Mașinile electrice fac față la o iarnă grea?
![]() ![]() ![]() |
Mașinile electrice fac față la o iarnă grea?
bygy007 |
![]()
Post
#121
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.176 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
|
||
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|||
b76bgaarh |
![]()
Post
#122
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
T.rac3Er |
![]()
Post
#123
|
![]() cr8or Group: Members Posts: 1.461 Joined: 25 July 04 ![]() |
twizy
din nefericire pt romania e useless fara geamuri complete. doar cu juma de usa vara esti mai rau ca un muncitor din santier (sudoare de la caldura + praf din aerul mioritic), si iarna ... folosesti altceva. cel mai bun rol este de golf cart ![]() |
--------------------
Citro-mobil
C4
2006 VTR+ Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#124
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Eu sunt curios daca, si in cat timp amortizezi diferenta de pret intre in Volt/Ampera si orice compacta cu motor diesel echivalenta ca putere si dotari? In conditiile ideale in care stai la casa si ai garaj/priza la indemana, iar mersul cu masina in timpul saptamanii il faci doar electric (acasa-serviciu eventual o cumparatura, iesire in oras etc), primavara si toamna (fara temperaturile extreme de vara/iarna, care mananca din baterie)...Eu nu zic ca nu e o solutie buna asta a GM, e ok, dar nu in Romania. La noi curentul e scump, nu platim taxe de aglomeratie pentru zonele urbane, nu stiu sa avem scutiri de impozit pentru masini eco...Iar avantajul asta e oricum anulat la orice calatorie extraurbana mai mare de 60 de km. Eu cu dieselul meu merg cu un consum de maxim 6.5-7 in cea mai crunta aglomeratie de Bucuresti, 6 pe autostrada la 130 km/h si 4 la 90 km/h pe DN. Dar nah, e Clio, mai punem un litru daca e Megane, ca sa fie echivalent ca dimensiuni. Cu un Volt as merge electric prin Bucuresti, putin pe autostrada si apoi cu 8% tot restul drumului. Facand o medie, asa, ochiometric, sa zicem ca ies tot pe acolo ca si consum total la o calatorie Bucuresti-Cluj (nu stiu exact cat se mai incarca din baterie in timp ce mergi si in ce masura mai mergi gratis), desi hibridul zic eu ca va consuma mai mult. Numai ca un Volt e 40.000 de euro si un Megane 20.000 maxim. Hai sa nu pun Megane, pun Golf ca e cel mai scump, da tot nu trece de 25.000. De asta zic ca nu e economic. Iar daca chiar as dispune de multi bani, si as vrea sa ma mint ca salvez planeta conducand o masina asa-zis eco, in mod cert as avea pentru oras una 100% electrica si pentru orice alta ocazie o masina cu motor clasic. Eu nu neg calitatile realizarii GM, spun doar ca mi se pare putin supraestimata, ca si economie de carburant. Ca vector de imagine, da, e foarte buna.
|
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
IsNa |
![]()
Post
#125
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.147 Joined: 11 July 02 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(Synyster @ 12 Mar 2012, 19:57) Say what? http://en.wikipedia.org/wiki/Electricity_pricing Compara cu tarile UE. |
--------------------
Skoda
Fabia Combi + Citigo ASG
2007 / 2013 Forta sa fie cu voi !!
|
|
kxz |
![]()
Post
#126
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 618 Joined: 5 November 10 From: Cuiul de la harta. ![]() |
REANAULT ZOE
renault-zoe-8.jpg Faceti cunostinta cu Zoe, ultimul model de masina electrica marca Renault. "Este un bun raspuns traficului aglomerat din Bucuresti. Masina costa 15.700 euro, ceea ce e foarte bine. Este adevarat, cu ajutor de la stat", explica Thomas Dubruel, director general Renault. Ajutorul de care vorbeste directorul Renault este cel acordat de statul francez, adica 5.000 de euro. Zoe o sa ajunga in Romania la inceputul anului viitor. "Noi am asigurat ca nu numai pentru masini electrice, ci si pentru masini hibrid sa existe posibilitatea sa primeasca mai multe vouchere", spune Laszlo Borbely, ministrul Mediului In total, 4 vouchere pe care, insa, doritorul de masina electrica trebuie sa si le cumpere de pe piata libera. Oricum, ar ajunge la un discount de 2.000 de euro. Daca adaugam insa la pretul masinii si chiria bateriei, obligatorie la achizitionarea automobilului, plus borna de incarcare ce poate fi atasata unei prize obisnuite, Zoe va costa la noi vreo 17.500 de euro. Potrivit specialistilor, Zoe castiga la capitolul consum. Un plin la baterie costa 10 lei si e suficient pentru vreo 200 de kilometri. Sa nu uitam ca plinul la o masina diesel de clasa mica ajunge la aproximativ 300 de lei. Oferta "electrica" de masini mici e destul de mare la salonul de la Geneva. |
--------------------
Dacia 1410
/
Opel Corsa --------------------
Și-oricât de-ngustă o fi calea Oricâte piedici m-or lovi din greu Eu sunt stăpânul sorții mele Sunt căpitanul sufletului meu. |
|
T.rac3Er |
![]()
Post
#127
|
![]() cr8or Group: Members Posts: 1.461 Joined: 25 July 04 ![]() |
Nu va mai certati atat cu pretul curentului. Sau nu ati auzit stirile de ceva vrema. Cu liberalizarea preturilor, si atacul UE asupra romaniei, ca ie ieftin si tre sa ne raliem la nivelul lor. Acolo preturile sunt mai mari decat la noi ca statul are accize mai mari dar si salariile sunt suficient de "mai mari".
Idem pe piata petrolului. Pt ca suntem o tara UE, tre sa ne raliem la conditiile si preturile lor, nu?! Intr-o tara extractoare, care are resurse uriase. In toate statele extractoare de petrol pretul e 0.7-1.5lei/litru nu 6 lei. Dar tre sa ma repet. Masinile electrice ofera alte libertati, fata de petrol. Daca poti sa generezi tu in regim privat sau de asociatie mica curent din surse gratis (soare, aer, maree, geotermal, etc...) atunci devine foarte valoroasa o astfel de masina. Mai ramane aspectul bateriilor, care se uzeaza in timp. |
--------------------
Citro-mobil
C4
2006 VTR+ Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
|
|
catavencu |
![]()
Post
#128
|
Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 14 February 05 ![]() |
Asta cu faptul ca preturile la utilitati sunt muuuult mai mari in alte tari din UE e o gogorita, o marota aratata noua spre a accepta cresterile.
Eu platesc 0,4206 bani pe kilowatt, TVA inclus - eu am monom cu rezervare (adica abonament lunar si un pret fix la kilowatt). In Franta este 0,1181 euro per kilowatt, TVA inclus. Asta inseamna imensul pret de 0,5137 lei per kilowatt. Am calculat la un curs de 4,35 lei euro. http://bleuciel.edf.com/abonnement-et-cont...8.html#acc52401 Cand vi se spune ceva / vi se arunca cifre in fata de catre te miri cine (cum se practiva la TV), cautati pe net si vedeti daca nu sunteti cumva mintiti / indusi in eroare. De cele mai multe ori, din pacate, suntem indusi in eroare in mod rauvoitor. |
-------------------- |
|
Squirrel |
![]()
Post
#129
|
![]() Captain of Black Pearl™… Group: Members Posts: 4.466 Joined: 13 March 08 From: partea mea: Drum bun! ![]() |
|
--------------------
Dacia
Duster
2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré
- RO 44 AWD Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
|
|
Markos |
![]()
Post
#130
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#131
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
QUOTE Asa arata incarcatorul rapid pentru masini electrice adoptat de opt producatori auto importanti. Producatorii auto Audi, BMW, Daimler, Ford, General Motors, Porsche, Volkswagen si Chrysler au prezentat designul incarcatorului standard pentru masini electrice pe care il vor utiliza pe automobilele lor. ![]() |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#132
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Toyota, Renault-Nissan si PSA Peugeot Citroen cred ca vor "adera" si ei cat de curand, nu cred ca au incotro.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
Markos |
![]()
Post
#133
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
Momentan refuză pentru au cele mai multe proiecte finalizate, în derulare. Doar Reno are trei. Cu timpul, însă, se va ajunge la un standard worldwide.
This post has been edited by Markos: 6 May 2012, 15:55 |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#134
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
daca aia multi nu prodc destule masini sa impuna tipul ala de incarcator, reno nissn si psa pot impune incarcatorul lor. sa vedem daca ue va lua vreo masura, sa nu se ajunga ca la utilizarea domestica unde fiecare tara are tipul ei de priza.
This post has been edited by b76bgaarh: 7 May 2012, 15:09 |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#135
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
QUOTE Va bazati mult pe aceasta noua nisa reprezentata de bateriile start/stop? Asa cum bine ati mentionat, este o nisa, dar va deveni o piata majoritara. Unii prevad ca pana in 2016 va avea cel putin 50% din piata. Alte statistici arata ca in 2020 va avea 70%. Prin urmare suntem interesati sa prindem, cat de curand, o cota din aceasta piata. De aceea lucram la aceste noi tipuri de baterie. Avem doua tipuri de baterii start/stop, una – EFB - pentru automobile mai mici, cu consumatori mai mici, si cealalta - AGM - pentru automobile mai mari, cu consumatori mai mari, deci mai pretentioase. Baterile EFB credem ca le vom lansa la sfarsitul lunii iunie pe piata Romaniei, iar bateriile AGM anul viitor. Pentru bateriile AGM asteptam sa punem in functiune noua capacitate de productie. Pentru piata masinilor electrice si hibrid aveti in vedere vreun plan? Nu, deocamdata nu avem proiecte pentru bateriile electrice, mai ales ca, la ora actuala, niciun tip de baterie pentru automobilele electrice nu este declarat castigator. Desigur, sunt unele baterii vazute mai bine, cu pretentie la titlu, cum ar fi bateriile litiu-ion, dar nu este nicio baterie declarata castigatoare. Si bateriile plumb-acid lupta pentru un loc pentru echiparea automobilelor hibrid sau electrice. Primul automobil hibrid lansat de Toyota a fost cu baterii plumb-acid. Iar industria de baterii plumb acid si industria plumbului au un consortiu in care investesc pentru cercetare, pentru a imbunatati performantele bateriilor plumb-acid si pentru a avea un loc in noile automobile hibride si electrice. Dumneavoastra personal aveti incredere in viitorul masinilor electrice? Deocamdata nu. Este posibil ca, in viitor, sa apara automobile cu motoare clasice, care sa consume si sa polueze foarte putin. Industria automobilistica lupta din rasputeri pentru a tine pasul. Exista deja un automobil cu motor mic care are o emisie de dioxid de carbon mai mica decat Toyota Prius hibrid. Pentru ca industria clasica de automobile este o industrie mare, globala, care investeste in cercetare. Si, a spus-o si Carlos Ghosn, presedintele Renault, atat timp cat pretul petrolului nu va urca peste 200 de dolari barilul, automobilul electric nu are nicio sansa. Sunteti furnizor de acumulatori pentru Dacia-Renault. De ce nu livrati si pentru Lodgy? Livram doar pentru Dacia Pitesti. Am mai livrat pentru fabrica Renault din Rusia la inceput, pana s-a calificat un furnizor ucrainian. Nu livram in Maroc din motive de costuri logistice, pentru ca a trece din Spania la Tanger estemult mai ieftin decat sa le aduci din Romania. Iar bateriile sunt grele si costurile logistice sunt mari. http://www.finantistii.ro/companii/ioan-re...electrice-72812 |
--------------------
...
...
...
|
|
fnp |
![]()
Post
#136
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 446 Joined: 5 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Dilema unui sofer londonez intr-o noapte ploioasa: Sa aprind farurile sau sa dau drumul la stergatoare?
|
--------------------
Dacia Logan
MCV 1.5 DCI 70CP
2007 Laureate + ABS
- B
|
|
Markos |
![]()
Post
#137
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#138
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
asta de la ce masina pleaca? ca raodsterul era de fapt un lotus electric.
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
Markos |
![]()
Post
#139
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
QUOTE(b76bgaarh @ 8 Jun 2012, 15:29) Jaguar XF? Attached thumbnail(s) Tesla_Model_S.jpg ( Size: 284.01k ) Number of downloads: 400 2012_jaguar_xf_15_653.jpg ( Size: 39.37k ) Number of downloads: 412 |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
Squirrel |
![]()
Post
#140
|
![]() Captain of Black Pearl™… Group: Members Posts: 4.466 Joined: 13 March 08 From: partea mea: Drum bun! ![]() |
|
--------------------
Dacia
Duster
2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré
- RO 44 AWD Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
|
|
Squirrel |
![]()
Post
#141
|
![]() Captain of Black Pearl™… Group: Members Posts: 4.466 Joined: 13 March 08 From: partea mea: Drum bun! ![]() |
2011 Nissan Leaf Battery Capacity Loss: Nissan Responds
Dacă ajung să le schimbăm ca pe suratele de pe telefoanele mobile, iar China se plânge că exploatează intensiv resursele de metale rare… ![]() |
--------------------
Dacia
Duster
2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré
- RO 44 AWD Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#142
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.351 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Vazut ieri in trafic un rav4 hybrid, modelul bipolar.... Scoatea un abur pe teava aia de burlan de ziceai ca centrala de apartament. Nefiind dotata cu pompa de caldura ca o electrica, banui ca avea nevoie de motorul termic ca sa faca caldura (hiundayul meu facea auto stop de maxim 60 de secunde la semafor totusi).
Inca o data vedem ca emisiile in WLTP sunt una, in oras sunt alta, chiar si la hibride. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Agrig |
![]()
Post
#143
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.054 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 11:59 |