Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

45 Pages « < 40 41 42 43 44 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme generale Renault (noul) Symbol, 1.2 16v

BannedHost
post 14 Jul 2012, 04:02
Post #1231


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Cam 8.5 in oras cu trafic de cluj, adica mare.

Da, e normal pentru ca tu ai resetat consumul mediu si deaceea face asa. Nu mi-am pus niciodata aceasta problema.. Dar cert este ca indica bine. Pentru ca, uite de exemplu, consumul cu a/c pornit este de 1 litru pe ora si computerul de bord interpreteaza stand pe loc cu motorul pornit, ca iti ia mai mult timp sa ajungi la 100 km si tot creste consumul


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
al1n
post 14 Jul 2012, 10:14
Post #1232


Membru autentic


Group: Members
Posts: 416
Joined: 1 August 08
From: Iasi




@CristanCC

consumul se calculeaza in functie de litri consumati si km parcursi.
stand pe loc cu motorul pornit tie tot iti consuma benzina si se raporteaza la aceeasi km care ii aveai inainte, deci normal ca iti creste din moment ce se raporteaza mai multi litri la aceeasi km.
asta se intampla exact cum a zis BannedHost, dupa ce resetezi consumul.


--------------------
Dacia/Renault Berlina 1.4/Symbol Expression 1.2 16v '99/2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balanel
post 14 Jul 2012, 22:23
Post #1233


Transmisie automata - confort si siguranta.


Group: Members
Posts: 1.219
Joined: 29 September 06




Cred ca pe acest topic, de discutii generale despre Symbol 1.2 16v, e cel mai potrivit sa intreb ceea ce ma preocupa.

Am auzit persoane, care au pe Logan, acelasi motor ca acesta, spunand ca etajarea cutiei de viteze este exagerat de scurta.

Eu am insa banuiala ca la Renault cutia este mai scurta decat la Logan. Pentru a ma lamuri daca am sau nu dreptate, am rugamintea sa imi spuneti ce turatie aveti in treapta 5, la 60 km/ h. Multumesc.


--------------------
chevrolet aveo sedan t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013 (in curand alta masina, cu transmisie automata)
*********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale.
Fan Mircea Badea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 15 Jul 2012, 11:31
Post #1234


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




aproape 2000 rpm, cam 1900 as spune. la 65 km/h e la 2000 fix


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
csimby
post 15 Jul 2012, 11:32
Post #1235


Membru autentic


Group: Members
Posts: 536
Joined: 2 February 08
From: Tirgu-Mures




confirm cele spuse de BannedHost


--------------------
Volkswagen Polo Comfortline 2014
Renault Symbol Expression 2010
VW Polo 1999
Dacia Solenza Clima 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciomi27
post 15 Jul 2012, 12:57
Post #1236


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 30 March 11




E scurta, buna pentru oras dar la drum lung necesita un motor turat un pic excesiv si deci cam zgomotos.
Petru informatii:
Viteza pe 1000 de RPM:
1-a 7.53 km/h
a 2-a 13.58 km/h
a 3-a 19.16 km/h
a 4-a 24.59 km/h
a 5-a 30.85 km/h
Deci la 2000 de RPM 62 de km/h. Eu gasesc foarte practic de folosit a 4-a de folosit in oras chiar pentru viteze intre 30 si 50-55 km/h

This post has been edited by hellcat: 15 Jul 2012, 19:32


--------------------
Renault Symbol 2010 1.2 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian2011
post 16 Jul 2012, 13:52
Post #1237


Membru autentic


Group: Members
Posts: 693
Joined: 30 August 11
From: Isle of Man




am descoperit ieri un comportament ciudat al climei(nu stiu inca daca e o pb sau nu).in mers,am oprit AC-ul,modul AUTO s-a dezactivat(ledul s-a stins) si am scazut la MIN temperatura,care pana atunci era setata pe 21 grade.in 2-3 secunde turatia ventilatorului a crescut de la 3 liniute la maxim.e normal?repet,modul AUTO se dezactivase.la voi tot asa este?

This post has been edited by adrian2011: 16 Jul 2012, 13:53


--------------------
Renault Symbol 2011 Collection 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu11
post 16 Jul 2012, 15:16
Post #1238


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.077
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




Da este absolut normal. Manual complet este cand setezi si temperatura si viteza de ventilare. Daca doar apesi butonul de AC nu faci decat sa treci pe un mod automat fara AC, adica el incearca sa iti faca 21 de grade dar fara AC.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian2011
post 16 Jul 2012, 15:21
Post #1239


Membru autentic


Group: Members
Posts: 693
Joined: 30 August 11
From: Isle of Man




si modul asta de a face 21 grade inseamna sa imi strice mie freza? laugh.gif


--------------------
Renault Symbol 2011 Collection 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 16 Jul 2012, 15:47
Post #1240


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




absolut ! Eu un mod auto fara ac. Eu dau la min si las prima pozitie de ventilare si e foarte placut in masina si nici galagie nu face ( numai bine de dormit )


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 7 Aug 2012, 18:08
Post #1241


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Salutare din nou, "stimati tovarasi" laugh.gif

Ma confrunt cu o problema aparuta din senin, de fapt mai multe.

Dupa o saptamana de neumblat cu masina, decat data la cheie de 2 ori, azi cand sa merrg putin cu ea ce se intampla. O pornesc, porneste f bine, cupleaza si clima, dau sa ies din parcare, cu spatele poc. Moare motorul. O pornesc inca o data, la fel, a treia oara o scot din viteza si accelerez putin in gol, ei bine cum se manifesta, cand accelerez prima data motorul da sa moara adica scade turatia, dupa care se tureaza si asa face de fiecare data cand apas pe pedala. Dupa ce se incalzeste putin nu mai face... Si da cand e rece motorul si accelerez de exemplu in 2 aceelereaza sacadat se simt putine smucituri asta acuma cand a facut asa dupa ce se incalzeste aceleratie e iarasi lina.... Am pus-o si pe tester si mia dat o gramada de erori, le-am sters, m-am plimbat putin cu ea si nu au mai aparut.

Attached File  Failures_2012_08_07T15_40.htm ( 21.02k ) Number of downloads: 33


Poate ma puteti lamuri si pe mine ce o fi avut sau ce are

This post has been edited by BannedHost: 7 Aug 2012, 18:10


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
janos
post 8 Aug 2012, 14:24
Post #1242


User


Group: Members
Posts: 612
Joined: 24 January 11
From: Tg Mures




Suspectez un cablu de masa intrerupt sau slabit. Insa a nu se exlude nici bateria slaba, la incalzire teoretic are deja "incarcare" si astfel merge ok.


--------------------
CMF-C/D Renault–Nissan–Mitsubishi Alliance 2015 - MS 2 cifre 3 litere
Life is a bitch. Arguing with the mods is allowed, winning an argument against the mods will get you banned.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miha2402
post 8 Aug 2012, 14:26
Post #1243


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 8 August 12




Am si eu un renault symbol 1.2 din mai 2012 cu care am parcurs doar vreo 900 km (ptr ca in general merg cu masina de serviciu), insa am o problema si nu stiu daca sa ma duc in service sau nu. Cand plec si schimb in viteza a doua vin " in nas "si nu are putere sa plece mai departe tin apasata pedala de acceleratie la maxim si nu fuge.....nu am mai condus pana acum renault....am incercat sa schimb in a doua dupa ce o ambalez mai mult si sar de 3000 de rotatii si parca trage mai bine dar nu stiu daca e in regula....nu am mai patit asta cu nici o alta masina desi am condus si logan, skoda , toyota,matiz....va rog dati-mi un sfat


--------------------
renault symbol 2012 - br98tim
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
csimby
post 8 Aug 2012, 14:36
Post #1244


Membru autentic


Group: Members
Posts: 536
Joined: 2 February 08
From: Tirgu-Mures




Update de soft. La mine s-a rezolvat dupa ce a schimbat softul la o versiune mai nou.


--------------------
Volkswagen Polo Comfortline 2014
Renault Symbol Expression 2010
VW Polo 1999
Dacia Solenza Clima 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 8 Aug 2012, 17:53
Post #1245


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




@miha asa face si la mine, treapta 2 te da in nas practic si teoretic si cum vrei tu... Daca patinezi ambreiaul mai mult se schimba bine. SI eu sunt la fel ca tine nedumerit deoarece si eu am conduc ceva masinute si la nici una nu face asa, nu poti schimba sportiv in 2 ca te da cu capu de volan laugh.gif..

@janos nu cred ca are legatura cablu de masa pentru ca odata pornit motorul nu prea are legatura.. In schimb suspectez clapeta de acceleratie. Cand am dat jos filtrul sa vad cum e era cam neagra si foarte murdara. De exemplu azi s-a comportat exemplar

This post has been edited by BannedHost: 8 Aug 2012, 17:53


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Martzafoiul
post 8 Aug 2012, 19:41
Post #1246


Veteran


Group: Members
Posts: 51
Joined: 2 April 12
From: Bucharest




@miha2402
Sa stii ca este un motor destul de "capricios" ca sa zic asa. Necesita sa fie turat mai mult decat altele. Acum nu stiu ce intelegi tu prin "trage mai bine". Mi se pare cam mult sa o turezi pana la 3000 rot/min in viteza 1. Ca sa am o plecare buna de pe loc eu ma duc cu viteza 1 pana in max 2000 rot/min, dupa care, cum a spus si BannedHost, patinez ambreiajul putin ca sa faca cuplajul bine si sa nu ma dea in nas cand trec in viteza a 2-a. M-am obisnuit destul de greu cu ea, pentru ca inainte am condus numai Logan diesel, iar la masina aia, treapta 1 e mult mai lunga si daca nu o folosesti si pleci cu a 2-a de ex, pleaca greu si poate sa-ti moara si motorul, nici vorba sa te dea in nas daca o turezi prea mult. Si apropo de asta, dupa o lunga perioada in care mi-am condus numai propria masina, acum 2 saptamani m-am urcat din nou in Loganul tatei (este un diesel). Am ramas profund dezamagit de Symbolul meu care teoretic ar avea 75CP, cu 5 mai mult decat Loganul tatei (70CP). Cu tot cu lipsa servodirectiei, cu jocul pe care a ajuns sa-l aiba schimbatorul datorita uzurii, m-a impresionat mai mult batrana tatei. Trage mult mai bine, cupleaza mult mai bine ambreiajul si nu te da in nas. Ce-i drept are peste 70 000 km la bord si nu a fost condusa la consum ca sa-i invete motorul puturos.
Acum ce pot sa zic de ale noastre...nici eu nu am parcurs multi km cu a mea. Abia am trecut putin de 2500 km. Din cate stiu, adevaratele performante ale unei masini le vei vedea dupa aproximativ 6000 km, sau poate chiar si dupa 10 000. Acum depinde si de masina.
Deocamdata a mea pot spune ca este destul de puturoasa. Ca sa scot adevaratul potential din motor intr-o depasire sau chiar intr-o mica intrecere cand ma mai iau cu cate un dobitoc prin trafic, trebuie sa o turez chiar pana la 4000 rot/min. Daca am aerul conditionat pornit, nu mai are rost sa ma obosesc, toti imi dau clasa.
Cum a spus si ciomi27, este un motor turat cam excesiv cand vrei sa fugi mai tare cu ea. Fata de alte benzinare este un pic mai zgomotos, dar avand in vedere ca eu am fost obisnuit cu huruitul unui motor Diesel, mie mi se pare chiar silentioasa.
Concluzia...este o masina de oras, pretentioasa la condus si nu prea poate fi condusa sportiv.


--------------------
Dacia Logan 2017/SL Prestige Plus - B048660
Remember LOVE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian2011
post 8 Aug 2012, 20:20
Post #1247


Membru autentic


Group: Members
Posts: 693
Joined: 30 August 11
From: Isle of Man




sportiv poate fi condusa.de fapt orice masina cu 4 roti,motor si volan poate fi condusa sportiv.insa nu toate masinile reactioneaza la fel de "sportiv".acum lasand gluma la o parte,legat de acel "dat in nas",e normal comportamentul atat timp cat imediat dupa ce schimbi in treapta 2 nu accelerezi imediat pentru a schimba in a 3-a.faci involuntar o frana de motor.


--------------------
Renault Symbol 2011 Collection 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 8 Aug 2012, 22:30
Post #1248


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




O faci, nu o faci, de ce alte masini nu fac ?
Eu sunt de parere ca pica repede turatia. Uite daca aveti drum prin cluj va arat cum am facut sa nu mai dea in nas in 2 si sa se simta cand apesi acceleratia la fund. Nu e o treaba prea ortodoxa si necesita un cablu de diagnoza ulterior pentru a sterge erorile, dar merge masinuta de zici ca nu ai 1.2 pe ea biggrin.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
csimby
post 8 Aug 2012, 22:48
Post #1249


Membru autentic


Group: Members
Posts: 536
Joined: 2 February 08
From: Tirgu-Mures




Eu mai repete odata: softul. Asa era si la mine, si dupa update nu mai facea asa.


--------------------
Volkswagen Polo Comfortline 2014
Renault Symbol Expression 2010
VW Polo 1999
Dacia Solenza Clima 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 9 Aug 2012, 00:28
Post #1250


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Pai la mine e schimbat softul. Mai este unul mai nou ? din 2012 ?smile.gif)


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miha2402
post 9 Aug 2012, 08:30
Post #1251


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 8 August 12




Va multumesc pentru raspunsuri...cred totusi ca am sa ma duc si pana la service ....tot e in garantie.....este drept ca eu sunt mai repezita si ma deranjeaza cand vad ca schimb a doua , duc pedala de acceleratie la maxim si am senzatia ca nu o ia din loc.....oricum nu aveam o parere prea buna despre renault , eu una nu mi-as fi cumparat o masina marca asta , dar am primit-o cadou si calul de dar nu se cauta la dinti icon_mrgreen.gif ...sper sa ma obisnuiesc in timp cu ea dar cum o conduc doar sambata si duminica probabil ca o sa-mi fie greu..sunt curioasa ce vor spune cei de la service ptr ca mie nu mi se pare normal sa faca asa....poate e si ceva legat de soft asa cum spune csimby ...


--------------------
renault symbol 2012 - br98tim
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
csimby
post 9 Aug 2012, 09:40
Post #1252


Membru autentic


Group: Members
Posts: 536
Joined: 2 February 08
From: Tirgu-Mures




QUOTE(BannedHost @ 9 Aug 2012, 00:28)
Pai la mine e schimbat softul. Mai este unul mai nou ? din 2012  ?smile.gif)
*

Hmmmm, interesant. Nu stiu ce sa zic...


QUOTE(miha2402 @ 9 Aug 2012, 08:30)
poate e si ceva legat de soft asa cum spune csimby ...
*


La mine nu a mai facut dupa update.


--------------------
Volkswagen Polo Comfortline 2014
Renault Symbol Expression 2010
VW Polo 1999
Dacia Solenza Clima 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian2011
post 9 Aug 2012, 11:12
Post #1253


Membru autentic


Group: Members
Posts: 693
Joined: 30 August 11
From: Isle of Man




miha2402: in orice treapta de viteza schimbata corespunzator(adica nu subturat) daca apesi pedala de acceleratie la maxim cum zici tu nu trebuie sa ai nicio senzatie.masina trebuie pur si simplu sa zboare cu tine.parerea mea este ca da,masina are ceva.


--------------------
Renault Symbol 2011 Collection 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Martzafoiul
post 9 Aug 2012, 17:42
Post #1254


Veteran


Group: Members
Posts: 51
Joined: 2 April 12
From: Bucharest




miha, daca te duci cu ea in service, sfatul meu este sa nu-i lasi pe aia sa te abureasca cu chestii gen "n-are domn'le nimic masina, e perfect normal etc." Daca e chiar asa, atunci sa o conduca unul din ei cateva minute cu tine pe locul din dreapta si sa-ti arate ca poate fi condusa si la turatii mici fara sa te arunce in fata. Cu toate cele spuse de mine mai sus, n-as putea spune ca masina ta nu are nicio problema. Poate intr-adevar are ceva, iar atunci oamenii trebuie sa-si faca treaba. Spun asta pentru ca din pacate, in general nu prea poti avea incredere in oamenii din service-uri, mai ales daca nu le arunci ceva in buzunar.
Sa ne tii si pe noi la curent. Sa ne spui ce solutie primesti de la service.


--------------------
Dacia Logan 2017/SL Prestige Plus - B048660
Remember LOVE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laly
post 11 Aug 2012, 09:38
Post #1255


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 28 April 05




fratilor, tot discutam noi cum s-au zgarcit Renault la filtru de polen - eu am descoperit ca s-au zgarcit chair si la bolturile de plastic care tin contra-aripile. Am ramas fara unul si imi bate o contra-aripa destul de bine, m-am uitat mai atent si am descoperit ca defapt din cele 2 bolturi de plastic care o tin fixata de caroserie nu mai am niciunul - am crezut ca poate le-am pierdut eu pe amandoua dar m-am uitat sub capota (se observa cel mai bine pe partea soferului) si am observat ca defapt acel boltz n-a fost montat deloc, nici macar nu e gaurita contra-aripa in locul respectiv insa caoreseria are prevazuta gaura pe unde trebuia sa se fixeze acel boltz... deci ai pierdut unul si risti sa ramaii fara contra-aripa, deci cat au mai redus costul cu faza asta?


--------------------
Renault Symbol 2010 Best
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 11 Aug 2012, 11:48
Post #1256


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Poti pune o poza ? Sa ma uit si eu la mine ? Ca daca e asa, trebuie sa ii facem o revizie generala 4 free la renault.

Contra aripa e de plastic, nu ? Ca am observat si pe spate, sunt gauri pentru fixare dar protectia aceea de plastic (contraaripa) nu este. Se poate procura cumva, de undeva ?

This post has been edited by BannedHost: 11 Aug 2012, 11:49


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian2011
post 11 Aug 2012, 12:48
Post #1257


Membru autentic


Group: Members
Posts: 693
Joined: 30 August 11
From: Isle of Man




pai acel carenaj de plastic e prins in mare parte in suruburi de aripa.am pus niste poze poate asa ne explici mai bine la ce bolt te referi.

Attached thumbnail(s)
DSCN2168.JPG ( Size: 326.36k ) Number of downloads: 220
DSCN2169.JPG ( Size: 324.94k ) Number of downloads: 262
DSCN2170.JPG ( Size: 318.74k ) Number of downloads: 260


--------------------
Renault Symbol 2011 Collection 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laly
post 11 Aug 2012, 13:32
Post #1258


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 28 April 05




poza lui Adrian este edificatoare, am incercuit cu rosu locatia boltzului lipsa. nu imi dau seama daca pe cealalta parte este la fel sa chiar are boltzul respectiv, la mine lipseste in ambele parti.

11 Aug 2012, 13:42:
am analizat mai atent pozele si acum mi-am dat seama ca Adrian defapt pozat doar partea stanga a spatiului de sub aripa in mai multe locuri - deci sigur este la fel si pe partea dreapta, verificati si voi la ale voastre.

@bannedhost: am sa verific si eu la mine cum e pe spate, dar este foarte probabil sa lipseasca acel element de care zici, acum imi aduc si eu aminte ca la nici o luna dupa ce am luat-o si am dat prin baltoace cu ea se auzea de parca intra apa in masina pe sub aripi, acum cred ca m-am obisnuit....

This post has been edited by laly: 11 Aug 2012, 13:42

Attached thumbnail(s)
boltz_lipsa.jpg ( Size: 195.66k ) Number of downloads: 253


--------------------
Renault Symbol 2010 Best
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian2011
post 11 Aug 2012, 14:30
Post #1259


Membru autentic


Group: Members
Posts: 693
Joined: 30 August 11
From: Isle of Man




da,eu am pozat doar pe stanga.dreapta e la fel.daca zici ca nu ai acel bolt....atunci asa este.singur nu are cum sa cada,deci a fost omis la montaj.cat despre zgomotul de la baltoace, nu mi se pare prea deranjant.mai suparator e zgomotul benzinei din rezervor.pe spate exista totusi un carenaj(50%) de protectie.


--------------------
Renault Symbol 2011 Collection 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DracusorulViolet
post 11 Aug 2012, 14:38
Post #1260


Membru


Group: Members
Posts: 139
Joined: 10 October 10
From: Timisoara




Azi n-am mai suportat, mi-am luat sculele in brate..si m-am pus sa strang frana de mana..un chin..atat pot spune ! Cu masina ridicata, trebuie sa da-ti jos protectia din jurul evacuarii ( de la mijlocul masinii) ca sa ajungeti la piulita de strangere. Cel mai prost sistem ever. Am strans-o si acum la al 3-lea click numai pleaca de pe loc, numai suportam sa o trag pana in gat si sa o i-a la vale.


--------------------
Renault Symbol 2009 1.5 dCi Expression
Don't drive faster then your angel can fly ;) !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
45 Pages « < 40 41 42 43 44 > » 
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 21st June 2024 - 19:36
Dacia