Martor luminos al sistemului antipoluare, Aprins continuu... aveti idei?
![]() ![]() ![]() |
Martor luminos al sistemului antipoluare, Aprins continuu... aveti idei?
Aeonflux |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 27 June 05 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megan Sedan II
2005, 1,6l 16v Megane Sedan II, 1,6 16v
11 sec 0-100km/h, 11l /100km.. ce ti-e cu cifrele astea... :P |
|||
cipman |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 ![]() |
Asta te sfatuiesc si eu. Mergi de urgenta la service. Ori o sonda nu mai marge, ori firele, ori ti-a sarit o mufa, ori....., sunt multe. Cert e ca una din cauze poate fi un amestec prea bogat, dat de cine stie ce defect, si asta inseamna distrugerea catalizatorului. Incearca sa nu mai mergi deloc cu masina, du-te cu ea la service pt. ca trebuie pus CLIP-ul pe ea.
Bafta. |
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
Aeonflux |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 27 June 05 ![]() |
Mersi frumos Cipman. Deci cu alte cuvinte... duamne ajuta...
|
--------------------
Renault
Megan Sedan II
2005, 1,6l 16v Megane Sedan II, 1,6 16v
11 sec 0-100km/h, 11l /100km.. ce ti-e cu cifrele astea... :P |
|
cornel_t |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.174 Joined: 12 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Sper sa nu te sperii de dimineatza ... ar mai putea fi si catalizatorul
![]() |
-------------------- Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
|
|
sorin1967 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 426 Joined: 29 March 05 From: Bacau ![]() |
Mie mi s-a aprins la mers la viteza de 170-180 vreo 10 km, dar am lasat-o "mai moale "si s-a stins de la sine. Oricum de doua ori am patit treaba asta si tot asa la viteza mare. In plus toba are o culoare rosiatica, mai mai sa zici ca e ruginita ....
|
--------------------
ML
350
2013
- BC-35-SDS MERCEDES ML 350 BLUETEC , TOT ALL INCLUSIVE
MEGANE 2.2 1,9 DCI ALL INCLUSIVE Nu-mi pare rau ca sunt roman, ci ca altii sunt... |
|
apachectl |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 27 June 05 ![]() |
salut,
s-ar putea sa fie si din benzina, dar putin probabil. am un prioeten care a patit la fel la un Citroen C4 si vreau sa spun ca nu si-a rezolvat aceasta problema nici acum, din cate am inteles eu pot sa fie multe probleme. la el era legata si de lipsa de putere cu motorul rece. iti recomand cat mai repede sa te duci cu ea in service. prietenul meu zice sa nu ii lasi sa iti stearga eroarea de pe computerul de bord si atat. |
--------------------
megane
sedan
2005 Megane II Sedan 1.5 DCI 80 CP Confort Expresion + clima + scaune incalzite
|
|
Aeonflux |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 27 June 05 ![]() |
Azi de dimineata la sfatul lui Cipman m-am uitat deedsubt si am constatat ca intr-adevar mufa de la senzor atarna binemersi sub masina. Cum s-a intamplat asta , nu stiu. Pus la loc mufa si nimic schimbat.
Imbecilii din service mi-au programat masina abia marti. Luni voi fi calare pe ei asa ca tineti-mi pumnii. |
--------------------
Renault
Megan Sedan II
2005, 1,6l 16v Megane Sedan II, 1,6 16v
11 sec 0-100km/h, 11l /100km.. ce ti-e cu cifrele astea... :P |
|
cipman |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 ![]() |
Daca numai asta a fost, trebuie sters codul de eroare, altfel nu se stinge becul. Nu mai tin minte daca se sterge singur dupa un numar de porniri/km. O sa ma uit.
Pesemne ai mers pe aratura sau ai agatat ceva pe drum gen creanga/cutie/etc care ti-a smuls mufa. Poate n-a fost infipta bine, ca mi se pare ca are siguranta si n-ar trebui sa se smulga cu una cu doua. Bine ca a fost numai atat. |
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
Aeonflux |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 27 June 05 ![]() |
Cipman, ca de obicei, iti mai raman dator cu o bere. Dupa operatiunea de astazi cu infiptul mufei si parcurgerea a cam 10 km, problema s-a remediat si infamul beculetz s-a stins.
Mii de multumiri. |
--------------------
Renault
Megan Sedan II
2005, 1,6l 16v Megane Sedan II, 1,6 16v
11 sec 0-100km/h, 11l /100km.. ce ti-e cu cifrele astea... :P |
|
cipman |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 ![]() |
Cu placere. Dar, ca de obicei, bea te rog berea in sanatatea noastra, a celor de pe forum, si suntem chit
![]() |
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
c_liviu |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 17 January 07 ![]() |
Am 19.000 Km si incepand de la aprox. 10.000km mi se aprinde periodic martorul antipoluare+SERVICE fara nici un altfel de simptom (benzina folosita a fost, in general, Tempo Plus 98 de la MOL); consumul inregistrat: extraurban 5,5l/100km pentru viteze <110km/h, urban 9-9,5l/100Km. Evident dupa fiecare aprindere a martorului specificat m-am prezentat cu masina la service, astfel:
- la 10.000km: s-a scos alarma si s-a refacut conexiunea sondei lambda aval; - la 175.00km: s-a scos alarma si s-a refacut conexiunea sondei lambda aval (acelasi tip de interventie ca prima data); - la 18.000 s-a schimbat sonda lambda aval; - la 18.500 s-a schimbat fulia decalor + distributie (fara sa existe unul din simptomele pe care le-am citit pe forum relativ la aceasta problema); - la 19.000 mi-au spus ca-mi schimba catalizatorul (saptamana viitoare). Datorita profesionalismului celor din service ma pregatesc pentru urmatoarea interventie. Interventiile specificate au fost efectuate pe garantie si ma gandesc cu teama ca nu peste mult timp aceasta expira. Rugamintea pe care v-o adresez este daca aveti idee care ar fi cauza si daca a mai ramas ceva de inlocuit pentru rezolvarea problemei. |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2005 1,6 16V
|
|
semit |
![]()
Post
#12
|
![]() Private Spice Group: Moderatori Posts: 5.972 Joined: 27 September 05 From: Bucuresti ![]() |
du-te la alt service
![]() |
--------------------
Reno
Megane GT line 1.5dCi
'13 nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
|
|
c_liviu |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 17 January 07 ![]() |
La 19500 km au schimbat si catalizatorul. Evident dupa inca cca 300km beculetele s-au reaprins (antipoluare+service). Mers in service --->> reprogramat calculatorul de injectie. Astept sa fac inca 4-500 km pana probabil se vor aprinde din nou. Sugestii?
|
--------------------
Renault
Megane Sedan
2005 1,6 16V
|
|
FireChief |
![]()
Post
#14
|
![]() Ut ameris, amabilis esto * Fii amabil si o sa fii iubit Group: Members Posts: 683 Joined: 3 September 06 From: Bucuresti ![]() |
asteapta si tu o marire de salariu sau altceva mai bun
![]() ia legatura cu vocea clientului daca mai apare vreo problema explica toti pasii si cere-le sa-ti dea o solutie la aceste probleme eventual un alt service . Daca nu te edifici stiu ca in tirg la vitan e un supersmecher aparat unic prin partea asta de europa care-ti verifica masina in totalitate si dupa cite stiu costa o verificare completa citeva milioane.bafta! This post has been edited by apostol_emil: 2 Feb 2007, 22:12 |
--------------------
Renault
Megane Sedan
1.5 dci, 100 cp , Luxe Privilege ,Beige Poivre
|
|
chipson78 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 25 August 04 From: Bucuresti ![]() |
la ce service ai fost? aia sunt dobitoci?
ce legatura are fulia cu antipoluarea? poate ii intrebi si pe ei. |
-------------------- Sedan Privilege 1.6 16v, Mai 2004, clima+scaune incalzite+esp
Clio Symbol 1.4 8v, Martie 2001(vandut) |
|
adrian baltalunga |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 9 February 07 ![]() |
O idee despre aceasta problema. M-am confruntat si eu cu aprinderea acestui bec si s-a rezolvat in cca. 15 min. Despre ce era vorba (ce am inteles eu): undeva pe la volanta exista un senzor optic care citeste viteza acesteia atunci cand se actioneaza butonul start - daca e ok, calculatorul initiaza aprinderea, etc. Datorita prafului (specific la noi) si a unor "pilituri"rezultate de la ambreiaj (normal mi s-a spus, mai ales la masinile noi, dupa rodaj) acest senzor a fost partial obturat, nu a mai citit bine viteza volantei, motorul nu a mai pornit imediat, ia catalizatorul a "vazut"acest lucru ca pe o posibilitate de patrundere in el a carburantului nears si a aprins martorul respectiv. Ca o paranteza, tocmai acesta ar fi rolul lui, de a evita inecarea motorului daca de ex. bateria e prea slaba si motorul nu porneste, dar se invarte... Concluzia - se sterge acest senzor (de fapt e vorba de un fel de geam), se sterge eroarea din calculator si totul e in regula. Stergerea se poate face numai ridicand capota (daca nu este prea multa mizerie acolo) sau se ridica pe elevator, se scoate scutul si este un acces mai facil. La mine a fost suficienta prima varianta. La cca. 20.000 de km se recomanda aceasta mica intretinere. Eu aveam in jur de 10-11.000 de km cand s-a intamplat.
La mine s-a aprins dupa ce la o pornire a "ïnvartit "ceva mai mult decat de obicei. Ma surprinde toata aventura ta... sau poate e altceva! Interventia am realizat-o la Mavexim Targoviste, in garantie, baietii stiau exact despre ce e vorba, a fost extrem de simplu. Sper sa fie si la tine la fel! Daca am gresit ceva d.p.d.v. tehnic, imi cer scuze, dar eu explicatiile acestea le-am primit, mi s-au parut plauzibile, am mai auzit si la altii aceeasi problema cu aceeasi solutie, iar masina este perect in regula. |
--------------------
renault
megane 2
2005 sedan privilege
|
|
c_liviu |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 17 January 07 ![]() |
Aprinderea martorului a aparut in mers la drumuri lungi, mai mari de 200km. Indicatia de pe CLIP a fost tot timpul "sonda lambda aval - circuit inchis" neinsotita si de vreo alta explicatie - asa mi-au spus cei din service.
Am reclamat si la Vocea Clientului, mi-au cerut documentele doveditoare pe care le-am trimis de acum doua saptamani, dar nu am primit inca nici un raspuns. |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2005 1,6 16V
|
|
MoshPuiu |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 5 July 06 ![]() |
Citind acest topic (ca de altfel si in cazul multor altora) am observat ca totdeauna se face cite o referire la: 'Imbecilii din service' sau 'dobitocii de la service'. Cred eu ca ar fi bine in situatii d-astea sa dam si numele service-ului, din cel putin 2 motive:
1) este service Renault sau de cartier, si din ce localitate? 2) daca este service Renault, care anume?... nu de altceva, dar cel putin in cazul meu imi este greu sa ajung la un service Renault si nu as vrea sa ajung la unul cotat foarte prost (bineinteles, cotatia si-o face fiecare in functie de ce concluzii a tras in urma topicurilor). Eu cel putin, am ajuns la concluzia ca unele service-uri sunt mai bune la reparatii mecanice, altele la tinichigerie, altele la vopsitorie (conform parerilor membrilor forumului). Conteaza si ce meseriasi au... |
--------------------
Renault
Megane I Classic
1,6 16V
|
|
c_liviu |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 17 January 07 ![]() |
Dupa reprogramarea calculatorului de injectie am mai mers inca 200km si evident ca martorul s-a reaprins. Am mers din nou in service si mi-au inlocuit urmatoarele: senzorul captor al pozitiei axei cu came, cele 4 bujii, senzorul care citeste pozitia volantei si s-a reinlocuit sonda de oxigen aval. Este posibil ca denumirea pieselor sa nu fie exacta deoarece inca nu am primit hartia cu ordinul de reparatie pentru ca se asteapta si parerea celor din Franta.
|
--------------------
Renault
Megane Sedan
2005 1,6 16V
|
|
semit |
![]()
Post
#20
|
![]() Private Spice Group: Moderatori Posts: 5.972 Joined: 27 September 05 From: Bucuresti ![]() |
OFF: eu ma duc unde am pile si cunosc ce le poate pielea..unde nu nu
![]() |
--------------------
Reno
Megane GT line 1.5dCi
'13 nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
|
|
c_liviu |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 17 January 07 ![]() |
In cele din urma, dupa nenumaratele interventii, se pare ca problema s-a rezolvat. S-a intamplat numai dupa inlocuirea calculatorului de injectie si astfel metoda de reparatie prin inlocuiri succesive a dat roade, dar cu ce costuri ...
|
--------------------
Renault
Megane Sedan
2005 1,6 16V
|
|
ZaiR |
![]()
Post
#22
|
![]() Against the System Group: Members Posts: 345 Joined: 7 January 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(adrian baltalunga @ 9 Feb 2007, 23:22) O idee despre aceasta problema. M-am confruntat si eu cu aprinderea acestui bec si s-a rezolvat in cca. 15 min. Despre ce era vorba (ce am inteles eu): undeva pe la volanta exista un senzor optic care citeste viteza acesteia atunci cand se actioneaza butonul start - daca e ok, calculatorul initiaza aprinderea, etc. Datorita prafului (specific la noi) si a unor "pilituri"rezultate de la ambreiaj (normal mi s-a spus, mai ales la masinile noi, dupa rodaj) acest senzor a fost partial obturat, nu a mai citit bine viteza volantei, motorul nu a mai pornit imediat, ia catalizatorul a "vazut"acest lucru ca pe o posibilitate de patrundere in el a carburantului nears si a aprins martorul respectiv. Ca o paranteza, tocmai acesta ar fi rolul lui, de a evita inecarea motorului daca de ex. bateria e prea slaba si motorul nu porneste, dar se invarte... Concluzia - se sterge acest senzor (de fapt e vorba de un fel de geam), se sterge eroarea din calculator si totul e in regula. Stergerea se poate face numai ridicand capota (daca nu este prea multa mizerie acolo) sau se ridica pe elevator, se scoate scutul si este un acces mai facil. La mine a fost suficienta prima varianta. La cca. 20.000 de km se recomanda aceasta mica intretinere. Eu aveam in jur de 10-11.000 de km cand s-a intamplat. La mine s-a aprins dupa ce la o pornire a "ïnvartit "ceva mai mult decat de obicei. Ma surprinde toata aventura ta... sau poate e altceva! Interventia am realizat-o la Mavexim Targoviste, in garantie, baietii stiau exact despre ce e vorba, a fost extrem de simplu. Sper sa fie si la tine la fel! Daca am gresit ceva d.p.d.v. tehnic, imi cer scuze, dar eu explicatiile acestea le-am primit, mi s-au parut plauzibile, am mai auzit si la altii aceeasi problema cu aceeasi solutie, iar masina este perect in regula. Aceasta metoda a functionat? Si daca poate sa mi spuna cineva unde este mai exact aceasta buba. |
--------------------
DUCATI
900 SuperSport
2003
- este!
|
|
19vik |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
E un senzor electromagnetic (captor pozitie volanta), nu optic. Pentru ce masina intrebi?
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
ZaiR |
![]()
Post
#24
|
![]() Against the System Group: Members Posts: 345 Joined: 7 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Pentru un Megane 2 1,6/16V an 2004.Ma intereseaza mai exact pozitia lui pentru a incerca sa ii fac acelasi lucru.
This post has been edited by ZaiR: 10 Mar 2008, 16:32 |
--------------------
DUCATI
900 SuperSport
2003
- este!
|
|
19vik |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
E amplasat la imbinarea dintre blocul motor si carcasa ambreiajului, in partea superioara a acestuia. Aici gasesti o poza cu senzorul si una cu amplasarea: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=707...dpost&p=1054477
Iar aici, o poza la masina din semnatura, nu se vede ca e sub o conducta de antigel, ti-am indicat cu sageata rosie cam pe unde e. Captor_pozitie_volanta.jpg ( Size: 28.18k ) Number of downloads: 11846 Se desface foarte usor cu o tubulara scurta de 10, e prins in 2 suruburi M6 si in lateral are o mufa. This post has been edited by 19vik: 10 Mar 2008, 18:27 |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
ZaiR |
![]()
Post
#26
|
![]() Against the System Group: Members Posts: 345 Joined: 7 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Multam' fain! .Maine pe timpul zilei am sa ma apuc sa vad despre ce este vorba..sper sa se rezolve.
|
--------------------
DUCATI
900 SuperSport
2003
- este!
|
|
Hack |
![]()
Post
#27
|
![]() Megan' ti-ai luat?! Group: Members Posts: 5.147 Joined: 12 April 07 From: The Moon ![]() |
Am curatat si eu senzorul acela, mentionez ca pentru a ajunge cel mai bine la el ar trebui luata jos tava in care sta acumulatorul.
PICT4292.JPG ( Size: 179.66k ) Number of downloads: 9164 PICT4289.JPG ( Size: 677.53k ) Number of downloads: 8162 PICT4288.JPG ( Size: 677.58k ) Number of downloads: 7837 PICT4290.JPG ( Size: 686.79k ) Number of downloads: 7770 |
--------------------
Reno
Megan' Sedan 2.2
2007 Expression 1.6l/16V/110CP
|
|
dyngo |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 7 August 09 From: Bucuresti ![]() |
Salutare !. aceeasi problema o am si eu de 2 zile..sau am avut-o, cel mai bine. pe moment macar. asa..deci, acum 2 zile am bagat benzina de la rompetrol ( nu am nimic cu nimeni si nici nu vreau sa fac reclama pozitiva sau negativa cuiva, dar cand vine vorba de banii mei, parca nu mai tin cont de nimic, si cred k sunte-ti de acord cu mine..asa ) deci, pana acum am bagat benzina de la moll, de ani buni, nici o problema, si s-a intamplat sa raman pe rosu .. nu aveam de unde altundeva sa bag decat de la rompetrol,acel prea mult laudat "Efix" iar in 20 de minute de mers vad k se aprinde acel bec "martor luminos al sintemului antipoluare" + cel de service. ce sa fac..ce sa fac, am stat asa 2 zile k am mai auzit k poate fii benzina de vina, iar daca nu se stinge sa ma duc la service,iar azi am alimentat de la benzinaria de unde bag de ani buni si surpriza: in cativa km parcursi s-a stins si cel de service si martorul luminos..hmm!. Ce sa cred?
This post has been edited by dyngo: 1 Feb 2010, 21:12 |
--------------------
renault
megane sedan
2005 1.6 16v
- CL 85 GFO bucuresti. renault megane sedane 1.6 16v , 2005
|
|
cosmin_69 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.333 Joined: 16 February 10 From: Curtea de Arges ![]() |
Si mie i-mi apare acel martor luminos si as vrea sa mai i-mi dati detalii la pozitia acelui senzor care da erori.
Il pot curata singur fara sa fac ceva rau, trebuie decuplata bateria sau se poate si cu ea? 25 Feb 2010, 18:52: ZaiR ai rezolvat problema cu senzorul acela ? Daca da, cum ai facut ? 25 Feb 2010, 18:58: Deci are cineva un raspuns la problema Mrtor luminos ? This post has been edited by cosmin_69: 25 Feb 2010, 18:58 |
--------------------
renault
Megane IV
2018 renault sedan IV ex. renault megane II si nou in renault megane sedan IV gris titan
|
|
cosmin_69 |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.333 Joined: 16 February 10 From: Curtea de Arges ![]() |
Am rezolvat-o.
Era vorba de o resoftare, fiindca la schimbul de ulei ,, desteptii,, nu i-au mai sters din memorie anumitele erori si probabil softul a citit probabil o potentiala defectiune. Am mers acum cu ea si deocamdata nu a mai aparut. |
--------------------
renault
Megane IV
2018 renault sedan IV ex. renault megane II si nou in renault megane sedan IV gris titan
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 12:36 |