Probleme ambreiaj Megane 2, Indiferent de motorizare
![]() ![]() ![]() |
Probleme ambreiaj Megane 2, Indiferent de motorizare
VyRuZ |
![]()
Post
#1951
|
||
![]() Chauffeur du Renault Group: Members Posts: 1.099 Joined: 3 December 09 From: București ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 2.2 Coupe, 1.5 dCI, 63 KW,
09/2007
- B-***-**F If it ain't broke, don't fix it.
|
|||
ritter |
![]()
Post
#1952
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.169 Joined: 17 February 10 ![]() |
QUOTE(CRyS` @ 7 Jun 2011, 08:27) E strict o placere! Tot Megane ramane!!! Stiu prea bine! Dar placerea absoluta e atunci cand te mai fugaresti cu unu cu altu si crede ca te face ... si defapt se oftica de moare! In prima mea masina, un Fiat Regata am schimbat 3 motoare si 3 cutii de viteze si am trecut de la carburatie la dubla carburatie la injectie mecanica si la turbo de pe o japoneza imprumutata! Fiecare e liber sa faca ce vrea! Altii raman doar cu stock si atat! Eu nu pot fi stock! La ce bun ?! Decat non-stock intr-un stalp, cu creierii pe afara si familia plangand in jurul meu....mai bine stock.... Copii.... |
--------------------
Fost Renault
Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V
2007 Sport Dynamique
|
|
CRyS` |
![]()
Post
#1953
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 458 Joined: 13 July 09 From: _-= IASI =-_ ![]() |
@ ritter te asigur ca am vazut moartea la propriu intr-un BMW (eram pasager,ne intorceam de la mare,dormeam). Masina daca o fac, daca o modific o fac pentru mine! Si te asigur ca in ultimii 2 ani de dupa accident nu am mai luat nici o amenda pentru nimic! Am invatat sa merg calm,sa semnalizez,sa port centura,sa dau prioritate chiar daca nu ai si sa fiu civilizat in trafic. E doar un moft al meu! Si daca ma dau cu cineva la 402 m ma dau doar intr-un cadru legal! Si te asigur ca nu-s copil! Si sunt destui "stock" care au murit!
|
--------------------
Renault
Megane 2 1.5 dCi 82 CP by [ CompletCHIP]
2004
|
|
geomvp2nite |
![]()
Post
#1954
|
![]() . Group: Members Posts: 497 Joined: 6 September 09 From: Bucuresti ![]() |
Revin, problema s-a accentuat, in sensul ca la pornire face un zgomot urat (un huruit) care este mai accentuat in frana de motor de la 30km/h in treapta 2. La accelerare parca intensitatea scade...dar de mers merge normal. Mentionez ca si turatia sta la 900-1000
![]() Aaa, si dupa o perioda de mers incepe sa miroasa a plastic in masina, un miros neplacut de parca s-ar topi ceva pe la motor. Si faza cu pedala care fasaie inca persista. Ceva idei, inainte sa ma duc cu ea in service? ![]() This post has been edited by geomvp2nite: 11 Jun 2011, 14:23 |
--------------------
renault
megane hb
1.6 16v 2004 sport dinamique
|
|
bashtalu |
![]()
Post
#1955
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.051 Joined: 9 September 06 From: Bucuresti ![]() |
salutare,
acum am vazut ca e topic dedicat pentru ambreiaj, scrisesem mai devreme pe altul. amsi eu probleme, m-am uitat la motor in timp ce altcineva apasa pedala de ambreiaj si am observat ca undeva in dreapta sub vasul lichidului de frana este o chestie rotunda care curgea la apasarea pedalei, astfel incat nici in vas nu mai este asa mult lichid. ce este piesa aceea? mentionez ca pedala este inca sus, a avut cateva momente de a picat in mers dar si-a revenit. necesita schimbare de kit de ambreiaj? multumesc, |
--------------------
Audi
A4
2005
|
|
clr |
![]()
Post
#1956
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Nu necesita schimbare ambreiaj. Ala este jos, la cutia de viteze. Daca te referi la o "chestie" de plastic aflata cumva sub tulumba de la frana, aia este pompa de ambreiaj. Mergi la cineva sa verifice pe unde anume pierde, probabil va trebui sa o schimbi. Pretul ei este de cca 300-400 ron + lichid de frana + manopera. Adica varianta ieftina, un ambreiaj te costa mult mai mult
![]() |
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
bashtalu |
![]()
Post
#1957
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.051 Joined: 9 September 06 From: Bucuresti ![]() |
cineva de la un service mi-a zis ca e un regulator de presiune, un fel de cilindru, cine ma poate lamuri mai exact si eventual un cod pt piesa asta
multumesc |
--------------------
Audi
A4
2005
|
|
clr |
![]()
Post
#1958
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Banuiesc ca e asta:
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=200251&hl= Dupa cum spuneam, pompa de ambreiaj sau cilindru emitator. |
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
ric26ct |
![]()
Post
#1959
|
![]() ric26ct Group: Members Posts: 461 Joined: 19 February 10 From: Constanta ![]() |
Nu de pompa vorbeste, pe circuitul de ambreiaj mai exista o supapa de presiune rotunda ca forma , nici eu nu stiu exact ce rol are dar exista, ea este mufata pe traseul dintre pompa de ambreiaj si rulmentul de presiune.
|
--------------------
renault
megane 2
2005, 1,5 dci 101 cp, confort-expression Skoda Octavia 1,9 tdi
|
|
bashtalu |
![]()
Post
#1960
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.051 Joined: 9 September 06 From: Bucuresti ![]() |
exact, ceva rotund si pe acolo picura lichid cand se apasa pedala de ambreiaj, vreau sa identific piesa si codul ei, la reprezentanta nu vor sa spuna ce este
|
--------------------
Audi
A4
2005
|
|
clr |
![]()
Post
#1961
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Aha. Stiu de ce zici, am mai citit de piesa, s-ar putea chiar in topicul asta (cine mai are rabdare sa citeasca atatea pagini
![]() |
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
ric26ct |
![]()
Post
#1962
|
![]() ric26ct Group: Members Posts: 461 Joined: 19 February 10 From: Constanta ![]() |
Piesa la reprezentanta vine la set cu conducta si cred ca pretul este pe masura, ceia ce stiu este ca piesa vine numai pe original. Deci daca se poate si fara ea e de preferat sa o dai jos.
|
--------------------
renault
megane 2
2005, 1,5 dci 101 cp, confort-expression Skoda Octavia 1,9 tdi
|
|
clr |
![]()
Post
#1963
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Stiam eu ca l-am vazut pe undeva.
Uite aici: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=155...dpost&p=1982373 |
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
ophaeliu |
![]()
Post
#1964
|
j Group: Members Posts: 34 Joined: 2 December 03 From: Timisoara ![]() |
hello,
am o problema cu ambreiajul la masina, in ideea ca brusc la un semafor am ramas cu pedala la podea, orice incercare de a o mai face sa mearga a fost zadarnica. Masina are 33.000 km. Am sunat la Renault Timisoara, si mi-au zis ca probabil trebuie schimbat rulmentul de presiune cu un cost de 1200 lei. Ce parere aveti? Poate fi si altceva? Nu e cam mare pretul? multumesc frumos. This post has been edited by ophaeliu: 8 Jul 2011, 18:56 |
--------------------
Renault
Megane 1.6 16V
Manager 2008
- TM-
|
|
clr |
![]()
Post
#1965
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=184...dpost&p=3042521
In mod sigur ai o problema cu etanseitatea circuitului de ambreiaj. Probabilitatea cea mai mare este intr-adevar pentru rulmentul de presiune, dar poate fi si pompa de ambreiaj sau conducta de legatura. Trebuie vazut concret la fata locului. Pretul de 1200 este intr-adevar un pic cam mare. Rulmentul e in jur de 300, iar manopera vreo 500 chiar si la reprezentanta. Pana la 1200 e ceva totusi. Daca ajungi sa schimbi intr-adevar rulmentul, recomandabil e sa schimbi tot kitul de ambreiaj. Asta te-ar duce intr-adevar pe la vreo 1500 lei. This post has been edited by clr: 8 Jul 2011, 19:39 |
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#1966
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Mie mi se pare o cheltuială inutilă să schimbi kitul de ambreiaj. Totuși are doar 30.000 de km, kitul ăla mai trebuie să ducă teoretic încă 100.000 de km.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
clr |
![]()
Post
#1967
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Manopera se pune vreo 6-7 ore, adica destul de mult (in mod clar mai mult decat rulmentul). Tocmai de aceea la o astfel de operatie se recomanda tot kitul, pentru ca daca ulterior pica altceva, atunci trebuie sa achiti iara o ditamai manopera. Evident, fiecare face cum vrea.
Pana una alta, trebuie mers si vazut daca e intr-adevar rulmentul, nu e obligatoriu sa fie de acolo. |
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
geomvp2nite |
![]()
Post
#1968
|
![]() . Group: Members Posts: 497 Joined: 6 September 09 From: Bucuresti ![]() |
Revin, am scris si la coltul suparatilor ca am vazut ca pe aici nu prea era activitate
![]() Ideea e ca am ramas fara ambreiaj (pedala fleasca, nu mai cupla) in mijlocul intersectiei. Am avut noroc si am mers din inertie pana am trecut intersectia, apoi am impins-o putin pana la o parcare din aia la trotuar. Motorul nu s-a oprit, masina a ramas pe neutru. Ieri am fost la masina si am bagat-o in viteza cu motorul oprit(fara ambreiaj) si apoi am pornit-o si a dat in nas ceea ce ma face sa cred ca nu e placa de presiune si nici discul de ambreiaj. Deci ramane rulmentul sau pompa; maine ma duc cu ea la service(nu renault) si cand revin va povestesc ce a avut. O seara buna! |
--------------------
renault
megane hb
1.6 16v 2004 sport dinamique
|
|
ophaeliu |
![]()
Post
#1969
|
j Group: Members Posts: 34 Joined: 2 December 03 From: Timisoara ![]() |
Multumesc frumos de sfaturi. Ce ziceti, sa merg la Renault sau si la alte service-uri "recomandate"? Intreb pentru ca totusi nu e un bec de schimbat ci ceva mult mai serios, cu care nu m-as juca.
|
--------------------
Renault
Megane 1.6 16V
Manager 2008
- TM-
|
|
geomvp2nite |
![]()
Post
#1970
|
![]() . Group: Members Posts: 497 Joined: 6 September 09 From: Bucuresti ![]() |
Daca "celalalt" service iti ofera garantie mergi clar la ei. La Renault o sa te usture si in c*r cand o sa vezi ca doar pe manopera iti ia 6 milioane...
![]() |
--------------------
renault
megane hb
1.6 16v 2004 sport dinamique
|
|
ritter |
![]()
Post
#1971
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.169 Joined: 17 February 10 ![]() |
QUOTE(clr @ 8 Jul 2011, 19:31) http://www.reno.ro/index.php?showtopic=184...dpost&p=3042521 In mod sigur ai o problema cu etanseitatea circuitului de ambreiaj. Probabilitatea cea mai mare este intr-adevar pentru rulmentul de presiune, dar poate fi si pompa de ambreiaj sau conducta de legatura. Trebuie vazut concret la fata locului. Pretul de 1200 este intr-adevar un pic cam mare. Rulmentul e in jur de 300, iar manopera vreo 500 chiar si la reprezentanta. Pana la 1200 e ceva totusi. Daca ajungi sa schimbi intr-adevar rulmentul, recomandabil e sa schimbi tot kitul de ambreiaj. Asta te-ar duce intr-adevar pe la vreo 1500 lei. Pentru benzina 1.6 kitul complet original Renault luat de la magazin non_renault este 660 ron. manopera 500-600 negociat direct la service Renault, deci totalul se poate invarti pe la 1.200, nu mai mult |
--------------------
Fost Renault
Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V
2007 Sport Dynamique
|
|
Boby's |
![]()
Post
#1972
|
Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 8 July 11 ![]() |
Buna baieti sunt nou pe acest forum si au aparut si la mine trepidatiile la plecarea de pe loc din ce am mai citit am vazut ca Leocata a facut o modificare oare ce se mai stie?
|
--------------------
Renault
Megane Sedan
2007
- B 85 BOB
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#1973
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(clr @ 8 Jul 2011, 20:42) Manopera se pune vreo 6-7 ore, adica destul de mult (in mod clar mai mult decat rulmentul). Tocmai de aceea la o astfel de operatie se recomanda tot kitul, pentru ca daca ulterior pica altceva, atunci trebuie sa achiti iara o ditamai manopera. Evident, fiecare face cum vrea. Să zicem prin absurd, că pica rulmentul la 1000 de km. Și nu mai avea garanție. În mod evident, discul și placa erau IMPECABILE. De ce să le schimbi cu unele noi, adică tot IMPECABILE. Adică unele care au o posibilitate de a se strica și o perioadă de uzură aproximativ identice? Să zicem însă că discul de ambreiaj ar avea uzură 95% și ar mai duce 5000 de km. Atunci da, poți spune că merită să schimbi kitul acum, pentru că economisești o manoperă mai incolo. Ambreiajul omului are 33.000 de km. Cum durata de viața medie normală e de 150.000 de km, precum se poate vedea, e mult mai aroape de primul caz decât de al doilea. Ideea însă e alta. Sfatul corect este următorul: atunci când schimbi rulmentul de presiune, verifică și starea discului de ambreiaj și uzura acestuia. Dacă sunt ridicate, schimbă și kitul de ambreiaj. Dacă nu există o uzură accentuată, și apreciezi că ambreiajul ar mai duce în perioada cât mai ai tu de gând să ții mașina, nu-l schimba, lasă-l pe cel care-ți cumpără mașina să facă cheltuieli. Dacă însă consideri că discul oricum se va duce in perioada în care mai ții mașina, iar discul nou va ține sigur până la noul proprietar, atunci schimbă-l acum. În restul situațiilor, păstrează discul. Așadar, mi se pare absurd să sfătuiești un om să arunce cu banii cel mai probabil aiurea. Dar na, nu dăm sfaturi pe banii noștrii, nu? This post has been edited by ssilviu: 8 Jul 2011, 22:44 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
geomvp2nite |
![]()
Post
#1974
|
![]() . Group: Members Posts: 497 Joined: 6 September 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ritter @ 8 Jul 2011, 22:18) manopera 500-600 NEGOCIAT direct la service Renault, deci totalul se poate invarti pe la 1.200, nu mai mult Ma intreb unde ai reusit sa negociezi pretu' la service renault cand ei au in normativ clar 6.5 h chiar daca asta inseamna vreo 3-4 ore si restul pauza de masa...am vazut o astfel de operatie si era juma' de ora tigara, juma' de ora ambreiajul... Si da, ssilviu are dreptate lasati-o naibii, mai era cineva care zicea ca daca noul ambreiaj il tine 30 de mii e fericit... ![]() De altfel, pretul la renault cu piesele si manopera la ei, adica te duci cu mana in fund si iesi cu masina rezolvata, este de ~1700 din ce tin eu minte. Acum daca gresesc, corectati-ma, dar valoarea pe aici se invarte... This post has been edited by geomvp2nite: 8 Jul 2011, 23:16 |
--------------------
renault
megane hb
1.6 16v 2004 sport dinamique
|
|
clr |
![]()
Post
#1975
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Ok, hai sa le luam pe rand.
1. In primul rand eu nu urmaresc sa pun pe nimeni la cheltuiala, am spus clar ca fiecare face cum crede ca e mai bine pentru el. Eu mi-am spus doar o parere. Ca si voi, sunt utilizator si nu furnizor de piese sau servicii, deci n-am de ce sa pun oamenii la cheltuiala inutil. De aia i-am si spus sa mearga intai sa vada ce probleme are de fapt. Poate e doar o conducta de schimbat, sau pompa care e mult mai ieftina. 2. Chestia cu juma de ora munca, juma de ora tigare e o aiureala. Stiu ca in reprezentanta manopera se ia conform normativelor, dar o afirmatie de genul asta o face numai cineva care nu a vazut ce si cum. Eu anul trecut am schimbat ambreiajul la a mea si am stat langa mecanic pe durata intregii operatii. Nu e deloc ceva banal, se da jos cutia, iar pana sa ajunga la cutie mai desface o gramada de chestii. A muncit 4,5 ore pe ceas, fara nici un fel de pauza. 3. Un rulment e in jur de 3 mil. Un kit complet e in jur de 6-7. Manopera e vreo 5 ca popa. Pentru inca 300 lei e recomandabil sa pui kit nou pentru a fi sigur ca nu mai umbli acolo ~ 100.000 km (daca ai noroc). Iar asta nu e sustinuta numai de mine, citeste tot acest topic si vei vedea ca sunt multi care spun la fel. Exista un singur motiv pentru care as putea fi de acord sa nu se puna kit nou: dupa cum se stie (conform acestui topic) la 1.6 e "cu probleme". In sensul ca dai jos un kit care mergea bine si te poti trezi ca ai pus unul care iti va trepida. Altfel spus, cel vechi s-ar putea sa fie mai bun decat cel nou. Dar in mod standard, eu personal la masina mea daca as fi pus in perioada urmatoare sa umblu as schimbat tot kitul. Si n-am 10.000 cu el de cand l-am pus. @geomvp2nite : legat de preturi, mai depinde si de reprezentanta. Cand mi-am facut distributia, mi-am luat totul pe original de la Mach1 si m-au dus piesele (kituri, fulie alternator, capace si alte tampenii) pe la 10 mil. La Cobalcescu pentru aceleasi chestii imi cereau vreo 15 ![]() Cat despre manopera, nu stiu de ce ti se pare ciudat. Am consultat factura mea si am avut 6.9 ore manopera. La tarifele lor a insemant 485 lei cu tot cu TVA. @ssilviu: cat despre QUOTE(ssilviu @ 8 Jul 2011, 23:34) ..... Ambreiajul omului are 33.000 de km. Cum durata de viața medie normală e de 150.000 de km, precum se poate vedea, e mult mai aroape de primul caz decât de al doilea. .... daca era cum zici tu topicul asta in care scriem acum nu cred ca ar fi existat. El a aparut tocmai datorita problemelor de fiabiliate al ambreiajului la Megane. Daca iei topicul la mana o sa gasesti postari ale unor posesori care au schimbat deja ambreiajul la rulajul asta pentru ca le trepida sau mai stiu eu ce. This post has been edited by clr: 8 Jul 2011, 23:53 |
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#1976
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(clr @ 9 Jul 2011, 00:42) Un rulment e in jur de 3 mil. Un kit complet e in jur de 6-7. Manopera e vreo 5 ca popa. Pentru inca 300 lei e recomandabil sa pui kit nou Nu inteleg de unde ți-a dat ție 300 de lei. Ai scăzut din kit și a doua manoperă? Dar precum ziceam, nu e neapărat necesar să mai fie nevoie să schimbi ambreiajul în durata cât mai ții tu mașina. QUOTE(clr @ 9 Jul 2011, 00:42) 2. Chestia cu juma de ora munca, juma de ora tigare e o aiureala. Stiu ca in reprezentanta manopera se ia conform normativelor, dar o afirmatie de genul asta o face numai cineva care nu a vazut ce si cum. Eu anul trecut am schimbat ambreiajul la a mea si am stat langa mecanic pe durata intregii operatii. Nu e deloc ceva banal, se da jos cutia, iar pana sa ajunga la cutie mai desface o gramada de chestii. A muncit 4,5 ore pe ceas, fara nici un fel de pauza. Se știe că foarte rar normativul se potrivește cu practică. Poate tu ai dat peste un mecanic mai lent, altcineva a dat peste unul mai harnic. QUOTE(clr @ 9 Jul 2011, 00:42) Daca iei topicul la mana o sa gasesti postari ale unor posesori care au schimbat deja ambreiajul la rulajul asta pentru ca le trepida sau mai stiu eu ce. În același timp sunt alții care au ambreiaj chiar mai vechi, precum eu, care la 105.000 de km incă sunt cu ambreijul original. Din același lot cu cei care-l schimbă săptămânal. Și atunci? De ce luăm doar varianta negativă? Foarte bine, reformulăm sfatul. Și mai adăugam o condiție. Dacă ai avut probleme cu ambreiajul, și trepida destul de des, atunci pune unul din ăsta nou, din material mai bun. Dacă nu, nu. ![]() This post has been edited by ssilviu: 9 Jul 2011, 00:06 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
clr |
![]()
Post
#1977
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Cand cumperi un kit iesi mai ieftin decat daca iei componentele pe bucati. Eu anul trecut pe rulment am dat fix 300 lei (asta pentru ca aveam discul si placa luate din alta parte ca urmare a unei "combinatii" ca sa zic asa).
Evident ca unii lucreaza mai repede, unii mai incet. Ceea ce am vrut sa spun e ca baiatul in cauza nu a tras de timp cum s-a sugerat ca e practica. Sunt de acord cu tine ca exista posesori la care ambreiajul "dureaza". De altfel ma astept ca pe mine sa ma tina mult mai putin ambreiajul decat pe cineva care locuieste intr-un oras mic spre exemplu. Asta pentru ca eu "il frec" peste 30 minute in coloana zilnic in Bucuresti. In mod sigur se va duce mult mai repede in cazul meu. Pe de alta parte eu nu cunosc ce se verifica intr-un service la un ambreiaj. Stiu ca se masoare grosimea. Dar poate cineva sa verifice "decalirea" de care se vorbeste atat de mult in topicul asta? Sau ca nu s-au slabit arculetele alea pe acolo si ce o mai fi? Nu vreau sa ma intelegi gresit, eu sunt 100% de acord cu tine. Daca cineva poate garanta ca merge bine merci inca 50k km macar, nu 100 cum zici tu, atunci se merita sa-l lasi. Ma intreb insa pe ce baza se da garantia asta. Oricum, eu ma opresc aici, nu vreau sa transformam topicul asta intr-unul de "cearta". Pana la urma, cine are o problema specifica gaseste suficiente pareri inainte de a lua propria decizie, care e cea mai importanta pana la urma. Un w/e placut va doresc la toti. This post has been edited by clr: 9 Jul 2011, 00:18 |
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
geomvp2nite |
![]()
Post
#1978
|
![]() . Group: Members Posts: 497 Joined: 6 September 09 From: Bucuresti ![]() |
Am rezolvat cu ambreiaju...luni e gata pentru ca nu sunt piesele pe stoc. Costuri:
Rulment presiune - 270 lei Sachs(parca) Kit Ambreiaj (disc si placa) - 470 lei Valeo Manopera - 400 lei Cost total 1170 lei. Foarte multumit ![]() @clr, eu cu ochii mei am vazut cum un ambreiaj care sa il schimbi dureaza 3-4 ore s-a "prelungit" pana la 6 ore. (chiar si tu ai zis ca ai vazut cum au facut un ambreiaj in 4.5 ore si pe hartie au bagat 6.9) |
--------------------
renault
megane hb
1.6 16v 2004 sport dinamique
|
|
clr |
![]()
Post
#1979
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Un pret foarte bun. Sper ca ai comandat kitul nou (vezi posturile lui Meghitzanul din acest topic). Manopera e in service Renault?
Timpul de lucru si cel din factura nu prea au legatura. Facturarea se face conform normativelor, nu se raporteaza la cat lucreaza efectiv mecanicii. |
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
19vik |
![]()
Post
#1980
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Ba se factureaza destul de corect. Inmultiti timpul efeciv cu numarul mecanicilor care au lucrat... sau lucreaza doi si platesti doar unul?
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 07:23 |