Ford B-Max 1 EcoBoost, 100 CP, varianta Titanium
![]() ![]() |
Ford B-Max 1 EcoBoost, 100 CP, varianta Titanium
corbex |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|||
04WZR |
![]()
Post
#62
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 7 March 12 ![]() |
QUOTE(Bwwlan @ 2 Oct 2013, 19:45) Felicitari pentru masina. Daca masina asta era disponibila pe piata cand mi-am luat Polo-ul, asa ceva as fi condus acum. Culoarea e frumoasa, insa referitor la masina, doua probleme: 1) n-aveti copii, nu? Ca daca ati fi avut, nu v-ati fi ales o masina cu interior bej ![]() si 2) bordul ala arata bine o singura data: in ziua cand il scoti din showroom. Ulterior, orice atingere o sa-l zgarie de o sa-l ia toti dracii, inclusiv cand il stergi de praf ![]() Am facut un drive-test cu asa ceva la CJ si mi s-a parut fenomenal atat motorul, cat si felul in care se deschid usile, e un feeling aparte, complet diferit fata de restul masinilor. Multi kilometri fara probleme ![]() 1) Avem copil dar e marisor, face 12 ani in octombrie si intelege niste chestii mai ales ca de ceva timp mai scutura covorasele la masina tatei. 2)La vechea masina aveam tapiteria verde cu dungulite albe. Dupa 13 ani e impecabila, deci e extrem de grijulie. Chiar si asa sotia mi-a spus ca pana se obisnuiest cu bordul ar vrea sa scoata inelele. 2 Oct 2013, 21:12: QUOTE(4x4 @ 2 Oct 2013, 19:50) Sa o conduca sanatoasa! Sistemul asta l-ai specificat tu sau vine la pachet? Poate sunt eu mai paranoia, dar nu as vrea asa ceva pe masina mea. Cred ca e standard la toate modelele Ford. Sper sa nu fie nevoie de el. E o chestie complicata. Tre' sa conectezi telefonul la sistem , moment in care se emite un semnal GPS . In caz de accident telefonul apeleaza automat 112 si furnizeaza datele GPS. a , uitasem o chestie. Sistemul asta permite comenzi vocale in lb engleza. This post has been edited by 04WZR: 2 Oct 2013, 21:12 |
--------------------
Renault
Megane I
2003
- BZ-04-WZR
|
|
4x4 |
![]()
Post
#63
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Poate sunt un pic offtopic, dar cred ca am sa mai stau o vreme cu fiarele mele vechi. In asa o clima a lipsei de intimitate si a abuzurilor facute de companii cu datele personale ale clientilor, nu sunt in graba sa adopt un gps si microfon incorporat in masina mea.
|
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
04WZR |
![]()
Post
#64
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 7 March 12 ![]() |
QUOTE(4x4 @ 2 Oct 2013, 21:20) Poate sunt un pic offtopic, dar cred ca am sa mai stau o vreme cu fiarele mele vechi. In asa o clima a lipsei de intimitate si a abuzurilor facute de companii cu datele personale ale clientilor, nu sunt in graba sa adopt un gps si microfon incorporat in masina mea. Daca iti place sa crezi ca astfel scapi de supraveghere nu ai decat. Apropo de chestia asta am mai auzit una, si anume ce sistemul de blocare cu ajutorul amprentei de pe Iphone e cel mai facil sistem pentru a-ti dona amprenta. |
--------------------
Renault
Megane I
2003
- BZ-04-WZR
|
|
Markos |
![]()
Post
#65
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
4x4 |
![]()
Post
#66
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Si cu ce viteza mergeai, si in caz de nevoie iti opresc motorul de la distanta.
Dar astea sunt discutii de alta natura... Eu am auzit numai lucruri bune despre generatia asta noua de motoare eco boost, asteptam impresiile tale. This post has been edited by 4x4: 2 Oct 2013, 21:41 |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
Bwwlan |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.600 Joined: 16 September 09 From: .de, ex Cluj ![]() |
|
--------------------
VW
Golf Sportsvan
2017 1.4 TSI 150CP DSG Comfortline "Degeaba ai bani, dacă nu ai mulți."
Anonymous |
|
Markos |
![]()
Post
#68
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
Vai ce praf ești
![]() QUOTE(TheSting @ 10 Apr 2012, 21:32) Din cauza drumurilor din Romania am decis sa-mi pun o folie protectoare pe faruri deoarece am destule cunostinte ale caror faruri sunt matuite si pline de urme de pietricele. Dupa ce m-am uitat pe mai multe modele am ales o folie Oracle. Aceasta nu stopeaza de loc lumina farurilor. |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#69
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Bwwlan: esti pe langa subiect, maestrul nostru intr-ale ciuningului, stingu, a folost folie oracle, cea mai buna de pe piata.
|
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
Markos |
![]()
Post
#70
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
Bulan nu citește jurnalele de bord adevărate
![]() |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
kum |
![]()
Post
#71
|
![]() Banat Group: Banned Posts: 2.408 Joined: 19 January 05 From: Galati ![]() |
|
--------------------
Laguna
2.0T
2006
- GL-15-... Sa te fereasca al de sus de prostu' ajuns in functie.
|
|
Markos |
![]()
Post
#72
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
04WZR, asta ai încercat?
![]() |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
Bwwlan |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.600 Joined: 16 September 09 From: .de, ex Cluj ![]() |
Ba, nu va mai puneti folie stretch pe masina, ca numa' dati banii degeaba
![]() |
--------------------
VW
Golf Sportsvan
2017 1.4 TSI 150CP DSG Comfortline "Degeaba ai bani, dacă nu ai mulți."
Anonymous |
|
nWo |
![]()
Post
#74
|
![]() new world order Group: Members Posts: 509 Joined: 16 February 09 From: Nord-Vest ![]() |
|
--------------------
Patru
Zero
Sapte by Peugeot 2.0 HDI 136 CP - 2007
|
|
hitman1234 |
![]()
Post
#75
|
![]() Bringing secsi back Group: Members Posts: 1.791 Joined: 9 February 08 ![]() |
s-o stapaniti sanatosi, imi place maxim masinuta,dar totusi,n-are cotiera sau n-o vad eu? arata aiurea si schimbatorul ala de logan, ar fi aratat mai bine cu unul mai scurt si consola centrala ridicata umpic, ca la nemtoaice,dar na, compenseaza cu usile alea
![]() |
--------------------
bemfe
vewe
. "Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
|
|
04WZR |
![]()
Post
#76
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 7 March 12 ![]() |
QUOTE(hitman1234 @ 3 Oct 2013, 12:56) s-o stapaniti sanatosi, imi place maxim masinuta,dar totusi,n-are cotiera sau n-o vad eu? arata aiurea si schimbatorul ala de logan, ar fi aratat mai bine cu unul mai scurt si consola centrala ridicata umpic, ca la nemtoaice,dar na, compenseaza cu usile alea ![]() Are si cotiera dar e rabatabila. Cand este lasata iti da impresia ca se loveste in schimbator. In ce priveste schimbatorul, nu am mers cu loganul, ce pot spune este ca e mai comod deca t cel de pa Avensis. 4 Oct 2013, 07:58: Dupa un drum de cca 100 km in care am condus masinuta am urmatoarele impresii: - Se conduce foarte usor, directia este foarte precisa iar masina e supusa , previzibila; - Comenzile secundare sunt asezate cumva anapoda fata de cum eram obisnuit, dar cele cu adevarat importante sunt asezate logic , ergonomic, intuitiv. Comenzile aparatului de radio si al tempomatului au prea multe butoane, unele cu functii identice. Trebuie citit un manual cu cateva zeci de pagini . Oricum manualul contine informatii contradictorii sau in orice caz, diferite fata de ce imi spunea dealerul la prezentarea masinii. Astfel, dealerul ne-a spus si ne-a si aratat ca la cateva secunde dupa parasirea masinii aceasta se inchide automat. Ei bine, in manual se spune ca masina nu se inchide singura. Blocul de lumini (impreuna cu alte cateva butoane) e asezat undeva jos, in stanga volanului, si trebuie sa bajbai dupa ele cat timp conduci sau opresti si te apleci xca sa stii pe ce apesi. Din fericire masina are senzori de lumina astfel incat farurile se aprind autumat; - Motorul se misca excelent, este extraordinar de vivace, puternic, agil. Daca la motorul aspirat de la Avensis de 1.8 trebuie sa schimb obligatoriu in viteza a cincea, poate chiar a patra in cazul Fordului motorul livreaza putere , are vana, , am sensatia ca impinge, nu ca trage. Imi place mult, este o mare surpriza. Eu nu am condus Fordul in teste, am fost doar pasager, dar masina este agila . Motorul sa infoiae la catva timp dupa ce apesi acceleratia, exista lagul normal pe turbo dar odata ce sa ambaleaza baga putere vartos. Acum nu mai am timp, o sa vorbesc despre tinuta de drum si altele intr-un post ulterior. This post has been edited by 04WZR: 4 Oct 2013, 07:58 |
--------------------
Renault
Megane I
2003
- BZ-04-WZR
|
|
Markos |
![]()
Post
#77
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
QUOTE(04WZR @ 4 Oct 2013, 07:29) Astfel, dealerul ne-a spus si ne-a si aratat ca la cateva secunde dupa parasirea masinii aceasta se inchide automat. Ei bine, in manual se spune ca masina nu se inchide singura. N-ai gasit în manual nimic despre Key-Free? QUOTE The Ford Key-Free System is a keyless entry system that lets you lock and unlock your car, without taking your key out of your pocket or bag. Sensors around the car detect the presence of the ‘passive key’ and activate the locking mechanism accordingly. |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
e in pereche cu pornirea la buton.
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
Markos |
![]()
Post
#79
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
Păi dacă i-a arătat dilăru', bănuiesc că le are pe ambele.
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
04WZR |
![]()
Post
#80
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 7 March 12 ![]() |
Consum : pam pam ... 10% in oras
Dupa ce am scos-o un pic la drum intins a coborat la 9. E mult? E putin? Masina a mers preponderent prin oras unde practic nu ai unde schimba mai mult de viteza treia. Daca tot vorbim de schimbator, acesta e foarte precis, poate prea precis pentru ca mi se pare ca agata cumva in 3 si 4. Tinuta de drum a masinii e excelenta, nu se inclina deloc in curbe si nici nu pare a fi afectata de vantul puternic lateral care a batut in ultimele zile. |
--------------------
Renault
Megane I
2003
- BZ-04-WZR
|
|
Markos |
![]()
Post
#81
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
Cam mult 10%... În ce oraș?
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
04WZR |
![]()
Post
#82
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 7 March 12 ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane I
2003
- BZ-04-WZR
|
|
argon |
![]()
Post
#83
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Poate se mai lasa dupa rodaj, dar nu va scadea veci la cat zic ei, stiu pe cineva in Timisoara cu motorul asta, si sub 12 nu a vazut.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Markos |
![]()
Post
#84
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
04WZR |
![]()
Post
#85
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 7 March 12 ![]() |
QUOTE(argon @ 5 Oct 2013, 11:17) Poate se mai lasa dupa rodaj, dar nu va scadea veci la cat zic ei, stiu pe cineva in Timisoara cu motorul asta, si sub 12 nu a vazut. La Avensis spuneau ca mixt este 6.5. Am avut media 8.4 iar pe masura ce se rodeaza a scazut. Acum e 7.5 la 27.000 km. Banuiesc ca si la BMax va mai scadea cu vreo 10, maxim 15% dar nu va ajunge in vece la cat spun in cartea tehnica. Pe de alta parte e adevarat ca niciodata nu am mers la consum, ba din contra. Am luat masina ca sa imi fac treaba cu ea. Daca ma interesa consumul luam bicicleta. In schimb batranul Reno Megane nu depasea 6.4 desi faceam naveta zilnica de 80 km. This post has been edited by 04WZR: 5 Oct 2013, 12:08 |
--------------------
Renault
Megane I
2003
- BZ-04-WZR
|
|
04WZR |
![]()
Post
#86
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 7 March 12 ![]() |
Buna dimineata.
AM avut neplacuta surpriza sa constat ca bara din fata s-a departat vizibil de caroserie, pe partea dreapta. Calitatea asamblarii in Romania lasa totusi de dorit. |
--------------------
Renault
Megane I
2003
- BZ-04-WZR
|
|
dan22y |
![]()
Post
#87
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.512 Joined: 7 June 06 From: B ![]() |
Pai surpriza placuta e ca esti in garantie... asa ca fuguta la service.
Stiu: nu e normal, nu am timp... insa... |
--------------------
R
M
8
- B
|
|
04WZR |
![]()
Post
#88
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 7 March 12 ![]() |
Am reparat uftul de la bara. Era ceva nestrans suficient, s-a rezolvat in 2 minute.
Dupa alti 150 km in afara orasului media consumului a scazut la 8.6. Farurile au o luminozitate foarte buna. Am inceput sa ma obisnuiesc si eu cu stilul motorului, mai bine zis cu lag-ul turbo. |
--------------------
Renault
Megane I
2003
- BZ-04-WZR
|
|
04WZR |
![]()
Post
#89
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 7 March 12 ![]() |
Astazi am inceput sa pregatesc actele in vederea inmatricularii definitive.
Si am aflat asa: - taxa prima inmatriculare 49 euro - impozit 40 lei/an - taxa inscriere la rolul fiscal (taxa locala, nu cred ca e perceputa prin alte parti) 62 lei - taxe eliberare numar 37 lei si inca una nu mai stiu exact cat - asigurare RCA 178 lei /6 luni Taxa de prima inmatriculare este foarte mica, ma asteptam la mai mult. In schimb RCA este foarte mare si mi s-a explicat ca asa se intampla la masinile noi. This post has been edited by 04WZR: 15 Oct 2013, 17:46 |
--------------------
Renault
Megane I
2003
- BZ-04-WZR
|
|
Markos |
![]()
Post
#90
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
QUOTE(04WZR @ 15 Oct 2013, 18:45) Nu e chiar foarte mare, puștanii plătesc mult mai mult ![]() La o mașină nouă n-ai istoric, adică pleci de la (B)zero cu bonus-malus. This post has been edited by Markos: 15 Oct 2013, 18:00 |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 07:01 |