Consum mare de ulei - Clio 1,5 Dci , consum ulei
![]() ![]() ![]() |
Consum mare de ulei - Clio 1,5 Dci , consum ulei
ghost77 |
![]()
Post
#151
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 11 December 17 ![]() |
|
||
--------------------
RENAULT
Clio
2004 authentic
- 1.5 dci
|
|||
xmisterx |
![]()
Post
#152
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.662 Joined: 12 October 17 From: Brasov ![]() |
Ar trebui oricum curatata galeria de admisie, valva egr, mai sunt ceva conducte de legatura in zona turbo care trebuiesc si ele curatate, tot uleiul scapat de turbina defecta in admisie sa depus c-am peste tot, inclusiv pe supape si pistoane, posibil sa fie si ceva segmenti blocati pe acolo in special ce-i de ungere, eu zic sa-i faci totusi un test de compresie.
This post has been edited by xmisterx: 17 Feb 2018, 10:41 |
--------------------
Renault
Laguna 2
2003 Privilege 1.9 dci 120 hp Clio life evo 2019 0.9 75 HP
|
|
ghost77 |
![]()
Post
#153
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 11 December 17 ![]() |
Si cam in ce valori ar trebui sa se incadreze valoarea testului ?? Valva egr
e noua. Abia am facut 1100 km cu ele (turbo si egr). Daca iese prost testul ori o vand ori ii schimb motorul. |
--------------------
RENAULT
Clio
2004 authentic
- 1.5 dci
|
|
xmisterx |
![]()
Post
#154
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.662 Joined: 12 October 17 From: Brasov ![]() |
Nu sunt sigur 100% insa din cate am citit si eu ar trebui sa fie in jur de 25-28 de bari.
Eu te cred ca tu ai pus egr nou insa asta nu rezolva problema, pot fi depuneri in galeria de admisie/conducte de legatura. This post has been edited by xmisterx: 17 Feb 2018, 11:35 |
--------------------
Renault
Laguna 2
2003 Privilege 1.9 dci 120 hp Clio life evo 2019 0.9 75 HP
|
|
ghost77 |
![]()
Post
#155
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 11 December 17 ![]() |
Salutare,
Am o intrebare: cum iti dai seama ca sunt duse injectoarele si cum se manifesta?? Am doar fum negru in urma mea si cand apas brusc sau chiar si constant parca se "inneaca" cateva secunde si apoi pleaca. Ma dispera chestia asta. Cu un plin am facut 750 km. In mod normal fac 1000. Vreau sa schimb injectoarele azi cu altele de pe alt motor de aceeasi putere si vreau sa stiu care e bun si care nu. Cum le Deosebesc. |
--------------------
RENAULT
Clio
2004 authentic
- 1.5 dci
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#156
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
QUOTE(ghost77 @ 17 Feb 2018, 02:11) Da, la consumul ala de ulei care l-a avut s-au stricat mai multe in motor. Cauta pe forum ca este discutata din plin aceasta problema. Si daca vrei sa folosesti alte injectoare nu uita ca trebuie sa le scrii in ecu, altfel iti va da cu virgula la consum, asta daca porneste motorul. |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
ghost77 |
![]()
Post
#157
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 11 December 17 ![]() |
Pana la urma nu am schimbat nmk. Am curatat egr-ul si din greseala
am scos si senzorul de aer. Mufa. Am curatat bine de tot cu spray am lasat sa se uste si dupa ce le-am montat inapoi, masina functioneaza in parametrii. Nu mai am pierderile de putere ce le-am avut si nici fumul. Mai fumeaza da mai putin. Senzorul de aer era imbacsit de ulei. Saptamana viitoare o sa fac testul cu eprubeta pe retur sa vedem care injector e problema. |
--------------------
RENAULT
Clio
2004 authentic
- 1.5 dci
|
|
aid |
![]()
Post
#158
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 14 April 12 ![]() |
Megane 2 1,5 dci din semnatura. Am facut un drum de 800 km, dintre care ultimii 300 am tractat 1 rulota a 1 tona.
Inainte de drum am verificat nivelul uleiului... la jumatatea jojei intre min si max. A doua zi dimineata, dupa ce am ajuns, am observat ca a scazut la min. Cati litri inseamna ca a mancat pe drum?? Nivelul fiind la minimum...a refuzat complet sa mai porneasca a doua zi. Am aplicat si spray la filtrul de aer si tot n-a vrut! Dupa ce am completat insa nivelul de ulei....a pornit fara nicio problema! Mai mentionez si ca am pus capacul de plastic inapoi pe motor dupa ce am completat nivelul. Inainte, cand nu pornea, indepartasem capacul de plastic.... dar ma indoiesc tare sa fie asta cauza! Cred ca am regasit o parte din uleiul lipsa... posibil sa se fi strecurat prin dop... IMG_20180519_071936_hdr.jpg ( Size: 753.09k ) Number of downloads: 484 IMG_20180519_072058_hdr.jpg ( Size: 546.89k ) Number of downloads: 490 IMG_20180519_072156_hdr.jpg ( Size: 697.2k ) Number of downloads: 484 Care este faza?? Nivelul insuficient de ulei sa fi impiedicat demarajul?? This post has been edited by aid: 19 May 2018, 07:34 |
--------------------
Renault
Renault Megane 1.5 CDI 100cp 2004
Renault Megane 1.4 16v 100cp 2008
- AG06ZEN, AS855GS
|
|
espacern |
![]()
Post
#159
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Pornirea greoaie nu are legatura cu nivelul scazut de ulei.....mai repede sistemul de injectie trebuie banuit da asta.
Uita de spray de pornire.....daca nu vrei sa distrugi grav motorul! |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
aid |
![]()
Post
#160
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 14 April 12 ![]() |
Intr-adevar, porneste greu de obicei... in sensul ca porneste intotdeauna la a doua cheie, dupa ce dau de 20 ori la para ca sa gonesc aerul de pe tuburile de motorina.
Insa in ziua respectiva nu a mai pornit deloc!! Am dat de zeci de ori la para, am pus contactul de peste 10 ori... incat eram convins ca daca mai continuu voi epuiza bateria. Nu era absolut nicio alta diferenta fata de o zi obisnuita... decat nivelul de ulei. Dupa ce am completat uleiul, a pornit imediat! Ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat ![]() In alta ordine de idei, in poze se observa, in josul busonului, plin de ulei. E o chestie acolo care e chiar plina cu ulei... Uleiul care l-am observat lipsa la joja... sa fie uleiul care a evadat din motor pe la buson? Si, in cazul asta, de ce a evadat, supraincalzire?? Mentionez ca, in timpul drumului de 800 km, din care ultimii 300 tractat rulota, s-a aprins mesajul supraincalzire motor... doar 1 secunda, apoi s-a stins si n-a mai aparut. Insa acul indicatorului temperaturii uleilui nu s-a miscat niciodata de la jumate. Am mai observat presiune in vasul de expansiune si variatii inexplicabile ale nivelului lichidului de racire. Si posibila contaminare. This post has been edited by aid: 19 May 2018, 09:05 |
--------------------
Renault
Renault Megane 1.5 CDI 100cp 2004
Renault Megane 1.4 16v 100cp 2008
- AG06ZEN, AS855GS
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#161
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Pai incet incet iti raspunzi singur la intrebari.
Presiune prea mare in carter? Posibil garnitura de chiuloasa ciupita (de regula se intampla de la supraincalzire) Incepe cu testul de compresie dupa care tu decizi ce faci cu motorul. This post has been edited by RazvanF: 19 May 2018, 09:34 |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
aid |
![]()
Post
#162
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 14 April 12 ![]() |
Multumesc pt raspunsuri. Precizez ca sunt inginer in alt domeniu decat auto
![]() De exemplu, nu imi inchipui de ce ar creste presiunea uleiului... daca ar fi chiuloasa fisurata... imi pare, dimpotriva, ca ar urma sa evadeze uleiul prin fisura chiuloasei, iar uleiul astfel ramas inauntru, fiind un volum mai mic, ar urma tocmai sa scada presiunea! Apoi, de ce acul de pe bord nu indica deloc cresterea temeperaturii uleiului?? Este adevarat ca fostul proprietar, in anuntul de vanzare a masinii, a prevazut schimbarea jointului de chiuloasa... dar nu a precizat pe ce s-a bazat aceasta recomandare. Cred ca doar pe scaderea nivelului lichidului racire. Avea numeroase sticle cu apa in masina sa il completeze. Testul de compresie imi pare 1 idee f buna. Este vb de atunci cand bagi manometrul in pistoane?! Adica asa: https://www.youtube.com/watch?v=ovvXnd7AhiU ? https://www.youtube.com/watch?v=nABx4GwhV68&vl=es Si, daca da, imi cumpar manometru si il fac singur?? Rahat, nu pot sa il fac singur, din cauza ca nu am dulie din-aia de scos bujiile... am schimbat recent bujiile, insa a trebuit sa imprumut de la cineva. Vreau sa gasesc pe cineva sa imi schimbe distributia... si poate cu acea ocazie imi va face si testul, si nu mai trebuie sa cumpar manometru. 19 May 2018, 11:03: espacern, in legatura cu nivelul uleiului, uite: https://www.youtube.com/watch?v=nABx4GwhV68&vl=es In clipul asta testeaza compresia motorului cu si fara ulei adaugat. Cu ulei adaugat rezulta mai multa compresie decat fara ulei adaugat. Ceea ce concluzioneaza ca pistonul e uzat, pt ca suplimentul de ulei 'seals' mai bine si sporeste compresia. La genul asta de mecanism ma gandisem si in privinta demarajului dupa ce am completat nivelul uleiului. This post has been edited by aid: 19 May 2018, 10:03 |
--------------------
Renault
Renault Megane 1.5 CDI 100cp 2004
Renault Megane 1.4 16v 100cp 2008
- AG06ZEN, AS855GS
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#163
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Presiunea uleiului nu creste, ele este pus in miscare de catre o pompa. In schimb daca ai motorul uzat gazele care rezulta dupa aprindere "scapa" pe langa segmentul de compresie si ajung in baia de ulei unde incet incet creeaza presiune si arunca uleiul pe la busonul de umplere si pe la joja.
Nu cred ca ai ac in bord care sa iti indice temperatura uleiului (asta daca nu i-ai facut tu vro modificare) in schimb ai indicator de temperatura a lichidului de racire. Temperatura nu a crescut ca motorul s-a descurcat cu ce a avut in materie de ulei si lichid racire. Si da, asa se face testul de compresie, pe la bujiile incandescente. This post has been edited by RazvanF: 19 May 2018, 14:41 |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
aid |
![]()
Post
#164
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 14 April 12 ![]() |
Cool raspunsul, multumesc mult!!
Dar... unde intervine chiuloasa?? Ai explicat exemplar ca uzura pistoanelor conduce la scuipatul uleiului prin buson. Dar uzura asta poate exista fara nicio deteriorare a chiuloasei... sau e alt mecanism?! Si nu imi e f clar nici de ce se duc gazele care rezulta dupa aprindere si "scapa" pe langa segmentul de compresie... de ce ajung in baia de ulei, care e dedesubt? De vreme ce, gaze fiind, ar trebui sa se duca in sus, fiind mai putin dense decat uleiul. |
--------------------
Renault
Renault Megane 1.5 CDI 100cp 2004
Renault Megane 1.4 16v 100cp 2008
- AG06ZEN, AS855GS
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#165
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Chiuloasa este destul de rezistenta, mai ales ca este motor diesel. Nici la un benzinar nu se strica chiuloasa daca uzura segmentilor este mare.
Ce se uzeaza sunt segmentii pistoanelor si peretii pe care freaca, "camasa" cum era cunoscuta la vechea dacie sau cilindrul. La motoarele vechi acea camasa se putea schimba, dar de multi ani de zile s-a renuntat la ea fiind integrata, schimbarea ei este imposibila acum. In momentul de fata daca peretii cilindrului sunt uzati motorul se considera a fi si el uzat, avand compresie scazuta. Gazele "scapa" din cauza exploziei care are loc in momentul de aprindere a mixului dintre aer si carburant. Mai degraba sunt fortate/impinse in interiorul motorului. La randul lui motorul are un furtun in partea superioara la capacul culbutorilor pe unde aceste gaze sunt eliminate. In mare parte la benzinare sunt supte din motor cu ajutorul vaccumului pe cand la diesel sunt trase pe baza principiului venturi, asta daca are turbina. Gazele de carter nu pot fi eliminate complet de asta motoarele sunt prevazute cu acel furtun de aerisire. Dar in cazul unui motor uzat acel furtun nu mai face fata si presiunea incepe sa impinga in punctele slabe, astea fiind joja si capacul de umplete cu ulei. Intr-un final presiunea poate fi asa mare incat sa rupa sigilii de etansare, cum ar fi garnitura de chiuloasa, care apropo la tine daca este stricata nu poti face un test de compresie corect pe motiv ca parte din compresie poate ajunge in sistemul de racire. De asta te sfatuiesc sa mergi la mecanic care isi cunoaste meseria si nu cauta sa te insele. Ai zis ca fostul proprietar i-a schimbat odata garnitura de chiuloasa si acum iar are probleme. Cauta bine pe forum si vei vedea ca cei care au intervenit in motor cu astfel de reparatii au ajuns sa goleasca buzunarele de bani pe un motor care a ajuns la fier vechi in timp foarte scurt. Daca vrei sa mai afli despre gazele de carter si motor uzat vezi aici: https://www.youtube.com/watch?v=Wadmzv1Vs0Q |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
aid |
![]()
Post
#166
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 14 April 12 ![]() |
Megacool raspuns!!
Fostul proprietar nu a schimbat el garnitura chiuloasei. Ci a declarat in anunt ca este recomandat ca aceasta sa fie schimbata. Fostul proprietar n-a facut nimic la masina... cred ca ultima data a fost schimbat uleiul in 2013!! Am fost ingrozit cand am vidanjat de ce-am vazut iesind... Nu l-am intrebat de ce a ajuns la concluzia ca EU va trebui sa schimb garnitura chiuloasei. Dar cred ca s-a bazat pe presiunea lichidului de racire. La cealalta masina din semnatura, pe benzina, am schimbat garnitura chiuloasei... o data cand am fost la revizie mi-a schimbat-o din oficiu... eu nu semnalasem niciun simptom. Pe la 60.000 km. De aceea am avut impresia ca garnitura de chiuloasa e o problema curenta a masinilor in varsta, mai ales ca dieselul are 260.000 km. Si foarte multe anunturi prevedeau de asemenea schimbul garniturii de chiuloasa. Ce se intampla daca este defecta chiuloasa (garnitura whatever) si nu o repar? Mergeam pe autostrada cu 90km/h gandindu-ma ca explodeaza motorul. In primul si in primul rand ma intereseaza sa schimb distributia... deoarece nu am absolut nicio dovada ca a fost vreodata schimbata... in 260.000 km!!!! Cred ca se justifica umblat simultan si la distributie si la chiuloasa (daca este cazul)?! This post has been edited by aid: 19 May 2018, 17:40 |
--------------------
Renault
Renault Megane 1.5 CDI 100cp 2004
Renault Megane 1.4 16v 100cp 2008
- AG06ZEN, AS855GS
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#167
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Pai depinde cat de afectata este garnitura. Presiunea care intra in sistemul de racire poate exploda (la propriu) radiatorul la capete. Cu cat cresti viteza cu atat presiunea devine mai mare. La fel si cu cat tragi mai mult cu masina (incarcatura, remorca etc) presiunea va creste.
Intr-un final ceva va ceva, fie ca este de la sistemul de racire fie ca este o componenta din interorul motorului. Nu are rost sa schimbi distributia daca motorul este cum este. Ce omoara motoarele este neglijenta schimbului de ulei. |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
aid |
![]()
Post
#168
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 14 April 12 ![]() |
Pai nu stiu exact in ce stare este motorul... d-aia e util de facut testul de compresie.
Am enuntat pana acum o sumedenie de speculatii, dar nu a vazut nimeni efectiv masina... doar eu ce-am facut poze ![]() Am cumparat deja de pe net setul de distributie. Este drept ca pot sa il returnez... Uzura pistoanelor poate explica si pornirea dificila (adica, chiar in conditii optime, abia la a 2a cheie)? Mi s-a intamplat chiar, in mers, sa opresc din greseala motorul... apoi sa nu porneasca imediat la prima cheie, ci la a doua. Dar chiar si pistoanele uzate fiind... ce este cel mai rau lucru care se poate intampla? Sa manance mult ulei... si stau mereu cu bidonul de ulei in portbagaj sa refac nivelul! Am gasit un ulei universal la supermarket, 12 Euro / 5 litri ![]() Nu mi se pare deloc f grava situatia asta... in felul asta va avea mereu ulei proaspat, si nu mai trebuie sa imi fac griji sa il schimb ![]() Tind sa concluzionez ca, daca merg cu <90 km/h, respectiv chiar daca tractez rulota de 1 tona, insa la 70 km/h... atunci nu prezinta niciun risc imediat pt motor. Incat pot sa continuu sa utilizez masina indiferent de uzura pistoanelor sau fisuararea chiuloasei? Pe de alta parte, distributia poate sa cedeze oricand, nu?... antrenand casarea masinii. Chiar daca merg usor, tot n-am cum sa previn cedarea distributiei.... asa cum pot sa intarzii cedarea motorului?! |
--------------------
Renault
Renault Megane 1.5 CDI 100cp 2004
Renault Megane 1.4 16v 100cp 2008
- AG06ZEN, AS855GS
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#169
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Da, daca distributia se rupe in mers, chiar si la relanti motorul este mai mult sau mai putin compromis.
Uzura segmentilor duce la pierderea compresiei ceea ce un motor diesel are nevoie la pornire si la functionare. Spre deosebire de benzina unde primeste scanteie, dieselul comprima aerul incalzindu-l pentru a aprinde motorina. Daca nu are temperatura optima motorina nu se autoaprinde. Desigur poate fi de vina si injectia, adica pompa de inalta si injectoarele. Daca l-ai oprit in mers si a pornit la a 2 cheie mai mult sau mai putin poti da vina pe injectie. Intr-un motor "sanatos" uleiul se schimba, nu se adauga. Ca idee. Un consum mic de ulei este acceptat, chiar si producatorul zice asta, dar daca la fiecare 5000 km parcursi esti nevoit sa completezi cu 2-3 litri de ulei atunci sunt probleme. This post has been edited by RazvanF: 19 May 2018, 18:55 |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
aid |
![]()
Post
#170
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 14 April 12 ![]() |
'Sanatatea' motorului de 14 ani... e un termen relativ!
Daca supravietuieste masina pana la iarna... sunt satisfacut! La iarna o folosesc pe cea cu benzina ![]() Daca vara porneste dificil diesel, atunci iarna nu mai porneste sigur! Poate o mai folosesc apoi primavara viitoare... O particularitate e plin de aer pe furtunele ce intra in motor cu motorina. Voi schimba cat de curand filtrul de motorina. Nu mi-a afisat niciodata check injectoare. In dimineata cand nu mai pornea deloc a afisat injector fault... dar asta doar din cauza ca nu dadusem suficient la para si era atat de mult aer pe furtun... Dupa ce am dat la para si a disparut (in majoritate) aerul de pe furtun, a disparut eroarea de injectie. |
--------------------
Renault
Renault Megane 1.5 CDI 100cp 2004
Renault Megane 1.4 16v 100cp 2008
- AG06ZEN, AS855GS
|
|
busu 12 |
![]()
Post
#171
|
![]() Member Group: Members Posts: 567 Joined: 22 October 14 ![]() |
mergi la un mecanic bun care lucreaza la el acasa sau are curte si ti-o face. Ai ceva de investit ca si bani in masina.
|
--------------------
Renault
dacia
1
|
|
aid |
![]()
Post
#172
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 14 April 12 ![]() |
La Paris??
|
--------------------
Renault
Renault Megane 1.5 CDI 100cp 2004
Renault Megane 1.4 16v 100cp 2008
- AG06ZEN, AS855GS
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#173
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Esti constient ca ai luat o rabla?
Ori te apuci si faci niste investitii masive ... triplandu-i valoarea ... ori te scapi de ea ... |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
aid |
![]()
Post
#174
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 14 April 12 ![]() |
Da si nu, oarecum...
Sunt constient ca masina de 14 ani este intr-o stare tehnica adecvata varstei. Insa imi place enorm designul - hatch coupe. Si echiparea luxe. Cand merge, merge perfect. Tinuta de drum mi se pare net superioara celeilalte pe benzina... masina facuta in Franta! Atata timp cat nu 'cade complet' sunt satisfacut sa fac drumuri din cand in cand cu ea, cand am nevoie. Intentionez sa o folosesc pana la iarna, de la iarna o folosesc pe cealalta, pe benzina ![]() Poate o mai refolosesc la primavara ![]() In esenta, incerc sa inteleg mai bine natura constrangerilor tehnice, pt a o exploata cat mai bine... in limtele care sunt ![]() |
--------------------
Renault
Renault Megane 1.5 CDI 100cp 2004
Renault Megane 1.4 16v 100cp 2008
- AG06ZEN, AS855GS
|
|
busu 12 |
![]()
Post
#175
|
![]() Member Group: Members Posts: 567 Joined: 22 October 14 ![]() |
ori iei un motor 1,5dci SH cu proba pe masina inainte, sa il asculte mecanicul cum merge(functioneaza), inainte sa dai banii sa il cumperi.
This post has been edited by busu 12: 21 May 2018, 13:22 |
--------------------
Renault
dacia
1
|
|
aid |
![]()
Post
#176
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 14 April 12 ![]() |
Am citit ceva interesant pe forum: daca apas acceleratia in momentul in care se invarte electromotorul masina porneste. (nu tin aceleratia apasata la maxim ci incep sa acelerez usor in timp ce si invarte electromotorul si in timpul cursei masina porneste)
Ce efect are manevra asta?? 21 May 2018, 17:31: Nu cred ca vreau sa fac niciun fel de investitie masiva in masina... mai ales ca mai am inca 1 la fel (doar pe benzina) ![]() Vreau ca asta doar sa porneasca si sa nu explodeze motorul sa raman pe autostrada... Nu vreau sa mearga repede, nu ma deranjeaza nici sa manance 5 litri ulei/saptamana! This post has been edited by aid: 21 May 2018, 16:31 |
--------------------
Renault
Renault Megane 1.5 CDI 100cp 2004
Renault Megane 1.4 16v 100cp 2008
- AG06ZEN, AS855GS
|
|
myhay1208 |
![]()
Post
#177
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 978 Joined: 15 August 07 ![]() |
Sunt offtopic dar eu cred ca tu incerci sa faci postari fara sa iei masurile recomandate de colegi.
Adica vrei sa-ti repari masina sa mearga brici dar nu vrei sa investesti. Daca asa ai de gand sa tratezi problemele actuale, la fel vei avea de tras mai tarziu. Chiar mai sus ai postat ca ai aer pe traseul de alimentare. N-am DCI dar s-a postat in topicul specific destule informatii despre ce ar trebui facut. Desi nu sunt mare specialist, parerea mea e ca trebuie sa investesti ceva bani in masina altfel stai mult si bine cu improvizatii: pune ulei ca-l mananca, completeaza cu apa, porneste-o la a 3-a cheie, etc. Legat de intrebarea cu apasatul pedalei de acceleratie, cel mai probabil computerul sesizeaza apasarea si permite sa intre mai mult aer. Acum eu cred ca ar trebui sa ridici capota (daca tot esti inginer) si sa te pui pe treaba la surubarit si inspectat. Ai primit sfaturi foarte bune dar daca nu pui mana sa verifici ramanem la stadiul de discutie daca o fi sau daca n-o fi. Eu as incerca sa scap, in primul rand, de aerul de pe conductele de alimentare acum cat e cald si frumos afara. Nu mi-am dat seama, tu circuli in Romania sau in afara cu aceasta masina ? This post has been edited by myhay1208: 22 May 2018, 08:22 |
--------------------
Renou'
Clio 1.4 - 16V K4J 710 / Scenic 2 1.6 16V K4M 766
-- Clio 2002 / Scenic 2007 You know the secret...
|
|
aid |
![]()
Post
#178
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 14 April 12 ![]() |
Franta, autostrada
Am comandat filtru motorina,sper sa ajunga azi...si il montez maine,ça sa elimin aerul din Nu inteleg dc. ma cruitica toata lumea... This post has been edited by aid: 22 May 2018, 10:48 |
--------------------
Renault
Renault Megane 1.5 CDI 100cp 2004
Renault Megane 1.4 16v 100cp 2008
- AG06ZEN, AS855GS
|
|
myhay1208 |
![]()
Post
#179
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 978 Joined: 15 August 07 ![]() |
Nu te critica nimeni. Colegii care au DCI incearca sa te ajute insa tu lasi impresia ca faci tot ca tine daca nu primesti un raspuns care sa-ti convina.
Poate n-ai facut cea mai buna alegere cu masina asta dar macar incearca sa accepti sfaturile care ti se dau. Mai mult, daca incepi sa cauti despre problemele tale, vei gasi multe topicuri unde s-au postat si rezolvarile. Aici ti s-a raspuns de fiecare data cand ai intrebat si n-am inteles de ce a trebuit sa ridici atatea topicuri vechi. Totusi masina are ceva probleme si daca vei continua sa fortezi motorul contrar mesajelor pe care ti le da prin bord, o faci pe timpul tau si pe banii tai. E alegerea ta. |
--------------------
Renou'
Clio 1.4 - 16V K4J 710 / Scenic 2 1.6 16V K4M 766
-- Clio 2002 / Scenic 2007 You know the secret...
|
|
aid |
![]()
Post
#180
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 14 April 12 ![]() |
M-am decis: in chiuloasa bag solutie din-aia antigauri:
https://www.oscaro.com/additif-refroidissem...4971504-10118-p https://www.oscaro.com/additif-refroidissem...7826890-10118-p S-ar putea sa fiu eu subiectiv... ca mie imi place sa administrez suplimente alimentare ![]() |
--------------------
Renault
Renault Megane 1.5 CDI 100cp 2004
Renault Megane 1.4 16v 100cp 2008
- AG06ZEN, AS855GS
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 09:00 |