Schimbare presostat A/C Megane 2.2.
![]() ![]() ![]() |
Schimbare presostat A/C Megane 2.2.
TCosmin |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 165 Joined: 10 April 11 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane II
2005 2.0 / 16V / 136 CP, GPL BRC (o ard eco!)
|
|||
djcristi |
![]()
Post
#62
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
cum iti dai seama ca se opreste? poate se opreste cand trebuie (adica in sarcina si cand e presiunea prea mare).
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
TCosmin |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru Group: Members Posts: 165 Joined: 10 April 11 From: Bucuresti ![]() |
Din fericire, acum nu se opreste
![]() Dar can se oprea, daca era motorul la relanti, clantanea compresorul. Ambreajul lui cupla si dupa cateva secunde decupla. Sau alt simptom, mergea bine pana la uin moment, si apoi se oprea compresorul in mers. Cred ca avea legatura cu supraincalzirea. Pe tester dadea o eroare de genul: eroare pe circuitul electric al captorului .... Doamne ajuta sa nu mai faca! ![]() |
--------------------
Renault
Megane II
2005 2.0 / 16V / 136 CP, GPL BRC (o ard eco!)
|
|
djcristi |
![]()
Post
#64
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
pai daca nu mai ai nici o erorare ar tb sa functioneze normal.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
Martzianu2 |
![]()
Post
#65
|
Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 5 October 09 ![]() |
Verificati mufa compresorului.
Am fost de 7 ori in 2 saptamani la diverse service-uri sa stearga eroare, schimbare captator/senzor presiune, verificare etanseitate instalatie, golire/umplere freon si ulei, si imi functiona o zi, o ora sau chiar un minut, costandu-ma peste 1000 lei aceste operatiuni. Dupa multe injuraturi adresate Renault si citind pe forum despre resoftare, am ajuns in final la Renault unde s-a constatat ca din cauza incalzirii mufei compresorului, intr-adevar, foarte putin pe un pin si decalindu-se, ECU detecta o anomalie din cauza tensiunii mai slabe si bloca electronic compresorul aparand eroare la captator. Toata distractia a costat 201 leu. Acum totul merge bine, iar daca vor aparea probleme, se va face resoftare ce va fi suportata de Renault. |
--------------------
RENAULT
MEGANE 2.2 1.5dCi Hatckback
2007
|
|
TCosmin |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru Group: Members Posts: 165 Joined: 10 April 11 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc pentru post martianule
![]() S-ar putea si la mine sa fie tot asta. Dau o bere daca o repar. PS. Cum ai acces la mufa compresorului, si ce trebuie sa-i faci mai exact? |
--------------------
Renault
Megane II
2005 2.0 / 16V / 136 CP, GPL BRC (o ard eco!)
|
|
Martzianu2 |
![]()
Post
#67
|
Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 5 October 09 ![]() |
A bagat mana printre termocupla si motor, e acces, insa te vei rani putin la mana si ideal ar fi sa iti infasori mana pana la cot intr-un prosop ceva.. Nu e chiar simplu din ce am vazut, va trebui sa pipai pana dai de mufa.
La un service daca ti-ar da scutul jos s-ar face in 2 secunde. Eu cred ca daca pinii mufei (2 la numar) ii strangi sa faca contact cat mai bine nu vei mai avea probleme! Mie imi mergea fix o zi sau o ora, iar dupa ce i-am strans (solutie provizorie pana am schimbat mufa) mi-a mers cateva zile, si mergea si cand am fost sa schimb mufa This post has been edited by Martzianu2: 12 Jun 2016, 12:38 |
--------------------
RENAULT
MEGANE 2.2 1.5dCi Hatckback
2007
|
|
TCosmin |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru Group: Members Posts: 165 Joined: 10 April 11 From: Bucuresti ![]() |
Am dat bara jos (este a 15 oara cred pentru aer si pentru becuri) si am ajuns la faimoasa mufa.
N-am observat nimic deosebit la ea. Am dat cu niste spray WD40 si cam atat. Nu mi-am dat seama cum sa strang pinii sa faca contact mai bine. Cred ca ar trebui sa imping pe langa ei cu ceva ascutit. Ideea este ca pare sa mearga mai bine in sensul ca nu se mai opreste. Multumesc @Martzianu2 ![]() Sunt dator la tine ![]() |
--------------------
Renault
Megane II
2005 2.0 / 16V / 136 CP, GPL BRC (o ard eco!)
|
|
Martzianu2 |
![]()
Post
#69
|
Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 5 October 09 ![]() |
Se strang cu ceva ascutit, intradevar.
Eu acum am probleme cu ventilatia, se pare ca a decedat in mod subit aeroterma, si mi-e frica de procedura pentru schimbarea ei... ![]() |
--------------------
RENAULT
MEGANE 2.2 1.5dCi Hatckback
2007
|
|
TCosmin |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru Group: Members Posts: 165 Joined: 10 April 11 From: Bucuresti ![]() |
Azi am desfacut iar bara (nu mai stiu a cata oara) pentru ca s-a oprit iar aerul...
De data asta, i-am aplicat o metoda pe care o stiu de la Dacia lui tata. Metoda „patent si sarma”. Am observat ca mufa este facuta din 2 bucati, una de plastic gri care intra in compresor si una de plastic negru care apasa cumva firele in mufa. Am legat cu o sarma ca sa stea mai stransa partea neagra ca sa apese firele. Sper sa mearga... Cand am testat a functionat fara probleme, dar mai am retineri pentru ca si ieri a mers dar pe seara s-a oprit. Va las cu 2 intrebari: 1. Tu ai in dotare patent si sarma la masina? 2. Urmatoarea ta masina va mai fi Renault? |
--------------------
Renault
Megane II
2005 2.0 / 16V / 136 CP, GPL BRC (o ard eco!)
|
|
sorindts |
![]()
Post
#71
|
Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 10 April 10 ![]() |
Va salut ! Sunt posesorul unui Renault Megane 2,din 2007.A.C.manual.....astazi cand am pornit masina si am cuplat A.C-ul sa oprit ventilatorul. Am verificat siguranta si este-ok.Ce ma sfatuiti sa fac ?
|
--------------------
renault megan 2
renault megan 2
2007
|
|
Martzianu2 |
![]()
Post
#72
|
Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 5 October 09 ![]() |
Am in dotare o vasta gama de scule (chei, surubelnite, torx-uri, tubulare, etc), si Da, m-am saturat sa fiu mecanicul si sluga propriei masini!
|
--------------------
RENAULT
MEGANE 2.2 1.5dCi Hatckback
2007
|
|
TCosmin |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru Group: Members Posts: 165 Joined: 10 April 11 From: Bucuresti ![]() |
Te rog frumos sa-mi spui codul de la mufa compresorului.
Vreau s-o schimb si eu. Ai idee cum se face? Adica cum scoti firele din mufa ca sa le bagi in mufa noua? |
--------------------
Renault
Megane II
2005 2.0 / 16V / 136 CP, GPL BRC (o ard eco!)
|
|
Martzianu2 |
![]()
Post
#74
|
Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 5 October 09 ![]() |
QUOTE(TCosmin @ 17 Jun 2016, 12:09) Te rog frumos sa-mi spui codul de la mufa compresorului. Vreau s-o schimb si eu. Ai idee cum se face? Adica cum scoti firele din mufa ca sa le bagi in mufa noua? Codul este 8201046397. Operatiunea se face in felul urmator: - se taie mufa veche a compresorului - se dezizoleaza protectia cablajului nou si vechi (firelor) pentru 3cm. - se baga pe fire protectia pentru imbinare (iti va da 2 protectii de cauciuc care vor veni peste eventualele lipituri, imbinari) - se leaga firele vechi cu cablajul nou (legatura sa fie intoarsa, de minim 3cm.) - se cositoresc legaturile - se aduce protectia pentru imbinare peste legaturile facute si se incalzeste cu o bricheta pentru a etansa peste aceste legaturi - se introduce mufa in compresor - se bea o bere in masina cu AC pe treapta maxima ![]() Later edit: M-am gandit si atasez si o poza cu minunatia This post has been edited by Martzianu2: 19 Jun 2016, 18:02 Attached thumbnail(s) 4152830501_99.jpg ( Size: 305.73k ) Number of downloads: 1920 |
--------------------
RENAULT
MEGANE 2.2 1.5dCi Hatckback
2007
|
|
radu dragos |
![]()
Post
#75
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 31 October 10 From: Timisoara ![]() |
Stie cineva
codul pentru mufa presostatului de AC ? |
--------------------
Renault
Megane
2004/1.5 dci 82 cp/privilege sedan
|
|
Dreamer |
![]()
Post
#76
|
![]() Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov ![]() |
Azi am patit-o si eu cu vestita mufa, asa ca m-am apucat de curatat si momentan merge ... sa faca bina sa mearga in continuare
![]() |
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
TCosmin |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru Group: Members Posts: 165 Joined: 10 April 11 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Codul este 8201046397. Multumesc frumos. Am vazut bine, costa vreo 200 - 250 lei? |
--------------------
Renault
Megane II
2005 2.0 / 16V / 136 CP, GPL BRC (o ard eco!)
|
|
Martzianu2 |
![]()
Post
#78
|
Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 5 October 09 ![]() |
|
--------------------
RENAULT
MEGANE 2.2 1.5dCi Hatckback
2007
|
|
mtode |
![]()
Post
#79
|
Membru Group: Members Posts: 101 Joined: 25 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Salutare,
La masina din semnatura nu mai raceste deloc ac-ul desi compresorul porneste (se simte turatia motorului cand dau drumul la ac). Am crezut ca am pierdut freon insa am fost ieri si am completat cu freon (aveam 500g) dar fara succes. Poate fi de la presostat? Alte idei? Circuitul de AC nu se raceste deloc. Multumesc |
--------------------
Renault
Megane II.2 ESTATE
nov 2006, Expression, 1.5dci 80CP
- B-??-???
|
|
CrissGabriel |
![]()
Post
#80
|
![]() Membru Group: Members Posts: 191 Joined: 11 June 12 From: Petrosani, HD ![]() |
Daca era presostatul nu iti pornea compresorul deloc. Posibil sa ai filtrul de habitaclu inbacsit. Cand il schimbi curata bine pe acolo ca se aduna multa mizerie si frunze. Daca ai posibilitatea sa aspiri locasul filtrului e si mai ok.
Cu stima, This post has been edited by CrissGabriel: 26 Jun 2016, 14:43 |
--------------------
Renault
Megane 2.2 1.5dci 78kW 6+1
2008 Hatchback
|
|
Salinas |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru Group: Members Posts: 190 Joined: 18 November 12 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(mtode @ 26 Jun 2016, 09:13) Salutare, La masina din semnatura nu mai raceste deloc ac-ul desi compresorul porneste (se simte turatia motorului cand dau drumul la ac). Am crezut ca am pierdut freon insa am fost ieri si am completat cu freon (aveam 500g) dar fara succes. Poate fi de la presostat? Alte idei? Circuitul de AC nu se raceste deloc. Multumesc Nu inteleg de ce nu s-a rezolvat problema acolo unde ai verificat freonul. Eu am fost la un tip care are anunt pe bursa si am plecat cu problemele rezolvate. Mai tine si de profesionistul la care apelezi. Personal, nu plateam nimic, aici, unde ai fost tu. Macar, iti zicea ce problema ai. This post has been edited by Salinas: 26 Jun 2016, 20:44 |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Grandtour
1.6 16v Privilege 2004 cu GPL
|
|
mariancd |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 491 Joined: 30 April 03 ![]() |
a comparat cineva valoarea presiunii din instalatia A/c masurata cu testerul de diagnoza cu valoarea masurata cu instalatia de incarcat Freon? Sunt curios daca sunt diferente majore. Multumesc.
|
--------------------
Renault
Megane
2007 Sedan Lux Privilege - 1.5 dci 85 CP
- PH 02 MCD
|
|
freelif3 |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 6 May 15 From: București ![]() |
Multumesc VyRuZ pentru tutorial!
![]() Problema am gasit-o dupa ce am pus testerul pe masina. Desi am comandat unul de origine, cand m-au sunat pentru confirmarea comenzii, mi-au zis ca au si de Dacia, e acelasi cod, mai ieftin cu 13 lei, adica 168 lei si ca il pot aduce in acea zi. L-am luat pe acela. Desi scrie si pe factura ca e de Dacia, senzorul e identic cu cel de pe masina. E bine ca vine cu garnitura senzorul ![]() Sfat, ce l-am primit de la un amic. Daca lasati masina fara acest senzor o perioada mai indelungata de timp, dupa ce il montati pe cel nou ar fi bine sa nu dati imediat drumul la AC, deoarece se poate forma condens, umezeala chiar pe supapa. Acoperind supapa cu noul senzor, supapa se deschide si tot condensul, acea umezeala se duce in instalatie. Lucru care am inteles ca nu e de bine si ca ar fi recomandat ca inainte de pornirea AC-ului sa faceti o scoatere si bagare de freon. 2017_03_30_18.51.52.jpg ( Size: 1.42mb ) Number of downloads: 1829 2017_03_31_13.10.21.jpg ( Size: 1.26mb ) Number of downloads: 1573 2017_03_31_13.11.43.jpg ( Size: 2.22mb ) Number of downloads: 1524 2017_03_31_13.12.01.jpg ( Size: 2.02mb ) Number of downloads: 1483 This post has been edited by freelif3: 1 Apr 2017, 00:57 |
--------------------
Renault
Megane III
2013 1.5 110 81kW
|
|
neoliviu |
![]()
Post
#84
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 4 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Senzorul pt Megane 2.2 din 2006 ce filet foloseste am gasit M10 x 1,5 mm si M10 x 1,25 mm . Intuiesc ca e M10 x 1,5 mm. Atentie toate sunt la acelasi cod 7701205751
This post has been edited by neoliviu: 13 Jul 2017, 10:55 |
--------------------
Renault
Megane hachback 1.5 DCI
2006 / phase2
- B-xx-PUF
|
|
vid313 |
![]() ![]()
Post
#85
|
![]() Fotograf Group: Members Posts: 215 Joined: 16 June 06 From: Calarasi ![]() |
Dupa ce a trecut frigul am incercat sa folosesc AC insa fara succes, compresorul nu cupla.
Am mers in service Renault, s-a conectat calculatorul care a afisat o eroare la AC care era blocat de computerul masinii din cauza presiunii scazute - 1,3 bari cu motorul oprit. S-a conectat masina la aparatul de umplere cu freon care a scos 10 grame (asa indica monitorul aparatului), dupa care s-au introdus 500 grame. Imediat dupa operatiune compresorul a pornit si a functionat normal. In zilele urmatoare a fost din nou frig si nu am mai folosit AC, insa dupa circa 5 zile cand am incercat din nou nu mai pornea compresorul. Dupa incercari repetate pe parcursul a vreo 2 zile la un moment dat a pornit compresorul si a functionat normal. De atunci functioneaza aleator. Ce am putut observa este ca functioneaza cel mai des cand afara sunt peste 20 grade celsius. Cei din service Renault au ridicat din umeri. Poate fi de la acest senzor presostat? |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2
2006 1,5dCi Expression
|
|
TomachE |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 553 Joined: 20 August 15 From: Bucuresti ![]() |
Si eu am probleme cu el ! Schimbat asta vara cu altul nou si original si cand erau afara 35 de grade (erau pe la Cluj parca) nu vroia sa cupleze deloc deloc ! Am turat motorul in draci,am mers normal etc apoi dintr.o data a pornit ! Nu stiu cum e facut sa functioneze dar e o tampenie ! Functioneaza numai gand vrea ! Precizez ca radiatorul este schimbat impreuna cu toate garnituriile ca atare nu scapa pe nicaieri !
|
--------------------
Megane II
1.6/16v 82kW 112 cp Break
2005
- B 301 AAT
|
|
vid313 |
![]()
Post
#87
|
![]() Fotograf Group: Members Posts: 215 Joined: 16 June 06 From: Calarasi ![]() |
Astăzi la 15 grade celsius nu cuplează compresorul. O sa încerc să schimb presostatul ăsta. Văd că este în magazinele online în jur de 130 lei.
LE: Mai târziu deși erau 11 grade celsius compresorul a pornit și funcționa corect. This post has been edited by vid313: 1 Apr 2018, 20:31 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2
2006 1,5dCi Expression
|
|
geoman |
![]()
Post
#88
|
![]() George Group: Members Posts: 399 Joined: 28 October 07 From: Iasi ![]() |
sal. df049 cc.0 scurt la masa, senzoru asta se desurubeaza in sens antiorar? tinand contra pe patratul ala de sub piulita senzorului?
|
--------------------
renault
megane sedan 2 1.5dci 80 cp, 1.9 dci E4 FAP
2004, 2006
|
|
marinizo |
![]()
Post
#89
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 2 March 10 ![]() |
aceasi problema cu ac-ul, renault clio 2 , porneste cand vrea , am verificat instalatia electrica , totul ok , cand fac strap la releul compresorului ,porneste insa nu poti sa-l ti pe direct pentru ca ECU nu mai stie ca ai pornit aerul si nu mai ajusteaza turatia motorului , mufa de la compresor defecta , este exclusa pentru ca, acea mufa nu trece prin ecu , ecu ii cupleaza releul doar , am complectat cu freon de la 350g la 550g, am schimbat senzorul de presiune , nu am gasit unul original dupa codul scris de el asa ca am luat unul de dacie, a mers 2 zile si iar la fel, am testat cateva zile la rand in functie de ora , dimineata la pranz si seara ,mi-a dat impresia ca atunci cand este mai racoare , dimineata si seara porneste insa cand bate soarele pe masina si este mai cald ,nu mai porneste ,deci nu pare a fii o problema de presiune ci mai degraba una de temperatura , acel senzor masoara si presiunea si temperatura de acea il vad echipat cu 3 borne de contact , masurat cu multimetrul pe 2 dintre pini ,rezistenta 22k incalzit cu bricheta putin metalul rezistenta incepe sa scada si in timp ce se raceste incepe sa creasca deci clar masoara temperatura afara 34 grade (temp indicata de masina ) am pus senzorul la loc am pornit aerul ,pauza ,nici un semn , am scos senzorul l-am pus in congelator 10 minute ,l-am montat la loc pe masina ,am pornit aerul, a luat-o din prima l-am lasat sa functioneze continu timp de o ora , am oprit motorul si am pus mana pe el ,era incins dar totusi daca porneam iar mergea ,presupunerea mea este ca, calculatorul isi reseteaza valorile senzorului la un interval de timp dupa ce ai oprit motorul , am sa repet inca de cateva ori acelasi experiment sa ma conving ca nu a fost coincidenta insa senzorul de dacie care l-am luat cu siguranta nu este compatibil cu cel care l-am avut ,cel vechi masura pe aceasi pini 80k in loc de 22 ,valoarea exacta sigur nu este nici 80 nici 22k fiecare kohm in plus sau minus indica eronat calculatorului temperatura freonului , cu cat este mai mare valoarea cu atat este mai rece freonul cu cat este mai mica cu atat este mai fierbinte . si aprop de cel care a spus ca nu pierzi nici un gram de freon cand scoti senzorul , se insala , la fiecare demontare se aude un mic fasait pentru ca in locasul unde se infileteaza intra putin freon cand il pui la loc si il scapa afara cand il dai jos
This post has been edited by marinizo: 4 May 2018, 18:55 |
--------------------
dacia 1300
break
2001
- b22jss
|
|
amazon71 |
![]()
Post
#90
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 22 May 18 ![]() |
buna ziua pun si eu o intrebare fara sa ma mai duc la service,banuiesc ca nu trebuie,mia scapat mufa cu 3 pini de la sonda de presiune megane 2 an2004 1,5 dci.unde se afla sonda fiindca nu o vad?
o pot pune fara sa dau jos bara sau nu?multumesc pentru raspuns |
--------------------
renault
megane 2
2004 break
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 18:14 |