Turatie la relanti fluctuanta, Laguna 2 1.6 16V - Benzinar
![]() ![]() ![]() |
Turatie la relanti fluctuanta, Laguna 2 1.6 16V - Benzinar
Jorje |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 27 May 10 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna II
2001 1.6 16V
|
|||
tibirk |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 585 Joined: 20 September 06 ![]() |
Sonda lambda dinaintea catalizatorului ai verificat-o?Una din responsabilitatile ei e amestecul carburant. Poate raporteaza gresit...zic eu
|
--------------------
-
-
- Renault Laguna II, 1.6, 16v, 2001, K4M710
|
|
itmanro |
![]()
Post
#3
|
![]() Drive the Change Group: Members Posts: 201 Joined: 5 December 07 From: Baia Mare ![]() |
Vezi postarile mele de mai jos. Poate te ajuta. Bafta.
http://www.reno.ro/index.php?act=ST&f=130&...dpost&p=2404638 http://www.reno.ro/index.php?act=ST&f=130&...dpost&p=2364552 P.S. Verifica si pompa de benzina. O gasesti sub bancheta in dreapta spate. This post has been edited by itmanro: 28 May 2010, 19:55 |
--------------------
Renault
Laguna II Black 1.6 16V
- MM 23 SBY
Autentique
|
|
bad_x |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 717 Joined: 5 February 08 ![]() |
parerea mea este ca ai problema la clapeta de acceleratie este murdara si are un mic regulator de relanti care lafel daca este murdar ai fluctuati de relanti sau chiar sa mearga motorul subturat la relanti
|
--------------------
Renault
laguna 2 1.9dci privilege gri perlat 88KW/120 CP
2004
|
|
garc3a2000 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 659 Joined: 1 November 09 From: Slatina ![]() |
din cate am auzit ,bad_x cred ca are dreptate. Cand face iar figuri ia scoate borna ,daca nu mai face asa inseamna ca e clapeta.A patit-o o cunostinta .
|
--------------------
renault laguna ll
2.2/110KW
- es/4197-BVS
2002 privilege
|
|
tibirk |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 585 Joined: 20 September 06 ![]() |
pai da....dar de la clapeta turatia scade sub nivelul normal pana moare motoru'(pt ca e infundata)....nu creste. El spune ca ii creste turatia....
|
--------------------
-
-
- Renault Laguna II, 1.6, 16v, 2001, K4M710
|
|
Jorje |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 27 May 10 ![]() |
QUOTE(bad_x @ 28 May 2010, 22:56) parerea mea este ca ai problema la clapeta de acceleratie este murdara si are un mic regulator de relanti care lafel daca este murdar ai fluctuati de relanti sau chiar sa mearga motorul subturat la relanti Senzorul de la clapeta de acceleratie a fost schimbat cu unul nou adus din Franta. Distributia a fost schimbata recent ocazie cu care s-au curatat toti senzorii la care s-a avut acces. Garniturile de la clapeta de acceleratie au fost schimbate tocmai sa nu traga aer fals - problema raportata din cate am vazut pe unul din link-urile postate mai sus. Softul injectiei a fost rescris cred ca de vreo 3 ori. Toate acestea nu au adus nici macar o mica imbunatatire, motorul comportandu-se identic. E foarte frustrant. |
--------------------
Renault
Laguna II
2001 1.6 16V
|
|
garc3a2000 |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 659 Joined: 1 November 09 From: Slatina ![]() |
La dacia mea cand facea asa ,era supapa de la servofrana,vezi si tu sa nu ai vreo problema pe acolo sa nu traga aer fals pe undeva.
Icearca si asa poate te ajuta cu ceva ideea asta.... |
--------------------
renault laguna ll
2.2/110KW
- es/4197-BVS
2002 privilege
|
|
AdrianoBoy |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 632 Joined: 10 August 07 From: B u c u r e s t i ![]() |
sal,am patit si eu cam aceeasi chestie ca si tine,tot L2 1.6 16v am din 2001,e o problema generala la modelele 2001-2003 1.6 16v L2 in special modelul 2001 de 107 CP;problema mea era de la mufa de la clapeta de acceleratie,am umblat impreuna cu un coleg de aici de pe forum la firele mufei,am inlocuit unul dintre fire am curatat tot ce era pe la clapeta si pe la TRS iar acum motorul functioneaza normal.bafta!!
|
--------------------
Renault
Megane 3
2009/1.5 dCi/107CP
|
|
mihai vulcan |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 172 Joined: 27 July 08 From: Sibiu ![]() |
Salut! Am avut si eu ceva probleme cu relanti-ul si am rezolvat curatand clapeta si mufa ei. Unde este TRS-ul?
|
--------------------
HYUNDAI
I30 1.4 tgdi exclusive launch edition
- SB 06 YCP
2017 Ex Renault Laguna Ii
Ex Renault 25 GTX |
|
RLaguna |
![]()
Post
#11
|
![]() Dezmembrari Laguna 2 0767445572 Group: Members Posts: 1.794 Joined: 14 May 10 From: Braila ![]() |
In mod sigur ai o problema cu clapetul de acceleratie, asta e boala benzinarelor, si eu am avut acceasi problema, se tura ca nebuna, alte ori nu statea la relanti, si foarte des mi se aprindea in bord rezistenta galbena si semnu de la injectie.
Am fost la reprezentanta, au curatat senzori, clapeta si au reinitializato, de atunci merge bine numai ca am o trepidatie destul de suparatoare la relanti. Tin sa precizez ca motoru merge rotund fara variatie de turatie, dar masina trepideaza de parca merge in 3 pistoane. |
--------------------
Renault
Laguna - 2.0 T / 1.9 dci
2001
|
|
AdrianoBoy |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 632 Joined: 10 August 07 From: B u c u r e s t i ![]() |
QUOTE(RLaguna @ 31 May 2010, 09:45) In mod sigur ai o problema cu clapetul de acceleratie, asta e boala benzinarelor, si eu am avut acceasi problema, se tura ca nebuna, alte ori nu statea la relanti, si foarte des mi se aprindea in bord rezistenta galbena si semnu de la injectie. Am fost la reprezentanta, au curatat senzori, clapeta si au reinitializato, de atunci merge bine numai ca am o trepidatie destul de suparatoare la relanti. Tin sa precizez ca motoru merge rotund fara variatie de turatie, dar masina trepideaza de parca merge in 3 pistoane. faptul ca "masina trepideaza de parca merge in 3 pistoane";este posibil sa fie de la bobinele de inductie,o alta buba a benzinarelor mai ales cele in 16V.Verificale!! @mihai vulcan TRS-ul se afla sus in partea stanga a motorului cum deschizi capota si il privesti.in el vin o mufa si un furtun;ori mufa ori furtunul ,numai stiu exact pleaca in corpul clapetei de acc.TRS-ul se poate schimba sau se poate curata furtunasul cu un spray de carburator si mufa cu spray de fire.Bafta!! |
--------------------
Renault
Megane 3
2009/1.5 dCi/107CP
|
|
RLaguna |
![]()
Post
#13
|
![]() Dezmembrari Laguna 2 0767445572 Group: Members Posts: 1.794 Joined: 14 May 10 From: Braila ![]() |
AdrianoBoy multumesc ptr sfat, m-am gandit ca poate fi buba de aici, dar am schimbat bujiile si bobinele dar degeaba (bobinele erau SH si masina mergea mai prost ca inainte si am renuntat a le mai folosi).
|
--------------------
Renault
Laguna - 2.0 T / 1.9 dci
2001
|
|
dacadrean |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 321 Joined: 6 May 07 ![]() |
Aceeasi problema am avut la 2 masini Dacia injectie si Leganza. Problema = corp clapeta injector.
Impart berea cu ceilati colegi ![]() This post has been edited by dacadrean: 31 May 2010, 22:10 |
--------------------
Renault
Laguna
- -
2007 2.0T Lux Dynamique http://www.reno.ro/index.php?showtopic=255881&hl=
|
|
RLaguna |
![]()
Post
#15
|
![]() Dezmembrari Laguna 2 0767445572 Group: Members Posts: 1.794 Joined: 14 May 10 From: Braila ![]() |
dacadrean corp clapeta de injectie = Clapeta de acceleratie?
De unde esti sa stiu cand dau berea ![]() |
--------------------
Renault
Laguna - 2.0 T / 1.9 dci
2001
|
|
dacadrean |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 321 Joined: 6 May 07 ![]() |
Nu sunt mecanic si nu vreau se te induc in eroare, dar: la dacie cel putin ocupa locul fostului carburator si cablul de acceleratie se lega in acea zona.
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
- -
2007 2.0T Lux Dynamique http://www.reno.ro/index.php?showtopic=255881&hl=
|
|
Jorje |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 27 May 10 ![]() |
E posibil poate cei de la Service sa nu fi curatat clapeta pe atat de bine pe cat o sustin?
Am uitat sa mai spun un amanunt. Atunci cand se intampla treaba asta cu turatia, calculatorul masinii ma anunta vocal ca ESP-ul nu functioneaza. Totusi nu vad legatura. |
--------------------
Renault
Laguna II
2001 1.6 16V
|
|
tibirk |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 585 Joined: 20 September 06 ![]() |
Legatura este urmatoarea: ESP functioneaza prin aplicarea independenta a franei pe fiecare roata, pentru a aduce vehiculul pe linia impusă de directie, preluand in acelasi timp controlul clapetei de acceleratie
Cred ca problema ta vine de la pedala de acceleratie (potentiometru) This post has been edited by tibirk: 2 Jun 2010, 19:58 |
--------------------
-
-
- Renault Laguna II, 1.6, 16v, 2001, K4M710
|
|
itmanro |
![]()
Post
#19
|
![]() Drive the Change Group: Members Posts: 201 Joined: 5 December 07 From: Baia Mare ![]() |
Ai curatzat mufa de la pedala de acceleratie? Scoate mufa si da cu putin spray de contacte.
|
--------------------
Renault
Laguna II Black 1.6 16V
- MM 23 SBY
Autentique
|
|
RLaguna |
![]()
Post
#20
|
![]() Dezmembrari Laguna 2 0767445572 Group: Members Posts: 1.794 Joined: 14 May 10 From: Braila ![]() |
Chiar nu stiu ce are, iar la servis totul e ok. Adica calculatoru masini nu imi semnaleaza nici o eroare. Multumesc frumos tuturor pentru ajutor, in cazu in care dau de cap acestei probleme am sa comunic defectu sau de unde provenea intreruperea.
Vreau sa curat eu clapetu, sa inlocuiesc bujiile si poate reusesc sa curat si potentometru de la pedala de acceleratie.(daca aveti idee cum se curata as fi recunoscator ![]() bafta tuturor! *itmanro sincer nu stiu daca sa efectuat si aceasta operatiune ![]() This post has been edited by RLaguna: 2 Jun 2010, 20:14 |
--------------------
Renault
Laguna - 2.0 T / 1.9 dci
2001
|
|
Arthur_SV |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 25 December 10 ![]() |
Salutari la toti. Am si eu o problema identica. Am cumparat o masina Renault Laguna 2 din 2002, 1600 cm3, 16 V, benzina, 107 cai putere. A mers perfect o luna de zile. Apoi, deodata, a inceput sa faca urmatoarea problema: in timp ce merg cu ea, indiferent de viteza sau temperatura, brusc nu mai merge acceleratia (adica indiferent daca apas pe acceleratie sau nu, acceleratia e moarta). Dar masina accelereaza singura si se tureaza cam la 2.500 turatii pe minut. Si merge asa singura (am mers de la Suceava pana la Falticeni doar cu frana - a fost un stress enorm). Toate astea le face daca nu apas ambreiajul. Cum apas ambreiajul, cum incepe sa tureze singura pana la vreo 3.000 de turatii, apoi imediat scade turatia la aproximativ 1.000 de turatii si iar se tureaza la 3.000 si asa mai departe. Scade si creste turatia. Face asa pana opresc motorul. Ideea e ca daca o las vreo ora isi revine, dar tot apare dupa un timp. Am fost la service si la programul DDT2000data a iesit ca pedala de acceleratie are o eroare, clapeta de asemena, plus inca o eroare la injectie. Mentionez ca atunci cand incepe sa se tureze singura se aprinde in bord becul de eroare de injectie. Imi pare rau ca nu pot da mai multe detalii, dar nu sunt mecanic. Sunt doar profesor.
Am cautat pe internet si am dat de acest forum. Alaltaieri am gasit pe un forum din Marea Britanie ceva ce m-a surprins: multi englezi au avut aproximativ aceleasi probleme ca noi, si au fost in diverse service-uri. Au schimbat pedala de acceleratie, clapeta de acceleratie, pompa de injectie si chiar computerul de bord si nimic. Au curatat chiar clapeta de acceleratie, dar problema revenea. Ei bine, un englez mai norocos a dus masina intr-un service si acolo i-au spus, dupa vreo cateva zile de verificari, ca mufele care intra in computerul de bord al masinii (E.C.U. am impresia ca se prescurteaza in engleza computerul de bord), sunt ruginite. Ei bine, omul si-a rezolvat problema dand cu spray anti-rugina pe mufele care intra in computerul de bord. Cica mufele alea daca ruginesc pot sa nu faca bine contact si computerul inregistreaza erori care de fapt sunt inexistente. Am vazut aici pe forum recomandari excelente de acest gen, cum ar fi sa se dea cu spray mufa de la pedala de acceleratie, de la clapeta de acceleratie , de spalat clapeta etc. Ei bine, eu va recomand sa dati cu spray si acele mufe (la mine sunt 3 mufe) care intra in computer. La mine la masina mea Laguna 2, computerul de bord este sub baterie. Am dat ieri in ajun cu spray multe mufe (toate care le-am gasit), inclusiv acelea de care v-am spus, si cand am pus totul la loc am descoperit ca s-a rupt furtunul care intra in clapeta de accelaratie. Problema ca bucata din furtun care este din plastic care intra vreo 2 cm in clapeta de acceleratie s-a rupt si a cazut in clapeta. Acuma, dupa ce am dat cu spray toate mufele, nici nu stiu daca porneste, caci fara furtunul ala care nu mai sta in clapeta nu indraznesc sa pornesc. Poate aveti ceva sfaturi recomandari. Multumesc si sper ca am fost de folos cu sfaturile mele. A, sa nu uit: unde pot gasi un furtun de cumparat? E scump? |
--------------------
Renault
Laguna 2
2002, 1600 cm3, 16 V, 107 cai putere, benzina
|
|
AdrianoBoy |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 632 Joined: 10 August 07 From: B u c u r e s t i ![]() |
QUOTE(Arthur_SV @ 25 Dec 2010, 22:46) Salutari la toti. Am si eu o problema identica. Am cumparat o masina Renault Laguna 2 din 2002, 1600 cm3, 16 V, benzina, 107 cai putere. A mers perfect o luna de zile. Apoi, deodata, a inceput sa faca urmatoarea problema: in timp ce merg cu ea, indiferent de viteza sau temperatura, brusc nu mai merge acceleratia (adica indiferent daca apas pe acceleratie sau nu, acceleratia e moarta). Dar masina accelereaza singura si se tureaza cam la 2.500 turatii pe minut. Si merge asa singura (am mers de la Suceava pana la Falticeni doar cu frana - a fost un stress enorm). Toate astea le face daca nu apas ambreiajul. Cum apas ambreiajul, cum incepe sa tureze singura pana la vreo 3.000 de turatii, apoi imediat scade turatia la aproximativ 1.000 de turatii si iar se tureaza la 3.000 si asa mai departe. Scade si creste turatia. Face asa pana opresc motorul. Ideea e ca daca o las vreo ora isi revine, dar tot apare dupa un timp. Am fost la service si la programul DDT2000data a iesit ca pedala de acceleratie are o eroare, clapeta de asemena, plus inca o eroare la injectie. Mentionez ca atunci cand incepe sa se tureze singura se aprinde in bord becul de eroare de injectie. Imi pare rau ca nu pot da mai multe detalii, dar nu sunt mecanic. Sunt doar profesor. Am cautat pe internet si am dat de acest forum. Alaltaieri am gasit pe un forum din Marea Britanie ceva ce m-a surprins: multi englezi au avut aproximativ aceleasi probleme ca noi, si au fost in diverse service-uri. Au schimbat pedala de acceleratie, clapeta de acceleratie, pompa de injectie si chiar computerul de bord si nimic. Au curatat chiar clapeta de acceleratie, dar problema revenea. Ei bine, un englez mai norocos a dus masina intr-un service si acolo i-au spus, dupa vreo cateva zile de verificari, ca mufele care intra in computerul de bord al masinii (E.C.U. am impresia ca se prescurteaza in engleza computerul de bord), sunt ruginite. Ei bine, omul si-a rezolvat problema dand cu spray anti-rugina pe mufele care intra in computerul de bord. Cica mufele alea daca ruginesc pot sa nu faca bine contact si computerul inregistreaza erori care de fapt sunt inexistente. Am vazut aici pe forum recomandari excelente de acest gen, cum ar fi sa se dea cu spray mufa de la pedala de acceleratie, de la clapeta de acceleratie , de spalat clapeta etc. Ei bine, eu va recomand sa dati cu spray si acele mufe (la mine sunt 3 mufe) care intra in computer. La mine la masina mea Laguna 2, computerul de bord este sub baterie. Am dat ieri in ajun cu spray multe mufe (toate care le-am gasit), inclusiv acelea de care v-am spus, si cand am pus totul la loc am descoperit ca s-a rupt furtunul care intra in clapeta de accelaratie. Problema ca bucata din furtun care este din plastic care intra vreo 2 cm in clapeta de acceleratie s-a rupt si a cazut in clapeta. Acuma, dupa ce am dat cu spray toate mufele, nici nu stiu daca porneste, caci fara furtunul ala care nu mai sta in clapeta nu indraznesc sa pornesc. Poate aveti ceva sfaturi recomandari. Multumesc si sper ca am fost de folos cu sfaturile mele. A, sa nu uit: unde pot gasi un furtun de cumparat? E scump? nu se intampla nimic daca o porensti,decat ca face ca un tractor motorul...asta am patit eu cand am curatat TRs-ul si am uitat sa pun furtunul...facea ca un tractor pe camp.......acum trebuie sa desfaci corpul clapeta si sa-l cureti...sa scoti bucata de plastic cazuta in el sa iei de la dezmembrari un furtun sa pui totul la loc sa dai cheie si sa pleci multimit!!!!toate astea daca le faci tu cu mana ta!!!te simiti mult mai in siguranta si multumit cand rezolvi problema cu mana ta decat sa dai jdemiii de lei in service-uri pentru ceva ce poti sa faci in fata blocului...bafta!!!!si la multi ani all!! This post has been edited by AdrianoBoy: 28 Dec 2010, 14:29 |
--------------------
Renault
Megane 3
2009/1.5 dCi/107CP
|
|
felix27 |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 29 December 10 ![]() |
De 2 ani am si eu aceeasi problema cu laguna 2, 1.6, 16v. Dimineata, pana se incalzeste motorul sta turat motorul la 1100 , iar dupa 1-2 min fluctueaza intre 800-600.
Din cate am inteles, ar putea fi vorba de mai multe defectiuni si cred ca trebuie sa verifici fiecare piesa pana la remedierea problemei: 1. clapeta de acceleratie murdara, garnitura si senzor; 2. senzori ptr debitul de aer; 3. motorasul de relanti, senzor de relanti; 4. releu incarcare; 5. alternator; 6. contacte mufe senzori; 7. garnituri galerie admisie; Senzori merita sa incercati sa ii curatati cu spray. Poate scapati mai ieftin. Gasiti o poza cu senzorii respectivi pe siteul baietilor cu laguna 1 http://www.reno.ro/Dupa-multe-incercari-re...t162439-s0.html o sa incerc si eu sa-mi remediez problema si mai vorbim. |
--------------------
Renault
Laguna 2
- mm 06 ule
2001, 1.6, 16v
|
|
Arthur_SV |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 25 December 10 ![]() |
Multumesc lui felix27 si lui AdrianoBoy pt sfaturi. Foarte utile. Voi lua la rand posibilele probleme. Eu de obicei nu ma duc la service, deoarece tatal meu este in domeniu si ma ajuta el. Dar vreau sa fur si eu meserie cu ocazia asta... cat pot mai multa...
Totusi, ma puteti ajuta cu un tutorial de genul: cum sa scop clapeta de acceleratie la o Laguna 2 pe benzina, 1600 cm3, 16V din anul 2002? Ca mi-e sa nu desfac altceva... din greseala. Ha ha ha. Preferabil ar fi daca cineva care are facute niste poze le-ar putea posta. Nu mi se pare dificil, dar sa ma apuc singur e riscant, plus ca sta in curte la Falticeni la tatal meu masina si e frig de nu pot invarti nicio cheie... Oricum trebuie sa gasesc bucata / bucatile de plastic. Daca nu le scot si pun un furtun nou, s-ar putea sa-mi accelereze singura in continuare. Va anunt ce am facut. Faza trista e ca un furtun din ala, la modelul meu de laguna 2, e 140 ron nou nout. Incerc la dezmembrari poate gasesc mai ieftin. La multi ani la toti si un an mai bun va urez! |
--------------------
Renault
Laguna 2
2002, 1600 cm3, 16 V, 107 cai putere, benzina
|
|
AdrianoBoy |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 632 Joined: 10 August 07 From: B u c u r e s t i ![]() |
La multi ani si tie ...bafta!!!
|
--------------------
Renault
Megane 3
2009/1.5 dCi/107CP
|
|
costi75 |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 94 Joined: 8 June 09 From: craiova ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna2
2001 1,6 16v
|
|
mada74 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru Group: Members Posts: 132 Joined: 12 December 12 From: Timisoara Freidorf ![]() |
Sa incep si eu. Foarte recent a trebuit sa schimb garnitura chiulasa , inlocuit 2 supape + restul de semeringuri la supape pe pistonul 1 adica primul da la baterie spre stanga , inlocuit garnitura chiulasa si tot ce trebuie din ceea ce a venit cu chitul( Victor R) pun poza, admisie , evacuare semeringuri etc asta privind garniturile. Acum in mers daca o las pe liber imi creste turatia de la 750-800 la 1000-1200 dupa care revine inapoi la 750-800, din ce am citit ar fi vb de garniturile clapeta acceleratie si senzori. Ieri am schimbat filtrul de aer si am gasit ulei in spatiul acela unde sta filtrul este normal?. Pt a demonta clapeta acc este nevoie sa deconectam bateria, desfacem filtrul de aer desfacem suruburile admisie poza cu rosu, senzorii cu verde va rog cine site poate sa indice exact ce sunt si denumirea lor ( pun si poza goala pt indicatii cat mai exacte), clapeta de acc cu albastru eu vad doar doua suruburi mai sunt si altele la clapeta si nu vad cablul de acceleratie in plus cele doua suruburi au si ele o garnitura care la mine pe un surub aproape ca nu mai exista ( cu mov) iar pe celalalt e praf.
Pentu curatatul senzorilor la contacte este bun G-20, senzorul 1 l-am prins cu colier de plastic are un jos ,trebuie schimbat???, cel cu 2 are in int o garnitura verde care la mine este rupta trebuie schimbata??? si cel cu 3 cum se scoate trebuie tras de el in sus sau cum???Incerc sa fiu cat mai exact pote ajutam si pe altii. Attached thumbnail(s) 20150518_060609___Copy.jpg ( Size: 576.29k ) Number of downloads: 955 20150518_060710___Copy.jpg ( Size: 474.1k ) Number of downloads: 982 20150518_060609___Copy__3_.jpg ( Size: 574.67k ) Number of downloads: 944 20150518_060710___Copy__2_.jpg ( Size: 482.47k ) Number of downloads: 945 20140707_075807.jpg ( Size: 1.8mb ) Number of downloads: 921 kit_garnituri__1_.png ( Size: 533.69k ) Number of downloads: 108 20150518_060609___Copy__4_.jpg ( Size: 571.54k ) Number of downloads: 128 20150518_060609___Copy__5_.jpg ( Size: 573.04k ) Number of downloads: 120 20150518_060609.jpg ( Size: 736.13k ) Number of downloads: 107 |
--------------------
Renault
Laguna 2 cod motor F4P-C7-70
- TM 74 MSY
2001 1.8 16v 86kw 117cp Privilege
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 20:40 |