Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Posibila achizitie Clio III, orice parere este binevenita

LauCalin1
post 23 Sep 2012, 14:34
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 23 September 12




Salut si bine v-am gasit!
Motivul pentru care am ajuns la voi este o posibila achizitie a unui Clio 3. Este vorba de fosta masina a unei companii care isi reinnoieste flota. Masina are 4 ani, cam 125000 de km si este versiunea cea mai ieftina, cea cu motor de 1.2 75 CP. Masina a fost cumparata de noua din Romania si are toare reviziile facute la timp la dealer Renault, deci vine si cu carte service. Nu pot sa va spun nimic de pret pentru ca oricum este unul extrem de bun, mult sub nivelul pietei. Mai am cateva alternative, nu conteaza care (cred), insa va intreb si pe voi pentru ca, desi am o masina nemteasca nu prea sunt adeptul mitului masinii nemtesti...sincer mi se pare o prostie sa sustii asta.
Asadar as vrea sa va intreb care sunt problemele generale ale acestei masini, pentru ca toate masinile au si puncte forte dar si puncte slabe, la ce trebuie sa fiu atent.
Apoi, ce consum aveti (am uitat sa spun ca masina va fi folosita preponderent in Bucuresti, cam 90-95%).
Distributia este pe lant sau pe curea?
Si cel mai important: as vrea sa va rog sa-mi spuneti ce probleme ati avut pana acum, cat de greu s-au rezolvat si cam cat v-au costat.
Va multumesc mult! smile.gif


--------------------
VW New Beetle 2007
Fotbal? Nu, multumesc!
http://www.youtube.com/watch?v=UOL0ZeH6Re0
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 23 Sep 2012, 17:02
Post #2


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




Probleme la mine: s-a spart luneta de una singura: 1100 lei la reprezentanta una noua si cu schimb; a picat coloana de directie (servodirectia) - 1200 euro una noua (nu se gaseste decat in reprezentanta) au schimbat-o desi iesise din garantie (avea 49.000km si 2 ani si cateva luni); pedala de ambreiaj a inceput sa trozneasca, am schimbat-o in reprezentanta cu 500 lei piesa si vreo 80 lei manopera; de curand mi-a luat foc maneta de la stergatoare, nu am gasit la dezmembrari ca se vand ca painea calda. 663 o maneta noua din reprezentanta, si vreo 100 lei manopera trebuie schimbata si pompa de la lichidul de parbriz care costa 250 lei in reprezentanta ( 50 de lei de la magazinele de piese) pe care o sa o schimb la un service oarecare. Trebuie sa schimb si regulatorul de presiune ca face urat la relanti cand e frig afara 550 in reprezentanta si vreo 350 la alt magazin de piese.

Stau si ma intreb ce urmeaza sa pice si sa nu gasesc decat in reprezentanta... Flanse, amortizoare sau alte lucruri mecanice nu pica, pentru ca se gasesc la toate colturile laugh.gif


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 23 Sep 2012, 17:09
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




Hai sa zic si eu ceva de masina sotiei:
Este impecabila ca acum 5 ani cand i-am facut-o cadou,nu a cazut nici o maneta de la stergatoare caci am avut grija sa desfund scurgerile de sub grila la timp,nu s-a spart nici o luneta,coloana de directie este un caz izolat cred, ca pb pot spune numai ca s-a luat putin pielea de pe volan,apoi s-au mai ars 2 becuri si ATAT in aprox 50k de km-motor 1.4 16V,in rest ulei la 1 an cu toate filtrele.


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 - CT 99 xxx 1.6 dci
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 23 Sep 2012, 17:12
Post #4


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




QUOTE(99AIM @ 23 Sep 2012, 18:09)
nu a cazut nici o maneta de la stergatoare caci am avut grija sa desfund scurgerile de sub grila la timp,nu s-a spart nici o luneta
*


Daca asta e un apropo nu e unul bun. La mine nu se infunda scurgerile pentru ca atunci cand am verificat, pe dreapta nu am furtun si pe stanga avea cateva frunze dar nu era infundat. Oricum i-am scos capacul si am scos toata mizeria, asta in primavara. Toata vara n-a plouat deci asta nu e cauza. Poate s-ar fi ars motorul de la stergatoare nu pompa de la lichidul de parbriz.


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
titicostel
post 23 Sep 2012, 18:42
Post #5


.


Group: Members
Posts: 104
Joined: 27 May 12
From: .




Consumul meu la motorizarea 1.2 16v 75CP, preponderent in oras, cu AC pornit permanent vara/iarna, este 6.8/100km. Cam 70-80% merg in oras, restul pe DN si rar pe autostrada.
Distributia este pe curea.
Masina are 5 ani, pana acum n-am schimbat nimic in afara celor de la reviziile recomandate. Are, insa, prea putini kilometri parcursi, putin peste 30 mii km.

In legatura cu fiabilitatea unei masini, eu cred ca e relativa. Depinde in primul rand de proprietar. Am o cunostinta care are Octavia, ultimul model, din 2010. Deja a schimbat amortizoarele si are cam acelasi numar de km. Dar omul nu rateaza nici o groapa, dimpotriva zici ca le cauta. Mai ales in primavara asta a fost durere dupa dezghet, iar tipul lua gropile la rand de parca nici nu le vedea.

This post has been edited by titicostel: 23 Sep 2012, 18:59


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danielus
post 23 Sep 2012, 18:57
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 154
Joined: 24 January 09
From: Bucuresti




Eu am avut doar probleme de natura electrica/electronica pana acum: cea mai costisitoare: schimbat calculator UCH distrus din cauza patrunderii apei dupa ce scurgerile s-au infundat; ulterior am scos de tot furtunele si am controlat periodic sa fie curat acolo (cost 1700 ron la reprezentanta); schimbat actuator inchidere usita benzina (cost 50 ron, l-am luat de la cineva de pe forum, la reprezentanta era peste 200 ron + manopera; l-am schimbat eu dupa ce am urmarit tutorialul de pe forum); schimbat contactor pedala frana (cost 50 ron de la un coleg de forum, in reprezentanta era peste 200 ron); reparat furtun lichid spalare luneta (se fisurase in zona aripii dreapta si l-au innadit la reprezentanta - cost manopera 30 ron).
Masina am luat-o SH cand avea 3 ani si 25000 km iar acum are 6 ani si 50000 km si, in afara problemei cu UCH-ul care s-a produs din neglijenta utilizatorului precedent (a picat la scurt timp dupa ce o cumparasem), celelalte incidenta le consider minore. Eu o consider o masina buna si o sa o mai tin cativa ani. Depinde si de norocul fiecaruia... smile.gif


--------------------
Renault Clio III 2006 1.4 16V Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 23 Sep 2012, 20:53
Post #7


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




Am schimbat pana acum alternatorul si ceva pe la ambreiaj, ambele pe garantie. Insa de curand a inceput sa troncane destul de urat in zona dreapta fata, asa ca probabil voi face prima reparatie pe banii mei. Nu am fost inca la service, asa ca nu stiu ce a picat, dar dupa cum se manifesta masina si mai demult, suspectez ca am avut flansele de la amortizoare duse, si acum a picat si amortizorul. Asta dupa 4 ani si 60.000 de km, din care destui facuti prin Bucuresti.

Singurele mari nemultumiri pe care le am eu vizavi de masina sunt legate de calitatea absolut execrabila a vopselei, sau mai degraba a lacului, si de scaunele care mi se par foarte incomode la drumuri mai lungi. Dar astea sunt detalii care nu vor conta daca iei masina la un pret irezistibil.

Per ansamblu, Clio 3 e chiar o masina fiabila. Problemele tipice, de care e foarte posibil sa te lovesti, sunt cele legate de infundarea scurgerilor de apa de sub grila si arderea manetei de la stergatoare. Motoarele pe benzina sunt chiar foarte fiabile, dar nu prea ofera cine stie ce performanta, mai ales cel de 1.2, si nici consumurile nu sunt exceptionale. Asta comparand cu ce se practica acum, "turbate" de 1.0 si 100 de cai, sisteme start/stop etc...In rest, si trenul de rulare, si calitatea de fabricatie sunt mai solide decat ce facea reno cu ani in urma.

Daca pretul e foarte bun si cartea de service nu e falsificata, iar tu nu intentionezi sa o folosesti prea mult in extraurban (aici ma refer in principal la motor, care e prea mic pentru o masina grea cum e Clio), s-ar putea sa merite. Atat doar ca fiind o echipare de baza, nu vei avea nici finisarile foarte bune de pe variantele superioare, si nici niste dotari de confort si siguranta care fac uneori diferenta, dar astea sunt chestii fara care se poate trai daca se compenseaza cu pretul de achizitie smile.gif

This post has been edited by Synyster: 23 Sep 2012, 21:09


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
centurion
post 23 Sep 2012, 22:01
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.043
Joined: 8 September 12




Am in familie Clio 3 1.4 16V 100CP (benzina). Masina este luata de noua in 2007, momentan are in jur de 80.000 km. Nici o problema tehnica pana in prezent. Vizitele in service au fost doar pentru revizii + o interventie la vopsea. De la un gainat, au fost probleme cu vopseaua de pe capota. Rezolvat pe casco. Proprietarul a desfacut 1 data pana acum plasticul de la stergatoare pentru a curata mizeria de acolo + desfunda scurgerile. De atunci, are grija de aceste scurgeri care la Clio 3 sunt cam pacatoase. Foarte multumit este de aceasta masina / motorizare.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea_aq
post 23 Sep 2012, 22:05
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.231
Joined: 13 October 06




Nu lua 1.2, e prea slab pentru masa unui Clio 3.


--------------------
xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LauCalin1
post 24 Sep 2012, 00:16
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 23 September 12




In primul rand va multumesc mult pentru raspunsuri.
Ce ma linisteste in acest moment e ca nimeni nu a zis nimic de motor, cutie de viteze, parte electrica sau injectoare. Adica lucruri care in trecut trageau un jos marca Renault. Apropo, cine fabrica sistemul de injectie pentru motorul de 1.2?
Totusi observ ca si masinile voastre, desi nu au ajuns la 100000 de km s-au facut totusi "remarcate" mai mult sau mai putin, ca orice masina dealtfel. Eu voi cumpara unca care are vreo 125000 si a iesit din garantie...

@Mircea, sincer nu imi fac griji de puterea motorului pentru ca masina o voi folosi in primul rand in Bucuresti si nici nu sunt vitezoman atunci cand ies cu ea din Bucuresti de cateva ori pe an (pe autostrada merg constant cu 120 km/h, alte drumuri 90-100, rar 110-120, iar in localitati cu 60 km/h). Motiv pentru care cred ca pentru nevoile mele mi-ar fi suficient si acest motor.
Iar faza cu stergatoarele am mai auzit-o, dar foarte vag. Nu prea stiu despre ce este vorba.
In continuare daca mai aveti sugestii sau pareri despre aceasta masina v-as ruga sa scrieti. Mesajele voastre imi sunt de mare ajutor.
Multumesc!:)


--------------------
VW New Beetle 2007
Fotbal? Nu, multumesc!
http://www.youtube.com/watch?v=UOL0ZeH6Re0
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 24 Sep 2012, 07:15
Post #11


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




La benzina nu trebuie sa te ingrijorezi de injectoare. Se intampla pe la diesel si mai ales la euro 3.
Cat despre puterea motorului, eu sunt multumit de 68CP, si ma indoiesc ca nu o sa se miste bine cu 75, numai ca s-ar putea sa vuiasca mai tare pe autostrada decat dieselul.


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 24 Sep 2012, 07:16
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




dar cuplul de la diesel cu cel de la benzina nu-l compari?
Hai sa va spun ce am facut eu la scurgeri:Am scos grila si apoi furtunele de pe laterale si am taiat din ele exact zona ce retine mizeria si de atunci nu am treaba,oricum mie masina mi se pare mult mai fiabila fata de Megane cu care am cheltuit destul singura chestie nasoala este ca a inceput sa se cojeasca volanul dar i-am aplicat un tratament pt. piele sintetica,vopseaua mi se pare destul de bunicica daca o speli mai des si aplici din cand in cand si o ceara lichida mai de calitate,a mea zici ca e noua atat la exterior cat si la interior-totul ok.

This post has been edited by 99AIM: 24 Sep 2012, 07:21


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 - CT 99 xxx 1.6 dci
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 24 Sep 2012, 07:19
Post #13


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




Daca nu ii e frica sa il tureze, compenseaza cu caii aia in plus, de asta am zis ca o sa vuiasca mai tare.

Eu cu Megane-ul am cheltuit abia acuma dupa 4 ani 400 de lei pentru bielete de directie+geometrie si am schimbat pe garantie o oglinda ca nu incalzea si actuatorul de la clapeta rezervor. In cazul meu, Clio pierde la fiabilitate. Castiga detasat la calitatea ansamblarii materialelor (nu are niciun greiere). Daca ar fi avut si plasticele si vinilinul pe usi din Megane era si mai bine. La condus e mult mai placut si mai bine izolat decat Megane-ul.

Cat despre piele, cred ca o patiti de la inele sau de la stransoare. Cand m-am intors de la Timisoara a condus un prieten si a strans atat de tare de volan ca s-a cutat pielea si inca nu si-a revenit. Sper ca atunci cand da frigul sa se contracte sa se traga la loc.

This post has been edited by spy_oh_joy1389: 24 Sep 2012, 07:26


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 24 Sep 2012, 07:31
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




Posibil sa ai dreptate cu volanul si sa fie de la inele,oricum faza ta cu coloana de directie a fost un caz izolat.Eu akm intrebat ing. de la reprezentanta de chestia cu maneta daca e ceva recall si mi-a zis ca ei refuza schimbatul acesteia daca gasesc mizerie pe grila si ca de la alea se trage toata tarasenia,apropo cati km ai cu M 2.2?


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 - CT 99 xxx 1.6 dci
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFL
post 24 Sep 2012, 08:01
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 28 December 11




4 ani si un pic peste 40000km luata de noua - 1.4 16v:
- in garantie la prima revizie o etansare cutie de viteze (am descoperit la revizia de un an ca erau urme de ulei, sfatul celor de la Serus a fost ca nu este cazul sa se faca dar am insistat si au facut etansarea)
- scurgeri infundate (rezolvate in fata blocului)
- pe ici pe colo probleme mici cu vopseaua de la ganieti (asta este locul de parcare)
- curatat corp clapeta acceleratie (40 lei facuta la un service oarecare)
- schimbat ambele becuri faza scurta (unul la reprezentanta celalalt de mine in fata blocului ....multe injuraturi)
- rezolvat zgomot hayon (zdranganit broasca), (cu un pic de banda izolatoare si un pic de vaselina pe cuiul de la broasca)

Cam astea au fost problemele daca se poate spune ca au fost probleme, masina functioneza impecabil.

Am condus 1.2 al unui prieten, se misca destul de bine, cel putin in oras, afara nu am mers. Cred ca si cutia avea rapoartele mai scurte, cel putin eu asa am simtit.


--------------------
Renault Clio III 2008 - 1.4 16v - Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 24 Sep 2012, 08:36
Post #16


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




QUOTE(99AIM @ 24 Sep 2012, 08:31)
Posibil sa ai dreptate cu volanul si sa fie de la inele,oricum faza ta cu coloana de directie a fost un caz izolat.Eu akm intrebat ing. de la reprezentanta de chestia cu maneta daca e ceva recall si mi-a zis ca ei refuza schimbatul acesteia daca gasesc mizerie pe grila si ca de la alea se trage toata tarasenia,apropo cati km ai cu M 2.2?
*


60.000km cu amandoua, M2 e luat de nou, Clio de la 27000km. Da, coloana este un caz izolat, dar iti lasa un gust amar. Am rugat un unchi in Spania sa intrebe si acolo la reprezentanta cat era si inainte sa dea VIN-ul ii spusese cel de acolo ca cica sunt 3 modele de coloana: una la vreo 600 euro, una la vreo 800 si cea care s-a dovedit a fi a mea de 1200. Bine ca totusi au fost de acord si au schimbat pe garantie ("gest comercial")

Mie mi-a zis exact cum am gandit si eu: "maneta este doar o consecinta, problema este de la pompa de la lichidul de parbriz". Dupa cum am mai zis, a fost seceta atata vreme cand s-a ars asta, chiar daca era mizerie, nu statea in apa. Pompa a fost folosita din cauza condensului de peste noapte de la tara.

This post has been edited by spy_oh_joy1389: 24 Sep 2012, 08:36


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviu_m2002
post 24 Sep 2012, 08:36
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 12 September 12




Salut,

Eu am varianta diesel, deci nu te pot ajuta in privinta consumului, dar pot sa iti spun de altele. Masina are doi ani si aproape 30 000. Nu au fost probleme, ci doar vizite pentru revizii, doua. Stergatoarele au cedat dupa un an si de la bun inceput nu stergeau ok, un ghinion.
In rest mai avem un megane vechi ('99) cu 160000 de km, a cedat electromotorul recent, dar in rest am schimbat doar filtre, ulei si amortizoare. A fost achizitionat cu 90000 km.
Ca si calitate , cred ca Renault a evoluat mult. La fel si la design, mi se pare ca intotdeauna a scos masini ok, chiar mai mult.
Singura reticenta pe care o am este cea legata de faptul ca masina a fost masina de firma. Masinile acestea sunt forjate la maxim. Nimanui nu-i pasa de ele.


--------------------
Renault Clio 3 Estate 2010 dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 24 Sep 2012, 08:54
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




QUOTE(spy_oh_joy1389 @ 24 Sep 2012, 08:36)
Mie mi-a zis exact cum am gandit si eu: "maneta este doar o consecinta, problema este de la pompa de la lichidul de parbriz". Dupa cum am mai zis, a fost seceta atata vreme cand s-a ars asta, chiar daca era mizerie, nu statea in apa. Pompa a fost folosita din cauza condensului de peste noapte de la tara.
*


Si de ce s-a ars pompa ?


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 - CT 99 xxx 1.6 dci
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 24 Sep 2012, 09:08
Post #19


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu






--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LauCalin1
post 24 Sep 2012, 09:11
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 23 September 12




QUOTE(liviu_m2002 @ 24 Sep 2012, 08:36)
Salut,
   Singura reticenta pe care o am este cea legata de faptul ca masina a fost masina de firma. Masinile acestea sunt forjate la maxim. Nimanui nu-i pasa de ele.
*



Da, de-asta imi fac si eu griji. Dar daca masina are carte service la zi, un singur proprietar si revizii facute la termen asa cum cere producatorul, parca ma mai linistesc.
Ideea este ca am foarte putine alternative (nu ztiu daca e o idee buna sa zic... Fabia break 1.2 htp, care ma trage cel mai putin, Fiesta 1.25 si Clio 3 1.2). Interesant ce spuneti voi despre Clio. Acum ca mai pica un rulment, o bucsa sau se arde un bec... ar fi culmea sa iau in seama asemenea nimicuri.
Ideea este ca as mai avea vreo 500 de euro sa bag in ea dupa ce o cumpar, dar sincer sa fiu nu prea as vrea. Va trebui sa-i cumpar in primul rand cauciucuri si as vrea pentru linistea mea sa-i schimb uleiul. In rest sper sa nu fie nevoie ca pana la primavara sa vada service-ul. Atunci m-as realibilita si mai bine cu banii si as aranja-o cum trebuie. Deci singura "cerinta" sa zic asa, ar fi sa ma faca sa capat incredere in ea si sa ma duca unde vreau pana prin martie-aprilie. Acolo, mai vedem. smile.gif
Am uitat sa spun ca toate masinile au 4-5 ani. Mai mult sigur nu au.

This post has been edited by LauCalin1: 24 Sep 2012, 09:18


--------------------
VW New Beetle 2007
Fotbal? Nu, multumesc!
http://www.youtube.com/watch?v=UOL0ZeH6Re0
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
euroexpert
post 24 Sep 2012, 10:57
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 1 July 08




Eu detin si utilizez o astfel de masina, fabricatie 2008, numai in Bucuresti.
Consum pe perioada rece a anului este cam 10%
Consum vara in jur de 8-9% (depinde de trafic si cum mergi)
Motorul este impecabil, fara probleme pana acum, distributia este curea.
Trenul de rulare: am schimbat o bieleta de directie pe dreapta
Luneta mi s-a spart si mie intr-o iarna. Am cumparat de la un magazin cu 400 de lei luneta si 100 montaj. O am si acum.
Parbrizul meu a avut unele defecte de fabricatie. L-am schimbat pe banii Renault.
Becurile la faruri se schimba greu.
Un fir de la blocul de lumini s-a rupt. Defectiunea am remediat-o singur.
Deocamdata astea au fost la mine. Eu cred ca raportul calitate/fiabilitate/pret este ok. Vrei ceva mai fiabil si mai calitativ scoti mai multi bani din buzunar.
Eu am tras de a mea la greu si tine. E normal sa mai si cada cate ceva, dar cu toate acestea o recomand.


--------------------
xxx xxx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LauCalin1
post 24 Sep 2012, 15:46
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 23 September 12




Cati km are Clio-ul tau?


--------------------
VW New Beetle 2007
Fotbal? Nu, multumesc!
http://www.youtube.com/watch?v=UOL0ZeH6Re0
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
euroexpert
post 25 Sep 2012, 11:24
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 1 July 08




55000 km


--------------------
xxx xxx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LauCalin1
post 25 Sep 2012, 23:05
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 23 September 12




Inca o intrebare: la acest motor la cati km se fac reviziile?


--------------------
VW New Beetle 2007
Fotbal? Nu, multumesc!
http://www.youtube.com/watch?v=UOL0ZeH6Re0
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
euroexpert
post 26 Sep 2012, 10:07
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 1 July 08




La mine la 20000 de km


--------------------
xxx xxx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LauCalin1
post 26 Sep 2012, 18:59
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 23 September 12




De tinut minte. Consider ca asta poate fi un avantaj important.


--------------------
VW New Beetle 2007
Fotbal? Nu, multumesc!
http://www.youtube.com/watch?v=UOL0ZeH6Re0
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
joey
post 27 Sep 2012, 06:35
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 241
Joined: 9 October 03
From: Bucuresti




La 20.000 km sau la un an, depinde la ce se ajunge intai (asa era in perioada de garantie).
Si daca tot am postat sa zic si de masina mea (Clio 3, 1,6 benzina, AT):
- 3 ani si 9 luni, aproape 36.000 km;
- curatat anul asta clapeta de accelaratie;
- schimbat acum vreo luna bateria;
- in rest doar revizii la un an distanta (inca e in garantie pana in decembrie 2012);
- nicio alta problema: nu bate, nu cloncane, nu scratie nimic.
Daca si urmatoare masina va fi la fel de buna (desi e de la alta marca) as fi incantat.
In rest, conduceti prudent!


--------------------
RENAULT CLIO 3 DYNAMIQUE 1,6 16v CVA
Singurul loc in care Banii vin inaintea Muncii este in dictionar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
titicostel
post 27 Sep 2012, 14:30
Post #28


.


Group: Members
Posts: 104
Joined: 27 May 12
From: .




QUOTE(LauCalin1 @ 25 Sep 2012, 23:05)
Inca o intrebare: la acest motor la cati km se fac reviziile?
*


Vezi ca la modelele mai vechi(2006-2008) intervalul de revizie e la 15.000 de km sau un an. Cel putin la mine asa este trecut in cartea de intertinere(mentenance). Am vazut ca din 2009 s-a marit numarul de km la care se face revizia la 20.000 de km. Insa, nu stiu daca motoarele pe benzina, de dupa 2008, nu au ceva imbunatatiri care sa permita un interval mai mare pentru revizie. Cel mai bine e sa consulti cartea de intretinere cu care a fost livrata masina(daca mai exista).


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_2008
post 28 Sep 2012, 11:04
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 1 January 08
From: Pe Pamant




Singura problema majora dupa parerea mea , la Renault in general, este devalorizarea foarte mare a masinii in eventualitatea schimbarii acesteia.


--------------------
clio III, 1.4 clio III, 1.4 2007& Exception
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 29 Sep 2012, 09:07
Post #30


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(titicostel @ 27 Sep 2012, 15:30)
Insa, nu stiu daca motoarele pe benzina, de dupa 2008, nu au ceva imbunatatiri care sa permita un interval mai mare pentru revizie
*



Nu au nici o imbunatatire, intervalul tine mai mult de tipul uleiului folosit, de exemplu cu Elf competition la 10.000 , Elf Excelium se poate schimba la 20.000 linistit, iar Excelium LDX eu folosesc la intervale de 30.000 fara nici o problema la 1.4 16v.

This post has been edited by argon: 29 Sep 2012, 09:07


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 16:52
Dacia