Ralanti motor Laguna II, fluctuatii, turatie scazuta
![]() ![]() ![]() |
Ralanti motor Laguna II, fluctuatii, turatie scazuta
iuli23 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() you have to scream if you wanna go faster Group: Members Posts: 1.057 Joined: 11 April 12 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna II
2003 1.9 dci hatchback
- B-CFX
|
|||
dandanDAN |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 8 September 11 From: Alba Iulia AB ![]() |
Salut. Si eu am patit chestia cu opritul motorului dar dupa ce am miscat putin de surubul acela nu am mai avut probleme de genul acesta .Mentionez ca am bagat benzina numai de la rompetrol dupa operatia cu surubul.
In prezent am o mica problema cu ceva intreruperi (mici fluctuatii de turatie) ca si cum nu ar functiona o bujie dar aceasta ipoteza este exclusa deoarece au fost schimbate in reprezentanta.Am fost la un bun mecanic din Alba si mi-a mai zis ca aceste intreruperi ,si chiar si opritul motorului in mers pot fi si din cauza ca ar prinde aer fals pe la oringurile de sub galeria de admisie (CEA DE PLASTIC NEAGRA)sau clapeta de acceleratie cu depuneri.Pentru care m-am programat la reprezentanta in 25.04 sa schimb oringurile acelea si sa curat clapeta .Am sa te tin la curent de evolutie dupa ce fac chestia asta. bafta si toate cele bune ![]() |
--------------------
renault
laguna 2
2001 1.6 16V
- AB
|
|
Yutcaru |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.180 Joined: 1 August 08 From: Timisoara ![]() |
Daca poti sa faci si poze cu curatirea/demontarea clapetei si schimbarea oring-urilor ar fi perfect.
Schimbi si oring-urile de la galeria de admisie,si daca da,fa te rog poze si acolo,deoarece si eu vreau sa-mi curat acea clapeta si sa schimb toate garniturile si ceva poze ar fii binevenite Mersi. |
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16 valve 120 CP
2001 Expression
- TM 24 GBY
|
|
dandanDAN |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 8 September 11 From: Alba Iulia AB ![]() |
Salut.Nu cred ca o sa pot face poze deoarece fac reparatia in reprezentanta si ar fi cam greu
nu promit nimic, o sa incerc |
--------------------
renault
laguna 2
2001 1.6 16V
- AB
|
|
dandanDAN |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 8 September 11 From: Alba Iulia AB ![]() |
Salut .Am reusit sa curat clapeta de acceleratie si sa schimb si oringurile alea(nu aveau nimic ,nu erau coapte).Relantiul este stabil doar la rece se mai simt ceva trepidatii mici la motor in rest este totul ok,asa ca emilian86 cred ca este cazul sa te apuci de treaba, si ar fi bine daca ai posibilitatea sa cureti si partera electronica la clapeta.
bafta si numai bine This post has been edited by dandanDAN: 25 Apr 2012, 16:50 |
--------------------
renault
laguna 2
2001 1.6 16V
- AB
|
|
laguna 2 2001 1.8 |
![]()
Post
#36
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 17 September 12 ![]() |
salutare,
cum anume se curata partea electronica a clapetei? la mine , dupa ce se incalzeste motorul incepe sa imi tremure masina , ramane blocata acceleratia pe la 2500 rpm iar daca continui deplasarea se accelereaza pana in blana si tre sa opresc motoru.. la service imi spusera astia sa cumpar alta clapeta dar as mai da o sansa clapetei existente pt ca 950 ron ..... suna cam neplacut. Ce ziceti? |
--------------------
renault
LAGUNA2
18 /2001
|
|
DoraX |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti ![]() |
buna,
niste poze despre curatul clapetei de acceleratie? am observat in we ca pluteste acul de turometru, cam intre 800-1000 si sigur nu e ok. vreau sa schimb si uleiul plus consumabilile we viitor, si daca tot ma ocup de intretinere, as vrea sa o fac si p-asta. un mic tutorial de la cei care au executat manevra? daca nu poze, macar text ceva. multumesc mult! d. |
--------------------
Renault
Laguna II phase 1 1.8 16 v 88 kw
2004/Authentique
- B 505 JUC
|
|
bad_ovi |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 21 May 08 ![]() |
Si eu am o laguna 1,8 benzina din 2001 si am observat ca pluteste acul de turometru, intre 800-1000 si sigur nu e ok. Clapeta de acceleratie e curatata nu stiu ce poate fii ca nu ii dau de capat. Un ajutor sau un sfat de la cineva care a rezolvat aspecte asemanatoare.
8 Dec 2014, 08:16: Nimeni nimic ? O parere, o indicatie sau vreun sfat de la cineva care a mai trecut prin asa ceva sa stiu unde sa pun mina... This post has been edited by bad_ovi: 8 Dec 2014, 08:16 |
--------------------
Renault
laguna
2001 privilege
- MS 07 VOT
|
|
andri1940 |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.741 Joined: 23 March 08 From: Pitesti ![]() |
Dupa ce ai curatat clapeta ai schimbat si garniturile ei sau ai dat cu silicon pe cele vechi?
De cele mai multe ori asta e greseala majora pe care o fac toti cei care curata clapeta- nu schimba si garniturile dupa demontarea clapetei, desi e obligatoriu (sau dat cu silicon). Ar mai putea fi si alte garnituri de la admisie dar 99% de la alea de pe clapeta face asa. This post has been edited by andri1940: 8 Dec 2014, 14:33 |
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16v
Dynamique 2002
|
|
bad_ovi |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 21 May 08 ![]() |
Deci ideea e in felul urmator ! In prima faza, fara nici un avertisment la pornirea de dimineata am introdus cartela si mi-a dat automat ,,fault injection si esp dezactivat. Am oprit masina (cu toate ca ma grabeam la serviciu) am asteptat vreo 2, 3 minute aproximativ, am introdus cartela si mi-a dat acelasi mesaj. Atunci am scos borna de la acumulator am stat iarasi vreo doua minute am repus borna am bagat cartela si masina a pornit normal. Singura problema era ca relantiul nu era stabil juca intre 800 si 1200. Am observat totodata ca daca porneam incalzirea interioara, relantiul crestea. A doua zi, fiind simbata, am demontat clapeta de accelaratie, am curatat-o, am schimbat simeringurile de pe clapeta si cele de pe admisie si le-am montat la loc. Am facut o proba cu masina de vreo 5 km si mergea brici, relatiul insa m-ai juca intre 800 si 1000 turatii.A doua zi dimineata cind sa plec la serviciu am introdus cartela si iarasi mi-a dat faul injection. Am fost la tester si mi-au spus ca de vina ar fi clapeta. Ideea este ca nu intotdeauna face asa. voi ce spuneti, ce sa-i mai fac ? Sa o vind sau sa o repar ?
|
--------------------
Renault
laguna
2001 privilege
- MS 07 VOT
|
|
andri1940 |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.741 Joined: 23 March 08 From: Pitesti ![]() |
Din descrierea ta problema e minora, ca si cum ar trage aer fals pe undeva. Daca spui ca ai inlocuit garniturile de la admisie, vezi sa nu fie fisurate urmatoarele furtunase: cel de la clapeta la valva canistrei carbon sau cel de la servofrana la galeria de admisie.
In ultima instanta, daca asa da pe tester, poate fi si clapeta stricata. Ia alta din dezmembrari si gata, cum sa vinzi masina pentru atata lucru????? |
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16v
Dynamique 2002
|
|
bad_ovi |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 21 May 08 ![]() |
Multumesc Andri ca mi-ai datun sfat ! Masina imi place foarte mult, dar in ultima vreme mi-a creat multe probleme cu toate ca am ingrijit-o ! Am sa verific furtunele cu toate ca dacaele ar fi de vina, atunci ma gindesc ca ar fac probleme tot timpul. Nu stiu, dar cred ca tot clapeta e de vina...Voi ce parere aveti ?
|
--------------------
Renault
laguna
2001 privilege
- MS 07 VOT
|
|
andri1940 |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.741 Joined: 23 March 08 From: Pitesti ![]() |
REINITIALIZARE CLAPETA ACCELERATIE DIN DDT2000 Poate intereseaza pe multi cum se face ca masina sa tina relantiul bine dupa o operatiune de curatare sau inlocuire clapeta. Cu DDT2000, la calculatorul pentru 1.6 16v Sagem S2000 (S2000 Atmo Soft A3), se apasa pe butonul Screens, apoi la rubrica Reinitialisations - butonul Reintialisation tous les appretissages Chestia e necesata pentru ca ECU tine relantiul cum se invatase, cu clapeta deschisa 15-16-17-18%, din cauza murdariei. Dupa curatare, relantiul corect il tine la o deschidere de 10-14% si decat sa suportati pana masina invata singura valoarea, e mult mai usor cu un click pe calculator. Attached thumbnail(s) reset.PNG ( Size: 59.53k ) Number of downloads: 654 |
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16v
Dynamique 2002
|
|
mada74 |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru Group: Members Posts: 132 Joined: 12 December 12 From: Timisoara Freidorf ![]() |
QUOTE(andri1940 @ 16 Dec 2014, 00:41) Din descrierea ta problema e minora, ca si cum ar trage aer fals pe undeva. Daca spui ca ai inlocuit garniturile de la admisie, vezi sa nu fie fisurate urmatoarele furtunase: cel de la clapeta la valva canistrei carbon sau cel de la servofrana la galeria de admisie. In ultima instanta, daca asa da pe tester, poate fi si clapeta stricata. Ia alta din dezmembrari si gata, cum sa vinzi masina pentru atata lucru????? niste poze ar fi binevenite cu furtunasele respective ne-ar ajuta pe multi cat despre cum se face operatia cu clapeta de acceleratie am un post cu tot cu poze http://www.reno.ro/Turatie-la-relanti-fluc...ta-t182911.html |
--------------------
Renault
Laguna 2 cod motor F4P-C7-70
2001 1.8 16v 86kw 117cp Privilege
- TM 74 MSY
|
|
crysty158 |
![]()
Post
#45
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 22 June 13 ![]() |
inlocuiesti garnitura
|
--------------------
Renault
Megane
2002
|
|
ILIE CIOBANU |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 13 April 15 ![]() |
La mine si mai rau nu scade sub 1000 de rotatii.are momente in care sta si la 1100.
|
--------------------
renault
laguna 2
2001
- AG.69.CIC
|
|
djidji_thebest |
![]()
Post
#47
|
![]() untest Group: Members Posts: 235 Joined: 6 December 07 ![]() |
Postul meu se poate sterge.
This post has been edited by djidji_thebest: 21 Feb 2016, 18:36 |
--------------------
Renault
Laguna AUTHENTIQUE
2001 1.6 16v
- MS 87 DJI
|
|
MariusRZR |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 716 Joined: 22 May 10 ![]() |
Am si eu o problema cu relanti-ul la a mea Laguna. Motor 1.9 dCi 107 CP.
Imi sta intre 800 si 1000. Am observat prima oara dupa un drum de vreo 100 si ceva de KM. Relantiul statea la aproape 1000 rpm. Acum, la rece, sta la 1000 si dupa ceva timp scade pe la 850-900. Turatia oscileaza cum are chef. Singura chestie pe care am facut-o diferit a fost sa dau cu spray Liqui Molly de curatat ulei pe EGR si pe furtunele de acolo. S-a curatat uleiul, da acu i-a venit dracii la relanti. Are cineva vreo idee? Nu stiu sigur daca de acolo a plecat treaba |
--------------------
Renault
Laguna
1.9 dCI
|
|
MariusRZR |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 716 Joined: 22 May 10 ![]() |
QUOTE(MariusRZR @ 4 Jun 2016, 16:12) Am si eu o problema cu relanti-ul la a mea Laguna. Motor 1.9 dCi 107 CP. Imi sta intre 800 si 1000. Am observat prima oara dupa un drum de vreo 100 si ceva de KM. Relantiul statea la aproape 1000 rpm. Acum, la rece, sta la 1000 si dupa ceva timp scade pe la 850-900. Turatia oscileaza cum are chef. Singura chestie pe care am facut-o diferit a fost sa dau cu spray Liqui Molly de curatat ulei pe EGR si pe furtunele de acolo. S-a curatat uleiul, da acu i-a venit dracii la relanti. Are cineva vreo idee? Nu stiu sigur daca de acolo a plecat treaba N-are nimeni nici o idee? Ma enerveaza de mor. Acum vad ca sta la 1000 cand pornesc iar dupa un drum scurt ba sta fix la 800, ba 850. |
--------------------
Renault
Laguna
1.9 dCI
|
|
Aco |
![]()
Post
#50
|
Membru autentic Group: Members Posts: 742 Joined: 19 April 13 From: Ploiesti ![]() |
Intrebare stupida, dar esti sigur ca diferenta de relanti nu venea din faptul ca aveai ac on/off?
|
--------------------
Renault
Laguna II 2.0dci
2007
|
|
MariusRZR |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 716 Joined: 22 May 10 ![]() |
Am incercat si cu el on and off, dar tot la fel face.
AC-ul poate afecta relantiul? |
--------------------
Renault
Laguna
1.9 dCI
|
|
Aco |
![]()
Post
#52
|
Membru autentic Group: Members Posts: 742 Joined: 19 April 13 From: Ploiesti ![]() |
Da, il ridica, putin de tot. ~50rpm.
|
--------------------
Renault
Laguna II 2.0dci
2007
|
|
MariusRZR |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 716 Joined: 22 May 10 ![]() |
O sa mai incerc odata. Dar e ciudat ca atunci cand pornesc motorul, la rece, sta la 1000 RPM.
|
--------------------
Renault
Laguna
1.9 dCI
|
|
MariusRZR |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 716 Joined: 22 May 10 ![]() |
QUOTE(MariusRZR @ 4 Jun 2016, 16:12) Am si eu o problema cu relanti-ul la a mea Laguna. Motor 1.9 dCi 107 CP. Imi sta intre 800 si 1000. Am observat prima oara dupa un drum de vreo 100 si ceva de KM. Relantiul statea la aproape 1000 rpm. Acum, la rece, sta la 1000 si dupa ceva timp scade pe la 850-900. Turatia oscileaza cum are chef. Singura chestie pe care am facut-o diferit a fost sa dau cu spray Liqui Molly de curatat ulei pe EGR si pe furtunele de acolo. S-a curatat uleiul, da acu i-a venit dracii la relanti. Are cineva vreo idee? Nu stiu sigur daca de acolo a plecat treaba Nimeni? |
--------------------
Renault
Laguna
1.9 dCI
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Fi mai exact ... sta la 1000 rpm cand masina este in miscare si tu o scoti pe liber? (nu stiu de ce ai face asta dar ma rog ...)
Masina oprita si relantiul oscileaza intre 800 si 1000? Care din ele este? |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
MariusRZR |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 716 Joined: 22 May 10 ![]() |
Cand pornesc masina,inainte sa plec cu ea de pe loc, sta la 1000 RPM.
Dupa ce merg putin cu ea si opresc la semafor de exemplu, scade ba pe la 850, ba 900. Cateodata si 1000. Cateodata sta si fix la 800... Din cate observ relantiul nu oscileaza atunci cand masina sta pe loc. Daca e la 900, la 900 ramane. Dar daca mai merg putin si opresc iar la semafor, poate sa fie ba mai sus, ba mai jos de 900 This post has been edited by MariusRZR: 10 Jun 2016, 20:13 |
--------------------
Renault
Laguna
1.9 dCI
|
|
MariusRZR |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 716 Joined: 22 May 10 ![]() |
QUOTE(MariusRZR @ 10 Jun 2016, 20:12) Cand pornesc masina,inainte sa plec cu ea de pe loc, sta la 1000 RPM. Dupa ce merg putin cu ea si opresc la semafor de exemplu, scade ba pe la 850, ba 900. Cateodata si 1000. Cateodata sta si fix la 800... Din cate observ relantiul nu oscileaza atunci cand masina sta pe loc. Daca e la 900, la 900 ramane. Dar daca mai merg putin si opresc iar la semafor, poate sa fie ba mai sus, ba mai jos de 900 N-are nimeni nici o idee? |
--------------------
Renault
Laguna
1.9 dCI
|
|
DApophis17 |
![]()
Post
#58
|
Membru autentic Group: Members Posts: 395 Joined: 20 August 15 From: Cluj-Napoca ![]() |
Asta e in functie de consumatori, daca merge AC-ul iti poate creste turatia cu 50-100 rpm daca masina nu e in sarcina, adica nu e turata. Cand nu e turata masina si are consumatori electrici porniti (AC sau doar ventilatia la putere mare, faruri, etc) compenseaza automat prin usoara crestere a turatiei ca sa poate produce alternatorul destul curent pentru alimentare. Mai poate sa fie usor supraturata pana se incalzeste motorul.
Parerea mea e ca daca sta constant pe o turatie e in ordine, chiar daca acea turatie se mai schimba uneori. Daca masina nu sughite si daca la relantii turatiile nu fac salturi e in ordine. |
--------------------
Renault
Laguna 2
Grandtour 2002 1.9 dci 120cp/88kw
|
|
MariusRZR |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 716 Joined: 22 May 10 ![]() |
QUOTE(DApophis17 @ 13 Jun 2016, 07:51) Asta e in functie de consumatori, daca merge AC-ul iti poate creste turatia cu 50-100 rpm daca masina nu e in sarcina, adica nu e turata. Cand nu e turata masina si are consumatori electrici porniti (AC sau doar ventilatia la putere mare, faruri, etc) compenseaza automat prin usoara crestere a turatiei ca sa poate produce alternatorul destul curent pentru alimentare. Mai poate sa fie usor supraturata pana se incalzeste motorul. Parerea mea e ca daca sta constant pe o turatie e in ordine, chiar daca acea turatie se mai schimba uneori. Daca masina nu sughite si daca la relantii turatiile nu fac salturi e in ordine. Nu cred ca e asta deoarece in 5 ani de zile nu a facut asa ci statea fix la 800. Doar iarna statea la 1000 pana se incalzea, dar revenea. Acum indiferent de cum e motorul, ba sta la 850,900,950,1000. Si asta in functie de cum are chef. |
--------------------
Renault
Laguna
1.9 dCI
|
|
espacern |
![]()
Post
#60
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Si starea de "sanatate" a injectoarelor are influenta asupra turatiei de relantiu.....sau senzori pompa!
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 22:18 |