Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

10 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

grave probleme relanti

dragos_cluj
post 16 Mar 2009, 08:21
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 15 March 09




Va salut,

Am si eu o problema grava legata de relanti.
Sunt posesorul unui renault laguna I face-lift 1998, 1.6 benzina 16 valve, 107 cp.

Am mers pana acuma in 5 luni de zile 14 mii de km cu ea in romania, dar de vreo 1 saptamana am urmatoarea problema :

Ma urc si eu ca tot omul in masina, dau sa o pornesc, tin ambreajul la maxim. In momentul in care ii dau contact, porneste, si moare instantaneu. Daca ii dau sprituri la acceleratie, vreo 5-10 secunde, ajunge la 2-3000 rpm, dupa care daca las picioru de pe acceleratie, coboara pana moare. ( Ocazional ramane la primele 2 liniute ).
Pana acuma am pacalit aceasta problema , mergand si pornind cu A.C. , deoarece imi ridica turatia pana la vreo 900.
Mentionez ca am aceasta problema inclusiv in mers, cand vreau sa ma opresc pt un semafor de exemplu. In momentul in care am luat piciorul de pe acceleratie si calc ambreiajul, imi moare.

Alte simptome : in momentul in care o pornesc si nu are fitze ( am probleme cu relantiul doar 70% din timp biggrin.gif ), simt ambreajul ca este tare si acceleratia si frana la fel. Adica este ca inainte de a avea probleme.

In momentul in care nu mai vrea sa mearga, simt pedalele ca sunt libere, adica accelerez si calc ambreiajul fara efort. Au acelasi efect, adica calc pedala, imi trage, dar ......parca nu imi tine contra deloc.....


Sper sa ma ajutati din tot sufletul, pt ca ultima oara am fost cu ea pe dealu` negru....si ghice ce ... a murit, cu tot cu AC pornit cand coboram .....si asa s-a dus pana am pornito si servo la frana si volan ... frumos nu ?

multumesc


--------------------
Renault Laguna I 1998 Face-lift
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny78
post 16 Mar 2009, 10:44
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.816
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti, Jud. Bacau




Schimba motorasul de la relanti.
Asta e primul pas.


--------------------
Renault Laguna 2.0 1994/Business - BC 99 AEB
De cand am Renault, ingerul meu pazitor si-a luat Lamborghini. Vai de aura lui!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
likos
post 16 Mar 2009, 12:52
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 7 June 07
From: oradea




salutare
filtru de benzina cand l ai schimbat?


--------------------
renault laguna 1998 grandtour 1.6 16v concorde - 79KW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
strumfuadi
post 16 Mar 2009, 13:12
Post #4


Former Laguna user.


Group: Members
Posts: 2.331
Joined: 25 February 04
From: B u c u r e s t i




QUOTE(Johnny78 @ 16 Mar 2009, 10:44)
Schimba motorasul de la relanti.
Asta e primul pas.
*


Asta e o idee. Totusi, daca asta ar fi defect, cum ar mai creste relantiul la pornirea AC? wacko.gif


--------------------
Honda Civic FN2 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragos_cluj
post 16 Mar 2009, 13:38
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 15 March 09




salut,

Filtrul de benzina e schimbat cu celelalte ..aer, ulei ...in urma cu vreo 4000 de km ( in ianuarie pe la mijloc )

Si eu m-m gandit ca poate e de la benzina .. si drept urmare, am mers pana pe rosu cu ea dupa care am bagat carerra 95 si un bidonas din acela de curatat injectoarele ( derivati de kerosen ). Am facut si o forja cu ea .. eram in a 2-a pe feleac la 5000.
Pe moment nu am reusit decat sa fac masina sa fie un pic mai agresiva decat de obicei. sad.gif

Si daca e sa inlocuiesc motorasul de la relati ...cam cat costa si cum o fac ?> unde il gasesc amplasat?

Va mai dau un indiciu ..... De cand am cumparato`, avea pedala de acceleratie slabita, adica, sta la 2/3 din inaltimea normala. Asta va spun exact pt ca o pot ridica destul de mult daca bag piciorul sub ea.. E posibil sa aiba vreo legatura ?


Multumesc...

Apropo e careva din Cluj ?


--------------------
Renault Laguna I 1998 Face-lift
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bigguy00
post 16 Mar 2009, 15:28
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 101
Joined: 12 April 08




Si mie mi s-a recomandat sa schimb motorasul de relati prin decembrie, cand am fost la ultima revizie. In reprezentanta era in jur de 600ron iar la Autokarma l-am gasit pe la 235ron(Siemens). Acuma alegerea este a ta. Unde se afla montat nu stiu exact, o sa ma mai documentez ca ma intereseaza si pe mine sa mi-l schimb, desi poate nu este o treaba tocmai pentru neinitiati.

QUOTE
Apropo e careva din Cluj ?

Eu sunt din zona, dar ajung destul de rar pe acasa.

This post has been edited by bigguy00: 16 Mar 2009, 15:33


--------------------
Renault Laguna 1 98 Phase 2 1.8 16v - B 64 MFV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragos_cluj
post 16 Mar 2009, 17:12
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 15 March 09




da .. e posibil.
acum m-am uitat sub capota si eu, si am observat ca ceva imi caraie. Cred ca ar fi senzorul de la clapeta de acceleratie. Cred ca are o problema, deoarece in functie de cum e pozitionat ( daca imping de el ), tace sau caraie. Si ideea e ca pana sa imi faca figuri relantiul, nu imi caraia. Acuma uneori aud si de la volan sad.gif

Componenta ( senzor clapeta acceleratie ) am gasito la un magazin auto, la pretul de 166 ron sau 210 ron.

Mai urmeaza sa ma conving ca este aceea componenta care imi caraie. Ca si informatie, este plasata in continuarea filtrului de aer. E prinsa cu ceva suruburi, si intra in ea o mufa cu 3 fire parca biggrin.gif

mersi


--------------------
Renault Laguna I 1998 Face-lift
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny78
post 17 Mar 2009, 19:46
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.816
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti, Jud. Bacau




aia e. senzor corp clapeta.


--------------------
Renault Laguna 2.0 1994/Business - BC 99 AEB
De cand am Renault, ingerul meu pazitor si-a luat Lamborghini. Vai de aura lui!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_bok
post 26 Apr 2009, 23:43
Post #9


Nu stiu pe ce as da laguna.Ba stiu.Nu as da-o!


Group: Members
Posts: 573
Joined: 24 April 09
From: Deva HD, Jud Sibiu




V-a salut. laguna mea 1.6 16 v dec.98 am avut aceeasi problema acum vreo 6 luni si dupa ce am mers la service reno si au zis 700 lei pt diagnoza si mai vedem am apelat la un tovaras de la service daewoo.
prin eliminare a ajuns la concluzia ca erau doua injectoare infundate. noi erau 625 lei bucata blink.gif
curatate cu ultrasunete 100 lei toate 4.manopera 50 lai si 2 beri biggrin.gif garantie 1 an

Era sa uit . dupa terminarea reparatiei a fost necesara resetarea computerului de bord care si-a luat masuri de precautie ca sa nu buleasca si altecele.
Nu va spun cat este o resetare la service si cat de simplu se revine la setarile din fabrica fara sa dai o carca de bani,asta daca nuare cip tuing sau ceva. ph34r.gif sofer1.gif


--------------------
REnauLT LAguNA 1.9 dCi B56, 1.9 dCi K56, ex 1.6 16v, 1.8 16v - HD 08 AIK, SB 11 VGI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny78
post 27 Apr 2009, 14:45
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.816
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti, Jud. Bacau




Pai de ce nu ne spui?
Ne lasi asa, in ceata?


--------------------
Renault Laguna 2.0 1994/Business - BC 99 AEB
De cand am Renault, ingerul meu pazitor si-a luat Lamborghini. Vai de aura lui!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_bok
post 1 May 2009, 23:46
Post #11


Nu stiu pe ce as da laguna.Ba stiu.Nu as da-o!


Group: Members
Posts: 573
Joined: 24 April 09
From: Deva HD, Jud Sibiu




Revenirea comp-bordului la setarile din fabrica se face foarte simplu(verificat personal).se porneste motorul asa nash cum merge el. se opreste si se scoate mufa de la comp-bord. se incearca pornirea motorului cu mufa scoasa(daca porneste nu se accelereaza, daca nu porneste se mai da o cheie fara sa insistam). se pune mufa la loc si se reporneste motorul.
La mine a functionat si la laguna si la o cotarca de seviciu.
Johnny scuze dar am ajuns cam frant pe acas si nu vedeam ptu dupa un dus.
si nu stiam cum reactioneaza veteranii lagunisti fata de un "incepator" mellow.gif


--------------------
REnauLT LAguNA 1.9 dCi B56, 1.9 dCi K56, ex 1.6 16v, 1.8 16v - HD 08 AIK, SB 11 VGI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny78
post 4 May 2009, 13:33
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.816
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti, Jud. Bacau




Cred ca nu mai stiu despre ce vorbim...


--------------------
Renault Laguna 2.0 1994/Business - BC 99 AEB
De cand am Renault, ingerul meu pazitor si-a luat Lamborghini. Vai de aura lui!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lag_ph
post 8 May 2009, 14:21
Post #13


miles away...


Group: Members
Posts: 2.253
Joined: 12 September 07
From: Bucuresti // Ploiesti




Cu relantiul asta.. acu vreo luna aveam doar o trepidatie, acum am si trepidatie si parca vin rafale de tremurici, la interval de cateva secunde, parca se scutura. Sa fie vb de bujii sau de vreo curea ceva?

Asta pana ajung la un tester ceva.


--------------------
Renault Laguna 1.8 16v - 05.10.1998 - de PH
_________________________________________________
Nothing's impossible
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny78
post 8 May 2009, 14:28
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.816
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti, Jud. Bacau




motoras relanti sau potentiometrul de la clapeta de acceleratie


--------------------
Renault Laguna 2.0 1994/Business - BC 99 AEB
De cand am Renault, ingerul meu pazitor si-a luat Lamborghini. Vai de aura lui!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ricochet2
post 8 May 2009, 15:36
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.770
Joined: 8 November 08
From: Timisoara




SI la mine trepideaza la break si merge sacadat in prima treapta. Mai ales cand dunctioneaza si aerul conditionat. Si parca nici nu trage, nu are demaraj. In treapta a doua, la 3000 rpm am 45 km/h la break, la berlina am 50 km/h. Ce poate fi ?


--------------------
Renault Laguna Concorde 1.6 16V 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lag_ph
post 8 May 2009, 15:43
Post #16


miles away...


Group: Members
Posts: 2.253
Joined: 12 September 07
From: Bucuresti // Ploiesti




Deci prima etapa e curatarea clapetei. Si pe urma mai vedem ce si cum...


--------------------
Renault Laguna 1.8 16v - 05.10.1998 - de PH
_________________________________________________
Nothing's impossible
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ricochet2
post 8 May 2009, 15:43
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.770
Joined: 8 November 08
From: Timisoara




Nu stiu cum sa o curat. Nici nu stiu ce e.


--------------------
Renault Laguna Concorde 1.6 16V 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniellu
post 8 May 2009, 20:58
Post #18


acum E91 M47


Group: Members
Posts: 875
Joined: 30 October 07




QUOTE(ricochet2 @ 8 May 2009, 15:36)
... In treapta a doua, la 3000 rpm am 45 km/h la break, la berlina am 50 km/h. Ce poate fi ?
*



Vreo diferenta de dimensiune la anvelope.


--------------------
ex Mondeo TDCi(2006) ;Doblo 1.3 90 MJet (2016); Aprilia Pegaso 650GA; ex. Kangoo dci 2012;ex.Laguna 2.0s RTI (1995). - nr. de Bacau
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ricochet2
post 8 May 2009, 21:09
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.770
Joined: 8 November 08
From: Timisoara




Nu, dimensiunea e la fel. Doar ca unele sint all seasons si altele vara. Dar simt eu ca breakul nu trage cat berlina. E cu 55 kg mai greu, dar nu se justifica. Berlina trage si cu 2 persoane la bord mai tare. O fi de la motor ? O fi de la ambreiaj ? Daca as avea o bagheta magica sa combin cele 2 masini, ar iesi ceva super.


--------------------
Renault Laguna Concorde 1.6 16V 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristi_Cotrau
post 8 May 2009, 21:23
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 299
Joined: 10 September 07




diferenta de greutate intre cele 2 sigur fac ca una sa mearga cu 5 km/h mai rapid la aceeasi turatie....Si un om la cateva kg in plus are un alt puls


--------------------
Renault Laguna 1999 1.6 16v Concorde - TM-97-CRS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ricochet2
post 8 May 2009, 21:46
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.770
Joined: 8 November 08
From: Timisoara




Nu, nici vorba. E vorba de 4% in plus la 79 KW. Ar mai fi si aerodinamica, dar la viteze mici nu conteaza. E ceva, dar nu stiu ce.


--------------------
Renault Laguna Concorde 1.6 16V 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny78
post 10 May 2009, 09:48
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.816
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti, Jud. Bacau




nu cred ca e o problema foarte grava>
aerodinamica conteaza si la 1 km/h
cauta si vezi daca indicii cutiilor sunt identici desi nu cred
De acolo e posibilsa ti se traga...


--------------------
Renault Laguna 2.0 1994/Business - BC 99 AEB
De cand am Renault, ingerul meu pazitor si-a luat Lamborghini. Vai de aura lui!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ricochet2
post 10 May 2009, 10:35
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.770
Joined: 8 November 08
From: Timisoara




Cum aflu asta, Johnny ? Aerodinamica conteaza putin la viteze mici. La 1 km/h chiar deloc. Poate numai daca esti melc.

This post has been edited by ricochet2: 10 May 2009, 10:35


--------------------
Renault Laguna Concorde 1.6 16V 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny78
post 10 May 2009, 14:54
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.816
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti, Jud. Bacau




atat timp cat te misti, aerodinamica conteaza, fie ca ne dam seama sau nu.


--------------------
Renault Laguna 2.0 1994/Business - BC 99 AEB
De cand am Renault, ingerul meu pazitor si-a luat Lamborghini. Vai de aura lui!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ricochet2
post 10 May 2009, 16:15
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.770
Joined: 8 November 08
From: Timisoara




Pe hartie. Dar la viteze mici nu are impact real. Dar, revenind la problema mea, sincer, e o diferenta mare de performanta intre cele doua masini. Cu ce sa incep Johnny sa verific ? (de la cel mai usor de verificat/schimbat si mai ieftin inspre mai complicat si scump)

Sa nu mai spun ca imi moare motorul la plecarea de pe loc la break de multe ori, pentru ca turatia scade sub 500 rpm la eliberarea ambreiajului. La berlina nu sint probleme.

This post has been edited by ricochet2: 10 May 2009, 16:17


--------------------
Renault Laguna Concorde 1.6 16V 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny78
post 10 May 2009, 22:00
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.816
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti, Jud. Bacau




sfatul meu e sa o duci la un tester
suspectez potentiometrul de la clapeta de acceleratie...


--------------------
Renault Laguna 2.0 1994/Business - BC 99 AEB
De cand am Renault, ingerul meu pazitor si-a luat Lamborghini. Vai de aura lui!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ricochet2
post 11 May 2009, 00:43
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.770
Joined: 8 November 08
From: Timisoara




Nu o pot strica mai rau la tester ? Testerul e la Renault, asa-i ? Si ce ar trebui sa le spun sa verifice ? Sau fac ei un test generic ? Ai idee cam cat costa un asemenea test ?


--------------------
Renault Laguna Concorde 1.6 16V 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny78
post 11 May 2009, 12:47
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.816
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti, Jud. Bacau




faci un test total.
nu stiu cat costa


--------------------
Renault Laguna 2.0 1994/Business - BC 99 AEB
De cand am Renault, ingerul meu pazitor si-a luat Lamborghini. Vai de aura lui!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lag_ph
post 4 Jun 2009, 13:26
Post #29


miles away...


Group: Members
Posts: 2.253
Joined: 12 September 07
From: Bucuresti // Ploiesti




Am facut ieri seara un test, sa vad ce e cu relantiul ala.

Oscilatia era mica. Fata de 752 cat trebuia sa fie standard, aveam +/- 10(12). Motorasul ala l-a curatat un pic. Dar nu am scapat de belea.

Cum se facuse tarziu (11) am stat langa masina cu motorul pornit. Era liniste, iar de pe la motor se auzea un tacanit. Din cate am mai discutat si cu mecanicul, e vreun tachet. SUPERB. sad.gif

Asa ca am mai completat la lista cu probleme si am ajuns la :
- vibratii (suportul de motor aparent)
- trepidatii in rafale ( ? nu se stie - pe tester totul era ok)
- tacanit/cloncanit metalic - un tachet.


--------------------
Renault Laguna 1.8 16v - 05.10.1998 - de PH
_________________________________________________
Nothing's impossible
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ricochet2
post 4 Jun 2009, 14:22
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.770
Joined: 8 November 08
From: Timisoara




N-or fi tachetii si la mine ? Nici nu stiu ce sint aia. Oricum, maine sint programat la Renault sa vad unde e problema. Fac ce fac si tot la taticul Renault ajung. Macar daca as ajunge acolo. Dar de fapt merg la un concesionar.


--------------------
Renault Laguna Concorde 1.6 16V 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
10 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 22:17
Dacia