Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

26 Pages « < 17 18 19 20 21 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Dacia Duster, ph2

VladSoare
post 14 Jan 2015, 09:44
Post #541


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




QUOTE(argon @ 13 Jan 2015, 21:29)
De ce nu vezi rostul?  E doar un Logan pe dinauntru, mai inaltat putin, pentru asfalt cum se descurca restul Loganelor, se descurca si Dusterul 4x2.
*

Păi tocmai asta e, că un Duster 4x2 e doar un Logan umflat și nimic mai mult. Nu aduce nimic în plus, în afară de o gardă la sol un pic mai mare. Dacă vreau să-l conduc doar pe asfalt, atunci îmi iau Logan și ies mult mai bine. E mai ieftin, mai confortabil, mai silențios la viteze mari, mai stabil, trage mai bine, consumă mai puțin...
Dusterul e greoi, consumă mult, iar de la 120 km/h în sus nu mai auzi nici radioul, nici pasagerii. Îi accept toate aceste dezavantaje doar de dragul tracțiunii integrale. Dacă n-ar fi aia, atunci n-aș avea nici un motiv să iau Duster în loc de Logan. Doar ca să-l urc pe borduri înalte? Nu merită.
Frumusețea Dusterului este tocmai felul în care pot să-l bag prin zăpezi adînci, sau să-l parchez cu două roți pe asfalt și alte două pe un morman de zăpadă înghețată... Iarna asta, în Săcele, aveam de urcat o rampă relativ abruptă, pe o străduță care fusese curățată doar superficial de zăpadă, rămînînd mîzgă amestecată cu gheață. Absolut toate turismele 4x2 pe care le-am văzut urcînd, fără excepție, aveau probleme serioase, trebuia să vină puternic de jos, altfel se opreau la jumate și plecau în chinuri. Pe unul, un Passat, a trebuit să-l împing, că se oprise și nu mai putea pleca mai departe. Eu cu Dusterul n-aveam nici o grijă. Chiar am oprit intenționat la jumate, să văd cum e. Forțată pe 4x2 m-am cam chinuit să plec de pe loc (totuși, am reușit), dar pe 4x4 a plecat de pe loc ca și cum nu s-ar fi întîmplat nimic. Ulterior am mai urcat de cîteva ori pe-acolo în Auto și n-am avut nici cea mai mică problemă.
Or fără tracțiune integrală n-aș putea face toate astea. Ar fi ca o cămilă fără cocoașe; decît așa, mai bine un cal. smile.gif

QUOTE(vallixx @ 13 Jan 2015, 22:57)
In ce sens zici ca e nasol cu acceleratia electronica?
*

Răspunde mai greu.
Pe cablu, cînd o calci se deschide brusc clapeta de aer. Calculatorul e obligat să îmbogățească urgent amestecul, ca să nu dai în nas. Cu aia electronică, cînd o calci se mișcă un potențiometru. Calculatorul vede că vrei să accelerezi și începe să deschidă clapeta de aer treptat, astfel încît să păstreze permanent un amestec optim din punct de vedere al consumului și poluării. Cu una deschizi brusc clapeta de aer acolo unde vrei tu. Cu alta îi spui calculatorului cît de mult ai vrea s-o deschidă, iar el zice "bine boss, se face, așteaptă un pic".

În practică, după ce te-ai obișnuit cu ea și știi cum răspunde, ajungi s-o controlezi foarte bine. Eu acum o cunosc bine și nu mă mai deranjează deloc, nici nu-mi mai dau seama. Dar la început e tare enervant, ai senzația că apeși pedala azi și ea accelerează mîine.

This post has been edited by VladSoare: 14 Jan 2015, 13:43


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 14 Jan 2015, 13:09
Post #542


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Se poate modifica softul din ECU de injectie pentru a se comporta similar ca un motor cu acceleratie prin cablu. Bineinteles, nu de la Gigi din colt care face chiptuning dupa ureche, ci la cineva care chiar se pricepe. Sau cu ajutorul cuiva care lucreaza in uzina si are acces la harti de ECU facute de Renault si orientate catre performanta.

This post has been edited by diesel_power: 14 Jan 2015, 13:10


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 14 Jan 2015, 14:48
Post #543


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




Ar fi super. wub.gif
Dar nu știu unde să mă duc pentru așa ceva. Cunoști pe cineva care ar ști s-o facă?


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 14 Jan 2015, 15:01
Post #544


-


Group: Members
Posts: 22.542
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(diesel_power @ 14 Jan 2015, 12:09)
Se poate modifica softul din ECU de injectie pentru a se comporta similar ca un motor cu acceleratie prin cablu. Bineinteles, nu de la Gigi din colt care face chiptuning dupa ureche, ci la cineva care chiar se pricepe.
*
ce sfaturi de coltul strazii
QUOTE(VladSoare @ 13 Jan 2015, 16:06)
Accelerația electronică e o mare porcărie, dar te obișnuiești cu ea pînă la urmă. Din cauza acestei mizerii de accelerație, se simte o diferență clară între acest motor pe Duster și același motor pe Logan, în favoarea Loganului. Sora mea are un MCV cu același motor, dar cu accelerația pe cablu, și răspunde mult mai bine.
*
asta-i post de bula

de dragul discutiei, te-ai intrebat vreodata ce contine corpul clapeta pentru cele cu cablu? din curiozitate te-ai uitat sa vezi cate mufe intra in el si ce fac fiecare?
cum crezi tu ca la cele pe cablu stie ecu ce pozitie are clapeta? oare ce face acel potentiometru ce face (acceleratia aia electronica)?

This post has been edited by IRONICK: 14 Jan 2015, 15:08


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 14 Jan 2015, 15:59
Post #545


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




Nu știu unde vrei să ajungi, dar știu că 1.6 16V de pe Duster și 1.6 16V de pe Sandero, ambele cu accelerație electronică, răspund cu totul altfel decît 1.6 16V de pe Logan MCV cu accelerația pe cablu. E o diferență imensă. Am condus ambele variante și nu există comparație între ele. Alea electronice au o întîrziere foarte clară, mai ales la turații mici și medii.

Vrei să spui că ambele răspund în realitate perfect identic, și că diferența e numai în imaginația mea?

QUOTE(IRONICK @ 14 Jan 2015, 15:01)
cum crezi tu ca la cele pe cablu stie ecu ce pozitie are clapeta?
*

Nu știe. N-are habar de poziția clapetei. Știe ce volum de aer intră în motor și reglează injecția benzinei în funcție de el.

This post has been edited by VladSoare: 14 Jan 2015, 16:04


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 14 Jan 2015, 16:27
Post #546


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




ambele tipuri de motoare au aceeasi norma euro?



--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 14 Jan 2015, 16:28
Post #547


-


Group: Members
Posts: 22.542
Joined: 19 April 05
From: Romania




in corpul clapeta exista un potentiometru care este rotit de pedala, este pe acelasi ax cu "moneda" care regleaza debitul de aer

14 Jan 2015, 15:29:
QUOTE(b76bgaarh @ 14 Jan 2015, 15:27)
ambele tipuri de motoare au aceeasi norma euro?
*
eee, deja il bagi in ceata


This post has been edited by IRONICK: 14 Jan 2015, 16:29


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 14 Jan 2015, 16:42
Post #548


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




QUOTE(b76bgaarh @ 14 Jan 2015, 16:27)
ambele tipuri de motoare au aceeasi norma euro?
*

Nu. Evident, întîrzierea are de-a face și cu norma euro, nu mă îndoiesc de asta.
În orice caz, indiferent care ar fi cauza, un lucru este cert: 1.6 16V de pe Duster răspunde la accelerație mult mai lent decît 1.6 16V-urile din generația anterioară. Pînă la urmă asta voiam să spun. Vali a întrebat cum se compară cu 1.6 16V-ul clasic de pe MCV. Răspuns - se compară prost (cel puțin la început, pînă te obișnuiești). Din ce motiv, asta contează mai puțin.


This post has been edited by VladSoare: 14 Jan 2015, 16:58


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 14 Jan 2015, 17:38
Post #549


-


Group: Members
Posts: 22.542
Joined: 19 April 05
From: Romania




da, pentru ca este duster, pentru ca este mai lent, pentru ca automobile

This post has been edited by IRONICK: 14 Jan 2015, 17:38


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andri1940
post 14 Jan 2015, 17:43
Post #550


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.741
Joined: 23 March 08
From: Pitesti




Clapeta pe cablu are acel potentiometru (senzor TPS) tocmai pentru ca ECU sa stie gradul de deschidere al clapetei pentru a regla avansul la aprindere, de exemplu.

Clapeta electronica raspunde la fel cu cea mecanica aproape, daca norma Euro este aceeasi. Intarzierea dintre Duster Euro5 si Logan Euro4 cu acelasi motor tocmai de la softul ECU vine.

This post has been edited by andri1940: 14 Jan 2015, 17:43

Attached thumbnail(s)
100_8274.JPG ( Size: 238.09k ) Number of downloads: 711
100_8280.JPG ( Size: 262.3k ) Number of downloads: 717


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 14 Jan 2015, 17:54
Post #551


-


Group: Members
Posts: 22.542
Joined: 19 April 05
From: Romania




tps este throttle position sensor


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 14 Jan 2015, 19:42
Post #552


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




QUOTE(IRONICK @ 14 Jan 2015, 16:01)
de dragul discutiei, te-ai intrebat vreodata ce contine corpul clapeta pentru cele cu cablu? din curiozitate te-ai uitat sa vezi cate mufe intra in el si ce fac fiecare?
cum crezi tu ca la cele pe cablu stie ecu ce pozitie are clapeta? oare ce face acel potentiometru ce face (acceleratia aia electronica)?
*



Colegul Vlad intelege prin acceleratie electronica ca e acceleratie DBW (Drive By Wire), aici explica destul de clar fenomenul:

"Răspunde mai greu.
Pe cablu, cînd o calci se deschide brusc clapeta de aer. Calculatorul e obligat să îmbogățească urgent amestecul, ca să nu dai în nas. Cu aia electronică, cînd o calci se mișcă un potențiometru. Calculatorul vede că vrei să accelerezi și începe să deschidă clapeta de aer treptat, astfel încît să păstreze permanent un amestec optim din punct de vedere al consumului și poluării. Cu una deschizi brusc clapeta de aer acolo unde vrei tu. Cu alta îi spui calculatorului cît de mult ai vrea s-o deschidă, iar el zice "bine boss, se face, așteaptă un pic".

În practică, după ce te-ai obișnuit cu ea și știi cum răspunde, ajungi s-o controlezi foarte bine. Eu acum o cunosc bine și nu mă mai deranjează deloc, nici nu-mi mai dau seama. Dar la început e tare enervant, ai senzația că apeși pedala azi și ea accelerează mîine."


In esenta asta se intampla in realitate, numai in grupul VAG daca ne gandim toate benzinarele dupa 2000 aspirate euro 4 sufera de aceasta intarziere. Acuma probabil colegu nu stie ca si clapetele actionate de cablu si cele DBW au potentiometru de pozitie (dublu pt. verificarea de catre ECU a aparitiei defectelor, la fel are si pedala DBW).
Oricum aerul nu e masurat de clapeta ci de senzori MAP (in combinatie cu un senzor de temp.) sau MAF, asta cel putin de la euro4 incoace.
Clapeta e o poarta care doar lasa sa treaca aerul iar potentiometrul de pe ea indica doar unghiul de deschidere, insa aerul trece in functie de absortia-turatia motorului, si ECU are nevoie de feedback constant de la senzorii MAP si MAF sa stie exact cat aer intra in cilindrii, de aceea el face deschideri progresive ale clapetei in scopul mentinerii amestecului optim cat mai bine si a arderii complete.

In viata reala controlul SI al aerului de catre ECU prin clapetele DBW tempereaza motoarele moderne si prin software orientat spre ecologie dar aici depinde mult si de tipologia motorului (8v, 16v, admisie variabila din galerie si/sau axa, injectie directa sau nu, turbo, si lista de tehnologii si combinatii poate continua). Oricum e clar ca la DBW ECU deschide clapeta doar cat considera ca e un amestec optim in relatie cu turatia si sarcina, pe cand la cele pe cablu e alt feeling, ECU fiind fortat sa livreze cantitatea de benzina echivalenta aerului dat de sofer nu de ECU.
Probabil ca nici la WOT (Wide Open Throttle) clapetele DBW nu se vor deschide complet la turatii mici, tocmai pentru optimizarea amestecului, si fara sa mai discutam acum si de detonatii.

This post has been edited by danciusergiu84: 14 Jan 2015, 19:47


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 14 Jan 2015, 20:09
Post #553


-


Group: Members
Posts: 22.542
Joined: 19 April 05
From: Romania




In realitate si viata reala o clapeta motorizata se poate deschide mai repdede decat o clapeta actionata pe cablu.
Multe prescurtari degeaba in tot postul ala. Can-can de dragul discutiei.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 14 Jan 2015, 20:12
Post #554


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




Mie mi-a plăcut, pare documentat.


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 15 Jan 2015, 09:58
Post #555


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




QUOTE(danciusergiu84 @ 14 Jan 2015, 19:42)
Oricum e clar ca la DBW ECU deschide clapeta doar cat considera ca e un amestec optim in relatie cu turatia si sarcina, pe cand la cele pe cablu e alt feeling, ECU fiind fortat sa livreze cantitatea de benzina echivalenta aerului dat de sofer nu de ECU.
*

Exact. Asta voiam să zic. up.gif

QUOTE(IRONICK @ 14 Jan 2015, 20:09)
In realitate si viata reala o clapeta motorizata se poate deschide mai repdede decat o clapeta actionata pe cablu.
*

Mai repede, nu cred. În cel mai bun caz se poate deschide la fel de repede. tongue.gif
În orice caz, problema nu este dacă se poate deschide repede, ci dacă într-adevăr o și face în realitate.

This post has been edited by VladSoare: 15 Jan 2015, 10:05


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 15 Jan 2015, 10:38
Post #556


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.549
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Evident ca nu o face, de aia imi place mie controlul mecanic si nu electronic, asupra diverselor sisteme.

Ca daca am nevoie sa o calc brusc ca sa speculez un loc liber in trafic sau ceva de genul ala, am nevoie de tot ce-mi poate da tehnic masina.

Nu am nevoie de un creier electronic care sa imi zica "Koae, tu vrei sa accelerzi brusc dar vezi tu, asta polueaza. Eu ca un bun prieten al mediului, iti "temperez" un pic "pornirile agresive" biggrin.gif , pt. ca lui Fram ursul polar nu-i place cand accelerezi tu brusc, ca i se topeste zapada de la pol".

Problema e ca in secunda aia cand am nevoie de acceleratie, personal mi se cam rupe de ecologie. Daca vreau sa fiu ecologist, merg pe jos Si e si mai ieftin si mai putin poluant. Daca am dat o caruta de bani pe o masina care in esenta arde benzina, imi asum ca ecologia la mine e pe planul 2.

Si oricum, accelerarea aia brusca dar pe perioada scurta polueaza mult mai putin decat mersul pe autostrada constant in 4000 de ture.......

This post has been edited by vallixx: 15 Jan 2015, 10:40


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 15 Jan 2015, 11:32
Post #557


-


Group: Members
Posts: 22.542
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(VladSoare @ 15 Jan 2015, 08:58)
Exact. Asta voiam să zic. up.gif
Mai repede, nu cred. În cel mai bun caz se poate deschide la fel de repede. tongue.gif
În orice caz, problema nu este dacă se poate deschide repede, ci dacă într-adevăr o și face în realitate.
*


din cauza asta unii isi cumpara duster si altii masini

invata si tu ce poate face un motor pas cu pas


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 15 Jan 2015, 11:32
Post #558


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




QUOTE(vallixx @ 15 Jan 2015, 10:38)
.. personal mi se cam rupe de ecologie.
*


Si lor li se rupe. Daca nu li se rupea, nu faceau masini. Faceau biciclete. Care au acceleratia pe lant, proportionala cu apasarea pedalei.

This post has been edited by corbex: 15 Jan 2015, 11:35


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 15 Jan 2015, 11:37
Post #559


-


Group: Members
Posts: 22.542
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(vallixx @ 15 Jan 2015, 09:)

Nu am nevoie de un creier electronic care sa imi zica "Koae, tu vrei sa accelerzi brusc dar vezi tu, asta polueaza. Eu ca un bun prieten al mediului, iti "temperez" un pic "pornirile agresive" biggrin.gif , pt. ca lui Fram ursul polar nu-i place cand accelerezi tu brusc, ca i se topeste zapada de la pol".
*




asa se spunea si despre abs ca nu este bun, se poate face din picior
de cutie automata, ca nu esti sofer daca nu schimbi treptele de mana
etc...


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kum
post 15 Jan 2015, 11:44
Post #560


Banat


Group: Banned
Posts: 2.408
Joined: 19 January 05
From: Galati




Nu stiu daca a fost:
photo.JPG ( Size: 2.88mb ) Number of downloads: 648


--------------------
Laguna 2.0T 2006 - GL-15-...
Sa te fereasca al de sus de prostu' ajuns in functie.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 15 Jan 2015, 11:53
Post #561


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




QUOTE(IRONICK @ 15 Jan 2015, 11:37)
asa se spunea si despre abs ca nu este bun, se poate face din picior
de cutie automata, ca nu esti sofer daca nu schimbi treptele de mana
etc...
*

Ce-are sula cu prefectura? blink.gif
ABS-ul și cutia automată te ajută, lucrează pentru tine.
Accelerația leneșă te încurcă, lucrează pentru Fram ursul polar și împotriva ta.

This post has been edited by VladSoare: 15 Jan 2015, 12:16


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 15 Jan 2015, 12:34
Post #562


-


Group: Members
Posts: 22.542
Joined: 19 April 05
From: Romania




daca intelegi bine, daca nu la fel
reactie rapida la apsarea pedalei exista, dar nu la masinile de volum cu motoare mici

This post has been edited by IRONICK: 15 Jan 2015, 12:34


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 15 Jan 2015, 12:39
Post #563


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




Păi ce volum, că și la Sandero reacționează la fel de lent, iar aia numai mașină de volum nu e.


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 15 Jan 2015, 12:51
Post #564


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.549
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




QUOTE(IRONICK @ 15 Jan 2015, 12:34)
daca intelegi bine, daca nu la fel
reactie rapida la apsarea pedalei exista, dar nu la masinile de volum cu motoare mici
*


Deja ori nu intelegi, ori te faci ca nu intelegi.

Vald nu a zis ca motoarele nu au reactie rapida. Intamplator lucrez cu motoare steppere zilnic si stiu ce pot face. Problema era ca motoarele nu sunt lasate sa lucreze repede, nu ca nu ar fi capabile sa o faca.

In plus, vorbim de acelasi motor: 1.6 16V
Intr-un caz e ceva mai lenes la accelerare din cauza electronicii, in alt caz e mai sprinten datorita comenzii mecanice. Deci reactia rapida a motorului pas cu pas.....este restrictionata......pentru ca ...Euro5.

Si daca vrei sa o dam in diverse, ABS-ul este bun, insa cand ai franat si a intrat ABS-ul, iti creste un pic distanta de franare. ABS-ul iti reda controlul directiei daca ai franat pan' la capat, nu-ti scurteaza distanta de franare. Daca din pedala nu franezi la limita, poti sa nu blochezi rotile si sa ai controul directiei chiar si la o franare puternica.
Doar ca reactia umana de panica la o urgenta te face sa franezi instinctiv pana la podea.

Idem si cu cutia automata. Sunt situatii cand te ajuta si sunt situatii in care te incurca.
Asta nu inseamna ca nu e utila sau ca nu esti sofer daca preferi automata.

E adevarat ca un sofer de manuala va putea conduce cu usurinta si o automata, in cel mai rau caz la inceput iti trage niste frane cu stangul de te scoate prin parbriz biggrin.gif
Invers e ceva mai complicat.

This post has been edited by vallixx: 15 Jan 2015, 12:59


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 15 Jan 2015, 13:26
Post #565


-


Group: Members
Posts: 22.542
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(vallixx @ 13 Jan 2015, 15:48)
Apropo, ma bate gandul la un Duster.
*
Deci, ia-ti duster. Iti vine manusa! Esti tinta perfecta.

This post has been edited by IRONICK: 15 Jan 2015, 13:27


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 15 Jan 2015, 13:49
Post #566


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.549
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Multumesc! smile.gif


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 15 Jan 2015, 14:23
Post #567


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(VladSoare @ 14 Jan 2015, 10:44)
Păi tocmai asta e, că un Duster 4x2 e doar un Logan umflat și nimic mai mult. Nu aduce nimic în plus, în afară de o gardă la sol un pic mai mare. Dacă vreau să-l conduc doar pe asfalt, atunci îmi iau Logan și ies mult mai bine.
*



Pe acelasi principiu ca si Captur vs Clio.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
novio
post 20 Jan 2015, 14:54
Post #568


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 13 November 05
From: ... din anticul Aegyssus.




Duster 2 in viziunea celor de la Auto Plus: http://news.autoplus.fr/news/1490531/Auto-...UV-Dacia-Duster

Attached thumbnail(s)
Duster_2.jpg ( Size: 85.46k ) Number of downloads: 593


--------------------
RENAULT Kadjar Black Edition/2022 - TL-25-***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
partner
post 20 Jan 2015, 18:08
Post #569


Membru autentic


Group: Members
Posts: 433
Joined: 20 June 13
From: Bucuresti




QUOTE(VladSoare @ 13 Jan 2015, 17:06)
Al meu e 4x4. Sincer, nu prea văd rostul unui Duster 4x2. Nu știu, poate că o fi vreo logică pe undeva, doar că mie îmi scapă. blush.gif
*




QUOTE(argon @ 13 Jan 2015, 21:29)
De ce nu vezi rostul?  E doar un Logan pe dinauntru, mai inaltat putin, pentru asfalt cum se descurca restul Loganelor, se descurca si Dusterul 4x2.
*




Cred ca e mai sigur, in caz de accident, sa te afli intr-un Duster 4x2. Daca as fi pus sa aleg intre Logan si Duster 4x2 pentru un drum Constanta - Arad, as opta pentru Duster.


--------------------
Renault Captur 2013 / TCe120
EDC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psychoo
post 20 Jan 2015, 19:05
Post #570


Membru


Group: Members
Posts: 3.682
Joined: 23 August 07
From: Timisoara




Nu stiam ca Duster are mai multe stele decat Logan...


--------------------
Ford Focus Titanium, 2.0 TDCI, 2013
You deserve what you tolerate!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
26 Pages « < 17 18 19 20 21 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd May 2025 - 09:49
Dacia