Suspensie Laguna III, arcuri, amortizoare
![]() ![]() ![]() |
Suspensie Laguna III, arcuri, amortizoare
myx |
![]()
Post
#91
|
||
Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 11 December 05 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna III
2008
|
|||
andru1973 |
![]()
Post
#92
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.271 Joined: 8 December 14 From: nu conteaza ![]() |
nu stiu ce ati vazut voi ca 95 w e cauciuc XL,pe bune nu stiti sa cititi o anvelopa?imi cer scuze daca gresesc dar eu stiu ca se citeste asa : 215 Lățime /55 înălțime /17 diametru /95 indicele de încărcare simbol /si acea litera h,w,t e viteză iar acel XL ca e Ranforsate cu un indice de încărcare mai mare.
da, am si eu la acele mici denvelari din asfalt cloncane ,dar nu e din amortizare e din acele bilelete de la bara stabilizatoare acele suna la mine ,am sa le schimb ,dar de moment nu ma deranjeaza,iar amortizoarele care le am sunt pe gaz ,nu stiu daca mai sunt pe ulei,si cei care schimba amortizoarele sa fie atenti ce pun ,nu stiu masina voastra ,dar a mea are 2012 kg,deci amortizoare comfort daca le pui mai dure tip sport,nu se intimpla nimic ,dar te rupe la zgomot(parerea mea)fiecare face ce vrea si apropo acea culoare normal e pe arc nu mai stiu exact codul culorilor dar stiu ca e indicele de incarcatura exemplu daca ai un punct sau doua nu mai stiu exact poti avea o incarcatura pina la 225 kg pe roata,depinde de fabricant si parerea mea respectati acea presiune in roti pe care o aveti pusa pe usa de la sofer(numai cind ploua foarte abundent si este multa apa pe carosabil urc presiunea ex:3.5 fata si 3 spate) This post has been edited by mars: 22 Mar 2017, 20:31 |
--------------------
renault
LAGUNA 1 RT 2.0 LAGUNA 3 2.0 DCI 130CP fara DPF
iulie 2008 expresion
|
|
cristian_nechita |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 417 Joined: 22 April 11 ![]() |
1.O sa fi neplacut surprins cand ai sa descoperi ca sursa batailor pe denivelari foarte scurte si dese este de fapt caseta de directie. E "boala lor".
2.Nu cred ca ai 2012kg. E laguna sau touareg? |
--------------------
Laguna
3
2012 |
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#94
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(andru1973 @ 22 Mar 2017, 11:44) nu stiu ce ati vazut voi ca 95 w e cauciuc XL,pe bune nu stiti sa cititi o anvelopa?imi cer scuze daca gresesc dar eu stiu ca se citeste asa : 215 Lățime /55 înălțime /17 diametru /95 indicele de încărcare simbol /si acea litera h,w,t e viteză SV M N P Q R S T U H VR V ZR W Y km/h 130 140 150 160 170 180 190 200 210 >210 240 >240 270 300 <span class='edit'>22 Mar 2017, 10:51:</span> da, am si eu la acele mici denvelari din asfalt cloncane ,dar nu e din amortizare e din acele bilelete de la bara stabilizatoare acele suna la mine ,am sa le schimb ,dar de moment nu ma deranjeaza,iar amortizoarele care le am sunt pe gaz ,nu stiu daca mai sunt pe ulei,si cei care schimba amortizoarele sa fie atenti ce pun ,nu stiu masina voastra ,dar a mea are 2012 kg,deci amortizoare comfort daca le pui mai dure tip sport,nu se intimpla nimic ,dar te rupe la zgomot(parerea mea)fiecare face ce vrea <span class='edit'>22 Mar 2017, 10:57:</span> si apropo acea culoare normal e pe arc nu mai stiu exact codul culorilor dar stiu ca e indicele de incarcatura exemplu daca ai un punct sau doua nu mai stiu exact poti avea o incarcatura pina la 225 kg pe roata,depinde de fabricant <span class='edit'>22 Mar 2017, 11:02:</span> si parerea mea respectati acea presiune in roti pe care o aveti pusa pe usa de la sofer(numai cind ploua foarte abundent si este multa apa pe carosabil urc presiunea ex:3.5 fata si 3 spate) Am dat quote ca sa ramana referinta. 1. 2012Kg? Exact cum a zis si colegu mai sus. 2. 225Kg pe roata? Adica 4 roti pot sustine maxim 900Kg? 3. Presiune de 3.5 fata si 3 spate doar cand ploua abundent? Te rog eu te mai uiti o data peste cifre? Poate sunt gresite. ![]() |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
andru1973 |
![]()
Post
#95
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.271 Joined: 8 December 14 From: nu conteaza ![]() |
da, scuze am gresit ,m-am uita la masa maxima autorizata, da are 1500kg nu vazusem tara imi cer scuze din nou nu am citit bine (m-am uitat din fuga)
numai stiu exact culorile ,si ala era un exemplu si poate sa fie aproape de 900kg ce ti se pare anormal?cum se face greutatea la cele 4 roti +greutatea pilotului,cum crezi ca echilibram masina impartim greutatatea pe fiecare roata (la cele cu suspensii reglabile)pun o poza sa vezi nu stiu daca se vede bine ,pe fiecare roata are cintarul posibil sa fie si de la caseta de directie ,controlat si e de la bielete de la bara stabilizatoare,de moment cauza e asta.si presiunea am invatat-o de la seful meu unde lucrez,(preparam masini de circuite de viteza ) dar cum am spus fiecare face cum il duce capul,doar e masina lui ,oricum mai avem de invatat pina murim si tot nu le stim pe toate This post has been edited by mars: 22 Mar 2017, 20:32 Attached thumbnail(s) IMG_20150610_133928.jpg ( Size: 566.68k ) Number of downloads: 1004 |
--------------------
renault
LAGUNA 1 RT 2.0 LAGUNA 3 2.0 DCI 130CP fara DPF
iulie 2008 expresion
|
|
mars |
![]()
Post
#96
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
QUOTE(andru1973 @ 22 Mar 2017, 11:44) nu stiu ce ati vazut voi ca 95 w e cauciuc XL,pe bune nu stiti sa cititi o anvelopa?imi cer scuze daca gresesc dar eu stiu ca se citeste asa : 215 Lățime /55 înălțime /17 diametru /95 indicele de încărcare simbol /si acea litera h,w,t e viteză iar acel XL ca e Ranforsate cu un indice de încărcare mai mare. Anvelopele 215/55 R17 pot avea indice de sarcina 94 (non-XL) sau 98 (XL). In schimb, anvelopele 215/50 R17 si cele 225/45 R18 pot avea indice de sarcina 91 (non-XL) sau 95 (adica XL). QUOTE(andru1973 @ 22 Mar 2017, 11:44) Eu cred ca are vreo 1.550 kg, poate confunzi cu masa maxima autorizata. QUOTE(andru1973 @ 22 Mar 2017, 11:44) si parerea mea respectati acea presiune in roti pe care o aveti pusa pe usa de la sofer(numai cind ploua foarte abundent si este multa apa pe carosabil urc presiunea ex:3.5 fata si 3 spate) Aia cu ploaia nu o pricep. "Taie" mai bine apa sau ce ![]() |
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#97
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(andru1973 @ 22 Mar 2017, 17:02) si presiunea am invatat-o de la seful meu unde lucrez,(preparam masini de circuite de viteza ) Poate pe masinile alea nu puneti anvelope de strada ci speciale de circuit care se preteaza la alte valori decat cauciucurile pentru masinile de strada? |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
andru1973 |
![]()
Post
#98
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.271 Joined: 8 December 14 From: nu conteaza ![]() |
Exemplu de dimensiune: 225/55 R 17 97 W
225: corespunde latimii anvelopei in mm. in exemplul nostru anvelopa are 225 mm latime 55: indica seria anvelopei, adica relatia dintre inaltimea flancului si latimea sectiunii pneului. in exemplul nostru, inaltimea flancului echivaleaza cu 55% din latimea anvelopei. Cu cat raportul este mai mic, cu atat flancul este mai putin inalt. Observatie: cu cat flancul este mai putin inalt, cu atat mai buna este aderenta la curbe; in acest caz, condusul este de asemenea mai putin confortabil. R: este vorba despre constructia interna a anvelopei. R indica o constructie „radiala”. Majoritatea anvelopelor in circulatie astazi sunt de constructie radiala. Aceasta inseamna ca acele cabluri textile din carcasa traverseaza anvelopa de la un inel (numit si „garnitura”) la altul. 17: este vorba despre diametrul intern al anvelopei, altfel spus inaltimea jantei. Acest diametru este exprimat in inci. in exemplul nostru diametrul este deci de 17 inchi. 97: este vorba de indicele de sarcina. Acest indice indica sarcina maxima pe care o poate suporta anvelopa atunci cand este umflata la presiunea maxima de siguranta. in exemplul nostru aceasta nu inseamna ca anvelopa poate suporta 97 kg ci ca indicele este 97; trebuie consultata o tablel de corespondenta care stabileste pentru fiecare indice sarcina in kg. Pentru un indice de 97, sarcina maxima suportata este de 730 kg/anvelopa. W: corespunde indicelui de viteza si indica viteza maxima la care anvelopa este certificata pentru a putea suporta o sarcina in deplina siguranta. Indicii de viteza merg de la A (cea mai scazuta) la Y (cea mai ridicata) cu o singura exceptie: H este situat intre U si V. La fel ca pentru indicele de sarcina, fiecare litera corespunde unui echivalent in km/h: Q: 160 km/h R: 170 km/h S: 180 km/h T : 190 km/h H: 210 km/h V: 240 km/h ZR : > 240 km/h W : 270 km/h Y: 300 km/h Atentie: indicele de viteza este o indicatie legata de capacitatile anvelopei; in niciun caz nu veti putea circula dincolo de limita legala de viteza. Tabel de corespondenta: Indicele de sarcina vs Sarcina in kg/anvelopa Indice de sarcina Sarcina in kg per anvelopa 65 290 66 300 67 307 68 315 69 325 70 335 71 345 72 355 73 365 74 375 75 387 76 400 77 412 78 425 79 437 80 450 81 462 82 475 83 487 84 500 85 515 86 530 87 545 88 560 89 580 90 600 61 615 92 630 93 650 94 670 95 690 96 710 97 730 98 750 99 775 100 800 101 825 102 850 103 875 104 900 105 925 106 950 107 975 108 1000 109 1030 110 1060 111 1090 112 1120 113 1150 114 1180 115 1215 116 1250 117 1285 118 1320 119 1360 120 1400 121 1450 122 1500 123 1550 124 1600 Alte marcaje Cod UTQG Norma UTQG (Uniform Tire Quality Grading) este o norma nord-americana ceruta de departamentul de transporturi ale USA (FMVSS: FEDERAL MOTOR VEHICULE SAFETY STANDARDS) cu privire la anvelopele masinilor private. Anvelopele cu crampoane (4x4, tot-teren), anvelopele pentru zapada, rotile de rezerva si anvelopele mai mici de 12 inci nu intra in aceasta categorie. Aceasta norma trebuie sa fie prezenta pe flancurile anvelopelor vandute in SUA, si datorita faptului ca toti fabricantii sunt prezenti pe piata americana, regasim aceasta norma pe majoritatea anvelopelor vandute in Europa. Informatii despre fabricare Exemple d'informations sur la fabrication d'un pneu : flanc Winter Slalom Aceste coduri ne permit sa aflam cand si unde a fost produsa anvelopa. in acest exemplu: DOT - Department of Transportation (USA) BP - Codul se refera la fabrica in care a fost produsa anvelopa M2 - Cod dimensiune P711 - Cod optional 4008 - Saptamana si anul de fabricatie. in acest caz saptamana 40 din 2008. Marcaje Iarna Doua marcaje specifice pentru iarna se pot afla pe flancurile anvelopelor: M+S exemple de marquage hiver : flanc Winter Slalom Acest marcaj indica faptul ca, in conformitate cu regulamentele europene, este vorba despre o anvelopa pentru „zapada”. Cu toate acestea, performantele sale pe timp de iarna nu fac obiectul testelor. 3PMSF 3PMSF : 3 Peaks Mountain Snow Flake 3 Peaks Mountain Snow Flake: anvelopele cu acest marcaj sunt prevazute pentru conditii de drum cu zapada si ofera performante confirmate prin teste.* Simbolul constituit din trei varfuri muntoase si un fulg de zapada (3pMSF) aplicat pe anvelopele M+S (Mud & Snow) desemneaza anvelope concepute pentru conditii dificile de zapada. e un copy-paste sau aici http://www.bfgoodrich.ro/ro/recomandari/To...l-unei-anvelope nu am vazut nimic de acel XL stiu ca acel XL sunt la anvelopele RUNFLAT 23 Mar 2017, 12:16: LA CASETA DE DIRECTIE AM VERIFICAT NU AM VAZUT NIMIC VERIFICAT STRINGEREA SURUBURILOR CUM SCRIE LA CARTE (am pus o poza) This post has been edited by andru1973: 23 Mar 2017, 13:16 Attached thumbnail(s) Captura_de_pantalla__6_.png ( Size: 181.36k ) Number of downloads: 984 |
--------------------
renault
LAGUNA 1 RT 2.0 LAGUNA 3 2.0 DCI 130CP fara DPF
iulie 2008 expresion
|
|
mars |
![]()
Post
#99
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
Eu cred ca tu nu intelegi. La o anumita dimensiune, anvelopele pot avea doi indici de incarcare: unul mai mic (non-XL) si unul mai mare (XL), cum am dat eu exemplele de mai sus. Runflat nu inseamna XL, iar o anvelopa Runflat poate fi si Non-Xl, si XL, in functie de indicele de incarcare.
In exemplul tau, cu 225/55 R17, 97 inseamna non-XL. Ar fi fost XL daca aveau indice 101. |
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
andru1973 |
![]()
Post
#100
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.271 Joined: 8 December 14 From: nu conteaza ![]() |
ok am inteles
|
--------------------
renault
LAGUNA 1 RT 2.0 LAGUNA 3 2.0 DCI 130CP fara DPF
iulie 2008 expresion
|
|
myx |
![]()
Post
#101
|
Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 11 December 05 ![]() |
Revenind la arcuri, dauneaza la comportament rutier daca schimb un singur arc cu second (de varsta apropiata)?
Este elocvent testul de amortizoare ? La prima vedere amortizoarele pe fata par ok.(masina are 132000km) Si daca schimb arcurile, trebuie sa schimb si amortizoarele. (arcurile OEM PDG sunt prea scumpe). This post has been edited by myx: 25 Mar 2017, 10:13 |
--------------------
Renault
Laguna III
2008
|
|
cristian_nechita |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 417 Joined: 22 April 11 ![]() |
In caseta isi face joc in bucsa din dreapta, si se uzeaza tachetul impingator.
Ia maxim stanga si trage prin burdu de ax in partea dreapta. Ai sa vezi ca face clanc clanc. This post has been edited by cristian_nechita: 26 Mar 2017, 16:14 |
--------------------
Laguna
3
2012 |
|
myx |
![]()
Post
#103
|
Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 11 December 05 ![]() |
Boggy ai PM pentru arc.
|
--------------------
Renault
Laguna III
2008
|
|
stefix |
![]()
Post
#104
|
![]() Posesor de Renault Group: Members Posts: 50 Joined: 12 December 10 ![]() |
Am facut o verificare la service si am constatat ca amortizoarele spate sunt scurse de ulei. In mers nu prezinta zgomote sau alte semne evidente de uzura. Iau in calcul sa le schimb, am cautat si am gasit numai pe gaz. Credeti ca ar trebui sa le mai las pe cele originiale pe ulei? In caz ca le inlocuiesc, ar fi recomandat sa schimb si arcurile? Masina e sportour / combi.
|
--------------------
renault
Clio 3
2007 Dynamique 1.6 Laguna 3 2.0 Dci FAP 150
|
|
mars |
![]()
Post
#105
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
Nici nu o sa gasesti alt tip de amortizoare
![]() KYB.png ( Size: 461.66k ) Number of downloads: 794 KYB_L3.png ( Size: 54.57k ) Number of downloads: 782 |
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
stefix |
![]()
Post
#106
|
![]() Posesor de Renault Group: Members Posts: 50 Joined: 12 December 10 ![]() |
Multumesc! Inseamna ca nu risc sa iau amortizoare cu alta tehnologie fata de cele actuale. Nu as vrea sa se schimbe tinuta de drum, stiu ca cele "pe gaz" sunt mai "dure" fata de cele "pe ulei" (hidraulice) si chiar imi place cum "sta" pe drum Laguna chiar si acum cu uzura de rigoare. Inteleg ca schimbarea arcurilor odata cu amortizoarele nu este necesara daca nu sunt semne de uzura a acestora, iar uleiul scurs nu este neaparat un defect major, ci doar un semn ca au inceput sa imbatraneasca.
In caz ca decid sa le schimb, ma gandeam la unele Monroe care sunt la pretul de 200/220 bucata. This post has been edited by stefix: 7 Oct 2017, 17:49 |
--------------------
renault
Clio 3
2007 Dynamique 1.6 Laguna 3 2.0 Dci FAP 150
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#107
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(stefix @ 7 Oct 2017, 17:36) stiu ca cele "pe gaz" sunt mai "dure" fata de cele "pe ulei" (hidraulice) si chiar imi place cum "sta" pe drum Laguna chiar si acum cu uzura de rigoare. Tot nu ai inteles. Toate au ulei, doar ca unele au gaz si altele au aer pe langa acel ulei . Se pare ca gazul le face sa nu depinda de temperatura, ceea ce conteaza foarte mult. La orice masina de generatie mai noua nu conteaza ca scrie ca sunt "pe gaz", ci timpul amortizorului, adica in ce gama este incadrat tipul de amortizor, daca este comfort, mediu sau sport. Deci pentru masina ta, atat verifici, sa nu le iei sport, in rest sunt ok. Cand un amortizor pierde uleiul din el inseamna ca semeringurile sunt foarte uzate si trebuie schimbat cat mai repede, desi inseamna defect MAJOR. Sunt multe amortizoare care nici nu apuca sa "curga" si nu mai au randamentul acceptat in teste. Tie ti se pare ca masina inca sta ok pe spate pt ca ai mai multa greutate pe spate, fiind break, dar daca era un sedan, probabil ca ai fi saltat pe denivelari ca broasca si simteai nevoia de inlocuire mai stringenta. Personal m-as uita tot dupa Kyb, se pare ca astea inca sunt cele originale si la noi in tara. De Monroe nu am auzit de bine, desi unele originale sunt Monroe, dupa ce le schimbi la noi, nu mai tin nici jumatate din "viata" celor originale. |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
mars |
![]()
Post
#108
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
Si eu tot KYB as lua. Arcurile se schimba cand se rup sau sunt foarte ruginite si slabite, dar nu cred ca e cazul.
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
stefix |
![]()
Post
#109
|
![]() Posesor de Renault Group: Members Posts: 50 Joined: 12 December 10 ![]() |
Multumesc mars si marius. O sa caut Kyb. Sunt chiar mai putin scumpe fata de Monroe. Cred ca o sa caut si pentru fata, deoarece la trecerea peste denivelari se aud mici zgomote - troncanituri - la trenul de rulare fata. Am verificat bielete antiruliu si capete de bara si nu au nici cel mai mic joc. O sa mai schimb si bucsile de la bascule pentru ca par uzate.
La amortizoarele fata, Kyb are set cu tot cu rulment de sarcina si flansă? Am gasit numai separat. A schimbat cineva bucsile de la bara stabilizatoare? |
--------------------
renault
Clio 3
2007 Dynamique 1.6 Laguna 3 2.0 Dci FAP 150
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#110
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Vezi ca pe fata poate fi si caseta de directie.
|
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
stefix |
![]()
Post
#111
|
![]() Posesor de Renault Group: Members Posts: 50 Joined: 12 December 10 ![]() |
Am citit, da, ca poate fi si de acolo. Cum pot verifica daca este din caseta de directie?
|
--------------------
renault
Clio 3
2007 Dynamique 1.6 Laguna 3 2.0 Dci FAP 150
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#112
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Iti trebuie masina pe sol si cineva in canal (trebuie canal). Din masina faci joc rapid din volan stanga dreapta si cel din canal verifica jocul pe stanga in tachetul impingator si pe dreapta in bucsa. Pe dreapta se poate verifica jocul si tragand direct de ax/bieleta de directie.
|
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
stefix |
![]()
Post
#113
|
![]() Posesor de Renault Group: Members Posts: 50 Joined: 12 December 10 ![]() |
Am fost. Am testat cam tot pe sub masina. Are un joc in directie, dar este foarte mic. In schimb am gasit bucsile de la brate uzate, flansele si rulmentii de sarcina, bucsile de la bara stabilizatoare, iar pe spate bucsile de la puntea spate, arc rupt. Am decis sa schimb suspensia.
Preturi piese: Brat TRW 250 lei bucata Ansamblu rulment flansa Kyb 210 lei bucata Amortizor fata Kyb 350 lei bucata Bucsa bara stabilizatoare 75 lei bucata de origine Arc fata Kyb 180 lei bucata Bucsa punte 300 lei setul de origine Arc spate Kyb 150 lei bucata Amortizor spate Kyb 230 lei bucata. Cred ca pentru demontarea puntii spate se desface si circuitul de franare. Oare cat o sa coste manopera? |
--------------------
renault
Clio 3
2007 Dynamique 1.6 Laguna 3 2.0 Dci FAP 150
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#114
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Cati km are masina asta ? Tu nu ai testat-o inainte sa o cumperi ? La cate ai de schimbat la ea, eu nu as fi cumparat-o inainte de rezolvarea acestor probleme. Nu cred ca ai fi luat RAR-ul cu ea sau un ITP la reprezentanta.
|
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
stefix |
![]()
Post
#115
|
![]() Posesor de Renault Group: Members Posts: 50 Joined: 12 December 10 ![]() |
Ok. Sunt asumate aceste schimburi. Probabil cineva mai delasator ar merge mult si bine fara sa schimbe absolut nimic. Masina este de familie si vreau sa mearga foarte bine. In afara de mici zgomote la puntea fata la trecerea peste denivelari,nu sunt alte necazuri. Am verificat totusi in detaliu pentru ca nu vreau sa dau jos foarte des piesele. Bucatica de arc rupt pe spate, in partea de jos, nici nu se vedea, mecanicul nu a vazut, am facut poze cu o camera, de aproape, apoi am marit.
Cat despre ITP, sunt sigur ca stiti ce fel de cazaturi intalnim pe drumurile patriei. Poate din postul anterior a parut un dezastru, dar mentionez ca la constatare mi s-a recomandat numai inlocuirea flanselor si a bucsilor de la bara stabilizatoare... Restul sunt vointa mea. This post has been edited by stefix: 16 Oct 2017, 22:40 Attached thumbnail(s) arc.jpg ( Size: 1.92mb ) Number of downloads: 651 |
--------------------
renault
Clio 3
2007 Dynamique 1.6 Laguna 3 2.0 Dci FAP 150
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#116
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.854 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Asta cu arcurile care de rup am inteles ca nu are legatura cu kilometrajul, la a mea s-a intamplat la 150000 km, am inteles de la cei de la service ca au avut cazuri si la kilometraje mai mici...
|
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#117
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Si totusi cocluzia arcurilor care se cam rup intr-o veselie preponderent pe spate, care ar fi ? Din cauza sasiului mai rigid forteaza cumva in arcuri ?
La schimb, ce marca/model de arcuri recomandati ? Intreb pt ca eu le consider la fel de importante ca si amortizoarele si tot pereche trebuiesc schimbate. |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
stefix |
![]()
Post
#118
|
![]() Posesor de Renault Group: Members Posts: 50 Joined: 12 December 10 ![]() |
Maine schimb arcuri si amortizoare spate. Si bucsile de la puntea spate. Va anunt dupa. Am luat Kayaba KYB.
|
--------------------
renault
Clio 3
2007 Dynamique 1.6 Laguna 3 2.0 Dci FAP 150
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#119
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Sa faci o mica socoteala : pretul dat pe masina + tot ce ai schimbat pana acum + ce mai vrei sa faci ... si apoi cauta L3 in acel pret si vezi cam ce ti-ai fi cumparat de la inceput.
|
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#120
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.854 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Nu cred ca are relevanta chestia asta...acum patru ani am dat aproape 15000 pe leguma, anul trecut am primit de la samsar 6000...nu stiu cat a dat colegul pe masina insa...
|
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 15:47 |