Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Ford va produce la Craiova B-MAX

aphophis
post 16 Mar 2010, 08:03
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.493
Joined: 14 January 06




Sa fie intr-un ceas bun si sper sa se puna mai repede la treaba decat cu ford-ul connect

QUOTE
Ford va produce în România modelul B-Max, un monovolum de clasă mică pe care grupul american urmează să îl lanseze pe piață, au declarat pentru MEDIAFAX surse apropiate constructorului de la Craiova.


"Aspectul noului model va fi situat undeva între Fiesta  și C-Max, însă mai mic decât acesta din urmă. Producția va începe, cel mai probabil, în acest an", au precizat sursele.

Acestea au menționat că în urma investițiilor, constructorul american se așteptă să devină în România a doua marcă după Dacia, ca volum de vânzări.

Vicepreședintele Ford Europa, Wolfgang Schneider, a afirmat la începutul anului că grupul intenționează să utilizeze un împrumut contractat de la Banca Europeană de Investiții, în valoare de 400 de milioane euro, pentru dezvoltarea producției de vehicule comerciale, dar și la fabricarea unui model de clasă mică, cu motor inovativ și ecologic.

În prezent, la uzina de la Craiova se asamblează vehiculul comercial Ford Transit Connect, iar conform președintelui Ford Europa, John Fleming, producția integrală a acestui model va începe după primul trimestru al acestui an.

Anul trecut, uzina de la Craiova a livrat pe piață 300 de unități Ford Transit Connect. Înmatriculările Ford în România au scăzut anul trecut cu 58%, la 7.176 de unități.


http://www.money.ro/auto/ford-va-produce-l...mica-b-max.html

This post has been edited by aphophis: 16 Mar 2010, 08:06


--------------------
Kia Rio - --- 2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yoncv
post 16 Mar 2010, 11:19
Post #2


Membru ochelarist


Group: Members
Posts: 444
Joined: 28 September 06
From: Craiova




Si dusul rece: Ford poate pleca in orice clipa din Craiova


QUOTE
Potrivit clauzelor din contract, dacă „Forța majoră“ se prelungește pe o perioadă mai mare de șase luni, atunci oricare dintre părți poate renunța la contractul de vânzare a pachetului majoritar de acțiuni de la Automobile Craiova. Interesant este și faptul că oricare dintre cele două părți care denunță contractul nu plătesc celeilalte nici un fel de daune.

Cum e definită „Forța majoră“

În articolul 16.3 din Contractul de privatizare a Automobile Craiova „Forța majoră include, fără limitare, modificări semnificative în legea aplicabilă, tendințe defavorabile de piață, ca, de exemplu, modificări defavorabile semnificative cu privire la cererea în industrie/pentru segmentul respectiv, acceptare slabă pe piață a autovehiculelor Ford produse în România, modificări adverse semnificative în prețurile energiei electrice și materiilor prime, care ar putea avea un impact important asupra cererii sau alte tendințe economice globale adverse neprevăzute, precum și războaie (…)“ și alte elemente. Cu alte cuvinte, teoretic, dacă vor crește spectaculos prețurile la energie, dacă autovehiculele fabricate în Bănie nu au căutare pe piață, dacă criza din sectorul auto se prelungește, Ford poate renunța la investiția din Craiova.


--------------------
VW Jetta - dj-17-??? 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 16 Mar 2010, 18:25
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.493
Joined: 14 January 06




imi vine greu sa cred ca vor pleca asa de usor. Doar daca se impute treaba rau de tot. Si am asa eu o impresie, ca nu vor pune accent prea mare pe transit connect


--------------------
Kia Rio - --- 2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adimfx
post 17 Mar 2010, 10:30
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 295
Joined: 7 February 08




Presedintele Traian Basescu a avertizat luni Parlamentul ca intarzierea aprobarii garantiilor pentru producatorul american de autovehicule Ford risca sa amane intrarea in productie a noului model al companiei. "Asta inseamna locuri de munca", a spus seful statului, dupa consultarile de la Cotroceni.

"Am rugat partidele politice sa accelereze procedura de aprobare a eliberarii garantiilor statului roman pentru investitia Ford de la Craiova. Stationarea indelungata a proiectului in Parlament risca sa intarzie lansarea noului proiect iar asta inseamna locuri de munca", a spus seful statului.


http://economie.hotnews.ro/stiri-auto-7035...ocuri-munca.htm

Si mie mi-e greu sa cred ca vor pleca, dar e clar ca nu se vor misca mai repede fara un pic de sprijin de la stat. E criza, cererea e totusi jos...

Daca situatia asta se intampla in 2006 sau 2007 probabil ca nu mai asteptau garantii de stat.


--------------------
MINI Cooper 2002
climatronic, 4 airbag, 30.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Squirrel
post 17 Mar 2010, 11:47
Post #5


Captain of Black Pearl™…


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 13 March 08
From: partea mea: Drum bun!




Deputatii trec acordul privind garantarea investitiei Ford la Craiova
QUOTE
    Deputatii au trecut pe articole acordul privind garantarea de catre Guvern a imprumutului de 400 de milioane de euro pe care compania Ford l-a contractat pentru a dezvolta investitia de la Craiova, la doua zile dupa ce presedintele Traian Basescu a atras atentia ca Parlamentul blocheaza proiectul Ford neratificand acordul. Ford a contractat cele 400 de milioane de la Banca Europeana de Investitii, Guvernul urmand sa garanteze pentru rambursarea a 80% din acest imprumut, potrivit secretarului de stat Bogdan Dragoi, care a sustinut legea in plen.
    Toate grupurile parlamnetare au anuntat ca sustin legea. Votul final asupra legii urmeaza sa fie dat la pranz, iar legea va trece apoi in dezbaterea Senatului, care este Camera Decizionala.


--------------------
Dacia Duster - RO 44 AWD 2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré
Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eugeniuz2004
post 20 Mar 2010, 16:29
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.004
Joined: 13 August 04
From: Iasi




cata spuma si-o fi tras si sefu? si daca pleaca ford dupa ce ia imprumutul il platim noi? nu mai pot eu de ford si asta si din cauza reputatiei ce o are la noi (din cauza service-urilor evident dar pe astia cine-i selecteaza? nu ford?)


--------------------
Kia Cee'd - IS-96-AEU 2008 SW BEST
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
membru_DC
post 20 Mar 2010, 19:26
Post #7


-


Group: Members
Posts: 1.149
Joined: 24 May 09




Președintele Senatului a venit vineri (19 martie) la Craiova doar pentru a asigura conducerea Ford România că se va aproba rapid proiectul de lege prin care statul român garantează un împrumut de 400 de milioane de euro de la BEI pe care Ford îl contractează pentru investiții la fabrica din Bănie. Președintele Ford România, Dionisio Campos, a ținut să spună că s-a fabricat un număr mic de autoutilitare Ford la Craiova, „pentru a fi testată piața“, dar și parametrii de calitate.

Ford trece în etapa următoare
Președintele Ford România, Dionisio Campos, a confirmat că Ford i-a cerut lui Geoană să facă lobby în Senat și a menționat că împrumutul va ajuta fabrica să treacă în următoarea fază a proiectului de la Craiova. Campos a precizat că Ford este în grafic în ceea ce privește planurile de la Craiova. „Suntem conform calendarului la Craiova: în prezent continuă producția Transit Connect, secția de vopsitorie - care era ultima ce necesita modernizare în fabrică - se află în faza de testări. (...) Acum ne concentrăm eforturile în formarea profesională a angajaților și pentru formarea continuă a lor“.


Producția la Ford a început pentru testarea pieței

În 2009, pe poarta fabricii Ford de la Craiova au ieșit doar 300 de autoutilitare Transit Connect. Cererea pe piața internă pentru acest model nu a fost prea mare. Potrivit Asociației Producătorilor și Importatorilor de Autoturisme (APIA), anul trecut s-au vândut în România 304 astfel de automobile. Vineri, Dionisio Campos a mărturisit care este motivul pentru care anul trecut s-au asamblat în fabrica din Bănie doar 300 de autoutilitare ușoare Ford Transit Connect, precizând și că piața a dat semnale bune pentru producția Ford: „Modelul Transit Connect nu se referă la volum, ci la îndeplinirea standardelor de calitate și a modului de fabricație. Vreau să fac o mărturisire: motivul pentru care anul trecut s-au produs 300 de automobile a fost pentru a testa piața și pentru a vedea dacă sistemul nostru de producție și de calitate este în conformitate cu piața. Primele semnale, primii indicatori ai pieței ne indică faptul că ne-am descurcat foarte bine aici la Craiova și asta se referă la toți operatorii din fabrică. Planurile noastre au fost bune și le vom continua“.


Viitorul model Ford, în continuare secret
Întrebat ce nou model va intra în fabricație la Craiova și, mai ales, când, președintele Ford România nu a putut preciza o dată exactă și nici care va fi noul autoturism care se va produce în Craiova. El a amintit doar că nu va fi Ford Fiesta și nici Ford K, ci poate fi „orice model“.

Furnizorii Ford - încă departe de Craiova
Campos a precizat că până în prezent nu are cunoștință ca vreun furnizor Ford să-și fi deschis fabrici în Dolj sau în Craiova și nu se știe când vor veni. „Suntem în discuție cu câțiva furnizori de primă clasă pentru a veni la Craiova. Noi îi notificăm anul acesta, dar când vor veni, nu sunt sigur“, a afirmat Dionisio Campos.


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 20 Mar 2010, 21:39
Post #8


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




QUOTE(aphophis @ 16 Mar 2010, 09:03)
Sa fie intr-un ceas bun si sper sa se puna mai repede la treaba decat cu ford-ul connect
http://www.money.ro/auto/ford-va-produce-l...mica-b-max.html
*




In show-room-ul reprezentantului Ford la care lucrez se afla deja de 2 saptamani un Connect fabricat la Craiova. I-au adus ceva imbunatatiri estetice la exterior si interior.

Ramane sa le observ si la service smile.gif


--------------------
D Logan - B 48 CUP 2004 Preference 1.6MPI Egee
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 20 Mar 2010, 21:43
Post #9


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




e si la bdt de pe virtutii un connect de craiova.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
membru_DC
post 21 Mar 2010, 07:52
Post #10


-


Group: Members
Posts: 1.149
Joined: 24 May 09




Dsign, sa ne spui si noua daca la pasajele rotilor spate (carenajul) chiar are mocheta sau este un plastic mai special

This post has been edited by membru_DC: 21 Mar 2010, 23:19


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 21 Mar 2010, 23:14
Post #11


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




O sa ma uit, m-ai facut curios


--------------------
D Logan - B 48 CUP 2004 Preference 1.6MPI Egee
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yoncv
post 27 Mar 2010, 15:37
Post #12


Membru ochelarist


Group: Members
Posts: 444
Joined: 28 September 06
From: Craiova




Ieri am vazut plecind de la fabrica 3 trailere pline cu Connect-uri albe. Cred ca era productia pe o luna biggrin.gif


--------------------
VW Jetta - dj-17-??? 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Squirrel
post 29 Mar 2010, 14:11
Post #13


Captain of Black Pearl™…


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 13 March 08
From: partea mea: Drum bun!




Deh, acum au găsit și „finanțare” pentru producție: Ford a dat in judecata statul roman pentru restituirea unor taxe de 3,5 mil. U$D.


--------------------
Dacia Duster - RO 44 AWD 2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré
Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 29 Mar 2010, 15:29
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.493
Joined: 14 January 06




nu stiu de ce am impresia ca de fapt connect-ul e un fel de solnitza europeana , ca sa isi faca mana pt b-max. Ca oricum produceau in turcia connect-ul. Si mi se pare ca din turcia il exporta si in state..


--------------------
Kia Rio - --- 2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 29 Mar 2010, 16:06
Post #15


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.759
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Bmaxul asta va fi un fel de modus?


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit - negru pe alb masina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 29 Mar 2010, 16:39
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.493
Joined: 14 January 06




urmasul lui fusion cica. Da.. un fel de modus tongue.gif


--------------------
Kia Rio - --- 2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Squirrel
post 1 Apr 2010, 07:47
Post #17


Captain of Black Pearl™…


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 13 March 08
From: partea mea: Drum bun!




Din al doilea semestru al 2010 Ford B-Max la Craiova conform: Fleming: Romania, locatie strategica de export pentru Ford.


--------------------
Dacia Duster - RO 44 AWD 2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré
Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
the_tavi
post 1 Apr 2010, 09:06
Post #18


Membru


Group: Members
Posts: 406
Joined: 10 April 08
From: Timisoara




Inca avem costuri reduse pentru marile companii care vor sa isi mute business-urile in est. Dar daca nu facem ceva cu infrastructura si cu coruptia institutionalizata o sa fie mai greu sa se indrepte cineva spre noi. Eventual or sa plece dinspre noi spre India sau China.


--------------------
Opel Signum 2.0 T Suzuki SV650 -
Being dead right doesn't make you any less dead!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
membru_DC
post 1 Apr 2010, 15:40
Post #19


-


Group: Members
Posts: 1.149
Joined: 24 May 09




QUOTE(einstein1984 @ 29 Mar 2010, 16:06)
Bmaxul asta va fi un fel de modus?
*


... va fi un fel de Kangoo Low Cost aka X67

This post has been edited by membru_DC: 2 Apr 2010, 04:56


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
membru_DC
post 9 Apr 2010, 09:18
Post #20


-


Group: Members
Posts: 1.149
Joined: 24 May 09




Instanțele craiovene nu vor să judece dosarul Ford

Tribunalul Dolj și Curtea de Apel Craiova și-au pasat una alteia dosarul prin care Ford a dat statul român în judecată, cerând inițial 3,5 milioane de dolari. Acum instanțele se află în conflict negativ de competențe, astfel că dosarul Ford versus statul român a ajuns la Înalta Curte de Casație și Justiție. Aceasta trebuie să decidă care instanță locală va judeca procesul.

Tribunalul Dolj și Curtea de Apel Craiova își pasează dosarul în care Ford a dat în judecată statul român. Procesul intentat de Ford România statului român, în urmă cu câteva săptămâni, a fost înaintat ieri către Înalta Curte de Casație și Justiție, care trebuie să decidă ce instanță doljeană are competența să judece cauza, Tribunalul Dolj sau Curtea de Apel. Ford a dat în judecată Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF), Autoritatea Națională a Vămilor (ANV), Direcția Tehnici de Vămuire și Control Vamal din cadrul ANV, precum și Direcția Regională pentru Accize și Operațiuni Vamale Craiova din cadrul ANV. Compania producătoare de autoturisme cere ca statul să îi restituie contravaloarea unor taxe vamale plătite deja de Ford către autoritățile respective. După calculele Ford, taxele vamale care fac obiectul litigiului s-ar fi ridicat inițial la 3,5 milioane de dolari, fără TVA. Procesul fusese înregistrat pe rolul Tribunalului Dolj. Ieri a fost primul termen în dosar, însă instanța a decis să înainteze dosarul la Înalta Curte de Casație și Justiție. „Cauza a ajuns la Curtea de Apel Craiova, care a trimis dosarul la Tribunalul Dolj, motivând că trebuie să se judece pe fond la Tribunal, pentru că este în raza sa teritorială. Astăzi de dimineață (ieri dimineață - n.r.) Tribunalul Dolj a trimis dosarul la Înalta Curte să decidă care instanță din Craiova are competențe să judece cazul. Tribunalul a motivat că este vorba despre o sumă de peste 500.000 de lei și atunci nu este competența acestei instanțe. Așteptăm să se pronunțe Înalta Curte“, a declarat, pentru GdS, directorul coordonator al Direcției Regionale pentru Accize și Operațiuni Vamale (DRAOV) Craiova, Mircea Matei, parte în acest dosar. Directorul DRAOV Craiova a explicat faptul că Ford a solicitat tardiv restituirea taxelor vamale (plătite deja către statul român). Compania nu a depus cererea în termenul stabilit de Regulamentele CE în vigoare, ci la ceva timp după expirarea acestor termene. Așa cum GdS arăta recent, Ford a plătit taxe vamale pentru piese de schimb și subansamble aduse din Coreea, care au suferit anumite modificări în fabrica din Craiova, după care au fost reexportate. Potrivit directorului Vămii, Ford a greșit încadrarea regimului vamal și, în loc să ceară autorizație de „import temporar cu perfecționare activă“, au cerut import definitiv, pentru care s-au plătit taxe. Ulterior, Ford a cerut schimbarea regimului vamal (astfel încât să i se restituie taxele plătite deja), dar nu a depus solicitarea în termenul stabilit de lege.

Ford susține că nu a cerut o sumă fixă

Ford a confirmat că procesul a ajuns la Înalta Curte. Cât despre suma cerută, conducerea Ford susține că a solicitat în instanță doar anularea unor acte administrative. „Ford, în continuare, nu a cerut rambursarea unei sume fixe. Conform cererii inițiale, Ford a solicitat doar anularea unor acte administrative“, a precizat, pentru GdS, Nadia Crișan, membru în Consiliul de Administrație al Ford România. Însă, în dosar este specificată o sumă calculată de Ford, sumă care, potrivit directorului DRAOV, este acum de 1,7 milioane de lei, adică aproximativ cinci milioane de dolari, deși inițial fusese 3,5 milioane de dolari.
„Implicit, anularea acelor acte administrative s-ar finaliza cu restituirea taxelor vamale către Ford. Suma respectivă este luată chiar din dosar. Există documente în acest sens“, a precizat directorul Mircea Matei.

Tribunalul a trimis dosarul la Înalta Curte

Tribunalului Dolj, a confirmat că dosarul Ford România a fost trimis la București, instanțele locale fiind în „conflict negativ de competență“: „Tribunalul Dolj - Contencios Administrativ și Fiscal, în data de 8.04.2010, în dosarul privind Ford România și alții, a admis excepția de necompetență materială a Tribunalului Dolj și a declinat competența de soluționare a cauzei în favoarea Curții de Apel Craiova - Secția Contencios Administrativ și Fiscal. De asemenea, s-a constatat conflictul negativ de competență și s-a dispus înaintarea dosarului cauzei către Înalta Curte de Casație și Justiție în vederea soluționării conflictului negativ de competență“. Soluția poate fi atacată cu recurs în termen de cinci zile de la pronunțare.


This post has been edited by membru_DC: 9 Apr 2010, 09:18


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 13 Apr 2010, 11:30
Post #21


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




" Însă, în dosar este specificată o sumă calculată de Ford, sumă care, potrivit directorului DRAOV, este acum de 1,7 milioane de lei, adică aproximativ cinci milioane de dolari"

A dracului de grea e armetica asta pentru ziaristi !

This post has been edited by corbex: 13 Apr 2010, 11:31


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Squirrel
post 15 Apr 2010, 08:02
Post #22


Captain of Black Pearl™…


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 13 March 08
From: partea mea: Drum bun!




Ford risca amenzi de 14 mil. € daca nu produce 1.000 de masini pe zi.
QUOTE
    Ford Romania, cel de-al doilea constructor de pe piata locala, mai are la dispozitie un an pentru a majora productia uzinei de la Craiova de la 300 de masini pe luna in prezent la aproape 21.000 de unitati (250.000 de masini pe an), altfel va trebui sa plateasca statului roman daune.
    Daunele pot ajunge pana la 25% din valoarea de achizitie de 57 mil. euro a pachetului de 76% din Automobile Craiova, potrivit contractului de privatizare. Astfel, daca la Craiova se vor produce anul viitor mai putin de 200.000 de autovehicule, statul roman va incasa de la Ford Motor Company 14 mil. euro, daca se vor produce intre 200 si 225 de mii de masini, se vor plati daune de 10% sau 5,7 mil. euro, si 5% sau aproape 2,9 mil. euro daca se vor asambla intre 225 si 250 de mii de autovehicule.
    Ford a produs in total 580 de autovehicule comerciale Transit Connect de la demararea oficiala a productiei in luna septembrie si pana la finele lunii februarie, ceea ce determina o medie zilnica de aproximativ patru autovehicule pe zi, adica de 300 de ori mai putin decat produce Dacia la Mioveni.
    Exporturile uzinei de la Craiova au reprezentat la nivelul lunii ianuarie intreaga productie, in timp ce per total nivelul acestora este de peste 95%. Principalele piete de export au fost Germania, Marea Britanie si Bulgaria. Acelasi nivel de peste 90% al exporturilor se va mentine si in 2010, potrivit lui Wolfgang Schneider, vicepresedintele Ford Europa pe probleme guvernamentale si de mediu.
    Potrivit statisticilor oficiale, singurele doua luni cu productie efectiva au fost noiembrie si ianuarie, atunci cand s-au asamblat 300, respectiv 58 de vehicule comerciale. Astfel, desi productia a fost anuntata in septembrie, aceasta a fost demarata cu adevarat abia in noiembrie.
    Potrivit declaratiilor anterioare ale lui Sebastian Vladescu, ministrul finantelor, Ford are in plan atingerea in 2011 a unui nivel al productiei de 250.000 de masini, in conditiile in care in a doua parte a acestui an la Craiova va intra in fabricatie modelul B-Max.
    Ford detine in prezent 100% din actiunile Automobile Craiova, dupa ce a achizitionat atat pachetul de 22% detinut de SIF Oltenia, cat si restul de actiuni de la peste 12.000 de persoane.

Or să facă Ford-uri la normă…


--------------------
Dacia Duster - RO 44 AWD 2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré
Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yoncv
post 27 Apr 2010, 08:34
Post #23


Membru ochelarist


Group: Members
Posts: 444
Joined: 28 September 06
From: Craiova




Ford a inceput productia modelului Transit Connect
Cica pina acum faceau doar asamblare, acum fac si productie. Sint curios cit de mare va fi aceasta.

Tot ei zic:
QUOTE
Tot luni a fost deschisa sectia de vopsitorie, cea mai tehnologizata unitate de acest tip pe care Ford o detine in Europa.
radmasa.gif


--------------------
VW Jetta - dj-17-??? 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Squirrel
post 5 May 2010, 12:08
Post #24


Captain of Black Pearl™…


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 13 March 08
From: partea mea: Drum bun!




Ford numeste un canadian (Don Gelinas) pe pozitia de CFO la Craiova
QUOTE
    Canadianul Don Gelinas (foto), 55 de ani, a preluat de la inceputul lunii aprilie functia de director financiar al Ford Romania, cel de-al doilea constructor de automobile de pe piata locala, care are in derulare investitii de 675 mil. euro in uzina de la Craiova.
    Absolvent al Facultatii de comert din cadrul Universitatii din Winsdor (Canada), Gelinas a lucrat anterior ca director financiar al Autoalliance, un joint venture intre Ford si Mazda cu sediul in SUA. Executivul canadian lucreaza in cadrul Ford inca din 1978, iar in ultimii 32 de ani a ocupat mai multe functii in cadrul departamentului de finante si dezvoltarea afacerilor din Canada, SUA, Mexic, Coreea si Filipine.
    Gelinas va locui in Craiova si ii va raporta direct presedintelui Ford Romania, Dionisio Campos.
    Ford a produs in total 900 de autovehicule comerciale Transit Connect de la demararea oficiala a productiei in luna septembrie pana la finele lunii martie, ceea ce determina o medie zilnica de aproximativ patru autovehicule pe zi, adica de 300 de ori mai putin decat produce Dacia la Mioveni.
    Aducerea unui expat in managementul unei companii locale este o practica din ce in ce mai rar folosita in prezent, odata ce companiile au incercat sa-si reduca din costuri prin inlocuirea executivilor straini cu manageri romani. In Romania lucreaza aproximativ 20.000 - 30.000 de expati, potrivit estimarilor firmelor de relocalizare, insa inregistrati in statisticile ambasadelor ca angajati straini sau diplomati figureaza doar jumatate, adica aproximativ 15.000 de persoane.


--------------------
Dacia Duster - RO 44 AWD 2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré
Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BOG
post 5 May 2010, 13:05
Post #25


Riders on the Storm


Group: Moderatori
Posts: 1.364
Joined: 16 August 05
From: Bucuresti/Botosani






--------------------
Reno M 2.1/CD - B xx BOG 2005/1.6 16 V
Ce este adevarul?, a aruncat sfidator Pilat din Pont, dar nu a asteptat raspunsul! (Bacon)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Squirrel
post 12 May 2010, 08:51
Post #26


Captain of Black Pearl™…


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 13 March 08
From: partea mea: Drum bun!




Guvernul a constituit o comisie care sa renegocieze cu Ford clauze din contractul Automobile Craiova
QUOTE
    Guvernul a decis constituirea unei comisii de negociere privind incheierea unui act aditional la contractul de vanzare-cumparare incheiat in 2007 intre AVAS si Ford pentru pachetul majoritar de actiuni la Automobile Craiova, dupa ce constructorul american a solicitat reanalizarea unor clauze. Comisia va fi condusa de catre presedintele Autoritatii pentru Valorificarea Activelor Statului (AVAS), Aurelian Popa, si ii va avea ca membri pe Mircea Ioan Pavelescu (vicepresedinte al AVAS), Bogdan Dragoi (secretar de stat in Ministerul Finantelor), Dumitru Cornoiu (secretar de stat in Ministerul Muncii), Petru Ianc (director general in Ministerul Economiei) si Dan Lazar (consilier de stat al premierului).
    Proiectul actului aditional va fi supus aprobarii Guvernului, iar activitatea comisiei nu va fi remunerata, se arata in hotararea de guvern privind constituirea comisiei de negociere.


--------------------
Dacia Duster - RO 44 AWD 2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré
Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Squirrel
post 20 May 2010, 09:12
Post #27


Captain of Black Pearl™…


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 13 March 08
From: partea mea: Drum bun!




Se lasă cu „muzică” oltenească: Ford cere pasuire de la Guvern sa nu mai lanseze la Craiova noul model in aceasta vara
QUOTE
    Ford s-a razgandit si nu mai doreste sa respecte decizia de a demara productia viitorului de clasa mica in vara acestui an, constructorul american invocand scaderea vanzarilor in Europa pentru a obtine o amanare de la datele asumate initial.
    Conditiile economice actuale si piata europeana aflata in scadere dupa epuizarea programelor de tip "Rabla" din Europa vor determina Ford sa ceara renegocierea clauzelor din contractul de privatizare a Automobile Craiova.
    "Ford va cere Guvernului decalarea calendarului de lansare a productiei noului automobil avand in vedere ca nu mai are rost sa se grabeasca pentru o piata care probabil nu-si va reveni pana in 2012. In acelasi timp, vor sa ne dea inapoi mai repede o parte din activele pe care le-au preluat odata cu uzina de la Craiova", afirma surse oficiale. Sursele citate spun ca nu este in discutie si vreun alt fel de ajutor financiar sau fiscal din partea statului.
    Potrivit declaratiilor oficiale, "angajamentul pe care Ford si l-a asumat fata de Craiova si Romania ramane neschimbat. Astfel, planul este acela de a indeplini angajamentele asumate in privinta locurilor de munca, a investitiei si a capacitatii de productie, in pofida crizei economice fara precedent, care a inceput de cand Ford a semnat contractul de privatizare", a declarat Nadia Crisan, membru in consiliul de administratie al Ford Romania. Oficialii Ford se asteapta ca activitatea de la uzina sa se intensifice pe masura ce piata auto isi va reveni.
    John Fleming, CEO si presedinte al Ford Europa, s-a intalnit la finele lunii trecute cu presedintele Romaniei, Traian Basescu, subiectul oficial al intalnirii fiind prezentarea proiectului Ford in Romania. Aceasta a fost prima intalnire oficiala dintre conducerea Ford si presedintele Romaniei de la demararea productiei in septembrie 2009.
    Presedintele Traian Basescu a semnat pe 25 martie decretul de promulgare a Legii pentru ratificarea Acordului de garantie dintre Romania si Banca Europeana pentru Investitii (BEI) privind garantarea in proportie de 80% a imprumutului de 400 mil. euro contractat de Ford pentru modernizarea uzinei de la Craiova. Acordul de garantie dintre Romania si BEI a fost semnat la Bucuresti in luna ianuarie a acestui an.
    Daca la Craiova se vor produce anul viitor mai putin de 200.000 de autovehicule, statul roman va incasa de la Ford Motor Company 14 mil. euro, daca se vor produce intre 200.000 si 225.000 de masini, se vor plati daune de 10% sau 5,7 mil. euro, si 5% sau aproape 2,9 mil. euro daca se vor asambla intre 225.000 si 250.000 de autovehicule. In primele patru luni ale acestui an Ford a asamblat la Craiova 700 de masini, adica exact cat produce Automobile Dacia in jumatate de zi.
    Astfel, in conditiile in care nu a fost anuntata oficial intrarea in productie a viitorului B-Max, model de clasa mica ce va inlocui actualul Fusion, productia uzinei din acest an nu va depasi un nivel de 3.000 de unitati. In acelasi timp, pentru a respecta contractul de privatizare, Ford va trebui sa produca anul viitor 250.000 pe an, respectiv 1.000 de masini pe zi, de aproape 100 de ori volumul din prezent. Toate acestea in conditiile in care uzina de la Craiova nu a produs niciodata mai mult de 15.000 de masini anual.
    In cazul unei productii anuale de peste 250.000 de masini, se estimeaza ca in 2012 pe poarta fabricii sa intre si sa iasa un camion la fiecare cinci minute, adica aproape 200 de camioane pe zi, in cazul in care se va produce in doua schimburi, singurele investitii in infrastructura din zona uzinei fiind asfaltarea strazilor. In 2007, Ludovic Orban, ministrul transporturilor de atunci, anunta constructia unui drum expres pana la Pitesti care sa optimizeze activitatea de transport, dar nici pana in prezent nu a fost efectuat niciun studiu de fezabilitate a unui astfel de proiect.
    Exporturile uzinei de la Craiova au reprezentat la nivelul primelor patru luni aproape 95% din intreaga productie. Principalele piete de export au fost Germania, Marea Britanie si Bulgaria. Acelasi nivel, de peste 90%, al exporturilor se va mentine si in 2010, potrivit lui Wolfgang Schneider, vicepresedintele Ford Europa pe probleme guvernamentale si de mediu.

Și mai ziceau că va apare al treilea producător în România…Dacă și din cei doi existenți, unul vrea să „chiulească”…


--------------------
Dacia Duster - RO 44 AWD 2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré
Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yoncv
post 20 May 2010, 09:56
Post #28


Membru ochelarist


Group: Members
Posts: 444
Joined: 28 September 06
From: Craiova




Cred ca titlul topicului trebuie modificat - sa se adauge un semn de intrebare la sfarsit


--------------------
VW Jetta - dj-17-??? 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 26 Feb 2012, 16:22
Post #29


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




nice wub.gif


LE: sunt curios cine va anunta prima data preturile: RENAULT pentru LODGY sau FORD pentru B-Max frustrat.gif

This post has been edited by P-A-C-O: 26 Feb 2012, 16:24


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 26 Feb 2012, 16:37
Post #30


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




Dragut, îmi place.

Totul e sa ia si 5 stele NCAP, adica sa treaca fara probleme de testul impactului lateral.

This post has been edited by Markos: 26 Feb 2012, 16:47


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th August 2025 - 00:47
Dacia