Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Turatie la relanti fluctuanta, Laguna 2 1.6 16V - Benzinar

Jorje
post 27 May 2010, 18:46
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 27 May 10




In primul randdoresc sa va salut pe toti entuziastii si pasionatii de Renault-uri. Numele meu este George, am un Renault Laguna 2 benzina 1.6, 16V din 2001 iar inainte am mai avut doua Renault-uri 21 - deci pot spune ca sunt un pasionat al acestei marci.
Imi pare sincer rau ca primul meu post pe forum trebuie sa fie in legatura cu o problema tehnica dar sunt exasperat. Sa va spun cum sta treaba: Motorul merge absolut impecabil, trage bine, benzina de cea mai buna calitate, consumabile la fel. Prima pornire din zi decurge absolut normal. Daca am mers cu ea (nu conteaza daca 10 minute sau 6 ore), la a doua cheie motorul o ia razna de parca e posedata: turatia oscileaza chiar si cateva sute de ture, sa zicem 900-1500RPM intr-o cadenta de 1-2 oscilatii/1 secunda. Daca o las sa se odihneasca (uneori 10 minute alteori si o ora) isi revine si merge absolut normal. Am ajuns sa trebuiasca sa alimentez cu motorul pornit de frica sa nu imi faca festa. Acum problema este ca si daca incerc sa merg cu ea asa, motorul merge la fel de aiurea in orice regim de turatie. Trebuie neaparat sa o las sa-si faca damblaua dupa care isi revine.
La service - reprezentanta Renault - au schimbat senzori de la acceleratie, curatat alti senzori de care habar nu aveam ca exista, rescris softul la calculatorul masinii etc. dar fara absolut nici un rezultat decat portofel subtiat rau. Mai nou mi-s spus cineva ca e probabil sa fie debitmetrul de aer dar service-ul a spus ca modelul asta nici nu are asa ceva.
Sincer, iubesc masinuta asta si chiar nu vreau sa renunt la ea dar ma scoate din minti. E mai bine de un an de zile de cand face asa si s-a cam umplut paharul.
Imi cer scuze de lungimea postului, dar daca aveti careva idei raman dator cu hectolitri de bere.


--------------------
Renault Laguna II 2001 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tibirk
post 27 May 2010, 21:19
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 585
Joined: 20 September 06




Sonda lambda dinaintea catalizatorului ai verificat-o?Una din responsabilitatile ei e amestecul carburant. Poate raporteaza gresit...zic eu


--------------------
- - -
Renault Laguna II, 1.6, 16v, 2001, K4M710
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
itmanro
post 28 May 2010, 19:54
Post #3


Drive the Change


Group: Members
Posts: 201
Joined: 5 December 07
From: Baia Mare




Vezi postarile mele de mai jos. Poate te ajuta. Bafta.

http://www.reno.ro/index.php?act=ST&f=130&...dpost&p=2404638
http://www.reno.ro/index.php?act=ST&f=130&...dpost&p=2364552


P.S. Verifica si pompa de benzina. O gasesti sub bancheta in dreapta spate.

This post has been edited by itmanro: 28 May 2010, 19:55


--------------------
Renault Laguna II Black 1.6 16V - MM 23 SBY Autentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bad_x
post 28 May 2010, 22:56
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 717
Joined: 5 February 08




parerea mea este ca ai problema la clapeta de acceleratie este murdara si are un mic regulator de relanti care lafel daca este murdar ai fluctuati de relanti sau chiar sa mearga motorul subturat la relanti


--------------------
Renault laguna 2 1.9dci privilege gri perlat 88KW/120 CP 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
garc3a2000
post 29 May 2010, 08:58
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 1 November 09
From: Slatina




din cate am auzit ,bad_x cred ca are dreptate. Cand face iar figuri ia scoate borna ,daca nu mai face asa inseamna ca e clapeta.A patit-o o cunostinta .


--------------------
renault laguna ll 2.2/110KW - es/4197-BVS 2002 privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tibirk
post 29 May 2010, 12:06
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 585
Joined: 20 September 06




pai da....dar de la clapeta turatia scade sub nivelul normal pana moare motoru'(pt ca e infundata)....nu creste. El spune ca ii creste turatia....


--------------------
- - -
Renault Laguna II, 1.6, 16v, 2001, K4M710
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Jorje
post 29 May 2010, 17:39
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 27 May 10




QUOTE(bad_x @ 28 May 2010, 22:56)
parerea mea este ca ai problema la clapeta de acceleratie este murdara si are un mic regulator de relanti care lafel daca este murdar ai fluctuati de relanti sau chiar sa mearga motorul subturat la relanti
*



Senzorul de la clapeta de acceleratie a fost schimbat cu unul nou adus din Franta.
Distributia a fost schimbata recent ocazie cu care s-au curatat toti senzorii la care s-a avut acces.
Garniturile de la clapeta de acceleratie au fost schimbate tocmai sa nu traga aer fals - problema raportata din cate am vazut pe unul din link-urile postate mai sus.
Softul injectiei a fost rescris cred ca de vreo 3 ori.
Toate acestea nu au adus nici macar o mica imbunatatire, motorul comportandu-se identic. E foarte frustrant.


--------------------
Renault Laguna II 2001 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
garc3a2000
post 30 May 2010, 14:16
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 1 November 09
From: Slatina




La dacia mea cand facea asa ,era supapa de la servofrana,vezi si tu sa nu ai vreo problema pe acolo sa nu traga aer fals pe undeva.
Icearca si asa poate te ajuta cu ceva ideea asta....


--------------------
renault laguna ll 2.2/110KW - es/4197-BVS 2002 privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AdrianoBoy
post 30 May 2010, 20:50
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 632
Joined: 10 August 07
From: B u c u r e s t i




sal,am patit si eu cam aceeasi chestie ca si tine,tot L2 1.6 16v am din 2001,e o problema generala la modelele 2001-2003 1.6 16v L2 in special modelul 2001 de 107 CP;problema mea era de la mufa de la clapeta de acceleratie,am umblat impreuna cu un coleg de aici de pe forum la firele mufei,am inlocuit unul dintre fire am curatat tot ce era pe la clapeta si pe la TRS iar acum motorul functioneaza normal.bafta!!


--------------------
Renault Megane 3 2009/1.5 dCi/107CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai vulcan
post 31 May 2010, 06:51
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 172
Joined: 27 July 08
From: Sibiu




Salut! Am avut si eu ceva probleme cu relanti-ul si am rezolvat curatand clapeta si mufa ei. Unde este TRS-ul?


--------------------
HYUNDAI I30 1.4 tgdi exclusive launch edition - SB 06 YCP 2017
Ex Renault Laguna Ii
Ex Renault 25 GTX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RLaguna
post 31 May 2010, 08:45
Post #11


Dezmembrari Laguna 2 0767445572


Group: Members
Posts: 1.794
Joined: 14 May 10
From: Braila




In mod sigur ai o problema cu clapetul de acceleratie, asta e boala benzinarelor, si eu am avut acceasi problema, se tura ca nebuna, alte ori nu statea la relanti, si foarte des mi se aprindea in bord rezistenta galbena si semnu de la injectie.
Am fost la reprezentanta, au curatat senzori, clapeta si au reinitializato, de atunci merge bine numai ca am o trepidatie destul de suparatoare la relanti.
Tin sa precizez ca motoru merge rotund fara variatie de turatie, dar masina trepideaza de parca merge in 3 pistoane.


--------------------
Renault Laguna - 2.0 T / 1.9 dci 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AdrianoBoy
post 31 May 2010, 09:05
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 632
Joined: 10 August 07
From: B u c u r e s t i




QUOTE(RLaguna @ 31 May 2010, 09:45)
In mod sigur ai o problema cu clapetul de acceleratie, asta e boala benzinarelor, si eu am avut acceasi problema, se tura ca nebuna, alte ori nu statea la relanti, si foarte des mi se aprindea in bord rezistenta galbena si semnu de la injectie.
Am fost la reprezentanta, au curatat senzori, clapeta si au reinitializato, de atunci merge bine numai ca am o trepidatie destul de suparatoare la relanti.
Tin sa precizez ca motoru merge rotund  fara variatie de turatie, dar masina trepideaza de parca merge in 3 pistoane.
*





faptul ca "masina trepideaza de parca merge in 3 pistoane";este posibil sa fie de la bobinele de inductie,o alta buba a benzinarelor mai ales cele in 16V.Verificale!!

@mihai vulcan TRS-ul se afla sus in partea stanga a motorului cum deschizi capota si il privesti.in el vin o mufa si un furtun;ori mufa ori furtunul ,numai stiu exact pleaca in corpul clapetei de acc.TRS-ul se poate schimba sau se poate curata furtunasul cu un spray de carburator si mufa cu spray de fire.Bafta!!


--------------------
Renault Megane 3 2009/1.5 dCi/107CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RLaguna
post 31 May 2010, 09:25
Post #13


Dezmembrari Laguna 2 0767445572


Group: Members
Posts: 1.794
Joined: 14 May 10
From: Braila




AdrianoBoy multumesc ptr sfat, m-am gandit ca poate fi buba de aici, dar am schimbat bujiile si bobinele dar degeaba (bobinele erau SH si masina mergea mai prost ca inainte si am renuntat a le mai folosi).


--------------------
Renault Laguna - 2.0 T / 1.9 dci 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacadrean
post 31 May 2010, 22:10
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 321
Joined: 6 May 07




Aceeasi problema am avut la 2 masini Dacia injectie si Leganza. Problema = corp clapeta injector.

Impart berea cu ceilati colegi smile.gif

This post has been edited by dacadrean: 31 May 2010, 22:10


--------------------
Renault Laguna - - 2007 2.0T Lux Dynamique
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=255881&hl=
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RLaguna
post 1 Jun 2010, 07:53
Post #15


Dezmembrari Laguna 2 0767445572


Group: Members
Posts: 1.794
Joined: 14 May 10
From: Braila




dacadrean corp clapeta de injectie = Clapeta de acceleratie?
De unde esti sa stiu cand dau berea smile.gif


--------------------
Renault Laguna - 2.0 T / 1.9 dci 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacadrean
post 1 Jun 2010, 08:00
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 321
Joined: 6 May 07




Nu sunt mecanic si nu vreau se te induc in eroare, dar: la dacie cel putin ocupa locul fostului carburator si cablul de acceleratie se lega in acea zona.

cheers.gif


--------------------
Renault Laguna - - 2007 2.0T Lux Dynamique
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=255881&hl=
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Jorje
post 2 Jun 2010, 18:40
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 27 May 10




E posibil poate cei de la Service sa nu fi curatat clapeta pe atat de bine pe cat o sustin?
Am uitat sa mai spun un amanunt. Atunci cand se intampla treaba asta cu turatia, calculatorul masinii ma anunta vocal ca ESP-ul nu functioneaza. Totusi nu vad legatura.


--------------------
Renault Laguna II 2001 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tibirk
post 2 Jun 2010, 19:55
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 585
Joined: 20 September 06




Legatura este urmatoarea: ESP functioneaza prin aplicarea independenta a franei pe fiecare roata, pentru a aduce vehiculul pe linia impusă de directie, preluand in acelasi timp controlul clapetei de acceleratie

Cred ca problema ta vine de la pedala de acceleratie (potentiometru)

This post has been edited by tibirk: 2 Jun 2010, 19:58


--------------------
- - -
Renault Laguna II, 1.6, 16v, 2001, K4M710
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
itmanro
post 2 Jun 2010, 20:10
Post #19


Drive the Change


Group: Members
Posts: 201
Joined: 5 December 07
From: Baia Mare




Ai curatzat mufa de la pedala de acceleratie? Scoate mufa si da cu putin spray de contacte.


--------------------
Renault Laguna II Black 1.6 16V - MM 23 SBY Autentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RLaguna
post 2 Jun 2010, 20:12
Post #20


Dezmembrari Laguna 2 0767445572


Group: Members
Posts: 1.794
Joined: 14 May 10
From: Braila




Chiar nu stiu ce are, iar la servis totul e ok. Adica calculatoru masini nu imi semnaleaza nici o eroare. Multumesc frumos tuturor pentru ajutor, in cazu in care dau de cap acestei probleme am sa comunic defectu sau de unde provenea intreruperea.
Vreau sa curat eu clapetu, sa inlocuiesc bujiile si poate reusesc sa curat si potentometru de la pedala de acceleratie.(daca aveti idee cum se curata as fi recunoscator biggrin.gif )
bafta tuturor!


*itmanro sincer nu stiu daca sa efectuat si aceasta operatiune sad.gif dar pot incerca!


This post has been edited by RLaguna: 2 Jun 2010, 20:14


--------------------
Renault Laguna - 2.0 T / 1.9 dci 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Arthur_SV
post 25 Dec 2010, 21:46
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 25 December 10




Salutari la toti. Am si eu o problema identica. Am cumparat o masina Renault Laguna 2 din 2002, 1600 cm3, 16 V, benzina, 107 cai putere. A mers perfect o luna de zile. Apoi, deodata, a inceput sa faca urmatoarea problema: in timp ce merg cu ea, indiferent de viteza sau temperatura, brusc nu mai merge acceleratia (adica indiferent daca apas pe acceleratie sau nu, acceleratia e moarta). Dar masina accelereaza singura si se tureaza cam la 2.500 turatii pe minut. Si merge asa singura (am mers de la Suceava pana la Falticeni doar cu frana - a fost un stress enorm). Toate astea le face daca nu apas ambreiajul. Cum apas ambreiajul, cum incepe sa tureze singura pana la vreo 3.000 de turatii, apoi imediat scade turatia la aproximativ 1.000 de turatii si iar se tureaza la 3.000 si asa mai departe. Scade si creste turatia. Face asa pana opresc motorul. Ideea e ca daca o las vreo ora isi revine, dar tot apare dupa un timp. Am fost la service si la programul DDT2000data a iesit ca pedala de acceleratie are o eroare, clapeta de asemena, plus inca o eroare la injectie. Mentionez ca atunci cand incepe sa se tureze singura se aprinde in bord becul de eroare de injectie. Imi pare rau ca nu pot da mai multe detalii, dar nu sunt mecanic. Sunt doar profesor.

Am cautat pe internet si am dat de acest forum. Alaltaieri am gasit pe un forum din Marea Britanie ceva ce m-a surprins: multi englezi au avut aproximativ aceleasi probleme ca noi, si au fost in diverse service-uri. Au schimbat pedala de acceleratie, clapeta de acceleratie, pompa de injectie si chiar computerul de bord si nimic. Au curatat chiar clapeta de acceleratie, dar problema revenea. Ei bine, un englez mai norocos a dus masina intr-un service si acolo i-au spus, dupa vreo cateva zile de verificari, ca mufele care intra in computerul de bord al masinii (E.C.U. am impresia ca se prescurteaza in engleza computerul de bord), sunt ruginite. Ei bine, omul si-a rezolvat problema dand cu spray anti-rugina pe mufele care intra in computerul de bord. Cica mufele alea daca ruginesc pot sa nu faca bine contact si computerul inregistreaza erori care de fapt sunt inexistente.

Am vazut aici pe forum recomandari excelente de acest gen, cum ar fi sa se dea cu spray mufa de la pedala de acceleratie, de la clapeta de acceleratie , de spalat clapeta etc. Ei bine, eu va recomand sa dati cu spray si acele mufe (la mine sunt 3 mufe) care intra in computer. La mine la masina mea Laguna 2, computerul de bord este sub baterie. Am dat ieri in ajun cu spray multe mufe (toate care le-am gasit), inclusiv acelea de care v-am spus, si cand am pus totul la loc am descoperit ca s-a rupt furtunul care intra in clapeta de accelaratie. Problema ca bucata din furtun care este din plastic care intra vreo 2 cm in clapeta de acceleratie s-a rupt si a cazut in clapeta. Acuma, dupa ce am dat cu spray toate mufele, nici nu stiu daca porneste, caci fara furtunul ala care nu mai sta in clapeta nu indraznesc sa pornesc. Poate aveti ceva sfaturi recomandari. Multumesc si sper ca am fost de folos cu sfaturile mele. A, sa nu uit: unde pot gasi un furtun de cumparat? E scump?


--------------------
Renault Laguna 2 2002, 1600 cm3, 16 V, 107 cai putere, benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AdrianoBoy
post 28 Dec 2010, 14:29
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 632
Joined: 10 August 07
From: B u c u r e s t i




QUOTE(Arthur_SV @ 25 Dec 2010, 22:46)
Salutari la toti. Am si eu o problema identica. Am cumparat o masina Renault Laguna 2 din 2002, 1600 cm3, 16 V, benzina, 107 cai putere. A mers perfect o luna de zile. Apoi, deodata, a inceput sa faca urmatoarea problema: in timp ce merg cu ea, indiferent de viteza sau temperatura, brusc nu mai merge acceleratia (adica indiferent daca apas pe acceleratie sau nu, acceleratia e moarta). Dar masina accelereaza singura si se tureaza cam la 2.500 turatii pe minut. Si merge asa singura (am mers de la Suceava pana la Falticeni doar cu frana - a fost un stress enorm). Toate astea le face daca nu apas ambreiajul. Cum apas ambreiajul, cum incepe sa tureze singura pana la vreo 3.000 de turatii, apoi imediat scade turatia la aproximativ 1.000 de turatii si iar se tureaza la 3.000 si asa mai departe. Scade si creste turatia. Face asa pana opresc motorul. Ideea e ca daca o las vreo ora isi revine, dar tot apare dupa un timp. Am fost la service si la programul DDT2000data a iesit ca pedala de acceleratie are o eroare, clapeta de asemena, plus inca o eroare la injectie. Mentionez ca atunci cand incepe sa se tureze singura se aprinde in bord becul de eroare de injectie. Imi pare rau ca nu pot da mai multe detalii, dar nu sunt mecanic. Sunt doar profesor.

  Am cautat pe internet si am dat de acest forum. Alaltaieri am gasit pe un forum din Marea Britanie ceva ce m-a surprins: multi englezi au avut aproximativ aceleasi probleme ca noi, si au fost in diverse service-uri. Au schimbat pedala de acceleratie, clapeta de acceleratie, pompa de injectie si chiar computerul de bord si nimic. Au curatat chiar clapeta de acceleratie, dar problema revenea. Ei bine, un englez mai norocos a dus masina intr-un service si acolo i-au spus, dupa vreo cateva zile de verificari, ca mufele care intra in computerul de bord al masinii (E.C.U. am impresia ca se prescurteaza in engleza computerul de bord), sunt ruginite. Ei bine, omul si-a rezolvat problema dand cu spray anti-rugina pe mufele care intra in computerul de bord. Cica mufele alea daca ruginesc pot sa nu faca  bine contact si computerul inregistreaza erori care de fapt sunt inexistente.

  Am vazut aici pe forum recomandari excelente de acest gen, cum ar fi sa se dea cu spray mufa de la pedala de acceleratie, de la clapeta de acceleratie , de spalat clapeta etc. Ei bine, eu va recomand sa dati cu spray si acele mufe (la mine sunt 3 mufe) care intra in computer. La mine la masina mea Laguna 2, computerul de bord este sub baterie. Am dat ieri in ajun cu spray multe mufe (toate care le-am gasit), inclusiv acelea de care v-am spus, si cand am pus totul la loc am descoperit ca s-a rupt furtunul care intra in clapeta de accelaratie. Problema ca bucata din furtun care este din plastic care intra vreo 2 cm in clapeta de acceleratie s-a rupt si a cazut in clapeta. Acuma, dupa ce am dat cu spray toate mufele, nici nu stiu daca porneste, caci fara furtunul ala care nu mai sta in clapeta nu indraznesc sa pornesc. Poate aveti ceva sfaturi  recomandari. Multumesc si sper ca am fost de folos cu sfaturile mele. A, sa nu uit: unde pot gasi un furtun de cumparat? E scump?
*




nu se intampla nimic daca o porensti,decat ca face ca un tractor motorul...asta am patit eu cand am curatat TRs-ul si am uitat sa pun furtunul...facea ca un tractor pe camp.......acum trebuie sa desfaci corpul clapeta si sa-l cureti...sa scoti bucata de plastic cazuta in el sa iei de la dezmembrari un furtun sa pui totul la loc sa dai cheie si sa pleci multimit!!!!toate astea daca le faci tu cu mana ta!!!te simiti mult mai in siguranta si multumit cand rezolvi problema cu mana ta decat sa dai jdemiii de lei in service-uri pentru ceva ce poti sa faci in fata blocului...bafta!!!!si la multi ani all!!

This post has been edited by AdrianoBoy: 28 Dec 2010, 14:29


--------------------
Renault Megane 3 2009/1.5 dCi/107CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
felix27
post 29 Dec 2010, 21:17
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 29 December 10




De 2 ani am si eu aceeasi problema cu laguna 2, 1.6, 16v. Dimineata, pana se incalzeste motorul sta turat motorul la 1100 , iar dupa 1-2 min fluctueaza intre 800-600.

Din cate am inteles, ar putea fi vorba de mai multe defectiuni si cred ca trebuie sa verifici fiecare piesa pana la remedierea problemei:

1. clapeta de acceleratie murdara, garnitura si senzor;
2. senzori ptr debitul de aer;
3. motorasul de relanti, senzor de relanti;
4. releu incarcare;
5. alternator;
6. contacte mufe senzori;
7. garnituri galerie admisie;

Senzori merita sa incercati sa ii curatati cu spray. Poate scapati mai ieftin.

Gasiti o poza cu senzorii respectivi pe siteul baietilor cu laguna 1

http://www.reno.ro/Dupa-multe-incercari-re...t162439-s0.html

o sa incerc si eu sa-mi remediez problema si mai vorbim.


--------------------
Renault Laguna 2 - mm 06 ule 2001, 1.6, 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Arthur_SV
post 31 Dec 2010, 01:36
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 25 December 10




Multumesc lui felix27 si lui AdrianoBoy pt sfaturi. Foarte utile. Voi lua la rand posibilele probleme. Eu de obicei nu ma duc la service, deoarece tatal meu este in domeniu si ma ajuta el. Dar vreau sa fur si eu meserie cu ocazia asta... cat pot mai multa...

Totusi, ma puteti ajuta cu un tutorial de genul: cum sa scop clapeta de acceleratie la o Laguna 2 pe benzina, 1600 cm3, 16V din anul 2002? Ca mi-e sa nu desfac altceva... din greseala. Ha ha ha. Preferabil ar fi daca cineva care are facute niste poze le-ar putea posta. Nu mi se pare dificil, dar sa ma apuc singur e riscant, plus ca sta in curte la Falticeni la tatal meu masina si e frig de nu pot invarti nicio cheie...

Oricum trebuie sa gasesc bucata / bucatile de plastic. Daca nu le scot si pun un furtun nou, s-ar putea sa-mi accelereze singura in continuare. Va anunt ce am facut. Faza trista e ca un furtun din ala, la modelul meu de laguna 2, e 140 ron nou nout. Incerc la dezmembrari poate gasesc mai ieftin.

La multi ani la toti si un an mai bun va urez!


--------------------
Renault Laguna 2 2002, 1600 cm3, 16 V, 107 cai putere, benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AdrianoBoy
post 31 Dec 2010, 11:01
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 632
Joined: 10 August 07
From: B u c u r e s t i




La multi ani si tie ...bafta!!!


--------------------
Renault Megane 3 2009/1.5 dCi/107CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi75
post 13 Jan 2011, 19:36
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 94
Joined: 8 June 09
From: craiova






--------------------
Renault Laguna2 2001 1,6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mada74
post 18 May 2015, 07:10
Post #27


Membru


Group: Members
Posts: 132
Joined: 12 December 12
From: Timisoara Freidorf




Sa incep si eu. Foarte recent a trebuit sa schimb garnitura chiulasa , inlocuit 2 supape + restul de semeringuri la supape pe pistonul 1 adica primul da la baterie spre stanga , inlocuit garnitura chiulasa si tot ce trebuie din ceea ce a venit cu chitul( Victor R) pun poza, admisie , evacuare semeringuri etc asta privind garniturile. Acum in mers daca o las pe liber imi creste turatia de la 750-800 la 1000-1200 dupa care revine inapoi la 750-800, din ce am citit ar fi vb de garniturile clapeta acceleratie si senzori. Ieri am schimbat filtrul de aer si am gasit ulei in spatiul acela unde sta filtrul este normal?. Pt a demonta clapeta acc este nevoie sa deconectam bateria, desfacem filtrul de aer desfacem suruburile admisie poza cu rosu, senzorii cu verde va rog cine site poate sa indice exact ce sunt si denumirea lor ( pun si poza goala pt indicatii cat mai exacte), clapeta de acc cu albastru eu vad doar doua suruburi mai sunt si altele la clapeta si nu vad cablul de acceleratie in plus cele doua suruburi au si ele o garnitura care la mine pe un surub aproape ca nu mai exista ( cu mov) iar pe celalalt e praf.
Pentu curatatul senzorilor la contacte este bun G-20, senzorul 1 l-am prins cu colier de plastic are un jos ,trebuie schimbat???, cel cu 2 are in int o garnitura verde care la mine este rupta trebuie schimbata??? si cel cu 3 cum se scoate trebuie tras de el in sus sau cum???Incerc sa fiu cat mai exact pote ajutam si pe altii.

Attached thumbnail(s)
20150518_060609___Copy.jpg ( Size: 576.29k ) Number of downloads: 955
20150518_060710___Copy.jpg ( Size: 474.1k ) Number of downloads: 982
20150518_060609___Copy__3_.jpg ( Size: 574.67k ) Number of downloads: 944
20150518_060710___Copy__2_.jpg ( Size: 482.47k ) Number of downloads: 945
20140707_075807.jpg ( Size: 1.8mb ) Number of downloads: 921
kit_garnituri__1_.png ( Size: 533.69k ) Number of downloads: 108
20150518_060609___Copy__4_.jpg ( Size: 571.54k ) Number of downloads: 128
20150518_060609___Copy__5_.jpg ( Size: 573.04k ) Number of downloads: 120
20150518_060609.jpg ( Size: 736.13k ) Number of downloads: 107


--------------------
Renault Laguna 2 cod motor F4P-C7-70 - TM 74 MSY 2001 1.8 16v 86kw 117cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 20:40
Dacia