Anvelopele de iarna - obligatorii ?, s-a adoptat lege in acest sens...
![]() ![]() ![]() |
Anvelopele de iarna - obligatorii ?, s-a adoptat lege in acest sens...
Markos |
![]()
Post
#1011
|
||
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
|
||
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|||
PaulT |
![]()
Post
#1012
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Exact, desi cu un post mai sus exista deja lamuriri vis a vis de "problema" cu link-uri catre lege, etc...
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
catavencu |
![]()
Post
#1013
|
Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 14 February 05 ![]() |
Salut,
Uitati-va putin la ambiguitatea de interpretare a ceea ce am bolduit mai jos: ''În situația în care proprietarul sau utilizatorul vehiculului, răspunzător de producerea accidentului rutier, nu avea încheiat un contract de asigurare obligatorie de răspundere civilă pentru prejudicii produse prin accidente de vehicule, valabil la data accidentului, precum și în situația în care accidentul s-a produs ca urmare a nerespectării obligației de a dota autovehiculele cu anvelope de iarnă, lanțuri sau alte echipamente antiderapante omologate, administratorul drumului întocmește devizul cu contravaloarea daunelor și notifică conducătorului auto vinovat de producerea accidentului și, după caz, operatorului de transport sau întreprinderii, în termen de 7 zile de la data săvârșirii contravenției, obligația de a achita, în termen de 15 zile de la data primirii notificării, costurile aferente reparării sau înlocuirii elementelor de drum degradate/distruse.'' Vin si intreb: cum ajunge agentul constatator la concluzia asta? Cum poate el demonstra - fara echivoc - ca daca vinovatul pentru o tamponare ar fi avut cauciucuri de iarna ar fi evitat fara doar si poate[SIZE=7] accidentul? Pe cale de consecinta, ar insemna ce? Ca daca toate masinile ar avea cauciucuri de iarna nu s-ar mai produce tamponari / accidente deloc-deloc[SIZE=7]? Cum vor argumenta ei legatura cauzala directa (si singulara) intre lipsa cauciucurilor de iarna si tamponare? Credeti-ma, asta va fi un mod de rezolvare a cauzei accidentelor pe timp de iarna pentru agentii constatatori lenesi - pur si simplu, daca masina raspunzatoare nu are cauciucuri de iarna, i se va imputa lipsa acestora ca si cauza principala a producerii accidentului. Lipsa cauciucurilor de iarna poate in cel mai bun caz favoriza [SIZE=7] producerea unui accident. dar de aici si pana la a o scoate drept singura cauza pentru un accident e cale lunga, Consider ca se poate ataca si demonta usor respectivul text de lege. Textul citat este de aici: http://www.mt.ro/transparenta/2011/OG%20anvelope%20DTR.pdf anume art. III, pct. 2, alin. 7 This post has been edited by catavencu: 11 Oct 2011, 12:42 |
-------------------- |
|
DMP |
![]()
Post
#1014
|
![]() Mumu' padurii Group: Members Posts: 1.670 Joined: 4 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Eu as zice ca administratorul drumului nu are treaba cu tamponarile...
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dci 2006
|
|
bogdan10 |
![]()
Post
#1015
|
Membru Group: Members Posts: 126 Joined: 11 July 06 ![]() |
QUOTE(Maskatu @ 11 Oct 2011, 07:45) Asta imi aduce aminte de alta ineptie romaneasca. Pe bonul ala de rovigneta zice ca sa il pastrezi 1 an de la data expirari. Asta pentru ca probabil baza de date este atat de bine structurata (camere, servere, etc) incat te poti trezi cu amenda chiar daca aveai rovigneta valabila cand ai iesit din localitate. Acelasi lucru apare si pe chitanta pe care o primesti cand cumperi vigneta in Ungaria! |
--------------------
DACIA
LOGAN
2005 1.6 MPI AMBITION
- 1-B-101
|
|
Marty |
![]()
Post
#1016
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Linkurare, pe tine nu tre' sa te faca nimeni prost sau idiot pentru ca ai grija sa te faci singur! De mult nu am mai vazut pe unul care sa se faca singur din vorbe si in plus de asta sa se mai si jigneasca cu nonsalanta.
Apropos, daca-i dau report pentru ca s-a facut singur idiot, cite zile de pauza-si ia? ![]() |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
fnp |
![]()
Post
#1017
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 446 Joined: 5 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Fiindca au aparut tot felul de aberatii debitate de "niste jurnalisti" am facut un sumar cu privire la simbolurile care trebuie sa le aiba un cauciuc ca sa fie considerat "de iarna": doar M+S sau M.S. sau M&S, fara fulgi in creasta p***.
Nu am gasit termenul de anvelopa de vara sau all seasons. ‘tyre’ means any new pneumatic tyre including a winter tyre with holes for studs, in the form of original equipment or of a replacement, intended to be fitted to vehicles to which Directive 70/156/EEC applies. This definition does not cover winter tyres with studs; In ordonanta romaneasca este data definiția cauciucurilor de iarnă: “anvelope omologate conform Directivei 92/23/CE a Consiliului din 31 martie 1992 privind pneurile autovehiculelor si ale remorcilor acestora, precum si montarea lor, Regulamentului Comisiei Economice pentru Europa a Organizației Națiunilor Unite (CEE-ONU) nr. 30 sau Regulamentului Comisiei Economice pentru Europa a Organizației Națiunilor Unite CEE-ONU nr. 54, după caz.” Conform directivei 92/23/CE : the inscription ‘M + S’ (for alternatively ‘M.S.’ or ‘M & S’) in the case of a snow tyre; http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUri...20060101:en:PDF http://www.etrma.org/public/activitiestyregun.asp Conform (CEE-ONU) nr. 30: "Snow tyre" means a tyre whose tread pattern and whose structure are primarily designed to ensure in mud and fresh or melting snow a performance better than that of an ordinary (road-type) tyre. The tread pattern of a snow tyre generally consists of groove (rib) and/or solid-block elements more widely spaced than on an ordinary (road-type) tyre; The inscription M+S or M.S or M&S in the case of a snow tyre; Conform CEE-ONU nr. 54: asta se refera doar la vehicule peste 3.5tone |
--------------------
Dacia Logan
MCV 1.5 DCI 70CP
2007 Laureate + ABS
- B
|
|
burtosu |
![]()
Post
#1018
|
Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 3 April 08 ![]() |
Iata ce a spus un domn de la ARR.
http://www.gandul.info/financiar/de-ce-nu-...de-vara-8853340 |
--------------------
dacia logan
logan
2008/kiss fm,1.6
- BZ-
|
|
quick |
![]()
Post
#1019
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 996 Joined: 13 April 07 From: bistrita ![]() |
dau citat din mine scris pe alt thread din forum
QUOTE deja ma enervez pe tema asta uite aci directiva 92/23/CE a Consiliului Europei din 31 martie 1992 http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUri...992L0023:RO:PDF uite aci niste citate din directiva mai precis din CERINȚE PRIVIND INSCRIPȚIILE la pagina 40 QUOTE 3.1.5. literele „M + S” (sau „M.S.” sau „M & S”) dacă este vorba de pneuri pentru zăpadă; si inca o definitie pt pneul de zapada la pagina 36 QUOTE „pneuri pentru zăpadă”: pneuri al căror desen al benzii de rulareș i structură sunt proiectate înainte de toate pentru a asigura un comportament mai bun decât al pneurilor normale în noroiș i în zăpadă proaspătă sau în curs de topire. Desenul benzii de rulare al pneurilor de zăpadă este în general caracterizat de elemente de crestăturăș i de matriță masive, mai distanțate unul de celălalt decât la pneurile normale; eu unu am fusarit rapid si directiva asta da nu am vazut niciunde fulgi de nea nici creste alpine nici ursi polari, cine are rabdare mai multa poate sa citesca tot. ca o concluzie dupa zeci de pagini si aberati ale unor directorasi pusi pe functi politic si ale unor ziaristi care citesc de pe prompter, prompter pe care a scris femeia de serviciu este ca inscriptia principala pt pneul de zapada este M+S restul de fulgi de nea si ursi polari si creste de munti tine de marketing.... |
--------------------
dacia
super nova 2002/ ford focus 2007 1.6tdci90cp
/suzuki samurai 1.3 1985 numa buna de off road
|
|
Ma3x |
![]()
Post
#1020
|
![]() - Group: Members Posts: 488 Joined: 25 April 10 From: B ![]() |
QUOTE(Markos @ 11 Oct 2011, 00:04) Parca vad: - Buna ziua, control RAR! Provenienta anvelopelor? - Argon, Germania, fara factura.. - Multumim, drum bun! Eu le-am mostenit intr-o succesiune a unui teren, numa ca varfu de munte nu mi l-au dat ca cica e in patrimoniul statului ![]() QUOTE(PaulT @ 11 Oct 2011, 11:32) George... orice produs de pe piata este certificat/omologat inainte de comercializare. Asta n-are nici o legatura cu prostiile debitate de astia si cu "certificate" emise( ![]() Foarte de acord cu Paul. Un tip de cauciuc iese pe piata cu anumite certificate , aprobari, omologari . Acuma daca mie imi da garcea amenda si eu dau statul in judecata si cer despagubiri ca mi-a luat banii de rata la banca si ulterior banca imi ia casa , oare primesc bani de casa ![]() Gluma e gluma , dar totusi spuneti-mi si mie cum e cu legea la noi privind procentul de uzura al gumelor, ca mai am doar un varf de unghie pana la martori, cred ca pe unele santuri a ajuns deja la martor. Imi aduc aminte ca in una din iernile trecute impingeam pe garcea ca ramasese in sant cu gumele de vara ![]() ![]() ![]() |
--------------------
-
-
-
- - ex. Renault Symbol 1.5DCI 60kw 2007
ex. Megane sedan 2.2 1.5DCI 63kw 2007 ex. Renault Symbol 1.5DCI 47kw 2008 |
|
semit |
![]()
Post
#1021
|
![]() Private Spice Group: Moderatori Posts: 5.972 Joined: 27 September 05 From: Bucuresti ![]() |
politistii de la Rutiera au fost prelucrati cu privire la inscriptiile de pe cauciucuri, MS, M.S. M+S doar la asta se vor uita
![]() |
--------------------
Reno
Megane GT line 1.5dCi
'13 nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
|
|
Victoras2001 |
![]()
Post
#1022
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.840 Joined: 15 February 08 ![]() |
Sa traiti.
![]() PS. Cum i-au prelucrat? Le-au aratat poze, sau i-au bagat la un curs de alfabetizare? This post has been edited by Victoras2001: 12 Oct 2011, 07:48 |
--------------------
ZAZ
Zaporojeț
1969 Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
|
|
mamba |
![]()
Post
#1023
|
![]() Membru Group: Members Posts: 101 Joined: 20 November 06 From: București ![]() |
O intrebare de la o minte modesta.....sunt obligatorii 4 cauciucuri de iarna sau numai 2 pt rotile care trag??Eu am 4 dar doar 2 sunt noi....cele de pe fata,celelalte 2 oleaca mai uzate.Va multumesc
|
--------------------
Dacia
Logan - Ambiance
2005
|
|
Victoras2001 |
![]()
Post
#1024
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.840 Joined: 15 February 08 ![]() |
Pentru trocariciul tau sunt obligatorii toate patru.
|
--------------------
ZAZ
Zaporojeț
1969 Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
|
|
Solon |
![]()
Post
#1025
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
http://www.gandul.info/financiar/de-ce-nu-...de-vara-8853340
Io nu mai pricep nimic! Mi-am luat cauciucuri pt. ambele masini, chiar daca stau in garaj si cu asta basta! Abia astept totusi sa vad la tv primele amenzi prin pasul Tihuta, pe la Fundata, sau sa ma opreasca vreunul sa se aplece sa se uite daca scrie M+S! ![]() |
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#1026
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
|
--------------------
...
...
...
|
|
klaus |
![]()
Post
#1027
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
da, cum sa nu, toate 6 chiar...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
corbex |
![]()
Post
#1028
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Daca ai o bicicleta pe masina, si aia tre' sa aibe anvelope de iarna.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#1029
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUri...011:0020:ro:PDF
REGULAMENTUL (UE) NR. 458/2011 AL COMISIEI din 12 mai 2011 privind cerințele pentru omologarea de tip a autovehiculelor și a remorcilor acestora cu privire la montarea anvelopelor și de punere în aplicare a Regulamentului (CE) nr. 661/2009 al Parlamentului European și al Consiliului privind cerințele de omologare de tip pentru siguranța generală a autovehiculelor, a remorcilor acestora, precum și a sistemelor, componentelor și unităților tehnice separate care le sunt destinate (Text cu relevanță pentru SEE) publicat la 13.5.2011 in Jurnalul Oficial al Uniunii Europene L 124/11 QUOTE 6. ROȚI ȘI ANVELOPE DE REZERVĂ 6.1. În cazurile în care un vehicul este echipat cu o unitate de rezervă, aceasta este: 6.1.1. o unitate de rezervă standard de aceeași dimensiune cu anvelopele montate efectiv pe vehicul; 6.1.2. o unitate de rezervă temporară de un tip adecvat pentru utilizarea pe vehicul, cu observația că pe vehiculele de altă categorie decât M1 sau N1 nu se montează o unitate de rezervă temporară și nici nu sunt echipate cu o astfel de unitate. 6.1.2.1. Dacă trebuie să se adopte precauții speciale pentru montarea unei unități de rezervă temporare pe vehicul (de exemplu, unitatea de rezervă temporară trebuie montată numai pe puntea din față și, prin urmare, trebuie să se monteze în prealabil o unitate standard față pe puntea din spate pentru înlăturarea consecințelor unei defecțiuni la o unitate spate standard), aceasta se precizează cu claritate în manualul proprietarului vehiculului și se verifică respectarea aspectelor corespunzătoare de la punctul 2.3 din prezenta anexă. 6.2. Fiecare vehicul echipat cu o unitate de rezervă pentru utilizare temporară sau anvelope cu posibilitate de rulare pe jantă deține o omologare de tip validă conform Regulamentului CEE-ONU nr. 64 în ceea ce privește cerințele referitoare la echiparea vehiculelor cu unități de rezervă pentru utilizare temporară și anvelope cu posibilitate de rulare pe jantă. ![]() This post has been edited by george_scala_2004: 12 Oct 2011, 11:35 |
--------------------
...
...
...
|
|
Lostboy |
![]()
Post
#1030
|
![]() Finding my way! Group: Members Posts: 3.261 Joined: 17 May 06 ![]() |
Doamneee! Nu-l ajută nimeni?!?!?!?
|
--------------------
.
.
.
|
|
Manuel |
![]()
Post
#1031
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.116 Joined: 27 November 02 From: VASLUI ![]() |
Gicuta, tu stii ce-i aia "dimensiune"? Incep sa cred ca tu insuti esti din alta dimensiune.
|
--------------------
Opel
Astra J Sports Tourer Active
2013 / 2.0 CDTI / 165CP
- VS15CMA "Base e un bou betiv." (corbex)
|
|
maho |
![]()
Post
#1032
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.216 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE Solon post Today, 10:06 ...Abia astept totusi sa ma opreasca vreunul sa se aplece sa se uite pe la Fundata. Mi-am luat cauciuc. My edit. ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
klaus |
![]()
Post
#1033
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
georgica: ai de capu' tau daca "aceeasi dimensiune" tu o inteleegi ca fiind "acelasi tip"
Un lingou de plumb si unul de aluminiu au aceeasi dimensiune (ceruta) dar asta nu inseamna ca au aceleasi proprietati... Aia cu dimensiunea e obligatorie sa nu stea masina intr-o rana pe o roata mai mica ca e mult mai instabila, asta ca sa fiu inteles de tot romanul, dupa capacitati. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
aleksanders |
![]()
Post
#1034
|
![]() . Group: Members Posts: 2.976 Joined: 6 November 07 From: ... ![]() |
offffffff.... eu il inteleg pe georgica, incepe sa posteze si pe alte topicuri asta decand la sectiunea autostrazi in romania a epuizat toate stirile, si numai ministerul este devina ca nu mai cosntruieste/inaugureaza vreo banda de 10-12 km....., ma tem ce o sa facem cu georgica in iarna asta cand o sa "inghete" santierele la autostrazi/da
![]() |
--------------------
.
.
.
- . ....
|
|
C@talin |
![]()
Post
#1035
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
DEJA O SA VAD COLOANE ,GOGULE ASTA ARE ASTA ARE CE ARE MA M+S BRE.BUN DAI BICE.ASTA NARE PFF AI PUS-OO
|
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#1036
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
QUOTE Anvelopele de iarnă nu sunt asimilate anvelopelor „all season” sau mixte decât dacă acestea au înscrise inițialele M și S, informează Autoritatea Rutieră Română. Reprezentanții ARR continuă să atragă atenția șoferilor asupra necesității utilizării de anvelope conforme începând cu 1 noiembrie. Textul Textul Ordonanței Guvernului nr.5/2011, prin care se modifică Ordonanța Guvernului nr.195/2002 privind circulația pe drumurile publice, utilizează termenul „anvelope de iarnă”, anvelope care se identifică prin utilizarea literelor M și S, sub forma: M+S, M.S. sau M&S. Anvelopele de iarnă sunt cele care respectă, și sunt omologate, conform Directivei 92/23/CE a Consiliului Europei din 31 martie 1992 privind pneurile autovehiculelor și ale remorcilor acestora, precum și montarea lor, Regulamentului Comisiei Economice pentru Europa a Organizației Națiunilor Unite (CEE-ONU) nr. 30 sau Regulamentului Comisiei Economice pentru Europa a Organizației Națiunilor Unite CEE-ONU nr.54, după caz. Anvelopele de iarnă sunt construite din cauciuc special pentru a oferi o aderență adecvată atunci când temperatura scade sub 7 grade Celsius sau carosabilul este acoperit de zăpadă, gheață ori polei. Întrucât nici în documentația de specialitate și nici în legislația aplicabilă nu există vreo referire la anvelopele denumite comercial „all-season”, apreciem că utilizarea unor anvelope fără marcajul care atestă utilizarea lor corespunzătoare în condiții de iarnă este contrară prevederilor legale și se face exclusiv pe răspunderea conducătorului auto, arată comunicatul ARR. Potrivit Ordonanței, cauciucurile de iarnă devin obligatorii între 1 octombrie și 1 martie. Conducătorii autovehiculelor care circulă pe drumurile publice acoperite cu zăpadă, gheață sau polei fără anvelope de iarnă pot fi sancționați cu reținerea talonului și amendă de până la 4.000 de lei. În cazul vehiculelor de transport marfă sau persoane, neechiparea cu anvelope de iarnă și lanțuri este pasibilă de amendă între 2.500 și 4.000 de lei, precum și reținerea talonului. În caz de accident, la sancționarea cu amendă se adaugă și suma necesară reparării drumurilor și despăgubirile pentru pagubele produse. Sursa: Agerpres |
--------------------
...
...
...
|
|
aleksanders |
![]()
Post
#1037
|
![]() . Group: Members Posts: 2.976 Joined: 6 November 07 From: ... ![]() |
"Potrivit Ordonanței, cauciucurile de iarnă devin obligatorii între 1 octombrie și 1 martie."
unde scrie asta in ordonanta - sunt satul de astfel de jurnalisti This post has been edited by aleksanders: 12 Oct 2011, 12:17 |
--------------------
.
.
.
- . ....
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#1038
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
QUOTE Guvernul României Ordonanță nr. 5/2011 din 26/01/2011 pentru aprobarea unor reglementări privind creșterea siguranței rutiere și destinația sumelor încasate de către personalul împuternicit cu atribuții de inspecție și control în urma aplicării sancțiunilor contravenționale specifice activității de transport rutier Versiune actualizata la data de 17/07/2011 ___________ Text actualizat la data de 17.07.2011. Actul include modificările din următoarele acte: - Legea nr. 161/2011 publicată în Monitorul Oficial, Partea I nr. 503 din 14/07/2011. În temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, și al art. 1 pct. I.10 din Legea nr. 274/2010 privind abilitarea Guvernului de a emite ordonanțe, Guvernul României adoptă prezenta ordonanță. Art. I. - Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 195/2002 privind circulația pe drumurile publice, republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 670 din 3 august 2006, cu modificările și completările ulterioare, se modifică și se completează după cum urmează: 1. La articolul 6, după punctul 6 se introduce un nou punct, punctul 61, cu următorul cuprins: "61. anvelope de iarnă - anvelope omologate conform Directivei 92/23/CE a Consiliului din 31 martie 1992 privind pneurile autovehiculelor și ale remorcilor acestora, precum și montarea lor, Regulamentului Comisiei Economice pentru Europa a Organizației Națiunilor Unite (CEE-ONU) nr. 30 sau Regulamentului Comisiei Economice pentru Europa a Organizației Națiunilor Unite CEE-ONU nr. 54, după caz." 2. La articolul 102 alineatul (1), punctul 28 se modifică și va avea următorul cuprins: "28. conducerea autovehiculului pe drumurile publice acoperite cu zăpadă, gheață sau polei, fără ca acesta să fie dotat cu anvelope de iarnă, iar în cazul autovehiculului de transport marfă cu o masă totală maximă autorizată mai mare de 3,5 tone și al autovehiculului de transport persoane cu mai mult de 9 locuri pe scaune, inclusiv cel al conducătorului auto, fără ca acestea să fie echipate cu anvelope de iarnă pe roțile axei/axelor de tracțiune sau fără a avea montate pe aceste roți lanțuri sau alte echipamente antiderapante certificate;" ___________ Punctul 28. a fost modificat prin punctul 1. din Lege nr. 161/2011 începând cu 17.07.2011. 3. La articolul 112 alineatul (1), după litera h) se introduce o nouă literă, litera h1), cu următorul cuprins: "h1) autovehiculul nu este dotat, la circulația pe drumurile publice acoperite cu zăpadă, gheață sau polei, cu anvelope de iarnă, iar autovehiculul de transport marfă cu o masă totală maximă autorizată mai mare de 3,5 tone și autovehiculul de transport persoane cu mai mult de 9 locuri pe scaune, inclusiv cel al conducătorului auto, nu sunt echipate cu anvelope de iarnă pe roțile axei/axelor de tracțiune ori nu au montate pe aceste roți lanțuri sau alte echipamente antiderapante certificate;" ___________ Litera h1) a fost modificată prin punctul 2. din Lege nr. 161/2011 începând cu 17.07.2011. 4. La articolul 112, alineatul (2) se modifică și va avea următorul cuprins: "(2) În situațiile prevăzute la alin. (1) lit. ![]() Art. IV. - Prezenta ordonanță intră în vigoare la 15 zile de la data publicării în Monitorul Oficial al României, Partea I, cu excepția prevederilor art. I și ale art. II pct. 4 și 5, care vor intra în vigoare la data de 1 noiembrie 2011. This post has been edited by george_scala_2004: 12 Oct 2011, 12:23 |
--------------------
...
...
...
|
|
aleksanders |
![]()
Post
#1039
|
![]() . Group: Members Posts: 2.976 Joined: 6 November 07 From: ... ![]() |
Monsieur esti idiot
|
--------------------
.
.
.
- . ....
|
|
Manuel |
![]()
Post
#1040
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.116 Joined: 27 November 02 From: VASLUI ![]() |
Pune-i un link sa-nteleaga!
|
--------------------
Opel
Astra J Sports Tourer Active
2013 / 2.0 CDTI / 165CP
- VS15CMA "Base e un bou betiv." (corbex)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 07:31 |