Incident pe trecerea de pietoni, o fata pe role a dat peste masina mea
![]() ![]() ![]() |
Incident pe trecerea de pietoni, o fata pe role a dat peste masina mea
BZN |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|||
ct-03-tvy |
![]()
Post
#62
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
ce prioritate sa dai mai frate ,daca deja masina era pe zebra trecea mai departe, iar din senin a intrat aia in masina, el ce sa ii mai faca?
situatie de toata jena, hartogaraie multa, timp pierdut, parinti de vina trebuiau sa isi faca meseria mai bine,protectia munci la role, mai degraba faceau un r....t langa un gard, pala il manca caini, si nu mai chinuia pa nimeni ![]() This post has been edited by ct-03-tvy: 20 Apr 2010, 15:18 |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
UXE |
![]()
Post
#63
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
ok sa zicem ca in loc de trecere de pietoni era o trecere la nivel cu calea ferata fara bariere.. tu treci cu masina dar nu vezi trenu ca vine si intra in tine... cine e de vina? ala ca te-a lovit in lateral ?
![]() This post has been edited by UXE: 20 Apr 2010, 15:26 |
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.4 8v
- UXE Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#64
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Pietonul opreste mai repede decat trenul. Si pateste ceva mai grav decat trenul.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
UXE |
![]()
Post
#65
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
de acord... dar regula cu prioritatea e aceeasi ... din pacate daca ai role nu mai opresti asa repede..
|
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.4 8v
- UXE Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
BZN |
![]()
Post
#66
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
Acolo sunt alte viteze, cand astfel de incidente se petrec la o viteza f mica nu mai e asa simplu de stabilit vinovatia. Admiti ca daca un pieton vrea sa-ti arda una in portiera cat timp tu circuli f incet in zona trecerii pt pietoni, o poate face?
|
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#67
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
si atunci ,daca pietoni stau in fata treceri de pietoni pe trotuar, au alta ocupatie stau de vorba si nu au nici o treaba tre sa opresti sa ii "fortezi sa treaca " sa iti poti continua trecerea?
ai folosit regula prioritati si in cazu trenului, dar mai cantarestele odata, unei masini e mai greu sa opreasca decat un pieton de aceea si pietonul trebuie sa se asigure cand traverseaza tu daca esti in masina la o trecere de cale ferata te asiguri si pa urma traversezi daca nu e dotata cu bariera trecerea decat cu semne fara semafor? tradusa situatia, ca .si cum ar fi intrat unu cu masina(pietonul ) in lateralul locomotivei(colegul nostru) pa trecerea de cale ferata This post has been edited by ct-03-tvy: 20 Apr 2010, 15:43 |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
C@talin |
![]()
Post
#68
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
plus de asta trecerea se face in stil alert,nu cum vad in bucuresti toti basinisii,de merg grei pe trecere .
|
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
jul |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 897 Joined: 8 October 08 From: MURES ![]() |
am atasat un articol mai sus in care este descrisa aceeasi situatie + expertiza tehnica...pietonul a intrat in coliziune cu masina atunci cand masina era deja pe trecerea marcata iar pietonul se pare ca nu s a asigurat ...asa ca e posibil sa se aplice aceeasi procedura ,zic eu fara sa stiu exact masuratorile in cazul de fata,ar fi util sa deseneze o schita aproximativa de la locul impactului
|
--------------------
2 hopeli
+ DACIA 1410
new Sunt datat cu carbon aproximativ de cand laptele de capra pornea motorul la rece.
Vrei sa faci o frectie cu lapte de capra? |
|
UXE |
![]()
Post
#70
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
acolo a fost manevra pe fata
![]() |
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.4 8v
- UXE Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
jul |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 897 Joined: 8 October 08 From: MURES ![]() |
nu poti sa stii,si eu am evitat cativa bezmetici ,mai ales cand ploua sau isi pun glugile in cap...posibil
eu dadeam o solutie rezonabila din punctul meu de vedere,daca laurentiu la momentul impactului avea masina deasupra marcajului.....se pare ca pietonul este vinovat |
--------------------
2 hopeli
+ DACIA 1410
new Sunt datat cu carbon aproximativ de cand laptele de capra pornea motorul la rece.
Vrei sa faci o frectie cu lapte de capra? |
|
neumann |
![]()
Post
#72
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 783 Joined: 6 November 03 From: Spermezeu ![]() |
vorbeste cu familia si explica frumos ca n-ai avut ce face, fara insa a o invinovati pe fata. Un buchet de flori si o ciocolata ajuta in astfel de cazuri, si nu te costa nimic.
|
--------------------
...
..
.. Americanii il vor pe Ciolos.. i-au dat si viza!
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE din pacate daca ai role nu mai opresti asa repede Daca mergi cu viteza, normal ca nu opresti usor cu rolele. Daca te deplasezi cu viteza unui pieton, te poti opri la fel de usor ca si el. La viteza aia frana aia lesinata de pe role e eficienta. Iar pentru cine stie sa se dea cu rolele, te poti opri in rotire chiar mai bine decat cu frana. Cum ziceam, stiu ce inseamna role pe drumuri publice, stiu si cat de tare te poti lovi cu rolele. La ce viteza putea sa aiba la coborarea de pe trotuar pe trecere (amenajarea aia nu-i ceva lin dpdv al rolelor) numai daca si-o bagat un picior sub roata putea sa pateasca mai mult decat niste vanatai. Si nici pe alea nu le-ar fi avut daca avea protectii. Ce s-o intamplat, s-o intamplat din cauza unei conceptii cretine ca trecerea de pietoni e un loc sfant, unde highlanderii nu-si taie capetele, si masinile se opresc miraculos. Oare de ce mama supararii masinile mai au si galben la semafor? De cate ori trebuie subliniat ca si pietonul trebuie sa se asigure (adica sa beleasca ochii in doua directii) inainte de trecere? Si daca tine la oasele lui, continua sa se asigure si in timp ce trece. "Ce puii mei, nu-i bai ca stau 3 luni in ghips, important e ca alalat e vinovat..." ![]() Acu' mi-am adus aminte. Acu vreo doua veri, eram intr-un taxi, mergeam sa-mi culeg masina din service. Si dintre masini, peste trecere, apare un dobitoc care fugea dupa troleu. Fix in momentul in care taxiul pleca de pe loc. Ala o scapat neatins, si din cauza ca taximetristul mai avea ceva antecedente si s-a abtinut, o scapat si nebatut. Taxiul era primul la trecere, si si eu ma uitam dupa oameni pe trecere, dar al naibii daca-l observasem pe inconstient. Nici macar de neatentie nu l-as acuza pe Laurentziu83 la faza asta. Dar pentru ca prostii de astea o sa se mai intample, si cum banuiesc ca nu va doriti sa treceti prin prostii de-astea, tin sa va spun ca miscarea unui om care alearga atrage atentia, pe cand unul cu rolele poate fi la fel de rapid, si sa nu se vada vreo agitatie din partea lui. Mai rau, pentru incepatori, o pietricica sau o crapatura in asfalt ii poate trimite direct la intalnire cu asfaltul. Cascati ochii dupa ei, ca la fel ca si biciclistii, sunt casanti, si nu neaparat stiu/inteleg ce inseamna reguli de circulatie. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
adnatonic |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru Group: Members Posts: 185 Joined: 9 October 09 ![]() |
Laurentiu, imi pare nespus de rau sa aud ca ti s-a intamplat asta! Din ce am citit din relatarea ta, cred ca tipa a mizat pe faptul ca erai deja oprit la trecere si a considerat ca are timp sa treaca, intre bordura si carosabil diferenta de inaltime fiind aproape insesizabila. O consider totusi vinovata pentru ca daca nu ar fi avut rolele, probabil nu ar fi apucat nici macar sa puna unul dintre picioare pe trecerea de pietoni in timpul in care masina se afla pe marcaj.
Inteleg ca masinile trebuie sa acorde prioritate pietonilor, dar asta nu ii scuteste pe cei din urma de a se uita in stanga si in drepata cand traverseaza trecerea de pietoni. Sper sa se termine cat mai repede si sa nu te afecteze pe viitor! |
--------------------
renault
clio
1999/ 1.4 RT
- GL 07 INIMIOARA "Cand crezi ca ai gasit toate raspunsurile, vine viata si schimba toate intrebarile." (Bob Marley)
|
|
fost membru |
![]()
Post
#75
|
![]() membru analfabet Group: Members Posts: 239 Joined: 1 September 09 From: clasa I-a ![]() |
@ UXE , da am inteles, ai dreptate. Acum e bine?
![]() Am adus textul mai in fata, sa-l privim putin. QUOTE(Laurentziu83 @ 18 Apr 2010, 18:50) Ieri dupa-amiaza plecam din Tulcea, de pe faleza, catre Constanta. Pe str Babadag, in dreptul Winmarkt, am oprit la o trecere de pietoni, am acordat prioritate pietonilor care traversau, dupa care m-am pus in miscare. Nu am apucat sa fac decat cativa metri, cand o fata de vreo 16 ani, pe role, s-a lovit de aripa mea stanga. Fata venea de pe pietonalul din partea stanga a strazii, eu ma deplasam pe banda a doua a drumului (str Babadag are 2 benzi pe sens). Pur si simplu nu am avut timp sa o vad, doar m-am trezit cu ea in aripa, in lateral. Am oprit imediat, fata cazuse jos, dar s-a ridicat si a pornit pe role catre un gang de la parterul unui bloc de pe partea dreapta a drumului, plangand. Gandeam si eu cu voce tare dupa ce a spus omul, nefiind de fata sa am mai multe date, iau de bun (adevarat) tot ce a spus. Din cate se vede, omul zice ca a acordat prioritate, ce ma duce cu gandul la ideea ca s-a asigurat, adica a privit si a vazut si bucati de trotuar, ca doar nu avea ochelari de cal ce-i ingradeau vederea periferica. Daca ai sa te uiti si la pozele puse, este o portiune destul de larga si adanca de trotuar. Fata putea fi vazuta daca nu venea cu viteza. Pentru informarea voastra, soseaua este pronuntat convexa (adica are burta, pentru cine nu stie) datorita faptului ca in timpul ploilor torentiale apa sa se scurga pe langa trotuar. Astfel incat banuiesc ca fata chiar si-a facut volta (sau venea cu viteza din acea piata), nu numai ca si-a dat drumul. Si am mentionat, din punct de vedere al logicii mele....si apropo de prioritatea asta neconditionata, nu contest, PIETONUL ARE PRIORITATE PE MARCAJUL PIETONAL dar trebuie sa inteleaga ca inainte de a se angaja in trecerea strazii trebuie sa arunce si un ochi la ce se intampla acolo. Tare ma mira de ce nu mergea semaforul. This post has been edited by fost membru: 20 Apr 2010, 16:59 |
--------------------
dacia
dacia
logan
- CT 09 FMB
|
|
kog |
![]()
Post
#76
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
la mine in "oras" pruncii cu role si biciclete si-o cam iau pe cocoasa de la politie... In alta ordine de idei am patit si eu ceva asemanator, dar fara politie. Lovit prima data tot in aripa fata. Daca era mai grav care era treaba?
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=2028611 si mai sunt destule exemple. Cel mai urat la care asist in fiecare zi e ca pe un bulevard cu intermitent la dreapta, rosu pentru cei ce merg inainte si rosu pentru pietoni, pietonii trec nestingheriti, fara sa se asigure Si atunci cine e de vina? |
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
CGB |
![]()
Post
#77
|
![]() CGB Group: Members Posts: 2.455 Joined: 4 May 05 From: behind ![]() |
in orasele mici, semafoarele sint oprite in weekend (duminica in special). situatia asta se intalneste de ex si la mine-n oras (tgv). nu stiu din ce cauza, probabil sa faca economie la curent.
man, imi pare rau de intamplare. mare grija cu fata si familia ei. poa' sa fie oameni de treaba si sa inteleaga situatia sau poate nu. poate se gaseste cineva sa le bage in cap ca pot scoate bani din intamplarea asta, sau poate s-au gandit chiar ei la treaba asta. sau poate nu. mare grija. alte sfaturi nu stu sa-ti dau. |
--------------------
Renault
Clio RS Line
2022 _______________
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#78
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Repet, eram oprit la trecere. Daca, doamne-fereste (si multumesc faptului ca am fost nevoit sa opresc sa acord prioritate), eu nu as fi fost oprit, ci as fi fost in mers cu, sa zicem 30 de km/h, cat as fi avut prin zona aceea dupa estimarile mele, si fata ar fi intrat in mine cand eu as fi avut 30 de km/h, tare ma indoiesc ca s-ar mai fi ridicat de jos.
N-am apucat inca sa vorbesc cu fata (nici nu pot sa ma duc la Tl in fiecare zi, dat fiind ca mai am si servici 8-17, iar daca plec la 17 de la servici, n-am cum sa ma duc la Tl si sa ma si intorc sa prind bacul de ora 22), insa inclin sa cred ca ea m-a vazut din timp oprit (de fapt cred ca i-a vazut pe altii traversand), si a decis sa traverseze, asta inca de cand se afla pe pietonal la ceva distanta. Dupa care nu s-a mai asigurat si a trecut. Cred ca sunteti cu totii de acord ca nu pot sa stau sa ma asigur la absolut toate trecerile de pietoni, sa vad daca are vreunul intentia sa mai traverseze, ca sa-i fac loc si lui, ba chiar pot sa zic ca uneori mai esti si nevoit sa mai apelezi la claxoane sau sa te bagi printre pietoni cand traficul pietonal pe trecere este aglomerat. Intr-adevar, cei ce se deplaseaza pe role sunt asimilati pietonilor, problema este viteza cu care acestia se deplaseaza. Daca se deplasa cu o viteza normala pentru un pieton, in mod sigur nu ar fi avut timp sa ajunga pana in dreptul masinii mele, tinand cont ca avea de traversat 2 benzi de circulatie pana la mine. Impactul l-am auzit in tabla, avea ceva viteza pe role. Cum si eu ma mai dau din cand in cand pe role (btw, le tin tot timpul in portbagaj), stiu ca la partea de franare sunt nule si ca sunt foarte sensibile la neregularitatile drumului, simti pana si rugozitatea asfaltului, dar asta e. LE: semaforul era oprit inclusiv ieri dimineata, adica luni. This post has been edited by Laurentziu83: 20 Apr 2010, 17:06 |
--------------------
.
.
.
|
|
fost membru |
![]()
Post
#79
|
![]() membru analfabet Group: Members Posts: 239 Joined: 1 September 09 From: clasa I-a ![]() |
Editat. Cum vreti, eu stau si astept.
This post has been edited by fost membru: 20 Apr 2010, 17:30 |
--------------------
dacia
dacia
logan
- CT 09 FMB
|
|
rtBK |
![]()
Post
#80
|
![]() Unique like everyone else Group: Members Posts: 3.955 Joined: 19 January 08 From: Bucuresti ![]() |
cand vezi ca trec 1 cate 1 de 5 minute...te cam saturi si o iei usurel
![]() |
--------------------
Renault
Clio 4GT Line
2017 Trek Valencia |
|
fost membru |
![]()
Post
#81
|
![]() membru analfabet Group: Members Posts: 239 Joined: 1 September 09 From: clasa I-a ![]() |
O sa va filmeze unu' cu MCV odata si apoi o sa faceti topicuri pe aici.
![]() |
--------------------
dacia
dacia
logan
- CT 09 FMB
|
|
rtBK |
![]()
Post
#82
|
![]() Unique like everyone else Group: Members Posts: 3.955 Joined: 19 January 08 From: Bucuresti ![]() |
tot ce-i posibil...
|
--------------------
Renault
Clio 4GT Line
2017 Trek Valencia |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#83
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
@fost_membru: sunt situatii in care trec puhoi, si nu se mai termina. Mai apelezi si la "mica intelegere".
Oricum, nu e cazul aici si nu are rost sa discutam. |
--------------------
.
.
.
|
|
UXE |
![]()
Post
#84
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
semaforul ca semnaforul... e ca si inexistent.... nu mai conteaza ,
oricum..eu merg in fiecare an la tulcea..cunosc orasul ca in palma.. acolo am copilarit cativa ani... si pe mine ma surprind pietonii cat de bagareti si neatenti sunt... nu stiu ce varsta are copilul ala dar pare-se ca era cu gandurile in alta parte.. si chiar nu le pasa daca esti tu atent sau nu.. asta e "legea" lor pe acolo. Sa speram ca totul va fi bine. This post has been edited by UXE: 20 Apr 2010, 17:52 |
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.4 8v
- UXE Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
alexdan |
![]()
Post
#85
|
![]() juventus Group: Members Posts: 227 Joined: 16 March 10 From: Bucuresti / Constanta ![]() |
Laurentziu83 a avut ghinionul sa dea peste o asemenea situatie - e complicata si totul e la mana celor care se ocupa de cazul sau.
Tot ce putem noi sa facem e sa invatam din patania lui, fiindca chestia asta se poate intampla oricui. Dupa cum a zis, nici el nu a avut nicio abatere atatia ani de zile. Sa ne spui concluziile finale si sper sa ti se rezolve situatia cat mai convenabil. |
--------------------
Opel
Insignia Sports Tourer
1.5T AT6 165CP Innovation (2019)
- B 15k km VW Up 1.0 TSI (2017-)
46k km Kadjar 1.2 TCe (2016-2018) 121k km Laguna III 2.0 16v (2008-2016) 47k km Clio 1.4 8v (2005-2008) |
|
Flamingo |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(murfi @ 20 Apr 2010, 15:43) Daca te refereai la postul meu in care am povestit ca in 2001 nu mi s-a oprit permisul, asta cred si eu. Vazandu-l pe om beat mort si pe mine "treaz viu", cu masina praf... si stiind ca dobitocul nu era la prima abatere, politistii au considerat ca nu este necesara anchetarea mea, deschidere de dosar, etc. In 2003, cand am intrat intr-un autobuz (nu mi-a acordat prioritate) ![]() ![]() Ce mi-au spus politistii sictiriti? Acum vine partea interesanta... Mai bine plecai acasa si nu mai era nevoie sa mergi cu noi la politie sa dai declaratie... Acum trebuie sa justificam cumva timpul pierdut prin spital. No comment. ![]() Ulterior a urmat ancheta anchetelor, mai ceva ca in filme si am avut permisul in cercetari aproape 1 an. Am ajuns inclusvi pe la Parchet, dar asta este alta poveste. |
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
rombul |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 568 Joined: 28 November 07 From: bucuresti ![]() |
Flamingo cercetarea unui accident nu depinde de politist daca considera el sau nu se face indiferent de ce antecedente au partile implicate(exista o anumita procedura de cercetare a accidentelor), permisul nu l-au suspendat(de fapt dreptul de a conduce se suspenda)ntrucat pietonul se afla intr-un loc nepermis .
Laurentiu ai vazut procesul verbal de cercetare la fata locului? Ai vazut masuratorile si schita accidentului? Pe baza lor se poate face o expertiza judiciara a accidentului iar aceasta poate f bine sa lamureasca toate problemele , (nici la vatamare corporala din culpa nu poti fii incadrat daramite accident ). |
--------------------
renault
captur
0,9 tce 90 cp
- B-21- .... Vcker's Supermarine Spitfire IX B Motor Rolls ROYCE MERLIN
|
|
argon |
![]()
Post
#88
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
balanel |
![]()
Post
#89
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
Pietonul nu are prioritate fata de masinile care sunt deja pe trecere.
Exact cum eu, daca plec de la un semafor pe verde, sau intru intr-o intersectie in care am prioritate, nu am prioritate fata de masinile care sunt DEJA in intersectie. Eu daca as fi in locul lui Laurentiu, as da-o in judecata pe ametita aia pentru daune morale, iar pe politie pentru abuz in serviciu, dar asta doar daca il vor scoate pe el vinovat. |
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
supremeon |
![]()
Post
#90
|
![]() cam rareori membru... Group: Members Posts: 503 Joined: 28 July 07 From: din inima țării... ![]() |
Parerea mea este ca pisicuta aia alerga de bezmetica cu rolele pe pietonal, a vazut de la distanta ca traverseaza niste oameni, si a bagat viteza ca lumea, nu gluma, pentru a se infige pe trecere, insa nu s-a mai asigurat absolut deloc.
Din pacate, in virtutea codului civil, parintii ei pot depune plangere, si atunci sa fii acuzat de vatamare din culpa. Insa, le trebuie certificat cu peste 20 de zile de ingrijiri, lucru care, insa, se obtine destul de usor, PRIN MITA. Situatia este similara cu datul inapoi intr-o parcare, daca esti cu o duba: tu dai inapoi, te asiguri in oglinzile laterale, nu e nimeni, dar totusi, lovesti pe cineva. Repet, nu pe trotuar, ci intr-o parcare amenajata. Respectivul pieton care circula prin loc nepermis, depune plangere, si ete asa stai 1 an fara permis. E CAZ REAL. Deci, ca si vinovatie, tu nu esti vinovat de nimic, nu ai incalcat nici o lege. Dar, daca parintii ei depun plangere in urmatoarele 60 de zile, poti fi cercetat pentru vatamare din culpa (adica vatamare fara sa fii vinovat; fara sa vrei). Daca nu depun nimic, cred ca dupa 60 de zile ti se va da permisul fara probleme. Daca cumva aflii ca au depus plangere, primul lucru care trebuie sa il faci, URGENT, este sa ceri inca o expertiza medico-legala (contra-expertiza?); va trebui sa o platesti, insa partea buna este ca ei nu o pot refuza ![]() Am citit aici toate postarile. Sunt unii care scriu ca pietonii au intotdeuna prioritate pe trecere. Din cate stiu eu sa citesc, legea nu zice chiar asa. Are prioritate doar pietonul angajat in traversare (aia care sunt pe trotuar, nu au prioritate, aia care se plimba pe strada nu au prioritate, aia care fac orice altceva pe strada, inafara de a traversa, nu au prioritate). Si acum ajungem la ce inseamna pieton care traverseaza. Ce presupune faptul ca traverseaza. Daca un pieton s-a angajat in traversare, inseamna ca nu a existat nici un "pericol pentru el si pentru ceilalti participanti la trafic". Deci, cu alte cuvinte, au prioritate cei care s-au angajat in traversare atunci cand pe trecere nu sunt masini (caci, daca ar fi masini "pe trecere", ar insemna un pericol pentru ei). Daca un pieton intra pe trecere atunci cand exista o masina pe trecere, aceasta se cheama circulatie neregulamentara, nu se cheama traversare, deoarece nu este indeplinita conditia de neexistenta a pericolului, specificata in finalul punctului 3. Nechemandu-se traversare, inseamna ca pietonul nu a traversat strada, deci, nu beneficiaza de prioritate, conform definitiei de la pct.2 ... Cam atat cu aberatiile mele... ![]() Ieri am claxonat vreo 10 secunde, prelung, un nesimtit care statea pe trotuar chiar in fata trecerii, iar dupa figura, parea ca ar vrea sa treaca; m-am oprit, i-am facut semn (porcul se uita la mine), am dat un claxon scurt, si tot nu a trecut. Dupa care am demarat si am claxonat luuung... ![]() Din art 72, din OUG 195: "(2) Pietonii au prioritate de trecere față de conducătorii de vehicule numai atunci când sunt angajați în traversarea drumurilor publice prin locuri special amenajate, marcate și semnalizate corespunzător, ori la culoarea verde a semaforului destinat pietonilor. (3) Traversarea drumului public de către pietoni se face perpendicular pe axa acestuia, numai prin locurile special amenajate și semnalizate corespunzător, iar în lipsa acestora, în localități, pe la colțul străzii, numai după ce s-au asigurat că o pot face fără pericol pentru ei și pentru ceilalți participanți la trafic." |
--------------------
Iubesc mersul domol
pe o sosea fara gropi si alte masini,
primavara cu verde crud si albastru
- pur pretutindeni!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd May 2025 - 14:28 |