Sa comentam ultimele oferte de SH-uri pe Autovit, Si de bune si de rele, dar mai ales de rele
![]() ![]() ![]() |
Sa comentam ultimele oferte de SH-uri pe Autovit, Si de bune si de rele, dar mai ales de rele
zaboss |
![]()
Post
#10021
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 8 February 09 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Kia Sportage
2.0 DSL AT/Laguna II 2006, 1.9 dci, 120 cp/
Latitude 2011, 2,0 dci, 175 CVA, Initiale Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter until you hear them speak.
|
|||
djcristi |
![]()
Post
#10022
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
esti paralel cu subiectul, in fine, nu mai insist, ca nu este un topic dedicat lui.
dar invata in viata sa nu manipulezi si sa iei in considerare si experientele / feedback-ul altora, nu sa o tii mare si tare ca e ca tine. referitor la soft piratat, am spus eu ca-l folosesc sau care e ilegalitatea ca nu inteleg?!?! |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
meganus_bicorpus |
![]()
Post
#10023
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.666 Joined: 2 November 07 From: Bucuresti si inca vreo 3 orase ![]() |
Eu am trecut mai demult printr-o experienta asemanatoare cu un Logan Diesel de la firma care incepuse sa manace ulei.Am fost la un prieten in reteaua Dacia si dupa o diagnoza de aproximativ o ora si ceva mi-a zis ca imi trebuie turbosuflanta, mi-a si facut oferta cu piesa noua si cu una reconditionata...masina iesise de 6 luni din garantie!
Un "destept " de la firma cu un Opel Astra 1,7...expert in diesel, reuseste sa convinga seful ca de fapt motorul e de vina, asa a patit si el la opel si era chiulasa de vina, a reconditionat-o la nu stiu ce firma de renume din cartier si in loc sa ne coste vreo 3500 de lei el o rezolva cu 200...dar baieitii vor chiulasa demontata. Duc masina tot la Dacia, acolo mi se demonteaza chiulasa la cerere si cand ajunge la meseriasi constatam ca nu stiu ce paharele sunt uzate (masina avea 80000km) si necesita inlocuire+ simeringuri supape, planeitate chiulasa si nu mai stiu eu ce nimicuri....1800 de lei!!!! Duc dupa 10 zile chiulasa la reprezentanta si cand sa o monteze, la o prima verificare se observa ca arborele cu came se invarte greu in lagare...o iau de acolo, o duc inapoi la meseriasi si cand o desfac bajetii...axa cu came e fisurata!!!Fac scandal monstru si dupa ce ii amenint cu OPC-ul mi se aduce din dezmembrari un alt arbore cu came (sau poate era al meu???) Iar duc chiulasa la Dacia, o monteaza cu tot ce inseaman piese tehnologice inlocuite (garnitura chiulasa,kit distributie, curea accesorii, schimb ulei, etc)....la prima cheie curge ulei pe la simeringul de la arborele cu came!Prefer sa desfac tot la Dacia simeringul si vad ca pe arborele inlocuit montasera un simering second, desi in factura de 1800 de lei apare si acesr simering!Iau piesa, ma intorc la meseriasi fac scandal , le arat ca simeringul meu era de Dacia iar cel facturat era Victor-reinz...aia dau din colt in colt si imi promit un discount mai mare la urmatoarea lucrare!... Toata distractia, cu manopera la Dacia si la meseriasi ajunge la 4400 de lei...mai merg 3000 de km si se aprinde becul la ulei...seful deja facea spume, urla la soferi ca au stricat masina, circ maxim...masina ramane blocata in parcul rece. La vreo doua luni ma intalnesc cu prietenul de la Dacia la o bere si ma intreaba cum mai merge masina...si dupa 5 zile ma suna sa vin cu masina la reprezentanta sa schimbe turbina gratuit, au facut ei hartiile catre producator pentru obtinerea unui gest comercial si noi urma sa mai platim doar manopera. Duc masina la reprezentanta si ...dupa 300000 km in care nu a mai papat niciun gram de ulei masina devine dauna totala cand colegul cu Opelul trece pe rosu, in fata unui Espero! Poate am intalnit eu oameni mai priceputi in reprezentanta si am fost ghinionist cu meseriasii...dar pe banii mei chiar nu vreau sa mai incerc vreodata vreun chilipir!Cand ceva e prea ieftin ca sa fie adevarat, sigur e ceva in neregula acolo! This post has been edited by meganus_bicorpus: 6 Feb 2015, 20:23 |
--------------------
renault
Megane Bicorp/ Laguna III
2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#10024
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(djcristi @ 6 Feb 2015, 19:13) referitor la flota, ti-am dat un exemplu personal concret de pe un 1.6tdi, nu ma intereseaza statistici, in cazul respectiv era de vina un contact/senzor si s-au schimbat atatea. nu am spus ca e o chestie generala, nu toate reprezentantele fac manarii , dar uite ca mai sunt si cazuri. Pai poate n-ai lucrat niciodata la nivel macro, in functie de volumul lucrarilor sa negociezi discount la piese si la manopera, in caz de avarie producatorul sa-ti suporte chiar integral piesele iar tu sa platesti numai manopera si asta pentru ca esti bun client pentru el. Dar asta cu conditia SA FACI MENTENANTA IN RETEAUA LUI. Daca tu te-ai zgarcit la 100 de lei si ai schimbat uleiul la coltul blocului, sa fii sanatos si sa ti-o repari singur. Mie daca un service imi cere sa schimb o piesa scumpa pe o masina, nu aprob schimbarea pana nu sunt eu convins de cauzele care au dus la avarierea lui, motivele pentru care producatorul nu imi ofera participatie comerciala, vad daca nu cumva e de vina si tacanitul dintre volan si scaun, etc, etc. Abia apoi iau decizia sa schimb respectiva piesa. Si, nu stiu cum se face, dar doar pe forumuri am auzit de DPF-uri picate. La masina mea, asta toamna, dupa ce i-am vopsit bara, m-am trezit ca nu mai mergea ventilatorul de la clima. Restul comenzilor electrice mergeau perfect. M-am uitat eu pe la sigurante, pe sub bord, etc, n-am gasit nimic. M-am gandit sa demontez bordul sa caut cauza, dupa care m-am gandit ca e posibil sa mai stric si altceva si sa ma coste mai mult. Asadar am lasat totul in pace, am programat masina la service la reprezentanta, am lasat-o acolo si am ridicat-o a doua zi cu ventilatorul curatat si resetat, totul contra 180 de lei. La service-ul de cartier era posibil sa ma puna sa iau alt ventilator. |
--------------------
.
.
.
|
|
betamax |
![]()
Post
#10025
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.343 Joined: 11 September 08 From: din lumea asta, prost făcută.. ![]() |
Bossu' statistica forumului spune ca tu esti membru incepator iar Dj e autentic ! Putin respect, te rog !
Laurentis: io n-am lucrat lucrat la nivel macro dar pot sa zic ca am lucrat la nivel midi. Adica administram o flotila de 10-12 masini (alocate pentru punctul de lucru Bucuresti). Contract de mentenanta cu Meridian Sud (ca mi-a placut fata care a venit). 8 Logane si 2 Jumpere (citroen) + 2 Jumpere care faceau Tulcea / Constanta. Ma interesa, in primul rand, rapiditatea reparatiilor, nu discounturi. Ceea ce am si obtinut (o data a trebuit sa trimita platforma sa ia un Jumper - a ajuns in 30 min la o dist. de 40 km - eu zic ca e bine). Intotdeauna (aproape) am fost acolo cand s-a facut constatarea, apoi a ramas soferul titular langa masina, pana la rezolvare. O singura data au incercat sa puna in plus o piesa dar am refuzat. La reprezentanta Citroen (vecina cu Meridian Sud) pe Magurele mi-au zis ca trebe sa las masina (Jumper) pana a doua zi ca sa schimbe o curea. Le-am zis shit si am schimbat-o (tot a doua zi, dar fara sa las masina peste noapte la ei) tot la Meridian. Deci magarii se intampla peste tot. Poate am avut eu noroc. |
--------------------
renault
Scenic Rx4
2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW "... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !" |
|
SandelBS |
![]()
Post
#10026
|
Membru autentic Group: Members Posts: 989 Joined: 5 December 09 ![]() |
|
--------------------
Renault
Koleos
2013, 2.0 dci 173 cp
|
|
zaboss |
![]()
Post
#10027
|
![]() Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 8 February 09 From: Bucuresti ![]() |
Pe Autovit e cu factură, pe Olx "se poate emite factură".
|
--------------------
Kia Sportage
2.0 DSL AT/Laguna II 2006, 1.9 dci, 120 cp/
Latitude 2011, 2,0 dci, 175 CVA, Initiale Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter until you hear them speak.
|
|
SandelBS |
![]()
Post
#10028
|
Membru autentic Group: Members Posts: 989 Joined: 5 December 09 ![]() |
posibil. prima data si pe olx tot 9400 era, apoi a doua zi 8400 si acum a mai scazut la 8399 EUR. Tot e mult.
In fine, mie mi se pare foarte interesant tipul asta din Iasi: pret initial apoi 11500 si pret final . Saptamana viitoare o sa fie 10500 iar la sfarsit de februarie 10,000. pare aceeasi masina, macar de stergea celelalte anunturi. Super oferta, o nemteasca de 160 cp la doar 11 000, din 2010, care noua cred ca pleaca de pe la 26-27000. cam ce merita astia This post has been edited by SandelBS: 6 Feb 2015, 23:22 |
--------------------
Renault
Koleos
2013, 2.0 dci 173 cp
|
|
przamfiri |
![]()
Post
#10029
|
![]() Membru in crestere :} Group: Members Posts: 1.607 Joined: 2 May 07 From: Moreni ![]() |
Doamne, fa o minune....
![]() ![]() http://www.mobile.de/ro/marc%C4%83/renault.../204125253.html This post has been edited by przamfiri: 7 Feb 2015, 01:03 |
--------------------
renault
laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO
si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:} |
|
#Dino |
![]()
Post
#10030
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.189 Joined: 10 November 07 From: Loading... ![]() |
Nu e bun linkul
|
--------------------
'22 Duster 1.0 Eco-G
/ Megane 3 1.6 16v 2013
/ Logan 1.4 MPI 2007
|
|
przamfiri |
![]()
Post
#10031
|
![]() Membru in crestere :} Group: Members Posts: 1.607 Joined: 2 May 07 From: Moreni ![]() |
QUOTE(przamfiri @ 7 Feb 2015, 01:02) Doamne, fa o minune.... ![]() ![]() http://www.mobile.de/ro/marc%C4%83/renault.../204125253.html poate merge acum... http://www.mobile.de/ro/marc%C4%83/renault.../204125253.html ... tot nu merge ... nu stiu de ce This post has been edited by przamfiri: 7 Feb 2015, 01:26 |
--------------------
renault
laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO
si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:} |
|
betamax |
![]()
Post
#10032
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.343 Joined: 11 September 08 From: din lumea asta, prost făcută.. ![]() |
Asta-i semn ca minunea nu se va produce. Esti pacatos.
|
--------------------
renault
Scenic Rx4
2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW "... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !" |
|
djcristi |
![]()
Post
#10033
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
QUOTE(Laurentziu83 @ 6 Feb 2015, 21:34) am programat masina la service la reprezentanta, am lasat-o acolo si am ridicat-o a doua zi cu ventilatorul curatat si resetat, totul contra 180 de lei. La service-ul de cartier era posibil sa ma puna sa iau alt ventilator. vezi? tocmai ai demonstratia ca te-au taxat degeaba ![]() This post has been edited by djcristi: 7 Feb 2015, 10:16 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#10034
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Era o problema cunoscuta, cauzata de infundarea unei scurgeri pluviale; apa s-a adunat, a ajuns la ventilator si acesta s-a oprit, pentru a preveni si alte avarii. In banii astia s-a facut tot, inclusiv curatarea lui de polistiren (a strans mult cu reabilitarile din zona).
Sigur service-ul de cartier avea SDV-ul de scos ventilatorul si toate sculele de desfacut clemele? Asta daca nu ma punea sa-mi cumpar ventilator nou? |
--------------------
.
.
.
|
|
DNT |
![]()
Post
#10035
|
Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 2 June 09 From: Bucuresti ![]() |
Tare discutia cu Reprezentanta / vs service de cartier.
Cand am luat Laguna 3 am dus si eu masina sa-i schimb parca niste capete brate (origine, 2 saptamani comanda), la un service de cartier, mecanicii pareau mai priceputi, asta in Galati. Baietii foarte cumsecade de altfel si nu se aruncau la scoruri aiurea. Insa NU AVEAU DELOC EXPERIENTA PE RENAULT LAGUNA si nu au zis asta. Si au facut niste minunatii pe sub masina de abia am ajuns la Bucuresti; am ajuns cu un burduf spart, vasilina pe toata roata, ABS-ul nu era conectat pe roata, lipsea un surub mai mare de pe acolo. Paguba de 6 mil, facuta rapid la reprezentanta in 2 saptamani pana au facut rost de surubul care lipsea.... De atunci m-am lecuit de service de cartier pe Laguna. Solutia? Reprezentanta din Galati, unde sunt preturi considerabil mai mici decat in Bucuresti si la piese/manopera. O alta solutie - i-am gasit in Bucuresti pe cei de la autoeco.ro, service nou, cu oameni luati de la Reprezentanta (AutoCobalcescu) si care au si echipamente si software Renault si oameni specializati in Renault. De fapt asta conteaza, ca omul ala sa fi lucrat pe masina, sa stie ce-i cu ea. Si aduc si piese din Franta pe comanda. Oarecum servicii de reprezentanta dar scoruri mai mici. Nu foarte mici dar ok. Dau un ban la unii care stiu Renault, pun piese de origine pt ca toate piesele after au avut probleme pana acum si lucrurile merg ok asa. P.S. Nu le fac reclama astora dar mi-a placut ce am vazut acolo, si piese si manopera si experienta pe Renault si o hala care arata a investitie nu a service de garaj. Nu mi-a placut la ei ca nu m-au ajutat complet pe o problema, m-au cam lasat pe cont propriu, a trebuit sa discut ceva cu ei, dar pana la urma s-a rezolvat. Interes maxim pe vanzare de piese, dar in rest multumit. This post has been edited by DNT: 7 Feb 2015, 14:14 |
--------------------
Renault
Laguna 3
2008
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#10036
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
QUOTE(Laurentziu83 @ 6 Feb 2015, 17:41) Si, contrar vorbelor din popor, la flote chiar nu pica DPF-ul, nu pica injectoarele, masinile chiar merg. La persoanele fizice insa, chiar vad multe cazuri de DPF-uri si injectoare picate. Poate pentru că mașina de firmă o conduci sportiv, o calci fără milă, iar tractorină pui numai de calitate și de unde trebuie, că plătește firma. Pe cînd mașina proprie o conduci subturat, să consume puțin, iar tractorină pui din cea mai ieftină, că na, te doare la buzunar. |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#10037
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Exact ! Sunt flote de sute/mii de masini care nu schimba UN SINGUR DPF, cel mult se mai confrunta cu regenerari fortate din cand in cand la masinile utilizare in urban si un eventual schimb de ulei intre revizii. In schimb, forumurile duduie de discutii gen "cum anulez DPF-ul"?
|
--------------------
.
.
.
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#10038
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Asta denota faptul ca romanul este un adevarat "taran" atunci cand isi achizitioneaza o masina. Habarnist la maxim in ale masinii, afla dupa ce a achizitionat-o din targ de la 'Nea Gogu..de faptul ca masina nu are roata de rezerva si scut motor.. si deschide topic pe 5 forumuri pentru a se plange de faptul ca marca respectiva e de kkt. Dupa 200 km efectuati in oras in 3 luni, afla si ce e aia "regenerare" si isi da seama ca lui ii trebuia un benzinar de maxim 1000 cmc dar nu suna asa frumos precum 2.0 Tdi, 1.5 Dci, 2.0 Cdti Ecoflex.... continua sa schimbe vitezele la turatii joase pentru ca "dizelu..trage de jos, frate" si dupa alti 5k.. incepe sa se auda si volantul...la 5 luni de la achizitie, ultima piesa din puzzle incepe sa faca precum sirena de la ambulanta si asa am deslusit si misterul uciderii turbinei. La 8 luni de la achizitie..o gasesti pe OLx " ca noua" cu "km reali" si "impecabila"...
This post has been edited by ali3n_cop: 7 Feb 2015, 17:17 |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#10039
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Un bun exemplu e chiar la noi pe forum, topicul asta, de fiecare data cand intru pe el si mai citesc ce recomanda unii, nu mai pot de ras.
![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
djcristi |
![]()
Post
#10040
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
QUOTE(Laurentziu83 @ 7 Feb 2015, 17:25) Un bun exemplu e chiar la noi pe forum, topicul asta, de fiecare data cand intru pe el si mai citesc ce recomanda unii, nu mai pot de ras. ![]() sa inteleg ca si tu esti anti ulei 2T la un motor care functioneaza corect? @DNT: am fost si eu de cateva ori la Autoeco , ii prefer ca sunt la 2 strazi de mine si au si adaos mic la piese. Il cunosc si pe tipul care a lucrat la Cobalcescu, stie asa si asa pe Renault, gen incerca sa ma convinga pe mine ca la megane-ul meu tine KM in ABS ![]() despre service: au o hala mare si cam atat, in afara de un aparat de geometrie 3D si cateva elevatoare sunt cam lipsa restul. preturi maricele la manopera fata de alte service-uri mai mici dar ok avand in vedere numarul de mecanici si calitatea lucrarilor. La software au doar un CLIP pe Renault (care oricum cred ca il gasesti la orice service). @VladSoare : se strica in general diesel-urile pentru ca multi nici nu stiu sa le exploateze corect mai ales pe cele cu FAP/DPF @ali3n_cop : total de acord This post has been edited by djcristi: 8 Feb 2015, 01:03 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
SandelBS |
![]()
Post
#10041
|
Membru autentic Group: Members Posts: 989 Joined: 5 December 09 ![]() |
QUOTE(ali3n_cop @ 7 Feb 2015, 17:14) dar nu suna asa frumos precum 2.0 Tdi, 1.5 Dci, 2.0 Cdti Ecoflex.... continua sa schimbe vitezele la turatii joase pentru ca "dizelu..trage de jos, frate" Nici acum n-am inteles de unde mitul asta ca trage de jos dieselul. Venind de pe benzina si incercand sa vad care e optimul de schimbare, vad ca e minim 2500 ca in tr urmatoare sa ajunga la 2000, dar mai bine pare pe la 2700-2800+ (nici chiar 4000),adica la fel cu ce am avut inainte, 1,2 benzina (urcam mai mult in ture in oras, dar in rest ala era regimul de schimb). |
--------------------
Renault
Koleos
2013, 2.0 dci 173 cp
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#10042
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
Mitul ăsta vine de la cei care nu știu să conducă un benzinar cum trebuie. Schimbă jos, pentru că nu suportă să audă motorul turîndu-se, iar dacă schimbă jos benzinarul nu trage. Pe urmă se urcă în dizăl, iar la 1500 rpm li se pare rachetă.
![]() |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
vallixx |
![]()
Post
#10043
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.549 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
ATAAAAAT!
Mor pe aia care la benzinar schimba la 2000, "ca urla motorul.... Unde pana mea urla motorul la 2000??? Vorbim de orice motor....modern si care sa fie in parametri. Am un exemplu d'asta din pacate, care deja la 50 o are pe a 5-a si nu intelege de ce nu-i trage masina cum trebuie. E foarte nemultumit de masina lui..... O singura data am luat-o eu sa i-o duc la ITP ca nu stiu din ce motiv nu putea el sa mearga. Evident ca am condus-o in stilul meu....nu birjarie, dar sportiv. Fratilor, abia tragea masina, insa in cei.....5-6 km pana la statia ITP parca-parca isi mai daduse drumul. Am trecut ITP-ul, ma mir cum de au iesit noxele bine ![]() Eeeee sa vezi cum mergea masina lu' nea pretenu', nu si-a recunoscut-o nici el cand a plecat cu ea, cica "sigur au reglat ceva la ea aia de la ITP". ![]() ![]() Happy end, n-avem. Acum megre masina lui la fel de prost.....ce-a mers ceva mai bine a fist dupa ce s-a intors din concediu din Grecia. Acolo a mers bine "ca e benzina greceasca mai buna", in niciun caz pt. ca a tinut-o in 3000 pe autostrada circa 300km... ![]() De cate ori ii explic ca tre sa o mai calce un pic......"stiu dar urla rau motorul la 3000"..... This post has been edited by vallixx: 8 Feb 2015, 10:28 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#10044
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(djcristi @ 8 Feb 2015, 00:54) @VladSoare : se strica in general diesel-urile pentru ca multi nici nu stiu sa le exploateze corect mai ales pe cele cu FAP/DPF Bun. Cum trebuie exploatat corect un diesel cu DPF? Eu fac urmatoarele: - incalzesc motorul la ralanti timp de 5 min. inainte de a pleca - pun ulei 2T in motorina - schimb viteze la 1500rpm si pica in 1100-1200rpm in superioara. In forja am grija sa nu depasesc 2000rpm sa nu stric motorul - pun motorina exclusiv de la un domn cu acces la un tractor - pun aditiv in ulei - pun aditiv in motorina (pe langa uleiul 2T) |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
djcristi |
![]()
Post
#10045
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
QUOTE(VladSoare @ 8 Feb 2015, 09:37) Mitul ăsta vine de la cei care nu știu să conducă un benzinar cum trebuie. Schimbă jos, pentru că nu suportă să audă motorul turîndu-se, iar dacă schimbă jos benzinarul nu trage. Pe urmă se urcă în dizăl, iar la 1500 rpm li se pare rachetă. ![]() si asa strica si turbina pe over-spin, ca ii dau tare la turatie mica si cand ajunge la 2000 schimba ![]() 8 Feb 2015, 11:40: @madhorsefuzzy , lasa gluma, nu cred ca exista vreunul care sa-si bata chiar asa rau joc de el ![]() This post has been edited by djcristi: 8 Feb 2015, 11:40 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
adytym |
![]()
Post
#10046
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.172 Joined: 6 May 09 From: TIMISOARA ![]() |
motoarele pe benzina nu necesita schimbarea vitezelor la turatii mari, cine vi-a spus asta nu prea cunoaste, in primul rand nu se comporta ca un diesel in turatie mica si treapta de viteza mare( adica nu tremura toata masina) in al doielea rand creste consumul foarte mult la benzinar la schimbarea treptelor la turatii mari, pentru depasire este ok sa o duci in ture, si renault prin indicatorul de schimbare a treptelor iti arata cum trebuie sa schimbi vitezele ( pentru un mers economic) la 50km/h iti cere sa schimbi vit. a 5 a si nu cred ca au facut-o de prosti. daca te tine buzunarul ii dai si schimbi numai in 6000 rot. problema este ca nu ai unde, la ce spunea colegul mai sus ar trebui sa circuli cu benzinarul doar cu viteza a 2 a prin oras, pentru ca merge lejer cu 60 km/h.si cum spuneam benzinarul nu-i diesel, intradevar mai trebuie dat un pic de talpa dar nu ce spune el
This post has been edited by adytym: 8 Feb 2015, 12:03 |
--------------------
Ex Megane 3;
Volvo XC60; Toyota Yaris
- TIMISOARA
|
|
djcristi |
![]()
Post
#10047
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
pai daca ne luam dupa recomandarile de schimbare ale producatorului (gandite pro-eco) ar trebui sa schimbam foarte jos si la diesel. De exemplu la o Octavia 2014 1.6tdi cu dsg-7 daca se merge cu acceleratie light, la schimbare o da in 1200 ture, fiind motorul nou nu vibreaza deloc, dar la 100mii km cred ca se va simti.
si legat de recomandarea de pe bord, pe producator il intereseaza sa scoata si bani din piese de schimb la imbatranirea motorului. |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
vallixx |
![]()
Post
#10048
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.549 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(adytym @ 8 Feb 2015, 12:03) motoarele pe benzina nu necesita schimbarea vitezelor la turatii mari, cine vi-a spus asta nu prea cunoaste Eroare maxima. QUOTE(adytym @ 8 Feb 2015, 12:03) Nu de prosti ci de destepti, dar nu in sensul in care crezi tu. QUOTE(adytym @ 8 Feb 2015, 12:03) schimbi numai in 6000 rot. Hai sa nu o dam acum numai in extreme. Faptul ca motorul pe benzina cere ture mai multe, aste nu inseamna ca trebuie sa schimbi numa' in limitare sau foarte aproape de ea. Mersul ala "economic" pe care ti-l da Reno pe bord, iti va aduce initial un consum mic. Ulterior iti va aduce piese schimbate. O sa umpli tot motorul de funingine, catalizatorul idem. Mergi asa 30 de mii de km si da bujiile afara si uita-te la ele. Eu prefer sa cheltui juma de litru de benzina la suta de km in plus, pentru un motor curat si care sa raspunda imediat. Motorul meu are 95 de mii si am mers cu el in ture din prima zi. L-am menajat numai periada aia "de rodaj" si evident perioada cand e rece. In rest....vede zilnic 4-5mii de ture. Iar schimbul de treapta il fac sub 3000-3500 numai atunci cand n-am incotro. Si toarce motorasul meu ca-n prima zi. Ulei de caliatate schimbat la timp sau chiar putin inainte, benzina buna, nicio alta porcarie de atitiv pusa separat si ture. Asta e reteta. This post has been edited by vallixx: 8 Feb 2015, 12:51 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#10049
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
QUOTE(djcristi @ 8 Feb 2015, 13:22) pai daca ne luam dupa recomandarile de schimbare ale producatorului (gandite pro-eco) ar trebui sa schimbam foarte jos si la diesel. De exemplu la o Octavia 2014 1.6tdi cu dsg-7 daca se merge cu acceleratie light, la schimbare o da in 1200 ture, fiind motorul nou nu vibreaza deloc, dar la 100mii km cred ca se va simti. si legat de recomandarea de pe bord, pe producator il intereseaza sa scoata si bani din piese de schimb la imbatranirea motorului. Turatiile joase sunt reteta perfecta pentru: volant, turbina, egr, injectoare. Nu am bagat niciodata in seama ceea ce scrie producatorul in manual. Multe chestii sunt aberatii totale si se bat cap in cap. Cea mai tare e aia cu: "nu incalziti motorul in stationare"...vreau sa stiu si eu ce e de facut la -5 grade cand toata masina e bocna si iti ia 15 minute sa o dezgheti? Sfaturile lor tin mai mult de mediul inconjurator si nu e un lucru rau dar..de la o anumita temperatura in jos, e imposibil sa pleci imediat cu masina. |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
djcristi |
![]()
Post
#10050
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
exact, mai ales ca la diesel nu prea produce caldura motorul la relanti (fiind mai eficient), si pe timp de vara daca se sta mult pe loc oricum poate porni si ventilatorul, deci nu se va supraincalzi.
dupa cum spuneai si tu, in manual (si in indicatorul de schimbare de pe bord) sunt niste sfaturi pro-eco. |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 08:27 |