Martor luminos al sistemului antipoluare, Aprins continuu... aveti idei?
![]() ![]() ![]() |
Martor luminos al sistemului antipoluare, Aprins continuu... aveti idei?
cosmin_69 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.333 Joined: 16 February 10 From: Curtea de Arges ![]() |
|
||
--------------------
renault
Megane IV
2018 renault sedan IV ex. renault megane II si nou in renault megane sedan IV gris titan
|
|||
dyngo |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 7 August 09 From: Bucuresti ![]() |
Salutare. si eu am rezolvat-o cu problema asta. am fost la reprezentanta...am facut un test clip...dau si preturile pentru curiosi
![]() |
--------------------
renault
megane sedan
2005 1.6 16v
- CL 85 GFO bucuresti. renault megane sedane 1.6 16v , 2005
|
|
cosmin_69 |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.333 Joined: 16 February 10 From: Curtea de Arges ![]() |
Pt. dyngo.
Inca nu am probleme cu sonda lambda. .cea din fata, din compartimentul motor, dar te-as ruga sa-mi spui si mie unde zici ca este pozitionata ? Asta pentru viitor sa fiu in tema. |
--------------------
renault
Megane IV
2018 renault sedan IV ex. renault megane II si nou in renault megane sedan IV gris titan
|
|
dyngo |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 7 August 09 From: Bucuresti ![]() |
cum deschizi capota si te uiti la motor..incerci sa te uiti peste el, dupa motor, ..daca intelegi..si pe undeva jos se vede, cu o lanterna bineanteles..sau altfel..chiar pe galerie, inainte sa iasa din compartimentul motor, succes
|
--------------------
renault
megane sedan
2005 1.6 16v
- CL 85 GFO bucuresti. renault megane sedane 1.6 16v , 2005
|
|
cosmin_69 |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.333 Joined: 16 February 10 From: Curtea de Arges ![]() |
Mltumesc frumos dyngo !
|
--------------------
renault
Megane IV
2018 renault sedan IV ex. renault megane II si nou in renault megane sedan IV gris titan
|
|
vially01 |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 19 August 08 ![]() |
Nr.1507.jpg ( Size: 544.68k )
Number of downloads: 1847
Nr.1508.jpg ( Size: 296.63k ) Number of downloads: 2050 Ieri am patit si eu ceva asemanator la masina din semnatura. Mi s-a aprins martorul antipoluare si nu inteleg care e cauza. Am citit toate topicurile referitoare la acest aspect (bujii, bobine inductie, catalizator, contactor ax cu came, mufa etc.) Masina mea se comporta normal nu are niciun simtom din cele enumerate, nu consuma mai mut, nu am miros de benzina, nu merge in 3, sta bine la relanti etc. Nu porneste intotdeauna din prima dar nu i-am dat atentie acestui detaliu si nici nu ma deranjeaza prea tare. In schimb am observat acea mufa sub masina care atarna, sper ca este cea din imaginea alaturata. Nu m-am bagat sub masina ca bate cam tare vantul si mi-e frica sa nu tremure cricul ![]() Voi ce ziceti? ![]() |
--------------------
renault
megane sedan
2004 1.6 16v lmocoh
|
|
dyngo |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 7 August 09 From: Bucuresti ![]() |
daca spui k se comporta normal, incearca sa te bagi sub masina, sa desfaci mufa aceea sa o cureti si sa o pui la loc, apoi trebuie stearsa eroarea din calc. cel mai bine este sa dai o fuga la testare. parerea mea.
|
--------------------
renault
megane sedan
2005 1.6 16v
- CL 85 GFO bucuresti. renault megane sedane 1.6 16v , 2005
|
|
Meghitzanul |
![]()
Post
#38
|
![]() ***** 4 ISOFIX Group: Members Posts: 1.619 Joined: 10 January 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(vially01 @ 12 Sep 2010, 14:37) Mi s-a aprins martorul antipoluare si nu inteleg care e cauza.Am citit toate topicurile referitoare la acest aspect (bujii, bobine inductie, catalizator, contactor ax cu came, mufa etc.)Masina mea se comporta normal nu are niciun simtom din cele enumerate, nu consuma mai mut, nu am miros de benzina, nu merge in 3, sta bine la relanti etc. eventual citeste si ce scrie 5 posturi mai sus.. din cele doua afirmatii, deduc ca de la senzorul axei cu came e problema. |
--------------------
VW Passat Variant
2.0TDI 170cp
DSG 2008 Audi A3 Sportback 2.0TDI 140cp DSG 2008
ex Renault Megane 1.6 16v 2004 Alan 42 + Sirio Turbo 2000 / Alan 42 + Sirio Turbo 1000 |
|
clr |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Daca iti atarna sub masina ceva, foarte posibil sonda lambda.
Am patit-o si eu in trecut si de acolo era. |
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
vially01 |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 19 August 08 ![]() |
va multumesc pentru informatii, o sa incerc sa vad ce e cu acea mufa care atarna sub masina si poaet reusesc sa ajung si la un service sa-mi stearga eroarea eventual sa vada ce a cauzat asta.
|
--------------------
renault
megane sedan
2004 1.6 16v lmocoh
|
|
19vik |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Mufa aia e de la sonda lambda aval... si la mine atarna. E scapata dintr-o clema de plastic care prinde mufa, o bucla a cablajului precum si scutul termic intr-unul din punctele de prindere. Se pune usor la loc, ar fi bine sa o faci cat mai repede pana nu o agati cu ceva pe sub masina.
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
vially01 |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 19 August 08 ![]() |
multumesc, sambata o sa ma ocup de aspectul asta cand fac rost de un cric mai competent, ca nu am incredere in cel de la renault.
|
--------------------
renault
megane sedan
2004 1.6 16v lmocoh
|
|
clr |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Ce treaba ai cu cricul?
Mai bine gaseste o rampa. Sau pune un butuc dupa ce o ridici sa fii sigur, nu te baga sub masina bazat numai pe un cric. |
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
vially01 |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 19 August 08 ![]() |
ai dreptate, am auzit destule cazuri nu tocmai placute.
|
--------------------
renault
megane sedan
2004 1.6 16v lmocoh
|
|
Catalinmodena |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.547 Joined: 7 April 08 From: Aproape de Craiova ![]() |
Mai bine o urci cu o parte pe o bordura,te bagi sub si o rezolvi imediat.Daca aveai PDG,te bagai direct sub.
![]() |
--------------------
Renault
megane sedan
manager 1.4 16v 2007
|
|
CRI72 |
![]()
Post
#46
|
Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 28 February 06 ![]() |
am o problema cu becul martor de la sistemul de poluare + service, in sensul ca perodic se aprind stau cateva zile aprinse , apoi se sting pentru cateva zile, apoi se aprind din nou, si asta in conditiile in care merg cu aceiasi motorina.
Acum o luna cand am inlocuit distributia si filtrele, l-am rugat pe mecanic sa verifice si celebra EGR. A pus calculatorul si verdictul a fost vana EGR ! A demontat-o a curat-o a verificat modul de functionare cu calculatorul si totul functioneaza OK. A remontat EGR si din nou cateva zile martori sunt aprinsi, apoi se sting pentru cateva zile si tot asa. Ce poate fi ? |
--------------------
renault
megane 2
2005 1.5 dci 82 cp
- SB 61 D..
|
|
clr |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Fa din nou testul clip. O sa gasesti stocate erorile si o sa poti mai usor sa te edifici.
This post has been edited by clr: 12 Dec 2010, 15:01 |
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
yra_mihail |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 27 September 10 ![]() |
Prin problema cu martor motor si indicativul service aprins am trecut si eu. S-a remediat foarte usor fara nicio cheltuiala. La o testare de coduri DTC, am avut mesaj de eroare pe senzorul CMP(de la arborele de distributie). M-am intristat initial pentru ca nu aveam atunci bani sa-l schimb, insa l-am demontat de pe masina, l-am curatat, l-am pus la loc si am sters codurile DTC si nu s-a mai aprins.
Va recomand si voua sa faceti acelasi lucru, incercati initial sa-l curatati, iar daca nu se remediaza problema trebuie inlocuit. |
--------------------
Renault
Megane II
2006 Toate bune!
|
|
CRI72 |
![]()
Post
#49
|
Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 28 February 06 ![]() |
am fost la tester astazi si verditctul a fost sec " solenoid vana EGR "!
am sters eroarea si ramane sa vad cand va reveni ! This post has been edited by CRI72: 29 Dec 2010, 17:35 |
--------------------
renault
megane 2
2005 1.5 dci 82 cp
- SB 61 D..
|
|
sebastian_reno |
![]()
Post
#50
|
Membru Group: Members Posts: 177 Joined: 17 September 10 ![]() |
Salutare tuturor si un an nou fericit.
De aproximativ doua luni mi s-a aprins martorul antipoluare (motor) + service. Am mers cam o saptamana dupa care s-au stins, iar dupa alte 4 zile s-a aprins si nu s-a mai stins. Precizez ca nu s-a modificat nimic in comportamentul masinii fata de comportamentul de dinaintea aprinderii martorilor. La tester imi apare "semnal senzor captor ax came" mai precis eroarea DF119(pe tester CLIP). Sterg eroarea, merg cam 100 - 200 m dupa care mi se aprind din nou cei doi martori. La service am scos mufa de la senzor, am masurat si este OK. Dar, daca scot mufa de la senzorul ax came (motorul fiind la relanti) masina merge la fel si porneste fara nici un fel de problema. Deci, ori cu el, ori fara el comportamentul este acelasi. Cred ca trebuie schimbat senzorul, dar nu as vrea sa dau banii pe el degeaba, si sa fie alta problema. Ce ma sfatuiti? Va multumesc anticipat. |
--------------------
renault
megane
2005 Sedan 1.6 16V 83kw
|
|
CRI72 |
![]()
Post
#51
|
Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 28 February 06 ![]() |
astazi s-a aprins din nou martorul de poluare +service !
nu scap va trebui inlocuita cat de curand vana egr . ![]() |
--------------------
renault
megane 2
2005 1.5 dci 82 cp
- SB 61 D..
|
|
CRI72 |
![]()
Post
#52
|
Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 28 February 06 ![]() |
salutare din nou !
am inlocuit EGR am fost la tester totul a fost OK , mecanicul a sters erorile pe care le-am avut legat de solenoid vana egr. Dupa toate acestea am spus ca in sfarsit nu mai vad cele doua becuri portocalii aprinse, asta pana ieri cand s-au aprins din nou cei 2 martori ( martor poluare+ service). Acum intreb pana nu iau din nou calea testerului, cu un EGR OK prospat montat ce ar putea fi pentru ca deja sunt exasperat ! |
--------------------
renault
megane 2
2005 1.5 dci 82 cp
- SB 61 D..
|
|
iulian806 |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 1 January 11 ![]() |
QUOTE(sebastian_reno @ 30 Dec 2010, 10:37) Salutare tuturor si un an nou fericit. De aproximativ doua luni mi s-a aprins martorul antipoluare (motor) + service. Am mers cam o saptamana dupa care s-au stins, iar dupa alte 4 zile s-a aprins si nu s-a mai stins. Precizez ca nu s-a modificat nimic in comportamentul masinii fata de comportamentul de dinaintea aprinderii martorilor. La tester imi apare "semnal senzor captor ax came" mai precis eroarea DF119(pe tester CLIP). Sterg eroarea, merg cam 100 - 200 m dupa care mi se aprind din nou cei doi martori. La service am scos mufa de la senzor, am masurat si este OK. Dar, daca scot mufa de la senzorul ax came (motorul fiind la relanti) masina merge la fel si porneste fara nici un fel de problema. Deci, ori cu el, ori fara el comportamentul este acelasi. Cred ca trebuie schimbat senzorul, dar nu as vrea sa dau banii pe el degeaba, si sa fie alta problema. Ce ma sfatuiti? Va multumesc anticipat. pai exact aceeasi problema am avut-o si eu la masina, aveam martor motor aprins impreuna cu mesajul SERVICE. la testare mi-a dat cod de eroare pe senzorul arborelui de distributie(ax cu came). ideea e ca nu scapi pana nu inlocuiesti acel senzor. chiar daca il cureti, dupa 300-500 km iar o sa ti se aprinda. iti rcomand sa il inlocuiesti cu unul original, e cu doar 10-20 ron mai scum decat unul aftermarket. te costa aprox 120 ron. 31 Jan 2011, 00:42: QUOTE(yra_mihail @ 12 Dec 2010, 20:00) Prin problema cu martor motor si indicativul service aprins am trecut si eu. S-a remediat foarte usor fara nicio cheltuiala. La o testare de coduri DTC, am avut mesaj de eroare pe senzorul CMP(de la arborele de distributie). M-am intristat initial pentru ca nu aveam atunci bani sa-l schimb, insa l-am demontat de pe masina, l-am curatat, l-am pus la loc si am sters codurile DTC si nu s-a mai aprins. Va recomand si voua sa faceti acelasi lucru, incercati initial sa-l curatati, iar daca nu se remediaza problema trebuie inlocuit. am citit si recitit cu atentie ce ai scris tu aici, insa la mine nu a fost chiar asa. dupa un drum mai lung, de aprox 400 km mi s-a aprins din nou martorul in bord, cu exact aceeasi eroare. nu mai avea sens sa-l sterg senzorul, l-am inlocuit direct. poate tine faza cu curatatul la senzorul care isi manifesta defectul si este in faza initiala, insa la cei stricati de tot cu siguranta nu mai tine doar simpla curatare, doar inlocuirea mai remediaza cauza. This post has been edited by iulian806: 31 Jan 2011, 00:42 |
--------------------
Renault
Megane II
2005, 1.6 16V Megane II, 1.6 16V, 83kW
Laguna III, 2.0 173CP |
|
florian40 |
![]()
Post
#54
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 3 February 11 ![]() |
QUOTE(adrian baltalunga @ 9 Feb 2007, 21:22) Si la mine s-a intamplat ceva asemanatoar si cam dubios. Masina are 4 ani si contextul este urmatorul: uneori nu pleca singura la prima cheie". Adica, apas pe buton, invarte, porneste si moare. Pentru ca "uneori" s-a transformat in "de obicei" in ultimul timp incepusem sa o "ajut" eu, calcand acceleratia imediat dupa ce apasam pe buton si pornea. Intr-o seara, a invartit mai mult ca niciodata (am incercat de 4 ori) dar pana la urma a pornit. Pe drumul catre casa mi s-a aprins 'Service' si 'Çheck emissions''. A doua zi am pornit motorul, am cuplat a I-a si am dat sa plec. Motorul a murit. Am pornit din nou si am incercat sa accelerez pe loc si iar s-a oprit motorul. Am mai pornit o data motorul, l-am mai lasat 1 minut si pana la urma am plecat, mergand cu grija. A doua zi am ajuns la service si dupa ce am povestit cele de mai sus, mi-au propus si am acceptat sa imi curete nu-stiu-ce corp clapeta ca sa remedieze problema cu pornitul si ca o sa verifice cauza aprinderii senzorilor. M-au sunat mai tarziu si mi-au spus ca mufa de conectare a sondei Lambda in aval este retezata, firul nu se poate lipi (pentru ca se pare ca este o sarma foarte speciala), trebuie schimbata sonda si ca ma costa 900-1.000 lei cu tot cu manopera. ![]() Completare: Eu le-am sesizat in urma cu cateva luni celor de la Service faptul ca acel fir atarna. Mi-au zis ca nu este in regula, ca il vor prinde la loc si l-au prins. Intrebare 1: Ce a cauzat pana la urma alerta 'Çheck emissions'? O obturare a senzorului de la volanta cu toate consecintele expuse de adrian baltalunga sau ruperea firelor mufei de la sonda in timpul mersului? Cert este ca eu am observat alerta 'Check emissions' imediat ce am avut cea mai mare problema la pornire. Ma gandesc ca ar fi trebuit sa-l vad si in timpul zilei, in eventualitatea retezarii mufei in timpul mersului. Intrebare 2: Este posibil ca o retezare a mufei sondei sa cauzeze problema accentuata de pornire? (adica sa invarta cateva secunde de 4 ori si sa nu porneasca) Intrebare 3: Stie cineva daca si unde pot lipi firele inapoi in mufa? Concret, 1 sau 2 fire care vin de la sonda au iesit (dar sunt si scurtate cu 3-4 mm) din mufa sondei. Chiar nu stie nimeni care ar putea fi cauza? This post has been edited by florian40: 4 Feb 2011, 07:42 |
--------------------
Ex Renault
Megane 2.2
2007 1,6 16V
|
|
florian40 |
![]()
Post
#55
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 3 February 11 ![]() |
Sau cum pot lipi firele inapoi in mufa?
|
--------------------
Ex Renault
Megane 2.2
2007 1,6 16V
|
|
clr |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Am pierdut un pic firul. Te referi la sonda lambda? Eu am avut o problema similara, mi-a agatat firul si mi l-a rupt. Mi le-a refacut un baiat de la Cobalcescu. Daca asta te intereseaza, iti pot dat datele lui de contact (locuieste pe undeva prin Popesti Leordeni), poate te ajuta.
Toate cele bune. |
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
florian40 |
![]()
Post
#57
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 3 February 11 ![]() |
Da. Exact asta ma intereseaza. Sa-mi conecteze firele in mufa. Multumesc.
Se pare ca eu nu-ti pot da PM. Te rog da-mi tu. Multumesc. |
--------------------
Ex Renault
Megane 2.2
2007 1,6 16V
|
|
CRI72 |
![]()
Post
#58
|
Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 28 February 06 ![]() |
se pare ca problema mea nu este vana EGR, ci este o problema de contact slab undeva !
credeti ca pot gasi undeva o schema electrica pentru masina din semnatura ? |
--------------------
renault
megane 2
2005 1.5 dci 82 cp
- SB 61 D..
|
|
clr |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
@florian, ai pm
|
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
florian40 |
![]()
Post
#60
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 3 February 11 ![]() |
Multumesc!
|
--------------------
Ex Renault
Megane 2.2
2007 1,6 16V
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 09:11 |