Probleme ambreiaj Megane 2, Indiferent de motorizare
![]() ![]() ![]() |
Probleme ambreiaj Megane 2, Indiferent de motorizare
moaca bucuresti |
![]()
Post
#2701
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 24 March 16 ![]() |
|
||
--------------------
renault
megane II
2008
|
|||
Teroarea |
![]()
Post
#2702
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 15 October 15 ![]() |
Va salut,aveti idee la un kit de ambreiaj cu tot cu volanta masa dubla pentru un megane RS se foloseste vreun kit de presare pe placa da presiune la montaj? ambreaiaj luk sau e cu self adjust ?
|
--------------------
Renault
Clii
1994
- Dj87rmt
|
|
freelif3 |
![]()
Post
#2703
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 6 May 15 From: București ![]() |
Ca si o concluzie.
Kitul de ambreiaj Sachs = Valeo? Ambele piese, placa de presiune si discul de ambreiaj sunt Valeo? Iar rulmentul de presiune sa nu fie Valeo? Trebuie sa schimb ambreiajul si nu as vrea sa am apoi surprize. Mulțumesc. |
--------------------
Renault
Megane III
2013 1.5 110 81kW
|
|
Mr_X |
![]()
Post
#2704
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 398 Joined: 17 October 15 From: Brașov ![]() |
Scriu pe topicul ăsta, deși nu sunt sigur că e de la ambreiaj și aș dori și alte păreri înainte să o duc la "doctor".
La turații de peste 2500-3000, am o trepidație destul de puternică ce vine de undeva din compartimentul motor și se simte în pedala de accelerație și în tot bordul, inclusiv în volan. Trepidația este laterală. Nu prea contează viteza de deplasare, ci sarcina/turața motorului. Este trepidație mecanică, motorul merge rotund. În momentul când iau piciorul de pe accelerație, trepidația se oprește complet, indiferent de viteză sau turație. În treapta 1/2 nu se simte aproape deloc, din a 3-a începe să facă urât. Nu troncăne în curbe, nu bate nimic. Atunci când este motorul cald trepidează mai puternic, când este rece, mult mai puțin.Tampoanele sunt noi (cel hidroelastic și anti-balans). Bănuiesc ambreiajul care nu mai prinde pe toată suprafața sau o planetară, deși la planetară știu că sunt alte simptome. Păreri? This post has been edited by Mr_X: 6 Dec 2016, 07:43 |
--------------------
Renault
Megane II 1.6 16V
2007
|
|
moaca bucuresti |
![]()
Post
#2705
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 24 March 16 ![]() |
Cam aceleasi simptome si la mine...doar ca la mine persista trepidatia si la relanti.motorul merge ok, trage ok, doar ca e deranjanta trpidatia....si ori sunt eu paranoic si mi se pare ca trepidatia e din ce in ce mai puternica....eu m-am cam interesat si ar fi volanta si plang pe aici de ceva timp pt ca mi se pare cam scumpa...oricum daca ajungi pa vreo concluzie sau un diagnostic "autorizat" te rog posteaza rezultatul.merci
|
--------------------
renault
megane II
2008
|
|
jre |
![]()
Post
#2706
|
![]() Membru Group: Members Posts: 131 Joined: 10 January 10 ![]() |
ziua buna!
de cateva zile, masina are simptome ce ma face sa cred ca ambreiajul nu mai are viata lunga: dimineata sau cu motorul rece, schimband vitezele se aude un suierat in momentul ridicarii piciorului de pe pedala de ambreiaj. ceea ce ma baga in ceata sunt urmatoarele lucruri, se aude acel suierat doar la ridicarea piciorului nu si la apasarea ambreiajului. nu se intampla in toate treptele, se aude aleatoriu. si doar la rece! dupa cativa zeci de km ..... liniste,nu se mai aude nimic. stand pe loc cu motorul pornit si accelerand ca si cum ar trebuii sa schimb, am apasat-lasat libera pedala de ambreiaj,nu se aude nimic! e drept,motorul era cald. am sa incerc asta cu motorul rece sa vad daca se mai aude. ce credeti ca ar putea fi? rulmentul sau altceva?! km sunt 135 de mii iar uleiul in cutie l-am schimbat acum 2 ani. multumesc! drumuri bune! This post has been edited by jre: 9 Dec 2016, 08:21 |
--------------------
Megane 2 / Megane 4
1,6 16v - 1,6 sce
2008/ 2018 Eu n-am cerut sa fiu romàn. Am avut noroc!
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#2707
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Rulmentul. Am mers 4 ani cu el fluierand. L-am schimbat la 165k odata cu ambreiajul, preventiv.
This post has been edited by ssilviu: 9 Dec 2016, 08:41 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
jre |
![]()
Post
#2708
|
![]() Membru Group: Members Posts: 131 Joined: 10 January 10 ![]() |
multumesc frumos,ssiliviu!
ce sanse am sa se gripeze? sau e vorba de noroc?! This post has been edited by jre: 9 Dec 2016, 08:51 |
--------------------
Megane 2 / Megane 4
1,6 16v - 1,6 sce
2008/ 2018 Eu n-am cerut sa fiu romàn. Am avut noroc!
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#2709
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Pai de asta ti-am spus ca am mers asa cu el 4 ani. Daca tu esti abia in primul an, nu prea trebuie sa-ti faci griji. De altfel, nu tin minte sa fi vazut pe forum vreunul cu rulmentul gripat.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
freelif3 |
![]()
Post
#2710
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 6 May 15 From: București ![]() |
Imi voi raspunde singur. Kitul Sachs 3000 951 334: placa de presiune Sachs si discul e Valeo.
Fiind piesa noua, mi se pare ca arata ciudat placa de presiune. Ca si cum ar fi fost montata undeva. 20161214_132845.jpg ( Size: 3.17mb ) Number of downloads: 1031 20161214_133107.jpg ( Size: 2.67mb ) Number of downloads: 1055 20161214_132836.jpg ( Size: 3.05mb ) Number of downloads: 1050 |
--------------------
Renault
Megane III
2013 1.5 110 81kW
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#2711
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Este noua ..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
freelif3 |
![]()
Post
#2712
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 6 May 15 From: București ![]() |
Daca e noua, de ce are acele urme? Nu le am cu astea.
E tot Valeo si placa de presiune. Am gasit acum stantat. Am cumparat un Kit Valeo, doar ca mai scump? ![]() 20161214_140422.jpg ( Size: 5.03mb ) Number of downloads: 1137 |
--------------------
Renault
Megane III
2013 1.5 110 81kW
|
|
Diac |
![]()
Post
#2713
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.023 Joined: 18 April 05 From: Bucuresti. ![]() |
QUOTE(freelif3 @ 14 Dec 2016, 14:08) Am cumparat un Kit Valeo, doar ca mai scump? ![]() 20161214_140422.jpg ( Size: 5.03mb ) Number of downloads: 1137 Zice lumea aici pe topic treaba asta de ani de zile. |
--------------------
Renault
Megane sedane/Nissan X-trail
2005/2017 Influence/Tekna
- HAN/AIZ/DIA Alexandru.
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#2714
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Sunt rezultate in urma fabricatie/manvrarii, etc ... daca era utilizata era imposibilsa nu se vada in centru ... uite o poza cu una folosita .. placa_de_presiune_megane_2_4876a18066258a8136_0_0_0_0_0.jpg ( Size: 304.69k )
Number of downloads: 246
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
meg2s |
![]()
Post
#2715
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.145 Joined: 5 November 15 From: Bucuresti ![]() |
Legat de placi/kituri de ambreiaj Sachs:
Am expus problema mea in detaliu in postul #2655 de pe acest topic. kit+cilindru Sachs si volanta masa dubla Luk, schimbate la 150.000 km. Pedala de ambreiaj in continuare tare, cursa ambreiajului (plaja in care pot sa patinez ambreiajul) foarte scurta si ceva vibratii daca am porniri din rampa unde trebuie sa patinez mai mult ambreiajul. Saptamana trecuta am schimbat discurile de frana fata/spate (prima schimbare la 180.000) si-am zis ca o inlocuire a lichidului de frana nu strica. Vascozitatea celui vechi era destul de ridicata si-am sperat ca noul lichid sa mai 'inmoaie' pedala de ambreiaj, insa n-am constatat nicio schimbare. Explicatia inginerului (Renault) de la mecanica: elasticitate scazuta a materialului placii de presiune. Cu alte cuvinte el spune ca economia de vreo 200 de lei pe care-am facut-o la kitul de ambreiaj (500 lei Sachs fata de vreo 700 lei OEM) se vede in pedala de ambreiaj. Sa-l cred? Aveti alte pareri? Din pacate traficul Bucurestean cere multe schimbari de viteza si din perspectiva asta incepe sa nu mi se mai para un real castig acea economie de 200 de lei. |
--------------------
CUPRA
Formentor
(2023) e-Hybrid++ 204CP (Ex) Megane Sedan Privilege (2008) 1.5 dCi 78kW && Megane 4 GT (2018) 1.6 dCi 163CP EDC
(Ex) Skoda Octavia 4 Style++ (2022) 2.0 TDI 150 DSG |
|
freelif3 |
![]()
Post
#2716
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 6 May 15 From: București ![]() |
QUOTE(Diac @ 14 Dec 2016, 15:40) Asa e. Dar nu am vazut sa fie specificat faptul, ca e intregul kit. QUOTE(cj98czh @ 14 Dec 2016, 15:43) Sunt rezultate in urma fabricatie/manvrarii, etc ... daca era utilizata era imposibilsa nu se vada in centru ... uite o poza cu una folosita .. placa_de_presiune_megane_2_4876a18066258a8136_0_0_0_0_0.jpg ( Size: 304.69k )
Number of downloads: 246 Multumesc! QUOTE(meg2s @ 14 Dec 2016, 17:32) Legat de placi/kituri de ambreiaj Sachs: Am expus problema mea in detaliu in postul #2655 de pe acest topic. kit+cilindru Sachs si volanta masa dubla Luk, schimbate la 150.000 km. Pedala de ambreiaj in continuare tare, cursa ambreiajului (plaja in care pot sa patinez ambreiajul) foarte scurta si ceva vibratii daca am porniri din rampa unde trebuie sa patinez mai mult ambreiajul. Saptamana trecuta am schimbat discurile de frana fata/spate (prima schimbare la 180.000) si-am zis ca o inlocuire a lichidului de frana nu strica. Vascozitatea celui vechi era destul de ridicata si-am sperat ca noul lichid sa mai 'inmoaie' pedala de ambreiaj, insa n-am constatat nicio schimbare. Explicatia inginerului (Renault) de la mecanica: elasticitate scazuta a materialului placii de presiune. Cu alte cuvinte el spune ca economia de vreo 200 de lei pe care-am facut-o la kitul de ambreiaj (500 lei Sachs fata de vreo 700 lei OEM) se vede in pedala de ambreiaj. Sa-l cred? Aveti alte pareri? Din pacate traficul Bucurestean cere multe schimbari de viteza si din perspectiva asta incepe sa nu mi se mai para un real castig acea economie de 200 de lei. Interesanta patania ta. Acum dupa ce l-am cumparat, a aparut pe site si kitul de origine la 500 lei. I-am sunat si au zis ca e facut de Valeo sau Luk. Nu au cum sa stie exact. Raman la Sachs (Valeo). Cilindrul e facut de Sachs? La ce service Renault ai facut lucrarea? |
--------------------
Renault
Megane III
2013 1.5 110 81kW
|
|
espacern |
![]()
Post
#2717
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Rulmentul de presiune (cilindrul) se vinde separat....nu face parte din kit!
Prin cele 90 de pagini ale topicului gasesti destule info....daca cauti! |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Diac |
![]()
Post
#2718
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.023 Joined: 18 April 05 From: Bucuresti. ![]() |
Rulment de presiune luati Sachs sau Luk, nu Valeo ! Au avut o problema la conducta si pierdeau lichid de frâna. Am schimbat doua.
|
--------------------
Renault
Megane sedane/Nissan X-trail
2005/2017 Influence/Tekna
- HAN/AIZ/DIA Alexandru.
|
|
meg2s |
![]()
Post
#2719
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.145 Joined: 5 November 15 From: Bucuresti ![]() |
@ freelif3:
La kit-ul Sachs am luat cilindru receptor Sachs, tocmai din motivele indicate de Diac - citisem pe-aici inainte de cumparaturi... Le-am inlocuit la Meridian Nord unde merg de obicei pentru revizii si reparatii. |
--------------------
CUPRA
Formentor
(2023) e-Hybrid++ 204CP (Ex) Megane Sedan Privilege (2008) 1.5 dCi 78kW && Megane 4 GT (2018) 1.6 dCi 163CP EDC
(Ex) Skoda Octavia 4 Style++ (2022) 2.0 TDI 150 DSG |
|
Mr_X |
![]()
Post
#2720
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 398 Joined: 17 October 15 From: Brașov ![]() |
Revin cu informații de spre problema mea cu tremuratul în mers. Ca să vă reamintesc, tremura doar după 40-50 km/h, doar în sarcină, mai puțin spre deloc în curbe.
După ce am verificat că roțile sunt echilibrate și că nu este absolut nicio problemă de acolo (gâlme, presiune aiurea etc), m-am dus la reprezentanța din Brașov, unde schimbasem de curând (printre altele) și simeringul de la planetară stânga /cutie de viteze. Acolo s-a constatat că de vină pentru tremurat este planetara stânga și că-și asumă ei întreaga cheltuială pentru reparație/schimbare sau ce-o fi nevoie, pentru că se pare că a fost un montaj greșit când s-a schimbat simeringul. Mecanicului i-a ieșit tripoda și, probabil, nu a mai pus-o la loc cum trebuie. Eu m-am plâns data trecută și pe net și la VC că cel care mi-a lucrat la mașină a fost varză. Le-am spus că șeful lui și colegii au fost extraordinar de amabili și buni meseriași, dar până să ajungă să preia ei operațiunile, respectivul m-a scos din pepeni: nu știa ce face, a lăsat uleiul curs din cutie sub mașină și când a scos scutul tot pământul întărit a căzut în el (a trebuit să cumpăr niște ulei de cutie), nu știa/putea sub nicio formă să monteze la loc planetara etc. Concluzia: marți dimineață mă duc să le-o las și să o facă, nu mă costă nimic. Mă bucur că și-au asumat vina fără nicio presiune din partea mea, asta mă face să mă mai duc pe acolo. PS: La cine credeți că fusesem inițial repartizat ieri, când m-am dus pentru constatare? La nenea care mi-o bulise ![]() This post has been edited by Mr_X: 16 Dec 2016, 05:44 |
--------------------
Renault
Megane II 1.6 16V
2007
|
|
freelif3 |
![]()
Post
#2721
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 6 May 15 From: București ![]() |
QUOTE(espacern @ 15 Dec 2016, 09:13) Rulmentul de presiune (cilindrul) se vinde separat....nu face parte din kit! Prin cele 90 de pagini ale topicului gasesti destule info....daca cauti! Stiu ca se vinde separat. Urmeaza sa iau si cilindrul tot Sachs. QUOTE(Diac @ 15 Dec 2016, 09:59) Rulment de presiune luati Sachs sau Luk, nu Valeo ! Au avut o problema la conducta si pierdeau lichid de frâna. Am schimbat doua. De asta mi-am dat seama din postari. Multumesc. QUOTE(meg2s @ 15 Dec 2016, 10:28) @ freelif3: La kit-ul Sachs am luat cilindru receptor Sachs, tocmai din motivele indicate de Diac - citisem pe-aici inainte de cumparaturi... Le-am inlocuit la Meridian Nord unde merg de obicei pentru revizii si reparatii. Tot Sachs intentionez sa iau si eu. Desi cel de origine, e putin mai ieftin. |
--------------------
Renault
Megane III
2013 1.5 110 81kW
|
|
meg2s |
![]()
Post
#2722
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.145 Joined: 5 November 15 From: Bucuresti ![]() |
Acum, pe fondul ultimei discutii cu inginerul Renault (postul #2710) tind sa cred ca poate merita sa iau kitul si rulmentul de origine si sa fac economie doar la volanta unde diferenta era foarte mare. Dar manopera este prea mare sa mai incerc sa refac operatiunea acum. In afara de faptul ca pedala de ambreiaj e cam obositoare in trafic aglomerat, nu manifesta alte probleme.
|
--------------------
CUPRA
Formentor
(2023) e-Hybrid++ 204CP (Ex) Megane Sedan Privilege (2008) 1.5 dCi 78kW && Megane 4 GT (2018) 1.6 dCi 163CP EDC
(Ex) Skoda Octavia 4 Style++ (2022) 2.0 TDI 150 DSG |
|
Fuzz |
![]()
Post
#2723
|
![]() gHIdusul Group: Members Posts: 1.013 Joined: 21 October 06 From: RFG ![]() |
Cred ca si al meu e pe duca - are 180 k si azi in treapta a 4a la 3000 rpm am apasat pe acceleratie si s-a dus incet 3200 si a sarit la 4000 dupa care a cazut spre 3500 aproximativ.
Se schimba cu tot cu rulment si placa de presiune nu ? O sa caut si pe forum recomandari de kit (tot vad Sachs pe ultimile pagini). |
--------------------
Renault
Megane Sedan Luxe Privilege 2.2 - 1.6 16v 110cp
Decembrie 2006
- B-XX-FUZ
|
|
meg2s |
![]()
Post
#2724
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.145 Joined: 5 November 15 From: Bucuresti ![]() |
Da, daca tot dai cutia jos, e bine sa le schimbi pe toate daca au atatia km. Compara si tu pretul aftermarket cu OEM, pentru ca la cum au mers lucrurile incazul meu (vezi posturi anterioare), acum as lua fara ezitare OEM.
Diferenta nu era atat de mare... Le-am schimbat acum 1 an, la Kit (disc+placa) diferenta era de 10 lei la 570 lei (intre Sachs si OEM), iar la cilindru receptor ceva mai mare - 500 lei Sachs fata de 750 lei OEM. L.E. Presupun ca la masina din semnatura ai volanta simpla; la mine volanta cu masa dubla a fost foarte scumpa... This post has been edited by meg2s: 28 Dec 2016, 18:28 |
--------------------
CUPRA
Formentor
(2023) e-Hybrid++ 204CP (Ex) Megane Sedan Privilege (2008) 1.5 dCi 78kW && Megane 4 GT (2018) 1.6 dCi 163CP EDC
(Ex) Skoda Octavia 4 Style++ (2022) 2.0 TDI 150 DSG |
|
freelif3 |
![]()
Post
#2725
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 6 May 15 From: București ![]() |
Gasesti de origine la pret bun, online. As da nume, dar nu vreau sa se considere reclama.
Kit ambreiaj - 496 Cilindrul receptor - 186 lei (pe acesta il voi lua pana la urma) |
--------------------
Renault
Megane III
2013 1.5 110 81kW
|
|
meg2s |
![]()
Post
#2726
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.145 Joined: 5 November 15 From: Bucuresti ![]() |
Ai grija, ca mi se pare suspect de mic acel pret de la cilindrul receptor. Si preturile pe care le aminteam eu mai sus erau tot din online (la Renault fiind mai mari) dar sunt din oct.nov.2015 cand am schimbat eu. Pe de alta parte eu stiu preturi de la diesel, poate e alta viata la benzinar, deci nu te contrazic.
|
--------------------
CUPRA
Formentor
(2023) e-Hybrid++ 204CP (Ex) Megane Sedan Privilege (2008) 1.5 dCi 78kW && Megane 4 GT (2018) 1.6 dCi 163CP EDC
(Ex) Skoda Octavia 4 Style++ (2022) 2.0 TDI 150 DSG |
|
freelif3 |
![]()
Post
#2727
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 6 May 15 From: București ![]() |
Da, e cam mic. Codul piesei 306209222R. Luk e 153 lei. Valeo la 153, 158 lei. Sachs e cel mai scump, 231 lei. Ce am gasit eu, la un magazin online.
Avand in vedere ca la Renault te costa 310 lei, tind sa cred ca acesta ar fi pretul lui. This post has been edited by freelif3: 28 Dec 2016, 19:19 |
--------------------
Renault
Megane III
2013 1.5 110 81kW
|
|
meg2s |
![]()
Post
#2728
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.145 Joined: 5 November 15 From: Bucuresti ![]() |
ok, pentru mine asta ar fi un motiv in plus sa pun OEM. Am gasit si eu codul dat de tine la 193 lei OEM. Intre 193 si 153 nu m-as complica cu aftermarket. Si la kit aceeasi observatie...
|
--------------------
CUPRA
Formentor
(2023) e-Hybrid++ 204CP (Ex) Megane Sedan Privilege (2008) 1.5 dCi 78kW && Megane 4 GT (2018) 1.6 dCi 163CP EDC
(Ex) Skoda Octavia 4 Style++ (2022) 2.0 TDI 150 DSG |
|
Fuzz |
![]()
Post
#2729
|
![]() gHIdusul Group: Members Posts: 1.013 Joined: 21 October 06 From: RFG ![]() |
O sa ma apuc de cautari dupa revelion ca pana atunci nu prea am timp. Nu stiu de volanta simpla sau dubla dar o sa intreb mecanicul.
Daca diferenta e asa mica pana la OEM cred ca asa o sa iau tot kit-ul. |
--------------------
Renault
Megane Sedan Luxe Privilege 2.2 - 1.6 16v 110cp
Decembrie 2006
- B-XX-FUZ
|
|
luca76 |
![]()
Post
#2730
|
Membru autentic Group: Members Posts: 510 Joined: 26 May 14 From: Cel mai sarac judet din tara ![]() |
Am pus valeo la 1,6 16v si dupa 10k km trepideaza la plecare de pe loc.
|
--------------------
renault
Kadjar 1,5 blue dci manual
2019
- Numar de vaslui prostu' pana nu-i fudul nu-i prost destul
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 06:32 |