Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

57 Pages « < 7 8 9 10 11 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme tehnice FLUENCE, loc de plans

dimitrivegas
post 31 Jan 2011, 19:25
Post #241


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 29 January 11
From: Timisoara




QUOTE(DUDU D @ 31 Jan 2011, 16:01)
Am vorbit cu cineva de la dealer si zice ca acele mesaje cu low batery, charge batery sunt normale si nu inseamna ca are o problema bateria.Mi-a zis si o explicatie legata de tipul de computer de bord.Intrebati si voi pe la dealeri ca sa avem mai multe pareri eventual.
*



Mi se pare cam exagerat... Nu neg ca ar fi asa, insa, in comparatie cu Megane-ul II, unde consumatorii raman mult mai multa vreme porniti dupa oprirea motorului, la Fluence sunt taiati aproape imediat (probabil tocmai in ideea asta de a economisi energie). Asa ca ar fi o prostie imensa ca, in ciuda rationalizarilor astea, ea sa afiseze low battery. In Megane am ascultat muzica (dupa oprire) de n ori nu 20 de minute, probabil si mai mult de o ora, si n-a dat nici un astfel de mesaj.
In fine, maine am programare la service. O sa revin cu detalii.

onlyone Posted Yesterday, 22:21
butonul de la avarii ma enerveaza foarte tare.
ramane apasat , l-am folosit de maxim 10 ori in 2 luni
la voi se comporta la fel ca butonul care inchide usile si care se afla chiar sub butonul de avarii? sau revenirea lui e mai lenta?

Nici eu n-am problema asta!

@narcisoi
Zgomot metalic nu, dar un oarecare tacanit se aude.....e cam generic motoarelor de 1.6 de la Renault.

Ca veni vorba de temperaturi scazute...
Nu-mi place deloc cum merge masina zilele astea!
De dimineata ,am plecat de pe loc cam la doua minute dupa pornirea la rece, si la prima intersectie am avut senzatia ca pedala de frana era de neclintit (ca si cand ti-ar fi murit motorul si, dupa mai multe apasari, pedala devine de piatra). Atat de tare era; abia m-am oprit. Iar in cursul zilei am avut cam mereu senzatia asta....chiar si cu motorul pornit, dupa apasari consecutive devine tot mai dura si se ridica tot mai mult...
Ma enerveaza! mad.gif
Cred ca trebuie sa trec o perioada pe Megane-ul II ca s-o agreez din nou.


--------------------
Renault Megane II Sedan/ Fluence 2006 Expression/2010 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
janos
post 31 Jan 2011, 19:47
Post #242


User


Group: Members
Posts: 613
Joined: 24 January 11
From: Tg Mures




Si eu am observat asa ceva la Symbolul meu, insa doar de cateva ori fara sa ma impacientez exagerat oricum azi l-am bagat in service pentru discuri si tamburi ruginiti smile.gif (are doar 35k KM)
Cred ca este legat de servo... poate cineva sa confirme sau sa infirme?

This post has been edited by janos: 31 Jan 2011, 19:50


--------------------
CMF-C/D Renault–Nissan–Mitsubishi Alliance 2015 - MS 2 cifre 3 litere
Life is a bitch. Arguing with the mods is allowed, winning an argument against the mods will get you banned.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dimitrivegas
post 31 Jan 2011, 19:58
Post #243


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 29 January 11
From: Timisoara




QUOTE(janos @ 31 Jan 2011, 19:47)
Si eu am observat asa ceva la Symbolul meu, insa doar de cateva ori fara sa ma impacientez exagerat oricum azi l-am bagat in service pentru discuri si tamburi ruginiti smile.gif  (are doar 35k KM)
Cred ca este legat de servo... poate cineva sa confirme sau sa infirme?
*



O sa intreb maine la service, ca tot am programare. Tind sa cred ca a inghetat ceva...
Seara, cand m-am intors acasa, mi-a iesit unu' de pe o strada laturalnica; aveam vreo 70 la ora, am dat brusc in frane si s-a oprit perfect. Ba chiar a aprins catre final si avariile (franarea de urgenta).


--------------------
Renault Megane II Sedan/ Fluence 2006 Expression/2010 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DUDU D
post 31 Jan 2011, 21:08
Post #244


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 21 May 07




La mine singura data cand a aparut mesajul cu LOW BATERY a fost cand am vb mai mult timp la telefon prin bluetoothul masinii cu motorul oprit.Niciodata nu a aparut atunci cand de ex am ascultat la radio mai mult timp cu motorul oprit


--------------------
renault MEGANE SEDAN 4/1,5DCI, INTENS 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mausa
post 31 Jan 2011, 23:12
Post #245


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 18 September 10




Pana la urma ii mai vibreaza cuiva scimbatorul in viteza a 3 a cand o lasi din acceleratie?
10x


--------------------
Renault Fluence 2010/1.6 16V/Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hack
post 1 Feb 2011, 07:47
Post #246


Megan' ti-ai luat?!


Group: Members
Posts: 5.147
Joined: 12 April 07
From: The Moon




QUOTE(dimitrivegas @ 31 Jan 2011, 19:25)
In Megane am ascultat muzica (dupa oprire) de n ori nu 20 de minute, probabil si mai mult de o ora, si n-a dat nici un astfel de mesaj.
*


Asta pentru ca Megane 2 nu "stie" sa dea astfel de mesaje, daca masina porneste bine eu zic ca nu ai de ce sa-ti faci griji.


--------------------
Reno Megan' Sedan 2.2 2007 Expression 1.6l/16V/110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
janos
post 1 Feb 2011, 09:41
Post #247


User


Group: Members
Posts: 613
Joined: 24 January 11
From: Tg Mures




QUOTE(dimitrivegas @ 31 Jan 2011, 20:58)
O sa intreb maine la service, ca tot am programare. Tind sa cred ca a inghetat ceva...
*



Aici:

http://www.dft.gov.uk/vosa/apps/recalls/default.asp?tx=

apar probleme de servofrana...au fost chemari inapoi in service pe problema aceasta


--------------------
CMF-C/D Renault–Nissan–Mitsubishi Alliance 2015 - MS 2 cifre 3 litere
Life is a bitch. Arguing with the mods is allowed, winning an argument against the mods will get you banned.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cenzunet
post 1 Feb 2011, 11:52
Post #248


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 8 March 06




QUOTE(Mausa @ 31 Jan 2011, 23:12)
Pana la urma ii mai vibreaza cuiva scimbatorul in viteza a 3 a cand o lasi din acceleratie?
10x
*


Da, se misca putin inainte si inapoi, dar nu foarte tare.


--------------------
Renault Fluence 2010 Expression 1.6 16v E5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
smardale
post 1 Feb 2011, 15:35
Post #249


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 10 April 09




Am si o problema, nu stiu daca asa trebuie sa faca, sau unde e problema, dar ma streseaza: cand vreau sa spal parbrizul, stergatoarele pornesc aproape instantaneu. De multe ori stergatoarele freaca pe parbizul uscat. nu prea imi place deloc, trebuie sa fie o intarziere cat de cat... poate sa fie pompa? sau temporizarea intre stropire si stergatoare poate fi crescuta?

La voi cum se comporta?

This post has been edited by smardale: 1 Feb 2011, 16:03


--------------------
Renault Fluence 2010 Expression 1.6 16V 110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dimitrivegas
post 1 Feb 2011, 19:42
Post #250


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 29 January 11
From: Timisoara




QUOTE(janos @ 1 Feb 2011, 09:41)
Aici:

http://www.dft.gov.uk/vosa/apps/recalls/default.asp?tx=

apar probleme de servofrana...au fost chemari inapoi in service pe problema aceasta
*



N-am gasit recall-ul de care vorbesti tu...imi apare pagina goala, iar in cautari sunt altele mai vechi.

La service au pus-o pe standul de frana. Este in parametri normali.
Dupa cateva apasari consecutive ale pedalei, e normal sa aibe cursa ceva mai mica; am inteles ca asa ar actiona servofrana. Cred ca mi s-a parut mie c-a ramas blocata...

@Hack
Au masurat o serie de parametri ai bateriei, inclusiv incarcarea etc. Se pare ca, asa cum banuiam si cum ai spus bine si tu, fata de Megane, asta citeste/raporteaza si astfel de situatii. Pana la proba contrarie (ramas in pana de baterie) va trebui sa ma obisnuiesc cu asta.
De pornit porneste impecabil.

1 Feb 2011, 19:50:
QUOTE(cenzunet @ 1 Feb 2011, 11:52)
Da, se misca putin inainte si inapoi, dar nu foarte tare.
*



Si la mine se misca o idee, mai ales in frana de motor in treapta respectiva (la turatii mari).

QUOTE(smardale @ 1 Feb 2011, 15:35)
Am si o problema, nu stiu daca asa trebuie sa faca, sau unde e problema, dar ma streseaza: cand vreau sa spal parbrizul, stergatoarele pornesc aproape instantaneu. De multe ori stergatoarele freaca pe parbizul uscat. nu prea imi place deloc, trebuie sa fie o intarziere cat de cat... poate sa fie pompa? sau temporizarea intre stropire si stergatoare poate fi crescuta?

La voi cum se comporta?
*



Mmm, am prins-o si eu de vreo cateva ori asa; tind sa cred ca am tras de maner prea putin/incet si n-a apucat sa arunce lichid (sau nu suficient).

This post has been edited by dimitrivegas: 1 Feb 2011, 19:50


--------------------
Renault Megane II Sedan/ Fluence 2006 Expression/2010 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vasile82
post 2 Feb 2011, 13:11
Post #251


Membru autentic


Group: Members
Posts: 482
Joined: 3 December 04
From: Ploiesti, Bucuresti




Mesajele despre baterie sunt posibil sa fie de la cartela, mai exact bateria cartelei este slaba (pt. cei cu functia maini libere).

This post has been edited by vasile82: 3 Feb 2011, 10:19


--------------------
Ex Logan, Renault Fluence 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hack
post 2 Feb 2011, 14:47
Post #252


Megan' ti-ai luat?!


Group: Members
Posts: 5.147
Joined: 12 April 07
From: The Moon




Mesajul de baterie slaba la cartela este dat si de masinile care nu au sistemul "maini libere", dar nu e cazul aici.


--------------------
Reno Megan' Sedan 2.2 2007 Expression 1.6l/16V/110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
01zack
post 11 Feb 2011, 11:41
Post #253


mi-au furat sigla, las' ca am la avatar


Group: Members
Posts: 158
Joined: 16 April 10




Daca va consoleaza cu ceva, am prieteni cu masini de la scumpe la foarte scumpe si au probleme mari undele care fac imposibila folosirea ! Intrati de curiozitate pe forum BMW mai ales seria 5 M5, Jaguar X-type Jaguar XK si lista continua.

Eu nu am Fluence, ci masina din semnatura si nu am avut problem aproape deloc, mici greierasi ici colo. Sfat pentru toti posesorii de Reanult-uri sa va bucurati de masini ca sunt frumoase si poate chiar mai bune decat alte nemtisme


--------------------
Renault Megane sedan 2.1 2005 1.6 16v Expresion - B 46 si ceva . . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sandue
post 17 Feb 2011, 12:32
Post #254


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 25 May 10




Am o rugaminte... cine imi poate trimite o poza cu panoul electric de la un Fluence 1.6 benzina ???
Mi s-au ars becurile de faza scurta, ambele simultan motiv pt care am fost tentat sa cred ca e de fapt o siguranta. Mi-am bagat nasul prin sigurante si mi s-a aprins si martorul de ABS smile.gif... vreau doar sa ma asigur ca nu am pus eu aiurea o siguranta ! Ms


--------------------
Renault Fluence Fluence/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
remarc
post 19 Feb 2011, 22:36
Post #255


Membru


Group: Members
Posts: 126
Joined: 14 November 10




Am observat ceva ciudat. Nu cred ca e neaparat o problema tehnica dar m-am gandit sa postez sa vad daca s-a mai confruntat cineva cu situatia de mai jos. Colegii cu megane 2 si 3 sunt de asemenea rugati sa isi dea cu parerea.

Fac intotdeauna plinul cu motorina cand indicatorul rezervorului imi arata ca e la jumatate. Am observat ca masina trage mai greu cand e mai gol rezervorul, adica intra mai greu in cuplu maxim, trebuie sa accelerez mai tare etc....Din contra, imediat dupa ce fac plinul, trage ca "nebuna" ...Acum nu stiu, e primul diesel pe care il am si nici nu am avut cine stie ce masina inainte sa pot compara, dar mi s-a parut interesanta observatia asa ca am postat-o la topicul asta.

Ce parere aveti?


--------------------
Renault Fluence 2010 Privilege 1.5 dci 105 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRY 79
post 19 Feb 2011, 23:00
Post #256


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.974
Joined: 25 April 09
From: Sibiu




QUOTE(Hack @ 1 Feb 2011, 08:47)
Asta pentru ca Megane 2 nu "stie" sa dea astfel de mesaje, daca masina porneste bine eu zic ca nu ai de ce sa-ti faci griji.
*


La mine la Meg 2.1 daca las cd-ul pornit cu motorul oprit, dupa vreo 20min. se opreste si CB-ul spune ceva de genul ca protejeaza pt. a nu consuma. Daca repornesc CD-ul, mai merge 20min. si tot asa. Este ceva de protectie.

QUOTE(remarc @ 19 Feb 2011, 23:36)
Am observat ceva ciudat. Nu cred ca e neaparat o problema tehnica dar m-am gandit sa postez sa vad daca s-a mai confruntat cineva cu situatia de mai jos. Colegii cu megane 2 si 3 sunt de asemenea rugati sa isi dea cu parerea.

Fac intotdeauna plinul cu motorina cand indicatorul rezervorului imi arata ca e la jumatate. Am observat ca masina trage mai greu cand e mai gol rezervorul, adica intra mai greu in cuplu maxim, trebuie sa accelerez mai tare etc....Din contra, imediat dupa ce fac plinul, trage ca "nebuna" ...Acum nu stiu, e primul diesel pe care il am si nici nu am avut cine stie ce masina inainte sa pot compara, dar mi s-a parut interesanta observatia asa ca am postat-o la topicul asta.

Ce parere aveti?
*


Daca acul nu indica maximul cand alimentezi, opresti si repornesti motorul si apoi va indica.
Referitor la cealalta problema, cred ca ti se pare.


--------------------
Renault Trafic Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi - SB 10 KXF
With under cover face.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 20 Feb 2011, 20:58
Post #257


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




Remarc, eu am observat la amandoua si la Symbolul pe care l-am avut, ca atunci cand acul ajunge pe la jumatate, trag mai bine dar sesizabil pana pe la sfert. Parca s-a discutat pe undeva si erau mai multi de aceeasi parere nedumerire.gif


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skorpio_bog
post 20 Feb 2011, 21:04
Post #258


Sports cars are difficult to justify, but easy to love


Group: Members
Posts: 4.368
Joined: 6 September 06
From: UK/RO




Eu cred ca i se pare. A mea trage la fel de cand e rezervorul plin si pana se aprinde becul in bord. Dupa ce se aprinde becul trage mai greu, parca motorul nu mai are aceeasi putere. Cineva spunea ca daca motorul intra pe rezerva, ECU trece intr-un mod economic taind din putere.

This post has been edited by skorpio_bog: 20 Feb 2011, 21:04


--------------------
Renault Megane 4 RS Trophy 300 EDC 2019
VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012
Renault Megane 2 1.5dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
remarc
post 23 Feb 2011, 10:39
Post #259


Membru


Group: Members
Posts: 126
Joined: 14 November 10




Din categoria "Ma enerveaza grav" : stergatoarele de parbriz sunt pur si simplu infecte. Am numai 8 luni si 8000 km de cand am masina si deja lasa dara de apa chiar pe portiunea de parbriz din fata soferului!
Stie careva daca le schimba pe garantie? Asa ar fi normal...dar stiu ce o sa zica : Dle, le-ai folosit pe parbrizul cu gheata pe el si s-au uzat prematur...Da-o naibii, se chinuie sa prezinte masina ca o masina decenta cu pretentii business si nu-s in stare sa puna niste stergatoare mai acatarii pe ea mad.gif


--------------------
Renault Fluence 2010 Privilege 1.5 dci 105 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adytym
post 23 Feb 2011, 11:02
Post #260


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.172
Joined: 6 May 09
From: TIMISOARA




incearca sa mai cureti cauciucul ala de la stergator care putin probabil sa fie distrus asa repede


--------------------
Ex Megane 3; Volvo XC60; Toyota Yaris - TIMISOARA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 23 Feb 2011, 14:04
Post #261


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




Daca te-ai fi uitat in carnetul de garantie ai fi vazut ca scrie clar ca nu sunt acoperite de garantie pentru ca sunt consumabile. Cand inceapa sa lase dare, nu prea mai ai ce sa le faci decat daca au fost inghetate zilele astea si poate ai sanse sa isi revina. Zi merci ca nu iti scartaie. Cand am cumparat Megane-ul, la vreo 2 saptamani s-a pus o ploaie si nu iti poti imagina cat de tare imi scartaiau. Ori mi le-a schimbat vre-un binevoitor cat timp a fost masina in depozit(vreo 6 luni) ori s-au uzat stand pe loc.


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinCT
post 23 Feb 2011, 14:29
Post #262


Honor et Patria


Group: Members
Posts: 3.441
Joined: 22 July 07
From: Constanta




Cauciucul ala se uzeaza cu timpul, exact ca la anvelope. Si la mine scartaiau stergatoarele originale (valeo parca). La Fluence este acelasi sistem ca la M2.2?


--------------------
Renault Megane Sport Tourer 2012 Privilege 1.5 dCI - CT-XX-LEA
Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007
EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 23 Feb 2011, 15:12
Post #263


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




Din cate am vazut e tot cu furca. La fel si in cazul Laguna 3, Megane 3.


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
narcisoi
post 5 Apr 2011, 13:08
Post #264


Membru


Group: Members
Posts: 120
Joined: 5 February 05




Acum aprox. 2 saptamani un coleg de munca trece intamplator prin spatele masinii mele exact in momentul in care o pornesc..... si surpriza.... ma opreste si ma intreaba DA DE CE SCOATE FUM ? .... omul proprietar de focus diesel cu 200k km la bord..... UPS... zic si eu ca o fi motorina proasta dar incep monitorizarea si concluzia este :
La fiecare pornire cand motorul e RECE scoate un norisor de fum albastrui suficient de mare ca sa se vada uneori chiar si in retrovizoare.... la pornirile ulterioare nu mai scoate nimic .
Peste 2 luni ma duc la revizie... sa vad ce zice si service-ul....

PS... am doar 12.000 km facuti exclusiv cu Petrom/Omv

This post has been edited by narcisoi: 5 Apr 2011, 13:09


--------------------
Reno Fluence 1.5 dci 85 cheala 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea_aq
post 6 Apr 2011, 14:03
Post #265


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.174
Joined: 13 October 06




stai linistit, nu e nimic in neregula cu masina ta smile.gif


--------------------
xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 6 Apr 2011, 16:10
Post #266


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.559
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




E normal un pic de fum la prima pornire cu motorul rece.
Nu-ți mai face griji.


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adytym
post 6 Apr 2011, 22:37
Post #267


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.172
Joined: 6 May 09
From: TIMISOARA




normal nu are voie sa scoata fum si mai ales albastrui , fumul albastrui apare cand exista consum de ulei, cea ce nu cred ca-i cazul la un motor de 12k km sau o fi motorina de proasta calitate, incearca si alt peco un moll de exemplu


--------------------
Ex Megane 3; Volvo XC60; Toyota Yaris - TIMISOARA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusd4
post 7 Apr 2011, 08:10
Post #268


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.967
Joined: 16 October 07
From: Bucuresti




Acelasi fum l-am vazut si la Skoda si la vw. Stima


--------------------
Renault/Skoda Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia 2007/2010/2014/2012/2019 - B 112 ...
"Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 7 Apr 2011, 12:53
Post #269


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.559
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




QUOTE(adytym @ 6 Apr 2011, 22:37)
normal nu are voie sa scoata fum si mai ales albastrui
*


Când e motorul cât de cât cald, da, nu e normal să scoată fum albăstrui.
Dar cu motorul rece și la prima pornire e normal.
Primele aprinderi au loc cu combustie parțială și ca atare, fum, funingine (dacă are FAP nu se vede) și puțin ulei ars sunt absolut normale.
Dar doar atunci!


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dimitrivegas
post 7 May 2011, 18:53
Post #270


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 29 January 11
From: Timisoara




Hai sa trecem la probleme, dupa un an de utilizare.

Zilele trecute mi-a fost inlocuit volanul; pielea de pe acesta incepuse sa se cojoasa/desprinda. Din ce am discutat cu cei de la service, in ultimele doua zile mai schimbasera volane la inca doua,trei masini: Fluence si Megane III, atat Privilege cat si Dinamique. Deci, furnizorul de piele nu e prea grozav. Am observat asta la multe masini, 159, Passat. Cam toate nu aveau piele perforata (cum e la Megane-ul II, de exemplu).
In fine, cea noua pare o idee mai buna. Sa vedem cat o rezista. Cea initiala a tinut vreo 9 luni, poate nici atat.
Urmatoarea n-as considera-o chiar problema, dar poate vine careva cu vreo idee.
Am mai scris despre, la 6000 de turatii, indiferent de treapta, face un zgomot urat, in habitaclu. Zdrangane un metal, un plastic ceva. Dar, urat. Aproape ca taie tot sunetul frumos pe care-l facuse motorul pana la nivelul ala de rotatii.
Am fost la service si la revizie cu treaba asta. Dar pentru ca nu aveau pe stoc filtru de habitaclu (zgomotul nu e de la vreun scut termic, coloana esapament sau altceva, astea fiind verificate), am lasat desfacerea torpedoului si a altor din zona dupa Pasti, cand urma sa vina atat volanul, cat si filtrul ala amarat.
Zilele trecute au dat jos cam tot de la torpedou: el, filtrul, alte plastice ce erau p-acolo. Era partea dreapta cam toata data jos, mai putin plansa de bord de vine dintr-un capat in altul. Am mers cu ea si nu ne-am putut da seama ce si cum. Au tinut de fiecare fir in parte, le-au mai pus impreuna, le-au mai legat, le-au mai intarit. Nimic. La 6000 de turatii incepe urletul.
A ramas ca, daca se amplifica, sau apare la turatii mai joase, sa dam jos tot bordul, piesa cu piesa, lucru ce nu-mi prea surade, dar cred ca o sa-l fac. La fiecare demontare si montare clemele alea se lasa, deci pot sa apara alte zgomote.
Intrebarea ar fi, indiferent de motorizare, cei care au accelerat masina pana la maxim, au intampinat zgomotul asta? Daca da, v-ati dat seama de unde vine? L-ati si rezolvat?
La mine apare din zona centrala, cam de unde sunt tubulaturile climei. Sau poate veni de undeva din spate..... O fi ramas la montaj vreo piulita/saiba p-acolo, sau vreun plastic ce face contact la vibratiile alea. Chiar nu mi-am putut da seama, nici eu si nici cei de la service.
Un alt zgomot, asta mai putin deranjant, mi-a aparut la afisajul radio. Demult l-am observat, dar acum pare ca face mai tare. Stie careva cum se scoate afisajul ala? Ca n-as merge la service doar pentru asta....


--------------------
Renault Megane II Sedan/ Fluence 2006 Expression/2010 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
57 Pages « < 7 8 9 10 11 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 17:02
Dacia