cristian_nechita @ 27 Oct 2017, 21:01) 1.5 e mai animalic la pornire. ![]() Ma faci sa imi doresc un test drive cu o L3 1.5dci. QUOTE(marius80_eugen @ 27 Oct 2017, 21:12) Cu toate astea, toate sunt sensibiloase la calitatea uleiului si temperatura de la pornirile reci. Cu Yacco e superb la rece, chiar si dupa 1 an si 21.500Km. La + 35 grade C nu sunt inca impacat cu el. De fapt cu nici unul pana acum.QUOTE(marius80_eugen @ 27 Oct 2017, 21:12) Revenind la Suspensii : merita un kit reglabil 650 euro ? Adica manual reglabil, amortizoare si arcuri fata si spate. Ma gandesc pe vara sa o las -5-6 cm si iarna sa o las sus la maxim. Daca o vinzi cu jumatate din bani cand vinzi masina eu zic ca merita. Daca tine atat. |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
mars |
![]()
Post
#134
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
marocico |
![]()
Post
#135
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 12 August 15 ![]() |
Oricum ar fi... recomand reprezentanta.
|
--------------------
renault laguna 3
berlina
2013 berlina
|
|
mars |
![]()
Post
#136
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
Mai ales ca, pentru masinile de cinci ani sau mai mult, se ofera 20% reducere la piese si manopera
![]() |
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#137
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(mars @ 21 Jan 2018, 12:23) Pentru Laguna Coupe GT sunt slabe sanse sa gasesti arcuri aftermarket. Parca face unele Lesjöfors, dar costa aproape cat alea originale. Crezi ca nu sunt aceleasi cu laguna berlina? Intreb nu afirm ... L.E. am gasit pt coupe arcuri einbach la 240 ron/buc ... La o simpla cautare ... De ce ai da 700 ron? This post has been edited by cj98czh: 21 Jan 2018, 16:58 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
BigDaddyAdy |
![]()
Post
#138
|
Membru autentic Group: Members Posts: 345 Joined: 1 August 11 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Crezi ca nu sunt aceleasi cu laguna berlina? Clar sunt diferite. Au coduri si culori diferite. La break sunt insa identice cu cele de la berlina. Cel putin pe fata... QUOTE L.E. am gasit pt coupe arcuri einbach la 240 ron/buc ... La o simpla cautare ... De ce ai da 700 ron? Vezi ca, din ce stiu eu, Eibach iti coboara garda la sol. Nu zic ca e ceva gresit cu asta, doar ca nu sunt ca cele de origine. Eu am vazut la un renault 19 ce inseamna suspensie aftermarket luata dupa seria de sasiu si inlocuita in reprezentanta cu garantie (arcuri Kyb si amortizoare monroe). Era o barca! era mult mai moale decat cea pe care o inlocuia. La fiecare curba sau frana mai puternica aveai impresia ca se rostogoleste masina. Acum nu vreau sa zic ca nu exista produse aftermarket foarte bune, dar eu personal cred ca ce vinde producatorul de masini va avea aproximativ aceiasi parametri ca piesa inlocuita. Oricat de exagerat mi se pare pretul pentru arcuri la reprezentanta (si da, mi se pare enorm 720 lei un arc) tot o sa le schimb pe amandoua. Si, atentie, pentru coupe nu prea se gasesc piese aftermarket si nici nu prea se potrivesc de pe berlina. Asta e, asa a gandit-o francezu'. This post has been edited by mars: 24 Jan 2018, 11:32 |
--------------------
Renault
Laguna III Coupe
GT 205TCe 2009
- B 666 BIG
|
|
Trutiarex |
![]()
Post
#139
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 1 November 17 ![]() |
Acel cod de lesjofors merge strict pe varianta pe benzina. E o diferenta in plus pe axa fata de 60kg la varianta diesel de 150hp si 111kg la cea de 180hp.
Eu tare as vrea un set Eibach (nu m-as risca la Kilen si nici macar la Lesjofors) si ma gandesc ca a gasit Marius vreo varianta care nu coboara suspensia. |
--------------------
Renault
Laguna Coupe GT
2010
|
|
mars |
![]()
Post
#140
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
QUOTE(mars @ 22 Jan 2018, 00:09) Vad ca pentru Coupe GT 205 ar fi ceva la epiesa. Ar trebui sa corespunda celor cu marcaj verde-portocaliu. Cod 4072979. QUOTE(Trutiarex @ 22 Jan 2018, 10:18) Si eu ce am zis? Arcurile se cauta dupa VIN si codurile de culori de pe ele. Nici reprezentanta nu le comanda pana nu se uita la alea de pe masina. |
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
BigDaddyAdy |
![]()
Post
#141
|
Membru autentic Group: Members Posts: 345 Joined: 1 August 11 From: Bucuresti ![]() |
Pentru cei interesati de arcuri, iata datele extrase din Dialogys pentru arcurile fata:
Laguna 3 BT/KT (berlina/break) motorizari M9R (2.0 dci) + F4R (2.0T) + M4R(2.0) + K4M(1.6) + V9X(3.0dci) + K9K(1.5 dci) + V4Y(3.5 dci) 2RD mid-green mid-blue mid-brown orange white yellow mid-red,mid-red mid-grey,mid-grey violet 4RD (4control) mid-green,yellow Laguna 3 DT (coupe) motorizari M9R (2.0 dci) + K9K(1.5 dci) + V9X(3.0dci) + F4R (2.0T) + V4Y(3.5 dci) 2RD/4RD mid-green,mid-brown mid-green,orange mid-green,white mid-green, yellow mid-green,mid-red,mid-red Culorile se identifica, dupa cum a spus si Mars, pe arcurile existente pe masina. Nu se poate face comanda doar dupa VIN. This post has been edited by BigDaddyAdy: 22 Jan 2018, 21:39 |
--------------------
Renault
Laguna III Coupe
GT 205TCe 2009
- B 666 BIG
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#142
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(BigDaddyAdy @ 22 Jan 2018, 21:35) Laguna 3 BT/KT (berlina/break) motorizari M9R (2.0 dci) 4RD (4control) mid-green,yellow Cred ca pot confirma ... dar nu stiu ce e cu albastrul din mijloc. ![]() Pentru arcurile spate imi poti da niste coduri de culoare? Eu am aruncat arcurile vechi dupa ce le-am schimbat si nici nu m-am gandit sa le curat de mizerie sa verific codurile de culoare pe ele. Poate am noroc si pentru 4Control e un singur tip. Asta doar ca sa stiu pe viitor. Attached thumbnail(s) 20180104_122843.jpg ( Size: 193.17k ) Number of downloads: 289 |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
BigDaddyAdy |
![]()
Post
#143
|
Membru autentic Group: Members Posts: 345 Joined: 1 August 11 From: Bucuresti ![]() |
Pe spate se complica situatia un pic:
Laguna 3 BT/KT (berlina/break) motorizari K9K(1.5 dci) + M9R (2.0 dci) + V9X(3.0dci) + K4M(1.6) + M4R(2.0) + F4R (2.0T)+ V4Y(3.5 dci) 2RD + nivel echipare EA2, EA3, EA4, EA5 + editie limitata SAN513 mid-blue white yellow mid-green mid-red white,mid-brown white,mid-grey 2RD + nivel echipare EA2, EA3, EA4, EA5 + editie limitata EVO white,violet -suplimentar fata de SAN513 - doar la BT white,orange -suplimentar fata de SAN513 - doar la KT 4RD + nivel echipare EA2, EA3, EA4, EA5 + editie limitata SAN513 white,mid-brown white,mid-grey 4RD + nivel echipare EA2, EA3, EA4, EA5 + editie limitata EVO white,violet -suplimentar fata de SAN513 - doar la BT white,orange -suplimentar fata de SAN513 - doar la KT Laguna 3 DT (coupe) motorizari M9R (2.0 dci) + K9K(1.5 dci) + V9X(3.0dci) + F4R (2.0T) + V4Y(3.5 dci) 2RD/4RD white,mid-brown white,mid-grey white,violet |
--------------------
Renault
Laguna III Coupe
GT 205TCe 2009
- B 666 BIG
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#144
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(BigDaddyAdy @ 23 Jan 2018, 21:25) Pe spate se complica situatia un pic: Laguna 3 BT/KT (berlina/break) motorizari K9K(1.5 dci) + M9R (2.0 dci) + V9X(3.0dci) + K4M(1.6) + M4R(2.0) + F4R (2.0T)+ V4Y(3.5 dci) 4RD + nivel echipare EA2, EA3, EA4, EA5 + editie limitata SAN513 white,mid-brown white,mid-grey 4RD + nivel echipare EA2, EA3, EA4, EA5 + editie limitata EVO white,orange -suplimentar fata de SAN513 - doar la KT Mda ... am 3 variante. Prost am fost ca nu m-am uitat pe arcuri cand le-am dat jos si le-am aruncat. ![]() |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
mars |
![]()
Post
#145
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
QUOTE(madhorsefuzzy @ 23 Jan 2018, 12:52) Am avut aceeasi dilema cand am schimbat arcurile fata: pe langa verde-rosu-rosu, aveau un semn albastru. Mi-au zis la reprezentanta ca se face pe linia de asamblare si ca ar fi arcurile de prima echipare. original_coupe.jpg ( Size: 117.08k ) Number of downloads: 265 Vedeti mai jos codurile arcurilor pentru Laguna III pentru toate versiunile de caroserie, sper sa nu imi fi scapat vreunul. Le gasiti aici: sectiunea 31 pentru cele de pe fata, sectiunea 33 pentru cele de pe spate. Trebuie sa selectati tipul masinii inainte si puteti folosi un translator pentru link-uri, daca nu stiti limba rusa ![]() arcuri_hatchback_fs.jpg ( Size: 144.92k ) Number of downloads: 370 arcuri_estate_fs.jpg ( Size: 134.52k ) Number of downloads: 357 arcuri_coupe_fs.jpg ( Size: 53.59k ) Number of downloads: 262 Am lasat doar codurile pentru masini cu volan pe partea corecta. Pentru cele care au volanul pe partea gresita, arcurile de pe fata au in plus o bulina albastra. |
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
formotion |
![]()
Post
#146
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 23 October 11 From: bucuresti-militari ![]() |
Salut
Am de la cineva o lista de coduri care stiu ca se potrivesc pentru cod motor m9r 814. Arcuri fata,spate,flanse amortizor,chit protectie praf si amortizoare.Sunt calitate pret cele mai indicate spune individul. ARTICOL COD AM COD ORIGINE ARCURI FATA 46968F x2 540100006R ARCURI SPATE 46970F x2 550200003R AMORTIZOARE FATA 339704K 543025668R/543020001R AMORTIZOARE SPATE 344813K 562100007R CHIT PROTECTIE PRAF 910080K 540500001R FLANSE AMORTIZOR 32714F x2buc + VKD 35048 x2buc 543A03826R This post has been edited by formotion: 4 Feb 2018, 08:38 |
--------------------
Renault
Laguna
2011 2.0dci 131cp fap
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#147
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Am schimbat la 198.000Km amortizoarele originale pe fata 543020030R cu unele identice (cumparate de la moto-dyamic din Polonia) si am pus kit-ul de flanse si rulmenti de la SKF VKDA 35606 T luat de la autokarma.
Inainte: imi juca fata urat pe curbe pe centura dorind sa recuperez in fata unui Passat 2.0 TDI 240cp cu 4motion iar pe franare pe suprafata cu denivelari facea urat de tot la viteze mari (+ 100Km/h). Dupa: l-am facut pe unul cu un seria 5 sa "valseze" in fata mea pe curbele de pe A1 centura Pitestiului pe la 170-190. Nu e vina mea ca a vrut sa stea el in fata. ![]() Mecanicul m-a intrebat de ce schimb amortizoarele ca "sunt bune". ![]() Cele pe fata aveau eficienta 70% pe stand, iar cele pe spate au 50%. Ma gandesc sa le schimb dinou si pe cele de pe spate. Au 75.000Km de cand le-am schimbat. Sau le duc pe cele vechi originale la reconditionat sau cumpar unele noi. Acum pe spate am Kayaba cod pentru Grandtour). |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
formotion |
![]()
Post
#148
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 23 October 11 From: bucuresti-militari ![]() |
Si eu am pe a mea la 330k amortizoarele originale de fabrica care la testare au iesit bine.
|
--------------------
Renault
Laguna
2011 2.0dci 131cp fap
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#149
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
La 120.000Km ale mele pe fata aveau eficienta de 88-89%. La 200.000Km aveau eficienta 70% si conform cartii erau in parametrii. Conform mecanicului de la Meridian daca puneam amortizoare noi imi iesea cam aceeasi eficienta: 70-75%. Asta e teoria lor.
Practica imi spune ca intre amortizoarele vechi si cele noi e o diferenta ca de la cer la pamant. Cartea spune ca amortizoarele se schimba sub 40% eficienta. Daca stateam pana ajungeau acolo ... mergeam cu o troaca fara sa ma bucur de masina. |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
mars |
![]()
Post
#150
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
La 150.000 km (august 2016) a mea avea 75% pe fata si 70% pe spate. O sa le verific din nou, dar nu pot spune ca fac zgomote. Nici n-am termen de comparatie, ce-i drept.
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 15:49 |