Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

20 Pages « < 7 8 9 10 11 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Putina legislatie, referitoare la biciclisti

gabize
post 23 Jul 2019, 17:25
Post #241


DECONECTAT


Group: Members
Posts: 6.020
Joined: 21 July 08
From: ©City of Mini Roundabouts




Azi un grup de 3 bicicliști adolescenți treceau nestingheriți pe culoarea roșie a semaforului. Semafor doar pentru trecerea de pietoni, nu în intersecție. I-am ajuns până la primul sens giratoriu prin care au trecut nestingheriți, fără a le păsa de trafic.
Nu vreau să spun că e o obișnuință, doar că, ținând cont de traficul din ce în ce mai aglomerat, un astfel de comportament e periculos. Cred că, pentru cine dorește să utilizeze carosabilul pentru deplasare, indiferent de vehiculul utilizat, e necesar un curs și un atestat.

This post has been edited by gabize: 24 Jul 2019, 08:21


--------------------
⚓ Am avut cândva o... barcă... acum doar un gândac H247
"Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 23 Jul 2019, 17:50
Post #242


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




QUOTE(gibonu @ 23 Jul 2019, 16:54)
L.L.E.
Reiterez intrebarea initiala, la care pana acum nu am primit niciun raspuns: cati dintre participantii la prezenta discutie circula zilnic cu bicicleta in Bucuresti.
*



Incepi si tu ca unu' de pe topicul despre vehicule electrice, care zicea ca cine n-a folosit sa nu-si dea cu parerea? Ai cumva impresia ca intr-o saptamana de pedalat prin Bucuresti tu feresti mai multi tampiti (pietoni, biciclisti, soferi si pasageri la un loc) fata de cati tampiti feresc eu ca sofer?
Stii ca biciclistul poate sa nu stea la semafor daca-si da un pic silinta, si respecta in acelasi timp si codul rutier? Se da jos de pe bicileta si o impinge pe trotuar, trece de coltul intersectiei impingand-o de ghidon, o coboara pe carosabil si se urca inapoi. Et voila, a trecut legal pe rosu. De ce sa fie unii mai egali decat altii in respectarea unor norme convenite de noi toti, si anume ca la rosu stai si astepti? Doar pentru ca nu incurca, e mica si se strecoara? Si un Tico e mic si se strecoara, si un moped e mic si se strecoara. Unde tragi linia? La tractiune animala fata de motorizat? Si-n cazul asta un biciclist pe pedelec unde-l incadrezi, la tractiune umana sau la motorizati? Daca el n-are voie, de ce e mai breaz ala care nu are motor? Daca el are voie, de ce e mai rau ala cu scuterul? Dacai si el si scuteristul au voie, ala cu paraitoarea de 80 de centimetri cubi inmatrioculata de ce n-are voie?

In momentul in care o categorie de oameni e mai egala decat ceilalti nu poate sa apara nimic bun. In momentul in care sunt suficienti biciclisti cretini care trec calare pe trecerea de pietoni, sa le dai si drepturi in plus fata de alti participanti la trafic in alt loc decat pe benzile dedicate nu poate aduce nimic bun.


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bicicleta galbena
post 23 Jul 2019, 17:55
Post #243


Sunt nembru, domnule!


Group: Members
Posts: 2.180
Joined: 29 January 13
From: Bucuresti




1.Acum un an eream in Logan, pe Berzei. Un tip cu bicla mergea pe banda de bicle, insotit de fiu-su (cam 16 ani) pe bicla lui. Trec pe rosu. La semafor ii zic - asa il inveti pe baiat, sa treaca pe rosu??!? - Du-te ma in plwa mea!! expediaza ala catre mine. L-a auzit si fiu-su, ce sa mai zic, viitorul e aranjat.
2. Am mers doua luni cu bicla la servici, zilnic. Eu stau la rosu, altii trec zen pe langa mine, ca nu e si pentru ei. Multi am vazut din astia!
3. Am mers doar pe stradute, pe trotuar sau pe banda de pe Berzei. Pe sosea mi se pare in continuare extrem de riscant.
4. Am renuntat la bicicleta, cel putin pt un timp: intr-o vineri am dat de o portiune (sina de tramvai) extrem de alunecoasa, si am cazut. Eu nu merg foarte tare, dar nici nu ma moscai - viteza bunicica plus roti de 29 inch = cadere zdravana, ma mir ca nu mi-am rupt nimic.

This post has been edited by Bicicleta galbena: 23 Jul 2019, 17:57


--------------------
Peugeot 407 1.8 16v 2005 , ex-Dacia Solenza 1.4 Mpi 2003
______________
Nemțoaicele e tancuri. Japonezele nu se strică. Franțuzoaicele e proaste. Italiencele e cele mai proaste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 23 Jul 2019, 20:19
Post #244


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.214
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




QUOTE(einstein1984 @ 23 Jul 2019, 09:14)

QUOTE
Articolul 16 al Consitutiei romaniei
(1) Cetățenii sunt egali în fața legii și a autorităților publice, fără privilegii și fără discriminări.
(2) Nimeni nu este mai presus de lege.*

*


radmasa.gif Bancurile-s in alta parte.

QUOTE(b76bgaarh @ 23 Jul 2019, 18:00)
lipsa unui lucru nu te indreptateste sa fii cocalar, eco.
scuzele pe care le invoci le invoaca orice cocalar care incalca legea, boss.
faptul ca doi tampiti incalca legea nu inseamna ca acel lucru devine corect/legal.

Corect.

Stiu ca zona e de legislatie, da' putin instinct de conservare (fizica si financiara) n-ar strica nici unora nici altora (biciclisti, pietoni, conservari, donatori). Cu politia e clar chestie de noroc sau ghinion.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 23 Jul 2019, 21:57
Post #245


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.182
Joined: 29 May 06




@tatabobu
Cand vorbesti despre un anumit subiect, ideal ar fi sa existe o oarecare implicare in subiectul respectiv.
Concret, cum ar fi ca eu, care n-am schiat niciodata, sa-mi dau cu parerea in topicul dedicat partillor de schi?

In rest, cine nu merge zilnic cu bicicleta, nu are de unde sa stie problemele reala cu care se confrunta cei care merg.
De exemplu, observ ca nu prea intelege nimeni ca exista situatii, destul de dese, in care nu ai loc fizic sa poti trece calare pe bicicleta printre sirul de masini parcare [de multe ori ilegal] si sirul de masini de pa banda 1.

Cat despre "Se da jos de pe bicileta si o impinge pe trotuar, trece de coltul intersectiei impingand-o de ghidon, o coboara pe carosabil si se urca inapoi." care este diferenta intre ce ai spus tu si situatia in care biciclistul, dupa o prealabila si teminica asigurare, vireaza drepta pe rosu?

Sau de ce ar trebui sa ma dau jos de pe bicicleta cand intersectia este oricum blocata?

Doar ca exista o prevedere cu caracter general in codul rutier.

Sper ca a inteles toata lumea ca ma refer strict la viajul la dreapta.

Cat despre asta "In momentul in care o categorie de oameni e mai egala decat ceilalti nu poate sa apara nimic bun." deja te contrazici singur.
Concret, pe pista de pe calea Victoriei, la orele de varf, oricum bicicletele merg mai repede comparativ cu masinile care stau blocate in trafic [probata personal, de multe ori].
Avand in vedere ce ai spus tu, ar trebui desfiintata pista respectiva, deoarece acolo biciclisti au clar in avantaj in fata soferilor. Adica unii sunt mai egali ca altii.

In final, reiterez rugamintea de a aborda mai flexibil subiectul prezentei discutii.

@Bicicleta galbena
Sugestia mea este sa te reapuci de mers cu bicicleta prin oras.

This post has been edited by gibonu: 23 Jul 2019, 22:51


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 24 Jul 2019, 07:37
Post #246


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.350
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Un politist in intersectie opreste traficul pentru strada cu verde la semafor. Ciclistl ii da inainte. Politistul il ia la rost. Ciclistul "pai era verde...."
Cam ciudata atitudinea politistului fata de ciclisti


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Agrig
post 24 Jul 2019, 07:50
Post #247


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.053
Joined: 13 February 04
From: Jimbolia/Timisoara mai rar.




Pai e normala atitudinea, are numere sa`l identifice?
Are carnet sa i`l ia?
Ce sa faca, sa alerge dupea el sa`l amendeze?
Daca nu`l prinde se face de ris si oboseste degeaba!
Exact ca in cazul pietonilor ce trec aiurea.


--------------------
Renault Megane IV 1,33Tce 2021 Life
"Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"

Nelson Mandela
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 24 Jul 2019, 09:21
Post #248


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




QUOTE(gibonu @ 23 Jul 2019, 21:57)
@tatabobu
Cand vorbesti despre un anumit subiect, ideal ar fi sa existe o oarecare implicare in subiectul respectiv.
Concret, cum ar fi ca eu, care n-am schiat niciodata, sa-mi dau cu parerea in topicul dedicat partillor de schi?
*



Paralela ta nu sta in picioare, pentru simplul fapt ca tu nu te plimbi zilnic altfel decat pe schiuri prin aceleasi zone. Intelegi diferenta? Asa cum eu nu pot sa-mi dau cu parerea despre traficul din Cluj, dar pot sa am una despre cel din Sibiu chiar daca nu-s localnic, asa tu nu poti sa-ti dai cu parerea despre traficul de pe partia TaspanTonGrun din Makarenstan, dar eu pot vorbi despre ce ar trebui si ce nu ar trebui sa faca biciclistii in traficul din Bucuresti. Pentru ca asa cum te-ai exprimat tu (citat aproximativ: "cine nu merge zilnic") eu nu ma incadrez, desi am avut o perioada in care am mers zilnic cu bicicleta prin Bucuresti. Dar chiar daca n-as fi avut-o, pot comenta din punctul de vedere al unui coparticipant la trafic, adica exact ce nu esti tu in raport cu partia de mai devreme. Deci "o oarecare implicare" exista.

QUOTE(gibonu @ 23 Jul 2019, 21:57)
In rest, cine nu merge zilnic cu bicicleta, nu are de unde sa stie problemele reala cu care se confrunta cei care merg.
De exemplu, observ ca nu prea intelege nimeni ca exista situatii, destul de dese, in care nu ai loc fizic sa poti trece calare pe bicicleta printre sirul de masini parcare [de multe ori ilegal] si sirul de masini de pa banda 1.
*



Exact. Si atunci trebuie sa stai. Remarca faptul ca pana acum nimeni n-a zis ca biciclistii ar trebui sa stea in coloana cand e rosu, dar tu vrei cumva sa fie obligatoriu sa li se faca si loc. Adunati-va suficient de multi si faceti scandal ca vreti piste, cand veti fi suficienti veti fi vazuti ca un posibil capital electoral si cineva se va bate cu pumnul in piept ca rezolva treaba. Pana atunci, cata vreme impartim acelasi drum, avem aceeasi cartulie de respectat. Da, stiu, ochelari de cal si toate celelalte.

QUOTE(gibonu @ 23 Jul 2019, 21:57)
Cat despre "Se da jos de pe bicileta si o impinge pe trotuar, trece de coltul intersectiei impingand-o de ghidon, o coboara pe carosabil si se urca inapoi." care este diferenta intre ce ai spus tu si situatia in care biciclistul, dupa o prealabila si teminica asigurare, vireaza drepta pe rosu?
*



Diferenta e ca in varianta prezentata de mine nu incalca nici o regula de circulatie pe drumuri publice, pe cand in varianta prezentata de tine da. In plus nu mi-ai explicat de ce ar trebui ca doar biciclistul sa aiba dreptul asta, si nu si soferul de autobuz. Sau de motocicleta. Pe cand eu ti-am dat un exemplu care arata de ce nu e bine sa fie regula generala.


QUOTE(gibonu @ 23 Jul 2019, 21:57)
Sau de ce ar trebui sa ma dau jos de pe bicicleta cand intersectia este oricum blocata?
*



Da' nu te obliga nimeni. Stai calare pe bicicleta si asteapta ca toata lumea sa se faca verde.

QUOTE(gibonu @ 23 Jul 2019, 21:57)
Cat despre asta "In momentul in care o categorie de oameni e mai egala decat ceilalti nu poate sa apara nimic bun." deja te contrazici singur.
Concret, pe pista de pe calea Victoriei, la orele de varf, oricum bicicletele merg mai repede comparativ cu masinile care stau blocate in trafic [probata personal, de multe ori].
Avand in vedere ce ai spus tu, ar trebui desfiintata pista respectiva, deoarece acolo biciclisti au clar in avantaj in fata soferilor. Adica unii sunt mai egali ca altii.

In final, reiterez rugamintea de a aborda mai flexibil subiectul prezentei discutii.

@Bicicleta galbena
Sugestia mea este sa te reapuci de mers cu bicicleta prin oras.
*



Partea bolduita imi arata ca n-ai inteles ce am zis, si exagerezi ca sa iasa bine pentru punctul tau de vedere. Daca tu chiar ai fi inteles ce ai scris acolo mi-ai fi sugerat sa desfiintam si trotuarele, ca si acolo unii sunt mai egali decat altii. Daca merg alert depasesc traficul auto pe Viilor, de exemplu, intre 17 si 18:30, de la Trafic Greu pana la Pieptanari.
Remarca un lucru, tot ce sustin eu se aplica strict biciclistilor care circula in rand cu traficul. Daca circula pe piste separate nu ma intereseaza daca merg pe contrasens sau nu (pe alti biciclisti s-ar putea sa-i intereseze, si sa fie acuzati ca poarta ochelari de cal si nu inteleg de ce trebuie urmat un set rigid de reguli)

This post has been edited by tatabobu: 24 Jul 2019, 09:24


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 24 Jul 2019, 10:07
Post #249


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




de fapt din toata discutia se intelege ca soferul normal este ultimul in scara circulatiei pe drumurile publice, desi regulamentul este acelasi pt toti.





--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 24 Jul 2019, 13:29
Post #250


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.182
Joined: 29 May 06




@einstein1984
In cazul descris de tine, biciclistul era un idiot.

@tatabobu
Deja deviem discutie spre nuante, analiza pe text, etc. Zicem ca nu m-am exprimat eu coerent si trecem mai departe.

Cat despre "Adunati-va suficient de multi si faceti scandal ca vreti piste, cand veti fi suficienti veti fi vazuti ca un posibil capital electoral si cineva se va bate cu pumnul in piept ca rezolva treaba" da-mi voie sa-ti spun ca esti naiv.
Mai ales intr-un oras ca Bucuresti, biciclistii nu vor fi niciodata capital electoral.

In primul rand, numarul soferilor este infinit mai mare.
In al doilea rand, masina insemna bani rulati (reprezentanta - service / piese de schimb / asigurari / etc).
Pe cand in cazul biciclistilor nu se pune problema de asa ceva.

@b76bgaarh
Este vorba despre un exes de zel (ai deja 3 exemple) din partea Politiei referitor la cei care merg cu bicicleta.


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Agrig
post 24 Jul 2019, 13:54
Post #251


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.053
Joined: 13 February 04
From: Jimbolia/Timisoara mai rar.




QUOTE(b76bgaarh @ 24 Jul 2019, 10:07)
de fapt din toata discutia se intelege ca soferul normal este ultimul in scara circulatiei pe drumurile publice, desi regulamentul este acelasi pt toti.
*



In fata legii toti sintem egali...doar ca soferul are numere pe masina si carnet...deci tot timpul e pe post de fazan!


--------------------
Renault Megane IV 1,33Tce 2021 Life
"Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"

Nelson Mandela
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 24 Jul 2019, 13:59
Post #252


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




Axioma: aplicarea regulamentului de circulatie in cazul biciclistilor reprezinta un exces de zel, care aproape ca e un abuz din partea lu' cap de creta.

In cazul asta da, ai dreptate. Biciclistul ar trebui sa poata trece pe rosu. Ba mai mult, ar trebui sa-i poata sparge mecla soferului care nu-i da prioritate cand nu are, si sa fie si decorat pentru asta. N-a scos el doua masini de pe strada cu ocazia asta? (a lui, ca n-o conduce, si pe a boului care nu l-a lasat sa treaca pe rosu).



--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady77
post 24 Jul 2019, 14:17
Post #253


راحتزیل یو


Group: Members
Posts: 1.729
Joined: 15 December 05
From: near Bacau




QUOTE(gibonu @ 24 Jul 2019, 14:29)
@b76bgaarh
Este vorba despre un exes de zel (ai deja 3 exemple) din partea Politiei referitor la cei care merg cu bicicleta.
*


Depinde ce intelegi matale prin exces de zel. Din punctul meu de vedere au fost prea permisivi, tinand cont ca abaterile respective sunt prevazute in codul rutier si se pot sanctiona cu amenda, iar ei au dat doar avertismente.


--------------------
________________ ________________ _________________
The problem with this world is that the intelligent are full of doubts, while stupid ones are full of confidence.

ecnedifnocfollufsisoM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 24 Jul 2019, 16:42
Post #254


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.182
Joined: 29 May 06




@tatabobu
In lipsa unor argumente (in afara de rigidul "ca asa scrie in Codul Rutier") alegi caterinca de proasta calitate.
O sa incerc mai tarziu inca un exemplu, poate reusesc sa ma fac inteles referitor la ceea ce inseamna o gandire flexibila.

In rest, ti-ai pus vreodata problema din ce motiv orasele Europei civilizate au sute de km de piste de bicicleta?
Sau de ce ministrii din aceleasi tari merg la serviciu pe bicicleta?

@ady77
Poate nu m-am exprimat destul de clar.
Politistul era pornit sa ma amendeze, mi-a luat buletinul si a inceput sa scrie PV-ul. Din fericire, a cedat rugamintii mele de a-mi da doar un avertisment.

Daca nu ar fi fost pornit, nu imi mai lua buletinul si nu se mai apuca de scris PV-ul. Ar fi putut foarte bine sa ma opreasca si sa-mi spuna sa nu mai merg pe linia de tramvai si ca sunt pasibil de amenda daca nu ma conformez.


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psychoo
post 24 Jul 2019, 17:14
Post #255


Membru


Group: Members
Posts: 3.682
Joined: 23 August 07
From: Timisoara




Deci legea nu conteaza pentru ca este doar un argument rigid?
Ce fumezi???
Hai sa gandim flexibil si sa ne facem propria dreptate indiferent de lege.
Uite, daca gandirea mea flexibila zice ca trebuie executati toti cei care trec pe rosu indiferent de modul de locomotie deoarece atenteaza la integritatea fizica a celorlalti inseamna ca argumentul este suficient pentru mintea mea. Indiferent ca e ilegal. Indiferent ca persoana are circumstante, obosit, neatent, l.a tinut copilu treaz toata noaptea, etc. Indiferent ca poate sunt daltonist.
Legea SE RESPECTA! CA DE AIA SUNTEM BABUINII EUROPEI!!!


--------------------
Ford Focus Titanium, 2.0 TDCI, 2013
You deserve what you tolerate!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 24 Jul 2019, 17:37
Post #256


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




@ gibonu: Din nou, exagerezi. Si vezi doar bucatica aia care te necajeste pe tine. Argumentul meu nu e doar ca "asa scrie in codul rutier", e un pic mai nuantat. Pentru ca tu vezi strict bucata asta, care te deranjeaza pe tine acum, nu vezi ca atat codul rutier cat si codul penal si amaratele alea de ore de liniste de la bloc fac parte dintr-un contract social pe care fara sa stim ne angajam cu totii sa-l respectam atunci cand ne nastem in tara asta, sau mai tarziu cand luam decizia constienta de a continua sa locuim aici.

Daca vrei sa se poata trece pe rosu la dreapta, in continuare nu mi-ai spus care e diferenta (si unde tragi linia intre au voie si n-au voie) intre biciclist, biciclist pe pedelec, scuterist, motociclist, sofer de autoturism, duba peste 3 tone jumate, autobuz. Si zici ca eu am un argument rigid, si ca fac caterinca ieftina. Tu nu ai demontat nici un argument prezentat de mine, doar ai sustinut ca cererea mea ca fiecare participant la trafic sa respecte codul rutier e rigida. OK, am continuat jocul tau, si am dus un pic mai departe exceptia si am instituit axioma a carei urmare te-a facut sa crezi ca fac eu caterinca ieftina, cand incerc doar sa-ti arat ca e aiurea sa ceri pentru o categorie de ceva exceptarea de la niste norme general valabile (si da, cred ca cei care lucreaza in IT ar trebui sa plateasca impozit pe venit, cot la cot cu restul lumii, dar nu fac scandal pe tema asta pentru ca pe ei ii scuteste legea). Exact ce scrie si colegul mai sus, legea se respecta. Si daca e ceva in neregula cu ea se fac eforturi pentru a o schimba.

Ca ai adus vorba de orase civilizate, hai sa n-o dam pe dupa corcodus. Arata-mi si mie un oras civilizat in care transportul in comun este atat de nepredictibil ca-n Bucuresti, incat sa-i faca pe multi sa prefere sa stea-n masina. Sau unul in care pe 70 - 80 % din suprafata lui te afli la maxim 300 de metri de un bloc de locuinte de 10 etaje, care ocupa 300 de metri patrati de sol per scara, dar are 40 de apartamente pe aceeasi scara. Cu rezultatul ca e mai aglomerat decat oricare altul, pe toata suprafata si continuu.


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabize
post 24 Jul 2019, 19:34
Post #257


DECONECTAT


Group: Members
Posts: 6.020
Joined: 21 July 08
From: ©City of Mini Roundabouts




Gibonu, de fapt ce asteptări ai? Să spunem toți în cor că ai dreptate?
N-ai! Oricât de empatic aș vrea să fiu, oricât aș înțelege rolul bicicletei într-un trafic aglomerat, legea-i lege și ar trebui să fie respectată de toți. Când vor fi alte legi, care să-ți satisfacă pretențiile, îmi voi schimba și eu optica.


--------------------
⚓ Am avut cândva o... barcă... acum doar un gândac H247
"Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady77
post 24 Jul 2019, 20:46
Post #258


راحتزیل یو


Group: Members
Posts: 1.729
Joined: 15 December 05
From: near Bacau




up.gif


--------------------
________________ ________________ _________________
The problem with this world is that the intelligent are full of doubts, while stupid ones are full of confidence.

ecnedifnocfollufsisoM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 24 Jul 2019, 21:43
Post #259


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.182
Joined: 29 May 06




@psychoo
Pare ca "ai deschis aparatul mai tarziu" si ca nu ai citit nimic din ceea ce am spus eu aici,
Am enumerat clar cateva situatii, nu am spus ca biciclistii nu trebuie sa respecte nicio regula.

@tatabobu
Ca sa mai isterizez putin audienta, da, si scuterele mici, pana in 50 cmc, ar putea vira dreapta pe rosu.
Bineinteles [desi ma repet, nimeni nu observa] dupa o prealabila si temeinica asigurare.

Argumet: bicicleta, pedelec-ul [presupun ca te referi la bicicleta electrica], bicicleta cu motor termic, trotineta, scuterul de pana la 50 cmc, ocupa foarte putin loc, si, de foarte multe ori, nu incurca pe nimeni.
Ca sa nu mai aduc in discutie situatia in care intersectia este blocata, asa cum se intampla de foarte multe ori in Bucuresti la orele de varf. Nu stiu cum este in alte orase.

Sper ca s-a retinut ca ma refer la un scuter mic si nu la un maxi scuter de 400 cmc care este mai mare ca o motocicleta de 125 cmc.

Restul, adica "motociclist, sofer de autoturism, duba peste 3 tone jumate, autobuz" ocupa mult loc, nu cred ca este nevoie sa dezbatem asta.
In cazul in care nu se vede din semnatura, merg si cu motocicleta, e drept, nu atat de mult cat mi-as dori. Asta ca sa evitam discutii inutile din care ar rezulta ca sunt vreun frustrat care are o problema cu motociclistii. Recunosc, duba si autobuz n-am.

Ce legatura exista intre "70 - 80 % din suprafata lui te afli la maxim 300 de metri de un bloc de locuinte de 10 etaje, care ocupa 300 de metri patrati de sol per scara, dar are 40 de apartamente pe aceeasi scara" si faptul ca in Europa civilizata ministrii merg la munca pe bicicleta?
Imi cer scuze, insa chiar nu vad legatura.

@gabize
Astept o gandire flexibila in locul uneia rigide.
Raman dator cu exemplul gandirii flexibile pe care i l-am promis lui @tatabobu. Insa trebuie sa termin povestea turei din Delta.

This post has been edited by gibonu: 24 Jul 2019, 21:45


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 24 Jul 2019, 21:57
Post #260


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




Legatura e in faptul ca au pe unde. Cand nu-s 10000 de locuitori legali (adica cu buletin facut) pe kilometru patrat ai un trafic suficient de relaxat, un sistem de transport in comun suficient de bine pus la punct, si nu in ultimul rand o populatie suficient de relaxata incat mersul zilnic cu bicicleta sa fie o alternativa viabila pentru multi. Tu crezi ca daca-l iei pe ministrul ala care merge pe bicicleta in Suedia sau pe unde era, si-l muti in Bucuresti va merge pe bicicleta? Eventual dandu-i dreptul sa faca dreapta pe rosu? Sunt extrem de multi pasi de facut ca sa se ajunga la nivelul de siguranta in trafic din alte tari, dar discriminand negativ sau pozitiv intre utilizatorii particulari ai infrastructurii rutiere nu este un pas care sa aduca beneficii masurabile pe teemen lung

PS: astept povestea turei, e mai chill 😁


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 24 Jul 2019, 23:01
Post #261


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.182
Joined: 29 May 06




@tatabobu
Interesant punct de vedere. Din ce spui, inteleg ca in Bucuresti nu exista piste pentru biciclete pentru ca nu exista loc fizic pentru a le construi. Nicidecum deoarece sunt condusi de 30 de ani de niste primari care n-au nicio legatura cu realitatea [ca sa ma exprim elegant].
Nu prea inteleg cum de-a fost posbil aparitita pistei de pe calea Victorie. Centru orasului, aglomeratie mare, etc.

Cat despre "daca-l iei pe ministrul ala care merge pe bicicleta in Suedia sau pe unde era, si-l muti in Bucuresti va merge pe bicicleta?" nu stiu ce sa zic.
Ma crezi daca iti spun ca stiu un director general [cetatean dintr-o tara civilizata din Europa] al unei companii importante de pe piata din RO [multinationala, cum se spune pe Facebook] care uneori [nu zilnic] vine cu bicicleta la birou?
Omu' nu are nicio problema sa pedaleze la costum, pe o bicicleta de oras.

Sau ca am auzit de sefi de la ING [olandezi] care merg cu bicicleta in Bucuresti.


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 25 Jul 2019, 05:51
Post #262


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.045
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Gibonu si eu cred ca nu prea se poate fizic sa mai tai din strazi sa faci piste de biciclete. Celebra pista de pe Calea Victoriei a redus bulevardul ala la nivel de ulita, cu niste costuri care eu le vedeam mai degraba la niste pasaje subterane sau la o centura ocolitoare de nivel autostrada. Plus ca, din observatiile mele este from Nowhere to the middle of Nowhere, adica nu e o artera vitala pe care merg corporatisti eco la servici ci mai degraba o promenada. Daca era pe Barbu Vacarescu mai intelegeam.

De asemenea, regulile de circulatie sunt universal valabile si obligatorii, nu merge cu daca ma asigur, daca am loc etc. De asemenea conducatorii de autoturisme nu pot fi obligati sa faca loc vehiculelor pe 2 roti (decat daca apartin militiei si au girofarul in functiune) si nu pot fi obligati sa aiba grija in permanenta ca poate intra in vreun biciclist care iese fara sa se asigure sau trece pe rosu. Au si ei pe ale lor, traficul este destul de solicitant din punct de vedere al atentiei si asa.

Conducatorii de vehicule pe 2 roti ar trebui sa fie constienti ca dintr-un impact cu o masina, chiar si la viteze moderate, masina va iesi mereu invingatoare, ei isi pericliteaza sanatatea sau chiar viata. Recunosc, nu am mai mers cu bicicleta decand eram copil, dar daca as merge cu bicicleta asta ar fi regula de baza pentru mine, nu cate masini am facut la semafor sau cat de repede ajung la destinatie. Asumarea de riscuri foarte mari in trafic este o nebunie din partea celor pe 2 roti, am trait nenumarate exemple de kamikaze, pur si simplu. Cred ca un curs de legislatie si un sistem de RCA si pentru cei care sunt exceptati ar prinde bine, si un biciclist poate sa provoace daune altor vehicule, sunt masini la care o oglinda laterala e mai scumpa decat bicicleta lui.

Mai nou in trafic vad ca apare o noua categorie - trotinetele electrice. Astea sunt cele mai rele, sunt foarte greu de vazut si avand acceleratie superioara bicicletelor de ex te trezesti cu el exact unde nu te astepti. Aici cred ca se impune o limitare a puterii plus o vesta specifica de o culoare tipatoare.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psychoo
post 25 Jul 2019, 06:29
Post #263


Membru


Group: Members
Posts: 3.682
Joined: 23 August 07
From: Timisoara




QUOTE(gibonu @ 24 Jul 2019, 21:43)
@psychoo
Pare ca "ai deschis aparatul mai tarziu" si ca nu ai citit nimic din ceea ce am spus eu aici,
Am enumerat clar cateva situatii, nu am spus ca biciclistii nu trebuie sa respecte nicio regula.

[...]


Am pretentia ca si intelegem ce citim pe aici.
Am inteles doleantele TALE cu ce anume doresti TU sa nu respecti din legislatie.
Apoi vin EU si am ALTE pretentii.
Apoi se trezeste un ALT biciclist sa isi monteze atas sau motor electric de 20KW si sa nu respecte ALTE legi, diferite de cele incalcate anterior de tine si de mine.
Intelegi unde se ajunge?
Legea se respecta altfel iese jungla, exact ce avem pe strazi. Sau sa se faca doar cum vrei tu? Adica doar ce ti se pare tie normal sa se incalce dar de catre toata lumea la fel, altfel sunt idioti?
In cazul asta esti in tara in care trebuie, asa gandesc majoritar creaturile ce populeaza aceasta regiune.


--------------------
Ford Focus Titanium, 2.0 TDCI, 2013
You deserve what you tolerate!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 25 Jul 2019, 07:57
Post #264


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.350
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




eu cred ca ciclistii ar trebui lasati sa mearga inainte pe rosu, fara amenda. Ar rezolva multe probleme educand numarul de ciclisti in aproximativ 6 luni.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sudsemnatu
post 25 Jul 2019, 09:10
Post #265


Membru Huligan


Group: Members
Posts: 1.703
Joined: 28 November 06
From: Bucuresti




Imi pare rau sa o zic sau poate nu, dar in afara de cativa insi de pe aici, in toata discutia asta vad o adunatura de oameni care si-au facut concediile doar la Jupiter si la Busteni si maxim au iesit din tara pana la Veliko.

Sa ai o gandire asa limitata in ceea ce priveste evolutia traficului si metode de abordare pentru a putea respira, decongestiona, mobiliza sau nu stiu spuneti voi cum vreti....e grav si denota faptul de ce multi au plecat deja din tara si voi ati ramas inca aici si probabil ca inca veti ramane.

Crapati ochii in continuare la turele lu' gibonu pe bicicleta si minunati-va de ele, in timp ce va incingeti fundul in conservele oparite de soare, pentru ca nu-i asa, nu exista loc de biciclete de drumurile noastre, ca sunt deja ocupate de masini.


--------------------
Skoda Fabia 2005 Ex: Dacia Nova/Logan/Supernova 2000/2007/2002
Midland Alan 52/PNI ML 160
Speed doesn't kill people, its the sudden stop that does
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabize
post 25 Jul 2019, 09:16
Post #266


DECONECTAT


Group: Members
Posts: 6.020
Joined: 21 July 08
From: ©City of Mini Roundabouts




Io zic să citești ce se dă, ce se cere și ce se afirmă.
Că nu noi, proștii de-am rămas, facem legi. Și nici piste de biclă.
Dar să fiu de acord că bicileții pot circula cum vrea mușkiul lor pentru că descongestionează traficul și nu le put oole ca la conservari... nu, mulțumesc.
Poate-s prost și de la țară, da no, noroc că mai sunt dă-știa dăschiși la minte, ce miros a civilizație occidentală. Cu vorbele la ei.


--------------------
⚓ Am avut cândva o... barcă... acum doar un gândac H247
"Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sudsemnatu
post 25 Jul 2019, 09:23
Post #267


Membru Huligan


Group: Members
Posts: 1.703
Joined: 28 November 06
From: Bucuresti




E misto ca te simti, chiar daca nu te-a nominalizat nimeni.
Nu cred ca in nicio tara unde exista piste de biciclete s-au apucat sa le faca cetatenii, dar au facut presiune asupra autoritatilor sa le faca, au crescut numarul de biciclisti sa le arate ca exista in trafic.

In 1990 erau 30 de motociclisti in tot Bucurestiul, in 2000 cine dadea de permis il lua automat. Crescand usor usor numarul motociclistilor autoritatile s-au facut nevoite sa schimbe legile in ceea ce ii priveste. Au modificat categoriile de permise din A in AM, A1, A2 si A, au introdus traseul ca proba obligatorie, au inasprit examenul in poligon, au 'intersiz' scuteristii. ETC

Deci se poate, daca exista presiune pe autoritati, fie sa reglementeze mai bine in interesul cetateanului acest lucru, fie sa creeze mijloace care inlesneasca deplasarea acestora in trafic.

Ceea ce vroiam sa zic, e ca e usor sa zici ca e de kkt sa mergi cu bicicleta in oras cand stai in masina si uite jegosii astia au distrus calea victoriei ca au creat piste si nu mai am eu loc sa merg cu masina pe 3 benzi.


--------------------
Skoda Fabia 2005 Ex: Dacia Nova/Logan/Supernova 2000/2007/2002
Midland Alan 52/PNI ML 160
Speed doesn't kill people, its the sudden stop that does
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki
post 25 Jul 2019, 09:27
Post #268


#Hırsızlargibigeceniniçine


Group: Members
Posts: 1.209
Joined: 30 July 02
From: Bucuresti




QUOTE(YRX @ 25 Jul 2019, 06:51)
Gibonu si eu cred ca nu prea se poate fizic sa mai tai din strazi sa faci piste de biciclete.

*


Ba se poate, chiar indicat daca vrei sa reduci tarfic auto la nivel general>
In momentul in care cu bicla faci, aceeasi distanta, 20 minute iar cu masina 1h cred ca multi ar reconsidera importanta biclei
Vedeti doar citi umbla solo in masina.....
Astia cel putin, 90% dintre ei ar putea folosi bicla.


--------------------
Renault Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE 2004 / 2019 - XX-B-XXX
#Hırsızlargibigeceniniçine

Funken Kurbelwelle
Uzun Araç!
Değer Așılırsa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sudsemnatu
post 25 Jul 2019, 09:28
Post #269


Membru Huligan


Group: Members
Posts: 1.703
Joined: 28 November 06
From: Bucuresti




Pai cum sa mai tai frate din strazi? Ai innebunit? Si masinile pe unde sa mai mearga? Pai de ce platesc taxe si impozite? Bicicletele nu platesc nimic, nu?


--------------------
Skoda Fabia 2005 Ex: Dacia Nova/Logan/Supernova 2000/2007/2002
Midland Alan 52/PNI ML 160
Speed doesn't kill people, its the sudden stop that does
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 25 Jul 2019, 09:38
Post #270


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.061
Joined: 11 February 04




QUOTE(Sudsemnatu @ 25 Jul 2019, 10:23)
Ceea ce vroiam sa zic, e ca e usor sa zici ca e de kkt sa mergi cu bicicleta in oras cand stai in masina si uite jegosii astia au distrus calea victoriei ca au creat piste si nu mai am eu loc sa merg cu masina pe 3 benzi.
*



Mda, ai ramane surprins ca oameni care au mers afara au fix aceleasi pareri.
Am mers ieri din nou cu fiu-meu cu bicla Stefan cel Mare- Herastrau, cu scop recreativ.
Avem un traseu prin care mergem prin spatele blocurilor usurel, viteza pe la 10 km/h, apoi pe Victoriei- Herastrau viteza creste la 14-16, apoi o tura de lac Herastrau, Arc de Triomph ( ce politiste bune acolo erau aseara smile.gif ) inapoi pe Kisellef la Victoriei si venit usurel pe trotuar pana acasa pe Stefan cel Mare.
Prefer prin spatele blocurilor pentru ca e mai liniste, poluare mai redusa.





--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
20 Pages « < 7 8 9 10 11 > » 
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th April 2025 - 15:39
Dacia