Trepidatii, vibratii anormale - dCi, caroserie, volan, schimbator
![]() ![]() ![]() |
Trepidatii, vibratii anormale - dCi, caroserie, volan, schimbator
Duyu |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e ș t i ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricație: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|||
jfo |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 5 November 06 From: Bucuresti ![]() |
E normal daca e diesel
|
--------------------
Renault
Megane 3 Limited /Clio-Hatchbach/
Limited 2016/110Cp DCI/2001 65 Cp D C i
|
|
Duyu |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e ș t i ![]() |
Acum depinde si cat de tare tremura. Am recitit primul post si acum am vazut ca ai spus ca turatia sta la 600 RPM
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricație: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|
Abu |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 22 November 04 From: Ploiesti ![]() |
Mie nu-mi tremura volanul - cine nu ma crede il invit sa vada. Asemenea, nu mi se pare normal ca motorul (cald) sa stea la 600rpm, e prea putin. Normal e undeva la 800 - 850rpm.
|
--------------------
Renault
Symbol Fidji 1.5dCi
2007
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#35
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Hop hop as spune eu ... cum iti dai seama ca sta la 600 rpm ? din cate stiu eu prima bulinuta cu valoare este la 1000 rpm ... trebuie pusa pe tester ... daca testerul indica 600rpm atunci este decizia celor din service daca trebuie facut sau nu ceva ... nu ?
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
andr3y |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 200 Joined: 23 May 07 ![]() |
probabil ai ceva la injectie , normal trebuie sa stea la 850-900
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
- b 89 RUN
2007 / luxe privilege
|
|
crisolro |
![]()
Post
#37
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
pai si la mine daca te uiti grosso-modo zici ca turatia e 600 ... poti sa juri ... dar dupa cum suna motoru' e clar peste; acul ala e inselator ... eu zic ca e la cel putin 750-800 relatiul ala ... la polo tdi la serviciu exista multe gradatii si acu sta la 900 (motorul cald si fara ac) - imi pare cam mult, 850 ar fi suficient ... da' si indicatoarele astea!!!!!
de tremurat volanul nu stiu ce sa zic ... vibreaza mai mult ca la benzinar ... da' daca al tau chiar tremura poate fi turatia prea mica, nu functioneaza corespunzator toate injectoarele (asta deja e grav si ma indoiesc sa ai ceva de genul asta) ... parca citisem pe undeva si chiar auzisem la altii (prieten cu megane pana in 1500 km ![]() tu zici ca face doar cand e cald ... logic, cand e rece intra turatii mari c-asa zice calculatorul ... recomandare: MOTOR CALD!!! si forje (ca-i plac) ... a nu se citi "omoruri", un drum lung cu turatii ridicate, cativa km buni cu schimbari la 3000 rotatii si nu imediat ce ajunge la 3000 (o urci usor, o tii nitel acolo la 3000 si chiar un pic peste si apoi schimbi) ... un km, un km juma cu 3000 de ture (viteza a 3-a sau a 4-a ca sa nu depasesti viteza legala sau viteza sunetului) i-ar prinde bine ... fara talpa-talpilor, fara talpa sub min 2000 (mai bine 2200-2300) ... ideea e sa vada si ea ceva turatii mari (a mea are 110 km/h la 2500 de ture, deci daca nu insisti n-o sa vada mai mult de 3000 de ture in vecii vecilor ... pentru linistea ta, a mea la 85 cp si 150 km/h nu ajunge nici la 3500!!!! care nu e o turatie mortala pt. un diesel) ... unii zic ca macar odata pe luna s-o scoti afara din oras si s-o tii macar un km la min 3500 de ture - daca nu si mai mult - pt. tratamentul asta nu bag mana in foc!) ... daca problema persista, urgent service apropo, orice om care nu se pricepe si tine la masina lui si nu o repara dupa ureche m-ar ignora si ar merge in service, mai ales ca masina e in garantie ... alegerea iti apartine ... ce zic eu nu e solutie garantata, dar la o masina "sanatoasa" tratamentul descris de mine nu strica deloc!!! This post has been edited by crisolro: 7 Mar 2008, 22:23 |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
- cu nr absolut normal
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
lyonn31 |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 7 March 08 ![]() |
In primul rand, va multumesc ca mi-ati raspuns la problema mea si pentru sugestiile voastre. De condus diesel conduc de vreo 14 ani, dar sincer ma asteptam ca acesta sa fie mai silentios mai ales ca, conduc si masini foarte mari care nu au acesta problema. Cei de la AutoMarcus au spus sa astept pana la prima revizie (la 10000). Inca odata, diferenta de turatie intre motorul rece sau folosirea AC cu motorul cald si motorul cald singur este de 300 rotatii (900 pentru primele doua situatii si 600 penru cea de-a treia). Vibratiile in volan se vad si cu ochiul liber, nu doar se simt in mana
![]() |
--------------------
Renault
Symbol
- 1,5dCi 65CP
2007 Expression
|
|
ess1902 |
![]()
Post
#39
|
Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 6 September 04 From: Iasi ![]() |
Nu stiu daca e offtopic dar va descriu pe scurt ce am patit eu : la un moment dat anul trecut am observat ca masina (toata) vibra usor atunci cind motorul revenea in ralanti . Deci pe punctul mort, masina oprita, acceleram si lasam pedala... cind ajungea la ralanti, vreo citeva secunde (2,3) simteam niste vibratii ciudate in caroserie. Problema era secondata de unele senzatii de recul brutal al schimbatorului de viteze in mers.
S-a rezolvat odata cu schimbarea bieletei GMT. |
-------------------- clio symbol dci 1.5 ,65 cp ,expression, 2003
|
|
crisolro |
![]()
Post
#40
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
ce intelegi mai exact prin "recul brutal al schimbatorului in mers"?
adica la accelerare sau cand luai piciorul de pe schimbatorul de viteze schimbatorul se misca (de la sine) putin in spate, respectiv fata? unde e aceasta bieleta GMT si ce face? eventul un link la postul cu ea, daca exista |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
- cu nr absolut normal
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
ess1902 |
![]()
Post
#41
|
Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 6 September 04 From: Iasi ![]() |
Bieleta GMT e un fel de bara de metal scurta, cu 2 bucse la capete care este amplasata cumva paralel cu levierul care face legatura intre schimbator si cutia de viteze. Recul insemna ca atunci cind acceleram sau intra in frana de motor schimbatorul avea o smuncitura brutala. Paralel era si faza cu vibratiile de la motor care s-au rezolvat odata cu schimbarea piesei asteia. Piesa e destul de oke ca pret.. (in jur de 1 milion) si de obicei se duce de la imbatranirea bucselor de cauciuc. La mine s-a dus dupa 3 ani.
|
-------------------- clio symbol dci 1.5 ,65 cp ,expression, 2003
|
|
magaroiul |
![]()
Post
#42
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 27 February 08 ![]() |
salut,
am si eu aceeasi problema cu un megane 2 diesel. de la o vreme cand o pornesc trepideaza destul de tare indiferent dc e motorul cald sau rece dar dupa un timp isi revine singura cateodata chiar dupa 1 km parcurs cate odata nici dupa 100.dc pornesc AC trepidatiile nu se mai simt dar pun asta pe seama faptului ca creste turatia motorului. o alta problema este ca cateodata observ aer pe conductele de motorina(mult aer) iar cand opresc motorul cateodata se umple cu aer conducata care vine din pompita de amorsare in pompa de inlat presiune si ma gandeam ca si asta ar putea fi problema. ce parere aveti cum pot scapa de sacaitorul tremurat? numai bine! |
--------------------
renault
megane 2
2003/1.5 dci
|
|
crisolro |
![]()
Post
#43
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
si eu am simtit o crestere a trepidatiilor "de la o vreme"; de tras trage dar parca si aici are un minus la zvac ... doar ca am impresia ca vremea e cam de la ultima alimentare; si asta in conditiile in care nu am schimbat nici statia si nici carburantul ... doar pompa (vorbesc despre OMV) ... sau e pura intamplare, ramane de vazut cand termin gazul si alimentez iar
trepidatiile sunt mai puternice decat inainte practic (cand nici nu ziceai ca-i diesel), pe turometru nu se vad variatii ... alte simptome nu prea as vrea sa le dau caci sunt cu "imi pare ca": motorul e putin mai zgomotos (de exemplu) cineva zicea de o posibila imbacsire a filtrului de aer ... eu am doar 4300 km dar merg mult in Bucuresti ... altcineva o patise de la mers subturat si infundare EGR etc. .... nu e cazul la mine bule, aer am si eu pe furtunele alea pana intr-un loc (sa mor de stiu ce piesa e aia) dar numai cu motorul oprit ... sunt alea acolo de cand am luat masina cu 5 km la bord si nu m-au deranjat niciodata, de ce ar face-o acum? This post has been edited by crisolro: 18 Mar 2008, 14:34 |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
- cu nr absolut normal
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
claudiu_diu |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 17 February 08 From: CLUJ-NAPOCA ![]() |
Si eu ma lupt cu aceiasi problema , adica bule de aer se vad cu ochiul liber cum trage aer furtunl care alimenteaza pompa de injectie, in rest bilbie la relanti , suna de parca ar merge in 3 pistoane.Schimbat injectoare, bucsa GMT, tampoane motor+cutie de viteze , aceleasi simtome nici o remediere. Nu stiu a schimbat careva conducta de alimentare cu motorina, merita sa o mai incerc si asta?
![]() |
--------------------
renault clio 1,5 DCI
210 000 KM
2003
|
|
crisolro |
![]()
Post
#45
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
mi s-a pus pata pe reculul ala la schimbator ... a mai patit asa ceva cineva?
la viteze superioare (>a3a), odata cu actionarea/eliberarea pedalei de acceleratie, simt ca schimbatorul de viteze are un mic recul, se misca pur si simplu putin inainte (odata cu accelerarea) sau inapoi (la eliberarea acceleratie si intrarea in frana de motor) ... reculul este ca un impuls, schimbatorul sare putin inainte sau inapoi are ceva, "face toate"? ... @claudiu_diu: niste mici bule de aer in "sir indian" se misca se pare si pana la ultima piesa rotunda inainte de a pleca furtunasele la injectoare (probabil aia e celebra pompa de motorina!!!! iar piesa anteriara e filtrul - desi pare asa micut) ... asta in mers ... motorul; meu merge rotund ce-i drept si trepidatiile sunt oarecum normale unui motor diesel dar parca sunt mai accentuate decat la inceput ... pentru asta eu tot la calitatea motorinei ma gandesc ![]() |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
- cu nr absolut normal
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
randunel |
![]()
Post
#46
|
impotriva sistemului Group: Members Posts: 71 Joined: 4 March 08 From: Sectorul Agricol Ilfov ![]() |
QUOTE(ess1902 @ 10 Mar 2008, 23:42) Problema era secondata de unele senzatii de recul brutal al schimbatorului de viteze in mers. S-a rezolvat odata cu schimbarea bieletei GMT. QUOTE(crisolro @ 18 Mar 2008, 20:54) mi s-a pus pata pe reculul ala la schimbator ... a mai patit asa ceva cineva? la viteze superioare (>a3a), odata cu actionarea/eliberarea pedalei de acceleratie, simt ca schimbatorul de viteze are un mic recul, se misca pur si simplu putin inainte (odata cu accelerarea) sau inapoi (la eliberarea acceleratie si intrarea in frana de motor) ... reculul este ca un impuls, schimbatorul sare putin inainte sau inapoi are ceva, "face toate"? ... Si a mea face aceeasi miscare brusca (1.5dCi, 65cp, 20mii km), in toate vitezele. In plus, in ultimele luni, cand schimb viteza (a 3-a) se intampla sa sara din viteza (il ating cu un deget si a sarit la punctul mort). Asta mi se intampla la seat leon (2001, 1.9 tdi, 200mii km) in vitezele a 2-a si a 3-a. Sa facem un thread separat? Ca suntem cam offtopic aici. This post has been edited by randunel: 19 Mar 2008, 14:03 |
--------------------
Renault
Symbol
2006, 1.5 dCi
|
|
crisolro |
![]()
Post
#47
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
daca nu exista unul, putem face
eu intentionez maine o vizita la service sa-i intreb ... tu ai prins si vreo doua revizii, nu le-ai atras atentia? in plus, stie cineva daca-s periculoase sau nu bulele de aer pe conductele de alimentare la diesel? cred ca si astea pot provoca trepidatii This post has been edited by crisolro: 19 Mar 2008, 14:27 |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
- cu nr absolut normal
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
magaroiul |
![]()
Post
#48
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 27 February 08 ![]() |
treaba cu bulele in instalatie ma intereseza si pe mine f tare ptr ca dc de acolo pot veni trepidatille sa repar aia si sa nu mai schimb cine stie ce aiurea.tin sa mentionez ca la mine nu sunt numai bule ci uneori o ia toata motorina de pe tur inapoi spre rezervor...
|
--------------------
renault
megane 2
2003/1.5 dci
|
|
lyonn31 |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 7 March 08 ![]() |
Am citit cu atentie reply-urile voastre si multe din simptomele pe care le descrieti se intampla si la masina mea, ma refer la trepidatii si la aerul din conductele de motorina. Mai am cateva saptamani si trebuie sa ajung la prima revizie. Voi discuta atunci cu cei de la service despre toate aceste probleme si voi posta cum a decurs discutia si daca s-au facut remedieri. Apropos, fiind la prima revizie aveti ceva sfaturi in acest sens (referitor la revizie), cei care ati trecut deja prin asta?
![]() |
--------------------
Renault
Symbol
- 1,5dCi 65CP
2007 Expression
|
|
tonyzg |
![]()
Post
#50
|
Membru Group: Members Posts: 187 Joined: 12 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Astazi am observat si eu ca trepideaza masina , am mai vazut si ca relantiu' e undeva peste bulinutza de 500 oricum pana in 700 ochiometric
![]() Masina are 200 de km.. Am vorbit cu cei de la serus si mi-au spus ca e setata ea asa pe perioada rodajului si ca sa merg dupa ce fac rodajul la ei sa mi-o aranjeze.. Voi ati auzit de asa ceva? |
--------------------
Clio
Symbol
1.5 dci 85cp 2008 Dacia 1310 1997
|
|
crisolro |
![]()
Post
#51
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
nu tonyzg ... e o mare aberatie faza cu reglatul relantiului dupa rodaj ... masina mea e luata de la Serus si a vazut numai Serus pana acum (nu probleme ci tot mici nelamuriri ale mele) - inclusiv proba de drum cu un mecanic) si crede-ma ca nu mi-a zis nimeni de setarea asta la relanti si revenirea dupa rodaj
poate e relantiul prea mic si de aia tremura, dar asta poate spune doar testerul caci cu ochiul pe turometrul din bord nu faci decat sa vezi o turatie aproximativa si eventuale variatii ... acum urmareste atent motorul la cald la relanti: acul e putin peste bulinuta aia cum zici tu dar, dupa ureche (daca ai ceva experienta, ai condus si alte masini - marci), ti se pare ca acolo sunt doar cateva ture peste 500? eu nu cred ca-s doar cateva peste 500 dupa ureche eu am relatiul tot un pic peste 500, motorul merge rotund, frumos (si dupa ureche nu sunt doar cateva ture peste 500) ... vibratii nu am simtit, nu mari ... vibreaza putin, nu deranjant, mai ales "la rece" dar in definitiv este un diesel ... ce-i drept, parca odata cu avansarea in km (acu am 5000 km) s-au accentuat putin trepidatiile dar doar "la rece", o posibila explicatie fiind ca asta iarna pornea cu relantiul la 1000 sau mai sus si acum porneste direct la putin peste 500 si motorul e "rece" - probabil nu mai intra socul datorita temperaturii exterioare (sau intra fff putin) despre cutremurul de la oprire pot sa spun ca m-am plans si eu pe forum si cica este tipic dci-urilor (zic astia de la reno) IAR EU TIND SA CRED CA ESTE TIPIC DOAR DCI-URILOR RENO ... deci, asa face toate, nu au ce sa-i faca referitor la acel cutremur de la oprire ... este "normal" |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
- cu nr absolut normal
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
CGB |
![]()
Post
#52
|
![]() CGB Group: Members Posts: 2.455 Joined: 4 May 05 From: behind ![]() |
aia cu reculul la schimbator e la toate (inclusiv la a mea). bule de aer am si eu cand ii masina oprita. cand ii motoru pornit n-am avut curiozitatea sa ma uit. zguduitul dupa oprire iar e prezent la toate. doar is diesel.
desi are toate simptomele descrise mai sus (si le are de cand o am) , masina mea merge ca-n prima zi. io cred ca va si panicati repede la orice zguduit, tacanit, parait...etc. turatia la relanti (cu motorul cald) tre sa fie in jur de 800-850. la mine asa e de cand am masina. la toate testele facute (o data pe an fac testul pe calculator in service) a iesit 850. iar pe turometrul din bord, 800-850 e putin peste 500. iarna cu motor rece se duce turatia in primele minute dupa pornire pana aproape de 1000. This post has been edited by cristib: 26 Mar 2008, 09:53 |
--------------------
Renault
Clio RS Line
2022 _______________
|
|
tonyzg |
![]()
Post
#53
|
Membru Group: Members Posts: 187 Joined: 12 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Ok
![]() confirm si eu pornitul direct la putin peste 500 cu motorul rece , probabil e de la vreme ca s-a mai incalzit , oircum chiar daca sta asa nu da semne de balbaiala merge rotund. |
--------------------
Clio
Symbol
1.5 dci 85cp 2008 Dacia 1310 1997
|
|
Abu |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 22 November 04 From: Ploiesti ![]() |
Zguduitul la oprire apare din cauza ca i se taie alimentarea brusc (asa se opresc diesel-urile). La masinile mai scumpe se taie treptat, nu stiu exact sa va explic. Eu am facut testul cu moneda pusa pe cant la un Mercedes E300 Turbodiesel (fabr. 2001, cu 300.000Km la bord!!!) - am pornit motorul, am accelerat (pe loc, normal) si apoi l-am oprit - moneda nu a cazut.
Nu va asteptati sa mearga si la Symbol totusi... ![]() |
--------------------
Renault
Symbol Fidji 1.5dCi
2007
|
|
claudiu_diu |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 17 February 08 From: CLUJ-NAPOCA ![]() |
Azi am vorbit la tel. cu un mecanic de lA reno, mi-a spus ca bulele de aer e de la injectoare nu de la furtunase, m-am uitat si intradevar cele mai multe vine de la retur pompa de injectie, asa ca iar s-au dus, am mers cu trei injectoare schimbate doar 15 000 k. Nu stie careva chiar nu se pot curata cumva sau undeva caci e cam costisitor sa le schimbam asa des.
![]() |
--------------------
renault clio 1,5 DCI
210 000 KM
2003
|
|
crisolro |
![]()
Post
#56
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
iar mie mi-au spus in fata doi ingineri (separat) si un mecanic de la Serus ca bule (si ma refer la ditamai buloaiele) de aer pe retur sunt normale ... si fara sa ezite! da-o in masa de treaba, nu-s asa inconstienti sa te lase sa pleci fara sa puna un tester, sa beleasca bine ochii la problema ca te intorci si-i faci terci
am mai citit si pe alte forumuri si balanta se inclina serios catre ideea ca daca sunt pe retur nu sunt motive de ingrijorare, pe tur si cu motorul pornit sa nu fie eu ma pregatesc sa fac un drum mai lung .... da' lung! ... ma cam ia frigul pe sira spinarii sa mor de stiu ce sa mai cred ... dar tind sa cred ca nu e o problema, mai ales ca masina trage, merge rotund, porneste usor la rece si la cald, consumul e in parametrii declarati (cu mici ajustari de bun simt) si apropo de vb. la tel .... prima data am sunat la Serus si am intrebat despre asta si numai cat nu mi-a zis ca-s un mare idiot: ce spune lumea e una, ce este acolo sau mi se pare mie e alta; ei nu trag concluzii pe observatiile altora asa ca sa merg sa vada ei si-mi spun daca e ok sau nu sa fie bule acolo unde le vad ei This post has been edited by crisolro: 28 Mar 2008, 19:49 |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
- cu nr absolut normal
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
costeloosh |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 10 January 08 From: constanta ![]() |
fii pe pace....am fost la service si legat de bule mi-a aratat un mecanic exact ce se intampla : a scos un furtunas de retur de la un injector , si aceste improsca intermitent motorina...deci...cand nu este motorina e aer...
|
--------------------
clio II
symbol
- CT 79 LMC
2007 / Expression / 1.5 DCI / 50 KW / K9K - V7 I'M WATCHING YOU !!!
|
|
lyonn31 |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 7 March 08 ![]() |
Am reusit sa fac revizia de 10000. M-a costat cam 400 ron, cu consumabilele lor (la AutoMarcus). Cu trepidatiile in volan nu am rezolvat nimic, dar sunt hotarat sa merg la un alt service si sa fac o diagnoza la motor,
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Symbol
- 1,5dCi 65CP
2007 Expression
|
|
g_ray |
![]()
Post
#59
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 8 November 08 ![]() |
Am si eu aceeasi problema cu vibratiile la relanti. Turatia motorului pare constanta, mersul constant, de afara totul suna bine, dar in masina nici nu poti vorbi normal de vibratii. Se simt si in volan si in scaun, in toata caroseria. La cea mai mica accelerare nu se mai simt. In rest masina merge bine. I-am facut o testare pe calculator si singura problema ar fi la valvula EGR, dar vreau sa stiu sigur daca este de la ea, sa nu dau banii degeaba. Motorul este 1.5 DCI 65cp 70000km fab.2003. Am masina de 2 ani si vibratiile au aparut acum un an. Rog cateva sfaturi!
|
--------------------
renault
clio simbol
2003
|
|
crisolro |
![]()
Post
#60
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
cauzele vibratiilor pot fi diverse
fff multi cu vibratii au rezolvat problema curatand/schimband EGR-ul (reno, logan dCi) ... daca ti-a mai iesit si pe tester ... ![]() ![]() This post has been edited by crisolro: 8 Nov 2008, 20:23 |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
- cu nr absolut normal
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th August 2025 - 22:16 |