Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Achizitie symbol 2010, masina noua - sfaturi

Steffan
post 31 Jul 2010, 17:45
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 15 December 08
From: București




Reviziile la diesel pentru Symbol se fac la 15 mii de km, deci nu sunt 10 revizii in 100 de mii km.
Intr-adevar reviziile pentru diesel costa ceva mai mult dar se "acopera" din pretul mai scazut al motorinei.

vallixx nu te sfatuieste rau, ca sa acoperi cosurile mai mari ale unui diesel este necesar un km anual mai mare de 11 mii dar poate ca vei folosi masina mai mult.

Chestia asta cu motorina de proasta de calitate in .ro nu pot s-o inteleg. Dupa parerea mea e doar o galusca aruncata de producatori pentru a scapa de responasabilitate.
Un ditamai producatorul (renault sau alta firma) daca descopera ca motorina dintr-o tara nu indeplineste standardele de calitate si ca acest lucru se rasfringe asupra vinzarilor (lumea nu mai cumpare renault fiindca a auzit ca sunt probleme cu injectoarele de exemplu) nu ia masuri? Renault sai alta mare firma care produce si vinde masina in .ro nu poate arata public ca motorina din .ro este de calitate indoilenica?
Lui Ion Popescu ii este mai greu sa se judece cu benzinaria x dar Renault, Ford, etc cind vad ca-si pierd clientii din cauza combustibilului de ce nu se judeca cu cei ce produc si vind combustibil in .ro?
Pentru ca motivul e inventat, benzina si motorina din .ro nu e nici mai buna nici mai proasta decit cea din alte state.
Unui tehnician din service ii e mai usor sa dea vina pe combustibil pentru o anumita problema decit sa recunoasca ca a fost o piesa proasta din fabricatie si trebuie s-o inlocuiasca gratuit.


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCI, 85 cp 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 31 Jul 2010, 19:59
Post #32


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.549
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Eu stiam ca reviziile se fac la 10 mii la diesel si la 15 mii la benzinare ...
S-or fi schimbat conditiile, nu contest, atunci insemna ca s-au schimbat si reviziile la benzinare de la 15 la 20 ?

Referitor la calitatea carburantului, nu ma bazez doar pe ce se spune, ci ma bazez si pe faptul ca atunci cand am iesit cu masina din tara si am bagat benzina, masina trage sesizabil mai bine.
NU doar "pare ca", chiar e diferenta uneori destul de mare si chiar si cu benzina bagata la bulgari, nu mai zic Germania sau Italia.
Si atunci am tras concluzia ca benzina e mai buna calitativ.
Aceeasi treaba e si cu motorina, de obicei plecam in gasca, din care cel putin 1-2 masini sunt diesel ( si TDI si dci )
In plus am vazut si cum arata filtrele de benzina sau motorina schimbate la revizii, unele au in ele o mazga urata si neagra ca un pamant ud. Ma gandesc ca nu putea sa ajunga acolo decat din carburant...


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Steffan
post 31 Jul 2010, 21:18
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 15 December 08
From: București




Eu am fost anul trecut pînă în Croația iar anul ăsta Grecia, motorina de acolo nu e nici mai bună nici mai rea.
Benzinăriile noastre arată mai bine, la croați de exemplu sunt încă foarte multe pompe vechi asemănătoare cu PECO-urile de acum mulți ani de la noi. Nici la greci nu sunt cele mai „evoluate” benzinării, asta ca să nu mai vorbim de bulgari.
Am alimentat destul de mult atît la croați, cît și la greci și crede-mă pe cuvînt că mașina nu s-a mișcat nici mai bine, nici mai rău decît cu motorina „românească” de la Mol, OMV, Rompetrol.

Povestea asta cu filtrele de benzină sau motorină nu e concludentă, pentru că nu poți ști de unde a alimentat respectiva persoană. Sunt destui care cumpără benzină, motorină la bidoane iar sursa acelui carburant numai Dumnezeu o știe.

Hai că am deturnat thread-ul omului. Mai zic un singur lucru, dacă carburantul din România e de slabă calitate de ce producătorii de automobile nu fac nimic?


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCI, 85 cp 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iudex
post 1 Aug 2010, 10:52
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 8 May 10




Si eu zic la fel in privinta carburantului. Benzinariile din Bulgaria arata jalnic, la fel si la Greci. Benzina de la Rompetrol - EFIX - OMW si MOL e mai buna decat in tarile vecine. Banuiesc ca si motorina .... Cine baga motorina luata de la tractoristi, suport si consecintele.


--------------------
Renault Symbol 2010 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 1 Aug 2010, 11:20
Post #35


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




QUOTE(Iudex @ 31 Jul 2010, 13:16)
Mi s-ar potrivii un IMPRENZA WRX, daca e pe potriveala smile.gif
*


Dupa mine ti s-ar potrivi vw sh tedei.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iudex
post 1 Aug 2010, 17:39
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 8 May 10




Noroc ca nu ti-am cerut parerea smile.gif


--------------------
Renault Symbol 2010 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
faniqa2003
post 4 Aug 2010, 12:30
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 18 July 05
From: Bucuresti




Eu am achizitionat un Symbol 1,5 85 cp - Best - anul acesta in luna iunie.
Nu am asteptat 3 luni sa vina, a durat mai putin de luna - comanda fiind facuta la Serus - si asta pentru ca nu am luat o echipare standard ci am dorit si ceva optionale care au marit (foarte putin, de altfel) timpul de livrare.
Am ales modelul respectiv pentru ca am beneficiat de o oferta financiara foarte convenabila, masina cu tot cu optionalele alese de mine fiind in total aproape 9400 de euro (la care se adauga 3 vouchere remat achizitionate cu 1600 ron si calculate la dealer la 3800 ron, 2 vouchere cadou de la dealer si o reducere substantiala negociata pentru plata cash ), in concluzie 8800 euro + taxa de poluare in valoare de 600 euro - asta este costul total.
Pana la urma, cat am platit este un pret foarte bun pentru un diesel si, desi nici eu nu fac mai mult de 20.000 de km pe an, nu am vazut de ce as fi cumparat o motorizare pe benzina mai ieftina putin dar mult mai "consumatoare"....
Reviziile se fac la 15.000 de km sau la an, distributia se schimba la 90.000 km, garantie 5 ani (tot oferta de la dealer).
Consider costurile de revizie ca se incadreaza in limita normalului, tinand cont ca in general lumea face comparatia cu revizii la masini iesite din garantie, la care mai "merge" si o piesa de neorigine, mai merge si lasat "pe data viitoare"....
In legatura cu consumul, pot afirma ca in 2900 de km facuti pana acum, am bagat trei plinuri (am pastrat bonurile...biggrin.gif) adica aproximativ 150 litri. Adica, si daca nu iau in considerare ca inca mai am ceva motorina din aia 150 de litri in rezervor, tot imi iese un consum de aprox 5,1 in regim mixt, oras+afara (50%/50%).
Spatiul interior este multumitor pentru o masina din clasa ei, cu specificatia ca in spate ar intra mai greu 3 adulti sau persoane foarte inalte. Totusi, fiind un autoturism "de familie" cred ca se incadreaza in limite.
Vizibilitatea este buna, cu oglinzile mai mici te obisnuiesti foarte repede.
Personal, am antifonat suplimentar cu material fonoabsorbant podeaua masinii pana, inclusiv, in spatele banchetei, pentru a evita neplaceri produse de zgomote exterioare si de rulare. Cost mic, rezultate maxime!
Suspensiile sunt moi, comode, adaptate unui condus in oras mai putin sportiv.
Stabilitatea se raporteaza la suspensii, deci, la viteze mari , mult mai mari decat limitele legale (eu am mers pana acum max cu 150 km/h pe autostrada si masina era stabila, dar banuiesc ca nu se pune....) exista posibilitatea sa devina instabila la manevre violente.
Motorul trage foarte bine, are reprize excelente, cuplu foarte bun raportat la greutatea masinii, ma felicit ca nu am optat pentru versiunea de 65 de cai pentru 300 de euro mai putin...
Desi nu am fost niciodata un fan Renault, uite ca am ajuns la al treilea Renault din 5 masini avute.
Cand iti vei lua masina, incearca sa nu te iei dupa gura lumii, parerile vor fi INTOTDEAUNA subiective.
Calculeaza-ti bugetul (mai pune 10% pentru cheltuieli ulterioare) gandeste-te exact CE ANUME vei face cu masina, la ce o vei utiliza, la situatia familiala, apoi alege.
Iti doresc multa bafta!

This post has been edited by faniqa2003: 4 Aug 2010, 12:33


--------------------
Renault Symbol 2010, 1,5 DCi, Best - B 999 FAN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 5 Aug 2010, 09:17
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




Noul Bicorp nu iti place?? E mai fiabil si comfortabil decat Symbolul.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SandelBS
post 5 Aug 2010, 10:16
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 989
Joined: 5 December 09




faniqa, felicitari pentru alegere. Cat te-a costat antifonarea? Suspensiile intr-adevar sunt moi, am mers cu tdi-uri, cu masini relativ mai scumpe, da' confortabil ca-n masina mea nu m-am simtit in niciuna.
valixx, la benzinare reviziile se fac la 20000. Daca am 44 000 km, si la revizia de 40000 n-au avut aia de la service filtru polen, o sa zica astia ceva daca ma duc si-l schimb dupa atatia km si timp (4000 si 2 luni).


--------------------
Renault Koleos 2013, 2.0 dci 173 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claudiu.manda
post 5 Aug 2010, 10:31
Post #40


Think green!


Group: Members
Posts: 369
Joined: 19 July 10
From: Bucharest




Ce sa zica? Il poti schimba ori de cate ori doresti.


--------------------
Renault Clio Symbol 2008 Dinamique 1.5 dCi 85 hp
10,000 km - 22.06.2009 / 20,000 km - 25.02.2010
30,000 km - 28.11.2010 / 40,000 km - 26.08.2011
50,000 km - 08.06.2012 / 60,000 km - 04.05.2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iudex
post 7 Aug 2010, 15:07
Post #41


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 8 May 10




merci faniq


--------------------
Renault Symbol 2010 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
memewap
post 11 Aug 2010, 21:26
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 11 August 10




Buna seara,

Am achizitionat un Renault Symbol Best 1.2 16V, 75CP. Am cateva probleme daca ma poate ajuta cineva.
1. Pe timp de ploaie, daca imediat dupa ce pornesc motorul dau pe dezaburire, mi se aburesc geamurile instant(si nu e pe recirculare). 20 sec daca folosesc AC se dezaburesc, dar totusi nu mi se pare normal.

2. Scaunul, dupa doar 350 Km pe drumuri cat de cat bune zic eu, deja a inceput sa scoata un mic zgomot de greieras.

3. Centura iarasi, daca e pusa, scoate un zgomotel (de la intrarea in locasul ei)

In rest sunt multumit de ea.

Daca ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi la problemele de mai sus as fi recunoscator.

Numa' Bine!


--------------------
Renault Noul Symbol 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
S4b1n
post 11 Aug 2010, 21:54
Post #43


Membru Symbolist


Group: Members
Posts: 937
Joined: 27 February 10
From: Craiova/Bucuresti




1. A/C-ul are dezumidificator. De-aia dezabureste instant. Acelasi fenomen mi se intampla si mie, sa se abureasca geamurile instant, in special dupa ce spal masina. Dar deschid geamurile din fata, dau pe aer cald pe maxim pe parbriz si in maxim 1 minut e dezaburit. Dupa care ma urc in masina, dau pe rece si nu se mai abureste.
2. In ce consta greierul? Ce sunet se aude? Scartait, troncanit ?
3. In locasul de la centura se poate da cu o idee de WD40, care este lubrifiant, si n-ar mai scartai. Eu n-am dat inca cu asa ceva, de teama sa nu se ia pe centura si sa frec de haine/tapiserie. Dar cred ca voi lua un servetel, imbibat putin in lubrifiant si voi vedea cum il bag pe acolo sa ung, pentru ca si mie imi scartaie uneori.


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 62 kW 2007 - ~ 155000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bardu
post 12 Aug 2010, 06:18
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 602
Joined: 21 March 08




@memewap ca sa scapi de problema 1 monteaza-ti filtru de polen.


--------------------
Renault Symbol Fidji - MS-08-?MS
Intrebare: Cum se pune la loc dopul la o sampanie?
Raspuns: Intrebati-l pe Geoana.
1,4L, 8V @ 75Cp | aprilie 2008 @ 6,8Km!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 12 Aug 2010, 08:51
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




2)scaunul imi scartia si mie, trebuie sa il lasi intr-o pozitie fixa, si sa nu il mai misti de acolo, decat f rar; dar sa fii atent sa fie pus intr-o pozitie corecta, bine ancorat de suportul lui;
3)scartaitul curelei se rezolva f simplu: ungi mecanismul de prindere al ei (ca de acolo auzi greierasii) cu un ulei pt mecanisme fine. Eu mi-am cumparat unul nemtesc, din Real, costa in jur de 7 RON. Dupa ce vei face aceasta operatiune, nu vei mai avea probleme cu greierasii din centura pt ani de zile. Nu da cu alti lubrefianti, pt ca nu tin: numai ulei pt mecanisme fine sa iei.


PS: si imbinarile de la scaun pot si unse cu un ulei pt mecanisme fine.
PPS: masina nu a fost dotata cu filtru de particule din fabrica?


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SandelBS
post 12 Aug 2010, 09:13
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 989
Joined: 5 December 09




La prima revizie pun astia filtrul de polen. am fost ieri sa-l schimb si m-a costat 100 de lei (stiam ca o sa ma rupa la pret, dar nu puteam sa mai astept 2 luni). Am deschis putin cutia cu ala vechi si era plin de praf la prima vedere, mai incolo ma uit sa vad cum arata dupa 25000 km si 10 luni


--------------------
Renault Koleos 2013, 2.0 dci 173 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
S4b1n
post 12 Aug 2010, 10:22
Post #47


Membru Symbolist


Group: Members
Posts: 937
Joined: 27 February 10
From: Craiova/Bucuresti




A mea are filtru de polen, si tot se abureste exact cum am descris mai sus. Si e schimbat filtrul acum aprox 3 luni si 5000 km


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 62 kW 2007 - ~ 155000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 12 Aug 2010, 10:24
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




ca sa vezi ghidusie: a mea nu are din fabrica filtru de polen, si nici nu pot sa imi montez; si cu toate acestea nu se abureste chiar asa de tare. Fiind vara, eu zic ca puteti sa recurgeti linistiti la A/C, pt ca el dezabureste in cateva zeci de secunde.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
S4b1n
post 12 Aug 2010, 10:28
Post #49


Membru Symbolist


Group: Members
Posts: 937
Joined: 27 February 10
From: Craiova/Bucuresti




Daca il dezaburesc cu A/C-ul, trebuie apoi sa-l tin pornit tot timpul, pentru ca imediat cum il scot, se abureste iar. Si in unele seri cand ploua, se face destul de racoare, si la 21 de grade afara sii cu A/C pornit ajunge sa-mi fie prea racoare inauntru. Asa, mai bine pierd aproape 1 minut si dau aer cald la maxim pe parbriz, se dezabureste, dupa care revin pe aer rece, si am avantajul ca nu se abureste la loc.


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 62 kW 2007 - ~ 155000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bardu
post 12 Aug 2010, 10:35
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 602
Joined: 21 March 08




In conditii de vara ar trebui sa fie mai rapida dezaburirea pe aer rece.
Nu ar strica sa speli geamurile pe interior cu o solutie antiaburire (clean antiaburire sau ceva similar).


--------------------
Renault Symbol Fidji - MS-08-?MS
Intrebare: Cum se pune la loc dopul la o sampanie?
Raspuns: Intrebati-l pe Geoana.
1,4L, 8V @ 75Cp | aprilie 2008 @ 6,8Km!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
S4b1n
post 12 Aug 2010, 10:42
Post #51


Membru Symbolist


Group: Members
Posts: 937
Joined: 27 February 10
From: Craiova/Bucuresti




Asa am zis si eu, dar am stat cu ea pe rece minute bune si nu se dezaburea. Si cum am dat-o pe cald a inceput sa dispara. Pana acum nu am vazut solutii de curatat geamuri cu antiaburire, dar daca gasesc cu siguranta ca voi incerca sa vad daca da rezultate.


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 62 kW 2007 - ~ 155000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ReiMNs
post 12 Aug 2010, 13:40
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 322
Joined: 7 December 08
From: Bucuresti / Adjud




si la mine facea zgomot cand aveam centura pusa, dar am demontat carcasa de unde intra centura( cea dintre scaune ) apoi am pus o saiba sa nu se mai miste si totul a fost ok.



--------------------
Renault Symbol ian-2008 Music Edition 1.4 8V - VN--BWE
Priveste cerul!

dec 2007 - 5km
2013 - 125000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
memewap
post 13 Aug 2010, 21:03
Post #53


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 11 August 10




Multam' fain de sfaturi.

Sa raspund la unele intrebari... Zgomotul de greieras din scaun e ca un scartait. Nu se pune problema de schimbat pozitia lui. Indiferent cum il reglez, zgomotul se aude cand "ma las in el". La o groapa, sau si pe loc daca ma ridic un pic si revin, scoate scartaitul ala minor dat totusi enervant.

Sincer sa fiu nici nu stiu daca are filtru de polen. Daca se numeste filtru habitaclu atunci am, dar tot nu inteleg problema aburirii, fiind masinuta noua. O sa incerc si eu cu 1 min pe aer cald si apoi sa revin pe rece, da' acum....da Doamne ploaie! Ca murim cu caldurile astea....

Maine am plecat pe Transfagarasan sa o vad si la drum lung(am de impins tocmai din Piatra Neamt)

Seara frumoasa!


--------------------
Renault Noul Symbol 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
S4b1n
post 13 Aug 2010, 21:37
Post #54


Membru Symbolist


Group: Members
Posts: 937
Joined: 27 February 10
From: Craiova/Bucuresti




Da, filtru polen = filtru habitaclu. Sunt si indicatii pentru schimbarea lui la sectiunea tutoriale, banuiesc ca nu difera amplasarea fata de modelul pana in 2008, desi nu cred ca e nevoie sa umbli.. e o problema, pe care n-ai intalnit-o numai tu, am mai vazut si un VW cu aceeasi problema de aburire, si tind sa cred ca pe temperaturile astea, mai ales daca e si umiditate mare in aer, toate masinile pe ploaie sau dupa ploaie fac asa.

This post has been edited by S4b1n: 13 Aug 2010, 21:37


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 62 kW 2007 - ~ 155000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 13 Aug 2010, 22:31
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




Mare atentie cu solutiile antiaburire, eu am luat 2 tipuri, ambele dezabureau dar:
- prima dadea impresia noaptea ca ai geamurile manjite cu grasime, efect amplificat de stralucirea farurilor celor care veneau din sens opus, foarte periculos de altfel. Am frecat cu carpa ca la balamuc si a disparut efectul enervant dar a disparut si dezaburirea.
- a doua era perfecta o zi, a doua zi se abureau geamurile mai rau, de curgea apa dupa ele, trebuia dat din nou si frecat iar bine geamul. Comparativ, acolo unde nu ajungeam cu laveta se aburea normal, acolo unde era solutia nu se aburea in prima zi, dar a doua zi adunai apa cu mopul.

Eu dau drumul la AC si la caldura pe treapta 3, se dezabureste imediat, AC usuca aerul de afara iar clima il incalzeste ca sa nu fac turturi in masina. Cand s-a incalzit in masina si s-a dezaburit parbrizul opresc AC. Ca sa nu se abureasca la loc folosesc incalzirea la maxim si variez debitul din ventilator, daca misc clapetul cald-rece si incropesc aerul se abureste instant.

This post has been edited by D-Ice: 13 Aug 2010, 23:52


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SandelBS
post 14 Aug 2010, 08:36
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 989
Joined: 5 December 09




Diferenta fata de modelul anterior e ca trebuie sa scoti toata masca sa ajungi la el. Visul mecanicilor, sa-ti umple factura cu orele de manopera


--------------------
Renault Koleos 2013, 2.0 dci 173 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hora
post 18 Aug 2010, 12:20
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 317
Joined: 22 July 06
From: Brasov




aburirea se indeparteaza intr-adevar foarte repede cu aerul conditionat. daca afara este putin prea rece si soferului i se face frig se poate da drumul si la caldura (atata cat este necesar) concomitent cu a/c. confortul este deosebit.

18 Aug 2010, 13:22:
ups! sorry! n-am citit ostul lui D-Ice.


This post has been edited by hora: 18 Aug 2010, 12:22


--------------------
Opel Corsa C 1.3 cdti 2006
Ex Dacia 1310, Renault Symbol 1.4 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
memewap
post 19 Aug 2010, 20:29
Post #58


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 11 August 10




Inca o problema ce a aparut....
Dimineata nu o ia la prima cheie. Doar de la a doua. Stiti cumva care ar fi explicatia?

Multumesc,


--------------------
Renault Noul Symbol 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iudex
post 21 Aug 2010, 10:49
Post #59


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 8 May 10




Miercuri am fost sa ridic Symbolul de la Auto Cobalcescu de pe cheil Dambovitei. Nu am facut cu ea decat 50 de km, asa ca nu pot sa mi dau inca cu parerea. Totusi oglinzile sunt prea mici, e cam sigurul lucru care ma derajeaza.

Pe de alta parte am vazut topice aici cu tuninguri de symbol, cu tot felul de briz brizuri ... Te bufneste si rasul .... la o masina de maxim 85 CP, sa mai fie si Renault, nu ai ce sa-i ceri, nu ai cum sa o faci din ea o super masina. Doar cei ce au condus exclusiv Dacia si Renault au vise din astea. Ca sa va faceti o idee, m-am dat jos dintr-un diesel BMW seria 1, full optiones (adica piele, navigatie, telefon de urgenta, scaunele se pot misca in orice pozitie vrea muschil tau, inclusiv se umfla si se strang pe spatele soferului, climatronic, etc, etc) motor 2.0, chiptunat la 210 CP si m-am urcat intr-un Symbol de 85 CP smile.gif


--------------------
Renault Symbol 2010 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
S4b1n
post 21 Aug 2010, 11:16
Post #60


Membru Symbolist


Group: Members
Posts: 937
Joined: 27 February 10
From: Craiova/Bucuresti




Sa o stapanesti sanatos si multi km fara probleme! E totusi o masina ieftina, nu prea ar trebui sa o compari cu BMW-ul, pentru ca poate vei fi dezamagit. E o masina care isi face banii, are consum destul de mic (eu am scos consumul dat de carte 3,9% mergand cu 90-100 in afara orasului, in oras doar in weekend cand e mai liber mai scade consumul sub 5%)


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 62 kW 2007 - ~ 155000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 21:28
Dacia