Trepidatii, vibratii anormale - dCi, caroserie, volan, schimbator
![]() ![]() ![]() |
Trepidatii, vibratii anormale - dCi, caroserie, volan, schimbator
mariuse |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 14 March 05 ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
...Roadrunner... |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru fondator "Skija Klan (c)" Group: Members Posts: 751 Joined: 27 September 02 From: Bucuresti ![]() |
Ai un Clio II... aha... ne-am lamurit. E de la chederul de portbagaj.
![]() Zi si tu acum ... cum sa ne dam noi cu parerea daca nu ne spui ce motorizare ai ?! Nu de alta, da' daca-i diesel... e absolut normal sa trepideze. Si ca sa-ti raspund pe presupuneri, daca ai 1.4 16v, trepidatia e normala, e data din constructia motorului, cu axe "intepate", pentru performante la turatie din motor de cilindree mica. ECU incearca sa stabilizaze relatiul undeva mult mai jos decit poate motorul (din cauza de consum+poluare), si de aici , trepidatiile pe care le simti tu. S-A MAI DISCUTAT TREABA ASTA, DATA VIITOARE FOLOSITI "SEARCH-UL". |
--------------------
Renault
MeganeII
- B-81-RoadRunner Bip... Bip... !!!
|
|
mariuse |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 14 March 05 ![]() |
Sorry ptr. exprimarea vaga. Nu prea sunt eu obisnuit cu forum-ul, abia ce m-am inscris. Am aflat de la un prieten de forum, care mi l-a recomdat ca fiind extrem de util. E vorba de un Renault Clio Symbol, 1.5 dci.
|
-------------------- |
|
...Roadrunner... |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru fondator "Skija Klan (c)" Group: Members Posts: 751 Joined: 27 September 02 From: Bucuresti ![]() |
In cazul asta, nu te pot ajuta. Insa ceilalti user pot ...
|
--------------------
Renault
MeganeII
- B-81-RoadRunner Bip... Bip... !!!
|
|
Johnny Bravo |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 18 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Se intampla cand motorul e rece?
La mine asa face cand e rece. Sta pe la 1000 RPM in loc de 900. Mai creste asa dupa ce o fortez, cand o alerg brusc si p-orma opresc la vre-un semafor, ramane la 1000 RPM si scade dupa vre-o 30 de secunde. |
-------------------- Audi A3 8p 2.0 TDI DSG
Opel Astra H 1.6 Twinport Opel Astra Classic 2 1.7 CDTI |
|
mariuse |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 14 March 05 ![]() |
Nu cred ca se intampla numai atunci cand motorul e rece. Si la mine se intampla exact pe dos. Adica trepidatiile le simt pe la 900, abia cand se stabilizeaza la 1000 dispar(dar asta cu stabilizatul la 1000, am observat-o o singura data, de obicei pe la 900 sta la relalti).
|
-------------------- |
|
Dem |
![]()
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 20 July 04 From: Bucuresti ![]() |
idem la rece relanti-ul e de 900-950 iar dupa ce se incalzeste mai ca lumea scade pe la 800-850. la rece zgomotul e iritant neuniform ca tachetzii nereglatzi de dacie. in faza a doua la cald se uniformizeaza si toarce fireste tare ca un diesel nu? am fost la Caobalcescu si am testat-o pe computer. totul e OK. explicatzia o vad doar pentru anotimpul f. rece cind motorina e ceva mai viscoasa. dar vara cind pornesti motorul dimineatza....
|
-------------------- Clio Symbol 1,5dCI
bleumarin, full options, Sept. 2003 |
|
ess1902 |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 6 September 04 From: Iasi ![]() |
Ceea ce trebuie lamurit este daca masina in cauza are un comportament anormal (defectiune) sau este vb despre un comportament normal dar un proprietar fara "experienta". Din cite am inteles chiar si atunci cind motorul este cald aceste trepidatii se simt + o variatie vizibila a turatiei (acul turometrului se misca in ralanti). La diesel asa ceva nu e in regula!!!(daca am intels eu bine)...
|
-------------------- clio symbol dci 1.5 ,65 cp ,expression, 2003
|
|
Dem |
![]()
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 20 July 04 From: Bucuresti ![]() |
@ess1902 Cred ca nu ai inteles s-au nu te refereai la ce am postat eu.
Eu nu am zis ca acul variaza(oscileaza) la relanti. Sta foarte fix. Doar ca la pornire la rece sta pe o valoare apropiata de 1000 (900-950) iar zgomotul e mai strident si neuniform. La cald, de pilda cind opresc la un stop cu motorul "fierbinte" turatia la relanti e mai mica. undeva pe la 800-850 sa zicem iar zgomotul e tors uniform specific diesel. Eu ce vreau sa stiu e daca si alti proprietari de Clio 1,5 dCI au sesizat acest lucru fiindca nici celalat topic "balbaiala la relanti" nu m-a lamurit fiindca mai mult benzinari si-au dat cu parerea. |
-------------------- Clio Symbol 1,5dCI
bleumarin, full options, Sept. 2003 |
|
cmandrei |
![]()
Post
#10
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Eu zic ca este foarte normal ceea ce se intampla. Si la benzina este cam identic la pornirea la rece (poate zgomotul nu este atat de mare). Sta la 1000 rpm ca are soc automat si apoi cand se incalzeste OK scade la valoarea setata/normala.
Nu cred ca ai motiv de griji. |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() *** Big Daddy *** Group: Members Posts: 755 Joined: 5 February 05 From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot... ![]() |
Stai linistit ca e normal cum se comporta. Masina fiind rece o tine "socul" mai turata. Daca, la rece, ar cobora la 850 sa vezi ce trepidatii ai avea plus senzatia ca da sa se opreasca (balbaiala mare).
Bafta! |
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2005-dCi/80cp Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05) |
|
Dem |
![]()
Post
#12
|
Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 20 July 04 From: Bucuresti ![]() |
atentie o mica specificare cind am zis "la rece" nu va ginditi la -5 grade afara. e valabil pt., sa zicem, prima pornire a motorului care poate sa fie de pilda la ora 11 vara cind sunt 30 de grade afara si cind nici o masina pe benzina n-are nevoie de shoc fiindca aerul de admisie cald, la diesel nu ma pricep si de-aia va-ntreb.
|
-------------------- Clio Symbol 1,5dCI
bleumarin, full options, Sept. 2003 |
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() *** Big Daddy *** Group: Members Posts: 755 Joined: 5 February 05 From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot... ![]() |
Nu e vorba de temperatura aerului de afara ci de temperatura motorului. Socul automat (indiferent ca-i MAS sau MAC) intra si la 50 de grade afara si sta pana cand motorul ajunge la o temperatura, minima, optima. Diferenta intre vara si iarna este ca vara temperatura motorului creste mai repede. De unde si vorba "vara nu-i ca iarna"
![]() Bafta! |
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2005-dCi/80cp Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05) |
|
dreqsor |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 16 April 06 ![]() |
clio 1.5 dci
la mine la rece se scutura masina dar neuniform. merge un pic rotund dupa aia se "scutura" iar merge .... turometrul neclintit daca o calc finut pana spre 900-950 rpm dispare si la cald la relanti se simte dar muult mai slab. pana azi am mers cu Mol euro 3 si dupa ce am citit pe forum am bagat omv euro 5 . parca ar fi mai bine, dar la rece cam tot asa. am facut revizie de 4000 km aral sintetic+toate filtrele noi am tot citit forumurile da tot nu e clar... e normal sau sa merg in service? ![]() |
--------------------
renault
clio symbol
2003 expression clio expression 1.5 dci 2003
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() *** Big Daddy *** Group: Members Posts: 755 Joined: 5 February 05 From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot... ![]() |
Fuguta la service ca nu-i normal.
P.S. Completeaza semnatura ca in indicatia de sus de pe pagina. |
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2005-dCi/80cp Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05) |
|
dreqsor |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 16 April 06 ![]() |
am facut un test motor si o zis ca o bujie ii arsa in rest nu vede nimik.
am mai auzit si varianta cu apa in filtru de motorina. l-am schimbat (150 ron)si nimik. a mai zis ca ar trebui sa spal injectoarele. se face asta la dci ? sau sa incerc un aditiv de diesel? am mai vazut pe forum chestia cu rescriere soft . unde se face si cam cat costa? |
--------------------
renault
clio symbol
2003 expression clio expression 1.5 dci 2003
|
|
cucumber |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 2 May 06 ![]() |
Zgomotul strident este din injectoare la fel si trepidatiile.Ai un injector nasol.Si apropo nu incerca sa i-i schimbi doar unul ca este in functie de noroc sa mearga sau nu.Se schimba toate 4.Pentru cei interesati de injectie la dci la preturi romanesti luati legatura cu mine.Si inca o intrebare i-ti sta aprins in permanenta martorul de bujii?
|
--------------------
clio 1.5dci
simbol
2003 expresion
|
|
sputz |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 12 April 06 From: Bucuresti ![]() |
V-ati pus pe dci`uri.. de 2 zile numa injectoarele alea injurati. Ma faceti sa stau cu frica acu ca mi-am luat si eu.. :|
|
--------------------
Renault Clio
Clio Fidji 1.5 dCI
2006 Clio Fidji 1.5dCi 65cp Albastru Otoman aprilie 2006
|
|
cucumber |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 2 May 06 ![]() |
Motoarele dci de la renault sunt foarte fiabile in special 1.9.Problema la ele este ca nu avem motorina de calitate in ROMANIA asta le omoara,si nu motoarele ci anexele.Eu sunt taximetrist si am 300000 de k cu motorul si nici o problema .Abia acum se simte un injector care face pipi cred ceea ce este normal la diesel
|
--------------------
clio 1.5dci
simbol
2003 expresion
|
|
dreqsor |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 16 April 06 ![]() |
nu aud nici un zgomot nasol. cand franez mai brusc se aude o "cloncaneala" si am mai vazut pe forum ca poate sa fie tamponul ala motor . si cand opresc motorul se scutura parca mai tare ca acuma 2 luni
in rest merge bine nici un bec aprins nici bujii nici altceva. am fost in service pt zgomotu asta da s-or uitat or zis ca nu se vede nimik, "probabil bucsele " asta ca sa nu mi se para ca imi ia banii degeaba. o mai bagat parghia la tamponu de sub motor si or zis " e moale ca ca**tu". dar despre ala de sus ...parca l-or vazut prima data. daca e injectoru, nu ar trebui sa se scuture continuu? QUOTE Pentru cei interesati de injectie la dci la preturi romanesti luati legatura cu mine zi-ne un pret "in caz ca" ![]() |
--------------------
renault
clio symbol
2003 expression clio expression 1.5 dci 2003
|
|
cucumber |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 2 May 06 ![]() |
mafia la Pitesti are la 10 mil setu injectoare si 10 mil pompa inalta presiune numai pt 1.5 dci compatibil Logan .Eu am luat doar unul si am facut prostie ca mi-au spus mecanicii de la automarcus ca se schimba toate 4 si acum i-mi clantane de ma da in spume
![]() |
--------------------
clio 1.5dci
simbol
2003 expresion
|
|
dreqsor |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 16 April 06 ![]() |
am vazut pe net ca injectoarele au un cod scris pe ele care trebuie introdus dupa ce ai schimbat injectoru in ECU. codu asta ii necesar ca sa "calibreze" ECU dupa cum "sprituie' fiecare injector. deci nu ii de ajuns sa il insurubezi acolo si ai plecat.
asta ma face sa ma gandesc ca NU e necesar sa le schimbi pe toate 4 pt ca ECU compenseaza diferentele dintre ele (care oricum exista si la inj. noi-- daca au codu ala diferit). asta am vazut PE NET , intreaba in service pe unu care iti leaga masina la comp sa vada daca poate sa bage codu ala. poate te ajuta. |
--------------------
renault
clio symbol
2003 expression clio expression 1.5 dci 2003
|
|
dreqsor |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 16 April 06 ![]() |
schimbat suport (tampon) motor de jos de lang cutie
si s-a rezolvat toata problema 135 ROn +TVA=160 manopera 15 minute Attached thumbnail(s) 86GB1169.gif ( Size: 18.21k ) Number of downloads: 1340 |
--------------------
renault
clio symbol
2003 expression clio expression 1.5 dci 2003
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#24
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Pentru cei cu benzina ... care au aceeasi problema ... cereti sa monteze pe masina una de diesel ... se pare ca sunt mult mai "puternice" ...
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
ciocavlad |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 2 May 06 ![]() |
turatia osciliaza cand rotesti de volan stanga dreapta, sau cand pornesti/opresti AC. e normal
|
--------------------
dacia
1400
- XHZ
|
|
madmax1 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 93 Joined: 2 March 06 From: bucharest ![]() |
si la mine trepida, si s-a rezolvat cu schimbare bujii.
|
--------------------
renault
clio
bicorp 2003
|
|
cpredeanu |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 11 December 05 ![]() |
N-as vrea sa deschid un nou topic, dar la masina mea este putin diferit. Sa ma explic.
Motorul pe benzina de 1,4 si 8V este mai zgomotos, dar de cca o saptamina se aude la ralanti un zgomot ciudat si neuniform ca la tachetii vechii Dacii. Problema este ca nu se aude la indeput cind motorul etse rece, ci numai dupa ce am mers citiva km si motorul este deja cald si turatia este normala 800rpm(inainte de a opri motorul). Motorul nu merge neuniform (nu sunt oscilatii ale turatiei) si din cauza asta nu mi-am facut probleme (nu am sunat la dealer). Am 8400 Km si luna trecuta am facut revizia de 1 an. Este ceva grav? S-a mai intilnit cineva cu aceasta problema? Sa sun la service? |
--------------------
Clio Symbol
Fidji
2005 1.4 8V
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#28
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Aici http://www.reno.ro/index.php?showtopic=40978 ai ceva asemanator cu ceea ce spui tu ... una peste alta se pare ca asa fac majoritatea si nu sunt probleme ... sper sa fie si la tine la fel.
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
lyonn31 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 7 March 08 ![]() |
Salut pe toti posesorii de reno symbol si nu numai! Sunt posesorul unui symbol exspression din 2007. Am reusit sa fac cu el pana acum in jur de 7500. Pentru pretul pe care l-am platit e multumitor (mai ales ca si consum de combustibil), probleme nu am avut cu el, dar, fiindca intotdeauna exista un dar, de ceva timp, la ralanti, se simte in volan trepidatia motorului. Motorul este 1,5dci iar turatia motorului dupa ce se incalzeste scade la 600 rot. Am fost la service(AutoMarcus) si mi-au spus ca e normal penru un diesel, insa eu ma indoiesc. E si enervant sa stai la semafor si sa-ti tremure volanul in mana. Am gresit oare cand am cumparat diesel sau e o defectiune mai greu de inghitit de cei de la service? Cei care au dci-uri va-ti lovit de aceeasi problema? Astept sugestiile voastre si va multumesc!
![]() |
--------------------
Renault
Symbol
- 1,5dCi 65CP
2007 Expression
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#30
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Ai cateva idei aici ... http://www.reno.ro/index.php?showtopic=40905 ... nu incerc sa fiu carcotas, dar ... ai mai condus diesel pana acum ? ... acul de la turometru oscileaza sau nu ? vibreaza puternic sau pur si simplu se simte vibratia de diesel in volan ?
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th August 2025 - 05:53 |