Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Posibila achizitie Clio III, orice parere este binevenita

catalinux*
post 30 Sep 2012, 12:08
Post #31


Membru


Group: Members
Posts: 141
Joined: 12 December 08




@LauCalin... acelasi de pe Automarket?

Daca da, atunci trebuie sa stii ca materialele din interior sunt peste cele din VW Beetle si asta cred ca poate fi un atu important. Comparativ cu celelalte optiuni tin sa-ti spun ca masina este clar peste Fiesta si Fabia (modele care au fost in aceeasi generatie cu Clio) si dupa experienta mea de condus este si peste actuala Fabia (cu mult) si peste alte mule masini din aceeasi clasa care au fost inoite de curand (vezi de ex. noul Yaris). Nu stiu parerea celorlalti, insa eu consider ca masinuta asta (Clio 3) este poate cea mai fiabila masina Renault din ultima vreme. Mie imi place ca nu troncane, are materiale bune la interior, ma simt bine in ea, este stabila chiar si cu PDG, confortabila (mie chiar mi se pare foarte confortabila la drum lung, pot face sute de km in ea fara sa simt nevoia sa cobor). Ce sa mai, daca o prinzi la super pret punemana pe ea!

P.S.: Motorul de 1.2 este cam puturos si foarte putuors atunci cand este folosit AC-ul


--------------------
Renault Clio 3 2006 Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LauCalin1
post 2 Oct 2012, 21:07
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 23 September 12




Da, sunt cel de pe Automarket:D
Am zis totusi sa nu intreb si acolo pentru ca userii au o personalitate aparte.smile.gif)
Ce pot sa zic, posibil sa ai si tu dreptate. In acest moment pun in balanta ce spuneti si voi si ce spun si altii care au aceste masini de pe forumurile monomarca, statistici (mai mult din afara), pretul pieselor de pe internet si parerile mecanicilor. Chiar si numarul centrelor de dezmembrari, de ce nu. Si evident, preturile.smile.gif Despre Clio mi s-a confirmat din partea unor mecanici foarte buni, ca motorul si cutia sunt bune. Ieri am vorbit cu doi colegi de munca. Amandoi au Clio de 1.2 respectiv 1.4.
Cel cu 1.2 (defapt cea) mi-a spus ca nu a avut niciun fel de problema. Doar un greierasi cand e frig. De intretinere nu mi-a zis nimic pentru ca nu a fost nevoie sa ceva pentru ca in afara de ulei si filtre nu a schimbat nimic. Dar masina are 31000 de km. Consumul in Bucuresti e undeva in jur de 8-8.5 la un trafic foarte aglomerat. Numai asa merge.
Cel cu motor de 1.4 are 65000 de km, a schimbat un pivot, rulmenti si display-ul computerului de bord. Renault i-a recomandat sa nu mai lase masina in soare (desi omul sta la casa si are garaj acoperit). Consumul in Bucuresti la ore de varf si cu aerul pornit e undeva in jur de 9. O dovada ca un motor mic nu inseamna neaparat si un consum mai mic.
In rest cica toate bune. Dar din nou ma confrum cu aceiasi problema:masinile au putini km.
Recunosc insa ca finisajele vor fi probabil ultimul lucru la care ma voi uita. Ma intereseaza in primul rand sa fie o masina cat de cat solida, sa nu-mi fie teama ca nu imi porneste la -10 grade cand plec la munca. Defapt pentru asta o voi lua mai mult: munca, o iesire pana in centru cu prietenii, pana la supermarket, un weekend la munte si de 2-3 ori pe an un drum de 700 de km pana acasa.
Pentru concedii ramane totusi Beetle-ul.


--------------------
VW New Beetle 2007
Fotbal? Nu, multumesc!
http://www.youtube.com/watch?v=UOL0ZeH6Re0
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 2 Oct 2012, 21:50
Post #33


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




QUOTE(LauCalin1 @ 2 Oct 2012, 22:07)
Ma intereseaza in primul rand sa fie o masina cat de cat solida, sa nu-mi fie teama ca nu imi porneste la -10 grade cand plec la munca.
*


Al meu Clio 3 diesel
&list=UUQ26kKQCF7TCRaVhbWj3Y9w&index=7&feature=plcp

Presupun ca cel pe benzina n-are stres.

This post has been edited by spy_oh_joy1389: 2 Oct 2012, 21:51


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
titicostel
post 3 Oct 2012, 13:09
Post #34


.


Group: Members
Posts: 104
Joined: 27 May 12
From: .




Singura problema, oarecum frecventa, la pornirea motorului pe benzina de 1.2 ti-o poate face bateria daca e veche. Iarna care a trecut, aproape o luna, au fost temperaturi foarte scazute, dar n-am avut nici cea mai mica problema cu toate ca bateria mea are cinci ani si jumatate vechime. Oricum sunt pregatit sa-mi iau alta baterie pentru ca am citit ca alti Clio-isti au fost nevoiti sa schimbe bateria dupa doar trei ani.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LauCalin1
post 7 Oct 2012, 18:55
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 23 September 12




Si bateria mea are 5 ani si vad ca inca rezista. Dar mai vedem cand va trece printr-o noua proba de foc la iarna. smile.gif
Am o intrebare si v-as ruga sa imi raspundeti cat se poate de sincer. Motorul de 1.2 are vreo problema in ceea ce priveste turatia la relanti? Intreb pentru ca am aflat ca asta face parte din rutina lui 1.2 de la VAG. Si spre surprinderea mea am aflat ca si Fiesta 1.25 cam are problema asta.
Si inca ceva: la acest motor cand mergeti cu benzina de 95 se simte asa rau? Nu ma refer aici la acceleratii, reprize sau viteza maxima... evident ca sunt putin la slabe ca la benzina de 98,99 sau 100. Ma refer la poticneli, raspuns intarziat al acceleratiei, mers de parca motorul ar fi inecat...
Multumesc!


--------------------
VW New Beetle 2007
Fotbal? Nu, multumesc!
http://www.youtube.com/watch?v=UOL0ZeH6Re0
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 7 Oct 2012, 18:59
Post #36


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




Bateria se duce repede si daca ai porniri dese si rute scurte sau daca mai dai cu ea in gropi si se mai scutura elementii din interior.

Nu prea sunt asa multi utilizatori de Clio 3 ca sa se vada un tipar clar despre turatia la relanti, dar din ce am citit pe aici de 16v-uri (implicit Megane-ul meu), sunt sensibile la murdarirea clapetei. Se rezolva cu curatare si o benzina de 95 mai buna.

This post has been edited by spy_oh_joy1389: 7 Oct 2012, 19:10


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LauCalin1
post 7 Oct 2012, 19:33
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 23 September 12




Asta cu clapeta nu e mare lucru. Se rezolva simplu si repede.


--------------------
VW New Beetle 2007
Fotbal? Nu, multumesc!
http://www.youtube.com/watch?v=UOL0ZeH6Re0
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 7 Oct 2012, 19:39
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




QUOTE(spy_oh_joy1389 @ 7 Oct 2012, 18:59)
Bateria se duce repede si daca ai porniri dese si rute scurte sau daca mai dai cu ea in gropi si se mai scutura elementii din interior.

Nu prea sunt asa multi utilizatori de Clio 3 ca sa se vada un tipar clar despre turatia la relanti, dar din ce am citit pe aici de 16v-uri (implicit Megane-ul meu), sunt sensibile la murdarirea clapetei. Se rezolva cu curatare si o benzina de 95 mai buna.
*


radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
parca e filament de bec....


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 - CT 99 xxx 1.6 dci
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 7 Oct 2012, 19:48
Post #39


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




Daca doar atata iti trece prin minte.

Se scutura plumbul, scade suprafata si scade si capacitatea bateriei. Uneori se scutura atat de mult ca se scurtcircuiteaza elementii si iti iei adio de la ea. Ai idee ce contine o baterie?

http://en.wikipedia.org/wiki/Automotive_battery

Common battery faults include:

* Shorted cell due to failure of the separator between the positive and negative plates
* Shorted cell or cells due to build up of shed plate material below the plates of the cell
* Broken internal connections due to corrosion
* Broken plates due to vibration and corrosion
* Low electrolyte level
* Cracked or broken case
* Broken terminals
* Sulfation after prolonged disuse in a low or zero charged state

This post has been edited by spy_oh_joy1389: 7 Oct 2012, 19:50


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 7 Oct 2012, 20:00
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




Alo tov.Spy....bateria nu este amortizor ci este fixata rigid pe caroserie in suportul ei, pana la baterie socurile sunt filtrate de o serie de bucse,amortizoare...apropo ai auzit tu in Ro de drumuri fara gropi?
io ti-as propune sa-i recomanzi sa mearga numai in vest cu masina ca in Ro se strica bateria,merge?
Mah tu ai vazut cum arata o grila de Pb dintr-o celula?cum draq sa se scuture...ce e frunza sa cada toamna?

This post has been edited by 99AIM: 7 Oct 2012, 20:02


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 - CT 99 xxx 1.6 dci
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 7 Oct 2012, 20:03
Post #41


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




Si sunt filtrate 100%? Tu nu simti nimic? Ai vazut cum face bordul la Megane pe drumurile noastre? Acum cauti orice unealta si te folosesti de orice chichita sa castigi o dezbatere pe care ai inceput-o fara sa stii din ce e facuta o baterie?

Nu am auzit in Ro de drumuri fara gropi, de asta am zis ca este si o cauza a vietii mai scurte a bateriei.

Chiar daca pare serioasa, aia se scutura. Am subliniat mai sus, dar probabil ca nu ai vazut.

This post has been edited by spy_oh_joy1389: 7 Oct 2012, 20:04


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 7 Oct 2012, 20:06
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




Dottore,inca nu am stat pe baterie sa stiu ce filtru are-asa se intelege din ce spui tu,ce tb are bordul la Megane cu bateria de pe Clio 3?incurci sula cu prefectura,hai ca esti ridicol radmasa.gif


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 - CT 99 xxx 1.6 dci
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 7 Oct 2012, 20:09
Post #43


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




Ai dreptate. Cedez primul. Niste observatii stranse de-alungul a catorva decenii sunt invalidate instant de samanta romaneasca pe un Clio 3.

* Shorted cell due to failure of the separator between the positive and negative plates
* Shorted cell or cells due to build up of shed plate material below the plates of the cell
* Broken internal connections due to corrosion
* Broken plates due to vibration and corrosion
* Low electrolyte level
* Cracked or broken case
* Broken terminals
* Sulfation after prolonged disuse in a low or zero charged state

http://www.glstn.org/All-about-car-batteri...s-involved.html

QUOTE
The unnecessary vibrations in car batteries may cause cells to break down, which in turn will cause the life span of your battery to shorten.

If your car sits for a relatively short time and you have to jump start it or if it is becoming more difficult to start the car, then these may be signs that your battery may be wearing out. When car batteries vibrate, this causes the battery cells to break down. So check both the battery itself and the cables and tighten everything down if it is needed.


http://www.gnbsystems.com/faq.php
QUOTE
What can cause of battery failure?

Heat and vibration are the most harmful elements to an automobile battery. However, many other factors can cause battery failure, such as: corroded cables and terminals, lack of electrolyte maintenance, sulfating, alternator/regulator malfunction, and electric shorts.


Rezultate la un search: automotive battery vibrations.
Desigur, fiind baterie auto, se refera la vibratiile in cazul in care ar sta pe un picamer functional. tocilar.gif

This post has been edited by spy_oh_joy1389: 7 Oct 2012, 20:25


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 7 Oct 2012, 20:32
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




Aha si la Clio 3 bateria sta la 90 grd?curios dottore...ai auzit tu la cineva de baterie sparta din cauza vibratiilor?
Eu iti propun ca la Clio 3 sa-ti iei baterie noua ca la ce bubuiala a luat masinuta aia....sigur bateria numai sta pe plate area,right doc?

This post has been edited by 99AIM: 7 Oct 2012, 20:43


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 - CT 99 xxx 1.6 dci
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 7 Oct 2012, 20:44
Post #45


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu





lurk0000.gif


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 7 Oct 2012, 20:49
Post #46


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




aplauze.gif


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogatu
post 7 Oct 2012, 21:15
Post #47


Got Rhythm


Group: Members
Posts: 122
Joined: 10 October 11




Tata, am depasit eu 100k cu masina si merge impecabil.
Daca ar fi sa imi iau alta masina acum, sincer, mi-as lua clio 4.


--------------------
Renault Clio III - CL 88 BGT 2008, 1.5 DCi, 70 cp
Stefan Bogatu
e-mail: stefan.bogatu@gmail.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LauCalin1
post 7 Oct 2012, 22:50
Post #48


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 23 September 12




La multi km iti doresc!
Vad ca ai un diesel. Off, as vrea si parerea unui care a depasit 100 000 de km cu un 1.2 dar nu gasesc. sad.gif
Si va rog sa nu va certati! Suntem aici sa ne "simtem" bine, da? smile.gif)


--------------------
VW New Beetle 2007
Fotbal? Nu, multumesc!
http://www.youtube.com/watch?v=UOL0ZeH6Re0
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gmc78
post 8 Oct 2012, 10:52
Post #49


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 26 March 12




Clio 3, 2006, 1,2 aprox 160.000 km. Dupa 100.000km si 4 ani jumate a picat bateria, pompa de benzina si discul de ambreiaj. Este masina de servici a sotiei si a fost condusa 90% de ea. In privinta discului de ambreiaj zic ca principala cauza a fost piesa dintre volan si scaun naughty.gif Cam o data pe iarna la temperaturi sub -15 grade ramine display-ul cu ora aprins si nu se stinge pina la deconectarea bateriei. In rest consumabile si revizii facute la timp fara alte probleme majore.


--------------------
si un Renault Clio 3 , 1.4 , 2007 in intretinere
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
titicostel
post 8 Oct 2012, 13:32
Post #50


.


Group: Members
Posts: 104
Joined: 27 May 12
From: .




Pana acum toate masinile(3 la numar de cilindree mica) pe care le-am condus s-au comportat la fel la relanti, asa ca eu nu consider ca ar avea probleme Clio 3.
In plus, apropiat de subiectul relanti este mersul subturat. Daca obisnuisti sa mergi subturat, pentru a obtine un consum mai mic, poate aparea problema de intrerupere(gatuire) a motorului. Totusi, poti descoperi prin masuratori empirice care este limita minima sub care sa nu cobori turatia pentru a evita problema "gatuirii". Cel putin la mine n-a mai aparut fenomenul dupa ce am descoperit limita minima. Informatia asta am mai scris-o si la tema "Probleme relanti".
In ceea ce priveste combustibilul, eu am alimentat numai cu benzina de 95. In general de la Rompetrol si in rare ocazii de la Lukoil, Agip si Mol. Pot spune ca nu am avut probleme din cauza benzinei de 95.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
centurion
post 8 Oct 2012, 19:52
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.043
Joined: 8 September 12




@initiatorul topicului
Nu inteleg pana la urma ce te tot retine in a cumpara Clio 3 daca asta vrei? Ce doresti sa mai auzi aici, daca parerile posesorilor sunt pozitive? Este o masina fiabila, buna si corecta la pret/dotari. Spre deosebire de Polo sau Fiesta sau altele.
Cred ca o parere clara ti-ai cam facut. Important este sa gasesti o masina bine intretinuta si cu un istoric clar. Asta daca iei sh. Daca iei noua, cu atat mai bine.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 8 Oct 2012, 20:04
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




Corect,e o masina buna-ca mai sunt si unii carcotasi de se tin numai belele de ei este altceva,ba coloana directie(unicat) ba luneta explodata...si finalul-accident,nu te lua dupa ei ca au impresia ca si-au luat RR la bani de Logan.
Tu urmareste altceva la masina:Urca pe elevator si vezi sa nu aiba scurgeri de ulei,baga un levier pe la bascule si vezi ce jocuri are,apoi vezi sa nu fie amortizoarele curse,jocuri ceva la directie-impingi pe verticala usor roata fata stanga,vezi cum prezinta esapamentul...sa fie toate plasticele la locul lor si cel mai important lucru poate: Incalzeste motorul bine apoi scoate busonul la ulei si vezi daca scoate aburi-fum in exces,ca da putini stropi de ulei e normal.
Bafta si nu uita ca este masina anului 2006.

This post has been edited by hellcat: 8 Oct 2012, 21:27


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 - CT 99 xxx 1.6 dci
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LauCalin1
post 8 Oct 2012, 21:05
Post #53


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 23 September 12




Multumesc mult de opinii.
@Centurino, nu pot sa spun ca este un motiv pentru care as renunta la Clio, motiv pentru care l-am luat si in considerare pentru o posibila achizitie si nu am fost influentat de masina nemteasca "indestructibila". Sunt "muscat" de virusul numit masini de aproape 15 ani, nemtii nu sunt singurii care stiu sa faca o masina buna si de-asta ma uit si la Clio. DAR asta nu inseamna ca nu este o masina care sa nu aiba si slabiciuni caracteristice, precum orice masina, indiferent de marca sau model. Acesta este si motivul pentru care am luat legatura cu voi. Sunt constient ca sunt pe forum monomarca si mi se pare intr-un fel normal ca aceasta masina sa fie laudata. Nu am vrut insa sa aplec urechea la toti "cunoscatorii". Consider ca nimic nu se compara cu parerea unor proprietari referitor la orice masina.
Astept telefonul minune care sa ma anunte sa vin sa vad masinile si sa-mi aleg una. repet: conditiile impuse ma vor face sa nu pot ma uit la detalii (gen sa o urc pe elevator, drive test, verificarea articulatiilor, tester etc.). De-asta apelez la voi si nu pot decat sa va multumesc pentru timpul acordat si pentru mine. Promit ca in cazul in care imi voi lua Clio sa ne vedem si la intalniri. Am avut intalniri cu cei care au aceiasi marca precum masina actuala si sunt interesante si placute asemenea intalniri.smile.gif
Stima maxima, va multumesc pentru mesaje si ne mai auzim.smile.gif


--------------------
VW New Beetle 2007
Fotbal? Nu, multumesc!
http://www.youtube.com/watch?v=UOL0ZeH6Re0
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jamaicanu
post 11 Oct 2012, 10:16
Post #54


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 11 October 12




Salut! Sincer nu te sfatuiesc sa iti cumperi Renault, si mai ales Clio. In plus trebuie sa ai in vedere faptul ca este destul de rulata. Eu am un Clio 3 cumparat din Germania la 65.000 de km si am 72.000 acum, si deja au inceput sa pice toate de pe el.
Fratele meu are si el un Clio 3, la fel ca al meu ( el si l-a luat de nou) , si a avut probleme cu motorasul de la stergatoare ( l-a schimbat de 3 ori pana acum ) , si i-au mai picat alte chestii la ea ( a lui are in jur de 50.000 km ) . Ca idee, la renault il costa 15 milioane motorasul de la stergatoare + manopera.
De cateva zile , la Clio-ul meu a picat servodirectia, si estimez sa ma coste undeva la 1200 de euro. Sincer sunt foarte dezamagit de masinuta asta, desi ca aspect mi-a placut intotdeauna. Cred ca au fost niste serii de masini foarte proaste, care au avut probleme foarte mari la partea electrica, mai ales la manetele de la volan si chestiile de sub volan, tot ansamblul ala e foarte prost.
Sincer, decat sa dai 3000E pe ea si sa iti pice la cateva luni ceva, o sa te vezi nevoit sa bagi bani in ea.MULTI! smile.gif Te sfatuiesc sa iti iei o "nemtoaica". Un polo cred ca ar fi ok. Asta e parerea mea despre Clio, si nu mi-o poate schimba nimeni. Poate am avut eu ghinion , dar 2 cliouri din 2 care se strica de azi pe maine mi se pare deja prea mult. Si nu sunt singurele, sunt sigur de asta.Am auzit multi posesori de Clio care au avut toti probleme cu motorasu de stergatoare, cu manetele de la volan, etc...


--------------------
Renault Clio 3 2007 1.2 Benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 11 Oct 2012, 11:08
Post #55


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




QUOTE(jamaicanu @ 11 Oct 2012, 11:16)
Sunt disperat, chiar nu stiu ce sa fac.
*


Pai in primul rand sa nu mai fii subiectiv, polo ala sh ca nou ce ni-l recomanzi poate avea toate probleme din lume...cine stie?

Vezi ca ti-am raspuns pe celalalt topic, piesa care-ti trebuie se poate gasi pe ebay cu 250-300 euro. Inlocuirea ei e destul de simpla, se poate face si in regie proprie.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jamaicanu
post 11 Oct 2012, 11:25
Post #56


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 11 October 12




MULTUMESC HELLCAT!


--------------------
Renault Clio 3 2007 1.2 Benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
titicostel
post 11 Oct 2012, 14:25
Post #57


.


Group: Members
Posts: 104
Joined: 27 May 12
From: .




QUOTE(jamaicanu @ 11 Oct 2012, 10:16)
Fratele meu are si el un Clio 3, la fel ca al meu ( el si l-a luat de nou)


Daca stiai de la fratiorul tau cat de proast e acest Clio 3, de ce ti-ai mai cumparat si tu o masina atat de ticaloasa?
Eu nu cred ca esti rau intentionat, dar te pot suspecta de masochism. Stiind cat de proasta e masina asta si totusi sa-ti cumperi o asemenea belea pe cap, nu pot sa cred decat ca-ti place sa suferi. blink.gif



--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LauCalin1
post 12 Oct 2012, 08:34
Post #58


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 23 September 12




Poate s-a gandit ca a fost o intamplare ce a patit fratele lui si ca nu sunt toate asa. Stiti voi, pe principiul mitului masinii nemtesti.


--------------------
VW New Beetle 2007
Fotbal? Nu, multumesc!
http://www.youtube.com/watch?v=UOL0ZeH6Re0
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalinux*
post 13 Oct 2012, 10:47
Post #59


Membru


Group: Members
Posts: 141
Joined: 12 December 08




@Calin ia Clio si nu o sa fi dezamagit. Ce probleme vrei sa ai cu el? Este stiut ca motoarele aspirate si cutiile Renault sunt foarte fiabile. Daca ma intrebi pe mine 1.2-ul la relanti nu este nici cel mai echilibrat motor, dar nici cel mai dezechilibrat. Vibreaza usor datorita faptului ca functioneaza la o turatie foarte scazuta tocmai pt a facilita consumul redus. Si de ce te intereseaza asa de mult relantiul, esti taximetrist? Cat stai cu ea la relanti? I-ai dat cheie, talpa si la revedere, doar la semafoare mai stai la relanti. Oricum sistemul audio este unul bun si chiar la un volum mic iti acopera toate sunetele din habitaclu. Singura problema mai comuna legata oarecum de motor pe care poti sa o ai este sa-ti pice bobina de inductie. Piesa costa in jur de 100 euro cu tot cu fise si o poti schimba singur, in rest benzina si talpa. Iti va porni la prima cheie si la +30 grade si la -30, daca nu o cumperi defecta. Dar banuiesc ca riscul asta ti-l asumi indiferent ce masina SH iti iei. Bafta!

This post has been edited by catalinux*: 13 Oct 2012, 10:48


--------------------
Renault Clio 3 2006 Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LauCalin
post 14 Oct 2012, 13:03
Post #60


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 3 February 08




Atata timp cat am adus in discutie si Renault-ul Clio nu am facut-o intamplator. Nu zic ca nu e o masina buna si evident ca ma astept ca pe un forum monomarca sa mi se spuna sa aleg masina asta. Tot ce am vrut sa stiu e vorba de niste pareri generale despre masinuta asta. Pentru ca, asa cum spui tu, evident ca daca nu s-a ajut grija de ea ar putea fi orice masina din lume si tot cu probleme ai lua-o.
Parerile voastre imi sunt de mare ajutor mai ales ca nu prea voi avea posibilitatea sa testez masina, sa ii verific motorul sau transmisia. Poate voi putea doar sa o pornesc, sa ascult putin motorul si sa ma uit putin si la starea caroseriei si sa ma aplec putin sa ma uit sub ea sa nu aiba lovituri sau scurgeri. Ca va avea cateva zgaraieturi... nu asta ar fi problema.
Mi-am cam facut o parere despre masina asta. Astept telefonul minune si am sa va spun ce am ales.
Inca ceva: ce dimensiuni au anvelopele de pe 1.2?
Multumesc!



This post has been edited by LauCalin: 14 Oct 2012, 13:08


--------------------
nu am nu am - nu am nu am
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd August 2025 - 00:24
Dacia