Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Trepidatii, vibratii anormale - dCi, caroserie, volan, schimbator

dumiDude
post 9 Nov 2008, 15:55
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 12 May 07




vibratiile sunt de la imbatranirea tampoanleor motorului si eu am la fel de cateva luni masina are 84000km .... imediat cum turezi putin motorul nu mai ai vibratii. Eu caut sa schimb tamponul de jos desi nu l-am localizat inca smile.gif si cel de la cutie care iti da socuri in schimbator .. mai este cel de sus in stanga cum te uiti la motor care posibil sa fi putrezit\imbatranit in interior in exterior nu pare, cel putin la mine


--------------------
renault clio symbol 1.5 dci 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacialoganmcv
post 17 Nov 2008, 21:17
Post #62


Membru incepator


Group: Members
Posts: 522
Joined: 9 July 08




QUOTE(g_ray @ 8 Nov 2008, 01:10)
Am si eu aceeasi problema cu vibratiile la relanti. Turatia motorului pare constanta, mersul constant, de afara totul suna bine, dar in masina nici nu poti vorbi normal de vibratii. Se simt si in volan si in scaun, in toata caroseria. La cea mai mica accelerare nu se mai simt. In rest masina merge bine. I-am facut o testare pe calculator si singura problema ar fi la valvula EGR, dar vreau sa stiu sigur daca este de la ea, sa nu dau banii degeaba. Motorul este 1.5 DCI 65cp 70000km fab.2003. Am masina de 2 ani si vibratiile au aparut acum un an. Rog cateva sfaturi!
*



ai schimbat cumva injectoarele inainte sa apara vibratiile ?


--------------------
Dacia / Logan MCV / 2006 / Preference / Gris platine
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
g_ray
post 20 Nov 2008, 23:00
Post #63


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 8 November 08




Multumesc pentru sfaturi. Intre timp am mers la un alt service, a legat-o la calculator, si singura problema care a gasit-o a fost o oscilatie a presiunii pe pompa de inalta la relanti. Oscila intre 18 si 25, iar mecanicul spune ca trebuie sa stea la 25. Apoi a scos furtunasele de pe returul din fiecare injector iar pe primul scotea mai multa motorina decat pe celelalte. Concluzia lui a fost ca este injectorul defect si ca trebuie schimbat. Tinand cont ca in rest merge bine masina, poate imi dati un sfat "mai ieftin", cum ar fi o solutie de curatat injectoarele sau ceva asemanator. Oricum am de gand sa curat si EGR-ul.


--------------------
renault clio simbol 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sego83
post 1 Nov 2009, 18:48
Post #64


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 23 June 09




Am tot citit ce s-a scris pe tema asta si nimic nu coincide cu cazul meu.
Cum sta treaba, nici mie nu imi sta bine la relanti, are fluctuatii de turatie,, imperceptibile la turometru, dar se aud si se simt pe masina (stiu k e diesel dar pana acuma nu erau prezente simptomele astea), si cunosc masina pt ca o am de 2 ani, clar e ceva defect la ea.
Am curatat valva EGR (am gasit crocodili acolo...), si nici o imbunatatire.
Al doilea lucru la care m-am gandit, clar e un injector bulit, dar ce e ciudat ca masina porneste f bine, are putere in depasiri ca si pana acuma, deci nu as crede ca e injectorul, si in plus de asta si mai ciudat e ca dimineata la rece merge rotund vreo 30 de secunde cat are socul electronic in functiune.
Nu as crede ca e un injector pentru ca daca o accelerez la vreo 1500 de ture merge rotund...
Nu stiu ce sa mai zic, mi-a zis cineva ca s-ar putea s fie senzorul de temperatura...
Poate ma ajutati.

Mersi.


--------------------
renault clio 2 - tm 11 kyc 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Un_dus
post 2 Nov 2009, 13:29
Post #65


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 23 June 05
From: Bucuresti




Stiu ca poate o sa ti se para pueril dar fa urmatorul test:
Pentru ca tot a venit frigul pune motorina aditivata si lasa motorul sa se incalzeasca bine de tot, si verifica atunci daca mai auzi/simti acele fluctuatii.

Din punctul meu de vedere motorina folosita poate face diferenta enorm de mult. Un exemplu ar fi ca sambata, venind dinspre Constanta am simtit masina putin cam inecata si ca vibra mai mult decat in mod obisnuit.
La Petrom am pus Top Diesel, iar dupa 10 km de mers parca era alta masina, urcand mult mai usor si fiind mult mai putin zgomotoasa decat inainte (daca inainte la 160-170 se auzea si simtea f tare vibratia motorului, dupa sincer nu am realizat cand am ajuns la 170)

Evident ca si un test nu ar strica, avand in vedere ca nu are un pret foarte piperat smile.gif

Sper sa te ajute


--------------------
Renault Symbol - B xx xxx 2008, 1.5 DcI, Fidji
10 km - 28.07.2008
10.000 km - 16.01.2009
15.000 km - 05.05.2009
30.000 km - 16.01.2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DMP
post 2 Nov 2009, 14:59
Post #66


Mumu' padurii


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 4 September 06
From: Bucuresti




QUOTE(sego83 @ 1 Nov 2009, 18:48)
...
  Cum sta treaba, nici mie nu imi sta bine la relanti, are fluctuatii de turatie,, imperceptibile la turometru, dar se aud si se simt pe masina (stiu k e diesel dar pana acuma nu erau prezente simptomele astea), si cunosc masina pt ca o am de 2 ani, clar e ceva defect la ea.
...
*



Simti doar ca fluctueaza turatia sau simti, de fapt, vibratii usoare la relanti?
O fluctuatie usoara de turatie care nu se vede pe turometru cred ca e foarte greu sa o detectezi.
Cert e ca se poate vedea sigur la un test CLIP care e treaba cu turatia de relanti.

Daca simti o vibratie usoara la relanti, poti sa faci urmatorul test: in momentul in care simti vibratia pornesti aerul conditionat.
Daca nu o mai simti dupa, parerea mea e sa vezi starea tamponului hidroelastic, cel de langa distributie.

This post has been edited by DMP: 2 Nov 2009, 15:00


--------------------
Dacia Logan 1.5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 2 Nov 2009, 15:50
Post #67


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




cat de tari sunt vibratiile astea anormale?
este totusi un diesel; al meu vibreaza din prima zi, nu tare dar totusi se simt ceva vibratii - probabil sunt ceva mai mare dupa 2 ani si 36k km dar nu sunt deranjante

acum ma faceti curios, cate de tare resimtiti aceste vibratii?


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp - cu nr absolut normal Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sego83
post 2 Nov 2009, 19:18
Post #68


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 23 June 09




Va multumesc k mi-ati raspuns.
1. O sa incerc sa vad cum merge si cu alta motorina, inca nu pot pentru ca facusem plinul pana sus, si nu am facut decat 400 km, daca as complecta acuma nu s-ar simti efectu pentru ca inca as mai avea o cantitate destul de mare din vechea motorina.

2. Tampoanele sunt bune.

3. Stiu ca este diesel, am diesel de aproape 5 ani, pot spune ca sunt fan diesel, dar acesta nu vibreaza uniform cum face un diesel, efectiv daca stau afara din masina il aud cum galopeaza parca ar da rateuri, CRISOLRO gandeste-te ca am masina asta de aproape 3 ani, modificarea asta s-a facut brusc, relantiu asta nenorocit,

O sa fac un test, numa ca acuma am ramas descoperit de bani, dupa ce o voi rezolva va voi tine la curent cu remedierea


--------------------
renault clio 2 - tm 11 kyc 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maxtor
post 2 Nov 2009, 20:08
Post #69


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 2 November 09




Am avut si eu un opel care avea probleme la relanti dar in cazul meu a fost infundat un injector si s-a putut rezolva cu solutie pentru desfundat injectoare.Sfatul meu ar fi sa ii dai un aditiv pentru injectoare mai ales ca nu costa mult .Succes tongue.gif


--------------------
Renault Clio - BH 57 JBL 1994 1.2 benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sego83
post 2 Nov 2009, 21:58
Post #70


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 23 June 09




I-am bagat deja, odata cu plinul, ceva de la mobil parca, am facut putini km, nu stiu dupa cati km tr s ma astept la rezultate, o s vad....


--------------------
renault clio 2 - tm 11 kyc 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lexa1312
post 3 Nov 2009, 13:27
Post #71


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 9 April 08




Buna!

Am si eu problema cu ralanti-ul dar nu este vorba de "oscilatii". Sta constant la 700 ture..si evident ca masina tremura.
Stau mereu cu frica sa nu se opreasca motorul (s-a mai intamplat) sad.gif
Credeti ca este de la injectoare?Sau de la senzorul de pe volanta?
Clapeta de aer au curatat-o baietii la service...dar nu s-a remediat probl. sad.gif

Stie cineva ce pot face?
Masina este Bicorp 2001, 1.4 16v benzina

Astept sugestiile cunoscatorilor precum si daca se poate, unde pot remedia probl.

Multumesc


--------------------
Renault Clio Bicorp 2001/ 1.4 16v
unde nu e...nici D-zeu nu cere..(aviz nesimtitilor)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvanborza
post 3 Nov 2009, 17:28
Post #72


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 19 October 08
From: Cluj




1,5 dci -simptome inainte: tremurat dimineata la relanti pana se incalzea motorul, turatia era constanta, schimbat una bucata tampon motor superior -- masina e ca noua , va recomand sa verificati acest tampon desi nu pare a fi rupt sau deteriorat, acesta fiind hidroleastic adica contine ceva ulei in interior pentru a diminua vibratiile "imbatraneste" in timp si produce acele vibratii , sesizabile la volan , caroserie etc


--------------------
Renault Megane 2.2 Bicorp 2006 1.5dci 60kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 3 Nov 2009, 18:30
Post #73


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




Si pe sectiunea Daciaclub e un topic asemanator la Logan dci si tot cu tamponul zic ceva. Dar deja apar 2 aspecte la masinile cam peste 30000km; vibratii din cauza tampon hidroelastic ,suporti motor /cutie si al doilea aspect , intreruperi in functionare , cum facea D1300 cand nu avea scanteie uniform, care deja duc spre partea de injectie.



This post has been edited by verde: 3 Nov 2009, 18:35


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lyonn31
post 7 Feb 2010, 11:02
Post #74


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 7 March 08




Spuneti-mi va rog, "tamponul hidroelastic" de care vorbiti este cel din stanga sus cum privesti motorul din fata? Am si eu aproximativ aceleasi probleme cu tremuratul volanului la relanti, am fost la service, mi-au pus testerul pe ea si totul pare ok. Masina din semnatura este inca in garantie si nu am reusit sa-i conving (pe cei de la service, Mach1 si AutoMarcus) ca masina ar avea o problema, cu toate ca stand la semafor cu motorul cald, se vede cu ochiul liber cum volanul vibreaza. Peste cateva zile trebuie sa merg la revizia de 30000 si vreau sa rezolv problema asta sad.gif !


--------------------
Renault Symbol - 1,5dCi 65CP 2007 Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 7 Feb 2010, 18:40
Post #75


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




El este.


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lyonn31
post 7 Mar 2010, 20:09
Post #76


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 7 March 08




Am reusit sa schimb acest tampon cu ocazia reviziei de 30.000, si modificarile sunt destul de evidente in ce priveste vibratiile smile.gif . Am intrebat si cat m-ar fi costat daca nu aveam garantie; mi-au spus ca in jur de 520 ron blink.gif ! Oare asa sa fie? Revizia am facut-o la AutoMarcus.


--------------------
Renault Symbol - 1,5dCi 65CP 2007 Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Yochanna
post 7 Mar 2010, 20:24
Post #77


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 16 January 10
From: Bucuresti




dap, la serus de ex, doar piesa e in jur de 550 (poate mai mult) ron, iar la alti furnizori, pretul variaza functie de producator,dar undeva peste 300 ron.


--------------------
Reno Clio symbol 2005 1.5dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
remus_cvf
post 8 Mar 2010, 10:40
Post #78


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 8 March 10
From: Craiova




Fiind primul meu post aici, vreau in primul rand sa va salut.
De 4 luni sunt posesorul unui Clio 1.5 dci 2003
De vreo 2 saptamani ma confrunt cu cateva probleme:
La relanti motorul trepideaza mai mult decat de obicei. Dupa mai multe secunde ( aprox 30) se aprinde martorul de bujii si turatia creste la 1000 rpm, trepidatia dispare. Dupa alte 20 de secunde, martorul de bujii se opreste, turatia scade la 900 si trepidatia apare din nou.
Dupa ce plec de pe loc, martorul dispare si motorul functioneaza normal (cred): trage la fel de bine, nu scoate fum si nu consuma mai mult (ma incadrez tot in 5.7 in oras si undeva pe la 4 in afara).
Pornirea parca se face putin mai greu... aproape la fel ca in ianuarie (cand erau -12 .. - 17 grade).

Alta problema ar mai fi urmatoarea. ( Problema asta a aparut dupa ce am schimbat filtrele... ) La unele accelerari (si din cate am observat , in panta ) se aprinde martorul de bujii , martorul de langa HCheck si STOP. ( daca am inteles bine, asta ar fi normal in cazul unei supraincalziri a motorului) si dupa ce decelerez (sau daca iau piciorul de pe acceleratie ) becurile se sting.

Care ar putea sa fie cauza?
Multumesc anticipat !
PS: O sa ajung si la un service,dar as vera sa stiu cateva pareri in privinta cauzei si ... evident , a costului reparatiei !


--------------------
Renault Clio 1.5 dci 82cp - DJ-32-REM 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bdiac
post 17 Mar 2010, 22:55
Post #79


Membru incepator


Group: Members
Posts: 85
Joined: 11 August 07




va salut
de cand cu frigul asta am observat dimineata la plecare , cam ora 7, ca turometrul e pe la 800 , dar sare o data la 5 secunde la 1000 ture. se aude si motorul, ca si cum as apasa eu pe accelatie, dar totusi e la relanti......dupa ceva timp, dc imi aduc aminte si ascult/si ma uit nu pare ca mai sare la 1000 ture. e de la frig!?


--------------------
.......... ........... ................
fidji, 1,5dci, 85cp, phase 4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rramses
post 21 May 2010, 13:31
Post #80


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 21 May 10




Buna ziua tuturor, sunt nou pe aici, si mandrul posesor al unui Renaul Clio Symbol 1.5dci din 2002.
Vroiam sa va intreb, pt ca m-am uitat pe aici si nu am gasit, daca stiti ce probleme are schimbatorul pt ca atunci cand sunt in frana de motor sau cand accelerez se misca destul de serios.
Multumesc anticipat si scuze daca s-a mai discutat unsure.gif


--------------------
Renault Clio - BV-12-XOT 2002 - Symbol
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andr3i84
post 21 May 2010, 13:51
Post #81


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.086
Joined: 22 March 09
From: Bucuresti




Salut,

Uita-te pe link-urile de mai jos si vei gasi explicatii / solutii pentru amelioararea problemei tale ( acest joc al schimbatorului fiind un bonus din partea producatorului la cumpararea masinii incercam doar sa-l amelioaram pentru ca nu se poate rezolva de tot... blush.gif )

http://www.reno.ro/index.php?showtopic=401...a+antibasculare

http://www.reno.ro/index.php?showtopic=177...a+antibasculare




--------------------
Renault Clio Symbol 2003 1.4 16V expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
serban vasile
post 11 Oct 2010, 10:45
Post #82


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 11 October 10




Am si eu 2 probleme la 1.5 dci 80 hp 2005,35000 km. Prima: la pornirea la rece pe timp rece motorul parca pleaca in trei cilindri dupa care in cca 10-15 min totul se normalizeaza, fara fluctuatii de turatie, chestie aparuta cam de 6 luni. In acest timp motorul cam tremura. A doua: vibratii in timpul mersului accentuate cand dau cu masina intr-o denivelare mai lina (nu groapa) percepute parca din amortizoare. Amortizoarele le-am schimbat din acest motiv dar nu s-a ameliorat nimic. Daca are cineva vreo idee, am nevoie de sugestii.

This post has been edited by serban vasile: 11 Oct 2010, 11:30


--------------------
reno clio symbol 2005 1.5 dci 80 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th August 2025 - 22:20
Dacia