Brake sistem fault
![]() ![]() ![]() |
Brake sistem fault
Laurentziu83 |
![]()
Post
#91
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
|
||
--------------------
.
.
.
|
|||
tarzan23 |
![]() ![]()
Post
#92
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 8 January 16 ![]() |
O problema asemanatoare am avut si eu Brake System Fault.. si dupa cateva zile a aparut din nou .. si apoi din nou ... pana intr o zi cand ambreiajul a inceput sa tine jos!
Rezolvare: Am constatat ca, conducta de la pompa de ambreiaj catre cutie contine un fel de valva sau nu stiu cum s-o numesc (figurile 1, 3 si 4 din atasament) care era umeda datorita lichidului de frana pe care eu il pierdusem si aparea eroarea in bord... MENTIUNE: Pompa de ambreiaj este hidraulica si se alimenteaza din bidonasul cu lichid de frana al masinii! Ok .. Aveam deja simptomele colegilor care au scris mai sus ca ambreiajul incepuse sa tina jos si pierdeam lichid de frana... Am desfacut bateria , suportul la aceasta (se scoate cam greu, dar aveti grija la cabluri si mufe!!!), dupa care am scos si filtru de aer si suportul acestuia ... am zis sa fac loc nu gluma ![]() Am ajuns la locul cu pricina, am scos siguranta la aceasta valva, si cand SHOCK nu am gasit nicio garnitura (oring)(chiar nu inteleg nu a avut!?).. I-am pus eu o garnitura in sectiune circulara de circa 5 mm diametru (vezi poze din atasament), dupa care l-am pus la loc. Mare grija la siguranta sa intre bine pana la capat!!! Dupa care am aerisit instalatia: am scos sigurantele la capatul conductei dinspre cutie, am bagat un furtunas in diametru de 6 mm in nipru aerisitor (sa zic pe care-l contine acel tubul de plastic care face legatura conductei, cu cutia, si l-am introduc intr-o sticla goala). Apoi am tras de conducta 3-5 mm din acest tub de plastic. Dupa... Am completat lichidul de frana pana la FULL ![]() Am verificat, sub presiune, daca mai sunt scurgeri.. binenteles ca NU... am scos furtunasul... am pus dopul la acel nipru de aerisire, am sters tot pe-acolo si am montat tot, in ordine inversa a demontarii. In cazul schimbarii acestei conducte, cea noua nu va mai avea acea valva, la mijloc, ci va fi inspre partea cutiei! ASA E NOUL MODEL .. PE NOUL COD! Adaug si un link-uri cu video pe care le-am gasit mai explicit! (mai sunt si altele) https://www.youtube.com/watch?v=p_t4kSiZCq0 https://www.youtube.com/watch?v=4sphNIi3AdM (de la minutul 06.00 pana la minutul 09.05) Sper sa fie de folos .. si sa nu aveti probleme! This post has been edited by tarzan23: 14 Nov 2024, 00:29 Attached thumbnail(s) 1.png ( Size: 682.78k ) Number of downloads: 81 2.png ( Size: 427.74k ) Number of downloads: 81 3.png ( Size: 947.84k ) Number of downloads: 81 4.png ( Size: 1mb ) Number of downloads: 81 |
--------------------
Renault
Megane III Break
2011, 1.5 dCi, 81 kW, kz8g
|
|
tarzan23 |
![]()
Post
#93
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 8 January 16 ![]() |
Revin la ce am scris mai sus.... Efortul meu a fost inzadar... tot pierdeam lichid .. am cumparat conducta noua .. am inlocuit-o ... ciudat e ca are cod nou, are aceeasi forma, dar avea valva este langa cutie si teava conductei este mai subtire (este pe cod si originala RENAULT!). O intrebare am...: Cum se aeriseste corect aceasta conducta ?.. deoarece am ramas cu pedala cam moale. Nu e aerisita total (sau fiind mai mult aer, deaorece am scos conducta de data asta )! Ciudat e ca prima oara la aerisire mi a iesit - Pedala pana la jumate de vreo 10 ori, apoi pana la maxim de 20 de ori, si s-a amorsat totul a fost ok!...
|
--------------------
Renault
Megane III Break
2011, 1.5 dCi, 81 kW, kz8g
|
|
tarzan23 |
![]()
Post
#94
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 8 January 16 ![]() |
Revin din nou.... am reusit in cele din urma sa aerisesc conducta de ambreiaj... INCREDIBIL dar adevarat!... Am urcat pe un damb de pamant cu rotile din stanga intr-un unghi de inclinatie de aproximativ 25-30 de grade, am stat acolo circa 3 minute... dupa care am inceput sa fac pedale , mai intai pana la jumatate si eliberal (vreo 5 pedale), apoi cursa completa (de vreo 10 ori) .... si ce sa vezi.. surpriza si-a revenit total pedala !!! (banuiesc ca au iesit in borcan, bulele de aer din instalatia de ambreiaj). SPER SA VA FIE DE FOLOS si sa nu aveti probleme!
This post has been edited by tarzan23: 10 Dec 2024, 22:10 |
--------------------
Renault
Megane III Break
2011, 1.5 dCi, 81 kW, kz8g
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 11:41 |